'Manchester City wil Zinchenko betrekken in megadeal van 65 miljoen euro'

    'Manchester City wil Zinchenko betrekken in megadeal van 65 miljoen euro'

    zondag 20 mei 2018 om 10:56

    Manchester City hoopt Oleksandr Zinchenko te kunnen betrekken in een deal met SSC Napoli. De kampioen van Engeland wil Jorginho dolgraag overnemen van de Italiaanse topclub. Napoli vraagt echter een enorm bedrag voor de controleur. 

    Engelse media weten dat Man City Jorginho zo'n 40 à 50 miljoen euro waard vindt. Napoli, de nummer twee van de Serie A, denkt zelf meer aan een prijskaartje van minimaal 65 miljoen euro. Dat is zelfs het steenrijke City te gortig. 

    The Citizens hopen nu dat Napoli bereid is om te luisteren naar een andere oplossing. Pep Guardiola wil Zinchenko opofferen om de komst van Jorginho mogelijk te maken. Afgelopen zomer stond Zinchenko in de belangstelling van Napoli. Toen wilde City hem niet laten gaan.

    De 21-jarige Zinchenko werd in 2016 ingelijfd door City. Afgelopen seizoen stalde de grootmacht uit Manchester het talent bij PSV. Deze jaargang kwam de international van Oekraïne tot acht optredens in de Premier League. Het contract van Zinchenko loopt door tot medio 2021. 

    Plaats een reactie

    SvL +275
    zondag 20 mei 2018 om 11:06
    Wat die jongen zich toch heeft ontwikkeld als linksback.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2071
    zondag 20 mei 2018 om 11:08
    Ja enorm, 8 wedstrijden gespeeld...
    Vind ik leuk
    SvL +275
    zondag 20 mei 2018 om 11:19
    Ik weet niet hoe jij aan 8 komt of heb je maar een half seizoen gekeken?
    Vind ik leuk
    Kevinho +569
    zondag 20 mei 2018 om 11:41
    Staat in het artikel.
    Vind ik leuk
    SvL +275
    zondag 20 mei 2018 om 12:05
    Alleen de competitie ja.. Hij heeft in totaal toch 14 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Voor een voetballertje wat vorig niet verder dan 17 optredens kwam bij PSV (voornamelijk invalbeurten) naar een kapitaal krachtige topclub vind ik het toch knap ;)
    Vind ik leuk
    Drs. P. +65
    zondag 20 mei 2018 om 12:52
    City heeft 59 wedstrijden gespeeld. Dus dat betekent dat Zinchenko 1 op de 5 wedstrijden even mocht meedoen. Is nou niet bepaald veel.

    Staat ook gewoon 3e of 4e in de rangorde voor linksback. Dus om nou van een stormachtige ontwikkeling te spreken..
    Vind ik leuk
    Old Star +7342
    zondag 20 mei 2018 om 13:30
    Da's dan eerder 1 op de 4 he. Wel ff scherp blijven... ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    Drs. P. +65
    zondag 20 mei 2018 om 15:37
    Hahaha idd! My bad.

    1 op 4.2142857143 om precies te zijn.

    Nu is wetenschappelijk aangetoond dat hij duidelijk WEL een stormachtige ontwikkeling heeft doorgemaakt als linksback, ik neem al mijn woorden terug.
    Vind ik leuk
    SvL +275
    zondag 20 mei 2018 om 16:12
    Ik denk dat je je huiswerk eens moet doen en je verdiepen in hoeveel spelers ze hebben bij man city dan zomaar dingen roepen. En buiten dat Pep kon elk andere speler er neer zette dus die jongen mag best trots zijn op zo'n statestieken ;)
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Eens, dat te bedenken dat Zinchenko bij PSV niet bijzonder was. Ik zou Angelinho wel eens willen zien bij City onder Pep
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 20 mei 2018 om 11:09
    Dat City blijft maar met geld strooien hè.En dat allemaal van dezelfde begroting?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:50
    ik ga je iets vertellen wat je gaat verbazen, er komt ook geld binnen!!!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 20 mei 2018 om 11:51
    Betwijfel t of t allemaal van de clubbudget is.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:55
    ik denk idd dat een drugskartel in Columbia deze transfer voor zn rekening neemt
    Vind ik leuk
    soccer02 +562
    zondag 20 mei 2018 om 11:15
    Foto past perfect bij dit artikel. Heel goed gedaan vp, mag ook wel eens gezegd worden. Guardiola die tegen zinchenko zegt. We gaan je verkopen. En zie reactie van zinchenko. Die daar niet blij mee is.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:16
    Ik denk niet dat zinchenko het heel erg zou vinden want hij vindt het leven in manchester niet chill.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91517
    zondag 20 mei 2018 om 11:21
    Slapen jullie saampjes dan?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Manchester City wil Zinchenko betrekken in megadeal van 65 miljoen euro'