Situatie Nouri onveranderd: Ajacied glimlacht soms, maar is niet aanspreekbaar

    Situatie Nouri onveranderd: Ajacied glimlacht soms, maar is niet aanspreekbaar

    Gepubliceerd: zaterdag 5 mei 2018 om 09:02za 05-05-2018 om 09:02

    De gezondheidstoestand van Abdelhak Nouri is sinds de laatste berichten onveranderd. Dat meldt Het Parool zaterdag. De Ajacied verkeert nog altijd in een zeer lage staat van bewustzijn.

    De krant weet dat Nouri eerder in Leijpark, een revalidatiekliniek in Tilburg, is geweest. Vanwege een terugslag moest hij terug naar het ziekenhuis. Daar ademt hij zelfstandig. Zijn familie maakte eerder bekend dat Nouri soms glimlacht en met de ogen knippert, maar hij is niet aanspreekbaar. 'De kans op herstel van cruciale hersenfuncties is nihil', schrijft Het Parool. 'Mensen met soortgelijk letsel lopen een hoger risico op complicaties, bijvoorbeeld lucht- en urineweginfecties, maar ze kunnen met de juiste medische zorg lang in leven blijven.'

    De krant gaat ook in op de contractsituatie van Nouri. Hij ligt tot medio 2020 vast bij Ajax. Volgens de cao voor profvoetballers is de club tot die datum verplicht tot honderd procent uitbetaling van Nouri's bruto jaarsalaris van naar schatting 450.000 euro. "Daarna valt Nouri terug in een WIA-uitkering van 30.000 of maximaal 45.000 euro, tenzij hij zich aanvullend heeft verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid", zegt Harry Metten, die voor de voetbalvakbond VVCS zaken rondom arbeidsrecht, sociale wetgeving en sociale verzekeringen afwikkelt.

    Wrang is wel dat Ajax alleen verplicht is Nouri's salaris te betalen zolang de speler in leven is, aldus Het Parool. Als een voetballer voor het einde van zijn contractperiode overlijdt, krijgen nabestaanden een overlijdensuitkering van twee maandsalarissen.

    Over het juridische steekspel tussen de advocaten van Ajax en de familie Nouri meldt de krant dat er bij de rechtbank geen procedure is aangemeld. Het lijkt erop dat de partijen achter de schermen onderhandelen.

    Plaats een reactie

    zaterdag 5 mei 2018 om 09:21
    Jammer dat het financiële aspect, in deze totaal onbelangrijk, ook belicht wordt. Als je daar al iets over wilt melden doe dat dan even apart.
    Voetbalprimeur schaam je !
    Stay strong Appie !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 mei 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    Tossa +2331
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:22
    Niet apart wat mij betreft. Gewoon niets over melden. Gaat ons geen donder aan.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2573
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:27
    Dat gedoe rond Patricia Paaij ging Nederland ook geen donder aan , zo werkt het nou eenmaal in de media wereld.
    Vind ik leuk
    Padason +942
    zondag 6 mei 2018 om 00:45
    Praat maar voor jezelf in plaats in de ons vorm. Was ook wel benieuwd hoe voetballers verzekerd zijn. Is gewoon informatie die ze geven ook om te voorkomen dat mensen gaan ratelen. Dit is Media
    Vind ik leuk
    Tossa +2331
    zondag 6 mei 2018 om 07:15
    Dat jij wil weten hoe dat geregeld is maakt nog niet dat ineens voor ons van belang is en het dus maar op straat gegooid moet worden. Als ik bij wijze van spreken nieuwsgierig ben naar het seksleven van bekende Nederlanders, moet dat dan bekend gemaakt worden?

    Uiteraard snap ik dat de media zo werkt, echter wil dat nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben.
    Want het gaat ons geen donder aan.
    Vind ik leuk
    Padason +942
    maandag 7 mei 2018 om 16:19
    Veel banen van jan alle man ligt ook op straat hoe het geregeld is, daarnaast het Contract van Nouri was ook al eens op straat beland.

    Het gaat er mij meer om dat je het voorjezelf bepaald of je het wilt weten of niet, je bent niet de woordvoeder van alle nieuwslezers, je bepaalt voor jezelf of je het intressant vind of niet.

    Vind ik leuk
    PSVFU +4697
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:22
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:23
    Geld zat! Ajax moet met statement komen dat ze zijn salaris tot zijn 35ste betalen. Als er 1 is die dat verdiend, dan is Nouri dat wel
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:42
    Waarom verdient hij dat dan? Waarom meer dan een ander? Omdat hij toevallig goed kon voetballen? Is hij zoveel belangrijker dan bijvoorbeeld Rob de Wit? Of gewoon een onbekend persoon, die net zo'n warm hart heeft maar verder geen speciaal talent?
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:48
    Als er 1 een echt Ajacied is, dan is dat Nouri wel.
    Daarnaast is hij een heel mooi persoon en een voorbeeld voor vele. Nergens zeg ik dat een Rob de Wit dit niet verdiend. We leven nu alleen in de tijd dat het met Nouri gebeurde dus reageer ik daarop. Lijkt me vrij logisch
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:52
    Maar waarom moet Ajax tot zijn 35e betalen? Omdat hij een rasajacied is? Kom op, zeg. Je overdrijft nogal. Hij krijgt al jaren uitbetaald. En zoals gezegd heeft hij er niets aan. Beter zou zijn om het deels te schenken aan onderzoek of verpleging van ook anderen. Zodat zijn lijden niet voor niets is
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:07
    Hij heeft er niets aan? Serieus?
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:30
    Ja serieus, wat moet hij er mee doen?
    Vind ik leuk
    J de Wit +1723
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:14
    Tot zijn 34ste dan? Aax is kapitaal krachtig. Dan zou het een mooi gebaar zijn. Vooral gezien het geld bij veel hulpbehpevende instantoes terecht zal komen Nouri's familie kenende
    Vind ik leuk
    bouncing +308
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:12
    Ajax, of in ieder geval de medische staf van de club, heeft wel fouten gemaakt en ik denk dat er zeker een argument te verzinnen is door een advocaat waardoor de familie van Nouri gecompenseerd kan worden. Het is alleen te triest voor woorden dat de rijkste club van Nederland dit niet zelfstandig aanbiedt.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:16
    Weet jij wat de club heeft aangeboden dan?

    Misschien is het wel triest om dit zonder verdere informatie te roepen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:50
    Ajax heeft toch een contact met Nouri en niet met zijn ouders en Ajax hoeft die ouders toch niet te onderhouden. Daarbij als hij na die tijd een WIA uitkering krijgt van tussen de 30.000 en 45.000 euro heb je een goed jaarsalaris.

    Ik heb hetzelfde als Nouri, alleen ik leef nog met een ingebouwde icd en kan nog redelijk mijn normale leven oppakken maar ik wou dat ik een WIA had van 30.000 tot 45.000 euro
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:05
    Wat lul jij nu dom man. In heb hetzelfde als Nouri!! Jij bent bij kennis en schrijft. Nouri kan niks meer maar dan ook echt helemaal niks meer!

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 mei 2018 om 10:08]
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:24
    Dus omdat het Nouri is is het erg en de rest van Nederland wat een zelfde aandoening heeft stelt geen moer voor? Laat je nakijken en ga je eens verdiepen in hartfalen en andere hart problematiek.

    Ik wil zo met je ruilen LuckyLuksch, per direct graag....hebben we een deal...dat heb jij nog maar 3 tot 5 jaar te leven en zie ik wel mijn zoontje groot worden en opgroeien...hebben we een deal?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:26
    Hallo hetzelfde is dus dat je niet bij kennis bent en nooit meer iets kan!!

    O, ja even voor jou beleving ik heb een stent!

    Man man man wat een dombo’s hier.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 mei 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:31
    Ik vroeg je iets...of je wil ruilen jij nog 3 tot 5 jaar te leven en ik dan mijn kindje zien opgroeien en oud worden
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12039
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:38
    Laat je nakijken man. En hou op met dat dramatische gedrag van je.
    Vind ik leuk
    Emily +0
    maandag 18 juni 2018 om 13:50
    Ja maar net als Nouri zou dat hem ook kunnen overkomen. Hij heeft de zelfde kwaal dat hij nog steeds rondloopt is fijn voor hem maar dat neemt niet weg dat ook hij net als Nouri erbij kan gaan liggen op een goede dag. Wat zei hij misschien 3-5 jaar te leven? Inderdaad wat een dombos hier he.
    Vind ik leuk
    Dodo12 +23
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:36
    3 tot 5 jaar te leven met hartfalen?

    Verklaar je nader zou ik zeggen!

    Lucky probeert je te vertellen dat je niet hetzelfde hebt. Klopt volgens mij ook wel wat Lucky schrijft. Je bent actiever dan Nouri. Dus Lucky heeft hier een keihard punt. Nouri herstel is nihil.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:43
    Ik heb wel iets meer dan een klein beetje hartfalen.

    Daarbij heb ik ook geen herstel, mijn hartspier raakt steeds verder uitgelubberd en het hart is geen bol meer maar een puntzak, dus minder knijpkracht. Linkerkamer heeft nog 13% wat leeft en de rest is dood en de rechter kamer zit op 25% wat nog leven heeft.

    Een ander hart transplanteren is niet meer mogelijk dus ik moet de tijd uitzingen die ze ongeveer denken wat ik nog heb voordat de kracht uit de spier is.

    Zo voldoende Dodo12?
    Vind ik leuk
    Dodo12 +23
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:48
    Ik zal je even uit je fantasie helpen. Met zulke percentages ben je niet in staat om hier discussies te voeren.

    Lucky heeft gewoon gelijk. Jij hebt niet hetzelfde!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:51
    Toch grappig dat er een aantal amateur cardiologen op VP zitten
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:54
    Je bent een triest figuur man!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:23
    Hoe durf jij op deze manier iemands situatie te bagatelliseren! Schaam je!
    Zwaar onrespectloze uitlatingen van jouw kant.
    Vind ik leuk
    Dodo12 +23
    zaterdag 5 mei 2018 om 17:30
    Respectloos is als verteld dat je hetzelfde als Nouri hebt. Hoe kun je dan in godsnaam (Allahs naam) hier op VP berichten schrijven. Fantasialand is er niks bij. Over respectloos gesproken!
    Vind ik leuk
    Emily +0
    maandag 18 juni 2018 om 13:58
    Weet je ik werk in de verpleging en als ik zo zijn klachten lees weet ik al dat hij een zeer ernstige hartkwaal heeft en ja het is hartfalen. Als ik jou reactie zo lees dan zie ik iemand die niet weet wat hij zegt en waar hij het over heeft. Jullie zouden je moeten doodschamen.
    Vind ik leuk
    Dodo12 +23
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:04
    Haha trol een nieuw accountje aanmaken om jezelf nog meer voor lul te zettten.

    Hetzelfde als Nouri, hij praat niet, kan niks dus wat wil je nou zeggen dan?
    Dat Nouri wel kan schrijven en bewegen etc. Je lult uit je nek en dat weet jij ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:05
    Verschrikkelijk dat jij ook zo iets heb moeten meemaken. En ben blij dat je nog redelijk een normaal leven heb, ondanks wat je heb meegemaakt.
    Het is ook geen verplichting maar ik zou het wel een mooi gebaar vinden vanuit de club naar Nouri en zijn familie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:29
    Dank je wel Erismaar1club...dat het een mooi gebaar is staat overal buiten, ajax zou ook kunnen zeggen we nemen de hypotheek over en je mag de rest van je leven gratis wonen in de woning die nu hebt. Ben alleen bang als je dat soort dingen gaat doen, dat er straks meer op de stoep staan die wat hebben en allerlei dingen voor hun ouders willen regelen. Je praat wel over dik 6.7 miljoen wat Ajax dan weggeeft als ze het salaris uitkeren tot zijn 35ste
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:59
    Spelers van Ajax hebben een verzekering voor als ze arbeidsongeschikt worden. Ook zal Ajax de familie blijven ondersteunen, financieel denk ik niet dat er iets te klagen is. Enkel zit daar een geheimhoudingsplicht op en zullen wij er niks over horen
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5606
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:42
    Dat is ook onzin. Hij zal nooit meer 1 Euro zelfstandig uit kunnen geven.
    Wellicht kunnen ze de familie beter ondersteunen. Een verpleeghuis is vaak duur....en dat moet Nouri volgens mij zelf betalen tot er geen vermogen meer is.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4013
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:23
    VP kopieert gewoon 1 op 1 van fansites?
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5591
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:37
    Wist je dat nog niet? Ze schrijven geen artikel zelf
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:25
    Beetje overbodig, om na zo'n emotioneel bericht de money-factor er in te gooien. En het dan wrang noemen wanneer een werkgever geen geld meer aan de werknemer uitkeert, zodra hij is overleden.
    Even los van het feit dat dit natuurlijk hartstikke logisch is, voegt het helemaal niks toe. Had het stuk lekker afgesloten na die eerste alinea. Meer hoeven fans en geïnteresseerden echt niet te weten.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:59
    Het wrange daaraan is de suggestie richting een eventuele dubbele agenda vwb het in leven houden van Appie.

    Daar moet je als journalist helemaal niet in de buurt willen komen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    zaterdag 5 mei 2018 om 19:23
    Ja, precies dát. Terwijl ik na die 1e alinea alleen nog maar kan denken aan dat jochie, die, zelfs zonder hersenactiviteit, nog af en toe lijkt te kunnen glimlachen. Zijn handelsmerk. Hartverscheurend.
    Wat kan mij dat gelul over dat pleurisgeld daarna nog schelen, zeg ik even op z'n Rotterdams.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2573
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:25
    Met alle respect:
    Als je na 10 maand nogsteeds niet aanspreekbaar bent , dan gaat het hm ook niet meer worden hoe treurig ook.
    Als familie zijnde hou je natuurlijk hoop maar eigenlijk weet iedereen wel dat Nouri gewoon niet meer wakker wordt
    Vind ik leuk
    Romario9 +12063
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:37
    Inderdaad, dat lijkt mij ook de harde realiteit. Hopen dat hij weer beter wordt lijkt mij erg naïef, maar toch lees ik iedere keer weer dergelijke reacties onder Nouri berichten...
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:45
    Als het zolang duurt moet je misschien niet meer hopen dat ie wakker wordt, want de kwaliteit van zijn leven zal slecht zijn. Een hele nare en onmogelijke situatie voor zijn ouders...
    Vind ik leuk
    Thilo +2781
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:27
    Kutzooi
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:32
    Bij Ajax zullen ze hem never nooit vergeten! Hij zal altijd een speciaal plekje hebben! Puur en alleen omdat Ajax de allergrootste, allermooiste en allerwarmste club van Nederland is!
    Stay strong appie
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:46
    Fijn voor jouw. Wat een onzin dit. Dit heeft niets maar dan ook niets met Ajax of wat dan ook te maken. Dit is voor ieder weldenkend mens verschrikkelijk. Voor welke club je ook bent. Stop eens met dat gezeik hoe "warm" een club wel niet is.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12063
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:34
    Diep, diep treurig.

    Het klinkt heel hard, maar je kunt je afvragen wat het voor zin heeft om iemand in leven te houden die alleen af en toe met zijn ogen knippert en die helemaal geen kwaliteit van leven meer heeft. Zijn familie is gelovig dus zullen wel tegen euthanasie zijn, maar bewijs de Appie zelf daar een dienst mee?
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:36
    Met alle respect... wat heeft Nouri nu aan geld?
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:04
    Appie momenteel niets, maar zijn familie wel. Die hebben ook de zorgen.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:28
    Klinkt hard. Maar Appie moet of snel beter worden ( wat onmogelijk lijkt) of een einde maken. Dit is kwellen voor familie en voor appie. Het zijn harde woorden. Maar wel realiteit. Is toch geen leven. Als het mijn zoon zou zijn, zou ik er niet mee kunnen handelen. Elke dag verdriet en pijn voor familie. Ik zal wel weer kritiek krijgen van mensen hier. :(
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5591
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:38
    ‘, maar ze kunnen met de juiste medische zorg lang in leven blijven’

    Met alle respect hoor maar wat voor leven is dat dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:48
    Wordt hier nu geinsinueerd dat de familie nouri in leven houdt voor het geld.....
    Of wordt er geinsinueerd dat ajax hoopt dat nouri zo snel mogelijk moet overlijden......
    Of moet je gewoon concluderen dat dit een artikel is dat nooit geschreven had moeten worden
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:35
    1 en 1 maakt 2 in dit geval.. de partijen hebben verschillende belangen om het maar even hard te zeggen. Gevaarlijk pad gekozen door de journalist!
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    zaterdag 5 mei 2018 om 09:57
    Trieste situatie.
    Vind ik leuk
    Jackhalls +216
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:01
    Ik vrees echt voor de dag dat er uit het niets een bericht komt dat appie is te komen overlijden. Hoe graag iedereen het ook wilt het is niet reaistisch en is het dan nodig deze jongen zo te laten liggen ? Ik hoop ook nog steeds op een onverwacht wonder dat appie wakker word maar we weten allemaal dat het niet gaat gebeuren helaas !!! Het raakt me nog steeds !!!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:02
    Dus nog steeds een kasplantje. Jammer :(
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:09
    Je wordt er altijd weer stil van.

    Wees sterk vent!
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:24
    Als familie in de zelfde situatie gezeten met mijn vader. Vooruitzichten waren hopeloos. Artsen konden niet eens een procent geven dat die ooit nog wakker zou worden. Het is verdomde moeilijk maar wij hebben toen de keuze gemaakt om de behandeling te stoppen. Ben bang dat dit bij nouri ook de enige optie is.. wat een leven heb je als je af en toe kan knipperen met je ogen en glimlachen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4568
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:29
    Het zou ajax sieren als ze zijn contract eenzijdig verlengen voor een aantal jaar tegen een salaris van rond de 100.000 dat zou toch een swerelds gebaar zijn voor nouri en zijn familie. Echt drama wat er met die jonge gebeurd is. Dat ie als voetballer terugkomt kunnen we vergeten maar ik hoop dat ie als mens ooit nog gelukkig kan worden en een betere kwaliteit van leven mag lijden dan waar hij momenteel in zit. #staystrongappie
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:41
    Het zou inderdaad mooi zijn van Ajax, maar mag je zoiets verwachten van een beursgenoteerd bedrijf?
    Ik verwacht dat Ajax gewoon stopt met betalen na het einde van zijn contract. Misschien nog wel eerder, daar Appie zijn “verplichtingen” niet nakomt. Klinkt misschien hard, maar zo zit het bedrijfsleven wel in elkaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:31
    Jammer dit, gun je niemand
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 10:38
    Aasgieren familie wil zo veel mogelijk geld zien .hoop voor die jonge dat ze lijdens weg niet te lang duurt
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:55
    Als Ajax en/of de KNVB daadwerkelijk fout zijn (rondom achterhouden medische gegevens), dan begrijp ik de familie volkomen. Zo hard mogelijk proberen te raken en bij (beursgenoteerde) bedrijven gaat dat via de portemonnee.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 mei 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 14:36
    Praat niet over zaken waar je totaal niks over weet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:05
    Mag het nu eens over zijn met de nieuwsberichten over Nouri na een jaar weet ik het wel als buitenstaander er zijn zoveel mensen in het land die met problemen zitten maar dat komt ook niet constant in het nieuws
    Vind ik leuk
    TheLobster +1528
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:22
    Triest ik vraag me af hoelang het op deze manier door kan gaan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 5 mei 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Hesses +1061
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:36
    Jammer voor deze jongen maar vrees een Friso einde voor hem of een leven a la steven hawkins.
    Vind ik leuk
    zondag 6 mei 2018 om 08:36
    Of Schumacher.... met al zijn miljoenen. Nog steeds vegetatief.
    Net zo een geliefd sportman en tevens net zo een triest einde.
    Deze materie is zo vreselijk moeilijk te doorgronden.
    Alles wat je erover beredeneerd is eigenlijk teveel, want je weet niet hoe en wat het slachtoffer er over denkt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    zaterdag 5 mei 2018 om 11:45
    0% kans op verbetering wat eigenlijk betekend dat Nouri dankzij de techniek kunstmatig in leven gehouden wordt. Ik kan zijn naaste alleen maar heel veel sterkte wensen.
    Vind ik leuk
    Senna +6245
    zaterdag 5 mei 2018 om 12:03
    Ik hoop en denk dat Ajax hier respect vol mee om gaat
    Het is al erg genoeg allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 12:26
    Situatie van heel veel anderen is ook onveranderd
    Vind ik leuk
    hassel +806
    zaterdag 5 mei 2018 om 12:26
    Die wordt nooit meer wakker.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 5 mei 2018 om 14:24
    Lees jij wel?

    Hij is bij bewustzijn, niet veel maar iets.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    zaterdag 5 mei 2018 om 12:46
    Blijven strijden grote vriend, we denken aan je!
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 13:20
    Betekent dit dat Ajax weer geen kampioen wordt volgend jaar?
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 13:22
    Dit verdient niemand we kunnen niet veel doen maar hopen op een wonder
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 13:32
    Al weet je dat de kans zowat 0 is dat het gaat verbeteren, je blijft het hopen voor die jongen. Al kon hij alleen maar helder praten met zijn familie en andere naasten. Ik ben geen moslim, maar hoop voor deze familie dat hun Allah, hun God ze zal helpen. Insah Allah.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 5 mei 2018 om 14:23
    Sterkte aan de familie, blijft hartverscheurend. :-(
    Vind ik leuk
    hantayo +1146
    zaterdag 5 mei 2018 om 14:29
    Tegen beter weten in hoop ik stiekem op een wonder, maar ja. Ik geloof zelf dat een mens een spirit in een lijf is. Hopelijk zit ie niet opgesloten in een niet-functionerend lijf. Want dan kan je beter aan de andere kant vertoeven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 5 mei 2018 om 14:42
    Vraag me af. Krijgt hij dingen mee? Is er besef bij hem?
    Vind ik leuk
    Edje psv +189
    zaterdag 5 mei 2018 om 15:03
    Sterkte appie we leven met je mee echt
    Vind ik leuk
    haarlemx +436
    zaterdag 5 mei 2018 om 17:39
    VP you suck! Het is niet wrang dat Ajax het loon moet betalen. Who cares! Er zal niemand bij Ajax zijn die dit wrang vindt.
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    zaterdag 5 mei 2018 om 19:16
    Als er iets met iemand gebeurd is het opeens het mooiste en beste mens vd wereld.
    Het is heel triest maar het lijkt opeens wel of hij de beste speler vd wereld was.
    Met erge dingen gaan mensen opeens zo overdrijven...
    Let wel....dit gun ik niemand...maar het is best vermoeiend dit allemaal!
    HYPOCRIET!!
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 10:41
    Ik begrijp wat je schrijft. Zo vind ik ook met hoe men omgaat als iemand komt te overlijden. In ene is de persoon bijna God.. het zegt alles over angst voor de gedachtenis en hoe men tijdens leven met de overledene is omgegaan. Schuld, angst, jaloezie, or whatever. Ook ik kan mij daar zo boos opmaken. En vind ik zeker ook HYPOCRIET .

    De mens reageert ten alle tijde vanuit zichzelf.. in hoe wij zelf ermee denken om te gaan. Totdat wij daarin zelf zitten. Dan wordt het een ander verhaal. En kan men pas oordelen

    In dit geval leeft Nouri nog en heeft men denk ik meer aan hoe de familie daar moeilijk in heeft.. mijn gedachten gaat naar hem en zijn familie.

    En tijdens zijn leven en zijn interviews had ik zo een bewondering voor Nouri. Dus wat dat betreft WAS HET ER !

    En nog steeds !!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 5 mei 2018 om 20:56
    Schumacher verhaal.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 10:32
    Vele emoties die ik gelezen heb is zo begrijpelijk en zo menselijk. Behalve dan dat ik mij afvraag of het wel so respectvol is in hoe je op de dingen die gebeuren en gelezen hebt omtrent dit onderwerp er goed aandoet om je helemaal emotioneel te laten gaan.

    Het blijft vooropgesteld dat we er allemaal verschillend in mogen staan. Ook ik moest zo goed nadenken hoe ik op zo een verschrikkelijk gebeuren moet reageren.

    Ik denk sowieso dat we iedereen altijd vanuit onze eigen visie bekijken. Niks is daarin fout. Behalve dat je de familie van Nouri in kwestie met al onze meningen zou kunnen kwetsen. Het is al zwaar zat voor hun. En voor diegene die hem op handen dragen. We staan langs de zijlijn. De familie moet er doorheen met dit verschrikkelijk gebeuren.

    Ik ben totaal geen voetbal fanaat . Ik hou wel op op zijn tijd ernaar te kijken. Zeker als Ajax of Nederland meespeelt in EK of WK.. maar de persoon Nouri heeft op mij zo een bewondering opgewekt bij interviews met hem. Zijn positiviteit zijn gedrevenheid zijn hele voorkomen heeft mijn hart geraakt. En ik daardoor aan hem denkt van tijd tot hoe het met hem is... wat gaat er door hem heen. Terwijl hij niks maar dan ook niks meer kan. En waarom juist hij.

    Nogmaals. Ik vind dit onbegrijpelijk !!!

    Sterkte en kracht toegewenst aan hem en zijn dierbaren ....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws