Labyad spreekt van 'volslagen onzin': 'Snap het, maar anders had ik niet gespeeld'

    Labyad spreekt van 'volslagen onzin': 'Snap het, maar anders had ik niet gespeeld'

    maandag 14 mei 2018 om 16:16

    Zakaria Labyad wil koste wat kost in de finale van de play-offs tussen FC Utrecht en Vitesse spelen. De 25-jarige middenvelder kon door een liesblessure niet spelen tegen sc Heerenveen, maar is bereid risico's te nemen om tegen Vitesse te kunnen starten.

    Labyad moest verstek laten gaan tegen Heerenveen en was het onzeker of hij tegen Vitesse wél aan de aftrap zou verschijnen. "Ik wil morgen spelen", laat hij weten aan het Algemeen Dagblad. Ik voelde tijdens de wedstrijd tegen Heerenveen mijn lies wat verkrampen, dat bleek wat erger te zijn. Uit voorzorg trainde ik vrijdag niet mee. Het kon twee kanten op: óf het zou erger worden óf verminderen. Op de wedstrijddag ben ik getest en bleek ik niet fit genoeg."

    Labyad ontkent dat het gerucht over een naderende Ajax-transfer de oorzaak was van zijn afwezigheid. De middenvelder doet dit af als 'volslagen onzin'. "Ik snap het wel, maar anders had ik woensdag toch ook niet gespeeld? Ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag zeven à zeven uur behandeling aan mijn lies gehad om me fit te krijgen. Dat is helaas niet gelukt, maar gelukkig staan we in de finale van de play-offs."

    Inmiddels traint Labyad 'gewoon' mee en maakt hij zich klaar voor wedstrijden tegen Vitesse. De eerste wedstrijd van het tweeluik begint dinsdag om 20.45 uur in de Gelredome. Zaterdag vindt de return (20.45 uur) plaats.

    Plaats een reactie

    2cents +50861
    maandag 14 mei 2018 om 16:24
    Gaan we weer...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    maandag 14 mei 2018 om 16:34
    Als een ware Pinokkio vertelde hij ook dat de Ajax keuring onzin was...wie neemt hem nog serieus?
    Vind ik leuk
    TheMariner +2971
    maandag 14 mei 2018 om 16:58
    Geloof jij echt dat alles wat men zegt in de voetballerij de waarheid is?
    Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen 30 jaar? Gemeenschapsgeld aanpakken en het grondverkoop noemen is natuurlijk niet liegen? Zou het naïviteit zijn? Nee, de frustratie van het vertrek destijds druipt er na al die jaren nog vanaf. Haha.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    maandag 14 mei 2018 om 18:08
    Dat jij n marinier bent, gelooft ook niemand. En ja, we zijn zeeeeer gefrustreerd dat we na zijn vertrek 4x kampioen zijn geworden. Het was dus een écht gemis!
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 18:12]
    Vind ik leuk
    TheMariner +2971
    maandag 14 mei 2018 om 18:44
    Waarom dan zoveel energie steken in iemand die je toch niet mist. Er hoeft maar ergens Labyad te staan en Eindhoven klimt massaal in de pen hier op VP. Hij is al 6!!! jaar weg, zoek een leven kerel. Pff.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    maandag 14 mei 2018 om 18:47
    ons leven is Labyad zieken, maar dat snappen ze alleen bij ons
    Vind ik leuk
    TheMariner +2971
    maandag 14 mei 2018 om 18:57
    Oh ja, Brabanders. Wat moet je anders doen daar. Veel plezier met je leven dan maar.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    maandag 14 mei 2018 om 19:07
    Plezier zat, hier valt tenminste wat te vieren
    Vind ik leuk
    TheMariner +2971
    maandag 14 mei 2018 om 19:22
    Gaaaap.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:34
    Geloven niks van wat je zegt.
    Hebben we wel bij psv meegemaakt.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12259
    maandag 14 mei 2018 om 16:24
    Niet spelen, maar wel door de keuring komen...

    Tja, is mogelijk maar lijkt me toch dat als je je lies moet ontzien, je niet alle tests voluit kan doen...
    Vind ik leuk
    pietprecies +3183
    maandag 14 mei 2018 om 19:00
    Want ze testen alleen zijn lies natuurlijk
    Vind ik leuk
    Nouwske +2049
    maandag 14 mei 2018 om 16:24
    Ja ach, het lijkt rond te zijn. Ben er als Ajacied niet blij mee.. Maar hij kan nu mijn ongelijk bewijzen
    Vind ik leuk
    mcmodd +21473
    maandag 14 mei 2018 om 16:27
    Dit s in ieder geval een eerlijk standpunt, dat kan ik waarderen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    maandag 14 mei 2018 om 16:29
    Labyad zeker naar Amsterdam
    Vind ik leuk
    silverik +56
    maandag 14 mei 2018 om 16:34
    Zeven à zeven uur? hoeveel is dat?
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:37
    Ik denk 7 uur
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    maandag 14 mei 2018 om 16:35
    God, laat hem alsjeblieft naar het buitenland vertrekken! En neem Ten Shag ook mee!
    Vind ik leuk
    Pindy-SvS +70
    maandag 14 mei 2018 om 16:36
    Prachtig weer VP. 'Zeven à zeven uur'. Hoe ongelofelijk ongeintereseerd moet je zijn om niet eens je bericht na te lezen
    Vind ik leuk
    Jordtt +1033
    maandag 14 mei 2018 om 16:52
    Net zo ongeïnteresseerd als die 80% reageerders die het niet lezen en gelijk reageren? ;)
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    maandag 14 mei 2018 om 16:36
    Het zou wel hilarisch zijn wanneer hij een blessure oploopt en er zeven maanden uitligt!~Kom op Vitesse, schop hem lens!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 16:40
    Leuk hoor iemand een blessure toewensen er komt dadelijk een of andere Hagenees je helemaal verrot schelden
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    maandag 14 mei 2018 om 16:42
    Ik heb niets met Den Haag! Vitesse, geef de schoppers een kans!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18047
    maandag 14 mei 2018 om 19:40
    Welke schoppers heb je het over?
    Vind ik leuk
    TheMariner +2971
    maandag 14 mei 2018 om 16:45
    Op iedere topic waar Labyad in voorkomt slaan de PSVers aan. Zoveel jaar later en nog zoveel frustratie. Hij moet echt wel heel goed zijn die Labyad dat er nog zo fanatiek op hem reageren.haha.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    maandag 14 mei 2018 om 16:51
    Succes ermee :)
    Vind ik leuk
    TheMariner +2971
    maandag 14 mei 2018 om 17:02
    Levert Utrecht gratis geld op dus ja, mij hoor je niet.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23991
    maandag 14 mei 2018 om 17:26
    Voor de helft hsd ik het ook een mooie prijs gevonden. Geld genoeg om na van Overeem ook Gustafson in Rotterdam op te halen
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:00
    Zakaria heeft het hart op de goede plek en je ex club zo ver mogelijk helpen om europa te halen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19429
    maandag 14 mei 2018 om 17:19
    zeven à zeven uur behandeling
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:41
    Als ik utrecht was zij ik ga maar vast naar Amsterdam jochie
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 18:31
    Gelukkig ben jij Utrecht niet.
    Hijmag van mij de beslissende maken tegen Vitesse en als de held via de voordeur naar Ajax. Heeft niets gekost, relatief weinig verdiend, brengt nu 7 mio op en is daarnaast heel belangrijk geweest in die anderhalf jaar. Vorig jaar de winnende tegen AZ. En nu tegen Vitesse......?
    Vind ik leuk
    pietprecies +3183
    maandag 14 mei 2018 om 19:01
    Of tegen PSV :-)
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 17:53
    Belesures zijn voor de kosten van Utrecht en je maakt je gelijk geliefd bij ons pik... gewoon lekker moeten wachten nu naai je toekomstige club als je pech hebt.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2650
    maandag 14 mei 2018 om 18:07
    Schiet ons nog maar ff Europa in! Toen Labyad bij ons binnen kwam wist iedereen al dat hij snel zou vertrekken. Hij is ontzettend belangrijk geweest en heeft mooie dingen laten zien. Succes bij Ajax!
    Vind ik leuk
    Carl +3898
    maandag 14 mei 2018 om 19:16
    ''Ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag zeven à zeven uur behandeling aan mijn lies gehad...''

    Dat is wel een hele accurate schatting.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Labyad spreekt van 'volslagen onzin': 'Snap het, maar anders had ik niet gespeeld'