'Ajax heeft recht op een grote transfersom, toch? Ik maak me niet druk'

    'Ajax heeft recht op een grote transfersom, toch? Ik maak me niet druk'

    dinsdag 15 mei 2018 om 23:16

    Hakim Ziyech heeft na dit seizoen nog een contract voor drie jaar bij Ajax en dus kan de club een flinke transfersom vragen voor de Marokkaan. Ziyech is echter niet bezig met wat hij moet kosten.

    "Ik heb voor vijf jaar getekend. Daar heeft de club recht op, toch? Daar maak ik me niet druk om", zegt Ziyech over het transferbedrag bij Andy in de Auto. "Ze mogen dat van mij krijgen. In Nederland is het nu wel klaar. Ik heb nu zes jaar in de Eredivisie gespeeld en heb al m'n doelen bereikt, ondanks dat ik geen kampioen ben geworden."

    "Ik wilde de beste speler van de Eredivisie worden, bij een topclub spelen, kampioen worden. Ik heb de finale gehaald (van de Europa League, red.). Ik wilde ook de beste speler bij een topclub worden. Voor de rest spreekt alles voor zich. Dat waren m'n doelen. Stap voor stap heb ik dat bereikt. Op een gegeven moment kom je op het punt dat je verder gaat kijken."

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +18569
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:18
    Ze gaan ook de hoofdprijs vragen voor je, maak je daar maar niet druk om
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:20
    En daar krijgt ie zelf 10 % van dus hij zal daar alleen maar blij mee zijn als er een absurd bedrag betaald word want dat is ook goed voor zijn eigen portomonee.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8908
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:22
    Kul, alles wat ie niet aan die som krijgt kunnen ze uitgeven aan tekengeld.

    Met die zaakwaarnemers van tegenwoordig krijgt ie het toch wel, linksom of rechtsom.
    Vind ik leuk
    Dezeun +3387
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:18
    Word weer een echte soap
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:19
    Is ook toe aan ene nieuwe uitdaging. Wens hem veel succes en ik denk dat hij het gaat maken in het buitenland.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5745
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:19
    Haha: alle doelen bereikt op kampioenschap na...
    Wat is het eerste doel van een topsporter?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:22
    Fit zijn?
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1681
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:23
    De bal raken?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:31
    Meedoen?
    Vind ik leuk
    Obl93 +2007
    woensdag 16 mei 2018 om 02:38
    Precies, en dit is ook precies waarom hij maximaal subtop europa gaat halen. Leuke passjes, maar zal nooit een team dragen en/of een prijs over de streep trekken.
    Vind ik leuk
    komoanFC +1838
    woensdag 16 mei 2018 om 06:39
    Overspelen naar een medespeler en dat is al best moeilijk soms.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:07
    De beste zijn.
    Vind ik leuk
    piet potlood +2078
    woensdag 16 mei 2018 om 07:16
    in het land der blinden is eenoog koning.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:53
    Topsport bedrijven?
    Vind ik leuk
    BT410 +141
    woensdag 16 mei 2018 om 08:59
    Leven
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    woensdag 16 mei 2018 om 11:45
    Als Marokkaan niet stelen?
    Vind ik leuk
    klick +711
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:19
    pffff geloof er geen reet van. totaal niet wat hij van ajax verwacht had
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:19
    Ik ben het niet altijd eens met Ziyech, maar andere spelers zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen om niet met hun transferwaarde bezig te zijn
    Vind ik leuk
    035 +4425
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:29
    Wil jij iets duidelijke maken met jouw schermnaam?? Je hebt alle recht maar ik vind dit erg schijnheilig!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:32
    Ik snap alle ophef niet over mijn accountnaam
    Vind ik leuk
    035 +4425
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:38
    Jouw schernaam impliceert dat de "originele" MiddenNoord schijnheilig is. Vandaar mijn commentaar. Ik vind jou dus scheinheilig omdat je een naam van een ander hier op VP misbruikt. Meer niet!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:41
    Ok
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 05:21
    Gaan we weer... Stop eens met al die persoonlijke vetes en extra namen man, daarvoor is vp helemaal niet bedoeld! En dan dat erop ingaan ook.... zo verdwijnen ze nóóit
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 17:59
    Er is weinig belangstelling voor Ziyech, voor andere spelers is deze belangstelling er wel. Dus vergelijk Ziyech niet met De Ligt, Kluivert, Neres en zelfs Frenkie alsjeblieft. Nog niemand heeft een bedrag voor Ziyech genoemd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:20
    Gewoon lekker naar Lazio of Villareal gaan
    Vind ik leuk
    PRICE +25754
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:27
    2 prima clubs voor hem,voorstopper
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:22
    Ik wil nog meer Ajax nieuws. Dit geeft aan dat wij de beste club van Nederland zijn en 1 van de beste van Europa. Ajax maakt mij zo blij en trots.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18138
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:33
    Je gaat lekker eh
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    woensdag 16 mei 2018 om 11:47
    Ajax gaat als een speer! Hahahaha
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:00
    Je hebt gelijk joh! Al die PSV spelers zijn zo ontzettend gewild dat ze nooit in het nieuws komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:53
    Misschien is Ajax primeur wat voor je? Komt voor 99% overeen met vp, maar dan kun je praten met alleen maar échte lotgenoten! ;)
    Vind ik leuk
    Alisteas +361
    woensdag 16 mei 2018 om 00:12
    Het geeft meer aan wat voor wanbeleid er is bij Ajax! Laatste 20 jaar is PSV beste van Nederland en Europees stelt Ajax allang niks meer voor! Zou er maar niet trots op zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:22
    laatste 20 jaar, heb je een poos in een grot geleefd in die 20 jaar ofzo?
    Vind ik leuk
    Alisteas +361
    woensdag 16 mei 2018 om 07:55
    Psv 11 titels
    Ajax 7 titels.
    Eerder dat je in het grot geleefd hebt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:51
    Als je het zo gaat vergelijken kan ik het ook.
    PSV: 24 Titels
    AJAX: 33 Titels

    Hmm, dan is Ajax toch echt wat beter
    Vind ik leuk
    Alisteas +361
    woensdag 16 mei 2018 om 09:07
    Ik praat over laatste 20 jaar ;) maar het geeft niet want op den duur gaat psv misschien wel Ajax inhalen zoals man Utd bij Liverpool deed. Ajax en Liverpool waren van jaren 70 de beste maar daarna niet meer.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:02
    En vorig jaar stond ajax nog in een finale, het is maar door welke bril je het wilt zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:33
    Als kritische Ajaxfan moet ik je helaas gelijk geven.

    Ook huidige directie is een lachertje!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:01
    Wanbeleid, okay. Maar ze hebben wel de betere spelers.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:03
    Ik heb precies het tegenovergestelde. Wat kunnen mensen verschillen he.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:22
    De beste speler van de Eredivisie...... bij lange na niet.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18569
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:32
    Wie dan?
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    woensdag 16 mei 2018 om 02:50
    De ligt! Absoluut niet Ziyech
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:04
    Ziyech is veels te eenzijdig en heeft veels te veel gebreken. Mooie passes, maar dat maakt je geen goede speler in mijn ogen. Zonder Ziyech wordt Ajax beter.
    Vind ik leuk
    cheeks +3404
    woensdag 16 mei 2018 om 05:32
    Pereiro
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18138
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:33
    Door VP gekozen :o
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:06
    Heb je die stemmingen gevolgd? Eeerst stond zyech eenzaam bovenaan, toen ineens werder de verschillen heel klein, en vervolgens won Ziyech huishoog. Allemaal binnen een paar dagen. Deze stemming is zwaar gemanipuleerd door VP.
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +706
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:36
    Als je clubvoorkeur geen rol laat spelen (wat voor bijna iedereen compleet onmogelijk is) kun je amper 3 spelers noemen die van vergelijkbaar niveau zijn in de eredivisie, laat staan beter... Dus jouw "bij lange na niet" slaat echt helemaal nergens op. Maar dat is ook niet zo interessant. Wat wel interessant is, is welke clubs hem zouden willen en wat ze daarvoor over hebben. Ik denk dat de "standaard halve finale CL teams" niet geinteresseerd zijn, maar de categorie daaronder wel... Gaat zeker 30mio opleveren, misschien wel 40mio bij een goed WK.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 01:07
    Lozano, van Ginkel, de Ligt, Onana.....
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +706
    woensdag 16 mei 2018 om 13:24
    Ok, 1 dus (de Ligt) van vergelijkbaar niveau en dat pas voor een half jaar... Maar dit blijft toch een discussie die vooral bepaald wordt door smaak/clubvoorkeur.... We zullen zien waar al deze spelers over 2 seizoenen spelen, ik denk dat alleen de Ligt bij een betere club speelt dan Ziyech. De rest bij mindere clubs
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:07
    lol, Er zijn zeker 5 Ajax spelers die meer zouden opleveren dan Ziyech, jij mag raden wie het zijn. ;-)
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +706
    woensdag 16 mei 2018 om 18:48
    Maar dat is andere discussie... De Ligt, Neres, Dolberg zullen wellicht meer opleveren (en misschien ook vd Beek/F. De Jong), maar de beste speler op dit moment is echt Ziyech. Wellicht dat 1 of meer uit dat rijtje over een paar seizoenen wel beter is (denk iig de Ligt).
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 19:00
    Waarom krijgt Ziyech dan nooit dezelfde interesse vanuit het buitenland, terwijl hij al 25 is? Ziyech kreeg deze interesse dus nooit, ook niet toen hij 18 was. Mensen staren zich blind op zijn geweldige passing. Daarin is ziyech echt een held. Maar. Ziyech eist teveel ballen op en schiet te vaak naast de goal, om maar iets te noemen. Hij heeft meer zwakheden, welke (de nog niet doorgebroken) Frenkie niet heeft.. Frenkie is beter dan Ziyech, ten aller tijden.
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +706
    woensdag 16 mei 2018 om 19:29
    Juist omdat hij al 25 is... Ziyech kan niet veel meer verbeteren, die andere spelers wel, dat is (iig financiëel) uiteraard veel interessanter voor topclubs (daarom koopt Ajax zelf ook het liefst spelers van 17-19 ipv 23-25). Ik ben met je eens dat dit rijtje jonkies op hun leeftijd beter is dan Ziyech toen hij die leeftijd had, maar puur op dit moment is Ziyech beter. Zal ook niet voor niks zijn dat 3 coaches op rij Frenkie de Jong niet als middenvelder gebruiken en Ziyech als eerste op het formulier zetten. Kan over tijdje wel anders zijn als Frenkie de Jong alles speelt en verbetert, maar denk dat ie daar nog wel wat tijd voor nodig heeft. Frenkie de Jong heeft nog zat verbeterpunten (duelkracht, positie kiezen, simpelweg meer beslissende acties/meer aanwezig zijn, en "gif") en als ie die niet verbetert staat hij er gewoon naast volgend jaar.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 19:37
    Je vergist je, Frenkie was geblesseerd en Ziyech kun je verdedigend niet opstellen. Frenkie geeft net zo makkelijk passes op het middenveld als Ziyech. Frenkie is nu al beter dan Ziyech, ook al heeft Ziyech misschien de betere passes, Frenkie heeft veel meer kwaliteiten. ..
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:30
    Als een club nou weet hoe onrustig het is geweest met Ziyech bij Heerenveen, Twente en Ajax, waarom zouden ze er dan nog aan beginnen?
    Ik zou zo’n speler dan niet erbij willen hebben, ondanks dat ie geweldig kan voetballen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:08
    Ballotelli?
    Vind ik leuk
    Purist01 +488
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:31
    De beste speler??? Nooit in grote potten en met veel te veel balverlies. Doel niet gehaald. Een topclub spelen? Die in 4 jaar tijd geen kampioen wordt. "De' finale gehaald?? Van het europese B-toernooi??? En hopeloos gefaald in die finale. En dan roepen dat'ie z'n doelen gehaald heeft. Een beetje topclub haakt nu af voor deze zelfingenomen marokkaan. Wat een ziek zelfbeeld, symptomatisch voor de club waar hij nu onder contract staat en zijn nationaliteit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:37
    Jij bent gek op vraagtekens, hè?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:09
    En jij bent schijnbaar niet gek op antwoorden.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5371
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:35
    Speel een top WK, Speel je droom transfer bij elkaar, wensen wij je veel suc6 bij je nieuwe club. Doei
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:10
    Ajax kan alleen winnen bij de verkoop van ziyech
    Vind ik leuk
    Bizzy +18580
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:39
    Erg origineel zijn de antw van Ziyech. Mis alleen het zinnetje "de bal is rond"....
    Transfer is hem gegund. Vrees dat zijn afscheid via de magazijndeur gaat. Ajax supporters zijn klaar met hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:49
    Zeurt een hoop kost dadelijk een beetje.. onwijs goede voetballer begrijp me niet verkeerd maar dit seizoen verre van consequent
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:12
    Zeker een goede voetballer, maar hij heeft zeker ook teveel zwakheden. Hij is niet de beste in de Eredivisie, maar zijn passing is inderdaad van superb nivo. Ajax is beter zonder Ziyech, daar ben ik van overtuigd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:52
    Geen prijs gepakt nog in zijn loopbaan, buiten de gouden veter. wil wel eens zien wat hij in het buitenland kan
    Vind ik leuk
    Mysob +104
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:53
    Hier kan Ayoub nog een voorbeeld aan nemen !
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:14
    Ayoub en Ziyech is geen vergelijk, dan is Ziyech toch wel stukken beter.
    Vind ik leuk
    Mysob +104
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:13
    Ik heb het over het gunnen van een transfersom voor je club. Zeker gezien die bij ons uit de jeugd komt.
    Vind ik leuk
    Espresso +15
    dinsdag 15 mei 2018 om 23:57
    Een speler met veel kwaliteit en rendement maar ook met veel vrijheid.. Ben benieuwd hoe rendabel die is tegen de dynamische middenvelders in een topcompetitie die die wél achterna moet lopen 90 minuten lang
    Vind ik leuk
    5by5 +1258
    woensdag 16 mei 2018 om 00:00
    Welke doelen heeft die bereikt? Hij is geen kampioen geworden en de enige die zei dat hij de beste speler van de eredivisie is is deze site. Volgens mij heeft die geen enkele doelstelling gehaalt?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 08:47
    Hij heeft meerdere topics "gekregen" op VP. De droom van iedere voetballer!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:15
    Wat voor topics? Hij wil weg en kan geen transfer vinden. Lekker interessant.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:24
    Sorry hoor maar hij is bijna hot item hier Hakim dit dat etc. Zoek maar eens op zijn naam en je krijgt een (onterecht) lading bla bla nieuws
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:51
    Welke club en voor hoeveel? (vergeet het laatste niet!) Niet dus!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:46
    Heb ik het over transfer? Nee!! Maar hakim de grote, Hakim wil weg etc etc

    Edit: ik zeg fc bal op het dak (om een ban te voorkomen laat ik het hierbij)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Ziyech +48
    woensdag 16 mei 2018 om 00:01
    Ik ben niet al te goed behandeld door Ajax supporters! Je had medestanders en voorstanders en tegenstanders van mij. Ik bedank de Ajax supporters voor alle steun Labyad is mijn waardige vervanger!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 00:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 01:08
    Labyad is niet de vervanger van Ziyech
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    woensdag 16 mei 2018 om 11:50
    Gaat labyad het record verbreken van meeste balverlies wat nu in handen is van Ziyech?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:17
    Nee, Labyad zal een betere team speler zijn, maar of hij echt door gaat breken blijft de vraag.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:16
    Weer zo'n toch wel gekke opmerking. Natuurlijk is ziyech beter dan Labyad als individuele speler.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    woensdag 16 mei 2018 om 01:21
    Da minde gij ni, daminde ni. Stel nou dat er geen club is die ‘m koopt ..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 01:23]
    Vind ik leuk
    Snapje? +2898
    woensdag 16 mei 2018 om 01:41
    Praat Nederlands met me... even Nederlands met me.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 02:23
    Stap voor stap heeft hij al zijn doelen eigenlijk op een haar na gemist, maar dat is ook niet zo erg. Wel fijn om te horen dat hij Ajax een goede transferprijs gunt. Dat toont toch wel dankbaarheid. Des te hoger de transfer, des te beter voor Ziyech, want dat betekent over het algemeen dat hij gewild is.

    De laatste weken ben ik door Ziyech zijn gedrag positief zeer verrast.Misschien heeft de wil om te presteren en de kritiek van de supporters toch wel teveel invloed op zijn spel en uitstraling gehad.

    Ziyech zal een goed WK nodig hebben en met deze instelling zou dat wel eens kunnen gaan gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 03:16
    Jammer dat hij weggaat. Maar bij Ajax is tie uitgeleerd, al hoop ik stiekem dat tie nog 1 seizoen blijft
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:18
    Ziyech heeft nog een hele hoop te leren. Nummer 1 in zijn mogelijke leerproces is toch wel om de supporters naar zijn hand te zetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 22:51
    Ik vind juist zijn karakter erg mooi. Hij is zichzelf en durft te zeggen wat tie vindt.. geen Dirkie Kuit achtige interviews, gewoon lekker zichzelf en schijt aan de rest. Dat gaat dan gepaard met wat boze reacties van supporters, so what? Je kan niet iedereen blijven pleasen.. In andere landen zullen ze zo’n speler misschien wel meer koesteren en waarderen, want in NL lijken we soms iets te graag een soort van nette schoonzoon image te willen creëren van een speler en dat zie je terug op de velden, allemaal eenheidsworsten! Nee, ik hou van Ziyech en baal dat tie weggaat
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 02:14
    Wat je over ideale schoonzonen zegt, daar ben ik het geheel mee eens. Met name de Ajax verdediging is wat dat betreft gewoon veel te lief en speels. Vergelijk dat eens met Real verdedigers bijvoorbeeld.

    Dat Ziyech altijd zichzelf is, zoiets waardeer ik ook wel in mensen, maar toch blijft het zaak om 'supporters' achter je te hebben gedurende wedstrijden.

    Dat Ziyech weg gaat was altijd al duidelijk.Volgens mij is dat een goede zaak voor zowel Ziyech als Ajax. Ziyech kan zijn ambities proberen waar te maken en Ajax heeft ook verandering nodig, want ze staan droog op dit moment.

    Ik zie in Frenkie een betere speler. Ziyech heeft wel wat opvallende karakteristieken, maar ik zou in een team toch altijd de voorkeur aan Frenkie geven, aangezien hij veelzijdiger is en meer een teamspeler..

    Toen Balotelli jong was, dacht ik dat hij een van de beste spelers ter wereld zou worden. Ik wil niet zeggen dat Ziyech hetzelfde is, absoluut niet, maar het geeft wel aan hun belangrijk gedrag is en hoe het je carriere kan 'vernietigen'. Balotelli is een van de beste voorbeelden daarvan (maar ook Depay bijvoorbeeld).

    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 04:22
    Ben t helemaal eens met je - behalve dan dat Frankie (nu al?) beter is dan Ziyech.
    Je ziet aan mijn profielnaam dat ik fan ben/was van Jari, dus een teamspeler kan ik absoluut waarderen en misschien past dat nu beter bij Ajax, desalniettemin vind ik Ziyech in NL iets te vaak (onterecht) aangevallen worden op zijn karakter en dés te mooier vind ik dan dat hij ondanks alles een ‘gezonde portie schijt’ heeft aan alles en iedereen.. Dat had ik voorheen ook met Zlatan en Suarez bijvoorbeeld. Gewoon jezelf zijn, want rekening houden met anderen is zo vermoeiend.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 16 mei 2018 om 04:57
    Hij heeft alle doelen berijkt?kampioen geworden maar dat is hij niet en zeker niet de beste eredevisie speler.
    Jonge wat heeft ziyech een hoge dunk van zich zelf.
    Hoogmoed komt voor de val ziyech?.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9854
    woensdag 16 mei 2018 om 06:31
    Alle doelen bereikt???????
    Vind ik leuk
    Tsja +230
    woensdag 16 mei 2018 om 07:01
    Geen kampioen geworden...prutser
    Vind ik leuk
    rolo1 +69
    woensdag 16 mei 2018 om 07:08
    Ik hoop dat hij nog een jaar blijft en kanpioen word.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:12
    Dan moet die juist niet blijven
    Vind ik leuk
    rolo1 +69
    woensdag 16 mei 2018 om 09:18
    Met een contract van nog 4 jaar is het juist mooier alsie een keer kampioen met ajax wordt. Daarna zal zijn transfer waarde alleen maar toenemen
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:19
    Ik hoop dat hij zo snel mogelijk vertrekt
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:11
    Krijgt ajax 1 miljoen voor elk balverlies dat hij heeft geleden dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:16
    En zo word de eredivisie minder en minder. Hopelijk blijft de Ligt. De vervangers zijn stukken minder.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:42
    geeft zijn egoïsme en ongekende arrogantie wel weer aan wanneer hij het niet zo belangrijk vindt dat hij geen kampioen wordt zolang hij zich zelf maar de beste speler bij een zwalkende topclub kan noemen. strik erom en weg ermee goed voor de bankrekening, zucht.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:52
    In een jong team waar elk jaar zoveel wordt weggekocht is het heel moeilijk om kampioen te worden. Dan ga je je vanzelf concentreren op je eigen prestatie.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:20
    Maar hij presteert te weinig. Zoveel schoten op het goal missen is bijna onmogelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 07:46
    Toen Ajax hem haalde was ik sceptisch. Ook bezorgd omdat een Marokaanse afkomst bij een deel van de Ajax-aanhang negarieve reacties oplevert. Maar het begon te lopen met Ziyech. Afgezien van z'n creativiteit en briljante balletjes keek ik m'n ogen uit hoe hij zo vaak zo goed Ajax weer terug in balbezit bracht. Hijbkreeg nota bene een totaal andere opdracht en dat heeft hij krankzinnig goed waargemaakt met fantastische cijfers. Ik denk dat zijn wens om te vertrekken te maken heeft met dat deel van de aanhang waar ik al bezorgd over was: voor hen kan hij het nooit goed doen. En daar ben je heel knap mee om gegaan. Ik zie hem naar Frankrijk of Italiē gaan, niet direct naar PSG of Juve, maar één van de concurrenten. Van mij een diepe buiging, ik zie je nog grotere successen gaan behalen. Wat een kanjer!
    Vind ik leuk
    Korm +30955
    woensdag 16 mei 2018 om 07:46
    Toch moet het knagen aan hem dat hij geen prijs heeft gepakt
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 07:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:41
    Prijzen pakken ! Maak je eigen maar niet druk daar over want dat zal hij wel degelijk gaan pakken . Hij is een geniale voetballer maar omdat hij een Marokkaan is niet gewaardeerd wordt en als medemens gezien wordt . Want alleen blanke Nederlanders tellen ! Ze hebben alles uitgevonden zelfs het woord Apartheid en homofilie want ze neuken graag elkander , stelletje rand debielen !
    Vind ik leuk
    Korm +30955
    woensdag 16 mei 2018 om 12:15
    nou je betoog raakt nog geen kant of wal. Prijzen is wat telt en of Ziyech prijzen gaat pakken ligt helemaal aan zijn keus waar hij heen gaat. Dat het een geniale voetballer is zijn we wel eens
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:25
    Wat een dom mens bij jij. Waarschijnlijk weer zo'n links blank Nederlandertje die haatgevoelens wil opwekken. Het heeft helemaal niks met afkomst te maken. Alsof in Nederland nooit 'gekleurde' spelers zijn gewaardeerd. Affelay, Maher, Boelarez, om er maar een paar te noemen. Jij bent echt een onrust stoker die denkt dat hij zelf zoveel beter is dan anderen. Jij bent dus juist het tegendeel van hetgeen jij zelf denkt dat jij bent!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 02:20
    Ga je lul aftrekken want dat is het enigste wat jullie kunnen en daar kan je blind van worden , de waarheid is hard ! En jullie zijn zo blind dat te zien wat voor een kut volk jullie zijn ! Laatst was er ook zo eentje die wat over een zwarte trainer had gezegd ja hij zou geen trainer kunnen worden van Ajax want hij is een black panter, lul
    Vind ik leuk
    Speedy +342
    woensdag 16 mei 2018 om 08:22
    En toch is het een jaar te vroeg. Hij kan beter nog een jaartje blijven en kampioen worden idd
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 08:22]
    Vind ik leuk
    Rosco +0
    woensdag 16 mei 2018 om 08:56
    Wat een jaloezie lees ik hier t.o.v. Ajax... Grappig eigenlijk.Maak je druk om je eigen club, zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +299
    woensdag 16 mei 2018 om 09:52
    wat Ajax minder krijg op de transfer van Kluivert haalt Ajax bij de transfer van Hakim Ziyech weer op! 70/tot 75.000.000!
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    woensdag 16 mei 2018 om 10:53
    Ziyech moet eerst gewoon een tussenstap maken. Een club als Schalke zou prima bij hem passen, maar die leggen nooit 40 miljoen neer voor een speler. Het zou me niets verbazen als hij naar een club als Lyon gaat ofzo, dat zou ik wel weer typisch iets voor Ziyech vinden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:34
    Dit vind ik nou een goede opmerking. Bij Shalke zou ziyech zeker passen en kunnen fluoriseren. Of dat dan een stap hogerop is dan ajax, dat mag je aan Huntelaar vragen. Het is waarschijnlijk financieel aantrekkelijker, maar dit is wel een goede club voor een speler zoals Ziyech. Real is denk ik niet zo verstandig voor Ziyech, ook dat mag je aan Huntelaar vragen.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +96
    woensdag 16 mei 2018 om 11:08
    Ik denk dat Ajax zelf ook wel zal meewerken aan een transfer. Als hij nog een jaar bij Ajax zou moeten spelen vermoed ik dat dit niet goed is voor zijn motivatie.

    Daarnaast zou hij andere spelers kunnen demotiveren omdat hij er zelf nu wel klaar mee is.

    Het is vooral voor Ziyech zelf zo jammer dat zijn karakter hem in de weg zit. Ik hoop dat hij in het buitenland een goede coach krijgt die hem op de juiste manier kan benaderen.

    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:12
    Wat is dat nou voor gelul steeds voor de Marokkaan ! Wat een klote volk zijn die blanke Nederlanders . Jullie weten niet met mensen om te gaan ! Ziyech is toch een speler van Ajax in de eerste plaats . Wordt er bij De Ligt ook gezegd de Nederlander ? Nee ! Dus waarom moet er dan bij Ziyech wel gezegd worden de Marokkaan ! Wij zijn de nieuwe Nederlanders de oude waren allemaal racisten , zoals de gene die dit bericht geschreven heeft . En oud vlees moet eerst op ! Misschien dat al die tyfus racisten dan verdwenen zijn ! Altijd van die onderonsjes en denken dat wij dat niet begrijpen . You can fool some people some time but you can't fool all the people all the time ! Ik heb echt een tyfus hekel aan deze vorm van berichtgeving en praten stelletje aasgieren klootzakken !
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 16 mei 2018 om 18:36
    Jij bent toch juist degene die de afkomst altijd voorop stelt? Jij hebt echt een probleem man.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 02:11
    Het probleem is dat ik zulke reactie wel had verwacht ! En het probleem is dat jullie het altijd met elkaar eens zijn als het over mensen gaat van andere afkomst . Als ze wat winnen is het de Nederlander en als ze verliezen is het van Marokkaanse of Surinaamse of Antilliaanse enz . Ja mijn probleem is dat die kut Nederlandse blanke niet met mensen weten om te gaan van andere afkomst ! Kijk alleen maar naar een moskee die gebouwd wordt altijd gezeik in Suriname staan kerk moskee s enz naast elkaar en zondag gaat een ieder naar zijn eigen ding zonder dat gelul wat je hier altijd hebt ! Een zwarte die uitgefloten wordt om zijn kleur apen geluiden ect !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 02:54]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 02:19
    Jullie ... blanke ... jij bent degene die een probleem heeft. Ik denk dat spelers zoals Daids, Gullit, Rijkaard, Seedorf, Affelay (in zijn jongere jaren) etc. etc. etc. juist ontzettend worden gewaardeerd. Dat je moskeeen en kerken erbij haalt zegt alles.of jezelf. Dit gaat over voetbal en niet over ras of geloof (behalve voor jouw dan).
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 02:28
    Mocht Gullit trainer worden dan ! Van het Nederlands elftal , het gaat om meerdere dingen daar begint het allemaal .Ga lekker in de zon liggen misschien krijg je wel een bruine kleur !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 02:31]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 20:26
    Dom, maar ik ben slechts 25 procent nederlander en waarschijnlijk zelfs slechts 50 procent blank, zoals jij dat noermt. Jij bent gewoon een dom slecht mens door al die haat die in jouw zit.. Je kraamt zoveel onzin uit, dat is niet te geloven. Jij bent een rasist.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:04
    Ja hoor en jij bent een zwak zinnige HOMO !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 12:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:10
    Ik heb het recht een racist te zijn na al die apen geluiden die worden gemaakt steeds tegen zwarten zulke klootzakken wil ik niet eens een hand geven zwakzinnige grasparkieten !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:03
    Racist al 500 / 600 jaar ! jij toch niet ? Daar ben ik blij om dat jij geen racist bent !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 02:44
    Ten eerste heb ik niks tegen blank maar tegen jullie denkwijze altijd beter dan anderen boven anderen een mens oordeel je niet naar zijn kleur maar naar hun zwakheden ! Een homo, pedo , incest plegers zelf een hond en blanke moordenaars politie die vrij uit gaan als ze een zwarte toetakelen heeft bij jullie meer recht dan een zwarte !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 02:52]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    donderdag 17 mei 2018 om 20:27
    Jij bent een rasist
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:03
    Ja hoor en jij bent een HOMO eerste klas !
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:07
    Al 500 / 600 jaar en ik ben zo gerust gesteld dat jij geen racist bent ,een goeie vooruitzicht dat we geen oerwoud geluiden meer zullen horen of een ijzeren kogelbal aan onze benen zullen dragen !
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:28
    Jeetje man, ik ben slechts 25% Nederlander.
    Vind ik leuk
    Marco 128 +36
    woensdag 16 mei 2018 om 11:18
    Wat een slap van bijna een huilie huilie gehalte zeg!! Wat nou bereikt? Geen flikker berijkt behalve overal problemen! Geen prijs op zak en zeggen dat je je doelen bereikt hebt tot nu toe. Niet echt een sport mentaliteit lijkt me. En kijk er vooral niet van op als hij volgend seizoen nog gewoon bij Ajax speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:14
    Huilie huilie gehalte Als je in reet word geneukt huil je niet en van dit vind jij van huilie huilie gehalte je bent zelf van een huilie huilie gehalte want jij reageert hier op lul !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    Marco 128 +36
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:02
    Over reageren gesproken pfff sterke tekst hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 20:06
    Sterk spul , Fischermans friends ! Zee rovers van weleer !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:21
    En Ajax waar blijft het Ajax club lied Dont worry abaut a thing cause every little thing gonna be allright , komt dat weer of gaan we weer geen kampioenen volgend jaar worden ? Stel me gerust please ? Dat geeft toch een BOOST !
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:28
    Wat heeft hij bereikt dan??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax heeft recht op een grote transfersom, toch? Ik maak me niet druk'