'Chelsea wil cashen en zet overbodige Van Ginkel in de etalage'

    'Chelsea wil cashen en zet overbodige Van Ginkel in de etalage'

    dinsdag 1 mei 2018 om 13:23

    Marco van Ginkel is één van de spelers die op de nominatie staan om komende zomer door Chelsea verkocht te worden. De onttroonde landskampioen hoopt met diverse transfers tientallen miljoenen euro's in het laatje te brengen.

    The Blues willen de selectie in elke linie versterken, en eigenaar Roman Abramovich heeft geld genoeg, maar de Financial Fair Play-regels schrijven voor dat er ook Britse ponden binnen moeten komen via transfers. 

    Kwaliteitskrant The Telegraph schrijft dinsdag dat Chelsea ruim elf miljoen euro hoopt te verdienen aan Van Ginkel. De 25-jarige Nederlander, sinds 2015 al drie keer verhuurd aan PSV, heeft op Stamford Bridge een contract tot medio 2020. Sinds zijn transfer van Vitesse naar Chelsea in 2013 kwam Van Ginkel welgeteld vier keer in actie namens de topclubs uit Londen.

    Of PSV in staat is om Van Ginkel definitief in te lijven, moet nog blijken. Nóg een keer huren lijkt sowieso niet meer aan de orde. Technisch manager Marcel Brands liet onlangs weten er alles aan te willen doen om Van Ginkel voor de landskampioen te behouden. 

    Poll

    Speelt Van Ginkel ook komend jaar voor PSV?

    (4851 stemmen)

    Plaats een reactie

    brrrrrrr +177
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:28
    dat zou psv eventueel wel kunnen betalen
    Vind ik leuk
    davidben +4151
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:30
    Koopje als ze ook zijn salaris kunnen betalen
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    dinsdag 1 mei 2018 om 18:47
    Waarom niet.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5044
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:30
    Misschien met een eigendomsconstructie van 50%. Ik denk dat van Ginkel naar de Bundesliga gaat..
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:33
    Kopen en direct voor 30 verkopen dat is zijn reële waarde, veel beter als Klaassen en die ging voor nog meer weg.
    Vind ik leuk
    Jozef +34472
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:13
    Dat kun je wel zeggen, maar Klaassen zette zich met Ajax internationaal in de kijker, daar waar Ginkeltjes club al in de voorronde strandde. Presteren binnen Nederland zegt weinigen wat, tenzij je er echt ver bovenuit steekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:40
    Klaassen de bankzitter die dacht dat die ooit iets kon bereiken.
    Echt een speler die dor de media ophoog is gelult terwijl die nu in het buiteland afgedankt is.Een loser eerste klas
    Vind ik leuk
    Jozef +34472
    dinsdag 1 mei 2018 om 19:08
    Nou, als het je oplucht dan mag je wel even los hoor. VP heeft meer van zulke patiënten, dus geen probleem. Voel je je fijner nu?
    Vind ik leuk
    Blindsy +9509
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:42
    Zeker als Chuckie vertrekt. Vraag is wel of ze er ook 11 miljoen voor óver hebben. Want dat geld, plus 3 jaar huur, ga je nooit meer helemaal terugverdienen, mocht je hem nog eens willen verkopen. Hij is van december '92, dus over 2-3 jr is hij al weer ruim 27-28. En heeft hij er 5-6 jr PSV op zitten.
    Of je nu zo lang bij PSV of bij Ajax speelt, wil je nog aan een internationale carrière beginnen is dat gewoon te lang.
    Ik hou er rekening mee dat PSV wel wil, én kan.. maar dat Marco liever aan een nieuw buitenlands avontuur begint. Ik hoop dat ik er naast zit, want voor PSV was hij goud waard.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:46
    Deze man brengt echter wel meer dan je in geld kunt uitdrukken. En bij PSV staat de nadruk op de sportieve belangen.

    Maar we gaan het zien. Het ligt er ook aan wat Pereiro en Hendrix doen. Als Hendrix blijft kun je van Ginkel vervangen door jeugdspelers.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9509
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:52
    Nou.. ooit werd Hendrix gezien als een van dé talenten, en PSV verweten dat ze hem zo lang buiten de basis hielden.
    Maar Van Ginkel is toch n paar klasses beter? Of is Marco toch iets meer stilist, en dus beter te vervangen door die paar technisch vaardige jochies dis al tegen de deur van het 1e aankloppen?
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:03
    Het laatste, de aankomende talenten zijn technischer dan Hendrix en Hendrix is verdedigend sterker. Je hebt beide nodig. Ik zie de talentjes alleen nog niet zo'n groot loopvermogen hebben als Van Ginkel, dus daar ga je wel op inleveren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:49
    Als ze Romero kunnen kopen die nog niets heeft betekend zou ik V.Ginkel kopen en om hem het middenveld bouwen
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:01
    Hoe lang denk je dat een speler bij dezelfde club blijft zitten tegenwoordig? Na bijna drie seizoenen huur nog één seizoen wellicht. Daarna is het tijd voor een (financieel) slimme stap naar het buitenland.

    Daar zou ik als club niet een linie omheen gaan bouwen. Bouwen doe je voor de langere termijn. Met alle respect naar Van Ginkel en hetgeen hij voor PSV heeft betekent: dit lijkt me een slecht plan.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:28
    Die blijft dus niet bij PSV, 11 miljoen met een dergelijk hoog salaris. Bovendien zal Van Ginkel na 3 jaar Eindhoven ook wel gezien hebben.

    Of er moeten nog een paar bomen en struiken verkocht worden aan de gemeente natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    Topdrie +2292
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:37
    Ik denk dat er wel wat geld binnen gaat komen wanneer Zoet, Arias, de Jong en eventueel Lozano worden verkocht + het geld dat ze ontvangen wanneer ze zich weten te plaatsen voor de CL. Een speler als van Ginkel kun je na 1 seizoen weer voor een hoger bedrag verkopen in deze gekke tijden. Ik zou het er wel voor over hebben als ik PSV was
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:43
    Dat is voor PSV alleen verantwoord als ze zeker weten CL hebben gehaald, en dat is pas op 27 augustus ofzo. Plus Van Ginkel zal moeten inleveren qua salaris want hij heeft nu al jaren een Chelsea-salaris, dus dat zal ook een groot obstakel vormen. Mijns inziens kansloos.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 2 mei 2018 om 05:05
    PSV is al verzekerd van minimaal 4 Europese wedstrijden en een prijzengeld van 20 miljoen. Als ze de eerste tegenstander verslaan, zitten ze al in de groups fase van de champions League.

    PSV zou gek zijn als ze Van Ginkel niet proberen over te nemen voor slechts 11 miljoen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:45
    Waarom zou Van Ginkel na volgend jaar meer opleveren? In de Eredivisie kan hij niet verder groeien, is nu al één van de beteren.

    En bovendien: als ie meer kan opleveren, waarom zou een andere club hem dan nu niet voor meer halen?
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:51
    Omdat de transferbedragen ieder jaar weer oplopen. Daarnaast heeft PSV dit seizoen geen Europees gespeeld wat volgend seizoen wel het geval is. Moet zeggen dat ik 11 miljoen voor de aanvoerder en (in mijn ogen) belangrijkste speler van de kampioen die 14 goals heeft gemaakt als controlerende middenvelder erg weinig vind in de huidige markt. Zeker als je ziet dat Klaassen voor 27 miljoen gaat. Maar dat heeft allemaal te maken met de EL/CL
    Vind ik leuk
    Gordito +149
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:51
    Hij kan zich in CL in de kijker spelen. Lukt dat dan ben je zo 30 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2292
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:57
    Van Ginkel zou nu al meer kunnen opleveren. Maar hij maakt zelf de keuze wat z'n volgende stap gaat worden. Wanneer PSV volgend seizoen CL of EL gaat spelen komt van Ginkel veel meer onder de aandacht in Europa en stijgt zijn transferwaarde. Ook het spelen van Europese wedstrijden zal hem verder helpen in zijn ontwikkeling. Van Ginkel weet wat hij heeft in Eindhoven en dat hij daar het vertrouwen krijgt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 2 mei 2018 om 05:18
    11 miljoen zou een koopje voor Van Ginkel zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:48
    Psv spelers lijken niet op die van ajax.want bij ajax draait alles om geld en niet om het spel.Daarom zijn het daar alleen eenlingen.Die nog geen trainer kunnen houden.En met een staf die mekaar niet aan kijkt.
    En dat noemen jullie een club die van voetbal houd.
    Jullie houden echt je eigen voor de gek.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3616
    dinsdag 1 mei 2018 om 18:56
    Een kille club staan ze om bekend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:28
    Koopje voor Ons Aller Ajax
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4596
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:33
    Misschien winnen jullie dan eens wat. Hoef je niet langer sip op je lange neus te kijken.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:34
    We zijn nog altijd de recordkampioen... #PSVdederdeclubvannederland
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1474
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:52
    Ja, knap hoor, die schaaltjes van voor de oorlog.
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:27
    hahaha derde club van Nederland, waar baseer je dat op? het gaat om prijzen en dan is PSV echt de tweede :)
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 1 mei 2018 om 17:25
    Qua grootte doel ik dan op he, qua prijzen zijn ze de tweede inderdaad.
    Vind ik leuk
    Berbr +1211
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:28
    Nou PSV: sla toe. 11 mio is een koopje.
    Vind ik leuk
    Bengelino +10843
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:45
    + dik salaris.....en weinig restwaarde

    Pak geld hoor
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:29
    Ik heb nog wel een geld truc.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:42
    dat zeiden mijn exen ook altijd......
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:57
    Reaguurders hebben geen exen..
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:56
    Leuk dat Dumpert-riedeltje, hou het dus maar daar.
    Vind ik leuk
    HansKlok +132
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:01
    Rodefeestweek weer aangebroken?
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    dinsdag 1 mei 2018 om 18:07
    Rood-witte feestweek.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5372
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:29
    Lampies gaan direct over tot huurkoop. Of verkopen eerst grond onder hun voeten om 11 mio op te hoesten.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:58
    Niet zo jaloers.. Wij kunnen er niks aan doen dat de grond onder de giertank, die jij je huis noemt, niks waard is.
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +90
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:30
    Dat is te veel voor psv kunnen ze niet betalen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:31
    Die elf zou nog wel te doen zijn maar ginkeltje beurt meer dan een miljoen per jaar ...en veel meer ook
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:36
    Jij snapt het.

    Of moet ik zeggen ‘u’? :p
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:38
    nee hoor doe maar niet
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6826
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:45
    Top.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11341
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:38
    11 miljoen voor een speler waarvan je zeker weet dat je er iets aan hebt is tegenwoordig een koopje, maar het salaris zal inderdaad een struikelblok zijn. Denk niet dat Van Ginkel graag enkele tonnen inlevert voor PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:45
    zijn andere verhuur avonturen waren niet echt een succes dus.....
    Vooral noord holland viel nogal over het feit dat cocu hem aanvoerder maakte maar misschien gaat dat in zijn beslissing juist wel positief uitpakken.
    Hij zou de patron van psv zijn en misschien wel cl kunnen gaan spelen.
    Die uitzichten zal ie niet bij veel clubs gaan krijgen.
    We wachten maar gewoon af
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11341
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:51
    Als Lozano een goed WK speelt kan die natuurlijk veel geld in het laatje brengen. (De sportieve aderlating daargelaten natuurlijk) dan is er wel weer wat mogelijk bij PSV, dus we zullen maar afwachten inderdaad.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 2 mei 2018 om 05:21
    Dat los je op door een percentage van een (eventuele) toekomstige verkoop aan hem te beloven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:32
    Met een of andere constructie moet hij wel haalbaar zijn! Maar 11 miljoen voor zo een middelmatige speler? Volgens mij hebben ze de datum erbij geteld
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:35
    15-04-18 er bij optellen?
    Vind ik leuk
    Vato75 +2071
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:33
    11miljoen koopje
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1418
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:34
    Mooi cadeau van Abramovich voor Slutsky ;)
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +90
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:35
    Hij is wel heel belangrijk voor psv vooral in europa dus zou het wel proberen psv
    Vind ik leuk
    stratumseind +147748
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:35
    Goeie foto trouwens
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +90
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:37
    Zeker mooie foto verdiend gewoon
    Vind ik leuk
    Hyena +27557
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:37
    Zou heel stiekem geen slechte zijn voor Ajax..
    Vind ik leuk
    Mari +6572
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:42
    Echt niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:55
    Nee, is niets voor Ajax, past beter bij psv, en altijd als ik naar hem kijk wanneer hij rent, dan gaat dat lichaam zo raar op en neer lijkt mij. Ik ben bang dat hij nog wel veel blessures gaat krijgen naarmate hij ouder wordt. Misschien zie en beredeneer ik het verkeerd maar zo zie ik het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:38
    Ik hoop dat hij bij ons PSV blijft natuurlijk, al denk ik dat de subtop (of net eronder) van de Bundesliga ideaal voor hem zou zijn. Prima loopvermogen ook.
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +90
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:39
    Jullie willen iedereen bij ajax kunnen jullie straks 6 elftallen opstellen leuk man
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:57
    Worden we ook een keer kampioen in de 2e divisie. Kom op dat gun je ons wel toch??...;-)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2545
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:40
    De prijs is mogelijk wel te doen maar denk als er een club uit Engeland komt je met de loon gewoon 3x lager zit en hij ook wel daar naar gaat kijken, want spelen voor PSV tegen het loon van Chelsea of de helft daarvan ook nog te moeten inleveren is toch een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:41
    11 miljoen vind ik bijzonder weinig eigenlijk , hele goeie speler meerdere malen kampioen geworden plus internetional. Een van de sterkhouders oook , kijkt chelsea wel? Haha
    Vind ik leuk
    Mari +6572
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:41
    Een koopje.
    Positief: je hoeft niet bang te zijn dat een buitenlandse club hem komt kopen in de toekomst
    Negatief: de keerzijde van positief. Je verdient niets aan hem, aangezien geen buitenlandse club komt om hem te kopen.

    Wat wil deze jongen gaan verdienen? Dat kan een struikelblok zijn. Maar met plaatsing CL heb je het gauw terugverdient
    Vind ik leuk
    raoul88 +726
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:41
    AJAX Halen die gozer!!
    Vind ik leuk
    Arnhem 1 +90
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:43
    Iedereen naar ajax joh word gezellig daar
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6260
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:45
    Elf miljoen is een pittige prijs, voor welke Eredivisie club dan ook. Met dat geld kun je beter een Zuid Amerikaan te kopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:48
    Zou ome Toon weer op pad gaan om wat parkeerplekken te verkopen voor 11 miljoen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:50
    Dat moeten jullie makkelijk kunnen betalen. 11 miljoen is niks.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:52
    Van ginkel naar ajax
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:53
    Overmars moet even snel handellen
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    dinsdag 1 mei 2018 om 13:54
    Deal is al in de maak, Lozano gaat naar Chelsea, Van Ginkel plus 70 miljoen naar PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:22
    En toen werd je wakker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:01
    Wees nou eerlijk, als hij de kans krijgt om te spelen bij een club uit de PL, ook al is het in de middenmoot, of zelfs ergens onderin, dan nog is het mooier dan bij welke Nederlandse club ook. Inclusief psv. Speel je bij wijze van spreken liever met psv tegen het gepromoveerde Fortuna, of speel je liever met een laag geklasseerd team tegen teams als ManU, city, Liverpool, spurs. Ik zou het wel weten hoor. De ambiance is toch veel beter in de PL of bijvoorbeeld in de BL?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 2 mei 2018 om 05:28
    Persoonlijk zou ik liever met PSV de CL groups fase willen halen, zeker gezien het succes met PSV in het verleden en het tegenvallende succes bij andere clubs.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 2 mei 2018 om 05:28]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8822
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:01
    Ik zou er als ik psv was nog effe lang over nadenken hij heeft geen rest meerwaarde meer en is toch wel vaak geblesseerd.
    Denk dat je voor 11 miljoen wel beter speler voor terug kan krijgen.
    Vind ik leuk
    B3v3r +533
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:20
    Goede vervanger voor Ziyech... ik denk namelijk niet dat PSV dit ervoor over heeft.
    Vind ik leuk
    bartjeee +515
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:32
    11 miljoen moet kunnen toch? :)
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2340
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:35
    van Ginkel is 25 , tijd om de eredivisie te verlaten. Een club op niveau Fiorentina of Borussia Mönchengladbach zou goed bij hem passen.
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:40
    Is de schakel gebleken voor psv de afgelopen seizoenen. 11miljoen moet mogelijk zijn, als er een speler wordt verkocht.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18594
    dinsdag 1 mei 2018 om 14:54
    Vol voor Eric Gutteriez gaan. Van Ginkel heeft het uistekend gedaan maar 11 mil is te gortig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:20
    Gutterriez of Pizarro
    Vind ik leuk
    Bizzy +18594
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:14
    of allebei :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:17
    Nog beter
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:11
    wat voor ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:15
    Prima prijs voor een prima voetballer! Vraag 1 is of ze het salars kunnen en willen betalen en vraag 2 is of v Ginkel het zelf ziet zitten....
    Vind ik leuk
    Korm +30958
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:30
    vraag 3 ziet PSV het zitten om zoveel te betalen..
    Vind ik leuk
    PSVFU +4312
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:34
    Halen die handel
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:41
    Als Zoet, Arias en Luuk verkocht worden moet er genoeg geld zijn om Marco te kopen. 11 miljoen is acceptabel voor deze veel scorende voetballer, aanvoerder en speler met de nodige ervaring en toch nog jong leeftijd. Het salaris probleem (max 1 miljoen) zal PSV kunnen omzeilen met tekengelden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 17:00
    Wat verwacht je dat Psv voor deze spelers ontvangt? Ik verwacht voor Luuk de Jong max 8 miljoen. Arias max 10 miljoen en zoet ook rond de 10 miljoen. Arias heeft een jaarcontract en zoet en luuk 2 jaar. Voor het nederlands voetbal is het wel belangrijk dat de spelers snel verkocht gaan worden, aangezien de aankopen dan ingespeeld kunnen raken voor de voorronde cl.
    Echter komt de transfermarkt meestal pas na het wk op gang.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1797
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:45
    Hij wilt ook wel een keer hogerop dan psv
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:58
    Dit is de enige reden waarom clubs als City en Chelsea spelers kopen. Zo omzeilen en spelen ze met de fair play regels.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 15:59
    Opnieuw mislukt in Engeland kunnen ze niks met hem doen.
    En als hij echt zo geweldig was had hij een ander prijskaartje om zijn nek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:04
    De enige financieel haalbare constructie lijkt mij als Chelsea 'm aan PSV verkoopt, minus de reeds voldane huursommen. En dan nog voor - pak 'm beet - 20% deelt in een eventuele doorverkoop later.

    Iedereen blij: Van Ginkel is er zeker van dat hij een belangrijke schakel is bij zijn ploeg, PSV heeft even wat zekerheid op het middenveld voor volgend seizoen en Chelsea kan het "verkoopverlies" later nog goedmaken.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 2 mei 2018 om 05:34
    Dit klinkt wel heel eng.

    PSV is al verzekerd van 20 miljoen door deelname aan de Europese competities. Ze moeten gewoon alles in het werk stellen om Van Ginkel over te nemen. Prima leeftijd en hij kan altijd weer voor een goed bedag worden doorverkocht. Hier kun je nauwelijks op verliezen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:05
    Ik denk juist dat PSV beter inkoopt dan Ajax en mijn eigen club Feyenoord.
    Veel gerichter en ze gaan voor de spelers die het team sterker maken.
    Ajax koopt al jaren om te kunnen verkopen en niet in het belang van het team, maar met het oog van door verkopen.
    Feyenoord zal veel bankzitters moeten ruimen, wil men plaats maken voor nieuwe spelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:08
    Breaking; Zyech na PSV voor 5 jaar, dat zou leuk zijn haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:19
    Dat zou een sensatie zijn maar denk dat ajax er niet intrapt maar hij wilt zelf niet
    Vind ik leuk
    pinkelman +4019
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:17
    Oeps, 11 miljoen voor zo'n speler. Ik vind het nog al wat bij een club waar hij nooit gespeeld heeft. Dat bedrag gaat PSV ook nog ophoesten voor een middenvelder.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +444
    woensdag 2 mei 2018 om 07:16
    Voor een goede middenvelder die zich al bewezen heeft...en mede verantwoordelijk is voor landstitels en belangrijk voor kwalificatie voor die zak met poen. (Championleague)....denk het wel...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4019
    woensdag 2 mei 2018 om 10:50
    Staat tegen over dat het geen vaste international is en bij zijn broodheer amper een wedstrijd heeft gespeeld.
    Een Berghuisprijs van 6 a 8 miljoen vind ik wel reeel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 2 mei 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +444
    woensdag 2 mei 2018 om 11:51
    Maakt het echt wat uit wat hij voor chelsea heeft gepresteerd????het gaat erom wat hij bij psv heeft laten zien...toch?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29193
    dinsdag 1 mei 2018 om 16:34
    Benieuwd of het PSV gaat lukken.... ik vind het voor Nederland een hele goede voetballer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 1 mei 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    Boi +435
    dinsdag 1 mei 2018 om 17:00
    Ik denk, en ik hoop, dat PSV echt in staat is om Van Ginkel te kopen... goede combi!!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1201
    dinsdag 1 mei 2018 om 17:18
    Ajax ontbrak het aan ervaring en een echte 'rat'in het veld... ik vind van Ginkel wel degelijk een echte versterking voor Ajax en je slaat een slag met PSV... ook nog prima prijs vind ik...Bovendien een mooie ruil.. zij Viergever, wij Van Ginkel
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3772
    dinsdag 1 mei 2018 om 17:49
    Voor PSV en de Eredivisie een top speler. Fysiek sterk, scorend vermogen, loopvermogen en een goede functionele techniek.
    Liever een van Ginkel in je ploeg dan een Ziyech durf ik wel te stellen.

    Ik denk alleen niet dat PSV hem kan behouden. Elf miljoen kan en zal PSV niet voor hem neertellen. En MvG zal wellicht zijn Chelsea salaris gewend zijn en niet te veel willen inleveren.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    dinsdag 1 mei 2018 om 18:09
    kom op Mark, steek je nek uit, en haal deze speler naar Ajax wat hij eigenlijk zelf al in 2013 wilde.

    dit is nou net een speler die we missen in onze spelers groep

    een speler met genoeg ervaring, en eentje die wel een penalty binnen kan schieten. en gewoon voor gaat in de strijd. dan kan je bv schone bedanken voor zijn. bewezen diensten
    Vind ik leuk
    dinsdag 1 mei 2018 om 19:55
    11 miljoen is zeker de moeite als ze Lozano voor een mooie prijs verkopen.
    Vind ik leuk
    plein19 +1411
    dinsdag 1 mei 2018 om 20:02
    Ik vind Van Ginkel wel 11 miljoen waard. Hele goede speler. Had ik graag in Amsterdam gezien. Of PSV dit bedrag wil betalen. Met weinig kans op een hoge tranferwaarde betwijfel ik
    Vind ik leuk
    Lulookmee +444
    dinsdag 1 mei 2018 om 20:54
    Weinig kans op een transfer.... maar wel meer kans op een landstitel.... en dat is belangrijker dan een transfer.....
    Vind ik leuk
    plein19 +1411
    dinsdag 1 mei 2018 om 21:03
    Denk je dat psv het doet?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +444
    woensdag 2 mei 2018 om 07:12
    Als het rond de 10 mil. Ligt wel...als ze verstandig zijn...wel benieuwd hoe het met zijn knie is....
    Vind ik leuk
    Het Brein +3493
    dinsdag 1 mei 2018 om 20:29
    Kom op Vitesse, terughalen! :P
    Vind ik leuk
    Lulookmee +444
    dinsdag 1 mei 2018 om 20:53
    Als PSV de kans heeft om hem te halen ...absoluut doen... als er veel spelers gaan vertrekken Is het een onontbeerlijke speler voor de toekomst, met name het team voor volgend jaar
    Vind ik leuk
    Maan88 +2906
    woensdag 2 mei 2018 om 00:20
    Nooit nooit nooit gaat hij naar ajax. Ik denk dat PSV hem voor 7 miljoen gaat kopen. Ze kunnen hem en zijn salaris inclusief bonussen makkelijk betalen
    Vind ik leuk
    woensdag 2 mei 2018 om 02:37
    Is santi cazorla niet iets voor psv? 1 jaar contract en we hebben iemand n champions league niveau met ongelooflijk veel ervaring! Een nog betere versie van guardado.. gewoon voor een jaartje.. en dan angelino van city huren. 2 centrale verdedigers.. 1 flankspeler en een centrale/verdedigende middenvelder..
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 2 mei 2018 om 04:55
    Daar moet PSV en/of Ajax natuurlijk gelijk toeslaan!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea wil cashen en zet overbodige Van Ginkel in de etalage'