'Van Persie nodigde journalisten uit en maakt beslissing om 00.30 uur bekend'

    'Van Persie nodigde journalisten uit en maakt beslissing om 00.30 uur bekend'

    maandag 14 mei 2018 om 22:55

    Maandagavond laat (00.30 uur) wordt duidelijk of Robin van Persie stopt of doorgaat. De Feyenoord-spits heeft een aantal journalisten uitgenodigd aan wie hij zijn verhaal heeft verteld. Dat wordt maandagavond gemeld bij het programma Natafelen van FOX Sports. De journalisten kunnen het verhaal dan rustig uittikken en plaatsen.

    "Hij heeft een geselecteerd groepje journalisten uitgenodigd die hem tijdens zijn carrière hebben gevolgd", zegt Algemeen Dagblad-journalist en Feyenoord-watcher Mikos Gouka. "Daar heeft hij het verhaal aan verteld." Welke media dat zijn? "VI, Telegraaf, AD en de Volkskrant. Die weten het al."

    Telegraaf-journalist Valentijn Driessen weet niet wat Van Persie gaat beslissen. "Ik weet het echt niet. Hij wilde het om half 1 naar buiten brengen. Hij wilde zijn verhaal goed vertellen. Het moest geen Tweetje worden of een vluchtig iets. Hij wilde duidelijk vertellen wat hij gaat doen. Dat is de reden waarom hij de kranten heeft gebruikt. Hij wilde het goede verhaal op papier hebben."

    Poll

    Wat gaat Van Persie doen?

    (4061 stemmen)

    Plaats een reactie

    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 22:56
    Die stopt
    Vind ik leuk
    Voebtal +6502
    maandag 14 mei 2018 om 22:58
    Als je doorgaat dan houdt je geen persconferentie.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 22:59
    Precies en nodig je geen bekenden uit om te zeggen dat je er nog een jaartje aan vastplakt
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    maandag 14 mei 2018 om 23:19
    Nu moet iedereen zeker speciaal voor hem wakker blijven.
    Vind ik leuk
    13 +12969
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:02
    Dus wel :)))
    Vind ik leuk
    Voebtal +6502
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:13
    Dan ben je echt vol van jezelf... Morgen ook maar een persconferentie houden voor immers.. Die gaat ook volgend jaar door. En eentje voor Huntelaar..
    Vind ik leuk
    13 +12969
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:16
    Mij best, ben gewoon blij met het goede nieuws waarop ik hoopte, maar ook wel verwachtte inmiddels.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6502
    dinsdag 15 mei 2018 om 02:48
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele grote fan. Vond hem dit jaar ook eindelijk sympathiek overkomen, daar waar hij destijds, toen er echt veel van hem verwacht werd, zeer onaangenaam deed tegen de pers. Maar om een persconferentie te houden midden in de nacht om te vertellen dat je nog ff door blijft ballen vind ik getuigen van megalomane trekjes. Dan vind je jezelf echt te belangrijk.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    dinsdag 15 mei 2018 om 08:21
    En een voor Pier Tol.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:13
    Er komt media op bezoek dus hij stopt anders had hij het anders gedaan, en je zag dat hij zijn contract had verlengd met v.Geel
    Vind ik leuk
    Gerro +6465
    maandag 14 mei 2018 om 23:18
    Nou ik blijf er niet voor op.
    Vind ik leuk
    (P)aal +97
    maandag 14 mei 2018 om 23:21
    Slaap lekker
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    dinsdag 15 mei 2018 om 01:10
    Die stopt dus niet
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27892
    maandag 14 mei 2018 om 22:56
    Die stopt.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:00
    zelfde gedachten op het zelfde moment
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27892
    maandag 14 mei 2018 om 23:00
    Ja, de punt maakte het verschil denk ik.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:01
    Haha, precies.. het is niet altijd van belang om je gramatita op orde te hebben
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27892
    maandag 14 mei 2018 om 23:02
    Ja, maar ook als hij doorgaat heb ik in ieder geval nog een punt.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    maandag 14 mei 2018 om 23:17
    Hoe belangrijk vind je jezelf dan?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27892
    maandag 14 mei 2018 om 23:19
    Ik vind het wel slim, zo is niemand in het voordeel met het nieuws.
    En je krijgt gewoon een duidelijk verhaal. Als je het nieuws dan toch zelf in de hand hebt, dan kun je het net zo goed een keer goed organiseren :p

    Alleen vind ik het jammer dat je toch wel kunt raden wat het wordt.
    Al hoop ik dat hij doorgaat. Of bij Excelsior tekent.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    maandag 14 mei 2018 om 23:21
    Ik denk dat het lichaam niet meer mee gaat werken, zonde
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27892
    maandag 14 mei 2018 om 23:29
    Zoiets zal het zijn.
    Jammer. Al speelt hij maar de helft, Feyenoord en de eredivisie worden er beter van
    Vind ik leuk
    Quaresma +5493
    maandag 14 mei 2018 om 22:57
    Lekker stoppen, prima carrière achter de boeg en beter gaat het echt niet meer worden.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8763
    maandag 14 mei 2018 om 23:16
    Prima carriere maar zijn lang verwachte terugkeer op het oude nest is toch wel een redelijke farce geworden en niet iets waar hij later trots op zal terug kijken lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5493
    maandag 14 mei 2018 om 23:18
    Tja die beker gaat niemand hem afnemen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11002
    maandag 14 mei 2018 om 22:59
    Ik denk dat zeggen dat je doorgaan, een kwestie is van even een quootje geven na afloop van de pot tegen Heerenveen. Maar op deze manier? Dat móet wel stoppen betekenen. Maar ik heb graag ongelijk ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:00]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:00
    Ik hoop ook dat ik ongelijk heb
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19150
    maandag 14 mei 2018 om 23:12
    Ik hoop dat jullie ongelijk hebben :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    Blindsy +11002
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
    Oh, wat ben ik blij dat ik ongelijk heb!!! RVP er vanaf dag 1 in de voorbereiding bij, heerlijk.
    Jorgensen na het WK verpatsen, en RVP als leermeester van Vente lekker in de spits. Laat het professionele klimaat maar een boost krijgen in Rotterdam, want dat loopt toch altijd iets achter op Eindhoven en zeker Amsterdam, is mijn persoonlijke mening (verliezen is minder erg, etc).
    Misschien nu al de beste deal voor het volgende seizoen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19150
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
    Gefeliciteerd ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +11002
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:37
    Inmiddels weten we dat we allebei ongelijk hadden! :-)
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    maandag 14 mei 2018 om 23:18
    Dat heb je altijd
    Vind ik leuk
    Blindsy +11002
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:07
    Nee, die prestatie wordt voortdurend door jou geleverd. Is nu eenmaal het gevolg van de jou zo kenmerkende zelfingenomenheid en misplaatste arrogantie. Droplullen zoals jij lopen nu eenmaal zo enorm met hun hoofd in de wolken, te genieten van het idee dat hun mening natuurlijk de enige juiste is... waardoor ze nooit doorhebben dat het soms/vaak niet het geval is. Laat staan dat ze het zullen toegeven. Dat heb je met de Kluivert-discussie al lang en breed bewezen.

    Ik heb t nog n week kunnen opbrengen om je af en toe nog n reactie te gunnen. Lezen deed ik je poeppraat sinds 2 dagen al niet meer.
    Maar met dat reageren ga ik ook stoppen. Want elke seconde die ik aan jou besteed, is complete tijdverspilling.

    Een fijn leven verder. Of niet, wat kan mij het schelen.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:40
    Je geeft in ieder geval wel toe dat ik wel een mening heb. Nu jij nog, papegaai. Poep praten is beter als de stront uit braken wat jij doet.Dag Valentijn Droef
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    maandag 14 mei 2018 om 22:59
    Lijkt me wel duidelijk dus, die stopt..
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    maandag 14 mei 2018 om 22:59
    Waarom zou je een persconferentie beleggen als je doorgaat?

    Die stopt!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:02
    Lijkt me sterkt dat je voor een contractverlenging een persconferentie om 0:30 gaat houden.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:06
    Ik vind het hoe dan ook een vreemd tijdstip..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 14 mei 2018 om 23:07
    China !
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:07
    Haha, klopt. Gewoon enorm aandacht trekken dit.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:05
    Die gaat stoppen
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4208
    maandag 14 mei 2018 om 23:06
    Aan de andere kant zou het wel een stunt zijn.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:06
    Misschien voor zijn fans in Azie
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 14 mei 2018 om 23:07
    China ! Zakkenvullen
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:10
    Precies
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6586
    maandag 14 mei 2018 om 23:06
    Drama queen
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    maandag 14 mei 2018 om 23:07
    Shit. Had gehoopt dat hij doorging.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    maandag 14 mei 2018 om 23:19
    Weet jij al meer dan?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    maandag 14 mei 2018 om 23:32
    Nee maar dat verwacht ik nu.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    maandag 14 mei 2018 om 23:37
    Zal mooi zijn als hij er nog een jaartje aan vast plakt. Ik kan niet denken wat hij zal zeggen. Het staat nog open.

    1. Deze persconferentie is voor het eindigen van zijn loopbaan.
    2. Hij doet dit speciaal zo om jullie supporters te verassen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    maandag 14 mei 2018 om 23:58
    Hopelijk nummer 2!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:02
    Ik hoop met je mee. ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:06
    Gefeliciteerd hij gaat door :-)

    https://www.fr12.nl/nieuws/47109-van-persie-gaat-door-bij-feyenoord.html
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26110
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:05
    Vrees ik ook.. Aan al het goede komt eens einde..
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18217
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:07
    Ja helaas....nu toch maar wakker blijven om het zeker te weten....
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    maandag 14 mei 2018 om 23:07
    Nou ik ga snel slapen dan hoef ik niet te janken vannacht.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 14 mei 2018 om 23:07
    Doe je nou al
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5549
    maandag 14 mei 2018 om 23:08
    Nou ik blijf er niet voor op :p
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13631
    maandag 14 mei 2018 om 23:08
    Ojee hij wordt weer papa.
    De ouwe snoepert.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2238
    maandag 14 mei 2018 om 23:08
    Spannend zeg.. Daar gaat toch niemand voor wakker blijven..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    maandag 14 mei 2018 om 23:18
    Jawel, en dan is het bij mij zelfs half 2. Maar ik wacht in spanning af als liefhebber.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:09
    Wel bijzonder inderdaad. Het heeft er toch alle schijn van dat hij stopt, maar waarom dan deze geheimzinnigheid? Inderdaad toch een soort alternatief plan? Ik hoop het van harte. Ik vind het een grote persoonlijkheid geworden. In het verleden kon hij best wel irritant zijn door zijn gedrag, maar zijn omgang met media, collega's laat zien dat hij volwassen is en zodoende op verschillende vlakken een grote rol binnen Feyenoord zou kunnen spelen. Ik hoop dan ook van harte dat hij betrokken blijft, in eerste instantie als speler en mocht het toch niet gaan dan op een andere manier.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    maandag 14 mei 2018 om 23:10
    Inderdaad misschien vult hij de plek van de vertrokken Jan Wouter
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    maandag 14 mei 2018 om 23:10
    Stoppen moet hij, kan het niet meer bijbenen buiten zijn momenten om.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:10
    Kan je toch ook gewoon om 20:00doen om zo n tijd lijkt een beetje op een geruisloos afscheid
    Vind ik leuk
    klick +769
    maandag 14 mei 2018 om 23:10
    Die stopt 100%
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:11
    Wat een achterlijk tijdstip voor een persconferentie!
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:12
    Lijkt me duidelijk dat hij stopt overigens.
    Vind ik leuk
    Kwal +677
    maandag 14 mei 2018 om 23:13
    Ik denk dat hij naar Ajax gaat
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    maandag 14 mei 2018 om 23:17
    Ik kan echt niet raden wat hij zal gaan doen. Hij maakt het wel spannend zeg, ik kan niets anders zeggen dan 50/50. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164441
    maandag 14 mei 2018 om 23:17
    Wat een heisa
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    maandag 14 mei 2018 om 23:21
    Helemaal eens, van kijk mij interessant doen..
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9467
    maandag 14 mei 2018 om 23:49
    Man man man ! Wereld nieuws ! 80% wat zich hier druk hierover maakt is niet eens Feyenoord Supporter.
    Kunnen beter naar bed gaan en het kijken aan de feyenoorders overlaten.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3485
    maandag 14 mei 2018 om 23:20
    Steek je vingers op de gene die dan nog wakker is.......
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 14 mei 2018 om 23:21
    Raad eens wie er niet voor op blijft ?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2978
    maandag 14 mei 2018 om 23:24
    Hij gaat naar Utrecht. 0:30 is symbolisch tijdstip....
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:25
    Die stopt dus
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    maandag 14 mei 2018 om 23:26
    Die stopt dus
    Vind ik leuk
    Gekko66 +3
    maandag 14 mei 2018 om 23:43
    Wordt RvP de nieuwe eigenaar van Excelsior?
    Het clubje waar zijn voetbal carriere is begonnen?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1343
    maandag 14 mei 2018 om 23:43
    Kan dat niet gewoon in de ochtend met een cappuccino en croissantje...
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    maandag 14 mei 2018 om 23:44
    Kan nog even wachten met reageren en kijken wat hij daadwerkelijk gaat zeggen over een ruim half uur.
    Maar net als de meesten hier denk Ik dat hij stopt en wacht ik waarschijnlijk voor niks.
    [Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:58
    Gewoon gaan slapen, die gaat echt niet door.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:21
    Nou blij toe dat ik niet ben gaan slapen. Hij gaat wel door.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:38
    Mooi dat je daar beter op slaapt dan. Ik ben ook blij dat ik er naast zat :)
    Ik dacht echt dat hij zou stoppen, meen ik serieus.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1079
    maandag 14 mei 2018 om 23:48
    Oeh... Ik denk dat ik maar wakker blijf. Potverdikkie wat spannend dit!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13631
    maandag 14 mei 2018 om 23:50
    Spannend nog 40 minuten.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:50
    Hij gaat voetballen en zakken vullen in China
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:57
    Triest om hiervoor een account aan te maken.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1915
    maandag 14 mei 2018 om 23:52
    Kijk, dit zijn de tijden voor persconferenties! Rechstreeks vanuit Club OQ dalijk! Enige tent die nog normaal open is.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:56
    Jammer, toch leuk dat hij nog een paar wedstrijden met Feyenoord heeft meegedaan.
    Vind ik leuk
    maandag 14 mei 2018 om 23:59
    Breaking: Hij gaat door!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:00
    Hij gaat nog een jaartje door.zojuist bekend geworden op fr12.nl😎
    Vind ik leuk
    Dharmpie +590
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:01
    Het zou zo ontzettend jammer zijn, ik hoop dat hij doorgaat. Ik vrees alleen dat hij gaat stoppen, een trainer die belangrijker wil zijn dan iedereen en daarom willekeurig omgaat met bepaalde spelers lijkt niet uitnodigend voor een Topspeler als van Persie. Kuyt is gestopt vanwege Gio, ik denk dat RVP dit wil voorkomen. Kuyt heeft grote invloed gehad op het kampioensteam, meer dan dat Gio wenste. Persoonlijk vindt ik dat RVP door Gio klein wordt gehouden waar RVP hoopte om nog 1 keer groot te mogen zijn. RVP is geen speler voor in de marge. RVP wil en kan meer een hoofdact zijn. Dit zal ondef Gio niet gebeuren. Althans, dit is mijn theorie. Ik hoop dat ik het fout heb, ik vrees alleen van niet.

    Ik wens RVP in ieder geval al het goede toe, hopelijk als speler . Als dit niet mogelijk is dan graag als coach / leider bij de jeugd. Zijn ervaring en kennis zou niet verloren mogen gaan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    Bassie666 +386
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:01
    Hij gaat door! Mooi man
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91220
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:07
    IEDEREEN ZIT ER BIJNA NAAST. HIJ GAAT DOOR!

    https://www.fr12.nl/nieuws/47109-van-persie-gaat-door-bij-feyenoord.html
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
    Lekkah!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    dinsdag 15 mei 2018 om 06:29
    Stop ermee mensen haha.

    Robin gaat in ieder geval door.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Van Persie nodigde journalisten uit en maakt beslissing om 00.30 uur bekend'