'Dembélé kan klapper maken: contractvoorstel van 180.000 euro per week'

    'Dembélé kan klapper maken: contractvoorstel van 180.000 euro per week'

    woensdag 16 mei 2018 om 08:12

    Mousa Dembélé heeft zijn laatste wedstrijd voor Tottenham Hotspur waarschijnlijk al gespeeld. Engelse en Belgische media voorspellen dat de middenvelder van Spurs in de zomer naar China verkast. Daar ligt voor Dembélé (30) een gigantisch contract klaar. 

    Hoewel Mauricio Pochettino geen kans onbenut laat om zijn bewondering uit te spreken voor Dembélé, staan de Tottenham-manager en voorzitter Daniel Levy blijkbaar niet te springen om de Belg een nieuw, meerjarig contract aan te bieden. Er zijn twijfels over de fysieke gesteldheid van Dembélé. De afgelopen seizoenen miste de oud-speler van AZ en Willem II veel wedstrijden vanwege onder meer een enkelblessure.

    In de slotfase van zijn loopbaan wil Dembélé graag nog één financiële klapper maken, weet onder meer Het Laatste Nieuws. Zijn huidige deal in Londen loopt in 2019 af. Als Spurs hem inderdaad geen meerjarig contract aanbiedt, is de kans erg groot dat Dembélé naar China verkast. 

    Beijing Guoan is naar verluidt bereid om hem zo'n 180 duizend euro per week aan salaris te betalen. Geld is geen probleem voor de Aziatische topclub: in januari werd er nog 74 miljoen euro (!) afgetikt voor Villarreal-spits Cédric Bakambu. 

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2605
    woensdag 16 mei 2018 om 08:28
    Doen! Dan ben je helemaal binnen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14649
    woensdag 16 mei 2018 om 09:25
    Dat is ie allang hoor. Zoveel jaar in de premier League, dan moet je écht je best doen om de poen op te maken.
    Vind ik leuk
    AZAlkmaar2 +256
    woensdag 16 mei 2018 om 10:41
    Zoveel is dat toch helemaal niet? Althans voor Premier League begrippen uiteraard. Volgens mij zat Rooney in zijn United tijd op 350.000 per week. Dat was nog voor die nieuwe TV deal erdoor was.
    Vind ik leuk
    Sanders +3294
    woensdag 16 mei 2018 om 14:05
    valt inderdaad erg mee, alleen voor tottenham begrippen is het wel te veel. Volgens mij zitten die meestal rond de 100.000 max voor spelers als hem. Zitten volgens mij ook wel wat uitschieters tussen als kane of lloris.
    Vind ik leuk
    FcTimo +99
    woensdag 16 mei 2018 om 08:30
    Jammer, het is een mooie speler om naar te kijken,maar als ik hem was zou ik het doen
    Vind ik leuk
    Excelsior +1095
    woensdag 16 mei 2018 om 08:31
    Gewoon jammer maar ik snap het wel.
    Vind ik leuk
    PRICE +18419
    woensdag 16 mei 2018 om 08:36
    Grof geld in china,prima keuze
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3505
    woensdag 16 mei 2018 om 08:42
    Daar is dembele te slim voor, die gaat nu naar een absolute topclub en gaat dan het dubbele verdienen
    Vind ik leuk
    dhrwobo +20085
    woensdag 16 mei 2018 om 08:49
    Sonde, blijft genieten om hem in de PL te zien spelen
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    woensdag 16 mei 2018 om 08:59
    Geweldige speler die Mousa! Een genot om naar te kijken. Hopelijk ook op het WK van grote waarde voor België!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:01
    Belachelijk!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:20
    Om te kotsen, die bedragen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81871
    woensdag 16 mei 2018 om 09:50
    In China betaal je dubbel voor een transfer. Dat is door de overheid geregeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:03
    Is dat zo? Goed geregeld voor die jongen. Ik krijg echter steeds meer afkeer van de champions league zonder kampioenen, de neymars en de premier league van deze wereld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81871
    woensdag 16 mei 2018 om 10:06
    Yep.

    https://www.vi.nl/nieuws/chinese-clubs-met-extra-handicap-transfermarkt-op-voor-topspelers#
    Vind ik leuk
    Mistered +200
    woensdag 16 mei 2018 om 10:12
    Die gaan ze missen bij Tottenham!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 11:32
    Wat een onzinbewering dat geld geen probleem is omdat er afgelopen januari nog 74 miljoen werd afgetikt.

    Tóen was geld geen probleem. Is geen vanzelfsprekendheid dat dat nu nog zo is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:47
    Je kan er niet direct van uitgaan maar als je beetje logisch redeneert zal het hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 07:32
    Hoogstwaarschijnlijk.

    Dus geen feit...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:28
    mooi salarisje per week + grote friet sate met mayo
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Dembélé kan klapper maken: contractvoorstel van 180.000 euro per week'