'Van Persie nodigde journalisten uit en maakt beslissing om 00.30 uur bekend'

'Van Persie nodigde journalisten uit en maakt beslissing om 00.30 uur bekend'

maandag 14 mei 2018 om 22:55

Maandagavond laat (00.30 uur) wordt duidelijk of Robin van Persie stopt of doorgaat. De Feyenoord-spits heeft een aantal journalisten uitgenodigd aan wie hij zijn verhaal heeft verteld. Dat wordt maandagavond gemeld bij het programma Natafelen van FOX Sports. De journalisten kunnen het verhaal dan rustig uittikken en plaatsen.

"Hij heeft een geselecteerd groepje journalisten uitgenodigd die hem tijdens zijn carrière hebben gevolgd", zegt Algemeen Dagblad-journalist en Feyenoord-watcher Mikos Gouka. "Daar heeft hij het verhaal aan verteld." Welke media dat zijn? "VI, Telegraaf, AD en de Volkskrant. Die weten het al."

Telegraaf-journalist Valentijn Driessen weet niet wat Van Persie gaat beslissen. "Ik weet het echt niet. Hij wilde het om half 1 naar buiten brengen. Hij wilde zijn verhaal goed vertellen. Het moest geen Tweetje worden of een vluchtig iets. Hij wilde duidelijk vertellen wat hij gaat doen. Dat is de reden waarom hij de kranten heeft gebruikt. Hij wilde het goede verhaal op papier hebben."

Poll

Wat gaat Van Persie doen?

(4059 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 14 mei 2018 om 22:56
Die stopt
Vind ik leuk
Voebtal +2023
maandag 14 mei 2018 om 22:58
Als je doorgaat dan houdt je geen persconferentie.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Dat zou alleen Zlatan doen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:02
Hahah inderdaad
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Zlatan stopt niet.
Gewone voetballers stoppen.
Zlatan is geen gewone voetballer.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:12
Zlatan stopt niet, hij gaat met emiraat.
Vind ik leuk
5697956 +2811
maandag 14 mei 2018 om 23:22
* emeritaat

Een emiraat is een regio die bestuurd wordt door een emir.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:32
Goed punt. Behoorlijk desastreus taalfoutje wel dit.
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:37
Inderdaad, dat heeft Zware Jongen 5697956 goed gezien. Dagobert kan wel oppassen !
Vind ik leuk
mgtow +753
maandag 14 mei 2018 om 23:48
Nee joh eerder een Freudiaanse verspreking.
Vind ik leuk
5697956 +2811
maandag 14 mei 2018 om 23:20
Alle abnormale voetballers zijn Zlatan.
Vind ik leuk
Kayzer +2189
maandag 14 mei 2018 om 23:32
Iemand vergelijkte Zlatan eens met God.
Dat was de mooiste dag in Gods leven.
Vind ik leuk
5697956 +2811
maandag 14 mei 2018 om 23:47
* vergeleek
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:56
haha, jullie zijn lekker bezig.
LOL
Vind ik leuk
Kayzer +2189
dinsdag 15 mei 2018 om 10:00
Haha, klopt woon al 10 jaar in Zweden dus de foutjes sluiper er steeds meer in.
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 12:49
Tijd om naar Nederland terug te keren. ;)
Vind ik leuk
Cookee +8551
dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
haha, je hebt bijna zijn woordenschat overgenomen.
Het is bijna eng... alsof Zlatan mij dit zelf schrijft.
"Zlatan stopt niet"

#Keizerout is geen gewone poster.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:26]
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 15:33
Ik moet zeggen dat ik ook wel tevreden was over mijn Zlatans.
Voor een sterveling doe ik het best aardig volgens mij :p
Vind ik leuk
Cookee +8551
woensdag 16 mei 2018 om 18:58
Ha... ik heb beide boeken besteld.
Zlatan-Nederlands en Nederlands-Zlatan

Kan zijn dat we nog beetje Nederlandic Dialect hebben, maar niemand is 'zomaar' Zlatan.
Toen ik je versie las, liepen de rillingen over mijn rug, was net of hij me voorlas... bijna eng.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
woensdag 16 mei 2018 om 22:50
Haha, en dan te bedenken dat hij zelf zijn voeten meestal laat spreken.

You can never be like Zlatan.
You can act like him.
You can talk like him.
But you will never be him.
There is only one Zlatan.
Vind ik leuk
Cookee +8551
zondag 20 mei 2018 om 15:27
Beter zou zijn als je overal ipv '"him" Zlatan zet.

Bij thuiskomt vraagt zijn partner
hoe ging het? -- "Zlatan won"
Heb je al gegeten? -- "Zlatan hungry".
Hoe ging het bij Late Night? -- Zlatan was funny.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Precies en nodig je geen bekenden uit om te zeggen dat je er nog een jaartje aan vastplakt
Vind ik leuk
mgtow +753
maandag 14 mei 2018 om 23:51
Tenzij je een narcistische gek bent en Sperzieboon is een nuchtere groente ehh gozer :p
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:58
Louis zou zoiets weer wel doen. RvP niet.

Aan al het goede komt een eind. Helaas ook aan de actieve loopbaan van RvP.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:03
Zal stoppen kunnen zijn of misschien tovert hij nog iets heel speciaals uit de hoge hoed.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:05
Je doet het alweer. Het valt erg op maat. Vertel eens waarom? Ben je bang dat je anders geen like krijgt of ben je bang dat mensen je waardevolle bericht niet lezen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Doe jou na,Turkse Nederlander
Vind ik leuk
Sefa +146
maandag 14 mei 2018 om 23:08
orgineel gebracht Kenny, weer een ongelooflijke wijsheid van je!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:07
Dat waardevol daar beschik jij alleen maar over. Altijd prachtig niveau en correct en netjes turkse nederlander wat jij altijd brengt
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:08]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:08
Hij staat graag bovenaan, op ieder artikel reageert ie op de eerste post. Hij zit hier voor de likes, en wilt graag populair zijn. Hij heeft zelfs zijn PSV afbeelding veranderd ervoor, zielig he?
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:10
Dat is die Eindhovense mentaliteit he?
Alles doen om bovenaan te staan.
Kenneth is de Philip Cocu van VP.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:15
Zien jullie het nu ook eens allemaal van Kenneth, pas op want hij heeft een ongeluk gehad daarom deze opmerkingen. Triest wat met hem is gebeurd maar helaas gebruikt hij het hier op VP
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Ik vind hem zeer irritant, post opmerkingen die hij erna snel veranderd om het heilige boontje uit te hangen, feit dat hij een ongeluk heeft gehad is triest maar nog veel triester vind ik dat hij dat als excuus gebruikt om zijn irritante gedrag te rechtvaardigen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:21
Klopt, en hij vliegt omhoog met zijn likes niet dat het mij wat boeit maar is een oneerlijk ventje
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:29
Dat ie er maar heel blij mee is, als je hier zit voor de likes dan heb je sowieso geen leven
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:33
Precies ga maar alle berichten na overal staat hij wel. Maar hij had genoeg tijd zei hij tegen mij. Vanmorgen zag ik hem reageren en stond op 8900 en nu op 9390 had hem gezegd ik zal op letten hoop dat die stumper snel vertrekt. Hoe zielig kan je zijn om te roepen tegen mij bij 3500 dat ik hem heb ingehaald
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:43
Bijzonder zielig
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:44
Och ja ik ben ook af en toe zielig maar niet zoals hem
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:45
Zijn we allemaal wel is hier ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 09:10
Die Dimitri van psv is Kenneth want hij reageerd net zo als Kenneth. En laats genoemde zie je niet meer nu dat hij dit leest komt hem zijn toverhoed weer
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 10:17
Scherp van je, je hebt idd gelijk die Dimitri hoor je niet meer
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:58
Het werkt bij Cocu prima.
Wat is er mis met BMW? Overigens PSV is Alpha Romeo.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:11
Onzin,wil je het weten?
Vorig jaar een zwaar bedrijfs ongeval gehad. Iets wst ik niet lieg.
Ben in revalidatie
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Wat heeft dat ermee te maken? Beetje zielig dat je dat als excuus gebruikt zeg, ik had je al laag staan maar na dit...
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Sterke verhalen! Wat heb je volgende week Kenneth je piemel gestoten of zoiets
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Dat heeft hij idd gedaan. Pas geleden gaf ik ook een opmerking en kreeg je zielige verhalen. Hij probeert leuk te zijn maar daar kan hij ook niks aan doen dat hij zo is
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:12
Zie jou ook heel vaak bovenaan
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Begin je weer mafkees moet iedereen jou zielig vinden
Vind ik leuk
Guusman +5661
maandag 14 mei 2018 om 23:33
Let eens wat meer op jezelf, dan vallen anderen je minder op.
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:38
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:41
Dit soort opmerkingen kan ik waarderen. Zo sta ik er ook in!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:02
Mooi gesproken!
Vind ik leuk
5697956 +2811
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Nu moet iedereen zeker speciaal voor hem wakker blijven.
Vind ik leuk
Guusman +5661
dinsdag 15 mei 2018 om 00:08
Ja dat moet ;)
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 01:02
Dus wel :)))
Vind ik leuk
Voebtal +2023
dinsdag 15 mei 2018 om 01:13
Dan ben je echt vol van jezelf... Morgen ook maar een persconferentie houden voor immers.. Die gaat ook volgend jaar door. En eentje voor Huntelaar..
Vind ik leuk
13 +9601
dinsdag 15 mei 2018 om 01:16
Mij best, ben gewoon blij met het goede nieuws waarop ik hoopte, maar ook wel verwachtte inmiddels.
Vind ik leuk
Voebtal +2023
dinsdag 15 mei 2018 om 02:48
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele grote fan. Vond hem dit jaar ook eindelijk sympathiek overkomen, daar waar hij destijds, toen er echt veel van hem verwacht werd, zeer onaangenaam deed tegen de pers. Maar om een persconferentie te houden midden in de nacht om te vertellen dat je nog ff door blijft ballen vind ik getuigen van megalomane trekjes. Dan vind je jezelf echt te belangrijk.
Vind ik leuk
5697956 +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 08:21
En een voor Pier Tol.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:01
Apart tijdstip
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:03
Nogal
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Hij zal naar China gaan, die zijn dan wakker en kunnen het live volgen !
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:09
Die zijn dan nog wakker??? Of (bijna) al wakker?
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:18
Half 7 's ochtends dan ben ik er al elke werkdag
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:32
Ik las nog wakker..., geloof dat ik niet meer wakker ben...
Wie weet heb je wel gelijk, al kan ik het me niet voorstellen..
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:35
We shall see
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:00
Ik denk dat de oogjes nog niet helemaal open zijn... :-)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
maandag 14 mei 2018 om 23:11
VP redactie slaapt al rond 00.00... Dus dit nieuwtje zien we morgen pas hier
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:13
Er komt media op bezoek dus hij stopt anders had hij het anders gedaan, en je zag dat hij zijn contract had verlengd met v.Geel
Vind ik leuk
Gerro +5041
maandag 14 mei 2018 om 23:18
Nou ik blijf er niet voor op.
Vind ik leuk
(P)aal +164
maandag 14 mei 2018 om 23:21
Slaap lekker
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:22]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 01:10
Die stopt dus niet
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 22:56
Die stopt.
Vind ik leuk
Hattrick +10405
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Als je een groepje mensen gaat uitnodigen om je verhaal te vertellen dan lijkt het me inderdaad dat hij stopt. Dat doe je niet om te vertellen dat je nog een jaar bij Feyenoord speelt :p
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:00
Helemaal uitleggen waarom je door wilt.
'Maar Robin, waarom wil je door? Het liep toch voor geen meter dit seizoen? We snappen het niet.'
Vind ik leuk
Hattrick +10405
maandag 14 mei 2018 om 23:01
Haha
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:00
zelfde gedachten op het zelfde moment
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:00
Ja, de punt maakte het verschil denk ik.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:01
Haha, precies.. het is niet altijd van belang om je gramatita op orde te hebben
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:02
Ja, maar ook als hij doorgaat heb ik in ieder geval nog een punt.
Vind ik leuk
JustH +8900
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Hoe belangrijk vind je jezelf dan?
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Ik vind het wel slim, zo is niemand in het voordeel met het nieuws.
En je krijgt gewoon een duidelijk verhaal. Als je het nieuws dan toch zelf in de hand hebt, dan kun je het net zo goed een keer goed organiseren :p

Alleen vind ik het jammer dat je toch wel kunt raden wat het wordt.
Al hoop ik dat hij doorgaat. Of bij Excelsior tekent.
Vind ik leuk
JustH +8900
maandag 14 mei 2018 om 23:21
Ik denk dat het lichaam niet meer mee gaat werken, zonde
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
maandag 14 mei 2018 om 23:29
Zoiets zal het zijn.
Jammer. Al speelt hij maar de helft, Feyenoord en de eredivisie worden er beter van
Vind ik leuk
Quaresma +3240
maandag 14 mei 2018 om 22:57
Lekker stoppen, prima carrière achter de boeg en beter gaat het echt niet meer worden.
Vind ik leuk
Feye1908 +8264
maandag 14 mei 2018 om 23:16
Prima carriere maar zijn lang verwachte terugkeer op het oude nest is toch wel een redelijke farce geworden en niet iets waar hij later trots op zal terug kijken lijkt mij.
Vind ik leuk
Quaresma +3240
maandag 14 mei 2018 om 23:18
Tja die beker gaat niemand hem afnemen.
Vind ik leuk
Blindsy +6446
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Ik denk dat zeggen dat je doorgaan, een kwestie is van even een quootje geven na afloop van de pot tegen Heerenveen. Maar op deze manier? Dat móet wel stoppen betekenen. Maar ik heb graag ongelijk ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:00]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:00
Ik hoop ook dat ik ongelijk heb
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
maandag 14 mei 2018 om 23:12
Ik hoop dat jullie ongelijk hebben :)
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
Blindsy +6446
dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
Oh, wat ben ik blij dat ik ongelijk heb!!! RVP er vanaf dag 1 in de voorbereiding bij, heerlijk.
Jorgensen na het WK verpatsen, en RVP als leermeester van Vente lekker in de spits. Laat het professionele klimaat maar een boost krijgen in Rotterdam, want dat loopt toch altijd iets achter op Eindhoven en zeker Amsterdam, is mijn persoonlijke mening (verliezen is minder erg, etc).
Misschien nu al de beste deal voor het volgende seizoen!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:41]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
Gefeliciteerd ;)
Vind ik leuk
Blindsy +6446
dinsdag 15 mei 2018 om 12:37
Inmiddels weten we dat we allebei ongelijk hadden! :-)
Vind ik leuk
JustH +8900
maandag 14 mei 2018 om 23:18
Dat heb je altijd
Vind ik leuk
Blindsy +6446
dinsdag 15 mei 2018 om 13:07
Nee, die prestatie wordt voortdurend door jou geleverd. Is nu eenmaal het gevolg van de jou zo kenmerkende zelfingenomenheid en misplaatste arrogantie. Droplullen zoals jij lopen nu eenmaal zo enorm met hun hoofd in de wolken, te genieten van het idee dat hun mening natuurlijk de enige juiste is... waardoor ze nooit doorhebben dat het soms/vaak niet het geval is. Laat staan dat ze het zullen toegeven. Dat heb je met de Kluivert-discussie al lang en breed bewezen.

Ik heb t nog n week kunnen opbrengen om je af en toe nog n reactie te gunnen. Lezen deed ik je poeppraat sinds 2 dagen al niet meer.
Maar met dat reageren ga ik ook stoppen. Want elke seconde die ik aan jou besteed, is complete tijdverspilling.

Een fijn leven verder. Of niet, wat kan mij het schelen.
Vind ik leuk
JustH +8900
dinsdag 15 mei 2018 om 13:40
Je geeft in ieder geval wel toe dat ik wel een mening heb. Nu jij nog, papegaai. Poep praten is beter als de stront uit braken wat jij doet.Dag Valentijn Droef
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Lijkt me wel duidelijk dus, die stopt..
Vind ik leuk
Bossie020 +3234
maandag 14 mei 2018 om 22:59
Waarom zou je een persconferentie beleggen als je doorgaat?

Die stopt!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:02
Lijkt me sterkt dat je voor een contractverlenging een persconferentie om 0:30 gaat houden.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Ik vind het hoe dan ook een vreemd tijdstip..
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:07
China !
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:07
Haha, klopt. Gewoon enorm aandacht trekken dit.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:05
Die gaat stoppen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Aan de andere kant zou het wel een stunt zijn.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Misschien voor zijn fans in Azie
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:07
China ! Zakkenvullen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:10
Precies
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:06
Drama queen
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:07
Shit. Had gehoopt dat hij doorging.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:19
Weet jij al meer dan?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:32
Nee maar dat verwacht ik nu.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:37
Zal mooi zijn als hij er nog een jaartje aan vast plakt. Ik kan niet denken wat hij zal zeggen. Het staat nog open.

1. Deze persconferentie is voor het eindigen van zijn loopbaan.
2. Hij doet dit speciaal zo om jullie supporters te verassen.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:58
Hopelijk nummer 2!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:02
Ik hoop met je mee. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:06
Gefeliciteerd hij gaat door :-)

https://www.fr12.nl/nieuws/47109-van-persie-gaat-door-bij-feyenoord.html
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:05
Vrees ik ook.. Aan al het goede komt eens einde..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:07
Ja helaas....nu toch maar wakker blijven om het zeker te weten....
Vind ik leuk
Koeroe +8032
maandag 14 mei 2018 om 23:07
Nou ik ga snel slapen dan hoef ik niet te janken vannacht.
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:07
Doe je nou al
Vind ik leuk
Rodapaus +4420
maandag 14 mei 2018 om 23:08
Nou ik blijf er niet voor op :p
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:08
Ik kan geniet wachten op het nieuwsbericht, voel al een lichte zwelling opkomen
Vind ik leuk
Pietje2015 +12416
maandag 14 mei 2018 om 23:08
Ojee hij wordt weer papa.
De ouwe snoepert.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:08
Spannend zeg.. Daar gaat toch niemand voor wakker blijven..
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:18
Jawel, en dan is het bij mij zelfs half 2. Maar ik wacht in spanning af als liefhebber.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:09
Wel bijzonder inderdaad. Het heeft er toch alle schijn van dat hij stopt, maar waarom dan deze geheimzinnigheid? Inderdaad toch een soort alternatief plan? Ik hoop het van harte. Ik vind het een grote persoonlijkheid geworden. In het verleden kon hij best wel irritant zijn door zijn gedrag, maar zijn omgang met media, collega's laat zien dat hij volwassen is en zodoende op verschillende vlakken een grote rol binnen Feyenoord zou kunnen spelen. Ik hoop dan ook van harte dat hij betrokken blijft, in eerste instantie als speler en mocht het toch niet gaan dan op een andere manier.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:10
Inderdaad misschien vult hij de plek van de vertrokken Jan Wouter
Vind ik leuk
Vamos7 +911
maandag 14 mei 2018 om 23:10
Stoppen moet hij, kan het niet meer bijbenen buiten zijn momenten om.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:10
Kan je toch ook gewoon om 20:00doen om zo n tijd lijkt een beetje op een geruisloos afscheid
Vind ik leuk
klick +367
maandag 14 mei 2018 om 23:10
Die stopt 100%
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:11
Wat een achterlijk tijdstip voor een persconferentie!
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:12
Lijkt me duidelijk dat hij stopt overigens.
Vind ik leuk
Kwal +444
maandag 14 mei 2018 om 23:13
Ik denk dat hij naar Ajax gaat
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Ik kan echt niet raden wat hij zal gaan doen. Hij maakt het wel spannend zeg, ik kan niets anders zeggen dan 50/50. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Waarom een selectie journalisten.... Waarom dit tijdstip?... Je stopt.... Waarom kwam je dan voor die paar weken terug.... Uhmmm oja.... Je vertrok ook vrij snel....


Sorry als ik het mis heb... Dat je stopt.... Maar je had minimaal nog door 1 jaar door moeten en kunnen gaan....
Binnen en buiten de lijntjes....
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:22
Binnen de lijntjes kleuren !
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:28
Lukt jou dat nog?
Vind ik leuk
stratumseind +128038
maandag 14 mei 2018 om 23:17
Wat een heisa
Vind ik leuk
Vamos7 +911
maandag 14 mei 2018 om 23:21
Helemaal eens, van kijk mij interessant doen..
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:49
Man man man ! Wereld nieuws ! 80% wat zich hier druk hierover maakt is niet eens Feyenoord Supporter.
Kunnen beter naar bed gaan en het kijken aan de feyenoorders overlaten.
Vind ik leuk
Vamos7 +911
maandag 14 mei 2018 om 23:20
Steek je vingers op de gene die dan nog wakker is.......
Vind ik leuk
Butsbal +10707
maandag 14 mei 2018 om 23:21
Raad eens wie er niet voor op blijft ?
Vind ik leuk
fr1963 +1828
maandag 14 mei 2018 om 23:24
Hij gaat naar Utrecht. 0:30 is symbolisch tijdstip....
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:25
Die stopt dus
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:26
Die stopt dus
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:27
Hij stopt. Dag Robin. Veel geluk nog. Je hebt ons tegen Spanje een hoop plezier bezorgd in 2014.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:43
Wordt RvP de nieuwe eigenaar van Excelsior?
Het clubje waar zijn voetbal carriere is begonnen?
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:43
Kan dat niet gewoon in de ochtend met een cappuccino en croissantje...
Vind ik leuk
tikkietoe +4371
maandag 14 mei 2018 om 23:44
Kan nog even wachten met reageren en kijken wat hij daadwerkelijk gaat zeggen over een ruim half uur.
Maar net als de meesten hier denk Ik dat hij stopt en wacht ik waarschijnlijk voor niks.
[Reactie gewijzigd op maandag 14 mei 2018 om 23:44]
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:58
Gewoon gaan slapen, die gaat echt niet door.
Vind ik leuk
tikkietoe +4371
dinsdag 15 mei 2018 om 00:21
Nou blij toe dat ik niet ben gaan slapen. Hij gaat wel door.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:38
Mooi dat je daar beter op slaapt dan. Ik ben ook blij dat ik er naast zat :)
Ik dacht echt dat hij zou stoppen, meen ik serieus.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:48
Oeh... Ik denk dat ik maar wakker blijf. Potverdikkie wat spannend dit!!
Vind ik leuk
Pietje2015 +12416
maandag 14 mei 2018 om 23:50
Spannend nog 40 minuten.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:50
Hij gaat voetballen en zakken vullen in China
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:57
Triest om hiervoor een account aan te maken.
Vind ik leuk
Antonio_4 +1238
maandag 14 mei 2018 om 23:52
Kijk, dit zijn de tijden voor persconferenties! Rechstreeks vanuit Club OQ dalijk! Enige tent die nog normaal open is.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:56
Jammer, toch leuk dat hij nog een paar wedstrijden met Feyenoord heeft meegedaan.
Vind ik leuk
maandag 14 mei 2018 om 23:59
Breaking: Hij gaat door!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:00
Hij gaat nog een jaartje door.zojuist bekend geworden op fr12.nl?
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:01
Het zou zo ontzettend jammer zijn, ik hoop dat hij doorgaat. Ik vrees alleen dat hij gaat stoppen, een trainer die belangrijker wil zijn dan iedereen en daarom willekeurig omgaat met bepaalde spelers lijkt niet uitnodigend voor een Topspeler als van Persie. Kuyt is gestopt vanwege Gio, ik denk dat RVP dit wil voorkomen. Kuyt heeft grote invloed gehad op het kampioensteam, meer dan dat Gio wenste. Persoonlijk vindt ik dat RVP door Gio klein wordt gehouden waar RVP hoopte om nog 1 keer groot te mogen zijn. RVP is geen speler voor in de marge. RVP wil en kan meer een hoofdact zijn. Dit zal ondef Gio niet gebeuren. Althans, dit is mijn theorie. Ik hoop dat ik het fout heb, ik vrees alleen van niet.

Ik wens RVP in ieder geval al het goede toe, hopelijk als speler . Als dit niet mogelijk is dan graag als coach / leider bij de jeugd. Zijn ervaring en kennis zou niet verloren mogen gaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 00:02]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:01
Hij gaat door! Mooi man
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:07
IEDEREEN ZIT ER BIJNA NAAST. HIJ GAAT DOOR!

https://www.fr12.nl/nieuws/47109-van-persie-gaat-door-bij-feyenoord.html
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 00:14
Lekkah!!
Vind ik leuk
Teo Smith +19347
dinsdag 15 mei 2018 om 06:29
Stop ermee mensen haha.

Robin gaat in ieder geval door.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Van Persie nodigde journalisten uit en maakt beslissing om 00.30 uur bekend'