PSV-ster gelinkt aan Everton: 'Ik ben dankbaar dat hij mij heeft gehaald'

    PSV-ster gelinkt aan Everton: 'Ik ben dankbaar dat hij mij heeft gehaald'

    dinsdag 22 mei 2018 om 07:18

    Mochten Everton en kersvers director of football zich in de zomer bij PSV melden voor Hirving Lozano, dan gaat de Mexicaanse vedette 'nadenken over die optie'. Lozano liet dat maandag weten aan Mexicaanse media. 

    Het gonst van de geruchten rond de 22-jarige Lozano, die een uitmuntend eerste seizoen achter de rug heeft in Eindhoven. Chucky scoorde aan de lopende band, werk kampioen met PSV en is de grote man bij de nationale ploeg van Mexico. El Tri bereidt zich momenteel voor op het WK in Rusland. 

    Everton wordt in de wandelgangen genoemd als één van de clubs die interesse heeft in de aanvaller. "Brands heeft mij naar PSV gehaald. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor", zei Lozano maandag tegen ESPN. 

    "Of Everton een optie is, daar denk ik nu niet aan. Wanneer Brands mij ziet als een optie voor komend seizoen, dan ga ik daar over nadenken, samen met mijn familie. Nu ben ik alleen maar bezig de nationale ploeg."

    Vorige week werd bekend dat Brands de overstap maakt van PSV naar Everton. Hij was de man die Lozano een jaar geleden voor miljoenen euro's naar Nederland haalde. 

    Poll

    Zou Everton een goede club zijn voor Lozano?

    (2084 stemmen)

    Plaats een reactie

    Seizoenkaart +9155
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:21
    Kan je verwachten toch zou ook geen slechte club voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    Castromann +6346
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:42
    Haal hem maar op Marcel Brands en geef je ex club een flinke transfersom a 40milj + :p
    Vind ik leuk
    Axim +800
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:48
    en wat denk je van nog 20 erbij ...als je ziet waar de bankspelers van Ajax al voor weggaan.... dan moet PSV echt iets aan de verkoopprijzen gaan doen !!
    Vind ik leuk
    Castromann +6346
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:53
    Daarom ook 40 milj en de + ;-)
    Vind ik leuk
    RW1913 +2182
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:01
    Voor niet minder dan 55 miljoen mag hij weg. We zijn klaar met lullige bedragen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29992
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:22
    Hij moet naar een voetballende ploeg niet naar een ploeterende ploeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:18
    Allardyce is ontslagen hoor
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6556
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:24
    'Chucky'

    Ik denk dat als hij nog een seizoen zo sterk presteert hij wel hogerop kan dan Everton
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:25
    Everton is ook zijn plafond. Hogerop gaat helaas niet.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11539
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:27
    Dat geldt tevens voor jou hier
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:28
    Ja ik kan/mag niet hogerop. Anders hebben wij alleen maar Ajax nieuws en dat doet zeer.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1283
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:32
    Ja ik begrijp dat jou dat nog steeds zeer doet.....

    WEER HELEMAAL NIETS IN Amsterdam!!
    Vind ik leuk
    zwollie +7294
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:43
    Kom eens met wat nieuws Maurits.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3288
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:32
    Lozano is de betere versie van Suarez, dus haalt de absolute top. Trouwens volgend jaar 5 jaar helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:49
    Haha, wat zeg je nou toch allemaal?

    Zit de alcohol nu nog steeds in je bloed?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:55
    Neem nog een snuif
    Vind ik leuk
    Bullet +3012
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:57
    😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:25
    Nou wordt nog lastig voor m om beter te worden dan Denis Suarez.
    Vind ik leuk
    zwollie +7294
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:44
    Beste grap die ik gehoord heb.
    Vind ik leuk
    John040 +2172
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:03
    Chucky is veruit de beste in de eredivisie die slaagt wel met zijn kwaliteiten, en als het is geen Klaassen he met zijn ajax instelling maar een jongen (chucky) met een over mijn lijk mentaliteit
    Vind ik leuk
    wrmdatta +30
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:31
    Denk niet dat hij goed bij Everton past, zie hem eerder naar een voetballende ploeg in Spanje gaan. Valencia of Sevilla bijv.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2373
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:34
    Das ook mijn idee. Is fysiek te licht voor de PL.
    Vind ik leuk
    Bullet +3012
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:43
    Lopende band... Hoop dat die bij een gemiddeld bedrijf niet zoveel stilstaat. Uitmuntend... Als je er minder scoort dan Weghorst, en ja, met je schorsingen erbij doordat je jezelf moeilijk kunt beheersen. Goede speler, maar is er nog niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:51
    Precies. Hij begon alleraardigst, maar buiten zijn enorme felheid vallen me weinig voetballende pluspunten op eerlijk gezegd. Leuke speler om erbij te hebben, maar veel te vaak veel te onzichtbaar...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:51
    hallo Het zit er dik in dat Lozano naar Everton gaat.Brands krijgt hem als binnenkomertje! En De lampekapjes een goede prijs? Iedereen tevreden. brands, Neem gelijk COCU ook mee! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:53
    Doe Zoet er dan ook bij, dan zijn de grootste problemen wel opgelost lijkt me. Oh ja, van Ginkel ook nog... ;-)
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
    Uitmuntend? Eerste seizoenshelft ja, maar de tweede ronduit slecht en niet stabiel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
    Uitmuntend? Sterke eerste helft van het seizoen ja. Dat was het wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:47
    Die is ook weg na het wk. Werk aan de winkel in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Itsese +4410
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:05
    Te duur voor Everton.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:06
    Zat er dik in maar of dit de stap is die Lozano moet zetten betwijfel ik. Na een goed WK kan het hard gaan en zullen clubs in de rij staan voor hem
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +439
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:06
    Ik denk dat lozano niet naar Engeland moet. Te fysieke competitie voor hem. Spanje is beter voor hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:13
    Lozano is met afstand de beste speler van de ED van afgelopen seizoen. Met 17 doelpunten en 11 assists heeft Lozano een belangrijke bijdrage gehad in het kampioenschap van PSV. Iets voor de winterstop en net na de winterstop heeft Lozano een dipje gehad. Daarvoor en zeker bij de laatste wedstrijden tegen AZ (belangrijk doelpunt waarmee hij 2-2 scoorde) en de kampioenswedstrijd van 15 april j.l. tegen Ajax was Lozano erg belangrijk. Hij was betrokken bij het eerste doelpunt van Pereiro en de Argentijnse international van Ajax kon Lozano alleen maar afstoppen middels overtredingen wat het dan ook op een meer dan terechte rode kaart kwam te staan. Lozano heeft verschillende wedstrijden (o.a. Excelsior, Vitesse, AZ 2 maal) voor PSV beslist.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:15
    Je moet hem vergelijken met Neres. Wie is er beter?
    Oke, Lozano is een tikkeltje fel maar toen hij tegen Az uit de keeper opjoeg en scoorde kwam dat toch goed van pas.
    Clubs zoeken spelers met beleving.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:56
    Ik vind die "wie is beter" gesprekken eigenlijk een non-discussie. Het gaat er om dat een speler een optimaal rendement haalt uit zijn mogelijkheden. Deels is hij daar zelf eigenaar van door goed te trainen, te letten op je levensstijl (voeding, rust etc.) en beleving,inderdaad. Daarnaast is een speler ook afhankelijk van zijn omgeving: steun in het sociale netwerk, vertrouwen van trainer en medespelers, het type voetbal waar hij in terecht komt, de kwaliteit van medespelers.

    Lozano's rendement is op dit moment zeer goed te noemen. En voor een speler van bijna 23 die voor het eerst ver van huis leeft biedt dat perspectief voor de toekomst. Zijn temperament heeft hem 5 wedstrijden gekost. Het is redelijkerwijs aan te nemen dat zijn rendement nog wat hoger had kunnen pakken.

    Of hij bij Everton past is moeilijk te voorspellen. Blijkbaar heeft hij een groot vertrouwen in een omgeving waar Brands rondloopt. Dat gaat een paar randvoorwaarden al voor hem in vullen. Maar Brands bepaalt niet hoe de nieuwe trainer gaat spelen. Dat lijkt Marco Silva te gaan worden en dat kan wel eens een hele goede match zijn voor Lozano.

    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:05
    Het zijn helaas ook broodvoetballers dus de euro (of de pond) telt. Ben serieus van mening dat hij misschien toch beter nog een jaar bij Psv kan blijven. Hij heeft de potentie voor een grotere club dan Everton.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1657
    woensdag 23 mei 2018 om 14:39
    Zo is het maar net WHL. En als hij de clubkas ook nog eens spekt met 56 miljoen + doorverkoop percentage + nog 1 seizoen verhuur aan P.S.V. blijft ook M.B. zijn waarde behouden.
    Vind ik leuk
    spAro2018 +189
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:09
    Waarom Everton? Tja meer salaris. Maar iets zegt me dat hij beter kan wachten tot na het WK
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:10
    Lozano past niet bij het voetbal van Everton
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:33
    Wie gaat Brands nog meer meenemen naar Everton. Aria's zal ook wel optie zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:35
    Everton is net een club als utrecht.Ze spelen goed maar bereiken nooit niks.
    Als je echt carriere wil maken moet je he daar als voetballer zeker niet zoeken.
    En in mijn ogen past die beter bij Valencia.
    Het geld zal de grote dorslag wel geven.
    En dan denk ik dat je bij valencia beter zit.Teminste dat denk ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:45
    Laat hem nog maar een jaartje in Eindhoven blijven. Vond zijn 2e seizoenshelft helemaal niet zo goed.
    Vind ik leuk
    onbemind +227
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:48
    Tegen de nodige schoppen zullen ook de nodige gele en rode kaarten
    staan voor Lozano !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:24
    Ik zou het niet sportief en een goeie gang van zaken vinden als Brands Lozano zou willen kopen voor Everton dat kun je PSV en de Supporters niet aandoen getuigd ook niet van Respect naar PSV
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1810
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:40
    Inpakken en wegwezen ik vind het een leuke speler maar net niet, met ze wapperende handjes
    Vind ik leuk
    heur es +499
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:55
    Brands geld in de zak, Gerbrands geld in de zak. PSV geld. Chucky geld, maar niet goed genoeg voor PL.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1018
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:24
    En nu PSV gaan leegkopen hahaha staat je netjes Brands
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:34
    ik denk dat lozano het niet goed gaat doen bij everton omdat het nog te vroeg is het zou beter zijn als hij nog een seizoen bij psv zou blijven spelen want anders speelt hij nooit bij everton en je leert toch het meest van spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:36
    Lang contract 100 miljoen of anders niet.
    Oprotten met die oude prijzen.
    Dit is de huidige marktprijs,simpel als dat.
    Vind ik leuk
    14forever +8500
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:52
    Lijkt me een perfecte stap. Hij is nog jong en kan een tussenstop best nog wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1657
    woensdag 23 mei 2018 om 14:30
    Wat is een, een-tweetje in het engels. :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-ster gelinkt aan Everton: 'Ik ben dankbaar dat hij mij heeft gehaald'