Scouten in de Eredivisie: elf ideale versterkingen voor PSV, Ajax en Feyenoord

    Scouten in de Eredivisie: elf ideale versterkingen voor PSV, Ajax en Feyenoord

    maandag 14 mei 2018 om 16:30

    Nu een boeiend Eredivisie-seizoen bíjna ten einde is, vraagt VoetbalPrimeur zich hardop af: welke spelers van buiten de traditionele top-drie zouden geschikte, realistische versterkingen zijn voor PSV, Ajax en Feyenoord? Onze speurtocht leverde deze elf namen op.

    Lars Unnerstall (VVV-Venlo)
    De 27-jarige goalie beleefde een uitmuntend debuutseizoen in de Eredivisie. Onder de lat van VVV blonk Unnerstall vrijwel wekelijks uit. Nu is de Duitser transfervrij en hoopt hij op een avontuur bij een grote(re) club. Lijkt een inkoppertje wanneer PSV, Ajax of Feyenoord in de zomer een betrouwbare nummer twee zoekt. 

    Angelino (NAC Breda)
    Heeft dit seizoen de harten van het Bredaas publiek gestolen met zijn agressiviteit, rushes, voorzetten en fraaie vrije trappen. Werkgever Manchester City beslist nu over de toekomst van de jonge Spanjaard. Ajax en met name PSV hebben Angelino (21) op het lijstje staan. 

    Denzel Dumfries (sc Heerenveen)
    Uitblinker in de Jupiler League namens Sparta, daarna uitstekend tijdens zijn debuutjaar op het hoogste niveau en ook bij sc Heerenveen paste Dumfries (22) zich moeiteloos aan. Na één seizoen in het Abe Lenstra wil de sterke verdediger graag hogerop. Een transfer naar de top-drie lijkt een kwestie van tijd. 

    Ryan Thomas (PEC Zwolle)
    PEC Zwolle gunt hem ondanks een doorlopend contract een transfer en dat is maar goed ook, want het is écht tijd dat Thomas zich op een hoger niveau kan en gaat ontplooien. De 23-jarige international laat al jaren zien dat hij een uniek talent is. Zou op het middenveld in Eindhoven, Amsterdam of Rotterdam niet misstaan. 

    Juninho Bacuna (FC Groningen)
    Sinds Willem van Hanegem hem eerder dit jaar tipte bij de Nederlandse top, gonst het van de geruchten rond Bacuna. Het multifunctionele talent van FC Groningen lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. Naast PSV worden ook FC Kopenhagen en diverse Russische ploegen aan Bacuna gelinkt. Een tussenstop in de Nederlandse top lijkt ons verstandig. 

    Manu Garcia (NAC Breda)
    In de Jupiler League stal hij de harten van de NAC-fans al en dit jaar is de hondstrouwe achterban van De Parel van het Zuiden nóg verliefder geworden op de jonge spelmaker. Techniek, inzicht, een fabelachtige trap: spelers als Garcia zijn zeldzaam op de Nederlandse velden. Net als Angelino is ook hij eigendom van Manchester City. Wellicht kan PSV of Ajax er een dubbeldealtje uitslepen bij de kampioen van Engeland. 

    Guus Til (AZ)
    Afgelopen seizoen mocht-ie al sporadisch aan het grote werk ruiken en dit jaar ging Guus Til als een komeet in Alkmaar. 33 basisplaatsen, negen goals en als klap op de vuurpijl een debuut in Oranje: de wereld ligt aan de voeten van de twintigjarige middenvelder. PSV, Ajax en Feyenoord volgen zijn ontwikkeling ongetwijfeld op de voet. Grote vraag: is Til eigenlijk nog wel te betalen voor die topclubs?

    Mason Mount (Vitesse)
    Volop rumoer rond Mount, die dit seizoen wekelijks schittert in het geel-zwart van Vitesse. Dankzij de nauwe banden met Chelsea kon de Engelse spelmaker dit seizoen zijn talent etaleren in de Eredivisie. Volgens diverse media is zowel kampioen PSV als nummer twee Ajax in de markt voor Mount. 

    Alireza Jahanbakhsh (AZ)
    SSC Napoli, Besiktas, Rusland: voor Eredivisie-topscorer Jahanbakhsh lonkt deze zomer het grote geld. Maar waarom niet eerst een tussenstap in de Eredivisie? PSV (Hirving Lozano) en Ajax (David Neres en Justin Kluivert) schakelen bij uitgaande transfers mogelijk door naar Alkmaar. "Als straks blijkt dan één of twee seizoenen bij bijvoorbeeld PSV of Ajax de beste optie is voor Alireza, dan overwegen we dat ook", zei de zaakwaarnemer van de Iraniër afgelopen week. 

    Brandley Kuwas (Heracles Almelo)
    Het contract van Kuwas in Almelo loopt door tot medio 2020. Trainer John Stegeman vertelde eerder dit jaar dat de vleugelspits daardoor 'onbetaalbaar' is voor subtoppers in de Eredivisie. Met zijn 25 jaar heeft Kuwas nu eigenlijk de leeftijd om clubs als Vitesse of FC Utrecht over te slaan en direct naar de top te verkassen. 

    Fran Sol (Willem II)
    Heel Tilburg is stapelgek op Sol. Niet zo gek ook, na zijn hattrick in die legendarische wedstrijd tegen PSV (5-0) en een seizoenstotaal van zestien treffers. Na twee jaar bij Willem II wordt het voor Sol tijd om zijn grenzen te verleggen. Zijn contract loopt in 2019 af en dus zal de Spanjaard relatief goedkoop zijn. Een ideale breedteversterking voor de traditionele top-drie, dachten wij zo. 

    Eens met deze lijst? Welke speler(s) zie jij als perfecte versterking voor PSV, Ajax en Feyenoord? Deel het in de comments!

    Plaats een reactie

    maandag 14 mei 2018 om 16:31
    Leuk dat Mount steeds genoemd wordt, maar geen enkele ED club kan het geld voor hem ophoesten. Hooguit Ajax maar die doen dat niet.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:36
    Hee trol hou is op met je klein kleuter gedrag.
    Vind ik leuk
    robertus +1923
    maandag 14 mei 2018 om 16:46
    Kappen met dit gezeik!!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:49
    Indd
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:50
    Trol ja? Waar dan? Wanneer ?
    Vind ik leuk
    robertus +1923
    maandag 14 mei 2018 om 16:52
    Kijk ff in topic van 15:13u. Bedoel jou daar niet mee overigens!
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:53
    Hou jij dan ook op vitesse Arnhem!
    Vind ik leuk
    robertus +1923
    maandag 14 mei 2018 om 17:01
    Je hebt de verkeerde voor je. Het maakt jou net zo dom als die specifieke troll.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:37
    Ik zou hem graag als vervanger van ziyech zien en geen Labyad
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:45
    Vitesse Arnhem Kneusje!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:51
    Haha want? Jij bent degene die met 3 account reageert.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:48
    Hee lekkerding alles goed'
    Vitesse Arnhem xxx
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:49
    Was gisteren wel fijn HÉ Saampjes. LOVEYOU
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:50
    Jij denkt echt dat ik voor NEC ben he, ik kan je vertellen, ik zat hier al voor al die trollen als jij.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:51
    Ben je eigen weer aan het Like. Vietesse Arnhem, ouwe nichtenkop.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:16
    Haha, ja. Kan mezelf ook echt 8 likes geven ja ...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    maandag 14 mei 2018 om 16:54
    Kost ie 60 miljoen dan?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:16
    Minimaal 20
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    maandag 14 mei 2018 om 22:11
    Belachelijke prijs
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1807
    maandag 14 mei 2018 om 16:33
    Stiekem hoop ik dat Ryan een stap naar het buitenland maakt, bijvoorbeeld Spanje of Italie. Ik denk namelijk dat mijn hart breekt als ik hem in een ander shirt tegen PEC zie spelen
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2248
    maandag 14 mei 2018 om 16:46
    Wat nou als PEC volgend seizoen Europees haalt en tegen die ploeg loot dan breekt je hart als nog xP
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1807
    maandag 14 mei 2018 om 16:54
    Een klein beetje dan ;P

    Maar ja, zonder Ryan gaan we wss toch geen Europa halen, dus ik ben er niet al te "bang" voor
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2248
    maandag 14 mei 2018 om 16:58
    Nou ik heb laatst een wedstrijd van dordt gezien en die Hamer lijkt mij een zeer goede versterking voor PEC.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5440
    maandag 14 mei 2018 om 16:34
    Dumfries is zeker een versterking voor de bovenste teams. Zou zelfs in Engeland met zijn fysiek niet misstaan. Is snel, sterk en wordt technisch ook beter en beter. Zit nog zo ontzettend veel rek in die jongen. Gaat ons zekere miljoenen opleveren.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:07
    In de laatste wedstrijd heb ik behoudens zijn kopbal weinig van hem gezien. Was tijdens de competitie ook al. Iedere keer draaide hij terug. Misschien in opdracht van angsthaas Streppel maar anders dus nog te wisselvallig.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5440
    maandag 14 mei 2018 om 18:09
    Ik denk dat je het moet vergelijken vanaf de eerste wedstrijd hier, zijn laatsten bij Sparta, en waar hij nu staat. Dan zie je dat hij ontzettend is gegroeid.

    Als hij de ruimte heeft kan hij 90 minuten de gehele rechterkant bestrijden, is stevig in zijn duels en kan een assist leveren en pikt zijn goaltje mee. Ik denk oprecht dat hij de bovenste 3 aankan, zal bovendien alleen nog maar groeien.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:16
    Hij heeft zeker potentie alleen ik verwacht niet dat de top 3 de verlangde transfersom op tafel gaat leggen. Hij heeft nog een lang contract en Heerenveen vraagt vaak de hoofdprijs waardoor menig transfer afketst.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5440
    maandag 14 mei 2018 om 18:33
    Welke transfer(s) zijn er op basis van de transfersom de laatste jaren afgeketst dan?

    Dumfries heeft inderdaad nog een meerjarig contract en zal onder de 5 miljoen niet vertrekken, misschien mikt de club wel rondt de 8. Toch denk ik juist wel dat clubs dit op gaan hoesten.. Is het niet hier, dan wel elders. Voor vele clubs, zeker over de grens stellen dit soort bedragen niet al teveel voor. Zij nemen die "gok" sneller.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:45
    Veerman.
    Alleen in Engeland betalen ze dat makkelijk. Anders alleen de topclubs en die zullen denk ik niet voor Dumpfries komen of ze moeten het zien als investering maar daarvoor is de vraagprijs dan weer te hoog.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5440
    maandag 14 mei 2018 om 18:49
    Heerenveen wilde vooral Veerman niet kwijt, en terecht.. Je hebt 2 spitsen nodig.

    Maar Engeland zou met zijn postuur een prima stap zijn. En dat kan uiteraard ook in de championsship zijn.

    5-8 voor Dumfries is een prima bedrag, ook als hij naar PSV gaat. Komt wel goed met hem.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4361
    maandag 14 mei 2018 om 20:26
    Eens. Ik hoopte dat Groningen hem ging halen nadat hij met Sparta op bezoek was geweest in de Euroborg. Toen maakte hij al naam.
    Heerenveen gaat er voetballend en/of financieel nog veel plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    jrrtvd +99
    maandag 14 mei 2018 om 16:34
    Ik denk dat Kuwas tekort komt voor de traditionele top 3.
    Vind ik leuk
    mchollie +3453
    maandag 14 mei 2018 om 16:34
    Geen idee waarom VP met Guus en Alireza aankomt?

    Gaat PSV 25 miljoen euro betalen voor Alireza?? nooit van hun leven.

    En Guus, die zit nog in een leer periode bij AZ, dus eerst maar daar doorgroeien.

    Komend seizoen het lekker in Europa laten zien.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2248
    maandag 14 mei 2018 om 16:45
    Daarbij heeft Til net zijn contract verlengd.. ach laat ze lekker met namen strooien die nooit haalbaar zijn;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 16:35
    Kan iemand deze link doorsturen naar Van Geel?
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    maandag 14 mei 2018 om 16:37
    Deze lijst is afkomstig uit van Geel zijn scouting email.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 16:41
    Het is echt heerlijk om je voor te stellen dat hij het heeft getypt. Wordt het een heel ander stuk van.
    "Sinds Willem van Hanegem hem eerder dit jaar tipte bij de Nederlandse top, gonst het van de geruchten rond Bacuna. Het multifunctionele talent van FC Groningen lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. Naast PSV worden ook FC Kopenhagen en diverse Russische ploegen aan Bacuna gelinkt. Een tussenstop in de Nederlandse top lijkt ons verstandig. "
    Ik ben benieuwd wie hij met 'ons' bedoelt.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4361
    maandag 14 mei 2018 om 20:28
    Met alle respect maar ik als Groningen fan vind dat Bacuna gehyped wordt. Er lopen betere talenten en voetballers rond bij Groningen...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 20:31
    Ik zie hem ook nog niet in de Nederlandse top spelen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    maandag 14 mei 2018 om 16:37
    Pfff.... ben inderdaad benieuwd welke hoge hoed Martin deze keer uit het konijn tovert....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 16:39
    Ayoub was al geen verrassing. Als er überhaupt een verrassing bij zit dan zal het wel weer de spits zijn. Kennelijk kent hij alleen buitenlandse spitsen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    maandag 14 mei 2018 om 16:41
    Ik vermoed toch dat ie Van Wolfswinkel in het vizier heeft....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 16:43
    Een indrukwekkend netwerk heeft die man.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    maandag 14 mei 2018 om 16:43
    Tsja.... het was nuttig toen het nodig was... nu hebben we wat anders nodig!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 16:46
    Ja, je beperkt je toch wel heel erg door alleen in Nederland te kijken. Of naar Nederlanders in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    maandag 14 mei 2018 om 16:47
    Of de rest van de bekende eenheidsworst....

    Maar goed; eerst maar eens kijken wat er gaat gebeuren voor we hem daadwerkelijk bij de knie gaan afzagen!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27843
    maandag 14 mei 2018 om 16:49
    Het zou me verbazen als hij ineens wel mensen kent in het buitenland. Of Kuyt moet dat meebrengen. Kan hij over een paar jaar een boek schrijven over hoe matig Van Geel was. :p

    Overigens vind ik wel dat Van Geel heel veel haalt uit een competitie.
    Vind ik leuk
    HanV +4220
    maandag 14 mei 2018 om 19:34
    Als hij maar niet met zijn toverstokje op het konijn slaat.
    Vind ik leuk
    fr0do +1329
    maandag 14 mei 2018 om 16:35
    Dumfries had Heerenveen daarentegen wel kunnen overslaan en meteen naar de top 3 kunnen gaan, erg goede speler. Ik had hem sowieso liever bij Ajax gezien dan rasmus kristensen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32073
    maandag 14 mei 2018 om 16:37
    Ik vind Dumfries echt een klasbak in wording.... en ben ervan overtuigd dat ie "all the way" gaat. Zit een hele goede kop op.

    Mount, Til en Jahanbaksh zijn allemaal te duur voor de rest of ze gaan er simpelweg het geld niet voor neerleggen.
    Vind ik leuk
    SCH Fan +81
    maandag 14 mei 2018 om 16:47
    Unnerstall moet maar naar heerenveen:)
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:47
    Ik zie Sol nog wel naar Feyenoord gaan als Jorgensen vertrekt
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9379
    maandag 14 mei 2018 om 16:54
    Ik vind Lars Unnerstall (VVV-Venlo)
    Wel iets voor achter Bijlow .

    Mitst Jones en vermeer vertrekken
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:55
    Dumfries en UNNERSTALL zeer welkom!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20642
    maandag 14 mei 2018 om 17:04
    Zie liever Pau Lopez bij Psv. Unnerstall is meer een keeper voor Feijenoord.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:12
    Ieder zijn eigen mening pik
    Vind ik leuk
    Bizzy +20642
    maandag 14 mei 2018 om 17:13
    True :)
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:27
    Ik ook, maar helaas heeft Lopez weken geleden zijn ja-woord al aan Betis gegeven.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20642
    maandag 14 mei 2018 om 17:28
    Wist ik niet. Jammer
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:30
    Jep, vette pech :(
    Vind ik leuk
    Breda-mike +433
    maandag 14 mei 2018 om 16:57
    Een dubbeldealtje? Dan mogen ze wel met minimaal 25 miljoen op tafel komen. Kunnen nederlandse clubs nooit betalen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20642
    maandag 14 mei 2018 om 17:02
    In midden en zuid amerika lopen er voetballers rond die je voor een schappelijke bedrag kunt overnemen. Deze spelers zijn zo niet beter dan de genoemde namen.

    Precies om die reden zijn Psv en Ajax actief op die markt. Het is jammers dat nederlandse subtop clubs de hoofdprijs vragen. Een speler als Till hoort eigenlijk een tussenstap te maken naar vb Psv of Ajax. Jammer
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +168
    maandag 14 mei 2018 om 17:12
    Hoop dat Thomas naar het buitenland vertrekt... maar mag als ie wilt nog wel 1 jaar bijtekenen en dan volgende zomer vertrekken... (blijven dromen, als ie dan evenveel waard blijft tenminste!)
    Vind ik leuk
    meloen87 +756
    maandag 14 mei 2018 om 17:14
    Meeste van deze jongens zijn niet te betalen (Angelino, Manu Garcia, Mount, Til, Jahanbakhsh), en veel van deze jongens willen liever de overstap maken naar het buitenland (tenminste, dat is mijn mening). Als Feyenoorder zou ik vol voor Dumfries gaan. Een zeer talentvolle speler, die perfect bij Feyenoord zou passen. Diks beleefde een goed slot van het seizoen, maar was echt te wisselvallig (plus was gehuurd). Nieuwkoop is vaker geblesseerd dan fit, helaas. En St. Juste is meer een centrale verdediger dan rechtsback. Als Berghuis zal vertrekken (wat zeer waarschijnlijk is), zou ik voor Kuwas of Bacuna gaan, die financieel denk ik te halen zijn.
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +209
    maandag 14 mei 2018 om 17:34
    Sol kost 5 miljoen dus top 3 gaat em niet worden denk ik
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2849
    maandag 14 mei 2018 om 18:58
    Als ze al 7 miljoen willen neerleggen voor Labyad...?
    Vind ik leuk
    Purist01 +625
    maandag 14 mei 2018 om 17:40
    Ryan Thomas, de feiten: 1 goal en 3 assists. Dat is het. Echt!
    En in de laatste 19 wedstrijden zelfs helemaal NIETS.....zwaar overschatte lichtgewicht die bij PEC net kan meekomen maar zich in niets onderscheid van de grauwe middelmaat die daar onder contract staat.
    Vind ik leuk
    Godin1 +938
    maandag 14 mei 2018 om 17:57
    Ik mis Wilfried Kanon, het beest van ADO en de enige kwalitatieve verdediger, international van Ivoorkust.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:11
    Dan moet je hem een bezoekje brengen.
    Vind ik leuk
    013Tilburg +321
    maandag 14 mei 2018 om 17:57
    Sol's contract loopt tot 2019 en Willem II heeft een optie voor nog een jaar die eenzijdig gelicht kan worden. Zo goedkoop zal hij dus niet zijn.

    Bovendien heb ik liever dat ie naar het buitenland gaat.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    maandag 14 mei 2018 om 18:03
    Ik wordt een beetje moe van dat ophemelen van Ryan Thomas. Als een speler het aardig doet bij PEC dan is het echt nog lang geen versterking voor de top 3.
    Vind ik leuk
    HanV +4220
    maandag 14 mei 2018 om 19:47
    Maar is dan toch van toepassing voor al deze spelers. Die AZ-spelers en Mount zijn dan van een ander niveau, maar die hebben het toch ook alleen in de competitie laten zien? Jahanbakhsh is dan international, maar speelt toch ook maar de helft van de tijd.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:08
    Jahanbaksh is denk ik alleen voor ajax haalbaar. Til is een leuk talentje maar zie ik nog niet kunnen concurreren met de nummers 10 bij de top 3 dus lekker bij az blijven. Unnerstal, thomas en dumfries zie ik graag naar feyenoord komen, maar dan moeten we wel snel zijn. Garcia zie ik ook graag komen maar acht ik onhaalbaar.

    Zou mooi zijn als psv angelino in de eredivisie weet te houden en ajax jahanbaksh in Nederland houdt. Mount acht ik 100% onhaalbaar voor een nederlandse clun.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:10
    Geen èèn van deze spelers ken mee als de club europees voetbal speelt.
    Voor de competitie zijn ze goed genoeg.Maar om in Europa mee te draaien.
    Moet je toch naar het buiteland.
    Maar psv en er wel een paar kopen maar dan alleen voor de nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    bouncing +315
    maandag 14 mei 2018 om 18:12
    Laat dumfries maar naar Feyenoord komen
    Vind ik leuk
    R3knoj +133
    maandag 14 mei 2018 om 18:21
    Lief dat Feyenoord nog altijd in één naam genoemd wordt met PSV en Ajax.
    Vind ik leuk
    wil +1056
    maandag 14 mei 2018 om 18:25
    Er zijn nogal wat harten gestolen bij NAC.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4389
    maandag 14 mei 2018 om 18:29
    Hoop middelmaat. Jahanbakhsh lijkt me voor de top drie een versterking. Mount zou ook niet misstaan maar eveneens wordt dat een moeilijk verhaal. Unnerstall zou als tweede doelman concurrerend met wellicht een jong talent nog kunnen. Til kan beter bij AZ blijven. Angelina onhaalbaar. De rest vind ik geen miljoenen investering waard van een van onze topclubs.

    Ik mis nog wel een Midstjø. Linssen had ook gekund alhoewel volgens mij een typische subtop voetballer.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1368
    maandag 14 mei 2018 om 18:46
    De bekende namen
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4389
    maandag 14 mei 2018 om 18:47
    Over scouten gesproken, volgend seizoen is er een Nederlandse doelman in de Bundesliga te bewonderen. Gemiste kans voor Nederlandse (sub)topclubs?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2849
    maandag 14 mei 2018 om 18:57
    Zit het broertje van Bacuna bij de 'kopieerkinderen' van VP? Waarom krijgt die jongen hier zo'n platform?
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4361
    maandag 14 mei 2018 om 20:33
    Man, als je daar over valt blijf je aan de gang. Dan kan je 7 van de 10 artikelen over Ajax ook gaan schrappen omdat het weinig tot geen nieuwswaarde heeft tov activiteiten bij andere clubs waar geen enkele aandacht voor is. Dat speelt hier met deze objectieve zichzelfrespecterende redactie (. . .)

    Let wel: ik hen geen fan van Bacuna
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2221
    maandag 14 mei 2018 om 19:30
    Angelino, Dumfries en Unnerstal zouden goede versterkingen zijn voor PSV.
    Vind ik leuk
    DuWijk +313
    maandag 14 mei 2018 om 22:04
    Mocht Lamprou vertrekken dan is de transfervrije Unnerstall natuurlijk een goed 2e/3e keeper. Alblas en Leeuwenburg vertrekken ook. Daarnaast wil Onana ook weg volgens de geruchten.

    Zou ook bij Feyenoord niet misstaan. Beter dan Jones, daarnaast zie ik Vermeer nog vertrekken.
    Vind ik leuk
    DuWijk +313
    maandag 14 mei 2018 om 22:07
    Feyenoord kan nog een creatieve middenvelder gebruiken dus voor hun zouden Mason Mount, Manu García en Ryan Thomas interessant zijn. Al denk ik dat alleen Ryan Thomas te betalen is voor Feyenoord. Hebben toch een lager transferbudget dan Psv en Ajax.
    Vind ik leuk
    buffer +0
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:49
    Afblijven van onze Guus Til
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Scouten in de Eredivisie: elf ideale versterkingen voor PSV, Ajax en Feyenoord