Gecharmeerde Been ziet terugkeer zitten: Ik zou niet bij voorbaat 'nee' zeggen

    Gecharmeerde Been ziet terugkeer zitten: "Ik zou niet bij voorbaat 'nee' zeggen"

    dinsdag 15 mei 2018 om 20:34

    Mario Been staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar NEC. De trainer wordt genoemd als mogelijke opvolger van Pepijn Lijnders, die na teleurstellende prestaties dit jaar onder druk staat bij de Nijmeegse club.

    "Ik ben nog niet gebeld, maar ze hebben nog geen trainer dus wat dat betreft lijkt het me lastig", doelt Been bij FOX Sports op een terugkeer bij NEC. De kans is aanwezig dat Lijnders en NEC uit elkaar gaan na het mislopen van promotie naar de Eredivisie. "Ja, dat weet ik niet. Maar nogmaals: het is een mooie club. Meer kan ik er niet over zeggen."

    Dat Been wel degelijk open staat voor een job bij de Nijmeegse club, is duidelijk. "Ik zou niet bij voorbaat 'nee' zeggen", aldus de oefenmeester. Wat als NEC belt terwijl Been in Spanje zit? "Dan zal ik zeker terugkomen, ja." Been was tussen 2006 en 2009 al trainer van de club. Momenteel is de Rotterdammer clubloos, sinds hij in 2017 werd ontslagen door APOEL Nicosia. 

    Poll

    Moet Been Lijnders opvolgen?

    (1381 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 20:39
    Misschien kan Been Nec weer op de Been brengen.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
    Verander "Been"(de eerste) in Mario en je comment is perfect :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:43
    Nu je het zegt vind been en been ook wel wat hebben:)
    Vind ik leuk
    Horas +408
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:16
    Mario ziet er wel Been in.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +337
    woensdag 16 mei 2018 om 05:51
    Dacht al dat Mario een kluiver en s(n)abbelaar was.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7189
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:41
    Altijd maar tegendraads zijn he :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:41
    Zou mooi zijn Mario je bent van harte welkom kom maar weer terug.!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 00:51
    Jij als assistent? Kunnen jullie samen de bus tegen houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:43
    Dat denk ik wel en heeft een beentje voor op de rest!



    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:44
    Kom er maar weer in arnhep ze trol!
    Vind ik leuk
    Hattrick +10829
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:48
    Past prima bij Nec.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:50
    Zeker weten hij krijgt de club ook wel terug in de ED zeer geliefd in Nijmegen dus kan in alle rust werken.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +10962
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:13
    Jezus wat slecht.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
    Ja lekker weer Been, zeg gewoon dat je er geen uitspraken doet zo lang er nog een trainer zit. Lekker onvolwassen en oncollegiaal dit.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +5995
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:41
    Mario Been heeft 1 ding goed gedaan in zijn trainers loopbaan. Met 10-0 verliezen. :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:42
    Ɛ>
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:42
    Hey, daar hoefde ik nou weer niet meteen aan herinnerd te worden :p
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:41
    Haha alsof die Lijnders uberhaupt een kans maakt om te blijven.
    Zijn CV is vergelijkbaar met iemand die zou degraderen met Real Madrid
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:42
    Dan mag je toch nog wel collegiaal blijven?
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:42
    Dit oncollegiaal noemen vind ik te flauw
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:43
    Ik niet :)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8747
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:44
    Let's agree to disagree ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
    Yess
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17331
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:44
    Zolang die TD daar zit kan alles.
    Nu vertrekt ook nog bijna de hele selectie.
    Vind ik leuk
    #KeizerIn +4708
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18
    Lijkt net Ajax. De beste spelers van hun competitie, maar door wanbeleid geen kampioen. Ook bij NEC een domme trainerswissel waar ze bijde voor een debiel als trainer gaan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17331
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Ja, met Keizer hadden we volgend jaar gewoon de Champions League ook gewonnen. Eeuwig zonde.
    Beide is met ei trouwens. Als je mensen dan voor debiel uit gaat maken, zorg dan dat je het zonder fouten doet.
    Of met een goede reden.
    Vind ik leuk
    #KeizerIn +4708
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:28
    Sorry keek eigenlijk niet naar de nickname had deze discussie eigenlijk niet weer aanwillen halen. Maar die Ten Hag is wel echt een debiel met zijn interviews wat allemaal onzin is en je verstaat er niks van...

    En uitspraken:
    Lijnders:
    3 corners.... 2... 3.... 1 corner...
    Ten Hag:
    It eend over euh... euh.... euh...till...till...is over,
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17331
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:31
    Het is geen onzin en als je echt meent dat je hem niet verstaat moet je even naar je oren laten kijken.
    Van Gaal zei in interviews ook weleens gekke dingen en dat vindt iedereen gewoon een hele goede trainer.
    Vind ik leuk
    #KeizerIn +4708
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:16
    Real Madrid en degraderen? Strak plan! Pepijn Lijndens naar Real!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
    Pepijntjes carrière is al voorbij voor die is begonnen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +5995
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:40
    Ik ben voor. Zodat hij als analist weg maar is bij Fox. Naar club maakt me niet uit, als dat Nec is, prima!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:44
    Haha ja let eens op hoevaak hij het woord "nogmaals" zegt. En dan zegt hij daarna iets wat hij nog helemaal niet eerder heeft gezegd. Super grappig
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +5995
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
    Dat was me gelukkig nog nooit opgevallen. Maar dat gaat vast en zeker nu wel een nieuwe ergernis worden. Bedankt. :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:41
    Dit zou heel goed nieuws zijn. Lijnders heeft gewoon te weinig ervaring voor wat er allemaal gaande is bij N.e.c. Het gaat niet alleen om het vormen van een volledig nieuw team, ook het jaren lange falen van het bestuur en de daardoor vele ontevrede fans zullen moeten worden gemanaged.
    Vind ik leuk
    Melissa92 +76
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:45
    Als Mario Been komt dan zit die Meneer Boekhoorn erachter, dat zijn toch vrienden dacht ik gelezen te hebben?
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:49
    Nee Beenhakker
    Vind ik leuk
    Melissa92 +76
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:52
    Ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:52
    Been hakker als TD klinkt goed :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:52
    Klopt dat zijn vrienden van me kaar.
    Vind ik leuk
    Gustavo +2888
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:45
    Lijnders moet keihard wegbeenen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:04
    Lijnders kan Mario niet Bijbenen.!
    Vind ik leuk
    Horas +408
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:17
    Langs de Lijnders
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4422
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:46
    Been is een held
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:51
    Iets voor jullie ?
    Vind ik leuk
    Rodajc +8141
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:23
    Wij zijn al voorzien.
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:48
    Je zou maar een Been in je nec krijgen
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:50
    Assistent schijnt ene Merg te zijn. De opstelling door Merg en Been
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17331
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:51
    Tof dat je hem nog even uitlegt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +10744
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:55
    Ja ik ken het niveau hier een beetje
    Vind ik leuk
    #Keizerout +17331
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:51
    Gecharmeerde Been?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +1846
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:56
    De man die het voor elkaar kreeg om met 10-0 te verliezen. Toppertje.
    Vind ik leuk
    Gid010 +680
    dinsdag 15 mei 2018 om 20:59
    Been kan NEC niet meer op de been brengen, voor het 2e jaar achter elkaar al in de Jupiler. Dan heb financieel niet heel veel mogelijkheden qua versterkingen denk ik. Een andere trainer is denk ik beter, Mario zou ook VVV kunnen trainen. Heeft toch wat geleerd van Dick bij Fener, als het goed is :)
    Vind ik leuk
    ppdf +456
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:55
    Als been terug komt. Dan weet ik zeker dat Boekhoorn hem helpt aan een goede selectie. Die zijn heel goed bevriend en Boekhoorn heeft meerdere keren aan gegeven Been terug te willen halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:14
    Ik denk dat Been niks meer kan behalve slap lullen op tv
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:44
    Zou ik heel erg mooi vinden !
    Vind ik leuk
    robertus +1421
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:10
    Ik weet niet of we dit moeten willen. Heeft het prima gedaan in het verleden maar dat biedt geen garanties. Ik zie liever Jack de Gier komen. Die heeft krediet, is populair bij de supporters en heeft laten zien met beperkte middelen aardig te kunnen presteren. Mochten we weer niet promoveren denk ik toch dat hij er makkelijker mee wegkomt. Met Been is druk toch weer wat groter, vooral voor hemzelf.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:28
    Jack zou natuurlijk geweldig zijn als hij de juiste spelers krijgt. Zoals eerder gezien bij Cees Lok is het krediet van een zeer gewaardeerde kracht in luttele momenten totaal vernietigd.
    Denk dat de meeste oudgediende het daarom maar een moeilijke keus vinden
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:26
    Ik hoop wel dat Been geleerd heeft van het verleden. Veel vreugde door hem beleefd maar ook veel trammelant meegemaakt toen hij trainer was. Had toch best veel bonje met spelers.
    Maar goed, zie het meer in Been zitten dan in laptopje🤔
    Vind ik leuk
    ppdf +456
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:57
    Met been weten we wel zeker dat Boekhoorn er voor zorgt dat er een goede selectie staat. Die laat Been niet verzuipen met een slechte selectie
    Vind ik leuk
    robertus +1421
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:16
    Dat zat ik dus ook te denken. Maar ja, een hoeveel jarenplan maak je ervan. Als ie na 2 jaar weer vertrekt zit je mogelijk weer met de gebakke peren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:49
    De enige juiste persoon voor de vervloekte trainersjob in Nijmegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:49
    Mooiste momenten gehad met Been bij mijn clupje. 'Alles komt goed' zou het heel mooi vinden als hij weer terug komt. Alleen de andere kant, de verwachtingen zijn dan weer gelijk zo hoog. En gaat het mis dan is hij de gebeten hond.
    Vind ik leuk
    Hansi H +74
    woensdag 16 mei 2018 om 01:26
    Been verloor toch met Feyenoord met 10-0 van PSV.
    Been ging weg bij Feyenoord en toen ging het veel beter spelen.
    Kijk uit met trainers die leuk kunnen praten,
    zij verbloemen hun onkunde.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 05:16
    Been heeft ook Europees voetbal gehaald met NEC.
    En kampioen geworden in België?
    Het is maar hoe je er tegenaan kijkt.

    En voordat al die Feyenoorders gaan klagen over die 10-0.
    Hij zal het wel niet expres gedaan hebben, het was gewoon de onkunde van een trainer die niet met de druk van een club als Feyenoord om kon gaan.
    En als je onkundig bent, kan je daar weinig aan doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:54
    zou mooi zijn gaat lastig genoeg worden met Roda, Twente en de wekelijks wisselende bijeen gekochte 'jong' teams
    Vind ik leuk
    peinke +1679
    woensdag 16 mei 2018 om 08:20
    Been heeft wel wat liefde voor de voetbal, maar nog veel meer voor de centjes! Of dat nu NEC, Excelsior, Twente of zelfs een niets-zeggende club in het buitenland is, Been is er voor te porren. Overigens, om even je mondje te houden als er een collega onder druk staat en de ontwikkelingen bij NEC af te wachten is wel zo fatsoenlijk! Maar ook daar heeft Been lak aan! Een zetje in de rug van die gast maakt hem niets uit. Nee, dit soort trainers moet je niet meer toelaten in het NL voetbal. Ouwe meuk met vastgeroeste gedachten. Laat ze lekker dom lullen voor de buis!
    Vind ik leuk
    Hulsink +204
    woensdag 16 mei 2018 om 09:07
    Ha, een open sollicitatie dus! Of Been geschikt is voor NEC moeten ze in Nijmegen bepalen! In het verleden heeft Been het daar goed gedaan, nu zijn daar andere spelers en leiding.
    Vind ik leuk
    Horas +408
    woensdag 16 mei 2018 om 12:56
    Als het fout gaat, maken ze er beenham van.
    Vind ik leuk
    Cookee +8556
    woensdag 16 mei 2018 om 20:30
    Ik las de kop en dacht Been wordt assistent van Gio.
    Been kan beter Excelsior pakken, lekker dichtbij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gecharmeerde Been ziet terugkeer zitten: "Ik zou niet bij voorbaat 'nee' zeggen"