Weghorst over transferbedrag: 'Ik hoor links en rechts wat bedragen'

    Weghorst over transferbedrag: 'Ik hoor links en rechts wat bedragen'

    donderdag 17 mei 2018 om 07:50

    Wout Weghorst heeft verschillende aanbiedingen op zak, maar heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. De AZ-spits wordt gelinkt aan een Bundesliga-transfer.

    Weghorst heeft de ambitie om komende zomer een stap te maken. "Alleen is de ene club concreter dan de andere. Het is nu wachten op het juiste transferbedrag en het juiste gevoel bij een eventueel nieuwe club", zegt Weghorst tegen De Telegraaf. De spits heeft een idee van wat hij moet kosten. "Natuurlijk hoor ik links en rechts wel wat bedragen. Maar het is niet aan mij om die te noemen."

    Een gelimiteerde transfersom heeft Weghorst niet in zijn contract staan. "Nee, zo werkt het niet bij AZ. Het juiste bedrag voor mij zal op tafel moeten komen", zegt de spits, die weet dat Vincent Janssen voor een miljoenenbedrag naar Tottenham Hotspur is vertrokken. AZ wilde de hoofdprijs hebben voor Janssen, waardoor het even duurde voordat hij vertrok. "Ik heb daar goed over gesproken met de clubleiding en mijn zaakwaarnemer, niet met Vincent."

    "AZ en ik hebben een heel goede, open en eerlijke relatie met elkaar. We gunnen elkaar het beste en willen er op een goede manier uitkomen. Maar het is natuurlijk het goed recht van AZ om voor een prijs te gaan die zij willen."

    Poll

    Speelt Weghorst komend jaar nog voor AZ?

    (1182 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 07:52
    Zou toch mooi zijn als deze houthakker meer dan een miljoen oplevert.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:52
    Weghorst 4 president!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:53
    40 miljoen minstens.
    Vind ik leuk
    nefertiti +511
    donderdag 17 mei 2018 om 08:23
    ha ha ha
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 07:54
    Toch denk ik dat Az voor deze jongen het plafond is. Buiten het toneel wat hij op voert op het veld vind ik hem niks bijzonders, met zo'n medespeler op rechtsbuiten had ik ook zoveel goals gescoort.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    donderdag 17 mei 2018 om 07:58
    Dat denk ik inderdaad ook. Maar ik laat me verassen :)
    Vind ik leuk
    Ero +275
    donderdag 17 mei 2018 om 08:09
    Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij te jong om je te laten verassen :)
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 17 mei 2018 om 08:21
    Ik gok 16. ;)
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    donderdag 17 mei 2018 om 08:41
    Potverdikkie. Hoop voor je dat je geen geld gegokt hebt. Anders was je het kwijt geweest ;)
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 17 mei 2018 om 13:50
    Nee win nooit ben er mee gestopt. Hier weer het bewijs. ;)
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    donderdag 17 mei 2018 om 21:11
    Hahaha
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    donderdag 17 mei 2018 om 08:40
    Ehmmm oeps. Verrassen uiteraard haha. Het is nog vroeg he ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:03
    Zal weer mega bedragen zijn Max kennende, goede TD
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12835
    donderdag 17 mei 2018 om 08:23
    Real Madrid wil 35 miljoen + Benzema geven..
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:35
    Benzema nee dank je, gaat ie alleen maar uit de muur vreten met Bel Hassani
    Vind ik leuk
    Schaar +1242
    donderdag 17 mei 2018 om 08:30
    Weghorst gaat naar de Bundesliga, met zijn werklust past hij daar wel, 90 minuten sleuren, vechten en afjagen. Club als Hannover of Bremen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 08:41
    Verwacht tussen 6 en 8 miljoen. Prima bedrag voor az. Goed gedaan. Ook van weghorst. Beperkte voetballer maar door zn mentaliteit toch best succesvol. Of ie middenmoot duitsland overigens aan kan betwijfel ik maar hij heeft t bij az toch ook beter gedaan als eerst werd verwacht.
    Vind ik leuk
    De Hout +1573
    donderdag 17 mei 2018 om 10:29
    20 miljoen op z’n minst.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2566
    donderdag 17 mei 2018 om 11:33
    Gaat voor een 10-15 mil en AZ is blij en hij speel in Duitsland bij een leuke clubje
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26772