Ziyech lovend: Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee

    Ziyech lovend: "Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee"

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:50

    Hakim Ziyech is lovend over Erik ten Hag. De Marokkaanse stilist vindt het goed dat de Ajax-trainer buiten het veld om veel met spelers bezig is.

    "Hij is wel rustig. Buiten de training om is het een rustige vent", zegt Ziyech bij Andy in de Auto. "De trainingen duren wel lang, dat moet ik je wel zeggen. Vergeleken met wat we gewend waren, misschien is dat het wel. Buiten de trainingen om weet hij met spelers om te gaan. Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee, hij praat wel heel veel met spelers. Dat is heel goed."

    Ziyech geeft ook tegen Van der Meyde aan dat er nog niets speelt op transfergebied. "Ik weet nog van niets. Pas na het WK ga ik kijken welke dingen er echt spelen. Of ik wegga bij Ajax? Dat is wel m'n focus."

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    Je kan beter een lange en goeie training hebben dan al snel weer klaar zijn want je wordt er wel beter van
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
    Alles beter dan om naar zijn gelul te moeten luisteren
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:47
    Aha. Diepzinnig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
    Zo kun je het ook omschrijven. Als je aan het wiel draai komt er altijd wel een richting
    Vind ik leuk
    mcmodd +21517
    woensdag 16 mei 2018 om 07:11
    Je zou eens minder tevreden kunnen zijn met de gekozen richting. Met dat wiel stuur je ook positieve kanten op, als je maar wilt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    Speel eerst maar een goed WK, hoe beter Ziyech speelt hoe meer Ajax kan vragen.
    Twente een doorverkoop percentage? Ik zou het mooi voor Twente vinden wanneer dat zo is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:58
    30 miljoen veel meer zal het niet worden. Hij heeft ook gewoon bij het tekenen van zijn contract aangegeven maximaal 2 jaar te willen blijven. Dus dit was ingecalculeerd. Alsnog een mooie winst en natuurlijk bij vlagen aardig kunnen genieten van hakim
    Vind ik leuk
    Gerro +5776
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:18
    In de huidige markt is dat een relatief laag bedrag,bij een goed wk van hem en de gekte die inmiddels losgebroken kan dat zomaar richting de 50 miljoen gaan.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 02:04
    Alleen als echte top clubs geinteresseerd raken en dat zie ik bij Ziyech toch echt niet gebeuren.

    Ja, zijn passing is bij vlagen schitterend, maar hij komt op andere aspecten mijns inziens toch echt tekort voor de absolute top. Zijn rendement is veel te laag en dat kost veel te veel balverlies. Ook dat hij zelf aangeeft weg te willen, de bereidheid van ajax om hem te willen laten gaan, de akkevietjes met de supporters en zijn relatief hoge leeftijd en weinig behaalde prijzen zullen zijn transferprijs niet opkrikken.

    Tussen de 20 en 30 miljoen schat ik hem in en bij een minder WK zelfs onder de 20 miljoen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:55
    Wat een prachtige speler is hij zeg. Beste van Nederland conti conti bonki 😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:00
    Als je afgelopen seizoen meetelt niet dat was meer een grote jahanbaks show
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:05
    In het algemeen
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:08
    Lastig te zeggen, die Iranees heeft dit jaar flinke stappen gezet. Het is maar net waar je van houd als supporter.. Als ajacied zijnde zou ik eigenlijk hakim moeten zeggen maar ben ook fan van jahanbaks
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:10
    Jahanbaks is zeker een mooie voetballer. Zou niet misstaan bij ons Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:13
    Onbetaalbaar broeder. Maar zou wel een zeer goed versterking zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:14
    Ja zeker weten. Alleen jammer genoeg zijn er meer kapers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18
    Hij is wel een beetje zoeen mahrez figuur die zeker kan gaan slagen in Engeland of Spanje
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:20
    Jij gaat naar Engeland. Gun het hem van harte. Heeft een topjaar gehad.
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:31
    5x hier turkse reacties,1 topic.
    Duszzzz wat lul je steeds.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:37
    Hij lult toch niet tegen jou? Dus wat is je probleem
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:45
    Kenneth 1 groot verschil tussen mij en jou. Ik en vele anderen reageren zonder erbij stil te staan voor een like. Jij doet alles voor een like.
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:10
    Prima wat jij wil jongen,jou goedkope reacties van het laagste niveau zullen heus wel een keer ophouden.
    Jij doet maar lekker flink achter je pc schermpje,live ben je een grote angsthaas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:20
    Ben een angstkonijn
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 00:03
    Is er een quotum dan? Maximaal 5 reacties van Turken? Doe normaal man. Nu je is ingepeperd dat je niet steeds met inhoudsloze opmerkingen moet reageren op de eerste reactie, ga je nu opeens dit soort opmerkingen plaatsen... Kom op Kenneth, je kunt beter!
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    woensdag 16 mei 2018 om 08:30
    Kruikezeiker,al reageert iemand 10x op 1 topic prima,maar als ik reageer krijg ik commentaar.
    Ik geef alleen aan dat nu zo'n Turkse Nederlander zelf veel reageert.
    Door die Koninklijke Real Mario en Turkse Nederlander word nu op al mijn reacties gelet terwijl hun dus bijna heel de dag enorm reageren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 08:31]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:45
    Wij reageren per Topic en af en toe meer niet om likes te krijgen. Wat ik je al eerder aangaf die likes boeit me niet wil gewoon mee praten met menigte hier. En wat ik schrijf lekker boeiend ik ben er hier voor me zelf en niet voor een ander!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:36
    En ziyech? Duitsland misschien? Dortmund lijkt me een mooie bestemming
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:43
    Zie hem het liefst naar spanje gaan. Valencia of Sevilla
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
    Kan ook alleen daar hebben ze al hele goede middenvelders
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
    Ja dan kan hij laten zien wat hij waard is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:07
    Als hij maar gaat slagen bij zijn nieuwe club. Dat gun ik hem wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:08
    Denk dat het wel goed komt. En zoals jij zei is Dortmund ook niet verkeerd
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:42
    Jij Reageert op Turkse Nederlander, ga nu niet zeggen over mij Kenneth je doet het echt zelf! Van mijn kant was kritiek als jij er niet tegen kan en begint dom te lullen tegen mij dan vertel ik je de waarheid. Beetje raar dat je dit allemaal roept en over je ongeluk tegen de een zeg je dat je vakantie hebt en tegen mij en velen zeg je dat je een ongeluk hebt gehad. En over het Abn schrijven kijk eerst naar je zelf en dan naar een ander. TIP: Kijk eerst naar jezelf en dan naar een ander. Verder reageer ik niet meer op jou je bent lucht voor mij.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
    Een iranier naar een club met joods historie. Never
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:59
    Het maakt al niks uit, ajax gaat geen 25 miljoen aftikken
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
    Denk dat dat wel mee valt. Ik eet ook varkensvlees en onze Iraanse vriend misschien ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 00:10
    Volgens mij heb jij gelijk. Was het niet zo dat Jahanbakhsh met AZ ook niet meedeed tegen Maccabi Tel Aviv?
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:56
    In Iran volgen ze hem ook. Wekelijk zien ze israelische vlaggen op de Iraanse tv. Hoe realistisch is dat ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:58
    Behoorlijk realistisch als jij dat zegt.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:59
    Nee niet omdat ik dat zeg. De iraanse gemeenschap in nederland wordt goed in de gaten gehouden. Op het enge af. Dan valt het met Erdo nog wel mee :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
    Kan het mij haast niet voorstellen. Erdogan is wel een Ajax fan alleen jammer dat het Erdogan is.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:28
    Gewoon de lijn van Ataturk blijven volgen. Dan is er niks aan de hand. Geloof en staat gescheiden houden. Erdogan zegt A maar doet B. Lost van zelf wel op bij de eerst volgende verkiezing. Velen in Turkije zeggen nu "tamman". Signaal naar de AK partij.

    Potverdorie wist niet dat hij een Ajax fan was.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:37
    Was er maar weer een Atatürk.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9880
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:57
    Luie hond
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
    hahaha dat is het hele probleem in nederland 1 uurtje per dag trainen
    Vind ik leuk
    klick +735
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:06
    haha die kop hier was zeker te negatief. nu is hij lovend en net was hij nog aan het zeuren. pure speculatie hier! FAKENEWS!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:10
    Wat een heerlijke club is het. Ons mooie warme en vooral grote Ajax.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147774
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18
    Bedoelde Paulus dat met hoog in de focus zitten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Wat een slijmbal om misselijk van te worden
    Vind ik leuk
    danny9874 +901
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
    Is ie een keer euforisch, is het over Ten Hag.... pffff......
    Vind ik leuk
    broedkip +1475
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
    De clubs zullen niet in de rij staan voor deze beperkte speler. De telegraaf zet hem op een voetstuk en iedereen loopt er maar achteraan. Leuke speler voor de eredivisie maar in Engeland of Duitsland een bankzitter.
    Vind ik leuk
    Neuskens +31
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
    Flegmatiek, maar wel de beste op de Nederlandse velden en ik gun hem een transfer ondanks of Ajax er qua geld er beter van wordt, we zullen hem gaan missen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:07
    Wie gaat er nou bij Andy vd Meyde in de auto. Is geen journalist, schijnt ooit getracht te hebben om een bal te raken.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8446
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:57
    De supporters zijn ook lovend over ziech en patertje -:)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    woensdag 16 mei 2018 om 00:00
    Braaaaaaaaaak. Zo lucht op.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26776
    woensdag 16 mei 2018 om 07:17
    Koud niet,ajaxonwaardig wel ;).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ziyech lovend: "Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee"