Update: 'Zaakwaarnemer Dumfries duikt op in Eindhoven, nog geen akkoord'

    Update: 'Zaakwaarnemer Dumfries duikt op in Eindhoven, nog geen akkoord'

    vrijdag 18 mei 2018 om 23:17

    PSV heeft vier miljoen euro geboden op Denzel Dumfries. De club ziet in de rechtsback van sc Heerenveen de ideale vervanger van Santiago Arias. Van Arias wordt verwacht dat hij deze zomer vertrekt uit Eindhoven.

    PSV is al langer geïnteresseerd in Dumfries en heeft nu een bod gelanceerd op de rechtsback, meldt de Leeuwarder Courant.  Technisch manager Gerry Hamstra wilde niet reageren op de interesse van PSV. "We hebben vorig jaar behoorlijk verkocht. En ook nu staat er kapitaal op het veld. Het is logisch dat clubs achter onze spelers aanzitten", zo laat hij weten aan de eerdergenoemde krant.

    Het is nog niet zeker dat Arias vertrekt bij PSV, maar in Eindhoven houden ze wel rekening met een transfer van de Colombiaanse vleugelverdediger. Arias wordt gelinkt aan een transfer naar de Premier League, maar ook Juventus zou voor hem in de race zijn. PSV hoopt een transfer van Arias op te vangen met Dumfries.

    PSV heeft vier miljoen euro geboden op Dumfries, maar het Eindhovens Dagblad weet dat Heerenveen dat te weinig vindt. De club wil zes miljoen euro ontvangen voor de vleugelverdediger. Technisch manager Marcel Brands wil het bod van PSV niet bevestigen. Wel laat hij weten dat Joshua Brenet opschuift naar rechts als Arias vertrekt.

    Update 18/5 23.17: PSV is volop in onderhandeling over een transfer van Dumfries: volgens het Eindhovens Dagblad is de zaakwaarnemer van de back vrijdag in het Philips Stadion, maar van een akkoord met Heerenveen lijkt nog geen sprake. De vraagprijs van de Friezen lijkt vooralsnog het grootste struikelblok te zijn.

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 22:11
    7 miljoen en ze hebben een deal ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Haha ze maken al winst....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18905
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    4 is alsnog weinig. Hij was bij Heerenveen productiever dan Arias bij PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:16
    Arias is beter maar Dumfries komt er ook wel
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18905
    donderdag 17 mei 2018 om 22:29
    Dat denk ik ook.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 17 mei 2018 om 22:35
    Ik hoop t niet maar ik vrees dat hij Luckassen 2 wordt..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:50
    Nee denk het zeker niet. Hij ging van Sparta een stap hoger op Heerenveen daar speelden hij goeie wedstrijden. Ik denk dat Brands voor 1 juni de aankopen gaat doen want Brands kennende laat hij een club netjes achter. Heeft hij al maar voor hem Zijn doen niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:56
    Die laatste zin begrijp ik niet, maar ik denk inderdaad dat PSV hiermee een goede rechtsback binnenhaalt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:33
    Hij bedoelt dat Brands de club nu al heel netjes achterlaat, maar dat Brands zelf vindt dat het nog netjesser moet. Door de aankopen zoveel mogelijk zelf nog te regelen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 17 mei 2018 om 23:21
    Ik wil een dijk van een cv. Moreno kom aub terug
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:16
    Kaliber Alex
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:15
    Dat denk ik namelijk ook. Dumfries heeft dezelfde motoriek en inzicht als Luckassen. Beide zijn topclub onwaardig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 01:35
    Rechtsback en centraal verreist wel andere kwaliteiten. Dumfries kan met zijn snelheid en robuustheid de hele rechterkant op en neer. Verder verdedigend ook gewoon erg sterk. Luckassen is wel echt een van de domste aankopen van Brands geweest. Die kan niks en staat op een heel belangrijke positie.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    donderdag 17 mei 2018 om 23:19
    Dumfries is op Arias na de beste rechtsback van de Eredivisie.

    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:06
    Het shirt zal hem leuk staan. Maar daar is ook alles mee gezegd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:28
    hij zal vast volgend jaar april ook de schaal wel omhoog gaan houden dus
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:57
    Al was het een fruitschaal.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:26
    dat is dit jaar nog jozef....
    Ik heb het over volgend jaar april
    Je weet inmiddels toch ... je hebt het tegen koning bijdehand.......
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:52
    Ik praat nooit tegen mezelf hoor...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:09
    haha goeie poging maar je weet ondertussen wel beter......
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:12
    Dat laatste altijd ja...
    Vind ik leuk
    HJR +6339
    zaterdag 19 mei 2018 om 02:52
    Er staat toch dat hij naar Psv gaat. Haal nu niet constant Ajax erbij ;)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3771
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:47
    Arias is jammer stak er kop en nek boven uit.Dumfries is weer afwachten nog geen echte wedstrijd gespeeld.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2435
    vrijdag 18 mei 2018 om 04:03
    Svensson van AZ wel is zien spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:31
    haal Diks kan niks op ,gratis ,de Italianen willen hem ook niet meer Mario_PSV_2018 en wij zijn hem kwijt Halleluja
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8152
    donderdag 17 mei 2018 om 22:23
    Zegt het dan gelijk dat die belangrijker is geweest? Arias is vele malen beter dan Dumfries, alleen heeft hij wat minder assist.

    Ik vind het wel een goede aankoop overigens:)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18905
    donderdag 17 mei 2018 om 22:30
    Oh nee, absoluut niet. Alleen voor iemand die vier jaar jonger is en bij een slecht draaiende subtopper speelt is het vrij knap om het qua aanvallend rendement beter te doen dan Arias in zijn beste seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:51
    Je hebt een punt gozer
    Vind ik leuk
    Always PSV +6914
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:06
    Laat komen, laat komen. Die groeit bij PSV wel door.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:35
    dachten jullie ook van Lucassen is niks wordt niks alleen een kaarten pakker !!! Always PSV , ja en een beetje schoppen kan hij ook ( 10 miljoen) gekost
    Vind ik leuk
    Always PSV +6914
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:20
    Tja, Luckassen heeft het idd nog niet laten zien. Veel aankopen gaan goed, maar zeker niet allemaal. Luckassen zal dit jaar zijn kans nog wel krijgen, maar ik geloof er ook niet echt in. Dumfries zie ik toch echt wel potentie in.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3146
    donderdag 17 mei 2018 om 23:20
    Arias is international van Colombia, heeft een iets grotere prijzenkast, iets meer ervaring en speelt bij de landskampioen met CL ervaring.

    Verklaart waarom Dumfries net iets goedkoper is dan Arias.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:00
    4 mil en dan beweren dat overmars zuinig is
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:15
    Ja maar je wil maximale winst
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    donderdag 17 mei 2018 om 22:21
    Iedere club wil toch zoveel mogelijk winst maken op een speler? Of moet de nieuwe werkgever van Arias ook minder dan 10 miljoen gaan betalen omdat PSV sowieso winst maakt? :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:22
    Och jij weet net zo goed als mij dat het bedrag hoger wordt. Zal wel rond de 6 liggen met eventuele bonussen
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    donderdag 17 mei 2018 om 22:24
    Ik denk rond de 4.5 miljoen en een flinke doorverkoop percentage :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:26
    Deal!!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    donderdag 17 mei 2018 om 22:28
    Hoppa 1-0 voor Almere trouwens :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:35
    Netjes! Hoop dat ze weer kunnen stunten! Zitten leuke spelers bij.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16951
    donderdag 17 mei 2018 om 22:43
    1-1! Jammer.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:25
    Op Arias hebben we sowieso winst, Brenet zal ook wel vertrekken voor 5 of meer dan is Dumfries zeker beter
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 03:08
    Denk niet dat ze Brenet ook nog laten gaan
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    donderdag 17 mei 2018 om 22:30
    Psv heeft Arias heel goedkoop gehaald in Portugal
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:53
    Ja maar er zit wel nog een percentage op gozer.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:31
    Dus? Jullie gaan op Lozano ook een keer flink cashen Mario. Ik zou wel begrijpen dat Heerenveen ook het onderste uit de kan wil.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:33
    Ze vragen 6 miljoen denk dat psv een constructie bedenkt zoals altijd en 6 miljoen kopen Brenet die niet zo ver is voor 5a 6 verkopen dan ben je er. Maar je hebt zeker een punt
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:41
    Ja daar zal het inderdaad wel op uitdraaien Mario. En als jullie erin slagen Brenet voor 6 te verkopen gaat het gelijkom en heb je een betere back terug.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:44
    Juist! 2 gratis spelers erbij. Gutterriez mag komen. En eventueel v.Ginkel alsnog kopen. En dan nog 1a 2 buitenkansjes. Denk dat Perreiro ook verkocht wordt rond de 15+.Daar kan je V.Ginkel voor kopen. Ik denk al met al dat er een sterker team komt dan huidig seizoen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    donderdag 17 mei 2018 om 22:48
    Nóg sterker ? Wat gaat er boven de eerste plaats ? De treble : D
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:37
    Dan zijn we weer een schaaltje verder
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    donderdag 17 mei 2018 om 22:15
    Goede zet,zorgen dat de transfer rond komt
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    donderdag 17 mei 2018 om 22:19
    Gaat heus geen 7 miljoen worden. Rond 5.5 zal het wel rond komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:22
    Je moet hoog inzetten in deze gekke markt maar de kans. Dat het 5 miljoen word is natuurlijk ook aanwezig.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    donderdag 17 mei 2018 om 22:22
    Misschien gaat Overmars wel bieden om de prijs op te drijven :)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    donderdag 17 mei 2018 om 22:32
    Denk dat deze jongen bij Ajax ook gewoon zal spelen.

    Dan heb je die kristensen en dumfries voor rb. Hoef je Veltman wanneer die fit is niet meer voor paal te laten lopen daar.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    donderdag 17 mei 2018 om 22:33
    Oh en gefeliciteerd met Almere.

    Tuurlijk, net wanneer ik dit typ 1-1. Zonfe
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    donderdag 17 mei 2018 om 22:34
    Helaas 1-1 :(
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:46
    Jammer pik
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    donderdag 17 mei 2018 om 22:47
    Ik gunde ze het wel haha. Maar geen man overboord joh, als ze niet winnen dan is dat niet al te erg, niemand in Almere had van te voren gerekend dat ze al zover zouden komen :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:18
    Overmars heeft voorlopig even zijn handen vol aan Kluivertje.
    Mijn voorgevoel zegt al voordat dit afgerond is Mino zijn focus verlegd naar de Ligt.
    Leuk Niels maar ik denk dat Mark andere prioriteiten heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:38
    Die kans is aanwezig dat die dwerg dat flikt
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:26
    7 miljoen veren ja. Houdoe
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    donderdag 17 mei 2018 om 22:27
    Joh, als ze genoegen nemen met 10% eigendomsrechten kunnen ze zelfs lozano kopen, dus een ton of 5 is dan genoeg...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:31
    hey zure haring ik heb nieuws voor je : al nemen ze met 5 % genoegen de titel is in eindhoven
    Vind ik leuk
    Futjebal +1160
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:49
    Je hebt een 0 te weinig...PSV heeft nl 100% eigendomsrechten..beter opletten Antikunsgras
    Vind ik leuk
    Obl93 +1732
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:02
    Precies! En ik zou zeggen, Feyenoord, pik Brenet op! Op rechts 1 van de betere van de eredivisie, maar dat wil PSV niet zien.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:52
    Altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten... Bah
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18263
    donderdag 17 mei 2018 om 22:11
    Dan maakt Heerenveen een mooie winst.....
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:11
    Dumfries hoppa een waardevolle opvolger voor Arias
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:29
    Arias hadden we zowat gratis
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:54
    6 ton meen ik
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12989
    donderdag 17 mei 2018 om 22:11
    Wordt ik toch nog even wakker geschud tijdens de play offs!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Dit is ook al een speler waar je blij van wordt!!
    Vind ik leuk
    035 +3208
    donderdag 17 mei 2018 om 22:18
    Maar je hoeft de kar nog iet uit het vet te halen hoor. :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:19
    Ik moet zeggen dat Almere- de Graafschap best leuk is om naar te kijken,als Almere in de eindfase iets zorgvuldiger is zit er potentie in dit team.Het is alsnog geen Man City- Barça.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    donderdag 17 mei 2018 om 22:50
    Ben ik met je eens. Het is niet hoogstaand maar wel leuk om te zien. Zondag wordt een mooi voetbaldagje en dan gaan we ons een tijdje vervelen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:25
    De WK komt eraan ( wordt niet hetzelfde zonder Oranje) daar verheug ik me wel op plus CL finale.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:46
    Nou vooruit dan, omdat Mexico wel meedoet.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Koop nou gewoon Veltman..
    Vind ik leuk
    Godin1 +833
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    Kopen....??
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:41
    Al is hij gratis dan nog niet
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    donderdag 17 mei 2018 om 22:42
    De verdediging moet wel een beetje om viergever worden heengebouwd..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:44
    😂😂😂😂 er zijn zat betere dan veltman
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21457
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Dom dom dom van PSV om hem afgelopen seizoen niet te halen. Ook toen was er interesse. Nu gaat het veel geld kosten.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    Och ja ze hebben al 2 transfer vrije spelers mag wel iets kosten. Maar je hebt een punt vorig jaar ook al interesse maar.ook in Troupé
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21457
    donderdag 17 mei 2018 om 22:54
    Is ook zo. Unnerstall aantrekken was een perfecte zet. Misschien wilde PSV eerst wel zien hoe Dumfries het zou doen in de subtop. Van Sparta naar PSV is een flinke stap. Troupee moet komend seizoen eerst zien af te rekenen met Klaiber. Zeker talentvol.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12989
    donderdag 17 mei 2018 om 22:16
    En Luckassen hadden ze bij AZ mogen laten...dus dubbel zonde. 5.000.000 was die
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:21
    Daar ben ik met je helemaal eens, miskoop maargoed hoop dat hij sterker wordt
    Vind ik leuk
    patertje +442
    donderdag 17 mei 2018 om 22:12
    Mooi voor Dumfries, stap voor stap omhoog. Die komt er wel
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    donderdag 17 mei 2018 om 22:23
    Goed dat PSV snel wil toeslaan,en hopelijk het nieuwe elftal snel heeft staan
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    Pffff... Nou ik begin alweer zin te krijgen in komend seizoen. Had hem graag naar Ajax zien komen maar helaas wij gaven liever 10 miljoen uit aan 2 buitenlanders die niet voldoen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    Wtf moeten we met die gast. Soort voetballer van het kaliber Luckassen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:14
    Wel goede drive naar voren maar voor de rest niet veel idd
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    donderdag 17 mei 2018 om 22:18
    Frank Fabra is de man !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:23
    Mag van mij ook naar ajax komen. Goede speler!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:15
    Neeee man je zit er helemaal naast, hij heeft puike wedstrijden gespeelt kan alleen nog maar sterker worden bij ons
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    donderdag 17 mei 2018 om 22:17
    Mario ik zie liever vb Frank Fabra naar Psv gaan. Een echte Zuid Amerikaanse killer.

    Mocht Dumfries gehaald worden zal ik hem supporten. Geen probleem. Psv4ever !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:20
    Je hebt een punt maat! Maar als Brenet vertrekt dan heb je er 2 nodig he. Geldt ook voor de LB positie... Hebben viergever voor die positie maar dubbel bezet is een vereiste.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:47
    Je weet dat fabra een linksback is ?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:55
    Laten we hem oo k kopen
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    donderdag 17 mei 2018 om 22:17
    Was zo blij dat Luckassen niet naast Feyenoord ging....Maarja toen wij Diks gingen huren en Boetius kopen was mijn verbazing alweer groot. Dumfries vind ik wel beter dan Luckassen. Wel potentie.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    donderdag 17 mei 2018 om 22:20
    Luckassen is niet goed genoeg voor een ned. topclub. Helaas voor ons..
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17533
    donderdag 17 mei 2018 om 22:22
    Zijn instelling vind ik ook niet goed.
    Missers hebben we allemaal. Zie Luckassen volgend seizoen ook niet aan veel speelminuten toekomen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 17 mei 2018 om 22:38
    Luckassen wordt volgend jaar eerste keus............als materiaalman.
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    Het is verstandiger om Brenet als rechtsback op te stellen en een linksbenige linksback te halen. Ik snap dat nooit.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +219
    donderdag 17 mei 2018 om 22:16
    7 miljoen en een doorverkooppercentage van 40%. Dumpfries heeft nog een 3 jarig contract en PSV krijgt miljoenen binnen voor uitgaande transfers en deelname CL.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    donderdag 17 mei 2018 om 22:24
    Psv heeft die miljoenen nog lang niet binnen.
    Vind ik leuk
    Quareck +5968
    vrijdag 18 mei 2018 om 03:09
    Dan kom je normaal gesproken dus uit boven de tien miljoen.. voel jij je wel helemaal lekker?
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +219
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:19
    Voor 4 miljoen koop je tegenwoordig geen jeugdinternational met een langlopend contract meer. PSV verlangt voor Arias een transfervergoeding van 10+ miljoen terwijl hij nog maar een jaar onder contract staat.
    Vind ik leuk
    Quareck +5968
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:17
    Ja maar die is ook geen jeugd international maar echt grote mensen international! En al jaren de beste en meest constante back van de Ed
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +219
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:32
    Met een contract voor 1 jaar, Dumfries nog een doorlopend contract. Heerenveen laat hem echt niet gaan voor een beetje kleingeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:20
    4 miljoen is natuurlijk veel te weinig. Hij heeft een lang contract , jeugdinternational en een goed jaar achter de rug.
    Vind ik leuk
    iceman +846
    donderdag 17 mei 2018 om 22:20
    Zou een logische aankoop zijn. Was afgelopen seizoen de beste rechtsback na Arias. Een heel stuk beter als die clowns die er bij Ajax lopen op die positie. Veltman en Kristinsen of hoe die laatste koekebakker ook mag heten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:22
    2 miljoen en Lammers
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    donderdag 17 mei 2018 om 23:15
    Die van de Jumbo ? Deal
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +584
    donderdag 17 mei 2018 om 22:26
    Mooi dat PSV begint met een openingsbod van 4 miljoen, Dit kan alleen maar hoger worden. Ik heb dit seizoen genoten van Dumfries, maar dan alleen in aanvallend opzicht. Verdedigend is deze man nog wat aan de zwakke kant. Als meneer slim is dan blijft hij nog even een jaartje bij ons. Is een prima speler voor Heerenveen en met Hamstra is het altijd weer afwachten wat je in huis haalt...
    Vind ik leuk
    Het Brein +3064
    donderdag 17 mei 2018 om 22:29
    Dumfries - Schwaab - Isimat - Viergever: niveautje Swindon Town :D
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 17 mei 2018 om 22:40
    Dat dachten we afgelopen seizoen ook.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3064
    donderdag 17 mei 2018 om 23:02
    Kom op zeg, hiermee durf je zelfs Club Brugge niet uit te dagen..
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 17 mei 2018 om 23:20
    Het team is belangrijker dan het talent
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    donderdag 17 mei 2018 om 23:05
    Veltman Kristensen Wober,niveau Hull city,......het Brein
    Vind ik leuk
    Het Brein +3064
    donderdag 17 mei 2018 om 23:17
    Ook dat is waar..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8453
    donderdag 17 mei 2018 om 22:30
    Voor Dumfries kunnen ze makkelijk 8 miljoen vragen. Die is er net een jaar.
    Maar ja, provincie clubjes onder elkaar.

    Ajax had er waarschijnlijk 10 moeten betalen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 17 mei 2018 om 22:40
    🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:25
    @ Ajacied_8,

    Zou voor Ajax ook een redelijk bedrag zijn.
    Niet vergeten dit is exclusief de Ajax-tax
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7694
    vrijdag 18 mei 2018 om 05:56
    Precies, wie had dat gedacht dat ajax af zou glijden in Nederland naar topclub af. Gewoon niet meer meedoen om de prijzen. Nu begint zelfs de jeugd het onderspit te delven in de O 17 en O 19 werd ook PSV kampioen. Net als in de eredivisie waar ajax compleet werd overlopen in een onderling duel en met 3-0 verloor en zo PSV kampioen werd. Wel hebben ze nog de dames, hebben ze toch nog iets.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4742
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:50
    hahah ten eerste als Ajax volgend jaar de titel pakt dan hebben ze gewoon 5 uit 9. Daarbuiten heeft Jong Ajax talentenfabriek met speels gemak de Jupiler League gewonnen. Alle echte talenten schuiven namelijk op bij Ajax. Neem nu het monster uit abcoude De Ligt is nu al meer waard dan de complete Herdgang incl. personeel en inboedel. Daarbuiten weet iedereen in Nederland dat Psv in zijn totaliteit de 3e club van Nederland is. Hahah
    Vind ik leuk
    Hupfean +2463
    donderdag 17 mei 2018 om 22:35
    Veel te weinig. Minimaal het dubbele. Denzel heeft nog een contract voor 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +306
    donderdag 17 mei 2018 om 22:36
    Goeie sterke speler, hoop alleen niet dat het een tweede Luckassen verhaal wordt..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:39
    Sinds wanneer moet PSV een transfersom betalen voor een nieuwe speler? Ajax en VVV lieten hun speler toch ook gratis vertrekken richting PSV. Zijn ze daar helemaal gek geworden in Heerenveen?
    Vind ik leuk
    Vapormax +1169
    donderdag 17 mei 2018 om 22:39
    Hele matige back, belachelijk
    Vind ik leuk
    meloen87 +704
    donderdag 17 mei 2018 om 22:41
    Logisch dit, deze jongen wordt denk ik een potentiële Oranje basisspeler. Ik hoop nog altijd dat hij naar Feyenoord gaat, maar PSV zal uiteindelijk als winnaar uit de bus komen. Een zeer goede vervanger voor Arias. Wellicht kan die Troupee nog naar Feyenoord komen, die heeft ook veel potentie en talent.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    donderdag 17 mei 2018 om 22:45
    Jammer Joshua
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    donderdag 17 mei 2018 om 23:03
    Joshua gaat vertrekken,Butsbal
    Vind ik leuk
    Butsbal +11611
    donderdag 17 mei 2018 om 23:07
    6 miljoen cashen
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1149
    donderdag 17 mei 2018 om 22:46
    Goede keuze van PSV, meerdere malen geroepen dat van Geel.in actie moet komen, echter speelt Dumfries in Heereveen en zover reikt het netwerk niet van onze Martin.
    Vind ik leuk
    R94 +916
    donderdag 17 mei 2018 om 22:50
    Dat zal straks wel weer een vraagprijs van minimaal 8 miljoen zijn, dan zou ik zeggen zoek maar lekker verder.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1053
    donderdag 17 mei 2018 om 22:56
    Hahahahahahahaha 4 miljoen wat denken ze daar in Eindhoven
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 22:58
    Jammer, toch bedankt voor de interesse...volgende bod serieus graag. Overigens denk ik dat PSV beter naar een linksback kan zoeken...
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4738
    donderdag 17 mei 2018 om 23:05
    4 miljoen.. onder het motto een eerste bod. Gaat natuurlijk nooit voor dat bedrag weg.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    donderdag 17 mei 2018 om 23:07
    Heerlijk als dit doorgaat, Dumfries naar psv.
    Aanvallend, het gaat. Maar verdedigend erg zwak.
    Top transfer.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7694
    donderdag 17 mei 2018 om 23:13
    Beste optie na Arias in de eredivisie. Misschien hebben jullie nog wat RB van 5 miljoen hahahahahaha die zitten zelfs al op de tribune . Maar Veltman heeft geen van beide ! Oh sorry die heeft helemaal niks, ja van alles kapot. Heerlijk. En mooi een kampioenswedstrijd gespeeld dit jaar .
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    donderdag 17 mei 2018 om 23:25
    Arias kun je pas verkopen als Sporting toestemming geeft.

    Maak je maar niet druk om Ajax, als een RB van 5 miljoen niet brengt wat we verwachten kopen we gewoon een nieuwe.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:06
    bron omtrent arias?
    Vind ik leuk
    Fey 010 +7
    donderdag 17 mei 2018 om 23:08
    Zijn ze bij Feyenoord op vakantie...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7694
    donderdag 17 mei 2018 om 23:11
    Mooi zeg ! Beste back na Arias in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8195
    donderdag 17 mei 2018 om 23:29
    Ik vind dat ze eigenlijk 6 miljoen moeten vragen + bonussen oplopend
    Vind ik leuk
    harryp +981
    donderdag 17 mei 2018 om 23:31
    Zou als ik Streppel was erg blij zijn met deze foto..
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12518
    donderdag 17 mei 2018 om 23:50
    Haha,
    Hij heeft iets in zijn mond wat hij niet door zijn keel krijgt.
    Vind ik leuk
    aphex twin +992
    donderdag 17 mei 2018 om 23:51
    Goede speler. Past best bij PSV. Zou ook naar Feyenoord kunnen.
    Vind ik leuk
    KOudman +190
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:23
    Blijf me toch verbazen dat die Friezen zo makkelijk een hoog bod op een speler krijgen. Dumfries had en goed seizoen, maar 4 miljoen als startbod voor een back? Dat zie ik bij Groningen nooit gebeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:23
    Nee hehe Heerenveen is ook groter dan Groningen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:25
    4 is te weinig ze willen 6 dat word dus 5
    Vind ik leuk
    YcB +53
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:53
    Denk niet dat dumfries het gaat redden bij een topclub. Verdedigend niet sterk genoeg.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:11
    Met 4 miljoen krijg je zijn broer die daar als terreinknecht werkt.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2500
    vrijdag 18 mei 2018 om 03:06
    Gaat PSV z'n hele budget uitgeven aan Dumfries ja?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:29
    Dumfries is beter dan arias. ;)
    Lekker 7 vragen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:36
    Gewoon vaathouden aan de 6 miljoen plus eventueel doorverkooppercentage.
    Vind ik leuk
    dezink +954
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:57
    Svensson , veel betere optie .
    Vind ik leuk
    Korm +28723
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:19
    Denk dat het een goede speler is voor PSV
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:19
    Voor 6 mil haal je Frank Fabra een colombiaanse international. Waarschijnlijk 5x beter dan Dumfries
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:41
    Fabra is dan wel linksback maar zes miljoen voor Dumfries is lachwekkend veel
    Vind ik leuk
    Bizzy +16016
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:55
    Brenet op RB is acceptabel. Kan Viergever met Schwaab in het centrum spelen. En ja Fabra op LB zou fantastisch zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:21
    Hamstra 6 miljoen is veel te weinig met nog een drie jaar contract, relatief jong en met die tegenwoordige bedragen moeten wij ook weer een vervanger halen en daarnaast willen we ook verder groeien als club zijnde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:57
    6 miljoen, relatief weinig vind ik
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:08
    6 is een terecht bedrag vind ik .
    Op basis van wat hij heeft laten zien dit jaar .
    Ook kan hij nog beter worden en ik verwacht dat hij bij psv ook zo maar bij oranje een plekje zal krijgen ..
    Maar psv heeft middelen extra waar heerenveeen wat aan kan hebben ......lammers bv jaar uitlenen om hem telaten groeien want 90% van de heerenveen spitsen zijn goed terecht gekomen omdat zij zich er goed ontwikkelden.
    En ja dan nog ook zonder lammers ...psv weet dat ze aan deze jongen weer gaan verdienen dussssss.
    6 miljoen is niks
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:37
    Als er al een club is die spelers niet snel laat gaan dan is het heerenveen wel dus ik denk dat heerenveen echt wel het beste eruit haalt en anders blijft hij nog een jaartje ook geen probleem
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3085
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:40
    Van Arias naar Dumfries, dan ga je drie stappen achteruit
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:12
    Phillip bakt er wel weer iets van heb ginne skrik.
    Vind ik leuk
    JOJO +1448
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:53
    Zie het nog wel voor me dat ze hem halen als vervanger van Van Ginkel. Brenet naar RB en Dumfries op het middenveld naast Hendrix. Gezien zijn drang naar voren en scorend vermogen, maar ook zijn verdedigende kwaliteiten zou het zeker kunnen op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +306
    zaterdag 19 mei 2018 om 05:51
    Gewoon BETALEN K*T!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Zaakwaarnemer Dumfries duikt op in Eindhoven, nog geen akkoord'