Vader van jonge PSV'er komt om het leven bij verkeersongeluk: wedstrijden afgelast

    Vader van jonge PSV'er komt om het leven bij verkeersongeluk: wedstrijden afgelast

    zaterdag 19 mei 2018 om 14:05

    De jeugdopleiding van PSV is opgeschrikt door een tragisch sterfgeval. De vader van de zestienjarige Belg Manu Matuta is vrijdagmiddag om het leven gekomen bij een verkeersongeval.

    'De PSV Jeugdopleiding heeft vrijdagmiddag met grote verslagenheid kennis genomen van het overlijden van de vader van jeugdspeler Manu Matuta (PSV O16) bij een verkeersongeval', laten de Eindhovenaren weten via de clubsite. Alle jeugdwedstrijden van zaterdag zijn afgelast.

    PSV nam het Belgische talent in 2014 over van KV Mechelen. Onlangs tekende hij in Eindhoven zijn eerste profcontract. 'Uiteraard wensen we Manu en zijn familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. PSV zal Manu Matuta, aanvoerder van PSV O16, waar mogelijk ondersteunen bij het verwerken van dit grote verlies', steekt PSV het talent een hart onder de riem.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Jarinr10 +11082
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:09
    Enorm tragisch nieuws dit zeg!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:14
    Triest nieuws. Daarom hoop ik dat er wat flinke vorderingen worden gemaakt in autonome auto's ontwikkeling. Te veel verkeersdoden in de benelux.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:20
    inderdaad heel veel verkeersdoden tegenwoordig en dit geld misschien niet in dit geval , maar mensen en kinderen houd die smartphoon in de zak in het verkeer aub en houd die ogen gewoon op de weg
    familie en nabestaanden sterkte
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:31
    Inderdaad. Bellen, appen achter het stuur. Vermoeiheid, alcohol en drugs. Allemaal factoren die leiden tot een hoog dodental in het verkeer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:58
    Of gewoonniet wat jij zegt maar een mogool achter je die zo bumper kleeft dat t mis gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:30
    Ehhh... ja want dat zeggen de auto bedrijven.

    Maar wacht wat hebben ze in de kleine letters staan. Elon gaf het ook toe laatst filmpje staat op YouTube verkeersdoden blijven er altijd de hoop is verminderen. Dat begon leuk onderhand groeit ook onder die auto’s de verkeerd doden.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:32
    Ik volg de ontwikkeling van Tesla niet, maar hebbben zij ook een autonome autos divisie?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:40
    Ja en alle merken hebben onderhand ongelukken en vaak dodelijk. Tesla rijd al autonoom en heeft daarom ook de meeste doden. Ook zijn er meerdere klanten die zeggen de auto heeft een eigen wil. Daar was elon ook duidelijk in AI wordt nog het einde van de mensheid.

    http://www.at5.nl/artikelen/181093/gloednieuwe-tesla-blijkt-levensgevaarlijk-ik-was-heel-bang

    Dit is het laatste wat hier in Nederland gebeurt is en meen ook bij een schoolplein in Wormerveer 2 maanden terug. Zie het zo is er al een computer systeem die altijd goed werkt? Wat is onze ervaring met veiligheid van deze systemen? We kunnen nog niet een simpele laptop storing vrijhouden hoe slim is dit?


    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44993
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:56
    Elke situatie moet geprogrammeerd worden in zo'n autonome auto.
    De vraag is: kan je elke situatie eigenlijk wel programmeren?
    Ik denk dat er vele doden nog volgen alvorens 99.99% van alle situaties zijn geprogrammeerd.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 14:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:21
    AI daar werken ze me en geen ongeluk is het zelfde. Daarbij die auto’s waren de oorzaak niet de ouderwetse auto.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12478
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:54
    Je weet toch niet wat de oorzaak van dit ongeval was? Wat kan je aan ontwikkeling van de auto doen als hij door rood gereden heeft?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:16
    Simpel, zelfrijdende autos rijden niet door rood.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12478
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:46
    Als het uberhaupt een zelfrijdende auto is.... , geen voorrang geven, te hard gereden, mss gedronken en ga maar door.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 19:45]
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:24
    Bekeuringen op Bellen-achter-het-stuur, gewoon ver-tienvoudigen. Rijbewijs en auto invorderen, 5 jaar ontzegging, en nieuwe rijvaardigheidstest laten afleggen. En om mijn part mag diegene ook gelijk 'geblacklist' worden bij de Mobiele telefoonmaatschappijen, opdat deze dus géén abonnement krijgt voor deze zelfde periode: Dok je maar scheel aan pre-paid.(Dan bel je nooit weer achter t stuur haha).

    Ja, absurd hoge straf, maar blijkbaar snappen mensen nog altijd niet, dat als je een auto bestuurt, dat je je volle aandacht bij de 'begeleiding van jouw 1000+kilogram zware projectiel moet houden".
    Vind ik leuk
    035 +5560
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:13
    Dus iemand die schatrijk is raak je niet met een boete. Bestuurder met een auto van 100 euro gelijk stellen met en auto van 250.000 euri om verbeurt te verklaren? Dan kun je beter de overtreder verplichten tot een carkit. Geen carkit, dan niet rijden.
    Vind ik leuk
    Farmer +12009
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:25
    Ik zou het invoeren van een boete-systeem zoals in Scandinavië, enorm toejuichen!

    % van je Inkomen!, ipv een vast bedrag.

    Op die manier straf je elke overtreder dus 'even zwaar'.

    Een schatrijkeling is bv zijn peperdure Mercedes-C klasse kwijt, waar 'jan met de pet' zijn oude Golf 3 moet inleveren...

    Jan met de Pet dokt dan bv 500 euro boete, exclusief...
    Die rijke stinkert mag bv een half miljoen aftikken bij het CJIB.(in stuivers! hahahaha Zie je t voor je? :P)
    Vind ik leuk
    035 +5560
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:37
    Ik denk niet dat jij begrijpt wat ik bedoel. Laat maar dus. Ik ben blij dat jij geen rechter bent.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:21
    Echt zwaar klote voor de nabestaande zijn zoon en natuurlijk de vader zelf. RIP.

    Let wel ik heb het niet over dit ongeluk, ik was er niet bij.

    Maar het begint ook wel een beetje bij de mensen zelf.

    Rij zelf heel vaak tussen Rotterdam en Den Haag. Iedereen jaagt en jaagt maar om de ander geen millimeter ruimte te geven.

    Ik mag het misschien niet zeggen maar soms verbaasd het me dat hef zo vaak goed gaat.

    Ik zou graag willen zeggen. Geef elkaar een beetje ruimte. Als de ruimte er voorlangs niet is doe me een lol en sluit achterlangs aan. Rits in een file gewoon 1 om 1. Die ene auto eerder brengt je echt niet een uur eerder waar je zijn wil en houd je aan de maxium snelheid, zeker als het druk is. Kijk goed naar de matrixborden. Hoe vaak staat daar 50 en zie je mensen die er toch met 120 langs willen vliegen omdat ze de file na de bocht niet zien.

    Houd het rustig, houd het vriendelijk, houd het veilig! Iedereen een behouden vaart!
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    zondag 20 mei 2018 om 12:55
    Ik ga vaak met hem openbaar vervoer maar de verhalen die mijn vrienden schetsen zijn niet mals. Het is soms het Wilde Westen op de Nederlandse wegen.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:48
    Klopt, van de week een keer s'avonds laat over de A4, ik kan je zeggen het is een verademing als je bijna altijdin de spits rijd.

    Ik mijd ook vaak de snelweg tegenwoordig in de spits zoveel als ik maar kan.

    Dan maar liever 60 op een polderweggetje. Geen stress, geen gevaar en het rijd gewoon.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6102
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:14
    Bah, ongelooflijk triest nieuws. Zo jong en dan al zonder vader verder moeten :(
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:16
    Verschrikkelijk. Veel sterkte aan de familie Matuta.
    Vind ik leuk
    Rene Tak +147
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:22
    Wtf om dit hier te melden.... amateurs daar bij vp
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25128
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:32
    Ik weet niet wat jij hebt, maar dit kan geen kwaad. Zeker omdat het ons de kans geeft om hier ons medeleven te tonen.
    Vind ik leuk
    Jowel +11
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:00
    Het interesseerde je blijkbaar genoeg om er zelfs op te klikken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:10
    je vraagt je af waarom dit wordt gemeld. De wedstrijden van psv zijn afgelast. Lijkt me genoeg links te hebben met voetbal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:23
    Verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte aan de familie en ook voor PSV .
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:23
    Zeer tragisch, sterkte voor alle betrokkenen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:30
    Klote voor hem verkeer zal altijd leven blijven eisen jammer genoeg
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25128
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:31
    Gadver wat een triest nieuws. Veel sterkte Manu voor jou en je familie!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2788
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:32
    Sterkte aan familie en psv ..
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:35
    pff wat een nachtmerrie sterkte aan de nabestaande
    Vind ik leuk
    Mo +11554
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:36
    Triest, heel triest voor die jongen. Zoiets gun je helemaal niemand
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:40
    Sterkte knul
    Vind ik leuk
    Marco 128 +38
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:14
    Ook deze Ajacied wens alle familie vrienden en kennisen heel veel sterkte!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:26
    Verschrikkelijk....gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor familie, nabestaanden, vrienden en ook psv.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:35
    Bah wat een kutnieuws
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9473
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:49
    RIP! Sterkte Matu
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:52
    Veel sterkte aan de fam
    Vind ik leuk
    14forever +8512
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:55
    RIP soccerdad!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:59
    Ik wens de nabestaande veel sterkte toe! RIP
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:03
    Respect dat er gewoon normaal door alle supporters gereageerd word💪🏻. Dit geeft toch maar weer aan dat we mensen met gezond verstand zijn en ook gevoel hebben. Hoop dat dit de familie een hard onder de riem steekt. Nogmaals mijn condoleance.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +509
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:24
    Wat verschrikkelijk voor die jongen en zijn familie
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:04
    sterkte Manu en familie met dit verschrikkelijke verlies
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:44
    Sterkte voor de speler en zijn familie en vrienden.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 10:11
    Iedereen gecondoleerd met dit enorme tragisch verlies. Veel sterkte in deze moeilijke tijd
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +507
    zondag 20 mei 2018 om 13:58
    Bij deze gecondoleerd aan de fam erg spijtig nieuws dit!!!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:21
    Gecondoleerd en sterkte Manu en familie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vader van jonge PSV'er komt om het leven bij verkeersongeluk: wedstrijden afgelast