Dikke knipoog van PSV'er: Misschien kan Brands mij naar Everton halen

    Dikke knipoog van PSV'er: "Misschien kan Brands mij naar Everton halen"

    Gepubliceerd: woensdag 16 mei 2018 om 19:37wo 16-05-2018 om 19:37

    Luuk de Jong weet het wel: hij wordt met alle liefde pinchhitter bij het Nederlands elftal. Omdat Bas Dost een punt heeft gezet achter zijn interlandcarrière, is die rol vrijgekomen.

    "Ik weet hoe de verhoudingen waren, dat Bas de pinchhitter was", zegt De Jong na de eerste trainingsdag in Zeist tegen de NOS. "Nu heb je met (Wout, red.) Weghorst en mij ook twee jongens die dat kunnen. Ik snap dat de trainer op die manier naar ons kijkt. Het liefst speel je altijd in de basis, maar als je zo'n rol krijgt is dat ook geweldig."

    Zo duidelijk als hij is over zijn beoogde Oranje-rol, zo weinig kan De Jong zeggen over zijn toekomst. Hij weet nog niet of hij ook komend seizoen onder contract staat bij PSV. "Ik heb nog geen idee. Er is zeker interesse van andere clubs. Als er iets moois komt wat bij mij past, zou ik dat zeker overwegen, maar ik heb het heel erg naar mijn zin bij PSV. Het is niet dat ik weg moet, dat zeker niet."

    De Jong ziet een transfer naar Everton in elk geval wel zitten. Daar werd technisch manager Marcel Brands woensdag aangesteld. "Misschien kan hij mij naar Everton halen", zegt hij met een knipoog.

    Plaats een reactie

    BassieN +11070
    woensdag 16 mei 2018 om 19:40
    Het is somber gesteld met het Nederlandse voetbal, Wout Weghorst en Luuk de Jong als pinchhitters.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 19:40
    Met daarachter Janssen en Locadia :'(
    Vind ik leuk
    Marco S +6533
    woensdag 16 mei 2018 om 19:40
    Brands gaat Labyjat kopen van Ajax..
    Vind ik leuk
    Stom +467
    woensdag 16 mei 2018 om 19:45
    Da's wel een behoorlijke gok. Zou kunnen slagen, zou de nieuwe Klassen kunnen worden. Zou in het eerste jaar iets meer op zeker spelen.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2780
    woensdag 16 mei 2018 om 21:04
    Labyjat en klassen, top jongens! Ik ga even op een topic kijken waar het gaat over missy en renaldo
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +791
    woensdag 16 mei 2018 om 19:40
    Bedankt Luuk veel plezier bij Everton
    Vind ik leuk
    davidben +5756
    woensdag 16 mei 2018 om 19:44
    Prima speler voor achter Tosun en Niasse
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 19:43
    M. Brands gaat als eerste N. Viergever kopen van PSV. Dat heb ik gehoord.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13473
    woensdag 16 mei 2018 om 19:44
    Hij zal Lozano wel proberen te halen..
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6909
    woensdag 16 mei 2018 om 19:48
    Veel te duur voor Everton.(alhoewel, PL club veel geld) Daarbij, ik vraag me af of hij past in de PL.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 19:53
    Ze leggen er zo 60 Miljoen voor neer daar in Engeland hoor...
    Vind ik leuk
    Kuip +9067
    woensdag 16 mei 2018 om 19:47
    Zal me niet verbazen dat de Jong inderdaad naar Everton gaat. Of van Ginkel.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12461
    woensdag 16 mei 2018 om 20:21
    Denk van ginkel eerder. Maar denk dat Brands ook wel aan PSV denkt en hem niet gelijk zal proberen weg te kapen voor de neus van PSV. Geef misschien Arias nog wel het meeste kans
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5934
    woensdag 16 mei 2018 om 20:37
    Zou een slechte manager zijn als hij daarom v Ginkel niet zou willen halen...
    Je huidige club niet een goede speler aanbieden omdat hij belangrijk is voor je vorige club.
    PSV kan hem niet kopen v Chelsea dus dat maakt het erg makkelijk....
    Vind ik leuk
    Koeroe +12461
    woensdag 16 mei 2018 om 20:40
    Zijn genoeg andere spelers. Als hij niet haalbaar blijkt zeker doen, maar hem zomaar halen zonder PSV de mogelijkheid geven vind ik minder chique.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 21:33
    Arias ook niet, Coleman is een publieks lieveling daar en waarschijnlijk toekomstige aanvoerder, die speelt Arias niet uit de basis
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    woensdag 16 mei 2018 om 19:49
    Brands is gecharmeerd van Marco van Ginkel en Hirving Lozano bij Psv.

    Zijn lijnt met Az is ook kort. Als ik hem was zou ik Alireza naar Everton halen. Daarnaast is van Ginkel ook een optie. Everton kan Lozano niet betalen. Als hij een top WK speelt dan moet hij minimaal 60 mil opleveren. Everton gaat dat nooit betalen.

    Rol van Klaasse is uitgespeeld. Die mag weg.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    woensdag 16 mei 2018 om 20:03
    Ja echt. KlaasseN mag weg?
    Vind ik leuk
    Bizzy +22290
    woensdag 16 mei 2018 om 21:35
    Het is toch geen gelukkig huwelijk of wil je beweren van wel
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    woensdag 16 mei 2018 om 22:49
    Kan zijn. Ik heb nergens gelezen dat Brands hem wil verkopen.

    Ik zie graag een link..
    Vind ik leuk
    Wazzupp +625
    woensdag 16 mei 2018 om 19:58
    Die gaat zowiezo weg, was al 2x bijna weg
    Vind ik leuk
    Het Brein +4524
    woensdag 16 mei 2018 om 20:00
    Luuk is wel iets voor Cardiff! Kan hij alsnog de PL in..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:05
    Depay in de spits
    Vind ik leuk
    pietprecies +9327
    woensdag 16 mei 2018 om 20:05
    Zijn de cornervlaggen soms verkocht dat Luuk daar heen kan?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:09
    Ja voor een paar pond.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +231
    woensdag 16 mei 2018 om 20:57
    Dit kan voor Psv nog wel eens gunstig uitpakken. Zal wel een soort van verbond afgesproken zijn.
    Als je leest dat Ajax meer dan 50 milj. kan beuren, zullen we toch weer creatief moeten zijn.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17369
    woensdag 16 mei 2018 om 21:02
    Bij Newcastle en Gladbach kwam je ook al niet uit de verf en dus waarom zou Everton je halen dan. Maar ja Pelle lukte het wel.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11887
    woensdag 16 mei 2018 om 21:20
    Dream on Luukie
    Vind ik leuk
    Maxidi +3808
    woensdag 16 mei 2018 om 21:40
    Waarom wat dan... als Cornervlag ???
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:30
    Lucia de Jong naar Everton??? Weet zij dan niet dat ze in de PL niets hebben met huilebalken??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws