'Voor Bas Nijhuis was het lekker makkelijk, maar ik zat met de consequenties'

    'Voor Bas Nijhuis was het lekker makkelijk, maar ik zat met de consequenties'

    woensdag 16 mei 2018 om 09:34

    Geen enkele andere Eredivisie-trainer werd dit seizoen zó vaak naar de tribune gestuurd als Stijn Vreven. De Belgische oefenmeester kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn eigen gedrag langs de lijn. 

    Voetbal International wil aan het slot van een afscheidsinterview met Vreven - zijn contract wordt niet verlengd door NAC - graag weten of de voormalig back nog iets wil zeggen tegen het Nederlandse scheidsrechtersgilde. "Haha, dat ze echt niet allemaal slecht waren. Die schorsingen zijn in mijn ogen onnodig geweest", reageert hij lachend. 

    "De scheidsrechters kennen mij als persoon. Als ze tegen mij hadden gezegd: hé, Vreven, nu je bek houden en gaan zitten. Dan doe ik dat. Maar als je me na drieënhalve minuut wegstuurt, heb je geen persoonlijkheid."

    "Voor Bas Nijhuis was het lekker makkelijk en wellicht leuk voor het publiek of voor hemzelf, maar ik zat met de consequenties. Voorlopig zijn ze even van me af, maar als het aan mij ligt, kom ik ook weer terug."

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 09:44
    Bas Nijhuis, in mijn ogen de grootste clown op de Nederlandse velden. Veel door laten spelen maar als het het beter uit komt dan toch maar niet. Weinig ruggengraat deze man.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:48
    Leuk dat ik hem juist veruit de beste scheidsrechter vind. Zie je maar weer dat meningen gelukkig kunnen verschillen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 09:44
    Bas Naaihuis, de marchanderende scheidsrechter die na afloop van iedere wedstrijd zichzelf een klop op de borst geeft ' Goed gedaan Naaitje, je hebt ze weer laten zien wie op het veld de baas is'.
    Gewoon met stipt de slechtste scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    Berbr +1251
    woensdag 16 mei 2018 om 09:45
    Gevaarlijke combinatie: Stijn die als een gek tekeer gaat en Bas die zo graag de aandacht heeft....
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    woensdag 16 mei 2018 om 09:45
    Nog bedankt Bas! Door het wegsturen van onze trainer sloeg na 3 minuten de vlam al in de pan. Publiek ging erachter staan wat het elftal een boost gaf en waardoor we uiteindelijk met 2-1 wonnen van Feyenoord. Is het toch nog ergens goed voor geweest!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 09:55]
    Vind ik leuk
    The Iceman +6736
    woensdag 16 mei 2018 om 09:48
    Berekende vent die Vreven, wist precies wat het team nodig had ;-)
    Vind ik leuk
    WG +732
    woensdag 16 mei 2018 om 10:06
    Ik vind dat een scheisd objectief moet zijn, niet teveel moet opvallen en lekker uit de schijnwerper moet blijven. Ondanks dat Bas Nijhuis best een goede scheids is, staat hij in mijn ogen teveel in de spotlight met zijn boek en zijn mediaoptredens bij VoetbalInside.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 10:19
    Zijn gewoon allemaal trieste scheidsrechter als je ze de waarheid verteld kunnen ze maar een ding doen geel geven en zeggen als je nog een keer iets zegt krijg je er nog een eigenlijk is dat santage
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1528
    woensdag 16 mei 2018 om 12:38
    Macho !
    Vind ik leuk
    Ajax020 +267
    woensdag 16 mei 2018 om 13:30
    We moeten met zn allen eens een keer normaal richting scheidsrechters. De ene keer heb je een voordeeltje, de andere keer word je benadeeld. Die Vreven gedraagt zich als een volslagen idioot. Na die penalty die ze kregen tegen Feyenoord heb ik hem niet horen zeggen dat dat nergens op sloeg bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1639
    woensdag 16 mei 2018 om 14:04
    Ik kan mij best vinden in de woorden van Vreven. Lijkt mij een man van uitdelen en incasseren. Wat is dat voor belachelijk gedoe van Nijhuis. Hij had Vreven even op zijn nummer moeten zetten en daarna gewoon weer doorgaan. Maarja, Nijhuis he. Die wil graag alle aandacht alleen opeisen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Voor Bas Nijhuis was het lekker makkelijk, maar ik zat met de consequenties'