'Newcastle United kijkt verder dan Jörgensen en wil verrassende deal aangaan'

    'Newcastle United kijkt verder dan Jörgensen en wil verrassende deal aangaan'

    zaterdag 19 mei 2018 om 17:38

    Newcastle United-manager Rafael Benitez ziet het wel zitten om weer met Fernando Torres samen te werken. De twee Spanjaarden kennen elkaar nog van hun gemeenschappelijke tijd bij Liverpool en Chelsea.

    Torres gaat deze zomer transfervrij vertrekken bij zijn jeugdliefde Atlético Madrid: El Niño kan een lucratief avontuur in de Verenigde Staten of in China aangaan, maar zijn naam zingt ook rond in Newcastle. "Ik weet niet wat zijn plannen zijn", vertelt Benitez aan The Newcastle Chronicle. "Het zal niet makkelijk worden om Fernando hiernaartoe te halen, maar het lijkt mij geweldig. Bij Liverpool speelde hij fenomenaal. Bij Chelsea had hij een minder gelukkige periode, maar heeft hij een belangrijke rol gespeeld in het winnen van de Europa League."

    Een eventuele move in de richting van Torres zou ook gevolgen kunnen hebben voor Feyenoord-spits Nicolai Jörgensen. De Deen stond in de winterstop in de serieuze belangstelling van Newcastle United, dat uiteindelijk niet aan de vraagprijs van Feyenoord kon voldoen.

    Plaats een reactie

    Excelsior +1351
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:41
    Torres is denk ik te oud om nog weer te slagen in de PL.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:43
    Een gratis Torres of Jorgensen voor 17 miljoen. Dat lijkt me niet een hele moeilijke beslissing,
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:24
    dat klopt Ajacied_8 Jorgensen maakt ons samen met Robin Kampioen ,
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5287
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Ze hebben samen minder goals dan Fran Sol. Kunnen ze beter hem aasnschaffen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14173
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:42
    Ik zie hier totaal geen goede match in, maar iedereen kan verrassen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9448
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:44
    Dan kopen ze toch Jorgensen er gewoon bij ze hebben vast geld zat .
    Vind ik leuk
    plein19 +1935
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:50
    Liever geld dan Jorgensen. Jorgensen samen met Van Persie is toch een prima combi?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9448
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:53
    Tis inderdaad prima combi voor mij hoeft hij percee niet direkt te gaan de keuze ligt bij hem.
    Maar als ze maar niet denken dat hij voor een appel en een ei op te halen is ;)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5287
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:40
    Ik kan me anders niet 1 assist herinneren deze competitie van RVP op NJ en andersom ook niet.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2957
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:46
    Zou leuk zijn als deze twee weer herenigd zijn en samen terug te zien op Anfield ;)
    Vraag me alleen af of Torres het nog wel fysiek aankan om een heel seizoen in de PL te spelen.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6139
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:46
    daar gaan de miljoenen van Feyenoord, dat zal wel niet meer boven de 7/8 miljoen worden voor Jorgensen.

    moeten ze weer middelmaat terug kopen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:56
    Weghorst kost al 10. Die gaan dan flink verlies maken.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9593
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:06
    Weghorst maar 10? Dan vrees/hoop ik dat PSV hem haalt als Luuk vertrekt...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:09
    Nee hoor, die hebben nog een geblesseerde Argentijn voor in de spits. Maar ik denk dat Weghorst zelf liever naar Duitsland gaat dan in Nederland blijven.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9593
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:12
    Ik denk dat Weghorst liever topscorer/kampioen eredivisie wordt, dan ergens bij een middenmoter in Duitsland moeten vechten voor zijn plaatsje.
    Hij is anders dan de meeste voetballers namelijk. Tenminste in interviews dan

    Maar waarschijnlijk gaat ie het liefst naar de club die de meeste centjes betaald.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31422
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:50
    Torres naar feyenoord en jorgensen naar newcastle haha
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2753
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:24
    Haha een Tor(res) tussen kakkerlakken ;0 :) sorry inkoppertje voor open goal no disrespect
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31422
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:47
    Goed gezien mr smith 2.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2753
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:54
    Nogmaals no disrespect hoor !
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:54
    Jorgensen zal dan wel blijven en dan weer een jaar van Persie op de bank
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20513
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:54
    Komaan PSV. 1 miljoen salaris en tekengeld 5,5 miljoen ! ;) 2 jaar contract
    Vind ik leuk
    tim1234 +432
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:16
    "Het zal makkelijk worden om Fernando hiernaartoe te halen" Dat scheelt, dat hij denkt dat het een eitje wordt...
    Vind ik leuk
    Dikkop +125
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:26
    Niet makkelijk*
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:30
    Newcastle niet doen please..... 38 of zo inmiddels
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:52
    Hahahahahahahahahahaha el Niño hahahahahaha. Haal dan Kramer. Torres is DONE!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:25
    Die vertrekt voor 8 miljoen naar Sunderland.Kassa!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:42
    Redactie van VP correctie gewenst. Er staat namelijk "Het zal makkelijk worden om Fernando hiernaartoe te halen, maar het lijkt mij geweldig" Mis ik niet het woord je NIET voor makkelijk
    Vind ik leuk
    Hesses +969
    zondag 20 mei 2018 om 01:42
    Of het woordje NIET voor geweldig want die torres is t al jaren kwijt weet niet of je die d laatste jaren hebt zieb spelen maar dat is gewoon zielig.
    Moet gewoon lekker zn zakken gaan vullen in china daar valt t niet zo op dat hij ver "over the top" is ?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1902
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:45
    Doen! Zit echt geur noch smaak in die Newcastle-selectie. En Rafa is misschien de juiste man voor Torres om hem weer een beetje op de rails terug te krijgen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4379
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:02
    Torres’ naar Ajax..
    Vind ik leuk
    Marco S +4379
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:26
    Lekker gedaan van Geel.. volgens mij had je hem beter kunnen verkopen. Ik heb net een boek gelezen over God aka malle Dirkje.. die Kun je nog gewoon terughalen hoor.. kan hij trainer coach zijn want hij kan in al zijn bescheidenheid echt alles..
    Dat wordt me een mooi afscheid zeg binnenkort :)
    Vind ik leuk
    Hesses +969
    zondag 20 mei 2018 om 01:37