PSV komt met bevestiging: Brands verlaat Eindhoven voor Everton

PSV komt met bevestiging: Brands verlaat Eindhoven voor Everton

woensdag 16 mei 2018 om 16:03

De kogel is door de kerk: Marcel Brands verlaat PSV. De Eindhovense club bevestigt woensdag dat de technisch manager aan de slag gaat bij Everton.

In Liverpool wordt Brands de nieuwe 'director of football'. Hij gaat per 1 juni aan de slag. Brands was de laatste acht jaar technisch manager van PSV en werd al enkele maanden in verband gebracht met een nieuwe uitdaging bij Everton. "Een enorm moeilijk besluit, maar ik denk dat dit een goede stap op het juiste moment is", verklaart Brands op de clubsite.

Brands heeft serieus overwogen om bij PSV te blijven. "Ik heb het hier geweldig naar mijn zin en PSV heeft me de keuze gegeven om er nog wat jaartjes aan vast te knopen", zegt hij. "Het is echt lastig om iets dat goed is los te laten, maar dat ga ik nu toch doen. Ook in mijn functie is de Premier League natuurlijk iets geweldigs. Het is in alle opzichten de grootste competitie ter wereld. Ik krijg nu de kans om daar op mijn manier iets neer te gaan zetten. Daar kijk ik ontzettend naar uit."

Met de selectie die Brands samenstelde sleepte PSV drie van de laatste vier landstitels in de wacht. Commissaris Frank Arnesen, hoofd scouting John de Jong en trainer Phillip Cocu nemen de komende periode de taken van Brands waar. Om 18.00 uur geeft hij in het Philips Stadion een uitgebreidere toelichting op zijn vertrek.

Plaats een reactie

Hattrick +9778
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Logisch, mooie kans voor hem, veel succes daar.

Edit : Mario, je was er van overtuigd dat hij zou blijven toch? Haha geintje pik
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:07]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:07
Mooie club Everton en hij kan ook veel meer geld uitgeven. Mooie transfer voor brands!
Vind ik leuk
Hattrick +9778
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Zeker, hij gaat het daar wel goed doen denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:12
Ik moet het nog zien.
Het gevolg zal wel zijn dat een aantal sterkhouders van PSV nu richting Liverpool gaan.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:17
Hij kent de prijzen bij Psv,dus er is absoluut kans dat hij Psv spelers mee neemt.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:19
Die het niveau van Liverpool aankunnen? Misschien de koffiejuffrouw
Vind ik leuk
soplul +1830
woensdag 16 mei 2018 om 16:21
Neem aan dat je weet dat Everton in Liverpool ligt?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:21]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:22
Shit nee, ik vergis mij gewoon......schaamteloze fout!! Dank je
Vind ik leuk
soplul +1830
woensdag 16 mei 2018 om 16:24
Ach ja je weet wat ze zeggen.
Kan iedereen gebeuren.....
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:27
Alleen de domsten als eerst?
Vind ik leuk
jaja_PSV +33307
woensdag 16 mei 2018 om 18:17
Lekker boeiend. Zolang er maar.fors.geld op tafel komt.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:26
Geld zat bij Everton. Kan PSV misschien wel goed cashen. Zou alleen niet weten wie hij mee zou moeten nemen van PSV die echt een versterking is voor Everton.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:53
De Jong en Brenet natuurlijk!

De enigste speler die wat toe zou voegen lijkt mij Lozano. Misschien Van Ginkel nog, maar we hebben ook gezien hoe snel het met Klaassen is gegaan in Liverpool.
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 16 mei 2018 om 17:37
Arias?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:42
Wie dan?
Vind ik leuk
Maxidi +3281
woensdag 16 mei 2018 om 21:10
Misschien Lozano en Arias. En klaar !!!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:18
Ik weet het niet. Brands is wel een gentleman. Misschien over een jaar?
Vind ik leuk
PoepWagen +1309
woensdag 16 mei 2018 om 16:31
Met alle respect maar kan er geen één noemen die ook maar iets te zoeken heeft in de BPL.
Vind ik leuk
Polly11 +2666
woensdag 16 mei 2018 om 18:12
Zoet kan daar makkelijk mee
Vind ik leuk
PoepWagen +1309
woensdag 16 mei 2018 om 22:51
Nee man, die heeft daar niks te zoeken!
Vind ik leuk
Mari +4697
woensdag 16 mei 2018 om 17:00
Haha, wie dan behalve Lozano?
Nee hij zal eerder gaan shoppen bij Ajax.
PSV heft een goed collectief, maar weinig individualisten die goed zijn
Ajax net andersom
Vind ik leuk
mcmodd +18777
woensdag 16 mei 2018 om 16:33
Wa.t is nu je intieme doel Brands? “Nou ehm, eeeh, eeuuh, ja dat is dan toch meer eeeuh geld uitgeven denk ik”. Hoe sneller je het zegt, hoe stommer het klinkt. Daar kan jij niks aan doen elmagico, en het is jouw geld ook niet.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:38
Bedoel meer dat er veel meer mogelijk is bij Everton en hij in een andere vijver kan vissen.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 07:53
OK, zo ken ik je weer, dit heet onderbouwen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6799
woensdag 16 mei 2018 om 20:02
Ultieme, misschien.....?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:35
wel meer geld maar vaak komen de toppers niet naar everton
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:40
Een goede TD kan veel voor elkaar krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:51
vorige keer vertelde koeman dat ook (is mischien wel geen technisch directeur) dat er wel voldoende geld is maar dat de toppers niet echt komen (in engeland heb je natuurlijk een behoorlijke top clubs in vergelijking met andere competities)

kijk maar naar een Newcastle ook een grote club moet het nu ook doen met aankopen uit de eredivisie of spelers die op het 2e plan zijn geraakt bij een concurrent.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 07:55
Kramertje, je schiet in de roos. Daarom halen ze Brands. Hij heeft laten zien dat hij spelers weet over te halen die niet automatisch aan PSV dachten. Dat kan ook bij Everton.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:13
ik denk persoonlijk heel lastig
(je hebt eigenlijk al 6 topclubs in engeland) city,united,liverpool, tottenham, Chelsea en arsenal)

daaronder komt Everton met heel veel andere clubs

mischien dat Brands wel kans maakt bij talentvolle spelers
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:57
Gaat straks veel Ajacieden proberen te kopen :-)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:08
Als ze goed zijn en bij de club passen waarom niet zou ik zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 22:03
Er is 1 ding wat brands goed kan en dat is geld uitgeven. Op een goede manier dan. Het tegenovergestelde van overmars. Zijn kwaliteit ligt in het binnenhalen. Deze 2 moeten we kruisen dan krijgen we de ideale technische directeur. Wie denken jullie dat het mannetje en vrouwtje wordt?
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 22:04]
Vind ik leuk
2cents +45711
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Interessant natuurlijk welke spelers uit de eredivisie hij eventueel meeneemt.
Vind ik leuk
Hattrick +9778
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Ajacieden, om Psv een handje te helpen haha.
Vind ik leuk
Cappie +6550
woensdag 16 mei 2018 om 16:20
Ja, dat hebben we inderdaad heel erg nodig.
Vind ik leuk
soplul +1830
woensdag 16 mei 2018 om 16:21
Moeten ze bij Everton niet juist nog een kwijt?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:26
Arnessen heeft goeie contacten bij Chelsea dus dat gaat wel goed komen en niet alleen Chelsea denk dat hij wereld wijd wel goeie contacten heeft....
Vind ik leuk
zwollie +6141
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Niet veel denk ik die Engeland aankunnen.
Vind ik leuk
2cents +45711
woensdag 16 mei 2018 om 16:22
0, 1 of 2 misschien?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:26
Heb je er ook over nagedacht dat hij spelers van everton bij psv kan stallen?
Vind ik leuk
2cents +45711
woensdag 16 mei 2018 om 18:56
Klaassen?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:29
Die wil daar niet heen. Maar er lopen daar genoeg aankopen die van waarde kunnen zijn in de eredivisie en nog tekort komen voor de top premier league wasr ze naar toe willen
Vind ik leuk
2cents +45711
woensdag 16 mei 2018 om 20:12
Zoals wie bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:22
Stekelenburg als zoet vertrekt, bv? Vlasic is ook een jonge jongen die nog tekort komt in pl.
Vind ik leuk
2cents +45711
woensdag 16 mei 2018 om 20:29
Stekelenburg als je net die gast van VVV hebt gehaald? Vlasic zou kunnen hoor maar is dat een grote verbetering voor PSV? Kwalitatief loopt er bij Everton ook best wat middelmaat.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:03
Bij psv gaat v ginkel weg. Ramselaar is het nog niet. Pereiro is onzeker of hij blijft. Aanvallende middenvelders hebben ze nodig. Vandaar dat ze ook labyad wilde hebben.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Twee keer je reactie gewijzigd?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:31
Bovenaan staan is heilig voor sommige leden zeg maar-;)
Vind ik leuk
Berbr +673
woensdag 16 mei 2018 om 16:19
Jan van Halst is beschikbaar. Gert Jan Verbeek kan ook, die heeft gezegd dat ie van het veld naar het bureau wil.
Vind ik leuk
Butsbal +10623
woensdag 16 mei 2018 om 20:44
Dan moet hij zelf maar een bureau timmeren
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:19
Neeeeeeeeee! Och ja, Arnessen heeft ook heel veel netwerk en heeft Toen die tijd ook mooie spelers binnengehaald! Hattrick van jou kan ik het hebben Pik! ;-)
Vind ik leuk
Hattrick +9778
woensdag 16 mei 2018 om 16:57
Haha dat wist ik wel ;)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:00
Och ja de netwerk die Arnesen heeft die is groter dan Brands..... We zien het wel allemaal. Piet Visser mag ook als scout terug komen onee is te oud denk ik. Maar fijn dat je aan mij dacht Pik
Vind ik leuk
Hattrick +9778
woensdag 16 mei 2018 om 17:24
Komt vast wel goed.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:34
Tuurlijk heb er alle vertrouwen in ;)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:40
Op Jurjus, Poulsen, Luckassen en Maher na....alles goed gegokt. Want dat blijft het altijd. !! Megadeals gemaakt voor eredivisielevel. Denk nog aan Strootman, Mertens , Depay, Wijnaldum etc....met als kers op de taart...Locadia.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Heeft Ajax toch nog kans aankomende seizoenen.....jammer dit..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Da's nog al breaking news
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Het is geen verrassing. Brands, bedankt voor alles. Je hebt t echt goed gedaan.
Vind ik leuk
Vak422 +499
woensdag 16 mei 2018 om 16:10
Karig bedank berichtje van psv?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:15
Hing in de lucht dit,accepteren en doorpakken. Gebeurd gewoon in de voetballerij.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:02
Had er ook al rekening mee gehouden. We hebben een ervaren man die samen met John en Phillip een mooie selectie neer zal zetten. Enne Marcel hark nog 1a2 mexicaantjes binnen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Jammer voor PSV maar het is hem gegund!
Vind ik leuk
Vamos7 +879
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Was toch lang en breed bekent dat Brands naar Everton ging Voetbalprimeur?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:34
Wellicht kun je eens de aandrang onderdrukken om je stompzinnige retoriek te debiteren en je zaaddodende herhaling van zetten te doseren.

In de periferie van jouw talloze nom de plumes ontspint zich namelijk nooit een positief prikkelend discours. Je acteert met elk van je dubieuze en oliedomme trolaccounts dwangmatig en op een stuitend laag empatisch, sociaal en cognitief niveau.




[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:35]
Vind ik leuk
Vamos7 +879
woensdag 16 mei 2018 om 16:35
Ik mag jou wel!
Vind ik leuk
henkvlis +2534
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Marcel,

Dank voor de mooie jaren die je PSV en Nederland hebt gegeven.
Het ga je goed bij Everton !
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:29
Precies! Dankjewel Marcel voor je mooie jaren!!! Je hebt mooie deals binnen gehaald succes bij Everton!!! Dankjewel Marcel!!!!!
Vind ik leuk
Teo Smith +19305
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Mooie stap. Succes & houdoe.

Vind ik leuk
Berbr +673
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Marcel Burns. Benieuwd hoe ie het daar gaat doen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16349
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Blijf Daley Blind nog altijd leuk vinden in het Engels :)
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:10
That's a different cookie ouwuh. ;-)
Vind ik leuk
Donnygo +883
woensdag 16 mei 2018 om 16:06
Had ik al verwacht, Trainer eruit TD vrije gang naar eigen opzet met keuze trainer erbij.
Vind ik leuk
masterpsv +12429
woensdag 16 mei 2018 om 16:07
marcel bedankt!!!!!!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16349
woensdag 16 mei 2018 om 16:07
Goed werk verricht bij onze concurent! Succes
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:07
Bah niet handig vlak voor de start van het transferwindow. Maar veel plezier bij Everton hopelijk neemt ie niet teveel spelers mee met inside info over de contracten.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:07
Brands t ga je goed. Je hebt deze transfer verdient na een paar hele mooie jaren.
Vind ik leuk
michelhx +2792
woensdag 16 mei 2018 om 16:07
Bedankt Marcel voor bewezen diensten en het ga je goed. Kom van de zomer maar een paar spelers halen. Wel voor de hoofdprijs uiteraard!
Vind ik leuk
dhrwobo +17124
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Echt een groot gemis voor ons psv. We hebben veel aan hem te danken. Dus het is hem gegund! Veel plezier en succes Marcel! En bedankt voor al het goeds dat je onze club hebt gebracht.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Jammer voor PSV, maar wel een begrijpelijke keuze.. zo'n kans krijg je niet iedere week. Succes bij Everton Marcel, en bedankt voor wat je gedaan hebt bij PSV
Vind ik leuk
zwollie +6141
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Hoe zou Engels met een hete aardappel in de mond bij Brandsie klinken.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Dat is een aderlating voor PSV. Nu Frank Arnesen aanstellen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:14
Of onze mede Hagenees John de Jong als TD aanstellen?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:16
Dat is ook mogelijk, hebben we nog een lijntje lopen om spelers te halen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:19
Die is hoofdscout bij PSV en waarom denk je dat Den Haag zoveel jeugdspelers de overstap ziet maken naar PSV? Maar op zich zou het netwerk met Den Haag versterkt kunnen worden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:25]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:21
Altijd handig maat.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:08
Bedankt voor de bewezen diensten!
Vind ik leuk
Strijp +7016
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Bedankt Marcel!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5758
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Doei Calimero.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:34
Twat
Vind ik leuk
remakil +4150
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
I’m going down to Liverpool to do nothing, for the rest of my life...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:15
That is the art of living, as much free time as possible.
Vind ik leuk
Mokes +107
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Das jammer voor PSV! Veel succes bij Everton!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Slim om het zinkende schip te verlaten!
Vind ik leuk
Leeuw +4365
woensdag 16 mei 2018 om 16:11
Hahaha... je bent vast in de war.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 17:27
Brands realiseert zich ook dat er een leegloop komt bij PSV die zo groot is dat hij het niet kan opvullen..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:09
Mooi voor Brands en een redelijke aderlating voor PSV lijkt me. Een compliment voor het werk dat hij bij AZ en PSV gedaan heeft. Gezien alle in- en uitgaande transfers bij PSV die worden genoemd, hoop ik voor ze dat er snel een goede vervanger is.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:10
Nu Cocu als trainer aanstellen!
Vind ik leuk
Wazzupp +194
woensdag 16 mei 2018 om 16:11
Nu Overmars halen, of nee van Geel
Vind ik leuk
Vamos7 +879
woensdag 16 mei 2018 om 16:11
Het scheelt dat wij dat allang wisten dat Brands naar Everton ging.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
R94 +775
woensdag 16 mei 2018 om 16:12
Hehe, kunnen we eindelijk een keer fatsoenlijke verdedigers gaan aantrekken. ;)
Vind ik leuk
Leeuw +4365
woensdag 16 mei 2018 om 16:13
Het zat eraan te komen. We gaan je missen Marcel want je bent een topper!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:13
Ontzettend jammer... Ondanks de kritiek van velen door de jaren heen heeft hij goed gehandeld binnen de mogelijkheden van PSV.
Vind ik leuk
tikkietoe +4356
woensdag 16 mei 2018 om 16:13
Hopelijk vinden ze bij PSV een vervanger die nog enigzins in zijn schaduw kan staan.
Sluit me aan dat dit een aderlating is voor PSV.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:13
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA ik hoor alle stumpertjes nog roepen dat hij blijft!!!


Geen illusies meer jongens, geld maakt meer kapot dan je lief is!
Vind ik leuk
B. Alrond +1000
woensdag 16 mei 2018 om 16:18
Zoals de complete directie en enig zicht op een kampioenschap?
Vind ik leuk
soplul +1830
woensdag 16 mei 2018 om 16:40
als ajacied moet jij daar idd alles vanaf weten.
Vind ik leuk
Thilo +1277
woensdag 16 mei 2018 om 16:13
Heuj
Vind ik leuk
B. Alrond +1000
woensdag 16 mei 2018 om 16:17
Bedankt voor alles Marcel.
Vind ik leuk
snibbo +160
woensdag 16 mei 2018 om 16:18
Held!
Vind ik leuk
wil +810
woensdag 16 mei 2018 om 16:18
Die gaat het wel maken bij Everton.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:21
zie Lozano en mischien Zoet daar wel terrecht komen

mischien krijgt Brands wel korting
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:25
Waarom Zoet? Ze hebben Pickford al die 3 klasses beter is
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:32
dat is waar mischien net als cillissen 2e keeper
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:40
Nah dan zou Zoet veel beter bij een grotere club 2e keeper kunnen zijn
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:52
maak ook maar een grapje ik was even vergeten dat ie Pickford daar zat en voor een behoorlijk bedrag iets van 35 miljoen is overgenomen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:21
Zo, die zag ik niet aankomen.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:21
Mooie club. Goed gedaan Marcel. Het gaat je goed
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:22
Ik kreeg de afgelopen weken de indruk dat 'ie toch nog zou blijven. Niet dus.

Desondanks: het is hem absoluut gegund om nog een stap te maken. Heeft mooie dingen gedaan voor PSV binnen de mogelijkheden die er waren.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:23
Hahahahahaha
Vind ik leuk
PSVFU +1111
woensdag 16 mei 2018 om 16:23
Wat levert dat op deze transfer?
Vind ik leuk
GlennR +19
woensdag 16 mei 2018 om 16:23
Succes Brands, bedankt voor alles!
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:25
Ik snap wel dat Everton hem wil hebben want het is een hele goede TD. Hij heeft ook een goed voorkomen, het is een nette man.

Komt wel goed daar bij Everton.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:27
Bedankt Marcel Brands dat je ook ooit voor Feyenoord hebt gespeeld.
Vind ik leuk
PoepWagen +1309
woensdag 16 mei 2018 om 16:28
ok, doei!
Vind ik leuk
BluRP +322
woensdag 16 mei 2018 om 16:33
Mooie stap man, heeft het bij PSV goed gedaan.
Vind ik leuk
Arbee +1516
woensdag 16 mei 2018 om 16:44
Tja, ongeacht je clubvoorkeur kun je niet ontkennen dat Brands gewoon puik werk heeft afgeleverd de laatste acht jaar. Als onder jouw beleid dan drie titels in vier jaar volgen, is het niet meer dan logisch dat de grotere clubs komen aankloppen.

Ik hoop wel oprecht dat Brands bij Everton de tijd krijgt om iets neer te zetten. De club zal flink moeten veranderen als het serieus weer bij de Engelse subtop wil aanhaken. Dat is een proces wat niet binnen één zomer te doen is, en ik hoop dat men dat bij Everton ook niet van hem verwacht.
Vind ik leuk
yuuup +8021
woensdag 16 mei 2018 om 17:13
Het is toch 3 titels in 8 jaar? Apart dat je er opeens 4 van maakt.
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 16 mei 2018 om 17:45
Wat jij zegt klopt, maar 3 titels in de laatste 4 jaar ook.
Vind ik leuk
yuuup +8021
woensdag 16 mei 2018 om 19:09
Het klopt zeker maar waarom 4 jaar pakken terwijl hij 8 jaar bij PSV in dienst is geweest? Lijkt erop dat je het mooier wil maken. Want in die 8 jaar was Ajax 4 keer kampioen.
Vind ik leuk
13 +9627
woensdag 16 mei 2018 om 19:14
Ben geen PSV’er hoor, dus ben niet aan het verdedigen, maar denk dat voor Everton met name die laatste jaren gewoon tellen.
Vind ik leuk
yuuup +8021
woensdag 16 mei 2018 om 19:17
Voor Everton wel. En natuurlijk de geslaagde aankopen.
Vind ik leuk
Arbee +1516
vrijdag 18 mei 2018 om 14:06
Klopt, ja. Maar je moet je ook goed beseffen dat een club niet binnen één zomer dominant kan worden. Ook als technisch directeur stap je ergens binnen en ga je werken aan stabiliteit en succes. Als je dan ziet dat PSV in de acht jaar van Brands drie titels heeft gepakt, en dan ook nog alle drie in de laatste vier jaar, kun je niet anders dan concluderen dat PSV onder Brands stappen heeft gemaakt. Dat is waar een club naar Everton naar op zoek is.

Daarnaast geldt in de voetballerij ook dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd, en dat geldt voor Brands niet anders. Als PSV die drie titels nou vlak na zijn aantreden had gepakt en nu al vier jaar droog zou staan, was niemand in hem geïnteresseerd.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:45
De Graafschap uit heeft hem toch wel gered. Anders pak je 2 titels in 8 seizoenen. Ben erg benieuwd wat hij mag gaan spenderen. Moeilijke club want het is een subtopper.
Vind ik leuk
Retweet +166
woensdag 16 mei 2018 om 16:46
Jammer.
Vind ik leuk
Sil95 +8435
woensdag 16 mei 2018 om 16:48
Niet meer dan begrijpelijk dat Brands deze kans met twee armen aangrijpt. Heeft in die 8 jaar tijd puik werk verricht en de club PSV veel goeds gebracht. Het halen van spelers als Moreno , Guardado en recentelijk Lozano geeft aan dat Brands een uitstekende manager is. Over het algemeen komen spelers van dat kaliber niet naar de Nederlandse Eredivisie. Ik ben benieuwd wat Brands kan bewerkstelligen bij Everton. Het is vooral van belang dat hem de tijd gegund wordt , vaak worden coaches of directeuren al direct na 1 teleurstellend seizoen de laan uitgestuurd. Voetbal is soms complete waanzin wat dat betreft.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:50
hallo als ikeen keer wildj bij jullie zouw dat dan kunnen ik ben zelf op zoek naar iemand keer lten zien . wat ik kan leuk bedrag voor terug krijgen
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 16:52
Marcel bedankt voor alles! Een aantal voor het oog onmogelijke transfers gerealiseerd (denk aan Lozano, Pereiro en Romero).
Vind ik leuk
Mari +4697
woensdag 16 mei 2018 om 16:59
Pereiro hoef je niet trots op te zijn. Van zijn niveau lopen er meer dan genoeg rond in Nederland.
Lozano is goed
Romero heeft de pech gehad geblesseerd te zijn.
Vind ik leuk
Bhj +649
woensdag 16 mei 2018 om 16:55
Het is niet waar, verwacht je toch niet. Leuk voor hem.
Ik vraag me af welke (ex) AZ'er er TD gaat worden.
Vind ik leuk
Cookee +8567
woensdag 16 mei 2018 om 18:22
Denk je dat PSV zelf niemand heeft voorbereid?
Een miljoenen bedrijf die Brands laat gaan die heeft al iemand natuurlijk.

Ook raar dat Liverpool Brands uit een land moet halen wat een voetbaldwerg is.
Vind ik leuk
Mari +4697
woensdag 16 mei 2018 om 16:57
Gefeliciteerd en veel succes.
Vind ik leuk
Bullet +2189
woensdag 16 mei 2018 om 16:59
Mooi hoe het beschreven wordt:
"Van de laatste 4 jaar werd PSV 3x kampioen!!! Mooi natuurlijk, en goed ook! Maar van de 8 jaar dat Brands bij PSV zit, is hij.... Juist! 3x kampioen geworden. Je kunt het verhaal zo mooi vertellen als je als supporter uitkomt natuurlijk.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1248
woensdag 16 mei 2018 om 17:01
Doei , die trein komt maar 1 x voorbij.
Vind ik leuk
B3v3r +319
woensdag 16 mei 2018 om 17:03
Mooie stap voor hem, hopelijk sponsort hij de Eredivisie nog met een paar mooie aankopen.

Kan zo 3 spelers opnoemen die het bij Everton prima zouden doen.
Vind ik leuk
Cookee +8567
woensdag 16 mei 2018 om 18:20
Wie Klaassen?
Vind ik leuk
B3v3r +319
donderdag 17 mei 2018 om 08:29
Arias, De Ligt en Ziyech zijn prima spelers voor Everton.
Vind ik leuk
Cookee +8567
zondag 20 mei 2018 om 15:47
Zou hij echt spelers bij PSV weg meenemen? Das niet zo netjes toch?
Arias en Ziyech zou ik graag die kans zien krijgen.
De Ligt zou ik niet aandurven... die moet zich bewijzen tegen echt goede spitsen.
Vind ik leuk
Lubje +694
woensdag 16 mei 2018 om 17:19
Prima besluit van Brands. Soms moet je ook eens een risico nemen. Nu moet hij alleen nog zien een goede coach te vinden voor Everton. Met de huidige coach (Allardyce) houdt het namelijk niet over.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:01
sjezus vandaag psv dag of zo, wordt gek van al dat psv nieuws.
eerst een hele dag toen ze kampioen werden nu weer een dag omdat er iemand weg gaat.
Vind ik leuk
Cookee +8567
woensdag 16 mei 2018 om 18:19
Ongelukkig moment voor een TD om weg te gaan,
dit gaat PSV voelen.
Een TD hoort in Februari weg te gaan, dan kan hij bouwen aan een nieuw team en dan is het niet zo druk op zijn vlak.
Ik vind 't ook raar dat er in Liverpool met zoveel ex-klasse spelers niemand rondloopt die zijn baan aankan, geen Dalgliesh of zo? Of Ian Wotsisname?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 18:44
Gun het hem van harte,maar ik ben bang de verkeerde keuze bij onrustclub everton.
Het engelse ac milan.
En dan heeft hij het geeneens alleen voor het zeggen.
Maar we hebben nu wel een vriend in de pl.
Niks mis mee,psv zal blijven groeien.
Had hij dit jaar een cl waardig psv neergezet had hij volgend jaar bij een topclub aan de slag gekund.
Maar het is hem uiteraard van harte gegund,heeft meegeholpen psv terug te brengen waar het hoort na het reeker debakel.
Succes mnr brands,hoop voor u dat ik ernaast zit.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 18:48]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:07
Een gemis voor psv denk ik...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:14
Oud nieuws was al lang bekend ! Brandsie bedankt Jonguh voor al de mooie jaren. En ge weet het he : we zijn de beste van Nederland ! Kampioenuh
Vind ik leuk
Pietje2015 +12396
woensdag 16 mei 2018 om 21:01
brands verlaat het schip, de transfer lijken kunnen uit de kast.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV komt met bevestiging: Brands verlaat Eindhoven voor Everton