Dikke knipoog van PSV'er: Misschien kan Brands mij naar Everton halen

Dikke knipoog van PSV'er: "Misschien kan Brands mij naar Everton halen"

woensdag 16 mei 2018 om 19:37

Luuk de Jong weet het wel: hij wordt met alle liefde pinchhitter bij het Nederlands elftal. Omdat Bas Dost een punt heeft gezet achter zijn interlandcarrière, is die rol vrijgekomen.

"Ik weet hoe de verhoudingen waren, dat Bas de pinchhitter was", zegt De Jong na de eerste trainingsdag in Zeist tegen de NOS. "Nu heb je met (Wout, red.) Weghorst en mij ook twee jongens die dat kunnen. Ik snap dat de trainer op die manier naar ons kijkt. Het liefst speel je altijd in de basis, maar als je zo'n rol krijgt is dat ook geweldig."

Zo duidelijk als hij is over zijn beoogde Oranje-rol, zo weinig kan De Jong zeggen over zijn toekomst. Hij weet nog niet of hij ook komend seizoen onder contract staat bij PSV. "Ik heb nog geen idee. Er is zeker interesse van andere clubs. Als er iets moois komt wat bij mij past, zou ik dat zeker overwegen, maar ik heb het heel erg naar mijn zin bij PSV. Het is niet dat ik weg moet, dat zeker niet."

De Jong ziet een transfer naar Everton in elk geval wel zitten. Daar werd technisch manager Marcel Brands woensdag aangesteld. "Misschien kan hij mij naar Everton halen", zegt hij met een knipoog.

Plaats een reactie

BassieN +11055
woensdag 16 mei 2018 om 19:40
Het is somber gesteld met het Nederlandse voetbal, Wout Weghorst en Luuk de Jong als pinchhitters.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:40
Met daarachter Janssen en Locadia :'(
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:49
Luuk wil vertrekken,begrip na 3 titels bij psv
Vind ik leuk
Marco S +3636
woensdag 16 mei 2018 om 19:40
Brands gaat Labyjat kopen van Ajax..
Vind ik leuk
Stom +64
woensdag 16 mei 2018 om 19:45
Da's wel een behoorlijke gok. Zou kunnen slagen, zou de nieuwe Klassen kunnen worden. Zou in het eerste jaar iets meer op zeker spelen.
Vind ik leuk
kevinleo +2337
woensdag 16 mei 2018 om 21:04
Labyjat en klassen, top jongens! Ik ga even op een topic kijken waar het gaat over missy en renaldo
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:40
Bedankt Luuk veel plezier bij Everton
Vind ik leuk
davidben +3185
woensdag 16 mei 2018 om 19:44
Prima speler voor achter Tosun en Niasse
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:43
M. Brands gaat als eerste N. Viergever kopen van PSV. Dat heb ik gehoord.
Vind ik leuk
MojoRisin +8341
woensdag 16 mei 2018 om 19:44
Hij zal Lozano wel proberen te halen..
Vind ik leuk
ihvmmdk +5637
woensdag 16 mei 2018 om 19:48
Veel te duur voor Everton.(alhoewel, PL club veel geld) Daarbij, ik vraag me af of hij past in de PL.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:56]
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:53
Ze leggen er zo 60 Miljoen voor neer daar in Engeland hoor...
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 19:45
Er zijn überhaupt niet veel spelers uit de eredivisie die waarde toevoegen aan Everton, maar Luuk de Jong hoort daar zeker niet bij.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:22
Gelukkig dat hij het met een 'knipoog' zei
Vind ik leuk
Kuip +5002
woensdag 16 mei 2018 om 19:47
Zal me niet verbazen dat de Jong inderdaad naar Everton gaat. Of van Ginkel.
Vind ik leuk
Koeroe +7967
woensdag 16 mei 2018 om 20:21
Denk van ginkel eerder. Maar denk dat Brands ook wel aan PSV denkt en hem niet gelijk zal proberen weg te kapen voor de neus van PSV. Geef misschien Arias nog wel het meeste kans
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:37
Zou een slechte manager zijn als hij daarom v Ginkel niet zou willen halen...
Je huidige club niet een goede speler aanbieden omdat hij belangrijk is voor je vorige club.
PSV kan hem niet kopen v Chelsea dus dat maakt het erg makkelijk....
Vind ik leuk
Koeroe +7967
woensdag 16 mei 2018 om 20:40
Zijn genoeg andere spelers. Als hij niet haalbaar blijkt zeker doen, maar hem zomaar halen zonder PSV de mogelijkheid geven vind ik minder chique.
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 21:33
Arias ook niet, Coleman is een publieks lieveling daar en waarschijnlijk toekomstige aanvoerder, die speelt Arias niet uit de basis
Vind ik leuk
Bizzy +14773
woensdag 16 mei 2018 om 19:49
Brands is gecharmeerd van Marco van Ginkel en Hirving Lozano bij Psv.

Zijn lijnt met Az is ook kort. Als ik hem was zou ik Alireza naar Everton halen. Daarnaast is van Ginkel ook een optie. Everton kan Lozano niet betalen. Als hij een top WK speelt dan moet hij minimaal 60 mil opleveren. Everton gaat dat nooit betalen.

Rol van Klaasse is uitgespeeld. Die mag weg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
Morris +18830
woensdag 16 mei 2018 om 20:03
Ja echt. KlaasseN mag weg?
Vind ik leuk
Bizzy +14773
woensdag 16 mei 2018 om 21:35
Het is toch geen gelukkig huwelijk of wil je beweren van wel
Vind ik leuk
Morris +18830
woensdag 16 mei 2018 om 22:49
Kan zijn. Ik heb nergens gelezen dat Brands hem wil verkopen.

Ik zie graag een link..
Vind ik leuk
Wazzupp +194
woensdag 16 mei 2018 om 19:58
Die gaat zowiezo weg, was al 2x bijna weg
Vind ik leuk
Het Brein +2973
woensdag 16 mei 2018 om 20:00
Luuk is wel iets voor Cardiff! Kan hij alsnog de PL in..
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:05
Depay in de spits
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:05
Zijn de cornervlaggen soms verkocht dat Luuk daar heen kan?
Vind ik leuk
woensdag 16 mei 2018 om 20:09
Ja voor een paar pond.
Vind ik leuk
Rsp5 +231
woensdag 16 mei 2018 om 20:57
Dit kan voor Psv nog wel eens gunstig uitpakken. Zal wel een soort van verbond afgesproken zijn.
Als je leest dat Ajax meer dan 50 milj. kan beuren, zullen we toch weer creatief moeten zijn.
Vind ik leuk
stollie38 +16463
woensdag 16 mei 2018 om 21:02
Bij Newcastle en Gladbach kwam je ook al niet uit de verf en dus waarom zou Everton je halen dan. Maar ja Pelle lukte het wel.
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 21:33
Pelle vergelijken met Luuk is hetzelfde als Coutinho met El Ghazi.
Vind ik leuk
Paul1982 +9309
woensdag 16 mei 2018 om 21:20
Dream on Luukie
Vind ik leuk
Gustavo +2632
woensdag 16 mei 2018 om 21:32
Luuk wil weg maar geen enkele club is weg van Luuk.
Vind ik leuk
stollie38 +16463
woensdag 16 mei 2018 om 21:37
Fc Verweggistan.
Vind ik leuk
Maxidi +3281
woensdag 16 mei 2018 om 21:40
Waarom wat dan... als Cornervlag ???
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 00:30
Lucia de Jong naar Everton??? Weet zij dan niet dat ze in de PL niets hebben met huilebalken??
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 02:17
hahaha... hij smeekt om bij psv weg te kunnen. en smeekt om in oranje te spelen. loser
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dikke knipoog van PSV'er: "Misschien kan Brands mij naar Everton halen"