Ajax onderhandelde over Kluivert-transfer: Ik hoorde dat op het laatste moment

Ajax onderhandelde over Kluivert-transfer: "Ik hoorde dat op het laatste moment"

donderdag 17 mei 2018 om 19:35

De beslissing van Justin Kluivert om zijn contract bij Ajax niet te verlengen is mede vanwege de vele trainerswissels die de Amsterdammers in een jaar tijd hebben doorgevoerd. Kluivert kreeg in een jaar tijd te maken met Peter Bosz, Marcel Keizer en Erik ten Hag.

"Ajax wisselt makkelijk van trainers. Ze krijgen niet echt een kans", legt Kluivert uit aan de Volkskrant. "Je merkt aan onze trainer dat hij zich niet echt op zijn gemak voelt. Dat zag je ook bij Marcel Keizer. Dat voelen jongens. Je ziet het aan hoe trainers zich gedragen, hoe ze zich uiten, ook in de pers. Het voelt onstabiel."

Zaakwaarnemer Mino Raiola liet Kluivert weten dat hij begin dit seizoen Davinson Sanchez achterna kon gaan naar Tottenham Hotspur. Sanchez verkaste voor 45 miljoen euro, Kluivert zou voor twintig gaan. Maar de Ajacied wilde helemaal niet naar Tottenham. 

Kluivert kreeg dat pas laat te horen. "Ik hoorde dat op het laatste moment. Dat zegt niets over Ajax, maar wel over de mensen in de club. Ergens was het lachen. Je ziet hoe de voetbalwereld in elkaar zit. Als je iets hoger komt, lijkt het een spel. Ze doen wat ze willen. Dat gevoel krijg ik nu weer: ze doen wat zij willen."

Lees ookKluivert stuurt aan op vertrek bij Ajax: "Ik voel me onder druk gezet"

Plaats een reactie

Skkky50 +1031
donderdag 17 mei 2018 om 19:36
Nou, die gaat lekker bankzitten bij een grote club. Weggegooid talent is het nu. Alleen bij Ajax kon hij zich nog ontwikkelen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Idd zwaar kansloos. Oprotten dan maar . Wij hebben jou niet nodig
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2264
donderdag 17 mei 2018 om 19:52
Het gaat Ajax alleen om geld, daar gaat het kleine Kluivert gelukkig niet om.. wat is het toch een nuchtere jongen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:56
Het grootste probleem is raiola, die maakt heel zijn hoofd gek! Dat wisten we eigenlijk al op voorhand. Hij wil zo veel mogelijk verdienen en laat zijn cliënten ook niet met een fooitje achter. Maar het sportieve is geen zins van belang in zijn denk en werkwijze
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:57]
Vind ik leuk
Guusman +5661
vrijdag 18 mei 2018 om 00:13
Je kan iemand pas gek maken ergens mee als ie er ontvankelijk voor is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 00:14
Hij wil inderdaad zoveel mogelijk verdienen.. Pogba deal: 130 miljoen, 40 miljoen ging naar Mino!!
Vind ik leuk
Den Daats +1757
vrijdag 18 mei 2018 om 22:22
Nee, hij opende zijn ogen!
Vind ik leuk
Den Daats +1757
vrijdag 18 mei 2018 om 22:22
Inderdaad!

Vind ik leuk
Ale +3235
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Gewoon aan zijn contract houden en laten banken.
Vind ik leuk
Skkky50 +1031
donderdag 17 mei 2018 om 19:42
Da's dan weer weggegooid geld. Als hij zo graag weg wil, laat hem maar lekker gaan. Nu kun je er nog aan verdienen. Lekker laten wegrotten ergens waar hij serieus denkt een kans te krijgen en genieten van het geld dat je nog aan hem overhoudt.
Vind ik leuk
RebelVox +4895
donderdag 17 mei 2018 om 19:49
Gewoon een jaar op de bank zetten bij Ajax 019.
Dan maar geen geld voor hem, maar zou aan alle andere spelers bij Ajax zo duidelijk maken dat ze heel goed moeten nadenken wie ze als zaakwaarnemer moeten nemen.
Vind ik leuk
Garinsha +3897
donderdag 17 mei 2018 om 20:19
Maar wacht zei je dit ook toen de ligt met een vertrek wens kwam?!

Gewoon aan zijn contract houden en in onder de 19 nog wel laten banken.. ???? als hij niet wilt daar is het gat van de deur maar jij wilt het extra hard maken.. dat slaat natuurlijk nergens op
Vind ik leuk
Ale +3235
donderdag 17 mei 2018 om 20:48
Deden ze met tete ook!
Vind ik leuk
Garinsha +3897
donderdag 17 mei 2018 om 21:16
Wat deden zij met tete?
Vind ik leuk
RebelVox +4895
donderdag 17 mei 2018 om 21:27
Ze deden niks met Tete, je bedoelt zeker Boilessen, die mocht een jaartje zitten.
Vind ik leuk
Ale +3235
donderdag 17 mei 2018 om 21:42
Tete wou ook zijn contract niet verlengen of wou je zeggen dat veldman beter was/is..toevallig ook riola als zaakwaarnemer!
Vind ik leuk
RebelVox +4895
vrijdag 18 mei 2018 om 01:08
Je hebt het goed geraden, ik vind Veldman een betere verdediger dan Tete.
Betere mentaliteit, betere trap techniek.
Tete was alleen goed in tackelen, die jongen is enorm gehyped.
Daar doe ik niet aan mee.
Vind ik leuk
Enden +2748
donderdag 17 mei 2018 om 21:27
Ze moeten de hoofdprijs vragen. Voor 25 miljoen mag hij gaan. Zo niet toch echt naar de reserves
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:44
zouden ze is een keertje met hun trainers moeten doen, aan het contract houden en op de bank laten zitten.

tenminste, uit dit artikel begrijp ik dat Kluivert dat wel een goed idee zou vinden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:53
Gewoon verkopen, zulke jongens verstoren alleen maar verstoren alleen maar de verhoudingen in de groep. Groot talent, maar vaker onzichtbaar dan dat er iets magisch te zien is
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:52
Juist niet ,lekker verkopen dan rot hij ergens anders wel lekker weg op de bank en kun jij mooi weer geld bijschrijven.Want meer als bankzitter gaat het niet worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:42
Kluivert wil de grote mijnheer spelen.
Zal nog vaak zikn hoofd stoten
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:46
Ik ben al Kluivert moe
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:52
Hoezo kunnen spelers alleen bij Ajax ontwikkelen ? Zijn genoeg buitenlandse clubs waar hij zich ook kan ontwikkelen alleen moet hij natuurlijk niet gelijk naar een topclub toe gaan maar naar een club die jeugd laat spelen
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:53]
Vind ik leuk
Skkky50 +1031
donderdag 17 mei 2018 om 19:57
En daar zijn niet veel van, da's het probleem. Bij Ajax heb je goede coaches, die ook ervaring hebben met jeugd trainen. Dat heb je niet veel bij andere clubs, en dan moet je ook nog eens een club vinden die bereid is om Kluivert te laten spelen. Voor Eredivisie-begrippen vond ik Kluivert al niet heel goed.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:55
Jij denkt dat hij zich alleen bij ajax kan ontwikkelen?! Er zijn genoeg clubs waar hij zich kan gaan ontwikkelen. Nog niemand weet waar hij heen gaat en wat ervan terecht gaat komen..
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:47
Alleen bij Ajax???? Toettoet
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:36
Dacht dat Depay arrogant was ,maar dit ventje spant de kroon
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
T jonge nu ff in de pers als maar met slijk gooien.
Vieze streek de club due hem heeft opgeleid openbaar te schande zetten
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:50
heeft ie ongelijk dan? Ajax heeft in 2 seizoenen tijd 3 trainers gehad, en dan is het voor de stabiliteit daar nog maar te hopen dat Ten Hag niet ook meteen weggestuurd wordt bij mindere resultaten... Bosz is weggegaan omdat de heren alleen naar hun eigen ego wilde luisteren, Keizer werd weggestuurd omdat ze graag iemand wilden vervangen op basis van argumenten die ten tijde van zijn aanstelling al bekend waren, Ten Hag doet het nog niet geweldig en veel supporters roepen nu al om zijn vertrek, qua trainersbeleid doen ze het nog niet geweldig en ik kan me voorstellen dat het team daaronder leid, zeker als een trainer op steun van het team kan rekenen moet je hem niet te makkelijk wegsturen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:53
Dat van die trainers klopt maar waarom zo aanvallend dit allemaal brengen in de pers
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:08
hiervoor kon hij het niet kwijt, nu hij toch weg wilt kan hij vrijuit spreken wat ie wil maar daarvoor liep hij het risico dat hij er consequenties zouden volgen als ie zoiets zou zeggen (2 weken met jong meetrainen bijvoorbeeld), is niet goed voor zijn ontwikkeling dus zegt ie niks.

waarom in de pers? intern zullen ze toch wel weten dat de spelersgroep hier niet blij mee is, echter het enige waar ajax bang voor hoeft te zijn is dat het publiek tegen ze keert, het meeste geld komt uiteindelijk binnen via supporters en sponsors die het dan weer doen om supporters te bereiken voor hun eigen producten enzo. ik ben groot voorstander als spelers hun verhaal in de media doen, dat is namelijk de enige manier waarop een club zijn beleid echt aan gaat passen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:59
Nou Sir een club gaat zijn beleid niet aanpassen omdat een snotventje die zelf minuten zat heeft gemaakt dat gaat zeggen.Gewoon oprotten met dat zielige ventje en ik hoop dat hij daarna jaren wegrot op de bank en nooit meer speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 17:34
een club gaat zijn beleid wel aanpassen op basis van druk van de media...

Ik vind het overigens wel bijzonder dat alle Ajacieden kwaad waren toen Bosz wegging en de meningen of het Bosz schuld was of die van de directie verschilde maar toch.

vervolgens werd Keizer ontslagen en was er ophef want Keizer had eindelijk de slag te pakken en na uitschakeling in de beker (waar ajax bijna nooit succesvol in is) werd ie weggestuurd en de achterban was kwaad.

Nu zegt een speler dat ie de gang van zaken rond die beslissingen kut vind en dat ie weg wil deels om exact dezelfde argumenten als waar zoveel kritiek op is vanuit de eigen achterban en ineens is de achterban klaar met het ventje, ik heb Justin nooit gemogen want ik vind hem arrogant maar in deze keuze snap ik hem volledig, ik zou als speler ook graag een stabiele club willen waar voetbal de hoofdzaak is.

hypocriet volk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 21:42
De media is een stuk sterker dan dat ene snotventje die nu denkt dat via de media te moeten spelen.Bij alle drie de trainers kwam hij dan te weinig aan de bak.Als hij zo goed is als wat hij nu wil verdienen.Zouden al die trainers het dan verkeerd zien.Als speler zijnde hoef je alleen maar te doen waar je voor betaald word en dat is voetballen tot je niet meer kunt.Of nou jantje ,pietje of klaasje dat aan je vraagt.Je hoeft je alleen het snot maar voor de ogen te spelen.Simpel he ,zo werkt het en das bij alle trainers gelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 22:16
ik begrijp geen hol van wat je zegt.

1 de media is sterker...
eehm de media zijn totaal niet sterk, inhoudelijk staat er niks in het gemiddelde artikel en enkel de kop telt nog.
2. bij alle 3 de trainers...
de trainers hebben hem redelijk veel opgesteld dus hij speelde wss wel genoeg vond ie zelf, hij is alleen klaar met de wisselingen van trainers, iets wat ik begrijp aangezien het mij ook kut lijkt en ik ook liever bij een niet al te impulsieve club zou spelen als ik profvoetballer was.
3. als hij zo goed is als wat hij nu wil verdienen...
daar gaan de trainers niet eens over, dus ik weet niet wat je lult maar een trainer is geen technisch directeur of hoe dat bij ajax ook geregeld is, de trainer doet geen contracten he.
4. als speler zijnde hoef je alleen maar te doen waar je voor betaald wordt...
dat doet ie toch, hij voetbalt, alleen nu wil hij weg en het is niet zijn plicht om bij te tekenen dus bied hij ajax de keuze, verkopen of gratis weg laten gaan.
5. of nou jantje pietje of klaasje dat aan je vraagt...
ik neem aan dat dit over mijn mening gaat dat het inderdaad kut is als de directie constant trainers de laan uit stuurt, volgens mij voetbalt hij ook welke trainer er ook staat alleen heeft hij liever een vaste trainer waar hij zich voor in wil zetten, lijkt me niet zo'n hele ingewikkelde, ajax mag trainers ontslaan maar als dat betekent dat spelers liever niet daar willen spelen is het hun goed recht om weer weg te gaan mits dat geen contractbreuk betekent.

dus ik weet niet wat je hier allemaal in je onsamenhangende verhaal lult maar het slaat als een tang op een varken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 22:25
Ik antwoordde op jouw onsamenhangende verhaal waar ik niets van snapte.Dus dan word het antwoord ook onsamenhangend.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 23:34
Mijn verhaal was best samenhangend hoor, ik geef eerst aan dat een club echt wel zijn beleid aan gaat passen als er druk op komt te staan van de supporters. vervolgens ga ik verder in op de discussie door aan de hand van voorbeelden aan te geven dat de ajaxsupporters eerst iets roepen, Kluivert vervolgens exact hetzelfde roept en ajaxsupporters vervolgens kwaad worden omdat Kluivert zijn club in een negatief daglicht zet. Daarna geef ik aan dat ik dat hypocriet vind. Wat is er zo ingewikkeld aan dat verhaal, wat begreep je niet. Scroll anders effe naar boven en lees nu effe wat er precies staat.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 07:30
Ja maar dat hele verhaal was niet op mijn reactie dan waarschijnlijk.
"Nou Sir een club gaat zijn beleid niet aanpassen omdat een snotventje die zelf minuten zat heeft gemaakt dat gaat roepen"
dat was mijn verhaal en jij maakt daar een verhaal van wat helemaal niet over dit stukje gaat.Succes.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 14:25
eehm jawel, ik reageer op jou omdat je op mij reageert en ik geef aan dat ik Ajacieden zoals jij hypocriet vind omdat jullie vinden dat spelers niet mogen zeggen wat jullie eigen achterban allang daarvoor roept. Dat is volgens mij een hele logische reactie op je negatieve reactie omdat het nog altijd over Kluivert gaat en jij hem daarop aanvalt in je reactie op mij, het enige wat ik hier doe is die jongen verdedigen van zijn eigen achterban... dus is wel degelijk een reactie op jou omdat ik in die reactie de hypocrisie van jou en andere Ajacieden benoem.

als je dat nog niet begrijpt moet je terug naar school om te leren begrijpend lezen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 22:28
Ten eerste ben ik geen Ajax fan dus val ik Kluivert ook niet aan als achterban.Ik zeg alleen dat bij elke club in Nederland de regel is bijtekenen of vertrekken.Geen discussie over mogelijk.Simpel toch.En inderdaad ik vind Kluivert een over het paard getild kind.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 22:35
ja, dat doet ie toch, vertrekken...
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 22:42
ja dat zei ik toch.Dus prima.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Waarom komt hij er dan nu pas mee. Hij zit gewoon achter het geld aan en is gek gemaakt door Raiola
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
klopt half, natuurlijk is hij gek gemaakt door Raiola, echter dat is geen reden om kritiek te uiten, de reden om kritiek te uiten is omdat ie nu vrijuit kan praten, hij hoeft niet meer bang te zijn voor consequenties omdat ie toch weggaat, daar gaat Ajax niks meer aan kunnen doen, de reden dat ie het niet eerder kon doen is omdat ie dan riskeert dan ze consequenties trekken uit het gebeuren en hij dan minder speelt of wat dan ook...

daarnaast, het moment van de kritiek doet niks af aan de inhoud, hij heeft hierin gewoon gelijk, een spelersgroep is beter af bij stabiliteit wat betreft de trainer, veel verandering zorgt voor onrust daar zijn spelers niet bij gebaat, nog los van het feit dat je onmogelijk van spelers kan verwachten dat ze allemaal blijven als je constant bezig bent trainers juist weg te sturen...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:29
Er is de afgelopen tijd maar èèn trainer weggestuurd bij Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:34
en eentje weggegaan na onenigheid met de club...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:41
Als Dortmund niet was gekomen zat hij nu nog bij Ajax. Dat is het precies hetzelfde als bij kluivert. Als er geen intresse was dan had hij dit nu niet allemaal uit zitten kramen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 17:50
het klopt dat Bosz zijn baas waarschijnlijk niet publiekelijk zwart maakt als hij geen volgende baan kan vinden, net zoals jij waarschijnlijk niet alle negatieve details zou delen over jouw baas in de media als je de kans kreeg aangezien je dan grote kans hebt op consequenties...

punt is dat spelers echt niet op deze manier een transfer afdwingen als het allemaal prima gaat, Jorgensen bij Feyenoord wilde ook naar Engeland, Feyenoord hield dat afgelopen winter tegen en hij speelt ook gewoon nog en maakt zijn club niet zwart in de media, denk jij dat zijn zaakwaarnemer echt de trucjes niet kent? tuurlijk wel alleen Jorgensen is er eerlijk in dat hij de club niet zwart maakt omdat de club hem altijd netjes behandeld heeft, bij Kluivert zit dat blijkbaar anders, dan kan je denken dat dat altijd maar aan de spelers ligt maar blijkbaar heeft de club in zoverre fouten gemaakt dat de speler zonder schaamte allemaal negatieve dingen zegt, dat doe je echt niet als je altijd netjes behandeld bent hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 17:57
Nou het zou een zeer slechte zaak zijn als je als werknemer niet eens bent met beslissingen van je wekgever. Ik hoop toch dat je na je baas stapt als je er niet mee eens bent! Vooral als je weet dat je ergens anders ook terecht kunt. Die negatieve dingen worden hem nu gewoon ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer om een transfer af te dwingen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 17:58]
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 18:20
wacht effe, ik zeg niet dat hij nooit naar zijn baas is gegaan om deze dingen aan te kaarten, ik zeg ook niet dat het helemaal onzin is wat je zegt, het enige wat ik zeg is dat er een kern van waarheid in zal zitten in wat ie zegt en ik vind het heel simpel om hem op zijn mening af te rekenen. zeker omdat dit hypocriet is van de achterban om aan de ene kant boos te zijn dat Keizer geen eerlijke kans heeft gekregen, boos zijn dat de directie niet met Bosz doorging maar zegt een speler vervolgens dat ie exact om die redenen weggaat dan is de wereld te klein...

daarnaast is dit ook gewoon de schuld van de club zelf volgens mij, je wordt niet geboren met arrogantie het is aangeleerd en als ik de verhoudingen bekijk met andere spelers bij andere clubs dan vind ik het gehalte arrogantie bij de spelers die door ajax zijn opgeleid zo hoog dat ik vermoed dat ajax daar is naar moet kijken in hun opleiding, dat zorgt er denk ik ook voor dat ze met beide benen op de grond blijven staan en inzien dat ze nog niet uitgeleerd zijn bij de club ondanks dat de kritiek nogmaals volledig terecht is.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:56
Nou daar heeft Kluivert niet onder geleden ,want die heeft voor zijn leeftijd minuten genoeg gemaakt.Om dan te gaan roepen dat het voor spelers onzeker is slaat nergens op natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:46
Depay had in ieder geval nog een goed seizoen gedraaid bij PSV en een titel. Dit mannetje heeft geen enkele reden om zo'n grote bek op te zetten. Van mij mag ie oprotten bij mijn club.
Vind ik leuk
MM +88
donderdag 17 mei 2018 om 19:47
Dat wisten niet-Ajacieden al wat langer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Verlaat het wespennest nu het nog kan
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Troll
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:39
Jij bedoeld Tirol! Mooi joh ‘s winters skiën
Vind ik leuk
Vamos7 +902
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
zegt master aka Doe Dan! Dat jij een troll bent hahaha moet nie gekker worden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Aka? Is dat niggerpraat?

Doe dan Master en nog wat...

Welke is het nou Troll?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:45
Aka betekent also known as, dus beter bekend als. Wordt vaak gebruikt om bijnamen aan te geven
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:53
Is gewoon een gebruikelijke afkorting in het engels hoor!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:56
Dat weet trolletje ''master'' niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:57
Meerdere hebben opper troll door!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:57
Master is het, niet Doe dan!

Ik had hem vanmiddag ook al betrapt. :D
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:46
Heerlijk dit! Mensen denk dat ik dus Master ben? Niet Doe dan? Waarom ben ik een van die 2? Zijn ze ook zo direct en hebben ze je door?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:53
Ik wel ja, andere gaan het straks ook zien Jij laat jezelf heel makkelijk uit de tent lokken. Daardoor verval jij in jouw zeer ziekelijke patronen. Zeer triest leventje moet jij hebben. Begin bijna medelijden met je te krijgen.

Heb met je te doen tutje!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:56]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:57
Ach jochie toch... waar blijft je antwoord op het schelden? Jij geeft alleen maar reactie’s op de berichten waar je makkelijk je likes mee kan scoren. Die je zogenaamd niet wilt... dus teefje...

Uit de tent? Gozer, jij maakt hele verhalen om jezelf mooi te lullen. Ik lach om je haagse gek. Maar nu even antwoord graag....

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:04
En jij wilt blijkbaar ook likes scoren met je stoere praatjes.Nou moet je er een van mij? Je mag er wel honderd hebben,ik zou niet weten wat ik er mee moet.Kun je er wat voor kopen ?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:10
Eerlijk, mooie reactie... En je hebt nog gelijk ook. Behalve de likes dan, boeit mij ook geen reet. Sommige denken dat ze daardoor gelijk hebben.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Calimero gedrag weer iets anders verwacht je ook niet van PSV supporters .altijd maar jaloers blijven terwijl ze zelf kampioen zijn
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Wat een verschrikkelijk naar ventje! 10 miljoen vangen en wegwezen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:37
Ga dan gewoon, jankerd.

Ik gun jou n steentje in je schoen, met al je gezeik.
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 19:38
Hij zegt toch geen rare dingen, ze hebben toch de ene trainer na de andere versleten. Het is momenteel gewoon een wespennest in Amsterdam en hij ziet de bui ook al hangen dat Ten Hag ook geen jaar daar blijft zitten. Lekker naar een club gaan die het beste met je voor hebt. Goede beslissing! Veel succes en warmte toegewenst.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:42
Heerlijk he? Dat je weer Ajax mag afzeiken...
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 19:44
Afzeiken? Dit zijn toch gewoon feiten. 3 trainers in 1 jaar. Waarschijnlijk snel weer een nieuwe. Nou die jongen zoekt meer stabiliteit en een plan om beter te worden. Dat lukt niet als er elke keer een nieuwe trainer voor de groep komt te staan. Heel jammer, hoop dat ie het redt bij een andere club.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:50
Beter plan? Populistisch gelul... Gewoon meer knaken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:51]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 23:49
Dat is niks apart hoor Snickerdoodle.
Daar is de hele dag door wel aanleiding voor
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:46
Nou zo als jij lult ben je zeker een dorps gek
Vind ik leuk
Dorpsgek +1157
donderdag 17 mei 2018 om 21:14
Ja he Tinie hihihi heb je die helemaal.zelf bedacht of van de Viva website afgehaald?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:38
Jij moet gewoon lekker oprotten Justin. Geldwolf. Gewoon bij tekenen anders loop je gratis weg.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:39
Bah wat een engnek, blij als hij weg is zeg. Daar horen we de komende 15 jaar niets meer van
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:39]
Vind ik leuk
MojoRisin +8355
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
Nou, heb ik teveel gezegd ?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
Geef gewoon binnenskamers aan dat je weg wilt en klaar. Deze onzin verkondigen via de media is slapjes. Ajax zegt verleng je contract of weggaan want je staat nog 1 jaar onder contract. En tuurlijk is alles een spel maar je vergeet we te melden dat ajax je de kans gaf in de 1e en door hun kan je financieel onafhankelijk worden. Nu je ziet dat ajax je die 1,5 mil niet gaat geven dan even ajax naar beneden halen. Hup donderstraal een eind op!! Heel erg teleurgesteld geen woorden meer aan vuil maken!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:44
Touché!
Vind ik leuk
Vamos7 +902
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
Voor die Gene die Engeland Neder willen kijken live te zien om 20:00 op YouTube. Snap ook niet waarom VP niet livemeepraten over Oranje onder 17 doet!


https://www.youtube.com/watch?v=CDcTCnibLQo
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16324
donderdag 17 mei 2018 om 19:57
Lees ook niets over Sparta Emmen..
Vind ik leuk
Vamos7 +902
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
Schandalig!
Vind ik leuk
Mari +4674
donderdag 17 mei 2018 om 19:40
O, jij wil het beleid bepalen. Zeg dat dan. Maak jezelf toch niet zo belachelijk jongen. Vergeet niet dat door zo te praten clubs zich misschien anders tegenover jou gaan opstellen.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
Jou vader met vrouwen grote kluns
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
cashen strik er om en niet terug komen'
Vind ik leuk
SimonSays +2800
donderdag 17 mei 2018 om 19:46
Opa, jij ook hier?!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:41
Ik ben namelijk helemaal niet overtuigd van mezelf. Ik heb een trainer nodig die er voor mij is en altijd. Die wil ik dan omhelzen als mijn teennagel te kort geknipt is. Hij moet mij ook een aai op mijn bol geven en zeggen kom op Kluivert, je kan het, nadat er weer een dribbel of pass mislukt. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik nu al drie keer een nieuwe trainer heb gehad. Het is allemaal niet eerlijk en eigenlijk wil ik mama als trainer want die is er altijd voor mij. Justin grow up! Elke club gooit zijn trainers weg, welcome to soccer.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:42
Jochie Kluivert (want voor meneer moet je wel iets meer gepresteerd hebben) grijpt ook werkelijk alles aan om zijn beslissing om te vertrekken voor de centjes te rechtvaardigen... wees dajn verdomme een kerel en zegt dat je gewoon heel veel meer kan verdienen en daarvoor desnoods gewoon lekker op de bank gaat zitten.... deze jongen mag voor mijn part iedere keer uitgefloten worden als hij in de Arena moet spelen met bv het Nederlands elftal en of tegen Ajax.. ondankbare hond en tja, blijkbaar heeft hij dit criminele gedrag niet van een vreemde..en maar je logo kussen.. hypocriet mannetje
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:42
Dit is ongekend
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Ze krijgen niet echt een kans? Alleen Keizer hebben ze weggedaan!
Vind ik leuk
debacle +458
donderdag 17 mei 2018 om 19:43
Nee hogerop worden trainers niet snel gewisseld dat scheelt!! Jonge jonge
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:45
Kluivert wordt overduidelijk negatief bestookt over Ajax door raiola. Dat is zijn goed recht. Feit dat Justin zo makkelijk hapt, zegt me dat hij nog niet klaar is voor de grote stap. Maar dat is mijn mening maar.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:48
Gewoon 40 miljoen vragen. En anders lkkr een jaar op de tribune.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
Geeft niemand ervoor. Dan wachten die clubs wel een jaartje.
Vind ik leuk
Niels92 +11135
donderdag 17 mei 2018 om 20:39
Gewoon verkopen voor een miljoen of 7 en het dossier Kluivert afsluiten en niet meer aan terugdenken dat is de beste oplossing :)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:51
Dag blaagje.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:52
Ga man! Goede prijs maken en opzouten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:52]
Vind ik leuk
JoeyC +722
donderdag 17 mei 2018 om 19:52
Locadia had het toch wel goed in de gaten met Kluivertje.
Nu al als jonkie op zo’n manier een transfer willen forceren. Meestal werkt dat alleen averechts.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Inderdaad
Vind ik leuk
VanGoal +322
donderdag 17 mei 2018 om 19:53
Wat een kapsones. Ga toch weg op dit moment is Ajax je PLAFOND!

Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:54
Is die Kluivert al ervaringsdeskundige??? Hij praat als een ouwe lul, gauw verkopen!!!! Bye bye
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:55
Als hij bij Ajax al onzekerheid voelt omdat een trainer onder druk staat, kan hij nu net zo goed stoppen met profvoetbal.
Vind ik leuk
remakil +4170
donderdag 17 mei 2018 om 19:57
Pfft, wat een wijsneus.. niet in staat wekelijks te presteren, maar wel je club afzeiken...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Rot op ga ergens anders op de bank zitten
Vind ik leuk
Hyena +26450
donderdag 17 mei 2018 om 19:58
Lekker met het vingertje naar iedereen behalve jezelf wijzen, zijn kleine broertje is nu al verstandiger dan dat hij is. Opdonderen!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:00
joh laat lekker gaan met z'n grote bek. Ga asjeblieft naar het buitenland, verdien bakken met geld en verzuip net als vele voor je op de bank bij een veel te grote club. Raiola is er een ster in om talent het ravijn in te duwen en bij iets te grote clubs te stallen.
Vind ik leuk
Antonio_4 +1233
donderdag 17 mei 2018 om 20:01
Dat Ajax aan hem wilt verdienen is hun goed recht. Dit is wat alle clubs in de wereld doen, laat staan de Nederlandse die al helemaal leeg geplukt worden.

Als hij echt van Ajax had gehouden had hij zijn cluppie ook een mooie transfer kunnen gunnen. Heel ondankbaar om nu te gaan lopen janken over de voetbalwereld.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:01
Is te hopen dat je nooit meer voetbal speelt
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:05
Verkopen! Het stoken is al begonnen. Stoorzender zal hij worden als Ajax hem aan zijn contract gaat houden.
Vind ik leuk
renemar +401
donderdag 17 mei 2018 om 20:06
Snotaapje denkt te weten hoe trainers zich voelen. Alsof hij al 10 jaar meeloopt.
Hij heeft ook gedurende het seizoen dat contractverlenging "goed zou komen". Dan heeft hij toe gelogen of hij liegt nu. Geeft ook maar weer eens aan dat hij heel dom is.
Ik ben blij dat dit kut ventje weggaat. Alleen jammer dat we hem geen passend afscheid kunnen geven.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:11
Dat mensen er nu pas achter komen dat ajacieden kapsones lijers zijn dat verbaast me wel
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:12
Gewoon dom gel*l frank de boer heeft er 4 jaar gezeten.
Vind ik leuk
John040 +932
donderdag 17 mei 2018 om 20:12
Ja dat is nu het verschil tussen een beursgenoteerd bedrijf en een echte voetbal club.Bin een beursgenoteerd bedrijf tellen cijfers en geen mensen.Daar hebben ze het niet ober spelers maar over waarde van spelers. Ajax is een diepvries tegenover elke betaald voetbal organisatie.
Vind ik leuk
stollie38 +16564
donderdag 17 mei 2018 om 20:17
Hallo Justin welkom in de echte wereld!!!! Dat gebeurt wel vaker die trainerswissel en als elk talent dit gaat roepen dan blijft er geen jeugd meer over. Hij kon naar Spurs toe en Raiola komt er nu mee. En het ligt niet aan Raiola nee nee!!! Hoezo naar de uitgang duwen.
Vind ik leuk
mason +1478
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
De clubs doen wat ze willen. En jij doet wat jij wilt dus wat is het fuckjng probleem! Kotsmisselijk word ik van dit soort over het paard getilde gastjes. Maar ga maar lekker naar een top club in het buitenland en ga daar lekker op de bank zitten. Dan hoef ik mij iig niet aan jouw te ergeren.
Vind ik leuk
Cappie +6538
donderdag 17 mei 2018 om 20:18
Hoe kun je nou zo omgaan met deze legende van de club. Hij heeft je de laatste grote prijs in 1995 bezorgd en hem dan nu zo behandelen. Belachelijk.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:21
Kan zich mooi verder ontwikkelen bij Everton, goeie keuze om te vertrekken.
Vind ik leuk
Adriaan +144
donderdag 17 mei 2018 om 20:24
Wat een gozertje snel weg ermee
Vind ik leuk
FACT +1929
donderdag 17 mei 2018 om 20:27
Laten we AUB!!!!! afspreken dat 't eerstvolgende bericht over Kluivertje is dattie EINDELIJK vertrokken is!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:30
Lekker nog een jaar blijven en dan gratis die ufo verlaten.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:31
18 jaar en dan de trainer beoordelen en de club veroordelen dat ze te makkelijk van trainer wisselen. wat een kapsones, laat hem dat maar in het buitenland doen dan kan hij bij de jeugd meedoen als hij geluk heeft.
hoop dat ajax nog goed geld aan hem verdient en als ze niet genoeg betalen een jaartje laten trainen zonder te spelen. het boilesen traject..
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:36
Hahahah dus omdat de trainer niet op zn gemak is ga je weg?? Wat een gelul
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:39
Hij wil niet naar Tottenham haha, nee joh ga gewoon lekker na Barca of United het bankje warm houden of in het 2de spelen. Zo zonde van deze jonge maar goed hij komt er nog wel achter.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:50
19-jarige knaapjes met zoveel kapsones en grootheidswaanzin is niet goed voor Ajax. Dit soort gedrag wil je uberhaupt niet met sport in verband brengen. Verkoop hem voor het symbolische bedrag van een eurocent aan Hollywood.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 20:51
Inderdaad kluivert
Ze denken alleen aan het geld
De spelers interesseert ze geen moer
Gewoon lekker verkassen naar een echte fijne club
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:18
Gaan
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:26
Simpel gewoon nu lekker opzouten en Ajax doe mij een lol en pak nu nog wat centen. Deze jongen gaat het niet maken in het topvoetbal. En koop kuwas van heracles heb je meer aan dan deze omhooggevallen kluivert.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 21:30]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:28
Wat een gelul van deze snotneus..... wegwezen dan maar en een transfersom opstrijken. Dus Ajax denkt vlgs hem alleen aan geld? pfff en hij dan? Wel best betaalde speler van Ajax willen zijn voor 1,5 miljoen p/jaar en hij denkt niet alleen aan geld maar aan het team en Ajax. Laat me niet lachen. Ik heb hem altijd hand boven het hoofd gehouden..... maar nu.... klaar
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 21:32
Royston Drenthe was 20 toen hij naar Real madrid ging
Vind ik leuk
base +1097
donderdag 17 mei 2018 om 22:02
Mooi verhaaltje ingefluisterd door riola.
Bedankt voor je 2 wedstrijden die je goed speelde tot ziens.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:17
Dat wordt nog leuk als 'meneer' Kluivert in de top terecht komt. 'Clubs doen wat ze willen' zegt hij. Nederlandse clubs moeten wel keihard onderhandelen, anders worden de beste spelers van ze al helemaal voor een prikkie weggehaald door de Europese top. Buiten dat zijn clubs als PSV en Ajax nog wel eens bereid spelers te laten gaan met de reden dat ze jongens bepaalde kansen niet kunnen ontnemen. Denk maar niet dat dat bij een Manchester City ook zo gebeurd. Daar blijf je gewoon lekker op het bankje hangen in het 4e elftal totdat ze je voor een goede prijs kunnen verkopen. Of je gaat 11 huurperiodes meemaken in de krochten van het voetbal. Ik heb genoten van de speler Kluivert afgelopen jaar, maar nu begint het tijd te worden dat hij vertrekt en een reality check krijgt.
Vind ik leuk
Breezer4u +1270
donderdag 17 mei 2018 om 22:19
Je kan merken dat deze jongen al tientallen jaren meeloopt en een hoop gezien heeft in de voetbalwereld. Wat een ervaring heeft deze jongen..volkomen gelijk! Oh, wacht! Het was de kleine Kluivert die dit soort dingen roept! Lol
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:19]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:29
Ja lachen man. Vooral dat deze quote niet uit mondje van een 19- jarige kluivertje komt. Akelig, ook dat gehyp van zijn andere zoon in Spanje bah. Deze mensen leven op planeet MONEY WOLFS .com #GVDsnelwegwezenuitadam.asshole

Verkeerde instelling
Over paard getild verwende puber
etc etc
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 22:31]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:35
Snotaap
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 22:40
Lekker 1 jaar laten verpieteren op de tribune
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 23:12
hoor ik hier Kluivert of mino Raiola raiola had dit zo maar gezegd kunnen gebben
Vind ik leuk
wil +810
donderdag 17 mei 2018 om 23:20
Opzouten vuile snotneus!! Gewoon een middelmatige speler bij Ajax die denkt dat hij Messi is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 23:21]
Vind ik leuk
Gerro +5036
donderdag 17 mei 2018 om 23:26
Alsof hij zich druk zou maken over welke trainer er zit denk dat hij zich meer druk maakt om zijn bankrekening
Vind ik leuk
flipper +1199
vrijdag 18 mei 2018 om 05:52
Laat die kleuter mooi gaan punt. Je hebt er toch niets meer aan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 06:40
Over de trainers heeft hij natuurlijk wel een punt. Het rommelt bij de club, er is wanbeleid, en niets duidt er op dat dat gaat veranderen het komend seizoen. Dat is wel gewoon een goede reden om je contract te niet verlengen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 06:40
Snotaap voelt zich onderbdruk gezet! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 07:26
Oprotte met die profiteur en hopen dat je allebei de benen breekt,lamzak.
Vind ik leuk
Korm +28038
vrijdag 18 mei 2018 om 08:01
ik ben bang dat er niks anders op zit dan verkopen
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 10:48
Wát is daar aan de hand bij Ajax.
Blijft onrustig, met zelfs opgeleide die weg willen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax onderhandelde over Kluivert-transfer: "Ik hoorde dat op het laatste moment"