Lijnders legt hoofd op NEC-hakblok: Het zijn nu de wijze heren boven ons

    Lijnders legt hoofd op NEC-hakblok: "Het zijn nu de wijze heren boven ons"

    zondag 13 mei 2018 om 17:46

    Pepijn Lijnders houdt rekening met het scenario dat hij zondag voor het laatst op de bank zat bij NEC. Onder leiding van de bekritiseerde trainer slaagde de Nijmeegse club er niet in om na één seizoen terug te keren in de Eredivisie.

    Een 4-1 overwinning in De Goffert was onvoldoende voor NEC. Lijnders zou het niet vreemd vinden als FC Emmen-thuis zijn laatste wedstrijd was. "Ik denk dat elke trainer daar rekening mee houdt bij een club waar veel druk op zit is en waar je moet promoveren", laat hij weten aan Omroep Gelderland.

    "Ik heb alles gegeven het laatste half jaar. Ik heb er alles aan gedaan om continu de ploeg recht te krijgen en een bepaald idee over te brengen. Maar het zijn nu de wijze heren boven ons die nu beslissend zijn."

    De NEC-supporters zijn al langer klaar met Lijnders, die in de spiegel kijkt. "Ja, ik verwijt mezelf vrij veel. Ik wist dat dit een echte club is, dat gaat verder dan op het veld. Maar er is hier de laatste jaren veel gebeurd en er heeft veel negativiteit geheerst. En dan komt eruit als het dan weer mis gaat. Daar moest ik maar mee zien te dealen."

    Poll

    Heeft het laatste uur van Lijnders bij NEC geslagen?

    (1422 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 13 mei 2018 om 17:50
    Toptrainert!
    Vind ik leuk
    Aal +18382
    zondag 13 mei 2018 om 18:20
    Hij kan beter komiek worden! Ik heb nog nooit zoveel lol gehad om iemand hahahahaha!!! Thx trainer.... hoop dat je nog een poosje pandatrainer blijft :-)
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 22:55
    Hoi schatje
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 19:23
    Vreven zou een goede keus zijn.
    Passie en beleving
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 12:47
    Klopt, maar ook tactische blunders en mismanagement met 'moeilijke' jongens
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9396
    zondag 13 mei 2018 om 17:50
    Als Lijnders weg moet dan moet het bestuur ook weg. Hij had nooit halverwege het seizoen gehaald moeten worden
    Vind ik leuk
    5by5 +1230
    zondag 13 mei 2018 om 17:51
    Waardeloze trainer
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1317
    zondag 13 mei 2018 om 17:51
    Wij willen Vreven!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:07
    Om de godverdommese dooie dood NIET
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:09
    Intelligente eerste opmerking Josti.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1317
    zondag 13 mei 2018 om 18:19
    Echt wel!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:26
    Ik zou als NEC zijnde onmiddelijk ja zeggen als Vreven wil komen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:22
    Taalloeder! Ik zal het nog een keer uitleggen. Het is: als NEC of NEC zijnde. Niet "als NEC zijnde"...
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 21:07
    Kom hè, Vreven verdient een mooie club. Snap er nog steeds niks van dat ons NAC hem heeft laten gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 18:24
    Maar Vreven jullie niet!
    Vind ik leuk
    VA1 +1077
    zondag 13 mei 2018 om 18:35
    Vreven is nog altijd een beetje Vitessenaar:)
    Vind ik leuk
    Vato75 +1604
    zondag 13 mei 2018 om 17:52
    Snap uberhaupt niet waarom die vorige trainer er uit moest
    Vind ik leuk
    bouncing +324
    zondag 13 mei 2018 om 17:53
    Misschien wel geschikt als assistent van ten Hag, kunnen ze ook als komisch duo optreden
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7653
    zondag 13 mei 2018 om 17:55
    Bye bye wijsneus
    Vind ik leuk
    stratumseind +128696
    zondag 13 mei 2018 om 17:55
    Hij had met zijn laptopje beter bij klopp kunnen blijven
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19418
    zondag 13 mei 2018 om 17:56
    Neem nu al ontslag vent
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 17:57
    Sorry hoor maar als bestuur ga je toch met iemand in gesprek. Je hebt als trainer te maken met 25 verschillende mensen. Dus je moet iemand nemen die mensenkennis bezit. Nou kreeg ik van deze meneer niet het gevoel dat hij dat heeft.
    Vind ik leuk
    robertus +1421
    zondag 13 mei 2018 om 17:57
    Niet op wachten Pep, lekker zelf gaan. Niemand die je dat kwalijk zal nemen. Sterker nog, je gaat alsnog op de schouders!!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 19:05
    Oprotten en nooit meer de goffert in laten!
    Vind ik leuk
    Hendry +273
    zondag 13 mei 2018 om 18:34
    Waardeloze trainer ik heb het al eerder aangegeven, ze hadden deze malloot niet moeten aantrekken!
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 19:18
    John Troost, enige optie
    Vind ik leuk
    Rodajc +8140
    zondag 13 mei 2018 om 19:24
    Goede en realistische reactie van hem, maar voor nu veel te licht bevonden als hoofdcoach.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3976
    zondag 13 mei 2018 om 19:44
    Zo zie je maar weer..je komt niet zomaar uit de J.L. weg.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 19:53
    Van mij mag die lijnders gewoon blijven. Het wordt verlopig toch helemaal niks.
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 20:30
    Hem kun je in die zin niks kwalijk nemen, dat NEC niet is gepromoveerd, want ze hadden hem nooit moeten aanstellen in het midden van het seizoen terwijl ze 'dik' eerste stonden. Dat het resultaat onder een nieuwe coach dan slecht is, dat moet je dan maar op de koop toe nemen. Kortom, dat bestuur moet ook maar eens zichzelf evalueren.
    Vind ik leuk
    HansVites +4146
    zondag 13 mei 2018 om 20:46
    Hebben ze de ramen al ingegooid bij hem ?
    Vind ik leuk
    zondag 13 mei 2018 om 22:56
    Hou jij eens je enkels vast
    Vind ik leuk
    HansVites +4146