SC Heerenveen heeft opvolger Streppel binnen: voormalig Ajax-man tekent contract

SC Heerenveen heeft opvolger Streppel binnen: voormalig Ajax-man tekent contract

donderdag 17 mei 2018 om 15:10

Jan Olde Riekerink is de komende twee jaar hoofdtrainer van sc Heerenveen. De opvolger van Jurgen Streppel is donderdagmiddag gepresenteerd in het Abe Lenstra Stadion. 

De 55-jarige oefenmeester is blij met de nieuwe uitdaging. "Het is bijzonder om hier te zijn, ik ben blij en trots om in de Eredivisie aan de slag te gaan", luidt de eerste reactie van Olde Riekerink op een persconferentie. "Ik ben vooral blij dat ik nu trainer van Heerenveen ben, het is een club met veel mooie tradities."

Olde Riekerink neemt het stokje over van Streppel, wiens contract niet werd verlengd. Eerder was de Tukker onder meer werkzaam voor de Ajax-jeugdopleiding en Galatasaray. In februari 2017 werd Olde Riekerink ontslagen bij de Turkse topclub. 

"We zijn blij dat we vandaag de nieuwe trainer kunnen presenteren", reageert technisch manager Gerry Hamstra. "Jan is een trainer die past bij de kernpunten van onze profielschets; presteren met zelf opgeleide en gescoute spelers, attractief voetbal en de individuele ontwikkeling van spelers."

Poll

Is Olde Riekerink geschikt voor sc Heerenveen?

(1427 stemmen)

Plaats een reactie

Laliga +1505
donderdag 17 mei 2018 om 15:11
Weet niet of dit een goede trainer is , we gaan het meemaken! Eerlijk gezegd los van galatasary had ik nog nooit van em gehoord
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:12
Hij heeft in de jeugd van Ajax gezeten als trainer. We zullen zien wat het gaat worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:16
En daar werd het een fiasco. Maar hij was er alleen interim hoor. Is met pek en veren Istanboel uitgejaagd.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:31
Elke keer dat ik zijn foto zie denk ik wie is die bal toch. Nu je het zegt, asissent en daarna interim trainer bij Galatasaray.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
Als ik naar de foto kijk lijkt het net alsof Manchini binnengehengeld is
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:34
Altijd beter dan Streppel.
Streppel geloof niet dat die weer zomaar ergens begint. Nergens hoor je interesse in hem.
Olde Riekerink succes gewenst.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 15:34]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:56
Streppel heeft wel 5 pnt dit seizoen van ons gepakt. Hij heeft echt wel potentie, Schaars was de motor van het elftal en het draaide met hem. Helaas door zijn blessure is het minder gegaan met pieken en dalen
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:07
Dat was vorig seizoen.
Dit jaar werd het er onverklaarbaar genoeg niet minder van.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:48]
Vind ik leuk
Thobar +3558
donderdag 17 mei 2018 om 18:20
Streppel probeert zijn teams leuk en aanvallend te laten spelen maar net als de meeste trainers kent hij maar één smaak. Hij en zijn teams zijn niet in staat in een wedstrijd een switch te maken en deze op slot te gooien, een voorsprong succesvol verdedigen tot het einde is er vaak niet bij. Leuk maar enigszins naief. Bij een club als Groningen zouden ze echter blij mee zijn want afbraakvoetbal zal je dus nooit bij hem zien.
Vind ik leuk
Vaag +3019
donderdag 17 mei 2018 om 15:40
Er is ook weinig positiefs over hem te zeggen, hij heeft namelijk nog niks gepresteerd.)
Vind ik leuk
Sideburnn +1921
donderdag 17 mei 2018 om 18:16
Komt ook weer uit de Sparta jeugd waar hij samen met zijn broer ook zijn debuut heeft mogen maken als speler in de eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:11
Welkom terug in Nederland!! Hoop dat je slaagt bij Heerenveen. Je zal nooit Foppe evenaren
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:15
Middelmaat voor middelmaat.
Vind ik leuk
Hattrick +10277
donderdag 17 mei 2018 om 15:17
Ik ben dan ook benieuwd of Heerenveen Van Der Graag ook heeft gepolst. Was denk ik een goede match geweest! Ook voor Van Der Graag zelf, Heerenveen is toch een grotere club dan Nac...
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 15:17]
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 15:22
Van der Gaag had geen interesse volgens mij.
Vind ik leuk
Hattrick +10277
donderdag 17 mei 2018 om 15:35
Zou wel apart zijn, bij Heerenveen zou hij veel meer mogelijkheden hebben.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 15:43
Behalve als hij veel verwacht van City.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:47
Van der Gaag zou heus wel over zijn keuze nagedacht hebben, misschien speelt ook mee dat zijn zoon en neefje bij Nac speelt.
Misschien ziet hij ook groei in Nac.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:23
Van der Gaag had een betere optie geweest. Wel apart dat hij NAC verkiest boven Heerenveen ja. Zal je niet zeggen en het enige wat ik kan bedenken is dat hij in Breda de vrije hand krijgt.
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 15:32
En een grotere kans op succes. Als je met NAC de playoffs haalt ben je een held in Breda. Met H’veen valt weinig te presteren. Kampioen word je niet en de playoffs is een moetje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:34
Ook dat is zo ja, het enige is Europees afdwingen. Dat is de winst die je bij Heerenveen kan pakken.
Vind ik leuk
mason +1478
donderdag 17 mei 2018 om 15:59
Europees voetbal halen en je bent ook onze held. Dus ambitie ligt wat hoger dan nac maar het resultaat is het zelfde.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:34
Mee eens. Vind Heerenveen een mooie club ook.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:34]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:50
Ik Nac ook, maar dat is logisch.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 15:37
Ja en een bepaalde club moet je ook wel aanstaan. Dat volkslied daar speelt natuurlijk ook een rol haha
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:39
Vind ons volkslied veel mooier. En dan vooral als het geluid Uitgaat en alleen de supporters zingen. #GOOSEBUMPS
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 15:39]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:39
De samenwerking met city vergroot zijn netwerk en kansen op zn droom; trainer in het buitenland. Zijn letterlijke woorden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:40
Dan zijn zijn achterliggende gedachten best te verklaren. Bedankt voor de info gozah.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 15:44
Slim bedacht
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:10
En volgens mij speelt zijn zoon daar.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:32
Vergeten ja, dat speelt ongetwijfeld een rol Henkie. Alvast succes met het nieuwe kalenderjaar!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:27
Dank u!
Ben benieuwd of jullie volgend jaar ook weer strijden om de play-off plaatsen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:32
Graag gedaan. Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar. Er zijn middelen om te versterken zonder verkoop. Er hoeft niemand weg.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:46
Tja wat denk je van het reizen, denk niet dat van der gaag in het noorden woont
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:49
Ik kan niet in het koppie van Mitchel kijken. Maar zou goed mogelijk kunnen zijn. Wat denk jij zelf van jullie nieuwe trainer?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:47
Dat hadden ze ook gedaan. Alleen wilde hij zelf niet. Net als bij de andere teams in Nederland. Alleen NAC vanwege, voornamelijk, het publiek.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:29
Over middelmaat gesproken.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:31
Je hebt het wel druk met mij. Maar als ik je iets vraag dan verdwijn je als sneeuw voor de zon. Wat heb je tegen mij? Niet dat het verder interessant is maar het is interesse. Vind het wel kinderachtig wat je doet, maar dat is jouw keuze. Ik ga gewoon door met wat ik hier al een poos doe en jij leidt mij er dus niet vanaf.

Vind je het niet zonde van je tijd om je met mij bezig te houden?
Of ben je stiekem verliefd op Midden-Noord?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 15:34]
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 15:43
Midden-Noord heb jij een beetje een lekkere kont?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:00
Ligt eraan wat jouw fantasie is?
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 16:04
Nou niet die van mij haha maar dacht misschien is daarom Snickerdoodle zo geïnteresseerd in je.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:10
Niet alleen in hem hoor! Jij en Stratsum en Mcmodd, Midden-Noord....Eigenlijk alle Ajax haters,,,, Daar heb ik interesse in!

Doen graag aan zelfbevlekking... Maar zodra ze iets over Ajax kunnen zeggen....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:33
Hahaha, Ajax haters. Waar baseer je dat op?
Haal jij uit die topic waar jij op mij reageerde haat naar Ajax uit? Ik ben geen kleuter meer, haat is voor kleine kinderen man. Doe lekker volwassen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 16:35]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:40
Zal je er elk berichtje wat ik tegen kom van je, even aan herinneren
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:45
Hahaha, wat een kneus ben jij zeg. Wat is dan trollen en wat is humor? Leg het verschil een uit?

Volgens mij ben jij zo dom als het achtereind van een varken. Wat is iemand die aan het profiel van een troll voldoet, leg eens uit wat dat is? Je komt nu echt wel heel erg dom over en je gedraagt je zelf als een troll. Vind het maar heel kinderachtig en het is gewoon kleutergedrag. Gedraag je als een volwassenen, of je moet nog nat achter je oren zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:56
Volgens jou ben ik zo veel dingen... Maar goed, jij bent het die het zegt....

Elk Ajax bericht.... Wat snap je niet jochie?

Mag je zo’n lang verhaal neerzetten, blijft heel simpel.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:59
Hahaha, sukkel zeg. Dan zou ik als ik jou was het topic maar lezen en dan mag jij overal op antwoorden. Dat je ook niet kan uitleggen wat een troll inhoudt zegt meer dan voldoende over jou. Dag kleutertje!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:03
Tot snel Trolletje!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:09
Je kan het gewoon niet uitleggen. Omdat je het niet weet!
Tot snel schatje!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:14
Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of gejank over Ajax. - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken, opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van Midden-Noord. Die er patent op heeft.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:17
En dit doe ik volgens jouw wikipedia verhaaltjes? Wat een ''kneus ben je dan''

Kijk eens naar de discussies die ik daar voer met normale ajacieden sukkeltje. Jij bent zelf een van de trollen die de site verzieken!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 17:18]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:19
Haha man laat je niet zo kennen. Je wilt toch weten wat het is? Omdat je denkt dat ik het niet weet?

Dan zoek ik het even op voor je met een kleine aanpassing. Scheelt mij een hoop typ werk.

Maar goed, ik moet naar school, ben nog nat achter de oren, lig in een weiland.. etc etc. Dus het zal wel aan mij liggen... Hou op hoor, even heel lang hahahaha op het einde.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:22
Iemand die met ''hahaha'' begint neem ik niet serieus waren jouw worden. Nu neem ik jou al niet serieus en ben je al niet snugger. Maar jij neemt jezelf dus ook niet serieus. Zeg nu voor de spiegel, ''ik ben niet snugger''
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:33
Ik heb net gekeken en het is ook al geen honing.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
Iemand die trouwens begint met hahaha, kan al niet serieus worden genomen. Dat is een teken van onkunde...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:59
Het is ook om te lachen. Ik kan jou niet serieus nemen.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 15:51
Lekker laten gaan joh,99% zijn noobs en sukkels.

#vpgezeik
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:01
Je hebt gelijk, soms kan ik het niet laten Teo.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 17:47
Ik ook niet. Je gaat er vanzelf in mee haha.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:50
Heb medelijden met dat soort randdebielen.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 18:56
Domme mensen moeten ook leven he...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:41
Dat stoer doen elke keer achter het toetsenbordje. Waarom, vind je dat stoer om te laten zien? Durf je het niet in het echte dagelijks leven?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:03
Ja hoor! Ik denk alleen dat je een beetje gaat janken als een klein meisje!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:10
Nee hoor, grote jongens huilen niet. Ga nu je broekje verschonen en was het rooie streepje eruit. En jij komt als een jankertje over door telkens op mijn berichten te reageren. Ontroer ik je ergens mee tutje?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:11
Zat jij misschien in het clubhuis toen we langs kwamen? Misschien dat je daardoor zo gefrustreerd bent over Ajax.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 16:13
Heb jij in een weiland gelegen dat je zo naar stront ruikt?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:41
Weilanden liggen alleen bij jou in de buurt.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:53
Jij bent zeker dom, weilanden in de Rotterdamse stad? Jij woont er dichter in de buurt, Leeuwarden en het wannabe ajax supportertje. Geen Cambuur supporteren omdat Ajax groter is. #ZIELIG
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:13
Cambuur? Waar heb je het over imbeciel?

Almere Poort is de locatie.

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:13
Kijk, daar gaat ie al schelden. Je laat jezelf steeds meer en meer zien.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:16
Schelden? Kijk even al je antwoorden terug!!! Ik noem je een keer een imbeciel... Heel grappig dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:18
Schiet eens op met je antwoord, ben nu echt heel benieuwd
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:51
Oooooh, ik weet al wie jij bent. Het tutje is weer terug. Welkom terug tut.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:14
Je draait door kerel.....
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:18
Dat doe jij door mensen lastig te vallen. Je loopt te ijlen man, volgens mij heb jij hoge koorts.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:49
Wacht nog op antwoord, op je berichtje van het schelden...
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 15:42
Ik vind jou vervelend heb ik besloten.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:07
Misschien toevallig, maar dat is geheel wederzijds!
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 16:14
Toeval bestaat niet maar dat leer je nog wel op school.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:08
Je moest eens weten jochie
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 17:08
Dat toeval wel bestaat?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:09
Toevallig wel!
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 17:10
Dat is wel heel toevallig dan.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:12
Zie je nou? Gekkie...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:44
Pfffff, ze zijn per ongeluk ook een keer een seizoen niet in degradatienood.....ga je nou gelijk naast je schoen lopen??
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 15:45
Tegen wie heb je het?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:08
Waar de fuck heb jij het in godsnaam over?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:39
Middelmatige trainer voor een middelmatige club??
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:45
Zit je stringetje knel? Nee man, een middelmatige trainer voor een middelmatige. Ik zei tegen Henkie nog dat jullie een mooie club hebben. Ben nooit negatief geweest over Heerenveen!

En buiten jouw tirade over hetgeen dat wij een keer niet in nood zijn.....Wij spelen al jaren geen nacompetitie meer. Wij komen steeds dichter bij de middenmoot.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:52]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:11
Rustig pik, zo kun je het inderdaad ook lezen... viel ff verkeerd, kan gebeuren toch? Maar om nou gelijk over tirade en zo te beginnen is ook niet nodig toch? Qua trainers heb je misschien wel gelijk, ff afwachten. Streppel was ook veelbelovend maar viel uiteindelijk ook vies tegen! De afgelopen 2 seizoenen heb je geen nacompetitie gespeeld maar het scheelde nou ook weer niet zoveel dat je gelijk een middenmoter bent hoor!! Plekkie 10-13 of zo, prima toch?? Enne, Laat je niet zo opnaaien door die Snicker figuur en die dorpsgek, slecht voor je hart.....
Vind ik leuk
mason +1478
donderdag 17 mei 2018 om 15:57
Dat dacht ik dus ook. Een oud helmond sport voetballer ingeruild voor een oud telstar voetballer. Maar goed ik laat me verassen en misschien zet ie wel iets moois neer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:00
Wie weet.

Vind ik leuk
MojoRisin +8355
donderdag 17 mei 2018 om 15:21
Wordt niks denk ik.. Waren er geen andere geschikte kandidaten ?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:13
Hij staat er om bekend er goed om te gaan met jeugd en verzorgt voetbal op de mat te leggen.
Daar hebben in Heerenveen zeker baat bij.

Een hele grote staat van dienst heeft hij niet maar vooralsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:12
Wenger wou niet. Mourinho was net iets te duur, Guardiola wou dolgraag alleen de afkoopsom was een probleem.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:29
Met zijn ervaring van wat hij uit het buitenland geleerd heeft denk ik dat hij het beter zal doen dan streppel.
Vind ik leuk
FCG1971 +214
donderdag 17 mei 2018 om 15:34
Quote; "Jan is een trainer die past bij de kernpunten van onze profielschets; presteren met zelf opgeleide en gescoute spelers,

Mensen, mensen. Wat een teksten. Voetbal is een volkssport. Hou het lekker down to earth.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 15:46
Ik vind vooral "presteren met zelf opgeleide en gescoute spelers" een sterke.
Vind ik leuk
FCG1971 +214
donderdag 17 mei 2018 om 15:50
Die had ik inderdaad ook ontdekt. Die persvoorlichters zijn compleet doorgeslagen. Akelige mensen.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 15:53
Dat is in het voetbal vaak zo hoor. Ook als ze gaan onderbouwen hoe het beter moet gaan. "Met zn allen schouders eronder." "We willen vernieuwen".
Maar ja als er geen sportjournalist is die een degelijke vraag op papier krijgt heb je redelijk vrij spel.
Vind ik leuk
FCG1971 +214
donderdag 17 mei 2018 om 16:06
Om maar niet te spreken over dat projecten gelul. Jantje gaat van club A naar club B omdat hij het project van club B zo interessant vind. Alsjeblieft zeg. En dat komt dan zogenaamd uit de mond van een speler die zijn eigen naam nog niet kan schrijven.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 16:14
Hahaha. "Zij hebben een plan voor me"
Vind ik leuk
FCG1971 +214
donderdag 17 mei 2018 om 16:20
Binnenkort verwacht ik ook een tv spotje van Horbach waar Ten Hag een bal voor zijn kop krijgt nadat hij het woord PROJECT weer in de mond neemt :-) Dat wordt een Gouden Loekie.
Vind ik leuk
#Keizerout +17207
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
Haha :p
Duurt nog even. Zo'n reclame is een proces.
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 15:34
Olde Riekerink is een betwetertje. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:37
Als er prestaties zijn dan kunnen we zeggen ok. Maar die zijn bij hem niet van toepassing. Het is een gokje van Heerenveen en anders snap ik hun geachten niet.
Vind ik leuk
Gustavo +2693
donderdag 17 mei 2018 om 16:57
100% met je eens.
Vind ik leuk
Objectief +2818
donderdag 17 mei 2018 om 18:32
Aangetoond goed met jonge spelers te kunnen werken en daarnaast de beker met Gala gewonnen. Lijkt me een prima cv voor een eredivisietrainer
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 18:34
Als hoofdtrainer?

Bij Gala was hij als interim en is met pek en veren Istanboel uitgejaagd. Slechtste seizoen in jaren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:34]
Vind ik leuk
Objectief +2818
donderdag 17 mei 2018 om 19:18
Beetje kortzichtig vriend. Hij werd aangesteld nadat zn voorganger er een potje v had gemaakt en ze bijna rechter rijtje stonden. Hij had nog 2 maand de tijd en werd 6e en won de beker.
Seizoen erop met een matige selectie 3e.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:32
Google maar even waarom hij aan de kant werd geschoven. Ken twee Turkse fans van Gala en die zijn er blij mee. Zeg ik het nog netjes.
Vind ik leuk
Objectief +2818
donderdag 17 mei 2018 om 22:44
Collega vliegt er bijna elke wedstrijd naar toe. En de cijfers zijn feiten toch?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:45]
Vind ik leuk
De Hout +1149
donderdag 17 mei 2018 om 15:39
Hartstikke goed om het woordje ajax weer even in de kop te gooien. Applaus.
Vind ik leuk
Teo Smith +19304
donderdag 17 mei 2018 om 15:49
Domme keus zeg ik zo. Maar ja. Succes ermee.
Vind ik leuk
Hupfean +2094
donderdag 17 mei 2018 om 15:57
Want?
Vind ik leuk
Hoho +10
donderdag 17 mei 2018 om 15:53
Van der Gaag wilde niet naar Hveen omdat zijn zoontje bij NAC voetbalt.
Jammer, want hem schat ik hoger in dan Olde Riekerink
Vind ik leuk
Hupfean +2094
donderdag 17 mei 2018 om 15:58
We gaan het zien, iig suc6 JOR! Iedereen krijgt het voordeel van de twijfel. Dat kreeg Streppel ook. En v Basten en Jans etc.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 15:59
Hoe hij tactisch is geen idee, maar dat hij jeugdspelers beter maakt staat buiten kijf.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:05
Volgens mij was zijn broer een betere voetballer destijds maar dat heeft natuurlijk niks te make met zijn trainerscapaciteiten.

maar Heerenveen heeft wel een leuke ploeg mischien een paar spelers erbij en wie weet.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:17
Nou dat wordt weer helemaal niks.
Vind ik leuk
mcmodd +18713
donderdag 17 mei 2018 om 16:35
Hij gaat het daar volgens mij beter doen dan Streppel. Hij kan soms wat flegmatiek overkomen maar onderschat Jan Olde Riekerink niet. Een sluwe vos die ook zijn streken heeft.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:05
In plaats van Frank de boer en Peter bosz nu de meest logische keuze. Hoe ze hier bijkomen... succes ermee.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:07
Dit is wel een hele grote verassing, ik heb hem eens opgezocht en de persconferentie gezien. Ik heb er vertrouwen in!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

SC Heerenveen heeft opvolger Streppel binnen: voormalig Ajax-man tekent contract