'PSV heeft zomeraanwinst bijna binnen: driejarig contract, meteen verhuurd'

    'PSV heeft zomeraanwinst bijna binnen: driejarig contract, meteen verhuurd'

    woensdag 16 mei 2018 om 23:21

    De transfer van Lars Unnerstall naar PSV is bijna in kannen en kruiken. Dat melden De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad. De Duitse doelman speelt volgend seizoen nog bij VVV-Venlo.

    Unnerstall ondergaat donderdag een medische keuring in Brabant. Als dat geen problemen oplevert, staat hij vanaf 1 juli onder contract bij PSV. De 27-jarige doelman tekent voor drie jaar. Het is de bedoeling dat de Eindhovense club hem eerst nog een jaar verhuurt aan VVV.

    PSV betaalt géén transfersom voor Unnerstall, die vorig jaar zijn handtekening zette onder een eenjarig contract bij VVV. In Venlo maakte hij een uitstekende indruk. Ook in de drie ontmoetingen met PSV dit seizoen deed Unnerstall het goed, hoewel hij liefst twaalf doelpunten om zijn oren kreeg.

    Unnerstall stond eerder onder contract bij Schalke 04, FC Aarau en Fortuna Düsseldorf. Ook sc Heerenveen was naar verluidt voor hem in de markt. Met zijn komst speelt PSV alvast in op de aflopende contracten van Jeroen Zoet en Eloy Room (beiden tot medio 2019).

    Poll

    Is Unnerstall goed genoeg om Zoet op te volgen?

    (7717 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +10861
    woensdag 16 mei 2018 om 23:24
    Slim van ze, kan het er prima bij hebben
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    woensdag 16 mei 2018 om 23:27
    Raar om een 27 jarige te verhuren.
    Vind ik leuk
    Bengelino +10861
    woensdag 16 mei 2018 om 23:30
    Ja is idd onzin
    Vind ik leuk
    Dave VVV +301
    donderdag 17 mei 2018 om 00:24
    Onzin waar ik blij van word :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:05
    Ik ook :P nog een jaar genieten van Unnerstal in de Koel... kan hij ons nog een jaartje in de eredivisie houden !
    Vind ik leuk
    Lampenpit +359
    donderdag 17 mei 2018 om 00:51
    Waarom? Ze hebben nu 2 goede keepers, hij kost op deze manier niks en hij houdt wedstrijdritme in een omgeving waar hij presteert. Prima deal voor PSV.
    Vind ik leuk
    Korm +30983
    donderdag 17 mei 2018 om 07:59
    precies, dit!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:37
    Misschien hebben ze met een andere keeper een mondeling akkoord als Zoet vertrekt
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    donderdag 17 mei 2018 om 05:28
    En wie is dat dan?! Of zal room onder de lat staan?? Vond hem in die paar wedstrijden niet zo goed keepen
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17859
    woensdag 16 mei 2018 om 23:36
    Is 4gever niet de1ste zomeraanwinst van PSV....;-).
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    donderdag 17 mei 2018 om 00:01
    Niet goed genoeg denk ik ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:04
    Goed lezen,er staat PSV heeft zomer aanwinst bijna binnen, ik lees nergens 1ste of 2 de,jij wel?
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17859
    donderdag 17 mei 2018 om 00:23
    Ik heb het prima gelezen, Henk!!!!!

    Ware het niet, dat VP de header al weer heeft aangepast! (wss nav mijn opmerking).

    Buonanotte, bello!;-).
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 05:26
    Oké
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17859
    woensdag 16 mei 2018 om 23:37
    ;-).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 16 mei 2018 om 23:25
    Wat heeft dat verhuren aan VVV voor zin?
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:29
    Dat verhuren begrijp ik ook niet helemaal, dat kan betekenen dat Zoet nog een jaar blijft. Room vind ik persoonlijk niet goed genoeg als 1e keeper voor PSV.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12796
    woensdag 16 mei 2018 om 23:30
    Dan had ik eerder geprobeerd Room van de hand te doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:39
    Gomes??
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:44
    Gezien de leeftijd van Gomes zou dat kunnen. Gomes kan nog wel een jaartje mee inderdaad Mario. Of Zoet verlengen met de Afspraak dat die nog een jaar blijft en die zich in de kijker kan spelen in de Champions League.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5361
    donderdag 17 mei 2018 om 09:43
    Moet PSV wel de CL groepsfase bereiken.
    Scheelt wel dat ze maar 1 tegenstander hoeven te verslaan maar het is pas rond 29 augustus zeker of ze dus CL spelen.
    Lastig om dat dan aan Zoet te beloven.
    Ik denk dat Zoet weg wil naar een andere club waar hij kan bewijzen dat hij beter is dan Cillessen (maar dat blijft lastig zolang Cillessen ondanks zn weinige wedstrijden uitstekend blijft keepen)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:06
    Casio Ramos gaat als derde keeper mee met Brazilië,Buffon is bijna opa.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3651
    donderdag 17 mei 2018 om 00:53
    ?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 05:30
    Ik probeer daarmee te zeggen dat de houdbaarheidsdatum van Keepers groter is dan die van voetballers omdat men stelt dat verhuren raar is ( hij is 27, redelijk jong voor een keeper.)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4839
    donderdag 17 mei 2018 om 07:16
    Even duidelijker zijn in je postings, Henkie. Hersenspinsels en aannames kun je beter ventileren in je postings want ze zijn nu in nevelen gehuld.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +18225
    woensdag 16 mei 2018 om 23:46
    En die prutser Jurjus hebben ze ook nog lopen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1247
    woensdag 16 mei 2018 om 23:46
    Jurjus heeft zich goed bewezen dus dat verklaard de verhuur van Unnerstall
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:49
    Ja die heeft bewezen dat die niet goed genoeg is. Jurjus koste Roda JC de wedstrijd tegen Almere City, met zo'n keeper wil je niet de Champions League in.
    Vind ik leuk
    Kevinho +574
    woensdag 16 mei 2018 om 23:53
    Ze komen toch niet verder dan de kwalificatie van de CL.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4839
    donderdag 17 mei 2018 om 07:13
    Dat hij niet verpietert op de bank bij (Jong) PSV. Kennelijk wilden ze hem graag maar zijn ze bang dat een andere club er mee aan de haal gaat.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    woensdag 16 mei 2018 om 23:26
    Zet die gozer nou meteen onder de lat. Puntenpakker 100 %. Wat wil je dan gaan doen nu als Zoet vertrekt ?? Een 1e keeper duur kopen voor meerdere jaren en Unnerstal nooit een kans geven. Gewoon vertrouwen geven als Nr 1 en Room schikt zich professioneel in Nr 2.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 16 mei 2018 om 23:30
    Ik weet het nog niet zo met hem. Hij keept op zijn 27e nog bij VVV. Dat betekent dat hij dit jaar voor het eerst echt goed keept. Ik hoop dat er een 1e keeper uit buitenland gehaalt wordt en dat Unnerstal 2e keeper wordt en Room.... Tja, Keepte in de wedstrijden dat die de kans kreeg niet heel best. Een jaartje verhuren zal ik zeggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:38
    Deze persoon heeft cl gespeeld met Schalke...had alleen pech dat neuer toen ook bij Schalke was. Dit is echt niet zijn eerste jaar dat hij goed speelt. Bij Düsseldorf keepte hij ook goed.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:39
    Desondanks is hij toch weer naar beneden gegaan kwa niveau. Dat is niet voor niks, Daarbij is de eredivisie een mickey mouse competitie. Dus zo bijzonder goed is hij nou ook weer niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:42
    Behoort bij de beste 3 in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:43
    Ja dan heb je het ook over de eredivisie, Zijn allemaal matige keepers. Beter is er eenmaal niet al helemaal niet in nederland. Geen topkeepers.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    donderdag 17 mei 2018 om 05:31
    Zeiden we ook over zoet en kijk hem nu eens keepen en vooral cl wedstrijden verdomd goed.... maybe een goede keeperstrainer die het wel ff uitlegt;)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    woensdag 16 mei 2018 om 23:38
    Gozer echt, deze keeper is groot, sterk en zijn reflexen zijn werelds. Er staat echt iemand. Bij VVV heeft hij heel veel te doen gehad en geef toe....wekelijks uitblinker en aantoonbaar punten gepakt. Ik zie m graag gewoon als basis, meen ik echt.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:42
    Als 27jarige keeper erg wisselvallig als je kijkt naar zijn verleden. Nu hij 1 goed seizoen heeft gedraaid bij VVV word hij de hemel geprezen. Te overschat deze keeper.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    woensdag 16 mei 2018 om 23:46
    Bij Fortuna Düsseldorf hebben ze gesmeekt of hij bleef, maar hij pruimde de trainer niet. Hij wilde zélf weg en VVV pakte zijn kans. Het is niet zomaar 1 jaar n goede keeper...dat was hij in Duitsland ook al.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:47
    Ook daar was hij wisselvallig, Maar omdat hij wat belangrijke wedstrijden heeft gehad word hij meteen overschat, ik moet het nog maar eerst zien als hij daadwerkelijk voor PSV wedstrijden zal spelen. Maarja eerst nog een jaartje VVV. Hoop voor PSV dat ze zoet niet weg doen en room als basiskracht zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 00:24
    En jii hebt daadwerkelijk wedstrijden gezien van fortuna dusseldorf om te kunnen stellen dat hij wisselvallig was? Hou op hoor. Rare zet van psv wel om een keeper van 27 te halen die je dan gelijk verhuurt. Slaat als een tang op een varken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 04:03
    Ja, ik volg namelijk alle wedstrijden, en oordeel niet zonder een speler genoeg te hebben zien spelen. :) anders had ik niet gereageerd.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    woensdag 16 mei 2018 om 23:48
    In Duitsland staat ‘ie onder supporters van diverse andere clhbs gewoon bekend als een erg goede keeper.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 16 mei 2018 om 23:52
    Als je bij Fortuna Düsseldorf wekelijks uitblinkt kan je wel naar een betere club als VVV. Ik denk dat, dat smeken allemaal wel meeviel:)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 16 mei 2018 om 23:48
    Jurjus keepte ook heel goed bij De Graafschap;) Ook als keeper is het een wereld van verschil, als je bij VVV onder de lat staat of bij PSV. Ik zal dit risico niet nemen en gewoon een goede keeper uit het buitenland halen.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    donderdag 17 mei 2018 om 05:34
    Precies maar bij psv krijg je minder te doen als bij vvv en geloof me die jongen kan echt wel keepen...
    Vind ik leuk
    Arvin +2427
    donderdag 17 mei 2018 om 01:11
    Ik vind het juist een heel mooi voorteken. Zoet gaat zeker weg, welke keeper kan goed voor één jaar eerste keeper zijn: Gomes!!!

    Kan hij nog een jaar ritme houden en zich bewijzen in een vertrouwde omgeving, en krijgt psv een icoon terug. Mooi afscheids cadeautje van Brands, haha
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13109
    woensdag 16 mei 2018 om 23:26
    Iets met dubbeltje en eerste rang.
    Maar eerlijk is eerlijk, goede deal.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5018
    woensdag 16 mei 2018 om 23:27
    VVV gefeliciteerd.
    Kunnen jullie langer dan verwacht nog over Unnerstall beschikken.
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    woensdag 16 mei 2018 om 23:27
    Prima keeper.
    En lekker voor VVV dat ze hem nog een jaar kunnen huren, scheelt weer een sterkhouder.
    Goed gehandeld van PSV, vraag me alleen af wie Zoet op gaat volgen want ik schat Unnerstal hoger in dan Room.
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    woensdag 16 mei 2018 om 23:29
    Misschien als Zoet weg gaat dat PSV hem niet verhuurd.
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    woensdag 16 mei 2018 om 23:38
    Lijkt er op dat het jaar verhuur al zeker is maar we gaan het zien, vind het iig een goede keeper dus prima transfer.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13109
    woensdag 16 mei 2018 om 23:30
    Zoet blijft gewoon.
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    woensdag 16 mei 2018 om 23:39
    Als hij zelfs nu nog blijft is hij echt gek, staat er nu in het buitenland nog redelijk goed op, maar wordt ook niet jonger.
    Lijkt mij wel tijd voor een stap hoger.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    woensdag 16 mei 2018 om 23:57
    Er komt dus iemand voor 1 jaar want Unnerstall wordt eerste keeper.

    Klinkt raar maar ik zie Gomes nog wel voor 1 jaar komen
    Vind ik leuk
    JT5142 +539
    donderdag 17 mei 2018 om 08:45
    Zou geen hele gekke move zijn nee, maar ik denk dat het voor PSV ook belangrijk is om het gat op te vullen wat Zoet achter laat, toch een van de steunpilaren en het lijkt me dat je meteen een nieuwe vaste samenstelling neer wil zetten, maar we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Thilo +2831
    woensdag 16 mei 2018 om 23:28
    Hoezo verhuren dan
    Vind ik leuk
    BIuf +45
    woensdag 16 mei 2018 om 23:31
    Ik ben nog niet zo overtuigd van Jurjus na dit seizoen. Ik zie liever dat Unnerstall de eerste keeper gaat worden. Heeft bij een laagvlieger bewezen dat hij punten voor je pakt. Is daarnaast al redelijk ervaren en kan nog vele jaren mee. Zie niet in waarom je hem zou kopen en vervolgens weer een jaar verhuurt.

    Ik begrijp deze constructie niet helemaal tenzij PSV nu al weet dat zoet vertrekt. Anders heb je zes keepers onder contract voor twee teams. Niet een beetje veel van het goede? Hij zal niet duur zijn aan salaris gezien hij van VVV komt. Maar dan nog vind ik dit een soort van geld-over-de-balk-smijterij, gezien het aantal keepers. Buiten dit vond ik hem zeer sterk dit seizoen. Er staat wel wat in de goal als je hem zo ziet. Heer en meester in de 16, bij hoge ballen. Bij een vertrek van zoet is hij denk ik wel geschikt voor het eerste van psv.


    Prima allemaal, goed voor PSV en Unnerstall maar laten we het even hebben over Jurjus? Nieuwe kans in het Philips stadion? Hebben ze niet opgelet afgelopen seizoen? Neem aan dat hij gewoon weg mag, al dan niet verhuurd.



    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    woensdag 16 mei 2018 om 23:33
    Het verhaal Jurjus kan iets korter dan jouw verhaal....EXIT
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:32
    Volgens mij 2e zomer aanwinst want Viergever is 1e, Romero was al binnen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:33
    Waarom verhuren????? Ik zie liever hem een kans krijgen ( bij vertrek zoet) dan Room!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    woensdag 16 mei 2018 om 23:38
    Staat er toch? Mocht Zoet vertrekken, dan willen ze een nieuwe eerste keeper. Unnerstall is dus geen zekerheidje als opvolger voor Zoet. Niet gek, hij heeft net pas zijn eerste volledige seizoen gekeept, als 27-jarige!
    Over een jaar is er zeker een plek vrij als 2e keeper en mag hij zich eerst nog een jaar bewijzen.

    Gratis keeper, dus weinig risico.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:41
    Gewone keeper maar in nederland zijn we niet zo verwend met keepers dus is het al snel goed.. Maar vind het ook wel genoeg zeggen als je op je 27e het in duitsland niet gemaakt hebt en dan bij vvv doorbreekt... Welkom eredivisie
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    donderdag 17 mei 2018 om 00:01
    Een beetje kort door de bocht en duidelijk niet op de hoogte. Heeft champions league gekeept bij Schalke. Hij had pech dat Dhr Neuer voor hem eerste keeper was. Vertrokken naar Dusseldorf waar hij geblesseerd raakte en toen hebben ze Rensing gehaald ( ex Bayern en ex international )
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 06:41
    Kan wel zijn maar dat is topsport he als neuer bv geblesseerd raakt of de gea was ook een tijd geblesseerd.. Als je echt goed bent laten ze je echt niet naar vvv gaan.. Daarom zei ik een gewone keeper niet speciaal... Hij is lang snelle ballen laag in een hoek vind ik hem niet speciaal maar dat is mijn mening we gaan het zien komende jaren 👍
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    donderdag 17 mei 2018 om 07:22
    Juist dat is zijn sterke punt. Met zijn lengte is hij enorm snel bij de grond. Daar staat hij nou juist net om bekend!!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 23:43
    Ik zou eigenlijk geen 1 goede keeper in nederland durven noemen.. Misschien onana die heeft wel perspectief denk ik maar rest is zeer matig
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    woensdag 16 mei 2018 om 23:49
    Wat een geweldige deal zou dit voor VVV zijn zeg. Ik snap het alleen niet zo goed want Zoet gaat bijna zeker weg en Unnerstall is 3 klasse beter dan Room. Dan moeten ze nog 1 extra doelman aantrekken.

    Wat ik dacht wordt werkelijkheid. PSV en VVV gaan weer meer samenwerken. Ik denk dat er een aantal spelers van jong PSV verhuurd gaan worden om ervaring op te doen in de eredivisie. Spelers als Gakpo, Laursen , Rigo
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24090
    woensdag 16 mei 2018 om 23:52
    Huh? Vaag die verhuur. Zoet verkopen en Unnerstall1e doelman maken.

    Vage constructie dit. Lijkt erop of PSV al een deal heeft met een andere keeper voor 1 jaar of dat Zoet toch blijft.

    Jurjusz Room en Koopmans komen tekort voor een rol als 1e keeper van PSV
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3461
    woensdag 16 mei 2018 om 23:55
    PSV gaat een samenwerking aan met VVV.

    Valckx en Nilis hebben er veel contacten.

    2 jeugdspelers van VVV naar PSV .

    Vorig seizoen , v Bruggen naar Vvv.

    Ik denk ook dat Valckx met Unnerstall en PSV heeft gepraat met dit als gevolg . Dit is natuurlijk fantastisch voor VVV.

    Unnerstall wil geen 2de keeper zijn en keepen dus het moet haast wel dat PSV een andere keeper voor 1 seizoen haalt.

    Misschien komt Gomes nog wel voor 1 jaar . Unnerstall wordt volgend jaar 1ste keeper
    Vind ik leuk
    Enden +3656
    donderdag 17 mei 2018 om 00:13
    Hij is 27 maar ze gaan hem eerst nog een jaar verhuren?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    donderdag 17 mei 2018 om 00:25
    Waarom eerst nog een jaar verhuren? Het is geen jonge talentvolle speler die speelminuten nodig heeft om beter te worden. En zal Zoet niet willen vertrekken deze zomer?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    donderdag 17 mei 2018 om 05:36
    Denk wel dat zoet vertrekt dat waren zijn wensen al?! Dus beetje vreemd vind ik het wel. Of je kan zeggen speel nog jaar voor psv aangezien cl
    Vind ik leuk
    JOJO +1647
    donderdag 17 mei 2018 om 00:47
    Weet Room direct waar ie aan toe is na aankomend seizoen. Mocht Zoet weg gaan, komt er een nieuwe 1e keeper. Room blijft 2e keus. Na aankomend seizoen volgt Unnerstall Room op als 2e keeper. Daarom wordt ie nog een jaar verhuurd. 1, er is nu geen plek vrij (want er is nog geen keeper weg). 2, ze zien in hem geen eerste keeper en Room heeft nog een jaar contract.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3322
    donderdag 17 mei 2018 om 04:04
    Hoezo geen 1e keeper? Hij is beter dan Zoet.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +296
    donderdag 17 mei 2018 om 04:50
    Unnerstall is een redelijke keeper. Niks meer of minder. Ik vind hem totaal geen keeper voor PSV. Wat mij betreft past hij goed bij een grauwe middenmoter als FC Groningen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26776
    donderdag 17 mei 2018 om 06:31
    Eindhovense constructies haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 06:42
    Mee eens pur sang 👍
    Vind ik leuk
    KOudman +342
    donderdag 17 mei 2018 om 07:36
    Van alle partijen is VVV denk ik de grote winnaar, aangezien het vrijwel onmiddellijk voor ze is om unnerstalll zelf te kopen. Nu hebben ze volgend seizoen alweer een uitstekende keeper, die ze zeker nodig zullen hebben.
    Vind ik leuk
    Objectief +3036
    donderdag 17 mei 2018 om 07:39
    Maw ze twijfelen over zn kwaliteiten om Zoet op te volgen en mag hij volgend seizoen de strijd aan met Room en Jurjus .
    Als ik Unnerstall was vertrok ik naar een NLse subtopper voor 2 jaar en maakte ik dan de directe stap naar een mooie Europese club.
    Vind ik leuk
    Ekster +187
    donderdag 17 mei 2018 om 08:37
    Blij met stan Valckx leverd al jaren puike werk en mocht dit waar zijn laat die toch goed zien dat die zijn verleden met psv goed weet te benutten en er als vvv zijnde van zijn grammetje mee haal zie dit seizoen van bruggen en Leemans
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8446
    donderdag 17 mei 2018 om 12:19
    Klasse zeg ! Was veruit de beste keeper afgelopen jaar in het Philips stadion met reddingen. Zowel voor de beker als competitie.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 17:28
    Eloy room is gewoon een goeie keeper
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV heeft zomeraanwinst bijna binnen: driejarig contract, meteen verhuurd'