'Unnerstall krijgt gewenste transfer: PSV wil Duitse revelatie snel strikken'

    'Unnerstall krijgt gewenste transfer: PSV wil Duitse revelatie snel strikken'

    Gepubliceerd: woensdag 16 mei 2018 om 13:48wo 16-05-2018 om 13:48

    PSV is druk bezig met de komst van Lars Unnerstall. De kampioen van Nederland hoopt hem op korte termijn vast te leggen, weet het Eindhovens Dagblad. 

    Unnerstall (27) blonk afgelopen seizoen uit onder de lat van VVV-Venlo. De goalie beschikt over een aflopend contract en aast op een stap naar een grotere club. Unnerstall is in beeld om komend jaar bij PSV tweede keeper te worden. 

    Volgens het ED is het overigens óók mogelijk dat PSV de voormalig doelman van Schalke 04 contracteert en vervolgens in Venlo stalt. Daarmee heeft de kampioen een extra optie voor de toekomst. 

    Wat de plannen van PSV met Eloy Rooy en Hidde Jurjus zijn, is nog onbekend. Room kwam een jaar geleden over van Vitesse en stond dit seizoen vooral onder de lat bij Jong PSV. Jurjus werd verhuurd aan Roda JC. Oranje-international Jeroen Zoet aast naar verluidt op een transfer. 

    Poll

    Is Unnerstall goed genoeg om Zoet op te volgen?

    (8394 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +22290
    woensdag 16 mei 2018 om 13:51
    Koopclub :)

    Ach ja ballen tegenhouden kan hij wel. Prima keeper voor PSV.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30318
    woensdag 16 mei 2018 om 13:55
    De site voor Marcel Brands www.gratis-af-te-halen.nl :) Viergever & Unnerstall , nog 9 te gaan :)
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    woensdag 16 mei 2018 om 13:58
    Ach Niels zoveel hebben wij niet te besteden in de provincie. Wij zijn maar een simpele club.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30318
    woensdag 16 mei 2018 om 13:59
    Klagers hebben geen nood zeggen ze altijd :)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:23
    Wat zit dat Ajax weer te slapen zeg... HALLO MARK, HALLO EDWIN! Onana gaat na het wk gewoon weg bij Ajax en unnerstal vond ik de beste van de eredivisie dit jaar. Heeft echt punten gepakt voor VVV
    Vind ik leuk
    knapzak +1382
    woensdag 16 mei 2018 om 14:59
    beter deze 2 gratis af halen , als 7 miljoen voor een middenvelder als labyad betalen terwijl je zelf betere middenvelders in huis hebt zoals de jong en v/d beek
    Vind ik leuk
    reggie +1901
    woensdag 16 mei 2018 om 16:06
    En dan kampioen worden!
    Vind ik leuk
    yuuup +9950
    woensdag 16 mei 2018 om 14:52
    De tijd dat ze gratis kwamen is voorbij dus je zult moeten kopen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +18717
    woensdag 16 mei 2018 om 13:52
    Tja, daar hadden ze Jurjus ooit voor gehaald.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7117
    woensdag 16 mei 2018 om 14:31
    Tja maar die blijkt er echt geen kut van te kunnen ;)
    Vind ik leuk
    wil +1222
    woensdag 16 mei 2018 om 13:52
    Als je bij PSV tweede keeper wil worden heb je toch ook geen ambitie. Een goede doelman wil gewoon iedere week in het doel staan.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:56
    Leg dat ook even uit aan cillissen en al zijn fans die het prima vinden dat hij in oranje wél keept 'want hij traint dagelijks met messi'
    Vind ik leuk
    wil +1222
    woensdag 16 mei 2018 om 14:05
    Omdat Cilissen wel een ander niveau is.
    Vind ik leuk
    Kramertje +913
    woensdag 16 mei 2018 om 14:29
    gebrek aan betere keepers anders was cillissen niet eens geselecteerd.

    Het kan ook zijn dat Zoet een mooie transfer maakt en ergens 1e keeper wordt dan zal het toch lastig gaan worden voor Cillissen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:56
    Nou ...als je 3e keeper kan worden ergens in China voor een jaarsalaris van 15 miljoen...dan gooi je graag je ambitie over de muur
    Vind ik leuk
    wil +1222
    woensdag 16 mei 2018 om 14:10
    Kan wel zijn. Maar je blijft toch een topsporter met ambities.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:25
    Nee want morgen kan alles over zijn in de topsport, dan pak je liever gelijk de hoofdprijs qua salaris
    Vind ik leuk
    michelhx +4004
    woensdag 16 mei 2018 om 15:05
    De Chinese muur is er lang genoeg voor inderdaad.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7117
    woensdag 16 mei 2018 om 13:52
    Doen! Hij wint het van Room denk ik als Zoet vertrekt. Fijne Duitse muur daar in de goal waar nog rek in zit!
    Vind ik leuk
    013Tilburg +419
    woensdag 16 mei 2018 om 14:30
    Ik ben meestal niet zo blij met een muur waar rek in zit.....
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7117
    woensdag 16 mei 2018 om 14:33
    Ok.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37377
    woensdag 16 mei 2018 om 13:53
    Niet doen jongen. Ga ergens waar je kan spelen.

    En room?
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    woensdag 16 mei 2018 om 14:01
    Die doen we in de koffie.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37377
    woensdag 16 mei 2018 om 14:02
    Good one. Gelukkig hebben sommigen nog gevoel voor humor haha.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20475
    woensdag 16 mei 2018 om 13:53
    Goede keeper!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 13:54
    Ik begreep dat Vitesse ook al diverse malen had gesproken met Unnerstall en kan hij 1ste keeper worden bij Vitesse dan zie ik hem daar eerder heen vertrekken, dan stand-in voor Zoet
    Vind ik leuk
    soccer02 +611
    woensdag 16 mei 2018 om 14:03
    Ga er maar van uit dat het zo goed als rond met psv. Deze elferink mag pas iets publiceren van psv als het echt zo goed als rond is.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5288
    woensdag 16 mei 2018 om 13:55
    Lijkt me geen verkeerde, PSV zal toch keuzes moeten maken. Unerstall is transfervrij. Samen met Room heb je dan twee goede doelmannen. Weliswaar is Zoet een zekerheidje maar een gelijkwaardige vervanger halen is lastig en zal je transferbudget gelijk opslokken. Met een transfervrije Unerstall kan PSV wellicht elders een goede versterking kopen zoals op hef middenveld nodig
    Vind ik leuk
    Butsbal +14880
    woensdag 16 mei 2018 om 13:57
    Dan hopelijk geen Frank Snoeks meer bij PSV wedstrijden :(
    Met z'n "Oennerschjtaal"
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    woensdag 16 mei 2018 om 14:02
    Wat een bal gehakt is dat zeg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28336
    woensdag 16 mei 2018 om 13:58
    Prima deal van PSV. Ik had Unnerstall graag bij Utrecht gezien. Helaas!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37228
    woensdag 16 mei 2018 om 14:36
    Jensen is ook prima toch?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +28336
    woensdag 16 mei 2018 om 14:42
    Zeker. Alleen Jensen heeft na dit seizoen nog 1 jaar contract en het blijft stil rond de verlenging van zijn contract. Jensen is verder een prima keeper voor Utrecht al steekt hij de laatste tijd niet in zijn beste vorm. Het alternatief is Marsman..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37228
    woensdag 16 mei 2018 om 15:04
    Maar de meeste clubs gaan dat toch sowieso in de zomer pas bespreken?
    Jullie seizoen is nog niet eens voorbij.

    Overigens lijkt Marsman me best een goede tweede keeper in de eredivisie. In ieder geval heeft hij wat ervaring.
    Vind ik leuk
    Retweet +597
    woensdag 16 mei 2018 om 13:59
    Jammer dat Gomes te oud is nu....
    Vind ik leuk
    Butsbal +14880
    woensdag 16 mei 2018 om 14:42
    Misschien keepertrainer / -coach ? Zou wel vet zijn. In de goal moet hij niet meer gaan staan in ieder geval.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1973
    woensdag 16 mei 2018 om 14:01
    Ze kunnen beter eens een keer één hele goeie kopen dan die vele middelmatige die ze nu hebben!
    Vind ik leuk
    2cents +57485
    woensdag 16 mei 2018 om 14:01
    Opvallend goed seizoen gehad als je dat afzet tegen zijn carrière tot dan toe. Benieuwd of hij ooit basisspeler kan worden bij PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:05
    Zolang PSV spelers voor "niets" kan overnemen, worden ze snel. Het lijken wel een stel ............
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:06
    Is natuurlijk gratis
    Vind ik leuk
    Korm +37938
    woensdag 16 mei 2018 om 14:08
    Hmmm denk dat hij eerder de vervanger is van Zoet dan Jurjus of Room
    Vind ik leuk
    Rsp5 +231
    woensdag 16 mei 2018 om 14:11
    Ik denk nog steeds dat Sergio Padt eerste keeper gaat worden bij ons.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +518
    woensdag 16 mei 2018 om 14:21
    Uhm dan vindt ik unnerstal toch echt een klasse beter...
    Vind ik leuk
    Rsp5 +231
    woensdag 16 mei 2018 om 15:13
    Psv moet toch minimaal 5 Nederlanders opstellen. We zijn toch geen Roda.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +518
    woensdag 16 mei 2018 om 16:06
    Heeft niks mee te maken als die unnerstal klasse beter is dan padt en je wilt kanpioen worden dan is het eenmaal niet anders..
    Vind ik leuk
    Rsp5 +231
    woensdag 16 mei 2018 om 16:14
    Heb die Unnerstal toch ook wel wedstrijden zien keepen waarbij hij er niet lekker bij zat. Krijgt nogweleens een bal door zijn benen geschoten. En op je 28e bij VVV keepen, twijfelachtig. Maar Ruud Hesp heeft Zoet ook aardig opgepoetst dus misschien......
    Vind ik leuk
    GlennR +41
    woensdag 16 mei 2018 om 15:08
    Dat heb ik inderdaad ook, lijkt mij na zoet ook de beste keeper in de ED.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +518
    donderdag 17 mei 2018 om 06:15
    Nou vindt Obama ook wel een goede keeper maar precies dat en communiceren met verdediging met schwaab er bij kan ook wel eens goed werken.... maar snap dat verhuren eerst niet!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +92681
    woensdag 16 mei 2018 om 14:12
    Dat moge duidelijk zijn, is gewoon een hele goede keeper.
    Vind ik leuk
    haarlemx +431
    woensdag 16 mei 2018 om 14:15
    Die doet niet onder voor Room, zal een goede strijd worden voor de #1 positie. Juejus heeft nog veel tijd nodig, de vraag is of hij het niveau haalt.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8285
    woensdag 16 mei 2018 om 14:16
    Goeie keeper, hoop alleen voor PSV dat dit niet betekent dat Zoet weg gaat. Heeft veel punten gepakt voor PSV dit seizoen. Ik ben bang dat Unnerstall (nog) niet zo ver is om Zoet te doen vergeten.
    Vind ik leuk
    1MJ +69
    woensdag 16 mei 2018 om 14:16
    😂😂
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +926
    woensdag 16 mei 2018 om 14:19
    Het zou doodzonde zijn mocht hij 2de keeper worden.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +518
    woensdag 16 mei 2018 om 14:20
    Maar hoezo als 2e keeper wie moet er 1e zijn dan als zoet weg gaat?! Of zeg dan liever dat hij de concurentie aan moet gaan...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:23
    Lol PSV kan alleen maar transfervrije spelers aantrekken anders moeten ze weer bedelen bij de gemeente
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37228
    woensdag 16 mei 2018 om 14:37
    De meeste clubs moeten eerst verkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:41
    Nee hoor! PSV is juist slim bezig al 2 transfervrije spelers opgehaald! Dit betekend meer ruimte voor o.a spelers te halen. En deze keeper heeft al ervaring in de champl.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3300
    woensdag 16 mei 2018 om 14:26
    Goed seizoen heeft hij gehad ja maar vorig jaar in Regionalliga West kwam hij niet verder dan 10 optredens en nu is hij klaar voor PSV ik hoop toch echt dat het niet zo snel gaat met onze competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:28
    Had hoop dat Vitesse hem zou aantrekken.
    Grossiert PSV in buitenkans keepers die net niet goed genoeg zijn als eerste doelman ofzo?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:29
    Denk niet dat hij tweede keeper wil worden. Juist om eerste keeper te zijn ging hij naar vvv
    Vind ik leuk
    GlennR +41
    woensdag 16 mei 2018 om 14:33
    Ik zie liever Sergio Padt eigenlijk, al zal die wel wat meer moeten kosten.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4495
    woensdag 16 mei 2018 om 14:34
    Waarom 2e keeper? dan kan ie beter naar een subtop club gaan waar ie zeker speelt.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +7115
    woensdag 16 mei 2018 om 14:34
    Mooi was in mijn ogen de droomkandidaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 14:39
    Yesssss! Mijn eens komt dus uit!! Succes UNNERSTALL bij de mooiste en warmste club van Nederland!!!
    Vind ik leuk
    frank1971 +2294
    woensdag 16 mei 2018 om 14:45
    Die is daar zo 1e keeper want hij is toch echt wel beter als Jurjus en Room.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1428
    woensdag 16 mei 2018 om 14:48
    Kan zo naast Ramselaar op de bank
    Vind ik leuk
    alaaf +1856
    woensdag 16 mei 2018 om 14:57
    Lekkerrrrrr....!
    Vind ik leuk
    michelhx +4004
    woensdag 16 mei 2018 om 15:01
    Room niet goed genoeg en Jurjus, tja, die mag je wel als miskoop bestempelen. Dus Unnerstall gewoon als eerste keeper halen!
    Vind ik leuk
    Maxidi +3808
    woensdag 16 mei 2018 om 15:04
    Unnerstall naar Roda ??
    Vind ik leuk
    Wazzupp +625
    woensdag 16 mei 2018 om 15:21
    Ze moeten doe Kostas kopen die is goed man haha
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 16:55
    Hele goede keeper maar ik zou naar andere opties kijken als ik undetstall was.hij heeft ze voor het uitkiezen.eigenli jk moet hij naar een goede club gaan waar hij eerste keeper wordt.dat zou nog bwter voor hem zijn
    Vind ik leuk
    Mi amigo +168
    woensdag 16 mei 2018 om 19:09
    Of Gomez
    Vind ik leuk
    Cookee +11683
    woensdag 16 mei 2018 om 19:40
    Waarom wil iemand in 'shemelsnaam 2e keeper worden laat staan 3e. Ik zou nog liever bij "Bal op het Dak-8" dan 2e of 3e man zijn bij een topclub, hoe groot is de kans dat je nog even kan meedoen?

    Die Room moet ook gewoon weer gaan spelen... die is veel te goed om op de bank te zitten... Cambuur zoekt er eentje... oke geintje mag toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws