Feest in Amsterdam: Ajax-vrouwen schudden FC Twente van zich af en pakken titel

    Feest in Amsterdam: Ajax-vrouwen schudden FC Twente van zich af en pakken titel

    maandag 21 mei 2018 om 16:54

    De vrouwen van Ajax hebben zich voor het tweede jaar op rij gekroond tot landskampioen van Nederland. De Amsterdamse dames wonnen op Tweede Pinksterdag bij FC Twente en schudden zo de laatste concurrent van zich af.

    Ajax begon de voorlaatste speelronde met een voorsprong van twee punten op FC Twente. Ellen Jansen brak namens de thuisploeg de ban in Hengelo door FC Twente na ruim een kwartier op voorsprong te zetten. Na een gelijkopgaande eerste helft met kansen komen over en weer wist Ajax vlak voor rust de zaken gelijk te trekken. Marjolijn van den Bighelaar dook vrij op voor doelvrouw Nicky Evrard en schoof koeltjes de gelijkmaker binnen.

    Vrijwel direct na rust sloeg Ajax voor een tweede keer toe. Desiree van Lunteren werd de diepte in gestuurd en lifftte de bal over Evrard heen: 1-2. FC Twente moest vervolgens gaan stormen, maar wist in een meeslepende tweede helft geen grote kansen meer te creëren. Ajax moest nog vijf minuten blessuretijd doorstaan, maar kon na de wedstrijd feestvieren.

    Ajax pakt zo het derde officiële kampioenschap van dit seizoen, na de Jupiler League-titel van Jong Ajax en het eDivisie-kampioenschap van Dani Hagebeuk. Op 2 juni kunnen de Amsterdamse dames zelfs de dubbel pakken: PSV is dan de tegenstander in de KNVB Beker-finale.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +15323
    maandag 21 mei 2018 om 16:56
    Hadden we bijna nog wat te vieren:p
    Ajax dames, gefeliciteerd
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 18:13
    Ho ho Dommel, je vergeet het mannetje van de computer; dus zou dat 4 worden! 😉
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    maandag 21 mei 2018 om 19:57
    Ik denk niet dat ik hem vat...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 20:00
    Die eSporter, Hagebeuk. Maar verder hou ik me ook niet bezig met dat.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    maandag 21 mei 2018 om 20:03
    Oh zo haha, ik ben totaal niet thuis in de eSport.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 16:56
    Kampioenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:13
    Zo is dat Niels ook Ik ben trots op onze dames
    Gefeliciteerd proost. !!!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 17:19
    Laatste keer, echt waar? Ik geloof er niets van! :D
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 17:21
    Dat is " bluf " niet :)

    Begint sneu te worden al die fake profielen :(
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 17:23
    Wel allemaal uitroeptekens Niels. Maar je weet het tegenwoordig niet meer. De lol is er ook af aan het gaan hier gozah.

    Gefeliciteerd Niels met de vrouwtjes.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 17:26
    Thnx :) Altijd leuk voor de dames.

    Ik herken het meteen gozer, het is bluf niet. Hele andere stijl van schrijven, net ook op een ander topic :(

    Uitroeptekens kan iedereen zetten !!!!!!!!!!!! hahaha :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 17:55
    Ja dat is waar, maar dat andere bericht heb ik nog niet gezien. Hoop dat onze Groengele dames weer mee doen om de titel volgend jaar. ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 18:02
    Zou leuk zijn :)

    '' Bluf '' is opeens verdacht stil na de vraag over wat zijn favoriete Engelse club is, wie zwijgt stemt toe :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 18:16
    Meneer Smith? Kijk eens hieronder Niels......
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 18:42
    Hier ben ik ,wat is er aan de hand ?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 18:48
    Ik denk zelf niks. Alleen Niels denkt dat jij jezelf voordoet aan een ander. Wie Bluf is lees je hieronder wel.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 18:47
    Iemand heeft de zelfde foto als ik ,maar ik ben het niet hoor ,is wel een foto van een mooi moment
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 21 mei 2018 om 18:06
    Het is Bluf toch wel hoor. Check zijn reactie maar op Straat hieronder. Met dit soort reacties is het accountje wederom van korte duur.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 18:12
    Gezien. Ik denk het ook ja, de eenzijdige vete is weer aan de gang.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 18:25
    Nee het is bluf niet, zeker weten van niet :)

    Die reacties die hij nu geeft die kan iedereen maken. Geloof me maar het is hem echt niet, hopelijk dat de site eens natrekt wie het wel is, het begint namelijk sneuer en sneuer te worden :(
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21429
    maandag 21 mei 2018 om 18:31
    De vraagtekens en de wijze van reageren op Straat leek erg op de manier van schrijven Bluf. Al die troll accountjes zijn erg irritant. Het lijken er ook steeds meer te worden.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 18:55
    Ik ben het zeker niet hoor ! Waarom zou je moeten denken dat ik dat ben ?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 18:57
    Wat heb ik gedaan dat jij denkt dat ik mij als een ander voordoe? En wat voor voordeel zou ik daaruit nou in godsnaam halen ,mij als een ander voordoen ?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 19:04
    Waarom zou ik het moeten of kunnen zijn dan ? Kan je je aanname onderbouwen misschien ? Want dan kan ik me misschien in jouw aanname vinden ,maar ik vind het zielig om je voor een ander voor te doen dus doe ik dat nooit . Ooit deed een gozer alsof hij mij was ,zelfs toen ik naast hem stond en ik vroeg hem z'n naam ,zei hij mijn naam . Twee klappen op z'n kaak ,wist ie gelijk weer wie hij was , ik hate charlatans
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 19:18
    Ik zeg niet dat jij het bent :)

    Ik ga iemand niet vals beschuldigen, maak je daarom niet druk. Ik weet er alles van, laatst was er ook iemand die mij probeerde na te doen :(
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 19:20
    Lastig man ,vooral als de poser onzin verkondigd..
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 19:22
    Ach eigenlijk is het een eer dat een ander zich graag zo bezig blijft houden met Ajacieden :)
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    maandag 21 mei 2018 om 19:23
    Ja precies man , helemaal gelijk heb je !
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:31
    Geloof het of niet Niels maar Ik ben er nu voor even en daarna nooit meer te veel zielige mensen hier
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 17:36
    Vertel dan eens wat je favoriete Engelse voetbalclub is?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18208
    maandag 21 mei 2018 om 19:15
    Zo zielig dat je er een account voor aanmaakt? Dat is pas zielig, eigenlijk diep triest
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 19:12
    Onder welk alias was Bluf hier voor de laatste keer actief dan?

    Heb zijn manier van schrijven al even niet meer herkent.

    Oh en gefeliciteerd natuurlijk met de dames.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 19:15
    Geen idee, dat zijn er zo veel geweest dat het niet te onthouden is :)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 19:17
    Maar hij had toch ooit keer gezegd weg te gaan hier?

    Gewoon zonde dat hij zo persoonlijk werd op een gegeven moment, had af en toe gewoon goed onderbouwde reacties.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:20
    Allemaal kinderen hier schiet niet op joh, Ik schreef ooit een stukje over de competitie in India
    Niemand die het fatsoen had om inhoudelijk te reageren
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 19:20
    Laatste keer zei bluf idd dat hij niet meer terug kwam :)

    Maar dat is bluf niet, op een ander topic is " bluf " aan het reageren en ontwijkt mijn vraag over een favoriete club. Sneu en laf tegelijk :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:14
    Gefeliciteerd!!!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8113
    maandag 21 mei 2018 om 16:58
    Hoppa, wéér een prijs.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    maandag 21 mei 2018 om 16:59
    Lekker hoor ! Samen douchen
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 19:22
    Dat doen de mannen ook hoor...
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 21 mei 2018 om 16:59
    Potverdorie, alweer een prijs!!
    Echt HEEL VEEL in Amsterdam.;-).

    Congratz ladies!

    WIJ zijn Ajax!
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7130
    maandag 21 mei 2018 om 17:01
    Je vergeet erbij te zeggen: WIJ ZIJN DE BESTE :D
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17031
    maandag 21 mei 2018 om 17:03
    Met zo'n Palmarès spreekt dat voor zich, Florian!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 16:59
    Wat de "mannen/pubers" niet kunnen kunnen de dames wel...
    het leven is medogenloos voor een ajacied vandaag de dag......
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 17:01
    Seksist..

    Niet gek dat de vrouwen het niet bij je uit houden
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:03
    godzijdank
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:11
    Tja, met jou reacties ben je nog maar een kind stratumseinde,zie jou volgend jaar hier niet meer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:11
    ga je weg dan?
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:14
    Net als jou,imitatie belg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:20
    mooi voor je , veel plezier
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 18:36
    Straat, kijk uit voor deze fantast, is een Arnhemmer die zoveel mogelijk tweespalt probeert te zaaien tussen supporters van andere clubs.
    Hij heeft 10-tallen, misschien wel 100-tallen accounts.
    Hij doet zich nu voor als Ajacied om te treiteren en te traineren.
    Dit gezwel is al met tig accounts bezig in NEC-topics, of juist geen NEC-topics om mensen tegen elkaar op te zetten.
    Vind ik leuk
    YB +98
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:33
    En hoe precies weet jij dat hij dat is dan? Ik vind het nogal een beschuldiging, vooral zonder enige vorm van bewijs.
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 17:00
    Speelde Kluivert mee?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:01
    Zou die t niveau nie omlaag halen?
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 17:02
    Hij gedraagt zich alsof hij een kutje heeft..

    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:06
    als je een pratend kutje als trainer hebt....kan je kluivertje ook niks kwalijk nemen.
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 17:11
    Ik weet niet wat jij voor kutjes hebt gehad maar ik heb ze niet met zo'n lage stem gehad.

    Jouw ex vrouwen en Spaanse hoeren roken zeker zware shag?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:13
    nee wel pijp............
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:19
    Zonnesteek denk ik,gaat nooit naar het stadion toe.wat een imitatie supporter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:21
    ik was 15 april nog in een stadion jij ook?
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:30
    Omdat jij erwas ben ik niet gegaan, kinderen zijn nu eenmaal lastig bij voetbalwedstrijden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:31
    daar heb ik helemaal geen last van gehad maar dat zal komen omdat iedereen feest vierde
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:34
    Dan zal de drank(bavaria paardezeik)het naar de kop gestegen zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:35
    zou kunnen , het was in ieder geval niet jouw huismerk : azijn
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:41
    Ik drink geen bier,ga ik ook zo onzin als jou uitkramen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134505
    maandag 21 mei 2018 om 17:45
    ik zou anders dat azijn ook maar laten staan als ik jou was
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:50
    Denk dat jij er ook eens een keer aan moet gaan denken.of het is al aangetast.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 19:15
    Morris, ik zit hier in mijn eentje, maar moest hardop lachen.

    Wat een KUTgrap hey!

    Haha respect.
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 19:36
    In je eentje?

    Da's kut ;-)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    maandag 21 mei 2018 om 19:50
    Zat wat vlees weg te brengen na een barbecue. Dat doe ik liever in mijn uppie. ;)
    Vind ik leuk
    Morris +19957
    maandag 21 mei 2018 om 20:05
    Vlees, kut

    Nice ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:00
    Zou ironisch zijn als PSV de beker wint nadat die nieuwe ajax aanwinst zei dat PSV niet om de prijzen speelt.
    Vind ik leuk
    Boi +344
    maandag 21 mei 2018 om 17:01
    Dus TOCH nog iets in Amsterdam!!! Gefeliciteerd hoor dames!!:-)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:02
    Kunnen de jongens van het 1e een voorbeeld aannemen ;).. leuk voor de dames natuurlijk, ik volg het nauwelijks maar goed nieuws van ajax doet altijd goed.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7188
    maandag 21 mei 2018 om 17:03
    Wat nou 'niks in Amsterdam'? En hét bewijs dat je een kampioensploeg gewoon bij elkaar kunt kopen. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:05
    Is er geen speciale vrouwenvoetbal site? Voetbal is een mannensport, en ik heb geen enkele interesse in vrouwenvoetbal, evenmin als in gehandicapten- of andersoortige hobbymatige aftreksels van het origineel.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:08
    Dr gebeurt al zo weinig voordat het wk begint dat het raar zou zijn als dit hier niet geplaatst werd. En anders klik je toch niet op t artikel?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:11
    Omdat ik er niet mee wens geconfronteerd te worden, en om dat kenbaar te maken ben ik genoodzaakt om op het artikel te klikken
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:53
    ik voel mij genoodzaakt, jou te vertellen dat jouw mening er helemaal niks toe doet. Gelukkig maar. Als jij wenst er niet mee geconfronteerd te worden, lees je het niet. Simpel.

    Wie ben jij om te zeggen, dat vrouwenvoetbal en gehandicapten voetbal een slap aftreksel zijn van de sport. De intensiteit en de kwaliteit zijn misschien minder, maar is alsnog dezelfde sport. Waarschijnlijk zijn die vrouwen en gehandicapten beter in vorm dan jij. Flikker!
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    maandag 21 mei 2018 om 18:30
    Ik vind het geweldig, dus ik zeg blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:02
    Flikker toch op gast, niemand boeit het wat jij vindt!
    Vind ik leuk
    Thilo +2419
    maandag 21 mei 2018 om 17:06
    Hoppaa weer een prijs
    Vind ik leuk
    BartBroos +229
    maandag 21 mei 2018 om 17:09
    Yes mijn seizoen kan niet meer stuk
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:13
    We komen er weer aan,alweer 2 prijzen.maar prijzen zijn gewoon voor ajax,en hebben meer geld.we zullen zien in de toekomst.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1158
    maandag 21 mei 2018 om 17:19
    Vrouwenvoetbal heeft niks met voetbal te maken
    Vind ik leuk
    Chebaisit +355
    maandag 21 mei 2018 om 17:21
    Nee jou comentaar wel zeker.....flapdrol.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:56
    Jij ook niet gelukkig.

    Maar ik denk dat ze jouw plaatselijke cafe elftal wel met 10-0 oprollen.

    Beetje meer respect voor de dames, wil je.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 21 mei 2018 om 17:19
    Gefeliciteerd, de prijzen zijn niet aan te slepen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +355
    maandag 21 mei 2018 om 17:21
    Geweldig hartelijk gefeliciteerd dames.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21059
    maandag 21 mei 2018 om 17:25
    Wie zegt dat er niets gewonnen word in amsterdam?

    2 titels dit jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:26
    Alle neusjes komen nu klaar...toch nog iets te vieren ;-)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    maandag 21 mei 2018 om 17:26
    “Ajax pakt zo het derde officiële kampioenschap van dit seizoen, na de Jupiler League-titel van Jong Ajax en het eDivisie-kampioenschap van Dani Hagebeuk.”

    Hahah, het winnen van de e-Divisie een officieel kampioenschap noemen, gat toch weg man. Wat een onzin zeg, beetje achter de TV zitten en een Playstation spelletje spelen.
    Jong Ajax en de Ajax vrouwen zijn kampioen geworden met echt sporten. Heel het jaar hard getraind en geknokt voor het kampioenschap, dat zijn pas echte topsporters. Om de e-Divisie hierbij te vernoemen beledig je de echte atleten van Jong Ajax en de Ajax vrouwen.
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:32
    Precies het is toch topsport,heb meer respect.lijk wel stratumseinde.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:58
    Ik dacht in het begin van je bericht heel even dat je nummer 3 ook serieus nam. Gelukkig maak je hier wel een heel goed punt.

    Gamen hoef je nauwelijks voor te trainen, geloof mij maar.
    Vind ik leuk
    Foebele +46191
    maandag 21 mei 2018 om 17:31
    Gewoon 2 van de 3 belangrijkste titels behaald dit jaar. Hoezo, helemaal niets in Amsterdam?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7633
    maandag 21 mei 2018 om 17:45
    Hoezo geen prijzen in amsterdam!

    Of hebben ze hier ook reservespelers uit ajax1 laten spelen?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7678
    maandag 21 mei 2018 om 17:47
    Eindelijk feest in amsterdam -:) 5 jaar op moeten wachten hahaha
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 17:52
    Komen langzaam meer prijzen bij,wat ik eigenlijk gewoon vind.zoveel al gewonnen,zal jullie nooit lukken.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14445
    maandag 21 mei 2018 om 18:06
    Hier hebben we geen 5 jaar op moeten wachten, verleden jaar zijn ze ook kampioen geworden ;-)
    Vind ik leuk
    stollie38 +16802
    maandag 21 mei 2018 om 18:10
    Alweer een PSV papegaai.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 17:55
    Als ze nou eens begonnen met de onderste helft van het broekje en de onderste helft van het shirtje te knippen.
    Zou het damesvoetbal een stuk aantrekkelijker maken.
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 21 mei 2018 om 18:05
    Dat is niet goed voor oude mannetjes zoals jij, dan slaat je hart op hol :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:33
    Niels laat me tog
    Gewoon een paar wedstijden proberen
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    maandag 21 mei 2018 om 18:09
    Kun je niet maken,wordt het veel te druk langs de lijn.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:59
    Mooi toch?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    maandag 21 mei 2018 om 18:10
    Een echte Pinksterkampioen.
    Vind ik leuk
    isnake +1948
    maandag 21 mei 2018 om 19:09
    Ik zou het wel toejuichen als er wat vaker over het vrouwenvoetbal wordt bericht. Het neerbuigend er over doen is nergens voor nodig. Dat neerbuigend doen klinkt een beetje als anderen gebruiken om je eigen onzekerheid te verhullen.
    Maar dan graag al het nieuws en niet alleen omdat het om een club gaat waarvan de redactie fan is.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    maandag 21 mei 2018 om 19:13
    Vanavond naar P2!
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    maandag 21 mei 2018 om 19:28
    Godverdorie.. wordt het nog het succesvolste jaar na 72
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    maandag 21 mei 2018 om 21:31
    Ik ben dol op schuddende vrouwen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:04
    Als je alleen maar seksistisch wilt reageren kun je beter helemaal je mond houden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:13
    Pakken de dubbel tegen nr5 vd competitie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feest in Amsterdam: Ajax-vrouwen schudden FC Twente van zich af en pakken titel