'Utrecht haalt bij Ajax vertrokken duo op; Amsterdammers krijgen vergoeding'

'Utrecht haalt bij Ajax vertrokken duo op; Amsterdammers krijgen vergoeding'

donderdag 17 mei 2018 om 08:25

FC Utrecht lijkt aan de haal te gaan met Samir Ben Sallam (16) en Ibrahim El Kadiri (16). Het duo vertrok in oktober 2017 uit de jeugdopleiding bij Ajax vanwege een verschil van inzicht met de clubleiding.

Ajax Showtime meldt dat Ben Sallam en El Kadiri op weg zijn naar Utrecht. De twee spelers hebben in totaal een behoorlijk aantal jaren in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld, waardoor Utrecht een opleidingsvergoeding over moet maken naar Amsterdam. Beide spelers hebben momenteel geen club, maar staan wel in de belangstelling van clubs uit het binnen- en buitenland.

Ben Sallam heeft in totaal negen jaar rondgelopen bij Ajax. De middenvelder begon in de F1 en was tot oktober actief voor Ajax O17. Aanvaller El Kadiri speelde sinds 2013 in de jeugdopleiding en droeg vijf seizoenen lang het Ajax-shirt.

Recentelijk trok Utrecht ook al Giovanni de la Vega aan, die bij Ajax O19 speelde. De achttienjarige middenvelder doorliep de hele jeugdopleiding van de Amsterdammers.

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 08:26
Ajax is de nieuwe kweekvijver van Utrecht voor jonge jongens
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:30
16 jaar en een verschil van inzicht, hmm. Worden gek gemaakt door de omgeving. Als ze nu al beginnen te zeuren, dan wegwezen die arrogante gastjes!
Vind ik leuk
kaazelien +1695
donderdag 17 mei 2018 om 08:33
Waren deze 2 niet betrokken bij iets strafbaars,een poosje terug?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:37
Als ik het goed heb waren dat 4 spelers die toen al wat ouder waren, deze 2 niet!
Vind ik leuk
kaazelien +1695
donderdag 17 mei 2018 om 08:42
Ok,ty.Wist het ook niet zeker.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 09:19
Toch doe je iets heel kwalijks: je stigmatiseert met je suggestie direct twee medemensen en door de manier waarop een deel van onze bevolking. Dat is niet aardig van je.
Vind ik leuk
kaazelien +1695
donderdag 17 mei 2018 om 09:31
Nee hoor,Dat wil jij er alleen graag van maken.Draai er dan ook niet omheen,zeg gewoon dat ik een racist ben.Want dat bedoel je met je geleuter.Jij hebt al sinds lange tijd iets tegen mij, omdat ik je vriendje v/d Brom niet waardeer.Daarom grijp je alles aan om mij in een kwaad daglicht te stellen.Begint een beetje zielige vormen aan te nemen,lig je al wakker ook van me?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:00
Die kans is best groot.....
Vind ik leuk
2cents +45711
donderdag 17 mei 2018 om 08:56
Ben Sallam werd weggestuurd na een incident tussen z’n vader en de trainer. Vermeend handgemeen.

El Kadiri verliet Ajax ook rond dezelfde tijd. Wat de connectie exact is weet ik niet, maar ze zaten wel al jaren bij elkaar in teams.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:02
Dat wist ik niet. Vader heeft handgemeen met trainer, het moet niet gekker worden.
Vind ik leuk
2cents +45711
donderdag 17 mei 2018 om 09:16
Ook de trainer (Wooter) kreeg een waarschuwing. Zal niet voor niets geweest zijn. Al was hij volgens Ajax blijkbaar niet de schuldige, had hij zich toch anders moeten gedragen.

Vind ik leuk
knapzak +1097
donderdag 17 mei 2018 om 09:37
eindelijk een reactie waar mensen wat aan hebben ipv dat dom kinderachtig gelul van die kneusjes hier boven
respect !!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:40
Allemaal lieve broeders onder elkaar!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:31
En alsnog wordt er geklaagd dat Ajax de andere vaderlandse clubjes niet helpt. We leiden zelfs voor andere clubs op. Dat staat gelijk aan een ouder die de boterham voor dr baby voorkauwt
Vind ik leuk
remakil +4150
donderdag 17 mei 2018 om 08:46
Dit is niet helpen hoor...
Vind ik leuk
Lucky Kes +2381
donderdag 17 mei 2018 om 09:19
Ajax had ze de deur uit gegooid.
Wat gelijk staat aan een ouder die zijn baby in het bos achter laat omdat hij/zij huilt.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 09:45
Och ja Baijiu, we leiden ze zelf wel verder op, maar toch heel erg bedankt voor al het werk dat je er in stak. Eigenlijk moeten we korting hebben, want sinds ze in 2017 Ajax verlieten hebben jullie ze niet verder opgeleid.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:25
Als het aan mij lag zou ik zeggen: jongens, laat die vergoeding maar zitten, veel plezier ermee. Dit alles uiteraard wel ten koste van de optie op retourneren ;)
Vind ik leuk
Dedan002 +2349
donderdag 17 mei 2018 om 09:03
Ach ja, Ajax kreeg ooit ene Sneijder uit Ondiep.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:27
Maargoed dat het niet uit Diep was, die had verzopen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:17
Dependance Utrecht Noord noemen we het daar.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:54
Wel ajax haten ,maar ook daar afgekeurde ajacieden ophalen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:21
en utrecht is de kweekvijver voor het eerste van ajax wat is je punt
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:28
zo is het! had PSV maar zo een heel kleinen vijver!
Vind ik leuk
Dtc0314 +625
donderdag 17 mei 2018 om 08:29
Hoezo moet je een opleidingsvergoeding betalen als ze gewoon al weg zijn bij ajax en geen club hebben vraag ik me af?
Vind ik leuk
Eendracht +12165
donderdag 17 mei 2018 om 08:32
Dat vraag ik mij ook af...
Vind ik leuk
Ozpo +306
donderdag 17 mei 2018 om 08:51
Nou de naam opleidingsvergoeding zegt genoeh toch. Clubs hebben éénmaal geinvesteerd in een speler
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:55
Als een speler elders speelt en hij maakt een transfer dan krijgt de opleidende club te allen tijde een vergoeding mee.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:09]
Vind ik leuk
Dtc0314 +625
donderdag 17 mei 2018 om 10:23
Oke ja dat snap ik, maar vind het dan alsnog raar aangezien ze uit elkaar zijn gegaan door onenigheid. Ik zie het dan niet als een transfer omdat ergens eerst al een tijd is gestopt en geen club meer heeft. Maar zal wel aan mij liggen haha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:29
omdat de clubs recht hebben op een opleidingsvergoeding aangezien die club die speler heeft opgeleid.
dat ze al weg zijn doet er niet toe sterker nog een speler kan bij een club weg zijn maar dan kan een club alsnog over de transferrechten beschikken het is maar wat er afgesproken is.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 08:29
Wel raar, als een speler naar Ajax wil staat de club in brand, maar ondertussen vertrekken elk jaar tig spelers van Ajax naar Utrecht.dan is t opeens wel goed!
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 08:35
Clubloos, dus op dit moment zijn ze geen spelers van ajax.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 08:38
Ze hebben toch een Ajax verleden? Dus nu mag t wel? Dan moet je ook niet huilen als iemand naar Ajax vertrekt.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 08:50
Ajax verleden, dat is wat anders dan direct van ajax naar utrecht.

Deed utrecht moeilijk over ten Hag, v/d Hoorn en heel recent over Labyad?
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 08:55
Wat is t verschil dan, behalve een transfersom? Heb de supporters weleens anders horen piepen.of dacht je dat ze straks een warm applaus krijgen?
Vind ik leuk
Dorpsgek +1164
donderdag 17 mei 2018 om 08:57
Stop maar met praten Jarinr10. Jur74 heeft je al gehoekt met feiten.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 09:16
Dus omdat een handjevol supporters straks misschien fluit als Labyad aan de bal is beschouw jij dat als een in brand staande club? Ik zeg niet dat ze een warm applaus krijgen, maar dat is ook niet relevant.

Hoe zou jij reageren als bv. Kluivert of de Ligt naar Feyenoord zou gaan, ga je nu beweren dat je dan applaudisseert als ze met Feyenoord naar de arena komen?
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 10:57
Wij halen ook niet massaal jeugdspelers op van Feyenooit.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 10:59
Utrecht wel dan? Deze 2 zitten zonder club en of ze dan een verleden hebben bij ajax of schubbekuttenveen doet er niet toe.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:05
Nou iig een stuk meer dan wij van Feyenooit.t zijner 4 hè dit jaar.Voor een club die niks van Ajax moet hebben,vindt ik dat nogal veel.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 11:10
Deze 2 zijn weg gestuurd, de andere 2 weet ik zo niet. Dan kun je je er druk om maken, maar ajax heeft ze zelf weg gestuurd en utrecht maakt daar gebruik van. Zie het zoals jullie Bazoer weg hebben gehaald bij psv.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:05
nee dat doen jullie in heel nederland
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:20
applaus hoeft ook niet toch een fluitconcertje zou kunnen maar das nog altijd beter dan eigen spelers uit fluiten (zyech)of een pop op hangen van vermeer.
over piepen gesproken.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1164
donderdag 17 mei 2018 om 08:55
Knock-out, daar heeft ie niet van terug.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 09:05
Heb toch geantwoord?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:08
Wat is dit voor mongool?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:19
Trollen zijn er vroeg bij.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:03
Ik zie het! Ben je er weer kerel?
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 09:03
Er wordt totaal niet gehuild als onze spelers naar Ajax worden verkocht. Een speler heeft ook zelf nog iets te zeggen bij ons en FC Utrecht zal ze niet in de weg staan. Dat we altijd proberen net iets meer te vragen voor een speler is iets anders. Als een club zo trots is op haar grote stapel geld, willen wij wel helpen om te bewijzen dat ze meer te besteden hebben. Als wij in dit geval een opleidingsvergoeding moeten betalen, dan doen we dat gewoon. In onze eigen opleiding kosten de spelers ook geld, maar dat moet je er gewoon voor over hebben.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:02
Nou heb toch laatst iemand horen zeggen dat hij niet naar Ajax vertrekt uit respect van de supporters.Dus supporters hebben er moeite mee.Als dan vervolgens spelers uit de Ajax jeugd worden vandaan gehaald,die waarschijnlijk liefde voor Ajax hebben,vindt ik dat vreemd dat t dan wel geaccepteerd wordt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:08
ik hoor ook wel eens dat spelers van ajax niet na psv of feyenoord willen dus wat is je punt.
en nogmaals leer lezen utrecht haalt ze niet uit de jeugdopleiding ze waren clubloos.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:08]
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:47
Van Ajax naar Feyenoord of PSV of vice versa versta ik niet onder een sportieve en financiële verbetering.Van Utrecht naar Ajax is dat wel.is wel een groot verschil dit.En als ze clubloos zijn hebben ze toch ook t Ajax shirt gedragen?Ik denk dat een hoop van die jongens Ajax als hun favoriete club hebben.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 11:34
OchJarinr10, dat heb je van horen zeggen. En welk respect moeten supporters dan hebben voor spelers die naar Ajax vertrekken? Als ze het jammer vinden dan gaat Ajax even over de hekel, maar dat ebt echt wel weg. Stiekem vinden we het ook wel weer mooi als spelers van ons het bij Ajax goed doen, of bij Feyenoord, of bij PSV. Niet iedereen wil dat toegeven, maar ik heb daar geen enkele moeite mee. Een speler gun je het allerbeste en als die naar Ajax wil: tabé, het gaat je goed daar en doe ze de roodwitte groeten van FC Utrecht.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:49
Nee t was Dessers,die Belgische spits.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 11:49]
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 12:16
Ja, die vind ik niet goed voor FC Utrecht. Maar toen hij werd aangetrokken van NAC was de halve wereld zo ongeveer bereid deze veelscorende spits te kopen. Hij speelde dan wel in de JL, maar toch. Zelfkennis hoort niet altijd tot de basiskennis van voetballers, maar bij heel veel supporters mis ik dat ook wel. It’s all in the game man.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:36
Tig??? Nou kom maar op ik zit er klaar voor.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 08:47
Na dit seizoen al 4 jeugdspelers, beetje veel voor een anti Ajax clubje!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:54
Deze 2 knapen hadden geen club lees ik hierboven. Dus neemt Utrecht ze ook niet over van Ajax.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 08:56
Ze hebben toch in t gehate Ajax shirt gespeeld?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:59
Tien stokslagen pp en daarna klaar. Hou het er maar op dat hun verstand nog niet volgroeid was destijds.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 09:04
Gelukkig zijn t de afdankers,dan mag t.Ik zou ze nog harder slaan!
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 09:25
Afdanker? Je weet echt niet waar je het over hebt.

De trainer destijds heeft de vader van één van die jongens bij de keel gegrepen!
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 10:50
Afdankers ja.4-1=3 toch? Of dacht je dat ze een sportieve stap vooruit gaan zetten.Ik ken dat verhaal,heeft 2 kanten hè.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 10:57
Ik zeg ook niet dat het geen 2 kanten heeft, ook de ouder is aangesproken. Maar je hebt het over afdankers en dat vind ik wel erg kort door de bocht.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:07
T merendeel gaat naar Utrecht omdat Ajax niet met ze verder wilt.Misschien moet ik een netter wordt gebruiken, maar t komt op t zelfde neer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:09
ajax had ze anders graag gehouden utrecht hater.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:48
Nou de echt grote talenten blijven wel.En ik ben zeker geen Utrecht hater.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 11:12
Prima, maar daar kiest ajax toch zelf voor? Dan moet ook niet janken als ze allemaal naar fcu gaan. Maak je niet druk, over 2 jaar kan ajax ze terug kopen voor 15 miljoen :)
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:51
Dan moet je ook niet kwaad worden als t andersom gebeurt hè.Ik heb er iig geen problemen mee.
Vind ik leuk
Jur74 +6062
donderdag 17 mei 2018 om 11:53
Daarom typte ik al een handjevol supporters, maak je er niet druk om.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:56
Nee,ik maak me er niet druk om,maar vond t opvallend.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 09:52
Waarom zou een shirt gehaat moeten worden? Volgens mij spelen shirts niet tegen elkaar en dan nog. Je hebt tegenstanders nodig om een competitie te spelen, dan kun je die tegenstanders beter maar niet haten. Haten heeft ook niets met sportiviteit te maken, dus dat hoort er ook niet bij.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 09:49
Jarinr10, je moet dat anders zien: We bestrijden een club graag met zijn eigen wapens.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:22
volgens mij ben jij meer anti utrecht dan heel utrecht anti ajax maar ik snap het wel als je zo vaak van dat provincie clubje verliest.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:52
Hoevaak zijn jullie boven ons geeindigd,hoeveel titels en EC's hebben jullie?
Vind ik leuk
remakil +4150
donderdag 17 mei 2018 om 09:33
Dat komt omdat die jongens slimmer zijn dan de rest. If you can’t best them, join them! ;-)


Overigens, als FCU fan heb ik er geen probleem mee dat spelers naar Ajax gaan. Zolang er maar veel geld tegenover staat en het liefst met de gedachte dat ze net zo succesvol worden, als Mike vd Hoorn...
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 10:54
Oh,wanneer zijn jullie boven ons geeindigd? :)

Volgens mij hebben we niet eens zo heel veel verlies geleden op vd Hoorn.

Vind ik leuk
remakil +4150
donderdag 17 mei 2018 om 11:45
Gelijk ranglijst denken en spontaan vergeten dat je afgelopen seizoen in eigen huis verslagen werd... ;-)
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:54
Ja,Utrecht is lastig voor ons,maar een competitie duurt langer dan 2 wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:05
tig spelers nog wel volgens mij heeft ajax meer uit utrecht weg gehaald dan andersom de laatste jaren vd hoorn labyad ten hag om er maar drie te noemen van de laatste tijd.
en utrecht haalt ze niet bij ajax weg want ze zijn clubloos dus je reactie slaat zo wie zo nergens op maar dat zal wel blinde haat voor utrecht zijn.
sterker nog de beste ajax spelers kwamen uit utrecht ik noem een wouters v basten en een sneijder .maar kan er nog veel meer opnoemen.


en de club in brand ik weet dat je graag gehaat word als ajax zijnde maar dat is pure onzin wat je schrijft ten eerste staat de club dan niet in brand want wij begrijpen het wel hoor als een speler weg wilt en 4x zoveel kan verdienen dan moet hij lekker gaan.
waar we wel moeite mee hebben is de manier waarop ten hag en labyad weggaan heel stiekem al maanden met ajax praten achter de rug vd club die ze beide uit de strond heeft getrokken waar labyad alleen nog maar op de bank zat en niemand het meer zag zitten in hem en dan nog terwijl hij met ajax in gesprek is provoceren met het shirt van zyech op het veld.
ten hag had allerlei eisen
spelers die hij wilde moesten komen en die zitten ook nog allemaal op de bank,het trainingscomplex moest op de schop wat miljoenen koste anders wilde hij niet verlengen bij utrecht omdat het proces verstoord zou worden vseumeren heeft al die eisen ingewilligd terwijl ten hag achter de rug vd club al maanden met ajax aan het praten was gek he dat dan een brandje ontstaat.

.
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 12:39
De beste kwam uit Amsterdam hè :). Wat er bij jullie is gebeurt met onderhandelingen weet ik niks van.Als dat zo is, is dat niet netjes van hun.Het is van mij uit geen provocatie naar Utrecht toe,vindt t alleen opvallend dat er veel jeugdspelers van Ajax bij jullie gaan spelen/gespeeld hebben, terwijl jullie die club haatten.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:30
Wil iedereen opeens niet meer voor Ajax spelen? Of neemt Utrecht de slechtste talenten over, die ze toch hopelijk zelf niet nodig heeft.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:57
Utrecht is toch de warmste club van het land. Wie wil daar nou niet spelen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:03]
Vind ik leuk
Gustavo +2632
donderdag 17 mei 2018 om 08:32
Heeft Utrecht zijn scout voor Noord Afrika per ongeluk naar Noord Holland gestuurd.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 12:25
Verrek ja, dat was het. Ik dacht al, het is hier helemaal niet zo koud.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:01
Behalve de temperatuur is er weinig verschil tegenwoordig.
Vind ik leuk
Gustavo +2632
donderdag 17 mei 2018 om 13:04
Hoppatee! Hij maakt ‘m :-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:17
Die voorzet was niet te missen :)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 08:41
Zijn allebei weggestuurd na een vechtpartij met een trainer. Ben Sallam was ook niet goed genoeg, De Vader van Ben Sallam was ook scout bij Ajax en is al eerder weggestuurd. En heeft zijn zoon en neefje overal aangeboden, en Utrecht is erin getrapt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:09
Voor die paar duizend euro opleidingsvergoeding kan Utrecht zelf wel bepalen of ze goed genoeg zijn. Daar kunnen ze zich geen buld aan vallen. Net als bij Labyad, gratis uitproberen en 16 maanden later meld een club zich met 7.000.000. Haller, niet goed riep men, uiteindelijk voor 7.000.000 naar Frankfurt. Laat Utrecht maar schuiven.
Vind ik leuk
FCU10 +719
donderdag 17 mei 2018 om 09:06
Ze hebben in ieder geval een vechtersmentaliteit
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 09:22
Utrecht aan de Vecht.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 10:20
nou kom maar op met de reacties dat ze er niets van kunnen en dat ze weg moesten omdat ze niet goed genoeg waren.
Vind ik leuk
Mari +4697
donderdag 17 mei 2018 om 10:57
Raar.
Utrecht is toch bij uitstek de club die een hekel heeft aan Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:26
dat roepen ze in amsterdam graag ja andersom is dat totaal niet zo natuurlijk
Vind ik leuk
Jarinr10 +4404
donderdag 17 mei 2018 om 11:55
Nee, de haat komt maar uit 1 richting.vanuit Utrecht.
Vind ik leuk
mcmodd +18777
donderdag 17 mei 2018 om 12:30
Mari, dat is een heel groot misverstand. Er zijn 50 supporters van ons die een bloedhekel hebben aan Ajaxsupporters. Andersom is dat ook wel het geval, maar dat geldt voor niet meer dan een paar honderd Ajaxsupporters. Verder zijn alle wedstrijden tussen Ajax en FCU altijd spannend en is het een prestigewedstrijd die FC Utrecht de laatste jaren opvallend vaak in haar voordeel beslist. We zijn zelfs blij met Ajax, tenslotte winnen we niet altijd zo gemakkelijk tegen andere clubs ;—/))
Vind ik leuk
Mari +4697
donderdag 17 mei 2018 om 14:02
haha,
Bedankt voor je info. Ik waardeer dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:50
Dit zal allemaal wel in stroomversnelling zijn gekomen sinds Ten hag daar zit en labyad de overstap heeft gemaakt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:10
Prima toch
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:38
Samir Ben Sallam (16) en Ibrahim El Kadiri (16). Het duo vertrok in oktober 2017 uit de jeugdopleiding bij Ajax vanwege een verschil van inzicht met de clubleiding.
Vreemd toch dat dit soort namen (bijna) altijd voor problemen zorgen??
Jongens van 16 en een verschil van inzicht met de clubleiding?
Opbokken naar FC Rif.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Utrecht haalt bij Ajax vertrokken duo op; Amsterdammers krijgen vergoeding'