PSV-ster gelinkt aan Everton: 'Ik ben dankbaar dat hij mij heeft gehaald'

PSV-ster gelinkt aan Everton: 'Ik ben dankbaar dat hij mij heeft gehaald'

Gepubliceerd: dinsdag 22 mei 2018 om 07:18di 22-05-2018 om 07:18

Mochten Everton en kersvers director of football zich in de zomer bij PSV melden voor Hirving Lozano, dan gaat de Mexicaanse vedette 'nadenken over die optie'. Lozano liet dat maandag weten aan Mexicaanse media. 

Het gonst van de geruchten rond de 22-jarige Lozano, die een uitmuntend eerste seizoen achter de rug heeft in Eindhoven. Chucky scoorde aan de lopende band, werk kampioen met PSV en is de grote man bij de nationale ploeg van Mexico. El Tri bereidt zich momenteel voor op het WK in Rusland. 

Everton wordt in de wandelgangen genoemd als één van de clubs die interesse heeft in de aanvaller. "Brands heeft mij naar PSV gehaald. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor", zei Lozano maandag tegen ESPN. 

"Of Everton een optie is, daar denk ik nu niet aan. Wanneer Brands mij ziet als een optie voor komend seizoen, dan ga ik daar over nadenken, samen met mijn familie. Nu ben ik alleen maar bezig de nationale ploeg."

Vorige week werd bekend dat Brands de overstap maakt van PSV naar Everton. Hij was de man die Lozano een jaar geleden voor miljoenen euro's naar Nederland haalde. 

Poll

Zou Everton een goede club zijn voor Lozano?

(2084 stemmen)

Plaats een reactie

Seizoenkaart +11990
dinsdag 22 mei 2018 om 07:21
Kan je verwachten toch zou ook geen slechte club voor hem zijn.
Vind ik leuk
Castromann +9127
dinsdag 22 mei 2018 om 10:42
Haal hem maar op Marcel Brands en geef je ex club een flinke transfersom a 40milj + :p
Vind ik leuk
Axim +907
dinsdag 22 mei 2018 om 11:48
en wat denk je van nog 20 erbij ...als je ziet waar de bankspelers van Ajax al voor weggaan.... dan moet PSV echt iets aan de verkoopprijzen gaan doen !!
Vind ik leuk
Castromann +9127
dinsdag 22 mei 2018 om 11:53
Daarom ook 40 milj en de + ;-)
Vind ik leuk
RW1913 +2940
dinsdag 22 mei 2018 om 14:01
Voor niet minder dan 55 miljoen mag hij weg. We zijn klaar met lullige bedragen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43420
dinsdag 22 mei 2018 om 07:22
Hij moet naar een voetballende ploeg niet naar een ploeterende ploeg.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1760
dinsdag 22 mei 2018 om 08:18
Allardyce is ontslagen hoor
Vind ik leuk
Argento8523 +7304
dinsdag 22 mei 2018 om 07:24
'Chucky'

Ik denk dat als hij nog een seizoen zo sterk presteert hij wel hogerop kan dan Everton
Vind ik leuk
wrmdatta +30
dinsdag 22 mei 2018 om 07:31
Denk niet dat hij goed bij Everton past, zie hem eerder naar een voetballende ploeg in Spanje gaan. Valencia of Sevilla bijv.
Vind ik leuk
FCG1971 +4787
dinsdag 22 mei 2018 om 18:34
Das ook mijn idee. Is fysiek te licht voor de PL.
Vind ik leuk
Bullet +3354
dinsdag 22 mei 2018 om 07:43
Lopende band... Hoop dat die bij een gemiddeld bedrijf niet zoveel stilstaat. Uitmuntend... Als je er minder scoort dan Weghorst, en ja, met je schorsingen erbij doordat je jezelf moeilijk kunt beheersen. Goede speler, maar is er nog niet.
Vind ik leuk
Jozef +44952
dinsdag 22 mei 2018 om 07:51
Precies. Hij begon alleraardigst, maar buiten zijn enorme felheid vallen me weinig voetballende pluspunten op eerlijk gezegd. Leuke speler om erbij te hebben, maar veel te vaak veel te onzichtbaar...
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 07:51
hallo Het zit er dik in dat Lozano naar Everton gaat.Brands krijgt hem als binnenkomertje! En De lampekapjes een goede prijs? Iedereen tevreden. brands, Neem gelijk COCU ook mee! mvg ritje
Vind ik leuk
Jozef +44952
dinsdag 22 mei 2018 om 07:53
Doe Zoet er dan ook bij, dan zijn de grootste problemen wel opgelost lijkt me. Oh ja, van Ginkel ook nog... ;-)
Vind ik leuk
Optelsom +670
dinsdag 22 mei 2018 om 08:06
Uitmuntend? Eerste seizoenshelft ja, maar de tweede ronduit slecht en niet stabiel.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 08:46
Uitmuntend? Sterke eerste helft van het seizoen ja. Dat was het wel.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 08:47
Die is ook weg na het wk. Werk aan de winkel in Eindhoven.
Vind ik leuk
Itsese +6242
dinsdag 22 mei 2018 om 09:05
Te duur voor Everton.
Vind ik leuk
Korm +39902
dinsdag 22 mei 2018 om 09:06
Zat er dik in maar of dit de stap is die Lozano moet zetten betwijfel ik. Na een goed WK kan het hard gaan en zullen clubs in de rij staan voor hem
Vind ik leuk
Pieterv14 +553
dinsdag 22 mei 2018 om 09:06
Ik denk dat lozano niet naar Engeland moet. Te fysieke competitie voor hem. Spanje is beter voor hem
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 09:13
Lozano is met afstand de beste speler van de ED van afgelopen seizoen. Met 17 doelpunten en 11 assists heeft Lozano een belangrijke bijdrage gehad in het kampioenschap van PSV. Iets voor de winterstop en net na de winterstop heeft Lozano een dipje gehad. Daarvoor en zeker bij de laatste wedstrijden tegen AZ (belangrijk doelpunt waarmee hij 2-2 scoorde) en de kampioenswedstrijd van 15 april j.l. tegen Ajax was Lozano erg belangrijk. Hij was betrokken bij het eerste doelpunt van Pereiro en de Argentijnse international van Ajax kon Lozano alleen maar afstoppen middels overtredingen wat het dan ook op een meer dan terechte rode kaart kwam te staan. Lozano heeft verschillende wedstrijden (o.a. Excelsior, Vitesse, AZ 2 maal) voor PSV beslist.
Vind ik leuk
Rsp5 +230
dinsdag 22 mei 2018 om 09:15
Je moet hem vergelijken met Neres. Wie is er beter?
Oke, Lozano is een tikkeltje fel maar toen hij tegen Az uit de keeper opjoeg en scoorde kwam dat toch goed van pas.
Clubs zoeken spelers met beleving.
Vind ik leuk
spAro2018 +184
dinsdag 22 mei 2018 om 10:09
Waarom Everton? Tja meer salaris. Maar iets zegt me dat hij beter kan wachten tot na het WK
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 10:10
Lozano past niet bij het voetbal van Everton
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 10:33
Wie gaat Brands nog meer meenemen naar Everton. Aria's zal ook wel optie zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 10:35
Everton is net een club als utrecht.Ze spelen goed maar bereiken nooit niks.
Als je echt carriere wil maken moet je he daar als voetballer zeker niet zoeken.
En in mijn ogen past die beter bij Valencia.
Het geld zal de grote dorslag wel geven.
En dan denk ik dat je bij valencia beter zit.Teminste dat denk ik
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 10:45
Laat hem nog maar een jaartje in Eindhoven blijven. Vond zijn 2e seizoenshelft helemaal niet zo goed.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 12:24
Ik zou het niet sportief en een goeie gang van zaken vinden als Brands Lozano zou willen kopen voor Everton dat kun je PSV en de Supporters niet aandoen getuigd ook niet van Respect naar PSV
Vind ik leuk
Psv1989 +2450
dinsdag 22 mei 2018 om 12:40
Inpakken en wegwezen ik vind het een leuke speler maar net niet, met ze wapperende handjes
Vind ik leuk
heur es +892
dinsdag 22 mei 2018 om 12:55
Brands geld in de zak, Gerbrands geld in de zak. PSV geld. Chucky geld, maar niet goed genoeg voor PL.
Vind ik leuk
LIO7 +1803
dinsdag 22 mei 2018 om 13:24
En nu PSV gaan leegkopen hahaha staat je netjes Brands
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 18:34
ik denk dat lozano het niet goed gaat doen bij everton omdat het nog te vroeg is het zou beter zijn als hij nog een seizoen bij psv zou blijven spelen want anders speelt hij nooit bij everton en je leert toch het meest van spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 mei 2018 om 18:36
Lang contract 100 miljoen of anders niet.
Oprotten met die oude prijzen.
Dit is de huidige marktprijs,simpel als dat.
Vind ik leuk
14forever +9057
dinsdag 22 mei 2018 om 19:52
Lijkt me een perfecte stap. Hij is nog jong en kan een tussenstop best nog wel gebruiken.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
woensdag 23 mei 2018 om 14:30
Wat is een, een-tweetje in het engels. :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws