Wéér PSV-afvaller bij Oranje: international heeft teveel last van gebroken teen

    Wéér PSV-afvaller bij Oranje: international heeft teveel last van gebroken teen

    woensdag 16 mei 2018 om 20:32

    Luuk de Jong is op de eerste dag van de trainingsstage in Zeist afgehaakt bij het Nederlands elftal. De PSV-spits heeft nog teveel last van zijn teen.

    De Jong brak zijn teen een maand geleden in de kampioenswedstrijd van PSV tegen Ajax. Tijdens de training in Zeist bleek dat hij nog te veel last heeft van de blessure. Opvallend genoeg is De Jong na Steven Bergwijn en Bart Ramselaar de derde speler van PSV die afvalt bij het Nederlands elftal. Alleen Jeroen Zoet is namens de Eindhovense club nog present bij de selectie van bondscoach Ronald Koeman.

    De voorlopige selectie van Oranje bestaat nu uit 28 spelers. Vrijdag maakt Koeman de definitieve selectie bekend. Oranje oefent donderdag 31 mei tegen Slowakije in Stadion Antona Malatinského in Trnava, waar om 20.45 uur wordt afgetrapt. De ploeg vertrekt daarna naar Italië, waar maandag 4 juni in het Allianz Stadium de ontmoeting met de Azzurri wacht. De aftrap in Turijn is eveneens om 20.45 uur.

    Lees meer over:NederlandPSVNederland

    Plaats een reactie

    Banny33 +39
    woensdag 16 mei 2018 om 20:35
    Dat kampioensfeestje is blijkbaar niet zo goed bevallen ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:39
    Er was eens een klein meisje dat een rood kapje had gekregen van haar oma. Dat rode kapje droeg ze elke dag. Daarom noemde men haar ook Roodkapje.
    Op een dag vroeg de moeder van Roodkapje of ze wat eten en drinken naar oma wilde brengen die in het bos woonde. Dat wilde Roodkapje wel en ze ging op weg. Moeder waarschuwde om wel om de weg te blijven en niet dwars door het bos te gaan dwalen. Roodkapje liep door het bos en zag mooie bloemen staan en die ging ze plukken. De boze wolf zag haar bloemen plukken en vroeg waarom ze dat deed. Roodkapje vertelde dat dit voor haar oma was die verderop in het bos woonde. De wolf vertelde aan Roodkapje dat er verderop nog veel meer mooie bloemen bloeide en dat ze daar zeker even moest gaan kijken. Dat deed Roodkapje.
    De wolf kreeg zo wat meer tijd en ging naar het huis van oma. Hij deed net of hij Roodkapje was en kwam zo binnen bij oma en at haar in een keer helemaal op. De wolf deed de kleren van oma aan en ging in het bed liggen.
    Toen Roodkapje aan de deur kwam zei de wolf met een verdraaide stem dat Roodkapje zelf de deur moest open doen en binnen kon komen.
    Roodkapje kwam dichterbij en zag de armen van oma. "Maar oma, wat heeft u een grote armen?" De wolf antwoordde, "dat is om je beter vast te kunnen houden, liefje."
    "Maar oma, wat heeft u een grote oren?" "Dat is om je beter te kunnen horen."
    "Maar oma, wat heeft u een grote ogen?" "Dat is om je beter te kunnen zien."
    En toen kwam de laatste vraag van Roodkapje. "Maar oma, wat heeft u een grote mond?"
    De wolf kwam omhoog en zei: "Dat is om jou beter te kunnen opeten." Hij pakte Roodkapje en at haar meteen helemaal op. Door deze twee lekkere hapjes viel de wolf op het bed in een diepe slaap en ging liggen snurken.

    Een jager die in het bos liep hoorde het gesnurk uit het huisje komen en ging even kijken of het goed ging met oma. Hij zag de wolf en de dikke buik en begreep wat er gebeurt moest zijn.
    Hij sneed snel de buik open en haalde Roodkapje en oma uit de buik die beide nog leefde. Om niets aan de wolf te laten merken stopte ze een aantal stenen terug in de buik en naaide de buik weer dicht.
    Toen de wolf wakker werd voelde hij zich niet lekker en ging water drinken uit de waterput. Daarbij verloor hij door de stenen zijn evenwicht en viel hij in de put en verdronk.

    PAS MAAR OP VP VRIENDJES!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:44
    Bedankt voor de waarschuwing..
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:03
    John ben jij het?
    Vind ik leuk
    Maxidi +3301
    woensdag 16 mei 2018 om 21:24
    Weer een psver vrij, geniet van je vakantie boze wolf !!!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19435
    woensdag 16 mei 2018 om 21:28
    Boze lamzak...
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +979
    donderdag 17 mei 2018 om 11:42
    Nu het verhaal van Wolf en de 7 geitjes???
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    woensdag 16 mei 2018 om 21:10
    Gewenning?
    Vind ik leuk
    Banny33 +39
    woensdag 16 mei 2018 om 23:02
    Of juist extra hard gefeest omdat Feyenoord m vorig jaar had
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    woensdag 16 mei 2018 om 23:08
    Ook dat behoort tot een van de theorieën. Je weet het niet. ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:35
    Weer een psver vrij, geniet van je Vakantie Luuk
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +6022
    woensdag 16 mei 2018 om 20:35
    Al die PSV-ers hebben gewoon geen winnaars mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +8743
    woensdag 16 mei 2018 om 20:36
    Bedenk maar hoe slecht het is dan zo'n club kampioen te laten worden :)
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:37
    Neeee nu ff geen psv tegen ajax topic!! Jongens ff gewoon. Voor 1 keer??
    Vind ik leuk
    Sanders +3011
    woensdag 16 mei 2018 om 20:39
    Gaat ze nooit lukken...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16390
    woensdag 16 mei 2018 om 20:39
    Te laat :p
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 20:37
    Ik zou de interlands maar afzeggen nu..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16390
    woensdag 16 mei 2018 om 20:39
    Zo zijn er nog maar 12 over... 6 tegen 6 en Koeman mag de ballen zelf gaan halen!
    Vind ik leuk
    Der Monarch +1479
    woensdag 16 mei 2018 om 20:47
    PSV wil gewoon scherp aan het nieuwe seizoen beginnen, Zoet wordt toch wel verkocht, dus die hoeft zich niet af te melden. Rest mag ff op adem komen.
    Vind ik leuk
    wil +812
    woensdag 16 mei 2018 om 20:56
    De kneuzen van PSV
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Wazzupp +207
    woensdag 16 mei 2018 om 21:07
    Mietje
    Vind ik leuk
    stollie38 +16591
    woensdag 16 mei 2018 om 21:10
    En dat wil in Engeland spelen? Smalling en Sánchez zien je al aankomen. :-D
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 21:28
    Watjes daar in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Hattrick +10912
    woensdag 16 mei 2018 om 21:33
    Ook die zullen we echt niet missen...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11327
    woensdag 16 mei 2018 om 23:03
    Blijkt maar weer dat de eindjes niet mee kunnen met het hoogste niveau..
    Vind ik leuk
    ditbennick +378
    donderdag 17 mei 2018 om 02:12
    De Jong gebruikt dit als smoes omdat hij weet dat hij toch geen speelminuten krijgt. PSV mentaliteit. Loser.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Wéér PSV-afvaller bij Oranje: international heeft teveel last van gebroken teen