Ajax onderhandelde over Kluivert-transfer: Ik hoorde dat op het laatste moment

Ajax onderhandelde over Kluivert-transfer: "Ik hoorde dat op het laatste moment"

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 19:35do 17-05-2018 om 19:35

De beslissing van Justin Kluivert om zijn contract bij Ajax niet te verlengen is mede vanwege de vele trainerswissels die de Amsterdammers in een jaar tijd hebben doorgevoerd. Kluivert kreeg in een jaar tijd te maken met Peter Bosz, Marcel Keizer en Erik ten Hag.

"Ajax wisselt makkelijk van trainers. Ze krijgen niet echt een kans", legt Kluivert uit aan de Volkskrant. "Je merkt aan onze trainer dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt. Dat zag je ook bij Marcel Keizer. Dat voelen jongens. Je ziet het aan hoe trainers zich gedragen, hoe ze zich uiten, ook in de pers. Het voelt onstabiel."

Zaakwaarnemer Mino Raiola liet Kluivert weten dat hij begin dit seizoen Davinson Sanchez achterna kon gaan naar Tottenham Hotspur. Sanchez verkaste voor 45 miljoen euro, Kluivert zou voor twintig gaan. Maar de Ajacied wilde helemaal niet naar Tottenham. 

Kluivert kreeg dat pas laat te horen. "Ik hoorde dat op het laatste moment. Dat zegt niets over Ajax, maar wel over de mensen in de club. Ergens was het lachen. Je ziet hoe de voetbalwereld in elkaar zit. Als je iets hoger komt, lijkt het een spel. Ze doen wat ze willen. Dat gevoel krijg ik nu weer: ze doen wat zij willen."

Lees ookKluivert stuurt aan op vertrek bij Ajax: "Ik voel me onder druk gezet"

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Verlaat het wespennest nu het nog kan
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Calimero gedrag weer iets anders verwacht je ook niet van PSV supporters .altijd maar jaloers blijven terwijl ze zelf kampioen zijn
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Ga dan gewoon, jankerd.

Ik gun jou n steentje in je schoen, met al je gezeik.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
donderdag 17 mei 2018 om 19:38
Hij zegt toch geen rare dingen, ze hebben toch de ene trainer na de andere versleten. Het is momenteel gewoon een wespennest in Amsterdam en hij ziet de bui ook al hangen dat Ten Hag ook geen jaar daar blijft zitten. Lekker naar een club gaan die het beste met je voor hebt. Goede beslissing! Veel succes en warmte toegewenst.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:46
Nou zo als jij lult ben je zeker een dorps gek
Vind ik leuk
Dorpsgek +1126
donderdag 17 mei 2018 om 21:14
Ja he Tinie hihihi heb je die helemaal.zelf bedacht of van de Viva website afgehaald?
Vind ik leuk
Mrunterwijst +5706
donderdag 17 mei 2018 om 19:39
Bah wat een engnek, blij als hij weg is zeg. Daar horen we de komende 15 jaar niets meer van
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
MojoRisin +13588
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
Nou, heb ik teveel gezegd ?
Vind ik leuk
Vamos7 +7802
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
Voor die Gene die Engeland Neder willen kijken live te zien om 20:00 op YouTube. Snap ook niet waarom VP niet livemeepraten over Oranje onder 17 doet!


https://www.youtube.com/watch?v=CDcTCnibLQo
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20711
donderdag 17 mei 2018 om 19:57
Lees ook niets over Sparta Emmen..
Vind ik leuk
Vamos7 +7802
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
Schandalig!
Vind ik leuk
Mari +10853
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
O, jij wil het beleid bepalen. Zeg dat dan. Maak jezelf toch niet zo belachelijk jongen. Vergeet niet dat door zo te praten clubs zich misschien anders tegenover jou gaan opstellen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
Jou vader met vrouwen grote kluns
Vind ik leuk
Simonsopa +427
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
cashen strik er om en niet terug komen'
Vind ik leuk
SimonSays +6402
donderdag 17 mei 2018 om 19:46
Opa, jij ook hier?!
Vind ik leuk
haarlemx +431
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
Ik ben namelijk helemaal niet overtuigd van mezelf. Ik heb een trainer nodig die er voor mij is en altijd. Die wil ik dan omhelzen als mijn teennagel te kort geknipt is. Hij moet mij ook een aai op mijn bol geven en zeggen kom op Kluivert, je kan het, nadat er weer een dribbel of pass mislukt. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik nu al drie keer een nieuwe trainer heb gehad. Het is allemaal niet eerlijk en eigenlijk wil ik mama als trainer want die is er altijd voor mij. Justin grow up! Elke club gooit zijn trainers weg, welcome to soccer.
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
donderdag 17 mei 2018 om 19:42
Jochie Kluivert (want voor meneer moet je wel iets meer gepresteerd hebben) grijpt ook werkelijk alles aan om zijn beslissing om te vertrekken voor de centjes te rechtvaardigen... wees dajn verdomme een kerel en zegt dat je gewoon heel veel meer kan verdienen en daarvoor desnoods gewoon lekker op de bank gaat zitten.... deze jongen mag voor mijn part iedere keer uitgefloten worden als hij in de Arena moet spelen met bv het Nederlands elftal en of tegen Ajax.. ondankbare hond en tja, blijkbaar heeft hij dit criminele gedrag niet van een vreemde..en maar je logo kussen.. hypocriet mannetje
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Ze krijgen niet echt een kans? Alleen Keizer hebben ze weggedaan!
Vind ik leuk
debacle +528
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Nee hogerop worden trainers niet snel gewisseld dat scheelt!! Jonge jonge
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:45
Kluivert wordt overduidelijk negatief bestookt over Ajax door raiola. Dat is zijn goed recht. Feit dat Justin zo makkelijk hapt, zegt me dat hij nog niet klaar is voor de grote stap. Maar dat is mijn mening maar.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:48
Gewoon 40 miljoen vragen. En anders lkkr een jaar op de tribune.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93929
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
Geeft niemand ervoor. Dan wachten die clubs wel een jaartje.
Vind ik leuk
Niels92 +31532
donderdag 17 mei 2018 om 20:39
Gewoon verkopen voor een miljoen of 7 en het dossier Kluivert afsluiten en niet meer aan terugdenken dat is de beste oplossing :)
Vind ik leuk
wattenstaafje +22747
donderdag 17 mei 2018 om 19:51
Dag blaagje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:52
Ga man! Goede prijs maken en opzouten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:52]
Vind ik leuk
JoeyC +3396
donderdag 17 mei 2018 om 19:52
Locadia had het toch wel goed in de gaten met Kluivertje.
Nu al als jonkie op zo’n manier een transfer willen forceren. Meestal werkt dat alleen averechts.
Vind ik leuk
Roodbergen +9329
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Inderdaad
Vind ik leuk
VanGoal +797
donderdag 17 mei 2018 om 19:53
Wat een kapsones. Ga toch weg op dit moment is Ajax je PLAFOND!

Vind ik leuk
Roodbergen +9329
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Is die Kluivert al ervaringsdeskundige??? Hij praat als een ouwe lul, gauw verkopen!!!! Bye bye
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:55
Als hij bij Ajax al onzekerheid voelt omdat een trainer onder druk staat, kan hij nu net zo goed stoppen met profvoetbal.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Rot op ga ergens anders op de bank zitten
Vind ik leuk
Hyena +30273
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Lekker met het vingertje naar iedereen behalve jezelf wijzen, zijn kleine broertje is nu al verstandiger dan dat hij is. Opdonderen!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
joh laat lekker gaan met z'n grote bek. Ga asjeblieft naar het buitenland, verdien bakken met geld en verzuip net als vele voor je op de bank bij een veel te grote club. Raiola is er een ster in om talent het ravijn in te duwen en bij iets te grote clubs te stallen.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
donderdag 17 mei 2018 om 20:01
Dat Ajax aan hem wilt verdienen is hun goed recht. Dit is wat alle clubs in de wereld doen, laat staan de Nederlandse die al helemaal leeg geplukt worden.

Als hij echt van Ajax had gehouden had hij zijn cluppie ook een mooie transfer kunnen gunnen. Heel ondankbaar om nu te gaan lopen janken over de voetbalwereld.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:01
Is te hopen dat je nooit meer voetbal speelt
Vind ik leuk
Come on Utreg +28482
donderdag 17 mei 2018 om 20:05
Verkopen! Het stoken is al begonnen. Stoorzender zal hij worden als Ajax hem aan zijn contract gaat houden.
Vind ik leuk
renemar +642
donderdag 17 mei 2018 om 20:06
Snotaapje denkt te weten hoe trainers zich voelen. Alsof hij al 10 jaar meeloopt.
Hij heeft ook gedurende het seizoen dat contractverlenging "goed zou komen". Dan heeft hij toe gelogen of hij liegt nu. Geeft ook maar weer eens aan dat hij heel dom is.
Ik ben blij dat dit kut ventje weggaat. Alleen jammer dat we hem geen passend afscheid kunnen geven.
Vind ik leuk
Eimersweide +8307
donderdag 17 mei 2018 om 20:11
Dat mensen er nu pas achter komen dat ajacieden kapsones lijers zijn dat verbaast me wel
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:12
Gewoon dom gel*l frank de boer heeft er 4 jaar gezeten.
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 17 mei 2018 om 20:12
Ja dat is nu het verschil tussen een beursgenoteerd bedrijf en een echte voetbal club.Bin een beursgenoteerd bedrijf tellen cijfers en geen mensen.Daar hebben ze het niet ober spelers maar over waarde van spelers. Ajax is een diepvries tegenover elke betaald voetbal organisatie.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Hallo Justin welkom in de echte wereld!!!! Dat gebeurt wel vaker die trainerswissel en als elk talent dit gaat roepen dan blijft er geen jeugd meer over. Hij kon naar Spurs toe en Raiola komt er nu mee. En het ligt niet aan Raiola nee nee!!! Hoezo naar de uitgang duwen.
Vind ik leuk
mason +2242
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
De clubs doen wat ze willen. En jij doet wat jij wilt dus wat is het fuckjng probleem! Kotsmisselijk word ik van dit soort over het paard getilde gastjes. Maar ga maar lekker naar een top club in het buitenland en ga daar lekker op de bank zitten. Dan hoef ik mij iig niet aan jouw te ergeren.
Vind ik leuk
Cappie +7547
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
Hoe kun je nou zo omgaan met deze legende van de club. Hij heeft je de laatste grote prijs in 1995 bezorgd en hem dan nu zo behandelen. Belachelijk.
Vind ik leuk
Schaar +1533
donderdag 17 mei 2018 om 20:21
Kan zich mooi verder ontwikkelen bij Everton, goeie keuze om te vertrekken.
Vind ik leuk
Adriaan +443
donderdag 17 mei 2018 om 20:24
Wat een gozertje snel weg ermee
Vind ik leuk
FACT +2324
donderdag 17 mei 2018 om 20:27
Laten we AUB!!!!! afspreken dat 't eerstvolgende bericht over Kluivertje is dattie EINDELIJK vertrokken is!!!!!!
Vind ik leuk
rotjeknor +54
donderdag 17 mei 2018 om 20:30
Lekker nog een jaar blijven en dan gratis die ufo verlaten.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:31
18 jaar en dan de trainer beoordelen en de club veroordelen dat ze te makkelijk van trainer wisselen. wat een kapsones, laat hem dat maar in het buitenland doen dan kan hij bij de jeugd meedoen als hij geluk heeft.
hoop dat ajax nog goed geld aan hem verdient en als ze niet genoeg betalen een jaartje laten trainen zonder te spelen. het boilesen traject..
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:36
Hahahah dus omdat de trainer niet op zn gemak is ga je weg?? Wat een gelul
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:39
Hij wil niet naar Tottenham haha, nee joh ga gewoon lekker na Barca of United het bankje warm houden of in het 2de spelen. Zo zonde van deze jonge maar goed hij komt er nog wel achter.
Vind ik leuk
Tampert +71
donderdag 17 mei 2018 om 20:50
19-jarige knaapjes met zoveel kapsones en grootheidswaanzin is niet goed voor Ajax. Dit soort gedrag wil je uberhaupt niet met sport in verband brengen. Verkoop hem voor het symbolische bedrag van een eurocent aan Hollywood.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:51
Inderdaad kluivert
Ze denken alleen aan het geld
De spelers interesseert ze geen moer
Gewoon lekker verkassen naar een echte fijne club
Vind ik leuk
Darter 876 +792
donderdag 17 mei 2018 om 21:18
Gaan
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:26
Simpel gewoon nu lekker opzouten en Ajax doe mij een lol en pak nu nog wat centen. Deze jongen gaat het niet maken in het topvoetbal. En koop kuwas van heracles heb je meer aan dan deze omhooggevallen kluivert.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
Frietbakker +5577
donderdag 17 mei 2018 om 21:32
Royston Drenthe was 20 toen hij naar Real madrid ging
Vind ik leuk
base +2357
donderdag 17 mei 2018 om 22:02
Mooi verhaaltje ingefluisterd door riola.
Bedankt voor je 2 wedstrijden die je goed speelde tot ziens.
Vind ik leuk
Karakter1 +1325
donderdag 17 mei 2018 om 22:17
Dat wordt nog leuk als 'meneer' Kluivert in de top terecht komt. 'Clubs doen wat ze willen' zegt hij. Nederlandse clubs moeten wel keihard onderhandelen, anders worden de beste spelers van ze al helemaal voor een prikkie weggehaald door de Europese top. Buiten dat zijn clubs als PSV en Ajax nog wel eens bereid spelers te laten gaan met de reden dat ze jongens bepaalde kansen niet kunnen ontnemen. Denk maar niet dat dat bij een Manchester City ook zo gebeurd. Daar blijf je gewoon lekker op het bankje hangen in het 4e elftal totdat ze je voor een goede prijs kunnen verkopen. Of je gaat 11 huurperiodes meemaken in de krochten van het voetbal. Ik heb genoten van de speler Kluivert afgelopen jaar, maar nu begint het tijd te worden dat hij vertrekt en een reality check krijgt.
Vind ik leuk
Breezer4u +1834
donderdag 17 mei 2018 om 22:19
Je kan merken dat deze jongen al tientallen jaren meeloopt en een hoop gezien heeft in de voetbalwereld. Wat een ervaring heeft deze jongen..volkomen gelijk! Oh, wacht! Het was de kleine Kluivert die dit soort dingen roept! Lol
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:19]
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
donderdag 17 mei 2018 om 22:29
Ja lachen man. Vooral dat deze quote niet uit mondje van een 19- jarige kluivertje komt. Akelig, ook dat gehyp van zijn andere zoon in Spanje bah. Deze mensen leven op planeet MONEY WOLFS .com #GVDsnelwegwezenuitadam.asshole

Verkeerde instelling
Over paard getild verwende puber
etc etc
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:31]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:35
Snotaap
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:40
Lekker 1 jaar laten verpieteren op de tribune
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
donderdag 17 mei 2018 om 23:12
hoor ik hier Kluivert of mino Raiola raiola had dit zo maar gezegd kunnen gebben
Vind ik leuk
wil +1244
donderdag 17 mei 2018 om 23:20
Opzouten vuile snotneus!! Gewoon een middelmatige speler bij Ajax die denkt dat hij Messi is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 23:21]
Vind ik leuk
Gerro +7979
donderdag 17 mei 2018 om 23:26
Alsof hij zich druk zou maken over welke trainer er zit denk dat hij zich meer druk maakt om zijn bankrekening
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 05:52
Laat die kleuter mooi gaan punt. Je hebt er toch niets meer aan.
Vind ik leuk
Erik7494 +1303
vrijdag 18 mei 2018 om 06:40
Over de trainers heeft hij natuurlijk wel een punt. Het rommelt bij de club, er is wanbeleid, en niets duidt er op dat dat gaat veranderen het komend seizoen. Dat is wel gewoon een goede reden om je contract te niet verlengen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 06:40
Snotaap voelt zich onderbdruk gezet! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 07:26
Oprotte met die profiteur en hopen dat je allebei de benen breekt,lamzak.
Vind ik leuk
Korm +38454
vrijdag 18 mei 2018 om 08:01
ik ben bang dat er niks anders op zit dan verkopen
Vind ik leuk
Jungke +0
vrijdag 18 mei 2018 om 10:48
Wát is daar aan de hand bij Ajax.
Blijft onrustig, met zelfs opgeleide die weg willen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws