Labyad schittert door afwezigheid in Utrecht: 'Moet zorgen dat ze Europa in gaan'

    Labyad schittert door afwezigheid in Utrecht: 'Moet zorgen dat ze Europa in gaan'

    zaterdag 12 mei 2018 om 19:50

    Zakaria Labyad is de grote afwezige tijdens de play-offwedstrijd tussen FC Utrecht en sc Heerenveen van zaterdagavond. De spelmaker ontbreekt in de wedstrijdselectie van de thuisploeg, vanwege liesklachten.

    De Domstedelingen deden aanvankelijk geen mededelingen over de reden van Labyads afwezigheid, maar lieten later weten dat de Marokkaans international met een lichte blessure kampt. Labyad is naar verluidt een uur voor de wedstrijd nog getest, maar zou van de medische staf geen groen licht hebben gekregen om zaterdagavond mee te spelen tegen Heerenveen.

    De analisten van FOX Sports hebben echter hun bedenkingen bij de situatie en denken dat Labyad met zijn hoofd bij een transfer is: de spelmaker wordt de laatste weken nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar rivaal Ajax. Ronald de Boer begrijpt er niets van en vindt dat Labyad gewoon moet spelen. "Je hebt niets met een transfer te maken, je moet gewoon zorgen dat Utrecht Europees gaat spelen. Dat speelt volgend seizoen pas!"

    Poll

    Is Labyad over een paar dagen Ajacied?

    (3816 stemmen)

    Plaats een reactie

    Florian1987 +9150
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:53
    Ik zeg dan maar vast welkom bij Ajax Labyad, laten we hem een kans geven wie weet gaat hij ons verrassen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:56
    Hij gaat het helemaal maken.
    Vind ik leuk
    tannat +9578
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    net als iedere ajacied toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Vanzelfsprekend
    Vind ik leuk
    PRICE +26041
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:44
    Op de toekomst
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Op de bank ja.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2254
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:17
    eerder tribune waardig
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:25
    een aankoop van Ten Hag, dus die zal altijd een basisplaats krijgen zolang Ten Hag trainer is
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2254
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:28
    die hadden ze ook al bij het vuil moeten zetten
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:44
    2 maanden dus in t nieuwe seizoen.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +180
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:26
    Ik denk ook dat labyad menigeen gaat verbazen komend seizoen. Ik denk dat hij wat agressie en gif in ons spel kan brengen. Want dat is tevens 1 van de ontbrekende onderdelen bij mijn cluppie. Welkom gap!!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8362
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:14
    Goede vervanger voor Klaassen / Schone, maar niet voor Hakim.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4964
    zondag 13 mei 2018 om 11:35
    Klaassen? Of heb het over die amdere blonde gozer.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8362
    zondag 13 mei 2018 om 11:42
    Nee, Klaassen is nooit echt vervangen feitelijk......
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Hoop het niet
    Vind ik leuk
    Lemon +1553
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Hij gaat ons vast en zeker verassen, alleen niet op de manier zoals we die graag zouden zien.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:01
    Dat weet je nooit, een speler meteen afschrijven niet doen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26041
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:02
    Ratje Labyad
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:15
    Onze Labyrat(je) idd!

    Geweldige transfer vind ik dit!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12012
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:10
    En als hij het niet redt dan gaat hij voor minimaal 20 mil. weg; hij heeft ten slotte bij ajax onder contract gestaan en dan betalen de clubs nu eenmaal meer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18060
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:23
    Voorlopig verrast hij heel Utrecht door ze in het zicht van de haven te laten vallen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40321
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:47
    Alle schijn is tegen labyad ja.
    Toeval? Neen.

    Die Ajax fans gaan labyad nog wel kennen.
    Labyad verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8362
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:16
    Jullie hebben gewoon de fout gemaakt om een rasechte middenvelder een buiten positie te geven, tegen wil en dank, dan vraag je om moeilijkheden.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:46
    Ik mag aannemen dat het hier echt om een blessure gaat?
    Zo niet, dan mogen ze dit figuur Labyrat houden.
    Zou triest zijn om je club, waar je nu nog onder contract staat, laat barsten in een beslissingswedstrijd.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:53
    Labyrat een leugenaar en een rat in een!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:58
    De bruine rat (Rattus norvegicus) is een zoogdier, behorende tot de orde van de knaagdieren. De soort is ook wel bekend onder de namen Noorse rat, rioolrat, waterrat, stadsrat, of kortweg rat met variëteiten laboratoriumrat en tamme rat. Met de naam "waterrat" wordt vaker de woelrat bedoeld. De bruine rat is een van de succesvolste zoogdieren ter wereld en komt tegenwoordig over bijna de gehele wereld voor tot in de binnenlanden van Afrika. Zijn oorspronkelijke verspreidingsgebied was waarschijnlijk een deel van Noord-China. Zijn nauwste verwanten zijn de Aziatische soorten Rattus pyctoris en Rattus nitidus.

    Das pas een PSV'er.
    Vind ik leuk
    tannat +9578
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Past uitstekend bij Ajax
    Vind ik leuk
    Futjebal +1779
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:04
    Is nog altijd beter dan een onaangepaste Turk die graag Nederlander wil zijn
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:25
    Jij bent een tering turk , moet je voor me neus zeggen .
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:29
    Wat moet ik voor je neus zeggen?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:39
    Dat psvers ratten zijn ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:40
    Ok. Jij bent een rat. Krijg ik nu een zoen?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:44
    Nee gewoon regeren tering turk .
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:44
    Ok geef je een zoen.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:54
    Ik val niet op mannen!!
    Dus niet zoenen.
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    zondag 13 mei 2018 om 07:25
    ....en die gaat nu naar Ajax. Veel plezier.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12471
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:10
    Dat krijg je wanneer je uit de jeugdopleiding van PSV komt, daar lopen alleen maar liegende ratten rond.
    Maar wees gerust we zullen hem dat wel even afleren hier en we maken er weer een echte profvoetballer van ;-)
    Vind ik leuk
    Futjebal +1779
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:48
    Zoals Kluivertje bedoel jij
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12471
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:52
    Precies...
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:33
    Haha de grootste ratten lopen bij jullie , kijk naar kluivert , de ligt willen ajax snel verlaten .terwijl ze nog niks gedaan hebben in de nederlands competietie .
    Correctie de Ligt wel top maar Kluivert hahaha over rat gesproken de grootste rat die er is .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 22:42]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12471
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:31
    Goed verhaal pik ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:53
    Hij maakt zich op voor ons Ajax.
    Hij gaat top presteren en daar gaat bijna heel Nederland van genieten.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:54
    Spreek voor jezelf!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:55
    Je bent er als de kippen bij he 😂😂. Die zijn sneller dan een schaap 😘
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 20:15]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    Waarom doe jij die emoticons dat is niet zichtbaar op de site van VP alleen op mobiel dan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    Dus jij ziet het wel.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:10
    Alleen via mobiel ap van VP!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:12
    Ja ik dacht dat het voor iedereen zichtbaar was. Heb geen klaptop dus moet het met mobiel doen.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:46
    Schapie neuken houd jij van he turk?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:47
    Hoezo wil je dat weten?
    Vind ik leuk
    Futjebal +1779
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:49
    Daar weet jij wel raad mee he? ..met een lekker schaapje of geitje
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:50
    Jullie zijn erg nieuwsgierig hoor
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:55
    Verl plezier met deze leugenaar. Kan niet wachten tot zijn knie aan gort gaat. Pakt nooit prijzen dese rat
    Vind ik leuk
    reggie +1510
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:01
    Zie hem nog steeds juichen als ajax weer verloren had!
    Vind ik leuk
    tannat +9578
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:01
    Het verrotte karakter gaat prima samen daar met die nv uit Diemen waar voetbal een individuele sport is
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:10
    Jemig zeg, ben je een beetje gefrustreerd? Ik weet niet voor welke club jij bent, maar daadwerkelijk iedere post van jou is anti-Ajax. Het begint zelfs een beetje sneu te worden. Je weet dat er mensen zijn die je psychische bijstand kunnen geven? Ook jij kan geholpen worden! Er is veel meer in het leven dan alleen azijn te zeiken.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5018
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:55
    Dan feliciteer ik nu Heerenveen maar vast.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:55
    waarom ben ik niet verbaasd
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:58
    Denk eerder dat Utrecht zelf deze maatregel heeft genomen, die zijn bank dat er iets gebeurt en dan lopen ze 5 miljoen exclusief bonussen mis!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:00
    hahaha tuurlijk , sinterklaas bestaat echt
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9150
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:02
    Nee die is overleden!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:03
    wel nee joh dat is een fabeltje
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1978
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    Nou echt waar Florian.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13109
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Jij bent alleen verbaasd als je koelkast leeg is. :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:01
    hoho verbaasd is dan niet het juiste woord.....
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13109
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:03
    Haha, kwaad van de dorst. Zeker met deze temperaturen hier in Nederland. Nou die van mij zit aan de rand toe vol, en koud.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    die van mij vanmorgen ook nog.....
    Vind ik leuk
    Fooligan +897
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    paniek is het juiste woord op zo'n moment!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:06
    juist
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12012
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    Waarom ben ik niet verbaasd dat jij weer op een ajax gerelateerd bericht reageert?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:11
    waarom ben ik niet verbaasd dat jij je traditionele zuurgraad weer laat zien?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12012
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:11
    Idem
    Vind ik leuk
    Bassie666 +358
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:56
    Gedraagt zich nu al als een (k)neus. Laffe actie naar Utrecht toe
    Vind ik leuk
    Mo +11030
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:57
    Gaat een beetje lastig worden met een blessure Ronald
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:57
    Transfer of niet gewoon spelen,
    Vind ik leuk
    The Iceman +6736
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:58
    Misschien is hij echt licht geblesseerd he. We gaan het zien mocht Utrecht doorgaan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:02
    Denk toch dat het met het huidige transfer te maken heeft.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6736
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:04
    Dan liegt de medische staf van Utrecht dus.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    Misschien of hij geeft zelf aan dat hij niet wilt spelen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6736
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    Volgens dit bericht zou hij van de medische staf geen groen licht hebben gekregen, maar misschien dat Utrecht hem dekt. Kan ik me wel moeilijk voorstellen. In ieder geval veel succes straks!
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:10
    Thanks man.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24094
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:08
    Zeker. Die zit met zijn hoofd al in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:11
    Zeker weten
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:58
    Belachelijk, geef je nog 100% voor je huidige club !
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:00
    Ben ik met je eens. En daarna een fantastisch afscheid. Vrees dat Zakaria wederom via de magazijndeur gaat vertrekken. De supporters gaan dit niet vergeten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    Natuurlijk, maar misschien mag het van utrecht niet. 7 miljoen is een behoorlijke som voor utrecht en als hij zijn kruisband afscheurt is het klaar. Dan vertrekt hij uiteindelijk wellicht transfervrij.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    Daar heb je wel een punt idd..
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:58
    Geloof weinig van zijn blessure. Die jongen zit met zijn bij Ajax en FC Utrecht is nu de dupe van geworden. Jammer.
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:14
    Waarom zou Utrecht dan met het verhaal komen dat hij vanmiddag nog getest is? Waarom het hand boven het hoofd houden van iemand waar je door gedupeerd zou worden?

    Dinsdag waren die geruchten er ook al volop en gas hij nog een heel groot aandeel in het resultaat in Heerenveen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 19:59
    Mooi om te zien hoe idereen reageerd, maar wat nou als het echt zo is? Maar gelukkig reageren hier alleen de mensen die precies weten hoe alles zit haha
    Vind ik leuk
    Hagenees +329
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:00
    Ook al gaat hij naar ajax waarom zou hij nu niet spelen dan.
    Je bent speler van utrecht doe gewoon je werk waar je rijkelijk voor betaald krijgt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:00
    De firma List en Bedrog durft met zijn leugenpraktijken niet onder de ogen te komen van de trouwe en fanatieke aanhang van FC Utrecht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:02
    Je zal zo n mentaal sterke, hondstrouwe, karaktervolle jongen maar kunnen contracteren......
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24094
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    Gelukkig levert hij 7M op.. Maar ik heb wel idee dat het met die blessure wel meevalt..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:08
    Van Seumeren moet er eigenlijk nog een miljoentje bovenop zetten nu
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:36
    Hahah en zelfs jou club krijgt er nog een paar ton voor, das lekker zeg! Hebben jullie maar mooi opgeleid;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:22
    dat geld hoeven we niet , we worden al genoeg gematst door het feit dat ze weer een echte karakterjongen gaan contracteren . 1 die de kar gaat trekken en voorop loopt als het gevraagd word zoals vandaag......
    Vind ik leuk
    bully302 +127
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    Labyad,
    Het is leuk wat je voor de camera's zegt maar ook al ga je naar Ajax dan ben je van harte welkom maar het is niet netjes dat je je club van nu teleurstelde.
    Als dit je instelling is dan ben ik bang dat je het niet gaat redden met het Amsterdamse publiek.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2230
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    Mentaliteit van een Marokkaan....
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:05
    Wel erg makkelijk om meteen conclusies te trekken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24094
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:06
    Prima dat Labyad straks naar Ajax gaat. Dat was in januari al duidelijk. Alleen nu laat hij Utrecht wel zitten. Zit met zijn hoofd al lang en breed in Amsterdam.. professioneel is wat anders..
    Vind ik leuk
    2cents +50905
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:45
    De Jong liegt dus?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24094
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:53
    Misschien kleine kwaaltjes na een lang seizoen, 7M veiligstellen, Hoofd van Labyad al bij Ajax. Benieuwd of hij dinsdag gaat spelen tegen Vitesse. Waarheid zal wellicht ergens in het midden liggen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9885
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:06
    Ook zonder die rat gaan we winnen. Uuuuuuuuuuuuuuuuu
    Vind ik leuk
    stratumseind +147775
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:07
    je zal maar een schop krijgen en je kniebanden op de tweede ring terug moeten gaan zoeken....weg transfer
    labyad een echte winnaar.........
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15799
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:08
    Laat je club maar in de steek...

    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:10
    Vind het beetje ongeloofwaardig wat Urecht nu brengt, Elke voetbalgek weet toch dat hij gewoon in Amsterdam is om de laatste dingen uit te strijken met Ajax
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 mei 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    fons2018 +717
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:11
    Tja duidelijk een gevalletje met je hoofd ergens anders zitten terwijl je werkgever je goed betaald .

    Wat laat hij zijn club in de steek zeg precies Ten hag wat dat betreft horen ze bij elkaar .

    Nou Ajax wat een ellende halen jullie binnen want deze mijnheer gaat echt niet zonder problemen plaats nemen op de bank.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2254
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:13
    ben bang dat wij hem krijgen dus word weer middelmaat gekocht en word het nog minder om te gaan kijken
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:22
    Labyad is echt wel een aanwinst zag hem liever terug bij psv
    Vind ik leuk
    klick +735
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:15
    Weet je nog hoe hij wegging!?
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 08:39
    Als of jij geen fouten maakt
    Vind ik leuk
    klick +735
    zondag 13 mei 2018 om 13:02
    van zulke fouten wordt je ook afgestraft. waarschijnlijk boeit het jou niks meer wie er bij psv speelt!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 02:19
    Mensen worden soms ook volwassen !!!
    Vind ik leuk
    klick +735
    maandag 14 mei 2018 om 18:53
    Kijk nu joh. Hele blesurre gefaked. Lekker geleerd met zijn tweeling broer op de toekomst hahaha. Blijft het zelfde irritante ventje
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 01:31
    Fake ? Was jij er bij dan oordeel staat gauw klaar bij jou
    Vind ik leuk
    klick +735
    woensdag 16 mei 2018 om 07:24
    Jij bent lekker goed gelovig. Nu zet hij psv weer voor schut. Hahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:22
    Utrecht en Mechelen gaan gezamenlijk een groot feest geven hoorde ik. Gratis drank en eten want ze hebben toch heel veel geld gekregen van Ajax voor middelmatige spelers.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1818
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:43
    Prima speler in ieder geval beter dan die lompe Deense rechtsback en Bande weer 2 miskope samen goed voor 13 miljoen pff
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:54
    geen minuut gespeeld en nu al de hemel in geprezen, en straks van een koude kermis thuis komen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8446
    zaterdag 12 mei 2018 om 20:49
    Hij zal nog wel vaker afwezig zijn -:)
    Vind ik leuk
    klick +735
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:15
    Faked een blessure wordt een ziyech 2 in amsterdam
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 21:46
    Niet doen Ajax, je haalt de ellende in huis met dit over het paard getilde mannetje. Super onbetrouwbaar en denkt alleen aan zich zelf. Een geval Ziyech lijkt mij. Ten Hag wil hem graag maar deze trainer gaat de kerst echt niet halen, dan heb je een groot probleem met Labyad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:00
    Ajax en Marokkanen dat gaat toch altijd goed
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2380
    zaterdag 12 mei 2018 om 22:10
    Kutmongool moest gewoon spelen voor utrecht . Ajax succes ermee , word een grote afgang.
    Vind ik leuk
    remakil +4891
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:05
    Analisten moeten eens ophouden met stemming maken en zich bezig houden met wat er op het veld gebeurd. Ik heb Labyad net gesproken op de tribune en hij is gewoon niet fit genoeg. Moeilijk hè... tegen Vitesse is hij er weer bij. Simpel...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 mei 2018 om 23:26
    Hoop het niet die rat (bontkraagje) Ajax is Ajax niet meer met al die moslims!
    Vind ik leuk
    Budazonen +292
    zondag 13 mei 2018 om 08:00
    Welk nationaliteit heeft die gast? Nederlands of Turks?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Labyad schittert door afwezigheid in Utrecht: 'Moet zorgen dat ze Europa in gaan'