LIVE-discussie: Ajax-aanwinst Labyad op de bank in heenwedstrijd tegen Vitesse

    LIVE-discussie: Ajax-aanwinst Labyad op de bank in heenwedstrijd tegen Vitesse

    Vitesse en FC Utrecht treffen elkaar dinsdagavond in de heenwedstrijd van de finale van de play-offs om Europees voetbal. FC Utrecht-trainer Jean-Paul de Jong doet geen beroep op Zakaria Labyad, die maandag officieel gepresenteerd werd als Ajax-aanwinst.

    Yassin Ayoub keert terug in de basis van de Domstedelingen, dat gaat ten koste van Urby Emanuelson. De Marokkaanse middenvelder, die vanaf komend seizoen bij Feyenoord speelt, was afgelopen zaterdag tegen sc Heerenveen nog geschorst. Labyad kampt met een liesblessure en moest eveneens toekijken hoe Utrecht het - met succes - opnam tegen de Friezen. Ook de heenwedstrijd tegen Vitesse komt voor hem te vroeg, al zit hij wel op de bank. 

    Bij Vitesse geen opvallende wijzigingen voor het duel in de Gelredome. De aftrap wordt verricht om 20.45 uur. De beslissing valt zaterdag pas, wanneer Vitesse op bezoek gaat bij FC Utrecht. De winnaar over twee wedstrijden plaatst zich voor de voorrondes van de Europa League. 

    De opstellingen
    Vitesse: Houwen; Karavaev, Kashia, Miazga, Büttner; Serero, Mount, Foor; Beerens, Matavz, Linssen.

    FC Utrecht: Jensen; Troupée, Leeuwin, Janssen, Van der Maarel; Strieder, Klaiber, Van de Streek, Ayoub; Görtler, Kerk.

    Poll

    Wie wint de play-offs?

    (531 stemmen)

    Plaats een reactie

    HupHolland +2570
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:07
    Vitesse heeft meer kwaliteit, Utrecht een betere mentaliteit.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46055
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:09
    Zeker nu labyad op de bank zit.
    Vind ik leuk
    035 +5843
    woensdag 16 mei 2018 om 00:54
    Beetje zuur jaja
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25003
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:17
    Die jongen is gek op de bank....Rabo, Abn Amro, ING
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
    Krijgt geen speeltijd meer denk ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:59
    Staat er nu in
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:16
    Niet verwacht
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
    Ik denk niet dat Utrecht veel gaat laten zien deze wedstrijd, vitesse is op dit moment een maatje te groot. Verder moet ik toch nog even kwijt dat ik denk dat labyad gaat floppen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:10
    Dat denk ik ook en het gaat Ten Hag zijn kop kosten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
    Niet als ze eerste staan natuurlijk, maar dat leggen ook al af aan ado als de competitie weer op 0 begint.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:53
    maar dat leggen ook al af aan ado als de competitie weer op 0 begint. Wat bedoel je precies?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:12
    Dan staat het op alfabet
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:17
    ADO bovenaan sws:p
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:08
    Dat word dus een overwinning voor Utrecht
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:12
    Eigenlijk beide niet geschikt voor Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
    En toch schakelt een Zenit op een haar na uit en wint Vitesse met iets meer geluk van Lazio.

    Niet te vroeg oordelen! Het is Feyenoord niet! ;)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:07
    Leuk die paar voorronde potjes spelen, maar meer eer in EL valt er niet te halen voor beide clubs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:16
    De bal is rond en de beste zullen WINNEN..... Bij Vitesse vind ik wel dat er een paar spelen die in vorm zijn o.a Mount. Nou ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Het kan alle kanten op.
    Om te winnen zal Utrecht meer moeten scoren dan Vitesse of meer uitgoals halen
    Bryan Linssen, kan wel wat, heeft kwaliteiten.
    Als Utrecht vroeg scoort zal het heel moeilijk worden voor Vitesse.
    Als Vitesse 3x rood krijgt in een helft zullen ze het nog heel lastig krijgen.

    Nog 2 finales te gaan. Prachtanalyses
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:17
    Labyad is met zijn Mercedes aan het tüüteren door de straten van Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    tüüteren is meer wat voor TN habibi ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:24
    Blije tuut ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:03
    Familie Labyad is heel blij en is ook mee gaan tüüteren met Zakaria, allemaal blije tüüt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:05
    Toeteren of claxoneren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:27
    Tüüteren = toeteren = claxonneren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:31
    Nu nog die n weg krijg je een like.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:41
    Claxoneren kan zowel met 1 “n” als met 2 “nn” (claxonneren) geschreven worden. Google maar eens.
    Vind ik leuk
    035 +5843
    woensdag 16 mei 2018 om 00:59
    Wat een hoop zinvolle bijdrages heb jij weer vandaag.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2770
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:17
    Hij zal maar geblesseerd raken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
    Zou wel mooi zijn een maand of 8
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:06
    Nu al angstig?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:15
    Al 4 jaar
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12698
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:18
    Labyad heeft een liesblessure, yeah right..
    Vind ik een beetje vreemd, maak gewoon je seizoen af..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:51
    Twijfel daar ook aan..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12698
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:55
    Hij zit wel op de bank, dus lijkt me sterk dat hij geblesseerd is, want dan doe je dat niet..
    Ik vind het dus vreemd, dit zijn hele belangrijke wedstrijden en hij staat nu nog onder contract bij Utrecht.. Dus gewoon spelen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:15
    Eens. Misschien toch niet 100% fit.. komt hij straks nog in t veld. Slecht verhaal
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:22
    Liesblessure, waar was die medische keuring dan van ? Zijn voorhuid ? O wacht
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:23
    Henkie Fraser, heb je het interviewtje met Sturing gezien net op Fox? Als jij 10% daarvan oppikt, doe je het al 100% beter
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:26
    Gepresenteerd maar toch op de bank heh?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:11
    Ja, und?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:28
    Hoe kan je medisch gekeurd worden als je een liesblessure hebt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
    Misschien is er wel geconstateerd dat hij een liesblessure heeft. Men moet toch altijd medisch gekeurd worden; het gaat er om dat je goedgekeurd word, maar wellicht gaat dat in Korea anders.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    rebelkushh +251
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:31
    Lastige wedstrijd voor Vitesse, ik denk dat het een kansloze nederlaag wordt tegen dit Utrecht.
    We gaan natuurlijk uit van de goede, ik hoop dat we vanavond in ieder geval geen uit goals tegen krijgen maar dat lijkt me onmogelijk tegen spelers als V.D. Streek, Kerk, Ayoub en labyad.
    Zo pijnlijk dat V.D. Streek ooit voor ons speelde en makkelijk werd weggedaan idem dito voor Labyad die geen contract aangeboden kreeg, V.D. Streek scoort makkelijk en Labyad voor 7 miljoen verkocht.

    Ik hoop 2-0 maar het zal waarschijnlijk 1-2
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:34
    Jij vond Labyad goed spelen bij Vitesse als ik het goed begrijp?
    Vind ik leuk
    rebelkushh +251
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:36
    Ik vond Labyad inderdaad goed, hij was misschien niet zo goed als nu maar hij speelde toen volgens mij ook meer als linksbuiten en niet als 10.
    Volgens mij had hij toen ook aardig wat gescoord.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:45
    Ok. Dan verschillen we daar van mening over :) Ik vond hem vooral heel veel slechte wedstrijden spelen, en begreep Vitesse dan ook volledig dat ze niet met hem doorgingen
    Vind ik leuk
    rebelkushh +251
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
    Laten we maar ophouden over Labyad, ik heb momenteel een zware kater aan hem overgehouden en dat Mount geschorst is :)
    Ik zag net het interview met Kashia die zei dat Vitesse zaterdag genoeg heeft aan 0-0 dat klopt toch niet aangezien Utrecht 2x gescoord heeft?
    Ik dacht dat Vitesse dan minimaal 1x moet scoren maar Kashia zal de spelregels wel beter snappen zou je denken.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    woensdag 16 mei 2018 om 06:16
    Heb je de wedstrijd wel helemaal uitgekeken? :)
    Vind ik leuk
    rebelkushh +251
    woensdag 16 mei 2018 om 18:40
    Ja 3-2 voor Vitesse.
    Ik snap die uitgoals niet zo goed. Utrecht heeft 2x gescoord dus dan denk ik dat de score eigenlijk 3-4 is, omdat ze altijd zeggen uitgoals tellen dubbel.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    woensdag 16 mei 2018 om 20:43
    Alleen als de totaalstand gelijk is. Als de volgende wedstrijd gelijk eindigt dan is Vitesse geplaatst. Maar als Utrecht met 2-1 wint is het in totaal 4-4 en dan is Utrecht geplaatst omdat ze meer uitgoals hebben gemaakt
    Vind ik leuk
    rebelkushh +251
    woensdag 16 mei 2018 om 21:40
    Thx man, nu snap ik het.
    Kan niet wachten tot zaterdag :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
    vitesse is licht favoriet denk ik. Hoop ook dat ze winnen wegens Slutsky en Ayoub en Labyad (die gaan bij Utrecht).

    Linssen in vorm kan utrecht pijn doen! laten we het hopen voor nederland
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:35
    Geen risico nemen is het beste. Dan kan hij thuis nog een keer alles geven. De ramadan begint weer dus zuinig zijn met de energie.
    Vind ik leuk
    alaaf +1194
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:36
    Who cares?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:38
    Opzouten die lul!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:17
    Wie?
    Vind ik leuk
    BS +1127
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:39
    Met een kleine nederlaag ben ik tevreden, thuis maakt Utrecht het karwij dan af.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:47
    Die Miazga tjongejonge wat een drama is dat. Is 3 minuten alweer 2 fouten. Wat ziet iedereen toch in die vent?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:52
    UUUUUU Come on Utregggg
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:55
    Dat was een reuze kans voor Vitesse, komt Utrecht heel goed weg.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:18
    Zit weer lekker vol in Arnhem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:19
    Wat een zaadwedstrijd zeg
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:37
    Sukkel waarom Midden-Noord kopiëren? Dit is zeker weer een Ajacied! Heb dan het lef met je eigen account om te zeggen dat hij schijnheilig is, lafbek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:41
    Voetbalprimeur zou al die troll accounts een IP ban moeten geven, inclusief de stokers zoals jij die direct weer naar Ajacieden wijzen, jij bent net zo erg!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:43
    Het zijn de feiten dat hier aantal Ajacieden iets tegen Midden-noord hebben vraag het hem en hij zal het bevestigen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:48
    Feiten heb ik niks aan dat er Ajacieden zijn die iets tegen Midden Noord hebben, zolang je niet zeker weet dat het een Ajacied is moet je gewoon niet beginnen met uitlokken door te zeggen dat het een Ajacied is.
    Jij bent net zo'n naar onruststokertje.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:49
    Niks onruststoker ik zeg zoals het is!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:51
    Jij hebt het vaak aan de stok met Ajacieden, dat is een feit toch?
    Vanaf heden kunnen wij Ajacieden er dus vanuit gaan dat ieder troll account wat gericht is tegen een Ajacied, afkomstig is van jou, gewoon omdat het een feit is dat jij vaak in de clinch ligt met Ajacieden.
    Dan weten we dat ook tenminste, althans wanneer we de logica overnemen zoals jij denkt.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:55
    Aantal hebben iets tegen hem en gaan dan een account aanmaken die anti Midden-Noord is dat is eenmaal zo.

    het kan alleen maar afkomstig zijn van ene Ajacied die te laf is om op zijn eigen account dat tegen hem te zeggen.

    Ik herinneren mij dat er hier tegen hem van een Ajacied noem geen namen omdat het niet netjes is dat hij schijnheilig is in Ajax topic.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:57
    Jij komt trouwens ook een beetje paranoïde over
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:59
    Wees dan een echte kerel en zeg dit in je echte account tegen midden-noord, lafbek. dat durf je niet lafaard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:00
    Volgens mij kan je ook niet echt goed lezen, dat zou in ieder geval een aantal reacties van je verklaren
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:58
    Zolang jij niet met zekerheid weet te zeggen dat het een Ajacied is moet je gewoon niet gaan lopen stoken, daarmee ben jij net zo fout bezig als die troll.
    Er zijn genoeg Ajacieden die wel normaal met Midden Noord kunnen praten, maar ook jij bent gewoon een klein etterig jochie wat bezig is om te stoken.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:00
    Ik weet gewoon waar ik het over heb! Heeft niks met stoken te maken want ik zeg zoals ik het zie en ervaar en ben hier al tijdje dus ik weet het wel beter! En ik ben immers ook al slachtoffer geweest van een neppert!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:04
    Jij weet het wel beter, haha, wat een grobbelkuiken ben jij toch.
    Ik stop er verder maar weer mee, een discussie aangaan met jou en je gelijk krijgen is nog vermoeiender dan een discussie met een vrouw.
    Hopeloos geval dat ben jij.
    Succes verder!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:56
    Midden-Noord komt in mijn ogen een beetje paranoïde over, dus die zal het echt wel bevestigen dat er mensen achter hem aan zitten
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:56
    Dit is mijn eigen account
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:57
    Kneus! Gewoon een lafaard die dat niet op zijn echte account durft te zeggen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:58
    Dit is ook mijn echte account en het enige dat ik heb, dus ik snap je punt niet helemaal
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
    Tuurlijk joh!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:02
    Als jij me niet wilt geloven is dat jouw keuze
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:20
    Utreg supporters kiezen van de Maarel tot speler van het jaar. Die hoef je ook niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:26
    1-0
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18
    Mooie goal Linssen 2-1
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:32
    Feyenoord niet inhalen? Feyenoord heeft dit seizoen gewoon pech gehad met blessures in het begin.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4038
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:33
    Vitesse is echt ongelooflijk. Wat ene mazzelploeg.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:35
    Mooi
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:33
    3-2, maar toch denk ik dat Utrecht thuis wint, zeker ook omdat Mount er niet bij is bij Vitesse dat is toch een flinke aderlating.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws