Weghorst over transferbedrag: 'Ik hoor links en rechts wat bedragen'

Weghorst over transferbedrag: 'Ik hoor links en rechts wat bedragen'

donderdag 17 mei 2018 om 07:50

Wout Weghorst heeft verschillende aanbiedingen op zak, maar heeft nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. De AZ-spits wordt gelinkt aan een Bundesliga-transfer.

Weghorst heeft de ambitie om komende zomer een stap te maken. "Alleen is de ene club concreter dan de andere. Het is nu wachten op het juiste transferbedrag en het juiste gevoel bij een eventueel nieuwe club", zegt Weghorst tegen De Telegraaf. De spits heeft een idee van wat hij moet kosten. "Natuurlijk hoor ik links en rechts wel wat bedragen. Maar het is niet aan mij om die te noemen."

Een gelimiteerde transfersom heeft Weghorst niet in zijn contract staan. "Nee, zo werkt het niet bij AZ. Het juiste bedrag voor mij zal op tafel moeten komen", zegt de spits, die weet dat Vincent Janssen voor een miljoenenbedrag naar Tottenham Hotspur is vertrokken. AZ wilde de hoofdprijs hebben voor Janssen, waardoor het even duurde voordat hij vertrok. "Ik heb daar goed over gesproken met de clubleiding en mijn zaakwaarnemer, niet met Vincent."

"AZ en ik hebben een heel goede, open en eerlijke relatie met elkaar. We gunnen elkaar het beste en willen er op een goede manier uitkomen. Maar het is natuurlijk het goed recht van AZ om voor een prijs te gaan die zij willen."

Poll

Speelt Weghorst komend jaar nog voor AZ?

(1177 stemmen)

Plaats een reactie

mgtow +739
donderdag 17 mei 2018 om 07:52
5 euro en een lollie
Vind ik leuk
zwollie +6164
donderdag 17 mei 2018 om 08:16
Ik doe er 5 kauwgomballen bij.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:41
Hij zal het als Wout naar de Bundesliga gaat zwaar krijgen daar.
Vind ik leuk
Woudo +7990
donderdag 17 mei 2018 om 08:49
Wat een aangename verassing dat je weer is op het eerste bericht reageert met iets was er totaal niets mee te maken heeft!
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 00:03
Ik denk dat Weghorst met zijn fysiek en speelstijl goed bij een club als Frankfurt of Augsburg zou passen.
Vind ik leuk
koppig +396
donderdag 17 mei 2018 om 09:56
ha ha ha wat een goeie ik plas zowat in mijn broek wat een sukkel kan je niks beter schrijven doe het dan niet
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:52
Zou toch mooi zijn als deze houthakker meer dan een miljoen oplevert.
Vind ik leuk
Hattrick +10277
donderdag 17 mei 2018 om 08:11
4 of 5 miljoen is een mooie prijs voor deze beperkte spits...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:52
Weghorst 4 president!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:53
40 miljoen minstens.
Vind ik leuk
mgtow +739
donderdag 17 mei 2018 om 08:02
Zimbabwaanse dollars ja.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 08:03]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:09
Heb nooit gezegd welke valuta.
Vind ik leuk
mgtow +739
donderdag 17 mei 2018 om 08:10
Goeiemorgen :)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:23
ha ha ha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 07:54
Toch denk ik dat Az voor deze jongen het plafond is. Buiten het toneel wat hij op voert op het veld vind ik hem niks bijzonders, met zo'n medespeler op rechtsbuiten had ik ook zoveel goals gescoort.
Vind ik leuk
LarsNL16 +2580
donderdag 17 mei 2018 om 07:58
Dat denk ik inderdaad ook. Maar ik laat me verassen :)
Vind ik leuk
Ero +205
donderdag 17 mei 2018 om 08:09
Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij te jong om je te laten verassen :)
Vind ik leuk
base +1097
donderdag 17 mei 2018 om 08:21
Ik gok 16. ;)
Vind ik leuk
LarsNL16 +2580
donderdag 17 mei 2018 om 08:41
Potverdikkie. Hoop voor je dat je geen geld gegokt hebt. Anders was je het kwijt geweest ;)
Vind ik leuk
base +1097
donderdag 17 mei 2018 om 13:50
Nee win nooit ben er mee gestopt. Hier weer het bewijs. ;)
Vind ik leuk
LarsNL16 +2580
donderdag 17 mei 2018 om 21:11
Hahaha
Vind ik leuk
LarsNL16 +2580
donderdag 17 mei 2018 om 08:40
Ehmmm oeps. Verrassen uiteraard haha. Het is nog vroeg he ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:03
Zal weer mega bedragen zijn Max kennende, goede TD
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 08:22
Wout mag AZ op zijn blote knietjes danken dat ze Alireza op rechts hebben lopen. Die heeft er voor gezorgd dat Wout er zoveel kon maken want Wout is echt totaal afhankelijk van iedereen om hem heen.
Vind ik leuk
Bossie020 +3229
donderdag 17 mei 2018 om 08:49
Dat zijn Messi en CR ook.
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 09:18
Je hebt volkomen gelijk. Messi en CR zijn geen spelers die zelf iets kunnen creëeren.....
Vind ik leuk
Bossie020 +3229
donderdag 17 mei 2018 om 10:29
Daar ging het niet om, pik.
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 10:31
Blijkbaar wel, Bassie.
Vind ik leuk
Bossie020 +3229
donderdag 17 mei 2018 om 12:12
Wel even het huisje bij het schuurtje houden, Herman-Jan.
Vind ik leuk
Alain2708 +8756
donderdag 17 mei 2018 om 08:23
Real Madrid wil 35 miljoen + Benzema geven..
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 01:35
Benzema nee dank je, gaat ie alleen maar uit de muur vreten met Bel Hassani
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:30
Weghorst gaat naar de Bundesliga, met zijn werklust past hij daar wel, 90 minuten sleuren, vechten en afjagen. Club als Hannover of Bremen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:41
Verwacht tussen 6 en 8 miljoen. Prima bedrag voor az. Goed gedaan. Ook van weghorst. Beperkte voetballer maar door zn mentaliteit toch best succesvol. Of ie middenmoot duitsland overigens aan kan betwijfel ik maar hij heeft t bij az toch ook beter gedaan als eerst werd verwacht.
Vind ik leuk
De Hout +1149
donderdag 17 mei 2018 om 10:29
20 miljoen op z’n minst.
Vind ik leuk
Donnygo +925
donderdag 17 mei 2018 om 11:33
Gaat voor een 10-15 mil en AZ is blij en hij speel in Duitsland bij een leuke clubje
Vind ik leuk
Teo Smith +19304