Ziyech lovend: Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee

    Ziyech lovend: "Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee"

    Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 21:50di 15-05-2018 om 21:50

    Hakim Ziyech is lovend over Erik ten Hag. De Marokkaanse stilist vindt het goed dat de Ajax-trainer buiten het veld om veel met spelers bezig is.

    "Hij is wel rustig. Buiten de training om is het een rustige vent", zegt Ziyech bij Andy in de Auto. "De trainingen duren wel lang, dat moet ik je wel zeggen. Vergeleken met wat we gewend waren, misschien is dat het wel. Buiten de trainingen om weet hij met spelers om te gaan. Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee, hij praat wel heel veel met spelers. Dat is heel goed."

    Ziyech geeft ook tegen Van der Meyde aan dat er nog niets speelt op transfergebied. "Ik weet nog van niets. Pas na het WK ga ik kijken welke dingen er echt spelen. Of ik wegga bij Ajax? Dat is wel m'n focus."

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    Je kan beter een lange en goeie training hebben dan al snel weer klaar zijn want je wordt er wel beter van
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
    Alles beter dan om naar zijn gelul te moeten luisteren
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:47
    Aha. Diepzinnig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
    Zo kun je het ook omschrijven. Als je aan het wiel draai komt er altijd wel een richting
    Vind ik leuk
    mcmodd +24947
    woensdag 16 mei 2018 om 07:11
    Je zou eens minder tevreden kunnen zijn met de gekozen richting. Met dat wiel stuur je ook positieve kanten op, als je maar wilt.
    Vind ik leuk
    klick +1031
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
    hahaha dat is het hele probleem in nederland 1 uurtje per dag trainen
    Vind ik leuk
    klick +1031
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:06
    haha die kop hier was zeker te negatief. nu is hij lovend en net was hij nog aan het zeuren. pure speculatie hier! FAKENEWS!
    Vind ik leuk
    stratumseind +184590
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18
    Bedoelde Paulus dat met hoog in de focus zitten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Wat een slijmbal om misselijk van te worden
    Vind ik leuk
    broedkip +1851
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
    De clubs zullen niet in de rij staan voor deze beperkte speler. De telegraaf zet hem op een voetstuk en iedereen loopt er maar achteraan. Leuke speler voor de eredivisie maar in Engeland of Duitsland een bankzitter.
    Vind ik leuk
    Neuskens +32
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
    Flegmatiek, maar wel de beste op de Nederlandse velden en ik gun hem een transfer ondanks of Ajax er qua geld er beter van wordt, we zullen hem gaan missen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11214
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:07
    Wie gaat er nou bij Andy vd Meyde in de auto. Is geen journalist, schijnt ooit getracht te hebben om een bal te raken.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9751
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:57
    De supporters zijn ook lovend over ziech en patertje -:)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2100
    woensdag 16 mei 2018 om 00:00
    Braaaaaaaaaak. Zo lucht op.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37376
    woensdag 16 mei 2018 om 07:17
    Koud niet,ajaxonwaardig wel ;).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws