Van der Gaag zegt 'nee' tegen buitenlandse club: Ik was al in gesprek

    Van der Gaag zegt 'nee' tegen buitenlandse club: "Ik was al in gesprek"

    woensdag 16 mei 2018 om 18:15

    Mitchell van der Gaag heeft een baan bij Sydney FC afgezegd om als trainer aan de slag te kunnen bij NAC Breda. Dat onthult de oefenmeester woensdag in gesprek met FOX Sports.

    "Ik was al in gesprek met een buitenlandse club (Syndey FC, red.), daar hadden we al één of twee gesprekken mee gehad", zegt Van der Gaag. "Toen wist ik niet hoe lang dat zou gaan duren. Op het moment dat NAC kwam hebben we met elkaar gesproken." De Australische club vist daarmee achter het net. Dat is overigens in goed overleg gegaan, aldus Van der Gaag. "Er komt iets op je pad waarvan je zegt: dat spreekt me enorm aan."

    Of de bij Excelsior vertrekkende trainer nog spelers meeneemt uit Rotterdam? "Ik weet hoe Hans (Smulders, algemeen directeur NAC, red.) werkt, ook met schaduwlijstjes. Er zijn altijd spelers interessant van Excelsior, we zijn niet voor niets als elfde geëindigd. Ik weet nu nog niet wat er gaat gebeuren, maar het zou eventueel kunnen", aldus Van der Gaag.

    Plaats een reactie

    woensdag 16 mei 2018 om 18:18
    Oftewel: Sydney had andere opties, nac 2e keus dus
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:26
    Omdat?

    Ik denk dat Sydney als eerste aan de bel trok.

    En zijn keuze voor NAC heeft ook met zijn zoon te maken denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:28
    Nac 2e keus,geloof ik niet Rood wit blauw.
    Vd Gaag heeft bewust nac gekozen
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +35
    woensdag 16 mei 2018 om 20:11
    Dat is willem2 rood wit blauw😁
    Vind ik leuk
    Gustavo +2928
    woensdag 16 mei 2018 om 21:47
    Sydney mee voor ze.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +1651
    woensdag 16 mei 2018 om 18:18
    Doet NAC goed aan. Heeft met Excelsior boven (mijn) verwachting gepresteerd. Nu hopen dat hij in Breda kan bouwen aan een stabiele eredivisionist
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2515
    woensdag 16 mei 2018 om 18:35
    Lul toch niet man. Met je buitenlandse club en een hoop geblaat. Je hebt gegokt en verloren. Deze stap is een heel vreemde. NAC is terecht blij met deze coach. Maar je geloofwaardigheid ben je bij het publiek wel kwijtgeraakt
    Vind ik leuk
    Jafio +891
    woensdag 16 mei 2018 om 18:54
    Dat kan je niet begrijpen als Ajax supporter. Maar dat zegt heel veel over jou. Vd Gaag kan gaan werken met een ploeg waar 20.000 supporters achter staan, met leuke talenten van City en zijn zoon speelt bij Nac wijsneus
    Vind ik leuk
    FCG1971 +247
    woensdag 16 mei 2018 om 19:09
    Deze man weet donderspoed hoe je je carrière stap voor stap op moet bouwen. Heeft een heel goede naam in Portugal. Ik vraag mij af waar jij je geschreeuw op baseert
    Vind ik leuk
    Donnygo +931
    woensdag 16 mei 2018 om 18:38
    Denk dat Sydney FC niet de uitdaging zou zijn die hij in gedachten had.
    Vind ik leuk
    Hattrick +10919
    woensdag 16 mei 2018 om 18:52
    Zonde dat hij naar Nac gaat. Niet echt een grote stap vooruit..
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 19:21
    Alles afkomstig van boven de rivieren dat verhuist naar een club onder de rivieren gaat er op vooruit.
    Vind ik leuk
    Hattrick +10919
    woensdag 16 mei 2018 om 19:53
    Ja natuurlijk...
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +233
    woensdag 16 mei 2018 om 20:05
    Haha hap hap:)
    Vind ik leuk
    Bergwag +590
    woensdag 16 mei 2018 om 19:06
    Haha, een of twee gesprekken gehad. Hoe vergeetachtig ben je als je dat al niet eens meer weet...
    Vind ik leuk
    Eendracht +12098
    woensdag 16 mei 2018 om 19:12
    Misschien waren het er wel drie...
    Vind ik leuk
    Bergwag +590
    woensdag 16 mei 2018 om 19:14
    Dat kan ook nog! We zullen het nooit weten
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:25
    Goede keus van nac maar weet niet of het kwa ranking nou echt een stap vooruit is voor hem kwa supporters en beleving wel lijkt me
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:18
    Nein, no, non, não, nej, nie, hayır
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:34
    Goede keuze! Welkom bij de parel van het zuiden!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:36
    Ben geen nac fan maar de zaterdagavond is echt een nac thuisspeel avond met de sfeer enzo 👍
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Gaag zegt 'nee' tegen buitenlandse club: "Ik was al in gesprek"