Linssen ziet zichzelf bij Ajax spelen: 'Dan zullen we er nooit achter komen'

Linssen ziet zichzelf bij Ajax spelen: 'Dan zullen we er nooit achter komen'

dinsdag 15 mei 2018 om 12:09

Bryan Linssen hoopt dat hij de stap kan maken naar een Nederlandse topclub. De buitenspeler van Vitesse denkt dat hij bij Ajax prima meekan.

"Dat vind ik moeilijk. Ik denk dat ik daar mee zou kunnen voetballen", zegt Linssen tegen de NOS. "Als die club voor mij niet komt, zullen we er nooit achter komen. Ik heb nog niet met m'n zaakwaarnemer gesproken over andere clubs. Ik weet dat er één club geïnteresseerd is in mij. Dat is Atlético Ananas. Dat moest ik zeggen van de jongens", lacht Linssen.

Dan serieus: "Ik heb nog niet over andere clubs gepraat met m'n zaakwaarnemer en heb ook echt geen flauw idee of er clubs gebeld hebben of niet, dus weet ook niet of er topclubs zijn die interesse hebben."

Linssen heeft een topseizoen achter de rug bij Vitesse en lijkt klaar voor een nieuwe stap. "Ik ben belangrijk geweest voor het team. Heb veel goals gemaakt en assists geven. Nu ook weer in de play-offs. Je fietst er gewoon doorheen. Je maakt doelpunten en hebt geen gezeur of gezeik. Dan is het ook gewoon superleuk."

"Ik wil er nu gewoon alles uithalen. Als ik zo'n jaar kan draaien bij een topploeg, hoeft er geen knop om. Ik zou het moeten meemaken om erover mee te kunnen praten, denk ik."

Poll

Linssen bij Ajax?

(2257 stemmen)

Plaats een reactie

ruuddevil +2811
dinsdag 15 mei 2018 om 12:11
Zeker weten Bryan!
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:19
Aub niet..
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 12:21
Labyad vind je wel genoeg? :p
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:24
Zeker! Qua rendement heeft Linssen het nu 1 seizoen goed gedaan bij een subtopper.

In de kleine ruimte vind ik hem maar matig en hij gaat dit rendement niet nog een keer halen denk ik.

Labyad is technisch gezien gewoon een prima speler, en ook creatief genoeg.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 12:27
Klopt. Al is Linssen wel een speler met een stijgende lijn. Volgens mij kun je als je veel speelt en hard werkt om de 2 jaar wel een stap omhoog zetten.
Dus op zich ben ik wel nieuwsgierig.
Al mag het ook in Rotterdam of Eindhoven worden geprobeerd :p
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:29
Liever daar dan :p Linssen is denk ik echt een typische speler voor de subtop.

De reden dat ik Labyad nu als profielfoto heb is vooral omdat hij nu al word afgeschreven door velen terwijl hij nog geen minuut voor Ajax gespeeld heeft ;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:44
Dat doe je nu bij linssen dus ook (-;
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:45]
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:56
Die speelt dan ook niet bij ons...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
Nog niet (-;
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 12:51
Haha ja alleen als het dan een succes blijkt is het jammer :p
Ja, maar een paar jaar geleden was het een goede speler voor de middenmoot :p

Tof. Was het moeilijk kiezen tussen Labyad en Ten Hag? :p
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:56
Makkelijk, want Ten Hag is er al een tijdje nu en Labyad heeft nog geen minuut gemaakt :)
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 12:59
Ik heb Ten Hag ook nog niet mee zien doen hoor :p
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
Dat moet er ook nog eens bij komen... Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen nu hii een hele voorbereiding heeft.

In zijn 1e maanden heeft hij nog niet echt een sterke indruk gemaakt vind ik.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 13:05
Haha, ja als speler was hij sowieso niet goed genoeg :p

Nee, sprankelend kan ik het ook nog niet noemen. Volgens mij is hij vooral bezig geweest met meer controle inbouwen zodat ze niet steeds tegengoals krijgen.

Ik ben ook wel benieuwd wat het wordt. Ik verwacht wel dat het hem gaat lukken. Ondanks zijn accent en dat hij niet uit Amsterdam komt.
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 13:18
Ik beoordeel hem sowieso niet op zijn Accent hoor :p
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 13:20
Ben je wel voor Ajax? :p
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 13:53
Waarom niet?
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 14:00
Omdat je Ten Hag niet beoordeelt op zijn accent :p
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 14:13
Moet dat dan als Ajacied? Ik hou daar niet van. Net als dat mensen ALLE Marokkanen veroordelen voor een kleine groep.
Vind ik leuk
#Keizerout +17287
dinsdag 15 mei 2018 om 14:22
Haha nee natuurlijk niet :p
Alleen op VP hoor ik dat de meeste Ajacieden zeggen :p
Vind ik leuk
mitch +246
dinsdag 15 mei 2018 om 13:01
Ten Hag is in okt weg en dan zit je met Labyad
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 13:03
Dat valt nog te bezien.
Vind ik leuk
Pilsje +156
dinsdag 15 mei 2018 om 12:36
Labyad heeft al bewezen het niveau niet aan te kunnen
Vind ik leuk
Fce9091 +955
dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
Labyad heeft enkel bewezen mentaal niet zo sterk te zijn. Dat kan door de jaren heen wel bijgetrokken zijn.
Vind ik leuk
Jozef +30933
dinsdag 15 mei 2018 om 12:47
En wat dacht je?
Voor deze grote boodschap zal ik eens een account aanmaken?
Vind ik leuk
Pilsje +156
dinsdag 15 mei 2018 om 12:53
Zonder account kan ik toch niks er op zetten slimpie:)
Vind ik leuk
Jozef +30933
dinsdag 15 mei 2018 om 12:55
Klopt, om deze grote boodschap te brengen had je een account nodig.

Onze dank is groot...
Vind ik leuk
Pilsje +156
dinsdag 15 mei 2018 om 13:33
Geen probleem jozef:) ik doe het graag!
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:57
Hij heeft nog geen minuutvoor Ajax gespeeld dus nee, dat heeft hij nog niet bewezen...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:29
Al bewezen terwijl hij nog geen meter bij Ajax gelopen heeft. Oké.

@H (zie nu jouw reactie pas; precies mijn gedachte)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 19:31]
Vind ik leuk
VA1 +1027
dinsdag 15 mei 2018 om 14:08
Vitesse heeft Labyad niet voor niets laten lopen natuurlijk. Toen kwam hij bij Utrecht terecht en wist hij dat het zijn laatste kans was om het echt te laten zien. Ik denk dat als ie eenmaal bij Ajax speelt dat ie met zo'n Ziyech gezicht rond loopt...
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 14:15
Vitesse wou hem houden maar hij wou zelf niet. Hij was toen 1 van de betere spelers, dus hij wilde wachten op een grotere club.

Ook is hij nu wat meer ervaren, wat mooi meegenomen is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:07
Late reactie maar Vitesse wou labyad niet hebben. Toen labyad transfervrij was heeft ie zich bij Vitesse gemeld maar Vitesse wou dat niet. Grote fout van Vitesse. Ik vond hem heel erg goed en hij is nu eigenlijk beter geworden. Enige minpunt van labyad is dat hij soms egoïstisch kan zijn.
Vind ik leuk
Arbee +1515
dinsdag 15 mei 2018 om 14:36
Ach, Kluivert was niet zo van het rendement, Younes niet, Traoré niet. Wat dat betreft zou ook een rendementloze Linssen prima in het Ajax-beleid passen.
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 14:58
Alleen zijn de jongens die jij noemt goed in de kleine ruimte, Linssen niet...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:32
Ben jij een echte fan? Of zeik je om het zeiken?
Vind ik leuk
Arbee +1515
woensdag 16 mei 2018 om 09:28
Een echte fan, maar wel eentje die af en toe kritisch uit de hoek kan komen en niet alles wat de club doet zomaar de hemel in prijst.
Vind ik leuk
Vak-DD +10730
dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
Linssen is inderdaad geen topper. Maar Labyad heeft het dit seizoen aardig gedaan, maar de seizoenen ervoor middelmatig gepresteerd.
Vind ik leuk
Vak-DD +10730
dinsdag 15 mei 2018 om 15:41
Dubbel geplaatst :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 15:42]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:50
VVV deed hij het goed, net als bij Groningen en Vitesse nog beter.... dus wat praat je over 1 seizoen?
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 16:10
Goed lezen... 1 seizoen bij een subtopper. Dat wil niet zeggen dat hij het bij een topclub ook kan...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:42
Is dat niet op iedere transfer van toepassing ? Ik bedoel pogba speelde ook niet echt sterk voor die 118 miljoen
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 19:08
Pogba speelde bij Juventus, Linssen bij Vitesse...
Vind ik leuk
Nouwske +1657
dinsdag 15 mei 2018 om 16:02
Maar die vent is gewoon een baas. Ik denk dat ik zomaar bevriend met hem had kunnen zijn qua karakter en persoonlijkheid :D mits hij ook 'modaal' was
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:47
Je fietst er gewoon doorheen.... Linssen heeft in ieder geval wel de vereiste arrogante grote mond, maar beschikt niet over de kwaliteiten...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
Vanwege de arrogantie zit ie inderdaad goed bij Ajax. Bij ons noemen ze dat trouwens zelfverzekerd. Is nog altijd prettiger dan achteraf zeuren in een boekje.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:17
Prima gast en een rat in het veld.
Ajax, lijkt mij te hoog gegrepen.
Lekker bij Vitesse blijven, en elke week spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
Lekker bij Vitesse blijven, je plafond en bijna wekelijke uitblinker.
Bij Ajax banken is niks joh
Vind ik leuk
Korm +28139
dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
die jongen overschat zich zelf zo erg....
Vind ik leuk
Hattrick +10406
dinsdag 15 mei 2018 om 12:21
Behoorlijk...
Vind ik leuk
Nistel +2637
dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
Of hij schat Ajax op waarde ;-)
Vind ik leuk
3Bier +4990
dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
Atletico Ananas, dat is ook alweer wat jaartjes geleden zeg....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
Denk het niet eerlijk gezegd, prima voetballer voor Vitesse, maar Ajax of PSV zie ik niet gebeuren .
Vind ik leuk
Bdog +4444
dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
Younes heeft de lat natuurlijk ook niet bepaald hoog gelegd voor een buitenspeler bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
Hyena +26450
dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
Zou inderdaad in het huidige Ajax niet misstaan, maar dat zegt meer over het huidige Ajax dan over Linssen. Het is een hele degelijke speler en hij doet het prima bij Vitesse, maar is niet van het niveau waar Ajax naar toe zou moeten willen.

Niveautje Veltman en Viergever, nuttige spelers die het niet verkeerd doen in de Eredivisie, maar brengen de club niet naar een hoger niveau.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
Hij vind zichzelf nogal een topper. Ik vind hem vooral heel matig.
Vind ik leuk
Manolo +1912
dinsdag 15 mei 2018 om 12:21
Met zijn statistieken van dit seizoen (en ook het jaar ervoor) kun je hem toch moeilijk ´heel matig´ noemen, lijkt me.
Vind ik leuk
Sideburnn +1921
dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
Je moet als speler wel de kans krijgen.
Shone vonden de meesten toen hij werd gehaald ook helemaal niets...je leuk voor NEC.
Geloof dat hij 2x speler van het jaar is geweest....beste Speler...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:15
Op het trainings veld ja
Vind ik leuk
Topdrie +1941
dinsdag 15 mei 2018 om 12:18
EA Sports... It's in the game
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
Ik zie mijzelf ook bij Ajax spelen, alleen zullen we daar nooit achter komen...
Vind ik leuk
Garinsha +3912
dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
Deze man doet mij altijd denken aan Victor Sikora.
weet ook niet waarom.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
Sikora was toch wel behoorlijk op de brommer als ik me niet vergis. Damn, wat gaat de tijd snel trouwens.
Vind ik leuk
Garinsha +3912
dinsdag 15 mei 2018 om 12:29
dat was hij zeker..

maar qua postuur... ongeveer zelfde kapsel..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16344
dinsdag 15 mei 2018 om 12:29
:) en kwam ook van Vitesse natuurlijk.
Vind ik leuk
Garinsha +3912
dinsdag 15 mei 2018 om 12:30
juist.
Vind ik leuk
Vak-DD +10730
dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
Dus lekker bij ons laten blijven. Alles war ajax bij ons wegkocht toen der tijd mislukte.
Vind ik leuk
Garinsha +3912
dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
Van mij mag hij blijven. geen punt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:24
tuurlijk kan ie mee, wie niet.... goeie categorie spelers waar ze uit vissen dat Ajax zeg....
Vind ik leuk
Dicky +15084
dinsdag 15 mei 2018 om 12:31
Wordt er vandaag nog gevoetbald?
Vind ik leuk
HansVites +4130
dinsdag 15 mei 2018 om 13:05
Ja 1 wedstrijd Vitesse - Utrecht maar daar lees je niets over op VP ,hier lees je alleen maar 10 berichten over een matige voetballer als Labyad.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:33
Ajax is wel een club voor Linssen. Niet de druk om prijzen te moeten winnen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4542
dinsdag 15 mei 2018 om 13:37
Na 18 jaar, is de druk pas hoog!
Vind ik leuk
Pilsje +156
dinsdag 15 mei 2018 om 12:34
Ajax of vitesse... maakt geen verschill, kunnen beide het stadion niet vol krijgen
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:35
Grappig is dat de no show ratio in Eindhoven het hoogst is van de traditionele top drie. En die hebben een stadion net zo groot als Twente ongeveer. Of te wel zoals iedereen weet is Psv de 2e club met prijzen maar de derde club van het land.
Vind ik leuk
Pilsje +156
dinsdag 15 mei 2018 om 18:19
Goeie, waarheid is hard he
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5902
dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
Dat krijg je dus als je middelmaat als Labyad binnen gaat halen. Dan denkt elke middelmatige speler die 3x achter elkaar fatsoenlijk tegen een bal aan getrapt heeft dat hij naar Ajax kan.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
En dat is nog waar ook....
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
Linssen is echt niet slecht, past misschien ook wel beetje bij ajax, maar ajax heeft kracht, ervaring, techniek nodig en weer het kampioenschap
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
Linssen past best bij Ajax. Niet perse hoeven winnen geeft wat minder druk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
Ja, dat zei je al. Vroeger te weinig aandacht gehad?
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
Is geen speler voor Ajax, heeft meer ruimte nodig, dan kan hij beter naar PSV gaan..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
Daar hoop ik dus al weken op, prima om deze jongen bij Ajax te halen.
Goede basis neerzetten en jongens als Labyad, Linnsen, Mount, Til halen voor de bank. Dan heb je echt een hoop mogelijkheden
Alle 4 verder dan Eiting, de Wit , Ekkelenkamp.
Je weet ook wat je haalt, bij die zuid amerikanen moet je eerst weer wachten op acclimatiseren en dan hopen dat ze er wat van kunnen.
Geld is er dus zet nou eens een topselectie van 20 man neer
Vind ik leuk
Teo Smith +19354
dinsdag 15 mei 2018 om 12:52
Bij deze ajax kan hij zeker mee.
Vind ik leuk
Hendry +263
dinsdag 15 mei 2018 om 12:55
Ze hebben Labyad gehaald voor de links buitenplaats dus dit is grote onzin!
Vind ik leuk
Eddy T67 +1083
dinsdag 15 mei 2018 om 12:59
Hij is net een jaar bij Vitesse. Probeer ze eerst nog maar even de Europa Legeau in te schieten. Ook veel wedstrijden gehad waarin hij onzichtbaar was. Maar in de belangrijke wedstrijden staat hij er meestal wel. Ik hoop dat hij nog even blijft.
Vind ik leuk
Hendry +263
dinsdag 15 mei 2018 om 13:00
Jullie van VP naaien de boel op terwijl hij Linssen vandaag en zaterdag nog moet spelen daar hoor ik verder niets over! En 020 heeft al een linksbuiten gehaald
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:56
020 Hoe oud ben jij?
Vind ik leuk
HansVites +4130
dinsdag 15 mei 2018 om 13:02
Labyad heeft ook bij Vitesse gespeeld daar vond ik hem niet echt een bijzonder opvallende speler, Linsen heeft wel een hoofdrol kunnen spelen het afgelopen seizoen die schat ik dan ook hoger in als Labyad.
Daarbij mist Linsen de arrogantie om bij Ajax te spelen die zou beter bij PSV passen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:08
Weer zo n clubhopper dus, die denkt dat ie n topvoetballer is, ga dan maar gauw naar A'dam, lekker n seizoen de bank warm houden. Wat n zelfoverschatting hebben ze tegenwoordig zeg...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
Welke voetballer hopt er tegenwoordig niet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
Ik zie je vooral tegen Ajax spelen...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
Dat roep ik al een tijdje: niet als linksbuiten, maar wel als linksback. Maar als Kluivert vertrekt, dan is hij zeker een optie!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:50
Of als doelman
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:30
Veel 'buitenspelers' blijken ook uitstekende backs te zijn: Michael Reiziger bijvoorbeeld...
Voor een keeper is Linsen overigens te klein..
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:27
Centrale verdediger
Vind ik leuk
Strijp +7052
dinsdag 15 mei 2018 om 13:32
Linssen een prima gozer, maar met Labyad is er al teveel middenmoot binnen gehaald.

Al had ik Linssen deze transfer wel gegund.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:44
Als ze labyad halen ook linssen dan maar.deze zal niet duurder zijn.is een misselijk mannetje om tegenn te voetballen.dus waarom ook niet
Vind ik leuk
Cookee +8551
dinsdag 15 mei 2018 om 14:46
Deze jongen heeft humor daar houdt men bij Ajax niet van.
Ik denk wel dat hij stappen kan maken, hij maakt vaak het verschil.
Maar ik zou graag zien dat onze tob-3 weer aansprekende spelers gaat halen, spelers waarvan een mens kan genieten... das lang geleden... Jesper Olsen of zo?
Vind ik leuk
Donnygo +929
dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
Leuke speler maar ook bij hem geld je ziet hem 31 wedstrijden niet dus is (nog) niet een speler voor de top 3.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:00
Wellicht dan een prima speler voor Rotterdam Zuid.
Vind ik leuk
Vak-DD +10730
dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
Lekker bij Vitesse blijven, basisplaats verzekerd. Hij komt te kort voor de top omdat hij met name tegen de lagere clubs vaak laat afweten en soms onzichtbaar is in een wedstrijd. Voor ons is hij prima natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
Linssen is een prima speler die prachtige goals maakt , van de Week al aangegeven hier als speler voor de top 3 in nl
Vind ik leuk
dogo +139
woensdag 16 mei 2018 om 02:01
Nederland heeft een top twee. Daarna een club of 5 incl. feijenoord die kans maken op plaats 3. Voor al die kanshebbers op plaats 3 is Linssen een prima speler.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:59
Lol wat een clown
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 17:49
Als Labyad naar Ajax, waarom niet?

Al zie ik hem eerder naar een FC Basel gaan of een Olympiakos
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 18:05
Als Ajax de lijn die ze hebben ingezet met Labyad doortrekt dan komen ze uit bij Linssen ja. Zeer leuke speler voor de subtop maar echt geen speler voor Ajax. Als hij de ruimte heeft doet hij mooie dingen, maar in de kleine ruimte tegen verdedigende ploegen is het veel minder.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:30
Iedereen hier denkt verstand van voetbal te hebben,inclusief spelers die zichzelf overschatten. Daarom zitten we alweer niet bij een groot toernooi .
Probeer eerst maar eens een goed team bij elkaar te houden, dat is waar het hier aan mankeert.
Begroting, zaakwaarnemers, premies! Maatschappelijk belang!
Clubliefde,mentaliteit ,ho maar..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
En vergeet de natuur niet!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 19:56
Ze denken hier allemaal verstand te hebben van voetbal! Inclusief spelers die zich zelf overschatten. Daarom draaien we ook zo lekker mee internationaal.
Begroting,zaakwaarnemers, maatschappelijk belang, salaris. Te belangrijk.
Probeer eerst maar eens een goed team bij elkaar te houden!
Clubliefde,mentaliteit?? Kun je nog beter eens een wedstrijd bezoeken van onze oosterburen.
Van jongs af aan blijft mijn hart aan 1 club verbonden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:54]
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 20:05
Precies Ed Gastvrij! En vergeet de natuur niet!
Vind ik leuk
dogo +139
woensdag 16 mei 2018 om 01:57
Natuurlijk kan Linssen meevoetballen bij ajax. Bij PSV of Feyenoord ook. In de eredivisie gaat dat prima. Op CL niveau is dat anders. Maar dat geldt voor alle spelers van die clubs.
Brian Linssen doet er goed aan komend jaar onder Slutsky bij Vitesse te blijven. Die gaat hem nog beter maken en de nodige internationale ervaring die hij heeft meegeven. Daarna kan hij een transfer maken naar een europese subtopper. Daar heeft hij de onzekerheid over speeltijd bij ajax niet voor nodig.
Vind ik leuk
Het Brein +2965
woensdag 16 mei 2018 om 03:09
Is niet minder dan Larsson of Boetius iig...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Linssen ziet zichzelf bij Ajax spelen: 'Dan zullen we er nooit achter komen'