Ziyech lovend: Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee

    Ziyech lovend: "Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee"

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:50

    Hakim Ziyech is lovend over Erik ten Hag. De Marokkaanse stilist vindt het goed dat de Ajax-trainer buiten het veld om veel met spelers bezig is.

    "Hij is wel rustig. Buiten de training om is het een rustige vent", zegt Ziyech bij Andy in de Auto. "De trainingen duren wel lang, dat moet ik je wel zeggen. Vergeleken met wat we gewend waren, misschien is dat het wel. Buiten de trainingen om weet hij met spelers om te gaan. Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee, hij praat wel heel veel met spelers. Dat is heel goed."

    Ziyech geeft ook tegen Van der Meyde aan dat er nog niets speelt op transfergebied. "Ik weet nog van niets. Pas na het WK ga ik kijken welke dingen er echt spelen. Of ik wegga bij Ajax? Dat is wel m'n focus."

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    Je kan beter een lange en goeie training hebben dan al snel weer klaar zijn want je wordt er wel beter van
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:54
    Alles beter dan om naar zijn gelul te moeten luisteren
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:47
    Aha. Diepzinnig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:02
    Zo kun je het ook omschrijven. Als je aan het wiel draai komt er altijd wel een richting
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    woensdag 16 mei 2018 om 07:11
    Je zou eens minder tevreden kunnen zijn met de gekozen richting. Met dat wiel stuur je ook positieve kanten op, als je maar wilt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:53
    Speel eerst maar een goed WK, hoe beter Ziyech speelt hoe meer Ajax kan vragen.
    Twente een doorverkoop percentage? Ik zou het mooi voor Twente vinden wanneer dat zo is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:58
    30 miljoen veel meer zal het niet worden. Hij heeft ook gewoon bij het tekenen van zijn contract aangegeven maximaal 2 jaar te willen blijven. Dus dit was ingecalculeerd. Alsnog een mooie winst en natuurlijk bij vlagen aardig kunnen genieten van hakim
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:18
    In de huidige markt is dat een relatief laag bedrag,bij een goed wk van hem en de gekte die inmiddels losgebroken kan dat zomaar richting de 50 miljoen gaan.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2257
    woensdag 16 mei 2018 om 02:04
    Alleen als echte top clubs geinteresseerd raken en dat zie ik bij Ziyech toch echt niet gebeuren.

    Ja, zijn passing is bij vlagen schitterend, maar hij komt op andere aspecten mijns inziens toch echt tekort voor de absolute top. Zijn rendement is veel te laag en dat kost veel te veel balverlies. Ook dat hij zelf aangeeft weg te willen, de bereidheid van ajax om hem te willen laten gaan, de akkevietjes met de supporters en zijn relatief hoge leeftijd en weinig behaalde prijzen zullen zijn transferprijs niet opkrikken.

    Tussen de 20 en 30 miljoen schat ik hem in en bij een minder WK zelfs onder de 20 miljoen..
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    dinsdag 15 mei 2018 om 21:57
    Luie hond
    Vind ik leuk
    klick +799
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:01
    hahaha dat is het hele probleem in nederland 1 uurtje per dag trainen
    Vind ik leuk
    klick +799
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:06
    haha die kop hier was zeker te negatief. nu is hij lovend en net was hij nog aan het zeuren. pure speculatie hier! FAKENEWS!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165642
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:18
    Bedoelde Paulus dat met hoog in de focus zitten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:23
    Wat een slijmbal om misselijk van te worden
    Vind ik leuk
    danny9874 +2211
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:40
    Is ie een keer euforisch, is het over Ten Hag.... pffff......
    Vind ik leuk
    broedkip +1617
    dinsdag 15 mei 2018 om 22:48
    De clubs zullen niet in de rij staan voor deze beperkte speler. De telegraaf zet hem op een voetstuk en iedereen loopt er maar achteraan. Leuke speler voor de eredivisie maar in Engeland of Duitsland een bankzitter.
    Vind ik leuk
    Neuskens +33
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:01
    Flegmatiek, maar wel de beste op de Nederlandse velden en ik gun hem een transfer ondanks of Ajax er qua geld er beter van wordt, we zullen hem gaan missen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:07
    Wie gaat er nou bij Andy vd Meyde in de auto. Is geen journalist, schijnt ooit getracht te hebben om een bal te raken.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9436
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:57
    De supporters zijn ook lovend over ziech en patertje -:)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1847
    woensdag 16 mei 2018 om 00:00
    Braaaaaaaaaak. Zo lucht op.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    woensdag 16 mei 2018 om 07:17
    Koud niet,ajaxonwaardig wel ;).
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ziyech lovend: "Dat is een kwaliteit van hem. Een koud persoon? Nee"