Linssen ziet zichzelf bij Ajax spelen: 'Dan zullen we er nooit achter komen'

    Linssen ziet zichzelf bij Ajax spelen: 'Dan zullen we er nooit achter komen'

    dinsdag 15 mei 2018 om 12:09

    Bryan Linssen hoopt dat hij de stap kan maken naar een Nederlandse topclub. De buitenspeler van Vitesse denkt dat hij bij Ajax prima meekan.

    "Dat vind ik moeilijk. Ik denk dat ik daar mee zou kunnen voetballen", zegt Linssen tegen de NOS. "Als die club voor mij niet komt, zullen we er nooit achter komen. Ik heb nog niet met m'n zaakwaarnemer gesproken over andere clubs. Ik weet dat er één club geïnteresseerd is in mij. Dat is Atlético Ananas. Dat moest ik zeggen van de jongens", lacht Linssen.

    Dan serieus: "Ik heb nog niet over andere clubs gepraat met m'n zaakwaarnemer en heb ook echt geen flauw idee of er clubs gebeld hebben of niet, dus weet ook niet of er topclubs zijn die interesse hebben."

    Linssen heeft een topseizoen achter de rug bij Vitesse en lijkt klaar voor een nieuwe stap. "Ik ben belangrijk geweest voor het team. Heb veel goals gemaakt en assists geven. Nu ook weer in de play-offs. Je fietst er gewoon doorheen. Je maakt doelpunten en hebt geen gezeur of gezeik. Dan is het ook gewoon superleuk."

    "Ik wil er nu gewoon alles uithalen. Als ik zo'n jaar kan draaien bij een topploeg, hoeft er geen knop om. Ik zou het moeten meemaken om erover mee te kunnen praten, denk ik."

    Poll

    Linssen bij Ajax?

    (2260 stemmen)

    Plaats een reactie

    ruuddevil +2953
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:11
    Zeker weten Bryan!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29343
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:47
    Je fietst er gewoon doorheen.... Linssen heeft in ieder geval wel de vereiste arrogante grote mond, maar beschikt niet over de kwaliteiten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:34
    Vanwege de arrogantie zit ie inderdaad goed bij Ajax. Bij ons noemen ze dat trouwens zelfverzekerd. Is nog altijd prettiger dan achteraf zeuren in een boekje.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1793
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
    Lekker bij Vitesse blijven, je plafond en bijna wekelijke uitblinker.
    Bij Ajax banken is niks joh
    Vind ik leuk
    Korm +30996
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:12
    die jongen overschat zich zelf zo erg....
    Vind ik leuk
    Nistel +3564
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
    Of hij schat Ajax op waarde ;-)
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    Atletico Ananas, dat is ook alweer wat jaartjes geleden zeg....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    Denk het niet eerlijk gezegd, prima voetballer voor Vitesse, maar Ajax of PSV zie ik niet gebeuren .
    Vind ik leuk
    Bdog +5001
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    Younes heeft de lat natuurlijk ook niet bepaald hoog gelegd voor een buitenspeler bij Ajax.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Hyena +27653
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    Zou inderdaad in het huidige Ajax niet misstaan, maar dat zegt meer over het huidige Ajax dan over Linssen. Het is een hele degelijke speler en hij doet het prima bij Vitesse, maar is niet van het niveau waar Ajax naar toe zou moeten willen.

    Niveautje Veltman en Viergever, nuttige spelers die het niet verkeerd doen in de Eredivisie, maar brengen de club niet naar een hoger niveau.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:13
    Hij vind zichzelf nogal een topper. Ik vind hem vooral heel matig.
    Vind ik leuk
    Manolo +2342
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:21
    Met zijn statistieken van dit seizoen (en ook het jaar ervoor) kun je hem toch moeilijk ´heel matig´ noemen, lijkt me.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2388
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
    Je moet als speler wel de kans krijgen.
    Shone vonden de meesten toen hij werd gehaald ook helemaal niets...je leuk voor NEC.
    Geloof dat hij 2x speler van het jaar is geweest....beste Speler...
    Vind ik leuk
    Angelo.v.g +109
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:15
    Op het trainings veld ja
    Vind ik leuk
    Topdrie +2294
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:18
    EA Sports... It's in the game
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12918
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
    Ik zie mijzelf ook bij Ajax spelen, alleen zullen we daar nooit achter komen...
    Vind ik leuk
    Garinsha +4332
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:23
    Deze man doet mij altijd denken aan Victor Sikora.
    weet ook niet waarom.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18236
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:25
    Sikora was toch wel behoorlijk op de brommer als ik me niet vergis. Damn, wat gaat de tijd snel trouwens.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4332
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:29
    dat was hij zeker..

    maar qua postuur... ongeveer zelfde kapsel..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18236
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:29
    :) en kwam ook van Vitesse natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4332
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:30
    juist.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11700
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:43
    Dus lekker bij ons laten blijven. Alles war ajax bij ons wegkocht toen der tijd mislukte.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4332
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:56
    Van mij mag hij blijven. geen punt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:24
    tuurlijk kan ie mee, wie niet.... goeie categorie spelers waar ze uit vissen dat Ajax zeg....
    Vind ik leuk
    Dicky +18842
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:31
    Wordt er vandaag nog gevoetbald?
    Vind ik leuk
    HansVites +4618
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:05
    Ja 1 wedstrijd Vitesse - Utrecht maar daar lees je niets over op VP ,hier lees je alleen maar 10 berichten over een matige voetballer als Labyad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:33
    Ajax is wel een club voor Linssen. Niet de druk om prijzen te moeten winnen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8620
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:37
    Na 18 jaar, is de druk pas hoog!
    Vind ik leuk
    Pilsje +150
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:34
    Ajax of vitesse... maakt geen verschill, kunnen beide het stadion niet vol krijgen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15818
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:35
    Dat krijg je dus als je middelmaat als Labyad binnen gaat halen. Dan denkt elke middelmatige speler die 3x achter elkaar fatsoenlijk tegen een bal aan getrapt heeft dat hij naar Ajax kan.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1772
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
    En dat is nog waar ook....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
    Linssen is echt niet slecht, past misschien ook wel beetje bij ajax, maar ajax heeft kracht, ervaring, techniek nodig en weer het kampioenschap
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:41
    Linssen past best bij Ajax. Niet perse hoeven winnen geeft wat minder druk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:55
    Ja, dat zei je al. Vroeger te weinig aandacht gehad?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11461
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
    Is geen speler voor Ajax, heeft meer ruimte nodig, dan kan hij beter naar PSV gaan..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:40
    Daar hoop ik dus al weken op, prima om deze jongen bij Ajax te halen.
    Goede basis neerzetten en jongens als Labyad, Linnsen, Mount, Til halen voor de bank. Dan heb je echt een hoop mogelijkheden
    Alle 4 verder dan Eiting, de Wit , Ekkelenkamp.
    Je weet ook wat je haalt, bij die zuid amerikanen moet je eerst weer wachten op acclimatiseren en dan hopen dat ze er wat van kunnen.
    Geld is er dus zet nou eens een topselectie van 20 man neer
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:52
    Bij deze ajax kan hij zeker mee.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1432
    dinsdag 15 mei 2018 om 12:59
    Hij is net een jaar bij Vitesse. Probeer ze eerst nog maar even de Europa Legeau in te schieten. Ook veel wedstrijden gehad waarin hij onzichtbaar was. Maar in de belangrijke wedstrijden staat hij er meestal wel. Ik hoop dat hij nog even blijft.
    Vind ik leuk
    HansVites +4618
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:02
    Labyad heeft ook bij Vitesse gespeeld daar vond ik hem niet echt een bijzonder opvallende speler, Linsen heeft wel een hoofdrol kunnen spelen het afgelopen seizoen die schat ik dan ook hoger in als Labyad.
    Daarbij mist Linsen de arrogantie om bij Ajax te spelen die zou beter bij PSV passen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:08
    Weer zo n clubhopper dus, die denkt dat ie n topvoetballer is, ga dan maar gauw naar A'dam, lekker n seizoen de bank warm houden. Wat n zelfoverschatting hebben ze tegenwoordig zeg...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:58
    Welke voetballer hopt er tegenwoordig niet.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1772
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
    Ik zie je vooral tegen Ajax spelen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
    Dat roep ik al een tijdje: niet als linksbuiten, maar wel als linksback. Maar als Kluivert vertrekt, dan is hij zeker een optie!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:50
    Of als doelman
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:30
    Veel 'buitenspelers' blijken ook uitstekende backs te zijn: Michael Reiziger bijvoorbeeld...
    Voor een keeper is Linsen overigens te klein..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    donderdag 17 mei 2018 om 17:27
    Centrale verdediger
    Vind ik leuk
    woensdag 30 mei 2018 om 19:33
    Nee, ook te klein. Daar moet je kopsterke figuren hebben die ook langs de grond moeilijk te passeren zijn...
    Vind ik leuk
    Strijp +10423
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:32
    Linssen een prima gozer, maar met Labyad is er al teveel middenmoot binnen gehaald.

    Al had ik Linssen deze transfer wel gegund.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 13:44
    Als ze labyad halen ook linssen dan maar.deze zal niet duurder zijn.is een misselijk mannetje om tegenn te voetballen.dus waarom ook niet
    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    dinsdag 15 mei 2018 om 14:46
    Deze jongen heeft humor daar houdt men bij Ajax niet van.
    Ik denk wel dat hij stappen kan maken, hij maakt vaak het verschil.
    Maar ik zou graag zien dat onze tob-3 weer aansprekende spelers gaat halen, spelers waarvan een mens kan genieten... das lang geleden... Jesper Olsen of zo?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
    Leuke speler maar ook bij hem geld je ziet hem 31 wedstrijden niet dus is (nog) niet een speler voor de top 3.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:00
    Wellicht dan een prima speler voor Rotterdam Zuid.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11700
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:40
    Lekker bij Vitesse blijven, basisplaats verzekerd. Hij komt te kort voor de top omdat hij met name tegen de lagere clubs vaak laat afweten en soms onzichtbaar is in een wedstrijd. Voor ons is hij prima natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:51
    Linssen is een prima speler die prachtige goals maakt , van de Week al aangegeven hier als speler voor de top 3 in nl
    Vind ik leuk
    dogo +198
    woensdag 16 mei 2018 om 02:01
    Nederland heeft een top twee. Daarna een club of 5 incl. feijenoord die kans maken op plaats 3. Voor al die kanshebbers op plaats 3 is Linssen een prima speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:59
    Lol wat een clown
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:49
    Als Labyad naar Ajax, waarom niet?

    Al zie ik hem eerder naar een FC Basel gaan of een Olympiakos
    Vind ik leuk
    Wouter018 +186
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:05
    Als Ajax de lijn die ze hebben ingezet met Labyad doortrekt dan komen ze uit bij Linssen ja. Zeer leuke speler voor de subtop maar echt geen speler voor Ajax. Als hij de ruimte heeft doet hij mooie dingen, maar in de kleine ruimte tegen verdedigende ploegen is het veel minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:30
    Iedereen hier denkt verstand van voetbal te hebben,inclusief spelers die zichzelf overschatten. Daarom zitten we alweer niet bij een groot toernooi .
    Probeer eerst maar eens een goed team bij elkaar te houden, dat is waar het hier aan mankeert.
    Begroting, zaakwaarnemers, premies! Maatschappelijk belang!
    Clubliefde,mentaliteit ,ho maar..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:02
    En vergeet de natuur niet!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:56
    Ze denken hier allemaal verstand te hebben van voetbal! Inclusief spelers die zich zelf overschatten. Daarom draaien we ook zo lekker mee internationaal.
    Begroting,zaakwaarnemers, maatschappelijk belang, salaris. Te belangrijk.
    Probeer eerst maar eens een goed team bij elkaar te houden!
    Clubliefde,mentaliteit?? Kun je nog beter eens een wedstrijd bezoeken van onze oosterburen.
    Van jongs af aan blijft mijn hart aan 1 club verbonden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:05
    Precies Ed Gastvrij! En vergeet de natuur niet!
    Vind ik leuk
    dogo +198
    woensdag 16 mei 2018 om 01:57
    Natuurlijk kan Linssen meevoetballen bij ajax. Bij PSV of Feyenoord ook. In de eredivisie gaat dat prima. Op CL niveau is dat anders. Maar dat geldt voor alle spelers van die clubs.
    Brian Linssen doet er goed aan komend jaar onder Slutsky bij Vitesse te blijven. Die gaat hem nog beter maken en de nodige internationale ervaring die hij heeft meegeven. Daarna kan hij een transfer maken naar een europese subtopper. Daar heeft hij de onzekerheid over speeltijd bij ajax niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3506
    woensdag 16 mei 2018 om 03:09
    Is niet minder dan Larsson of Boetius iig...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Linssen ziet zichzelf bij Ajax spelen: 'Dan zullen we er nooit achter komen'