Groot nieuws uit Nijmegen: NEC en Lijnders met onmiddellijke ingang uit elkaar

    Groot nieuws uit Nijmegen: NEC en Lijnders met onmiddellijke ingang uit elkaar

    donderdag 17 mei 2018 om 09:31

    NEC en trainer Pepijn Lijnders gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar. Dat bevestigt de Nijmeegse club donderdagochtend via de officiële kanalen.

    Lijnders kwam begin januari met hoge verwachtingen binnen bij NEC, dat hem losweekte bij Liverpool. Op Anfield was hij jarenlang de zéér gewaardeerde assistent van manager Jürgen Klopp. Lijnders kon NEC echter niet aan promotie naar de Eredivisie helpen. De landstitel werd misgelopen en in de play-offs ging het mis tegen FC Emmen. Zijn verblijf in Nijmegen blijft uiteindelijk beperkt tot 135 dagen.

    "Pepijn heeft bij ons gewerkt onder hele lastige omstandigheden, die zijn weerslag hebben gehad op zowel het elftal als op hem persoonlijk", verklaart technisch directeur Remco Oversier op de clubsite. "We zijn in de winter bewust met elkaar het avontuur aangegaan, met hoge verwachtingen van beide kanten. Helaas heeft dit voor ons beiden niet uitgepakt zoals we ons vooraf hadden voorgesteld."

    NEC en Lijnders zijn 'gezamenlijk tot de conclusie gekomen' dat er geen basis is voor een langere samenwerking. "Ik had met veel drive door willen bouwen, een nieuw echt NEC-team willen vormen maar ik voel dat beter is om weg te stappen en deur te openen voor een nieuwe trainer/coach die het volledige vertrouwen geniet", reageert de trainer zelf. "Het werd uiteindelijk een gevecht tegen onszelf in plaats van een gezamenlijk gevecht tegen alles en iedereen."

    Plaats een reactie

    Dezeun +4563
    donderdag 17 mei 2018 om 09:35
    Onvermijdelijk
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3596
    donderdag 17 mei 2018 om 10:01
    Zwarte dag voor Nijmegen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:43
    Hehe eindelijk nu Mario been halen :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:35
    Dat was te verwachten, ik verwacht Faber
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:55
    Hmm eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Faber er zijn vingers aan gaat branden. Doelstelling zal opnieuw zijn promoveren naar de Eredivisie met Twente/Roda wordt dat niet bepaald makkelijker.

    Hoe langer in de Jupiler League hoe moeilijker om eruit te komen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    donderdag 17 mei 2018 om 10:27
    Ala dat de doelstelling is hebben ze een probleem. Bijna de hele selectie vertrekt
    Vind ik leuk
    mcmodd +23558
    donderdag 17 mei 2018 om 10:33
    Het is Fortuna uiteindelijk wel gelukt.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    donderdag 17 mei 2018 om 11:18
    Met fatsoenlijk beleid. Daar staat alles mee en dat is in Nijmegen maar ook bij veel andere nog niet aan de orde.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:11
    Die wordt uitgekotst in Nijmegen.

    Alleen Mario Been is welkom.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:35
    Hij heeft het ook gewoon voor zichzelf verziekt
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1607
    donderdag 17 mei 2018 om 09:36
    Dit was onvermijdelijk. Kom er maar in Mario!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:42
    Ik kom er aan ;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 17 mei 2018 om 09:36
    Mario Schaambeent zich al richting Nijmegen.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    donderdag 17 mei 2018 om 09:36
    En... gaan Wilco van Schaick en Remco Oversier er meteen achteraan? Zij stelden hem aan in de winterstop hè, toen ze nog bovenaan stonden..
    Vind ik leuk
    Breda83 +2147
    donderdag 17 mei 2018 om 09:40
    Inderdaad. Elk bestuur wat besluit een trainer aan te stellen midden in de competitie die een speelwijze wil introduceren (nogmaals, midden in het seizoen!) die 180° tegengesteld is als zijn voorganger moet ook zijn conclusie trekken en opstappen. Nooit meer serieus te nemen en nog meer verantwoordelijk voor het niet promoveren dan de trainer.
    Vind ik leuk
    Barbie +1005
    donderdag 17 mei 2018 om 11:19
    Triester is dat bestuur mee gaat met de wensen van een groepje debiele harde kern nep-supporters.
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    donderdag 17 mei 2018 om 12:34
    En waarop baseer jij dat? Wij (lees supporters) ventileren onze mening en sluiten of beëindigen geen contracten. Weer iemand die alles over één kam scheert...
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 17 mei 2018 om 09:44
    Ik heb mij inderdaad afgevraagd waarom NEC Boogers ontsloeg terwijl men keurig bovenaan stond in de competitie. Sindsdien is het onder leiding van genius Lijnders enkel achteruit gegaan.
    Vind ik leuk
    Miesbal +12
    donderdag 17 mei 2018 om 09:56
    Boogers is niet ontslagen. Boogers wilde zelf graag als assistent werken, daarvoor was hij in eerste instantie ook aangenomen. Afgelopen half jaar was hij assistent van Lijnders.
    Vind ik leuk
    RK +8
    donderdag 17 mei 2018 om 09:56
    Ken je feiten: Boogers is nooit ontslagen, Boogers is nooit de beoogde hoofdtrainer geweest. Omdat NEC geen geschikte hoofdtrainer voor aanvang van het seizoen heeft kunnen vinden is, Boogers gevraagd of hij tijdelijk deze functie wilde bekleden en heeft hier ja op gezegd,

    Daardoor kreeg NEC de tijd om rustig naar de juiste hoofdtrainer te zoeken. Dat werd Lijnders, waardoor Boogers weer de functie is gaan bekleden waarvoor hij naar NEC is gekomen: assistent trainer.

    Dit heeft dus niks met rare keuzes van NEC te maken, maar is precies gegaan zoals met Boogers is afgesproken.
    Vind ik leuk
    Breda83 +2147
    donderdag 17 mei 2018 om 10:00
    Des te meer reden voor het bestuur om op te stappen. Als je in alle rust nog een half jaar langer door hebt kunnen zoeken naar een trainer, je vind uiteindelijk je droomkandidaat en je ontslaat hem binnen een half jaar dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.
    Vind ik leuk
    RK +8
    donderdag 17 mei 2018 om 10:12
    Eens, er zijn zeker een aantal personen hoger in de boom die in de spiegel moeten kijken en, naar ik aanneem, al een tijd slechter slapen.
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    donderdag 17 mei 2018 om 10:12
    Als je in de winterstop bovenaan staat, dan ga je praten met Boogers. Zullen we het seizoen niet afmaken zo? Het gaat geweldig en nu een ander neerzetten kan voor onrust zorgen.

    Maar nee, men kwam met de man die geen enkele ervaring had als hoofdtrainer en die dacht zijn systeem wel even in de groep te gooien...

    Zeer foute keuze van de TD en de rest die dit op het geweten hebben. Trek je conclusies!
    Vind ik leuk
    RK +8
    donderdag 17 mei 2018 om 10:17
    Geloof mij maar, NEC heeft dat zeker met Boogers besproken, maar hij wilt assistent zijn, geen hoofdtrainer.
    Hetzelfde geldt voor Ron de Groot. Die heeft in de loop der jaren menig hoofdtrainer interim vervangen, maar heeft altijd aangegeven: ik wil nooit volwaardig hoofdtrainer zijn/worden.

    Hetzelfde momenteel voor Boogers, dus daar heeft de directie niet gefaald. Wel dat ze verkeerd gegokt hebben met Lijnders en verloren. Dat mag ze zeker worden aangerekend.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    donderdag 17 mei 2018 om 10:29
    Je kunt ze ook aanrekenen dat ze in eerste instantie niet eens een trainer konden vinden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    donderdag 17 mei 2018 om 10:28
    Ik denk niet dat Oversier vertrekt.
    Het lijkt me een type Van Oostveen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23558
    donderdag 17 mei 2018 om 10:41
    Wat heeft Oversier nu echt fout gedaan? Je werkt naar je mogelijkheden en dat pakt vanzelf ook een keer verkeerd uit. Daarvan kan je veel leren en dat neem je als club mee. Als we hier constant van ideaalbeelden uitgaan dan kunnen zo ongeveer alle technisch directeuren opstappen, hebben we voor hoofdtrainers alleen nog maar halfjaarscontracten en spelen de spelers allemaal op amateurniveau. Kunnen we het ook een beetje realistisch zien?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    donderdag 17 mei 2018 om 11:09
    De selectie is niet heel sterk.
    Hij kocht een spits die de afgelopen twee seizoenen bijna alleen geblesseerd is geweest. Hij kon geen trainer vinden. Hij stelde in de winter de verkeerde trainer aan en moet nu de grootste talenten verkopen om een selectie samen te stellen.
    Er zijn een heleboel TDs die goed werk leveren. Alleen Oversier in mijn ogen niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23558
    donderdag 17 mei 2018 om 11:40
    Hij kocht een spits aan die bijna alleen geblesseerd was. Zo hebben wij Bahebeck en Makienok. Beide in het hele seizoen nog geen competitiewedstrijd gespeeld door een blessure. Ga je dat de TD verwijten? Ik denk dat de supporter die dat de TD verwijt iets te verwijten valt.
    Hij kon geen trainer vinden. Kan hij er iets aan doen? Hij vond er een en daar gaat het om. Dat deze niet voldeed, ja misschien dat je hem dat wel na kunt dragen. Maar #Keizerout, mogen mensen, in nood hier, dan geen fouten maken? Dan kan niemand functioneren en we maken echt allemaal fouten, toch?
    Was het allemaal gunstig uitgepakt dan had Oversier alle lof gehad, zelfs de witlof was hem de strot uitgekomen denk ik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    donderdag 17 mei 2018 om 11:49
    Als Makienok en Bahebeck allebei bijna 2 jaar geblesseerd zijn geweest voor ze kwamen zou ik dat de TD zeker verwijten.

    Als een TD geen trainer kan vinden kun je dat de TD zeker verwijten. Het is een van je belangrijkste taken. Trainer aanstellen en selectie samenstellen.
    Vervolgens is de trainer die hij na een half jaar aanstelt de verkeerde.
    Lijkt me ook gewoon een fout.

    Ik heb nooit gezegd dat mensen geen fouten mogen maken, doe niet zo raar. Alleen als je teveel fouten maakt en te weinig dingen goed doet presteer je gewoon niet goed.

    Ja, als al zijn beslissingen goed uit zouden pakken zou ik heel positief zijn. Dat is het verschil tussen goede en slechte beslissingen. Een goede beslissing voor een goede trainer zou goed uitpakken.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23558
    donderdag 17 mei 2018 om 12:12
    Ja, ik snap je wel. Als je goede beslissingen neemt doe je het goed. Daarentegen, foute beslissingen kunnen echt niet. En een trainer vinden was niet het probleem, de juiste trainer voor N.E.C. vinden was het probleem. Kijk eens naar je naam, dan weet je dat je eigen club ook zo’n fout maakte. Dat verwijt ik jou niet en ook niet jullie TD. Wie is nu echt de juiste trainer? Jarenlang was dat Arsène Wenger, verder ken ik nog Foppe de Haan en dan houdt het zo’n beetje op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27993
    donderdag 17 mei 2018 om 12:15
    Oke dus alles wat fout gaat is pech en alles wat goed gaat is mooi meegenomen?

    Het gaat om de verhouding goed en fout.
    Leuk dat je 2 trainers kent.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9068
    donderdag 17 mei 2018 om 09:36
    Get in Mario!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:38
    Denk dat Mario dè perfecte trainer voor nu is voor nec
    Vind ik leuk
    The Iceman +9068
    donderdag 17 mei 2018 om 10:41
    Zeker, een club die past bij zijn niveau en hij ligt redelijk goed bij de achterban.
    Vind ik leuk
    Metal +2574
    donderdag 17 mei 2018 om 09:36
    Groot nieuws? Dit zag je toch van verre aankomen?
    Voor de supporters ws wel een heuglijke dat :)
    Vind ik leuk
    Bengelino +11601
    donderdag 17 mei 2018 om 09:37
    Jochie jochie jochie, had toch lekker bij Liverpool gebleven
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 17 mei 2018 om 09:38
    Heeft nog lang geduurd
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:41
    Bedankt voor het slechte half jaar. Doei, succes verder met je carrière.

    En door..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:41
    GROOT nieuws! Niemand zag dit aankomen... Een drama dit...
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    donderdag 17 mei 2018 om 09:42
    1e stap in de goede richting.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 17 mei 2018 om 09:42
    Nou ja.. Ze zijn daar in Nijmegen achterlijk. Je doet toch niet de toekomstige Pep Guardiola van de hand? Echt volkomen onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    tremere +670
    donderdag 17 mei 2018 om 09:44
    Helpt ook niet dat hij halverwege het seizoen was ingestapt. Wellicht dat hij met voorbereidingstijd wel beter had gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1567
    donderdag 17 mei 2018 om 09:44
    Mario been is comingg
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9659
    donderdag 17 mei 2018 om 09:44
    Dat is een goede start.
    Vind ik leuk
    zomer +1039
    donderdag 17 mei 2018 om 09:44
    Ik vond het geen slechte trainer, zijn wedstrijd analyses waren goed. Heeft zich mijns inziens niet extreem gedragen naar de buitenwereld. Heb ook geen rare tactische wissels van hem gezien. Zelf denk ik dat het materiaal waar hij mee werkt gewoon niet goed genoeg is. Zelf verwacht ik niet dat Been het beter gaat doen.
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen het maar een rare trainer vinden, volgens mij praat 80% Derksen na............
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    donderdag 17 mei 2018 om 09:49
    Naar wie heb jij zitten kijken joh?
    Die gozert kwam amper uit zijn woorden.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 17 mei 2018 om 09:50
    Hahaha ik mag hopen dat je een grap maakt.. 'Analyses waren goed' 9 van de 10 keer kon je er niets van maken.
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    donderdag 17 mei 2018 om 12:37
    Ik citeer lijnders...3 corners 2 corners 1 corner ehh ehhh..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    donderdag 17 mei 2018 om 09:48
    Hadden jullie nooit aan moeten beginnen sukkeltjes....

    Stel vreven aan of zo.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9068
    donderdag 17 mei 2018 om 11:01
    Die zal als oud-Vitessenaar weinig krediet hebben bij de achterban.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31494
    donderdag 17 mei 2018 om 11:20
    Dan beentje.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:04
    En als de trainer van de ploeg die NEC de juup inschopte ook niet echt denk ik ;-)
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    donderdag 17 mei 2018 om 12:40
    Dat nooit... twee weken terug is Gert Jan Verbeek gespot bij de training...en Mario been komt ervoor terug van zn vakantie...lijkt me waarschijnlijker dan Vreven met zijn recente uitspraken die nogal anti NEC waren vorige nacompetitie tegen NAC...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 09:49
    Wat een verassing
    Vind ik leuk
    pos +8759
    donderdag 17 mei 2018 om 09:49
    Wat waren die hele lastige omstandigheden dan ?
    Vind ik leuk
    T. Henry +169
    donderdag 17 mei 2018 om 09:51
    Was te verwachten, NEC heeft Lijnders enkel aangesteld door alle positieve berichten rondom Lijnders want anders waren ze nooit op hem gekomen dat is 1 ding wat zeker is.

    En een trainer aanstellen op basis van berichten is een slecht beleidt. Je kan beter zoeken naar een trainer die in het profiel van de club past. En daarnaast deed bogers het gewoon uitstekend en waren ze met hem aan het roer misschien wel weer back in the Eredivisie slechte zaak van NEC om te schuiven als het goed gaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    donderdag 17 mei 2018 om 09:54
    Dat is goed nieuws "onbegrijpelijk dat ie als trainer daar is neergezet"
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 17 mei 2018 om 09:59
    Dit is dan ook weer lekker kortzichtig. Geef hem dan ook het vertrouwen voor het nieuwe seizoen om met de voorbereiding te bouwen aan het team.
    Vind ik leuk
    NACnz +140
    donderdag 17 mei 2018 om 09:59
    Tis beter zo
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2029
    donderdag 17 mei 2018 om 09:59
    Lijnders weg, lijdensweg voorbij.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9051
    donderdag 17 mei 2018 om 10:00
    Groot nieuws? Was alleen de vraag wanneer
    Vind ik leuk
    Schaar +1492
    donderdag 17 mei 2018 om 10:01
    Zou mooi zijn als de supporters van NEC nu beslissen wie de trainer moet worden anders wordt het weer opwachten, gesprekken aangaan etc. voor de nieuwe man
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:41
    Eerst weer een half jaar zoeken
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9051
    donderdag 17 mei 2018 om 11:03
    Klopp heeft nog een assistent toch? Misschien is dat wat :)
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    donderdag 17 mei 2018 om 12:42
    Allemaal? Start ff een polletje zou ik zeggen...maar ik denk dat de keuze al is gemaakt door de geweldige td
    Vind ik leuk
    KOudman +384
    donderdag 17 mei 2018 om 10:03
    Wederom een erg matige beslissing van het bestuur. Een onervaren trainer op de helft van het seizoen aanstellen was al erg naïef. En hem nu ontslaan slaat ook nergens op nu je toch niet meer promoveert dit seizoen. Geef hem dan volgend seizoen de kans, als hij wel een fatsoenlijke voorbereiding heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3615
    donderdag 17 mei 2018 om 10:15
    Was geen redden meer aan. Jammer van die man zijn carrière start. Maar anderzijds is het voor NEC veel erger dat ze nog een jaartje Juup spelen. Zeker met jong ajax en jong PSV die steeds sterker worden, roda JC en Twente die er nog bij zijn gekomen. Wordt wel een mooie competitie op die manier. Ik hoop dat Been daar trainer wordt en dat Pep snel terug naar Klopp gaat en daar zijn ogen ietsjes meer openhoud om de volgende keer wel te kunnen slagen wanneer die op eigen benen wil staan. En dan lekker naar een duitse 2e liga club gaan. Want die nederlandse media is niets voor zon jonge trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:19
    Goh wat een nieuws, het is vandaag wel nieuws van de open deuren
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:20
    Nieuwe assistent van Gio?
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    donderdag 17 mei 2018 om 10:23
    kortzichtig paniekvoetbal! Hoezo iemand aanstellen om dingen te veranderen en na een half jaar al afscheid nemen. Lachwekkend. had hem dan niet aangesteld en het gelaten hoe het was.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 10:25
    Ik heb niet zo'n hele goede indruk van Remco oversier moet ik zeggen. Op basis van wat is hij TD?
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1208
    donderdag 17 mei 2018 om 10:27
    Och Och wat een zooitje bij Hollywood aan de waal
    Vind ik leuk
    Rodajc +14325
    donderdag 17 mei 2018 om 10:28
    Jammer, maakt de concurrentie weer sterker.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    donderdag 17 mei 2018 om 10:31
    Verassend
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2389
    donderdag 17 mei 2018 om 11:14
    Komt nooit goed in Nijmegen. Beleid zuigt al jaren, supporters houden liever een bus op dan dat ze begrijpen wat het woord supporters betekent, en veel te veel bemoeienissen van de sponsoren.
    Vind ik leuk
    Barbie +1005
    donderdag 17 mei 2018 om 11:15
    Ze hadden Lijnders gewoon zijn werk moeten laten afmaken. En zeker niet luisteren naar die debiele harde kern NEC (Negatief En Chagrijnig)-supporters die de club steeds weer kapot maken.
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    donderdag 17 mei 2018 om 12:43
    En wéér één die alles over één kam scheert....pfff...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 14:15
    Je praat poep Barbie. Haal die dildo uit je kont en haal diep adem.
    Vind ik leuk
    Barbie +1005
    donderdag 17 mei 2018 om 16:53
    Jij bent zeker ook zo'n negatieve, strakgesnoven en bezopen zogenaamde NEC-fan die 's nachts bussen op wacht en eigen spelers uit fluit. Snappen die losers niet dat juist zij de club kapot maken? Jammer voor de goedwillende NEC-supporters dat steeds een clubje van zo'n 200 losers de boel voor iedereen verziekt.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7232
    donderdag 17 mei 2018 om 11:19
    Logisch. Lijnders moet nog een hoop leren. Mario Been heeft al laten weten wel interesse te hebben en die lijkt mij ook de aangewezen persoon om NEC naar de eredivisie te brengen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    donderdag 17 mei 2018 om 11:21
    Begint beetje trainerskerkhof aan de waal te worden zo. Er moet daarboven eens geruimd worden wil je als club vooruit.de trainer is het probleem bij NEC niet !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 11:56
    Een lulverhaal van de Td-er die vervolgens zelf blijft zitten. Had NEC dit seizoen een promotie waardig elftal?
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +355
    donderdag 17 mei 2018 om 11:59
    Ik denk dat NEK met Pepijn Lijnders een groeibriljant in handen had die hen zeker naar de eredivisie had gebracht. Misschien niet dit jaar, misschien niet volgend jaar, maar wel in één van de jaren daarna. Als ze hem maar de tijd gegeven hadden maar nee hoor.
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    donderdag 17 mei 2018 om 12:44
    Wauw jij bent een kenner zie ik....
    Vind ik leuk
    noblesse +813
    donderdag 17 mei 2018 om 12:27
    Kan deze remco oversier ook verdwijnen,deze sukkel
    had deze onbekende Lijnders nooit moeten aannemen.
    Vind ik leuk
    HansVites +4780
    donderdag 17 mei 2018 om 12:32
    Het wordt tijd voor een Russische trainer bij NEC, maar het zal Mario Been wel worden dat liet hij al een beetje doorschemeren laatst.
    Vind ik leuk
    base +2190
    donderdag 17 mei 2018 om 13:44
    Wanbeleid, had die kerel na een echte voorbereiding beoordeeld en niet nu al.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:49
    Zielig nec het is niet de trainer maar je spelersgroep niet echt goede voetballers


    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Groot nieuws uit Nijmegen: NEC en Lijnders met onmiddellijke ingang uit elkaar