Enthousiast Spurs schrikt clubs af: nieuw megacontract voor Sánchez

    Enthousiast Spurs schrikt clubs af: nieuw megacontract voor Sánchez

    dinsdag 15 mei 2018 om 17:37

    Tottenham Hotspur heeft Davinson Sánchez beloond met een nieuw contract. De Colombiaanse revelatie van de nummer drie van de Premier League ligt nu vast tot medio 2024. 

    Afgelopen zomer verpulverde Spurs het eigen transferrecord voor de komst van Sánchez. Er werd ruim 41 miljoen euro overgemaakt naar Ajax. Sánchez (21) heeft tijdens zijn debuutjaar in Londen enorm veel indruk gemaakt. Vrijwel wekelijks stond de international van Colombia in de basis bij Spurs. 

    Sánchez signeerde eind augustus een contract tot 2023. Daar is nu dus een jaar aan vastgeplakt door Tottenham. In Spaanse media gonsde de afgelopen weken het gerucht dat Real Madrid zich in de zomer mogelijk zou melden voor Sánchez. Door een snel vertrek bij Spurs kan nu sowieso een streep gezet worden, lijkt het. 

    Volgens Engelse media is de club van manager Mauricio Pochettino ook van plan om onder meer Harry Kane, Jan Vertonghen en Christian Eriksen langer te binden. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 17:41
    Petje af voor Sánchez.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20581
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:43
    Geweldige speler zeg. Zo'n club zet natuurlijk niet voor niets (zo) iemand voor zo lang vast
    Vind ik leuk
    Gerro +6474
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:51
    Ja blijkt wel dat Ajax veel te weinig voor deze speler heeft gevraagd .
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20581
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:53
    Tuurlijk niet. Duurste uitgaande verdediger ooit die weg wilde en zelfs weigerde te spelen voor Ajax in de openingsfase van dit seizoen
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:35
    Te weinig?
    Haha. Welke voetballer is uit Nederland vertrokken voor meer?
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:11
    En dat betekent dus dat het wel genoeg was? Vreemde redenering, maargoed is een mooi bedrag..
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    woensdag 16 mei 2018 om 09:26
    Ja, dat betekent het wel degelijk. Je hebt de top bereikt van een transfer.
    Daarenboven moet je als club een bepaald bedrag in je hoofd hebben. Ontvang je dat dan moet je niet zeuren, maar tevreden zijn.
    Opmerkingen in de trant: het had meer kunnen zijn als enz zijn dan ook dom
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4339
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:44
    de club waar ajax hem van gekocht heeft ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:49
    Klopt maar meer hadden ze echt niet betaald hoor hij speelde in de eredivisie!!
    Vind ik leuk
    Gerro +6474
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    Ja dat denken we maar mischien denken we te klein. Ajax speelt dan mischien eredivisie ze stonden wel in de El finale.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18847
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:43
    Echt een geweldige verdediger.
    Kan straks mooi de Ligt op sleeptouw nemen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4706
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:47
    Als Spurs nog meer dan 50 mil in de portemonnee heeft wel
    Vind ik leuk
    bits +5297
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:49
    Ja van die tv gelden van de premier League word dat natuurlijk lastig...
    Vind ik leuk
    pietprecies +4706
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:58
    Haha true, het is meer, willen ze dat uitgeven?

    Zou wel een heel mooi centrum zijn, Sanchez de sloper en de Ligt die juist meer kan voetballen en kan opbouwen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:40
    Spurs heeft 170 miljoen euro voor transfers
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:12
    70 aftikken voor de ligt en dan hebben ze er nog 100, iedereen blij
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:37
    Geen club wil de boot missen, ze willen De Ligt allemaal en die gaat zeker meer dan 50 miljoen opleveren..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:36
    Was bij ons al een uitstekend duo, zou Tottenham idd goed aan doen om hem ook te halen..
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18847
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:15
    Klopt. En sindsdien hebben ze beiden stappen gemaakt dus ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 01:08
    dan hoop ik voor Ajax dat ze de ligt als spurs hem gaan halen bij ons dat ze wel zo slim zijn om meer dan 50 mil te betalen laten ze maar eens 'n miljoentje of 75 betalen voor De Ligt want wij van de mickey mous competitie eigelijk alle clubs van de competitie zijn vaak de dupe omspelers zo als een van De Ligt of zo een als een Sanchez en misschien wel meer spelers van de Micky Mous competitie verkopen zulke speler voor veel te weinig als kijkt naar de buitenlandse clubs zo als een Barcelona R.Madrid PSG en 'n paar van de Engelse competitie en Italiaanse competitie en nog 'n paar van zulke team uit het buitenlandse voetbal ter wel als ze dan in een van deze competitie spelen bij een van de clubs/team verkopen vaak de spelers voor veel meer dat moet wij ook maar eens gaan doen om zulke speler voor meer te verkopen dan voor een appel en een ei te verkopen aan zulke clubs maar ja mijn mening
    Vind ik leuk
    Mari +8515
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:34
    Doe dit dan ook maar voor Overmars cs.
    Vind ik leuk
    danny117869 +2325
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:43
    Een van de weinigen van de laatste jaren die niet te vroeg naar de premier league is vertrokken
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6151
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:45
    Haha wat een monster is deze gast toch ook.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91435
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:45
    Dat heeft hij zeker verdient, is echt een beul van een verdediger. Heeft zich moeiteloos aangepast in Engeland. En zo zie je maar, hoeveel geld er ook is je kan ze echt niet behouden. De PL trekt toch even een berg meer dan de Eredivisie met haar kunstgrasveldjes en kleine stadionnetjes..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:52
    Dat is juist mooi om zo'n speler te zien!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91435
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:16
    Exactly Mario.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:48
    Slimme zet en echt een verrassing dat hij zo snel zich alweer aanpaste aan het leven in Engeland en het niveau
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:48
    De Ligt is beter.
    Vind ik leuk
    Pizaro_Psv +145
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:06
    Hij en de Ligt waren goed samen! Denk dat de Ligt nog grotere stappen kan maken
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19159
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:48
    Lekker man!
    Vind ik leuk
    Berbr +1988
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:49
    Ook heel knap gescout en gekocht van Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:50
    Prima gescout ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:51
    Is toch mooi voor zo'n speler die ook bij Spurs gewaardeerd wordt...... Ajax goedkoop gekocht duur verkocht en vangen die centen. Hoop dat we hetzelfde mee gaan maken met Lozano en Romero als laatst genoemde überhaupt gaat spelen maar altijd positief blijven!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:06
    Wat is er met die Romero aan de hand?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:08
    ihvmmdk:

    Dat gaf trainer Phillip Cocu vrijdag aan in aanloop naar de wedstrijd tegen sc Heerenveen van zaterdagavond. ,,Hij is ambitieus, maar door een blessure duurt het allemaal wat langer dan gedacht", aldus Cocu. Romero raakte in de Verenigde Staten tijdens een trainingskamp licht geblesseerd en kreeg daarna een terugslag tijdens een individuele sessie.

    De spits traint wel individueel op het veld, maar is nog niet aangesloten bij de groepstrainingen. Normaal gesproken duurt het vanaf dat moment ook een paar weken voor een debuut in wedstrijdverband mogelijk is. Dat verloopt in principe via Jong PSV. Aangezien er na zaterdag nog maar tien duels te spelen zijn, zal Romero dit seizoen naar verwachting dus nog niet al te veel in actie komen voor PSV.

    PSV heeft eerder al benadrukt het nuttig te vinden dat Romero nu al acclimatiseert en aan de club en ons land went. Vanaf seizoen 2018-2019 rekent de club wel volledig op hem en mogelijk is hij dit voetbaljaar in de eindfase nog van waarde.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:09
    Hoop niet dat het een Robben type wordt vaker blessures
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:13
    Dat is klote.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:15
    Ja afwachten! Maar gaat vast goed komen denk ik.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6543
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:05
    Enige waar hij aan moet werken is niet zijn directe tegenstander uit zijn rug laten lopen. Wanneer hij dat onder controle heeft is het echt een complete verdediger.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20706
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:10
    En toch weet de the spurs geen rol van betekenis te spelen in europa. Vreemd
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:12
    jammie!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4279
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:24
    Daarom gewoon de ligt verkopen voor 70 miljoen. Die 40 miljoen van sanchez lachen ze om die is nu allang 100 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:36
    Fijn voor hem.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:52
    Verschrikkelijk goede speler. Vorig jaar echt genoten van zijn intercepties. Daar kon ik net zo van genieten als van een schitterend doelpunt.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4339
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:35
    gekocht voor 5 miljoen en verkocht voor 50 miljoen. maar hij heeft wel een heel seizoen in amsterdam gespeeld. dat geld moet eerlijker verdeeld gaan worden.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +275
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
    Baas Sanchez. Kan je toch niet geloven dat sommige zuid Amerikaanse spelers er zo lang over doen om te aarden op een nieuwe (werk)plek als je deze baas ziet voetballen.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1567
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:40
    Ajax levert overalll goede verdedigers af Vertonghen en Alderweireld sanchez nu .. Je zou haast zeggen waar zou de ligt toch heen gaan
    Vind ik leuk
    VanGoal +638
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Weet jij of Ajax een doorverkoop percentage heeft afgesproken?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26238
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:48
    Geweldige aankoop van Spurs. Barcelona heeft zitten slapen afgelopen zomer.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20777
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:27
    Bikkel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Enthousiast Spurs schrikt clubs af: nieuw megacontract voor Sánchez