'Krediet Lijnders nú al volledig op; invloedrijke investeerders zijn er klaar mee'

    'Krediet Lijnders nú al volledig op; invloedrijke investeerders zijn er klaar mee'

    zaterdag 12 mei 2018 om 15:12

    Alleen een klein wonder lijkt er voor te kunnen zorgen dat Pepijn Lijnders zijn baan als trainer van NEC behoudt. Wanneer de Jupiler League-ploeg de finale van de play-offs níet weet te bereiken, is het zeer waarschijnlijk einde verhaal voor de oefenmeester. 

    Op Hemelvaartsdag ging NEC op bezoek bij FC Emmen met 4-0 onderuit. Dit weekend staat de return op het programma in het Goffertstadion. Omroep Gelderland weet het zeker: als NEC er tijdens de return in de halve finale niet in slaagt om de enorme achterstand om te buigen, dan valt het doek voor Lijnders. 

    In januari werd de jonge trainer aangesteld als vervanger van Adrie Bogers. Nú al lijkt zijn krediet volledig op. Invloedrijke investeerders zijn het vertrouwen kwijt in de voormalig assistent van Liverpool-manager Jürgen Klopp, meldt Omroep Gelderland, en ook binnen de club zelf is er veel onvrede over zijn functioneren.

    Fans klagen al langere tijd steen en been over de coach; Lijnders komt over als 'warrig' en zijn optredens in de media doen hem volgens velen ook geen goed. Donderdag ging een video van Lijnders nog viraal. 

    Sinds de aanstelling van Lijnders verloor de titelkandidaat de ene na de andere uitwedstrijd. Fortuna Sittard troefde NEC afgelopen maand af in de strijd om directe promotie naar de Eredivisie. 

    Poll

    Gaat NEC het nog flikken tegen Emmen?

    (1758 stemmen)

    Plaats een reactie

    remakil +5643
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:17
    Goede zet van Wilco van Schaijk en Remco Oversier... goed beleid! Geld is geen probleem bij NEC, dus een afkoopsom is zo gefikst...

    Sukkels...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:20
    Oprotten met die kneus!
    Nec moet gaan voor gertjan of Mario.
    Vind ik leuk
    GZS +53
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:33
    zelfs Eric Meyers weet er nog wat uit te krijgen....
    Maar zeg nu zelf, aangetrokken spelers zijn stuk voor stuk, met een Dijkstra uit Sparta2 als aanvoerder... dras.
    hoe diep kan je zinken, 2 Afrikaanse roots-spelers hebben het leuk gedaan, wie halen ze binnen? Langil!
    zit er nog wat scouting daar? ongelofelijk, dieper kan je niet zinken.
    Een v.Schayk als directeur, die zowat alles wat v.Seumeren er heeft ingestoken bij Utrecht er doorheen gedraaid, v.Schayk is weg, en Utrecht draait als een tierelier.
    Verlang weer naar Looyen, ondanks zijn miskleunen, we vragen niet veel, gewoon lekker meehobbelen in de eredivisie, waar NEC hoort, met echt gras.....
    Geen externe buitenlandse eigenaar, eigen boontjes doppen, met behulp van echte clubmensen, gewoon NEC, niks meer niks minder...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:37
    Zo was het 10 jaar geleden kerel
    Nu is het kaarsje uit came over!
    De club is naar de klote en ik heb er ook geen. Vetrouwen meer in.
    Vind ik leuk
    HansVites +4699
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:05
    In het Gelredome is nog wel een plekje voor je.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:08
    Hwahaha grapjas ;-)
    Vind ik leuk
    robertus +1923
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:12
    Wel meer dan één.
    Vind ik leuk
    HansVites +4699
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:21
    Klopt die 9.650 kunnen er nog bijna allemaal bij in
    Vind ik leuk
    GZS +53
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:21
    voor het uitkiezen, welk blauw stoeltje wilt U?
    oh, sorry kan niet, huize Arnhemia heeft deze rij gesponsord gekregen door Alexander T.
    Vind ik leuk
    GZS +53
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:18
    Dit komt wel weer goed, eigenlijk ben ik blij dat je niet promoveert
    met dit riedeltje onvermogen van bestuur tot 80% aan spelers.
    gewoon van onder af aan opbouwen, en als de geldschieters een grote vinger in de pap hadden bij het aanstellen van bestuur, trainer en spelers, dan heeft NEC een poot om op te staan naar de investeerders toe, want de club wordt al 3 jaar lang naar de ondergrond geleid.
    Alles wordt binnengehaald, ik heb na Jahanbaksh niks meer gezien wat er toe doet, al had de speler maar 50% van zijn klasse....
    De opvreters zitten nu op het pluche, goedkoop-duurkoop, zoveel mogelijk kwantiteit, Leen, kom er maar in, jij hebt veel meer achtergrond dan de hele kliek bij elkaar.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8771
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:02
    Mario heeft het fantastisch gedaan bij jullie, zou een goede zijn voor jullie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:03
    Klopt idd maar zie verbeek ook graag komen.!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8771
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:44
    Dat is wel een eigengereide trainer , gaat dat goed bij nec?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:47
    Liever dat dan zo 1 laptop trainer ;-)
    Vind ik leuk
    Jur74 +8771
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:51
    Dat is ook zo, twee maten van mij zijn nec supporter ( de 1 fanatieker dan de ander ) , maar de fanatieke is helemaal klaar mee met die vent.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:53
    Oké ik ben er ook helemaal klaar mee en ik maak me eigen niet niet meer druk morgen lekker trasje pakken van het zontje genieten. :p
    Vind ik leuk
    Jur74 +8771
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:54
    Doe je goed, geniet ervan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:54
    Dankje kerel sucses met az
    Vind ik leuk
    Jur74 +8771
    zaterdag 12 mei 2018 om 17:09
    Thx, jij uiteraard met nec.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2849
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:21
    Ik zie wat parallellen met meneer Ten Hag....ook zo onbegrijpelijk in interviews..
    Vind ik leuk
    GZS +53
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:21
    Hé, hij of zij heeft/hebben nog niet gereageerd, kom er maar in Arnepse trol.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:22
    Die zien we nooit meer terug!!!
    Vind ik leuk
    VitOost +168
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:23
    Was ook een rare actie, die trainerswissel.
    Ging toch goed ?
    NEC is geen schim meer van voor de winterstop. Jammer
    Vind ik leuk
    Wimke +14
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:24
    Tactische nul.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:27
    Misschien iets voor RKC mogen jullie oversier ook weer terug ;-)
    Vind ik leuk
    Xanadu +102
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:31
    Jammer, ik gun de rest van de jupiler league die Pepijntje als trainer van NEC wel
    Vind ik leuk
    Busk +1340
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:37
    NEC heeft het nu 2x geprobeerd met een jonge onervaren trainer.
    Eerst Hyballla, die volgens mij erg fanatiek was,maar de tweede competitiehelft in zwaar weer kwam.
    Nu deze Lijnders,een jong ventje,die het als een computerspelletje ziet.
    Het werkt niet.

    Om een roerige volksclub met een kritische achterban terug te brengen in de eredivisie, heb je in mijn ogen een ervaren rot nodig.

    Ik denk dat het publiek in Nijmegen geen ingestudeerd voetbal met hoogstandjes verwacht.
    Alleen resultaten. Maakt niet uit hoe.

    Maar eerlijk gezegd: NEC was/is onder Lijnders slap.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:50
    Je slaat de spijker op zijn Kop!
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2758
    zaterdag 12 mei 2018 om 15:56
    Nu al? NU PAS?!?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:04
    "nu al"


    Hij heeft die club in een half jaar verkloot.
    Wonder als die mag blijven.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +998
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:05
    Goed of slecht is mij om het even maar het getuigd van visie bij de club. Je verdiept je toch in een trainer en dan maak je keuze voor de langere termijn zeker als hij halverwege komt!!
    Vind ik leuk
    satesaus +752
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:16
    Lijnders ontslaan is begrijpelijk, maar korte termijn beleid. Dat ALLEEN lost niets op. Het totale beleid moet op de schop en het zou de bepalers sieren als ze zelf opstappen omdat ze geen beleid kunnen maken en om club niet met afkoopsommen op te zadelen. Maar in de prakrijk kijken deze machthebbers vaak zelden in de spiegel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31414
    zaterdag 12 mei 2018 om 16:31
    Had nooit aangesteld moeten worden.

    Lamzak &wanbeleid = nog 1 jaar jupiler league.
    Vind ik leuk
    HuizemWest +284
    zaterdag 12 mei 2018 om 17:59
    4-0 is zeker mogelijk in deze Competitie dus waarom niet?
    Vind ik leuk
    Demi +262
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:09
    Pep doet het niet best...maar de spelers van nec willen ook niet!!! Wat een drama ploeg!!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:30
    Jammer gun zo’n nietszeggende kutclub wel zo’n kut trainer....
    Hoop echt dat ze nog jaren in de juup blijven hangen.
    In de regio maar plek voor 1 club en dat is Vitesse!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 16:01
    Jij moet eens weten wat ze hier in nijmegen jullie gunnen.....ik durf het niet eens te noemen hier op dit forum....
    Vind ik leuk
    FSCeara +8660
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:43
    Lijnders nogmaal bedankt voor de promotie.zonder jou was dat een stuk moeilijker geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:44
    Degene(n) die verantwoordelijk zijn voor het tussentijds binnenhalen van deze winnaar moeten per direct buiten genaaid worden
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20746