PSV beloont back met contract: 'Altijd blijven knokken, ook in slechte tijden'

    PSV beloont back met contract: 'Altijd blijven knokken, ook in slechte tijden'

    donderdag 17 mei 2018 om 17:44

    PSV heeft het contract van Baggio Wallenburg verlengd. De negentienjarige verdediger tekende donderdagmiddag in het Philips Stadion een nieuwe, tweejarige verbintenis, met een optie voor nog één seizoen.

    "Dit is voor mij een topdag. Ik ben heel blij dat ik een nieuw contract heb mogen tekenen bij PSV", zegt Wallenburg op de clubsite. De rechtsback kwam als F-pupil naar De Herdgang. Sindsdien doorliep hij alle jeugdteams, waaronder PSV onder 19. Met dat team van trainer Mark van Bommel werd hij afgelopen weekend kampioen.

    "Van hem (Van Bommel, red.) heb ik de kans gekregen, maar ik heb ook zelf afgedwongen door altijd te blijven knokken, ook in slechte tijden", vertelt Wallenburg. "Dit seizoen heb ik geen wedstrijd gemist en daar ben ik trots op. Nu moeten we de beker nog winnen en dan is ons seizoen helemaal geslaagd."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 17:47
    Zeer goede talent tevens ook aanvoerder,

    Gakspo vanaf de f bij psv
    Obispo vanaf de f bij psv
    Lonwijk
    Wallenburg vanaf de f
    Sidibe
    Salidek wordt ook een goeie!( is hij al)

    * Diegene die pasgeleden vroegen wie door zou breken bijdeze!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    donderdag 17 mei 2018 om 18:09
    Geen een van de spelers die jij opsomt is doorgebroken! Onzin wat jij hier verkoopt, er is altijd een kansje dat ze doorbreken, het is ze nog niet gelukt!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:24
    Och och! Gakspo breekt echt wel door Obispo zit al bij de selectie en wat ik opsom is de o.a de toekomst van onze warme clubske... jij kan het weer niet hebben dat er ook talent hebben
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10441
    donderdag 17 mei 2018 om 18:57
    Maar het patent op de toekomst hebben ze zich in Adam toegeëigend ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    donderdag 17 mei 2018 om 19:10
    Nu door groeien naar de 1e selectie.
    Voordeel als later v Bommel trainer word die precies weet waar zijn capaciteiten liggen
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    donderdag 17 mei 2018 om 19:14
    Ik kan het niet hebben dat er bij PSV ook talent zit? Onzin, hoe meer talent er doorbreekt bij welke club dan ook, des te leuker vind ik dat. Het maakt mij dus niet uit of een talent van Ajax / PSV doorbreekt.

    Ik zeg alleen dat de spelers waarvan jij loopt te beweren dat ze doorgebroken zijn van geen kant klopt, meer zeg ik niet. Niet zo aanstellen dus dat ik het niet kan hebben, je lijkt wel een dreinend kindje wat op zijn teentjes is getrapt!
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    donderdag 17 mei 2018 om 19:18
    Dat zegt hij niet. Hij geeft een rijtje talenten waarvan hij op zeker verwacht dat ze door gaan breken. Niet dat ze al doorgebroken zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:42
    Lezen voor sommige neusjes valt niet mee joh
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    donderdag 17 mei 2018 om 20:00
    '' Diegene die pasgeleden vroegen wie door zou breken bijdeze! ''

    Daarmee zegt Mario dus wel dat ze zijn doorgebroken..
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    donderdag 17 mei 2018 om 21:56
    Nee dat zegt hij niet. Kwestie van juist interpreteren.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12915
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:19
    Dat zegt hij wel!

    Anders had Mario moeten zeggen: Wie er door zouden kunnen breken, nu zegt ie wie er door zouden breken en daarmee geeft hij aan dat de spelers zijn doorgebroken, of lullen ze in Brabant altijd dom?
    Vind ik leuk
    Nistel +3567
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:48
    Nee dat is begrijpend lezen in de context. Maar dat is kennelijk teveel gevraagd. Ik stop met deze zinloze discussie. Mario heeft het in andere postings hierboven duidelijk genoeg gemaakt wat hij met zijn tekst bedoelde.

    Er lult er maar één dom hier.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:18
    Salidek of sadilek ??? Maar er breken genoeg door. Hopen dat ze 1 kunnen halen wordt het helemaal mooi!!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    donderdag 17 mei 2018 om 17:51
    Mooie beloning voor hem, terecht ook als je onderdeel bent van een kampioensploeg.

    Overigens schijnt PSV nadrukkelijk gelinkt te worden met Erick Guttierez in de Mexicaanse media
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 17:53
    Ja precies, alleen maar goed en de mexiaantjes die bij ons waren kunnen beamen dat ze voor een warme club moeten kiezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 17:52
    Er komen zeer binnenkort nog spelers bij die gaan verlengen. Ook deze speler zit vanaf de f bij psv. Alleen maar mooi dat zo'n spelers doorbreken lekker laten rijpen je kans krijg je wel. Kijk maar naar Gakspo die heeft ook al zijn debuut gemaakt in Jong PSV. Alles komt goed en psv krijgt gewoon een super elftal kampioenswaardig
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    donderdag 17 mei 2018 om 18:56
    Je hebt wel veel comments nodig om je punt duidelijk te maken, maar voorsorteren op het eventueel doorbreken van talent kan ook verkeerd uitpakken
    :). Overigens vind ik het goede ontwikkeling dat ze al al zolang deel uitmaken van de opleiding, hopelijk is dat vaker het geval bij nl clubs
    Vind ik leuk
    Stom +123
    donderdag 17 mei 2018 om 20:38
    Tsja, nu nog er voor kiezen om bij vertrek niet te kopen maar door te schuiven. Althans, voor een gezond aantal posities. Met alleen Schwaab heb je natuurlijk ook te weinig ervaring. Te veel jong talent is ook lastig, dan kan het wisselvallig worden. Dat zie je met Ajax de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Marco S +4143
    donderdag 17 mei 2018 om 22:41
    Die Baggio..
    Di..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV beloont back met contract: 'Altijd blijven knokken, ook in slechte tijden'