Update: Sparta-verdediger is nog niet vertrokken na degradatie en gaat in gesprek

    Update: Sparta-verdediger is nog niet vertrokken na degradatie en gaat in gesprek

    dinsdag 22 mei 2018 om 11:39

    Robert Mühren en Sander Fischer dalen niet met Sparta af naar de Jupiler League. De aanvaller en de verdediger verlaten Het Kasteel, weet De Telegraaf. Mühren en Fischer zijn waarschijnlijk de eersten van een heel bataljon aan spelers dat vertrekt. 

    Mühren werd afgelopen zomer voor twee seizoenen gehuurd van het Belgische Zulte-Waregem. In die overeenkomst werd opgenomen dat de Volendammer zou terugkeren naar Zulte bij degradatie van Sparta.

    De Rotterdamse club lichtte eerder dit jaar een optie in het aflopende contract van Fischer. Die optie is echter alleen geldig voor de Eredivisie. Dat betekent dat de ervaren stopper nu transfervrij is. De verwachting is dat veel andere spelers ook vertrekken. 

    Trainer Henk Fraser en technisch directeur Henk van Stee gaan snel in actie komen op de transfermarkt, laat laatstgenoemde weten. "We zullen ons snel versterken. We willen ook zo snel mogelijk weer terug naar de Eredivisie."

    Update 11.39: Fischer blijft mogelijk toch bij Sparta, meldt het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. Daar waar Mühren automatisch vertrekt uit Rotterdam-West, gaat de verdediger nog met Sparta om de tafel. Of Fischer het ziet zitten om komend seizoen in de Jupiler League te spelen, is nog onduidelijk.

    Poll

    Keert Sparta met Fraser binnen een jaar terug?

    (4145 stemmen)

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +16914
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:56
    Dat gaat echt moeilijk worden volgend jaar in de JL...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:58
    Die zitten voorlopig wel in de juup. Ik denk dat er geen degradant volgend seizoen terug keert.
    Vind ik leuk
    Spartan +4793
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:13
    Er gaat zeker wel een degradant terugkomen volgend seizoenz
    Sparta niet ben ik bang.

    Maar met clubs als emmen, de graafschap en fortuna die erbij gekomen zijn zullen er voldoende mogelijkheden liggen in de NC voor clubs als Roda, Nec, Sparta en twente.

    Maar de JL blijft een gedrocht natuurlijk.
    De eredivisie ook steeds meer eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:17
    Het gebeurd vrijwel nooit, zeker niet in de laatste jaren dat ze gelijk weer terug promoveren. Cambuur of nec zie ik wel rechtstreeks promoveren. Maar je kunt er nog niks over zeggen.
    Eerst maar is zien welke spelers ze ter beschikking hebben
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2780
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:19
    Is nu zo'n beetje fifty fifty.
    Eredivisie met: Willem II, Excelsior, VVV, Fortuna, NAC, Emmen, De Graafschap..........zou niet gokken wie er degradeerd.
    Of JL met NEC, Sparta, Twente, Roda, Eagles, Cambuur.......zou ook niet gokken wie promoveerd.
    Maar dat laatste rijtje klinkt wel veel aantrekkelijker
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:28
    yup maar allemaal een stijve plasser van hoe leuk de playoff potjes wel niet zijn, maar het niveau van de Mickey Mouse league wordt lager en lager, denk eerder Minnie Mouse competitie nu
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:55
    Hoezo zou het niveau van de ED hierdoor dalen dan? Emmen was over 2 wedstrijden toch beter dan Sparta. Dus er komt een betere ploeg voor Sparta in de plaats
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:07
    ?? Vitesse won dit seizoen ook over twee wedstrijden van Ajax in de competitie, imo maakt dat niet dat Vitesse een betere ploeg is
    Vind ik leuk
    Guntherr +889
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:14
    Sparta heel 't seizoen niet goed genoeg, terwijl Emmen heel 't seizoen in jupiler boven verwachtingen goed doet. Sparta rijp voor jupiler en Emmen mag het proberen in eredivisie, doen het niet minder dan Sparta.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:38
    Voetbalcompetities gaan niet alleen om resltaten, ook hoe ze overkomen naar de buiten wereld. Stadion zoals die van emmen en excelsior zullen niet de wereld overgaan als top lokaties om te voetballen. Die van twente en sparta ook niet maar zullen wel meehelpen het niveau wat hoger te houden, dan dat het nu zal gaan doen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:49
    Stadion van Twente niet? hahahahahahahahaha 4e of 5e grootste stadion van Nederland. En na de Kuip de mooiste
    Vind ik leuk
    Eleveldski +598
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:17
    Wat is er in godsnaam zo mooi aan die lelijke Kuip? Keer geweest maar wat een betonnen rotbak, weinig plek, ouwe meuk. Sfeer is er wel, maar dat maakt het publiek, niet het stadion.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:31
    Snap wat je zegt maar gaat om het geheel... hoe je er een voetbalwedstrijd kunt beleven etc... mooie grasmat, mooie sfeer, mooi plaatje wel... ben er meerdere keren geweest.... bij de Veste heb ik dat ook elke 2 weken hoor maar goed dacht dat ik het dan door een gekleurde bril zou zien...
    Vind ik leuk
    Eleveldski +598
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:32
    Tuurlijk is de Veste het mooiste, omdat je dat zelf elke 2 weken zo’n beetje beleeft. En jouw club voetbalt daar. Ik was aanwezig ten tijdenvan de Beker finale tegen SC Heerenveen. Opzich zeer sfeervol, maar ouwe bak zeg. En de wedstrijd was kut! Haha.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:04
    toen zat ik er ook haha Youssouf Hersi ;)

    maar heb er vaker gezeten.... bekerfinale twente - psv..... bekerfinale twente - ajax....
    bekerfinale az-psv (in het az vak, winnende goal Maher)

    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:48
    En hoeveelste zijn Emmen en de Graafschap geëindigd in de competitie? Die zijn in de playoffs (momentopname) indd de sterkste gebleken, over een heel seizoen (jupiler) niet...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:55
    Ja ok maar er wordt hier gedaan alsof een buitenlandse speler eerst gaat opzoeken wat de capaciteit van het stadion van emmen is, voordat hij ja of nee zegt tegen de eredivisie.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:06
    dat ben ik met je eens, met die stelling ben ik het niet eens dat zijn de woorden van iemand anders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:31
    De kleredivisie was al een gedrocht maar is na dit seizoen uitgegroeid tot het debiele broertje met clubs als Emmen, De Graafschap en Fortuna..allemaal clubs zonder een piek in de broekzak.

    Terwijl de Jupiler spannender gaat worden als ooit tevoren...Nec, Twente, Sparta, Roda, Go Ahead, Mvv, Almere..elke week een topper op vrijdag
    Vind ik leuk
    Supermurk +61
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:44
    Dan ga je toch lekker de Jupiler kijken? ben ontzettend blij dat we terug zijn in de Eredivisie. Kans op handhaving is met een paar goede aankopen best aanwezig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:57
    Welke aankopen Supermurk? Er is geen dubbeltje te vinden in de kas bij De Graafschap en als ik gisteren hoor dat er minimaal 6 aankopen moeten komen wil er een gezond elftal staan, dan gaat het lastig worden en met Stefje Nijland haal je weer 2e rangs binnen die overal mislukt is
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:50
    yup de Graafschap heeft nu een goede kans op handhaving, doordat Emmen en Fortuna er ook bij komen :) dat bedoelen we met dat het niveau omlaag zal gaan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:47
    Als het op voetballen aankomt dan schat ik Fortuna en Emmen net even iets hoger in. Wat ik zondag zag en eerder al tegen jong Az en Jong Az in Doetinchem is het een ramp.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:44
    Haha. Het debiele broertje van wie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:08
    Denk je dat er nog 1 competitie in Europa de kleredivisie serieus neemt?

    Laat Ajax maar heel snel die extra 57 miljoen krijgen voor die nieuwe Europa league dan kunnen ze afscheid nemen van deze ellende
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:51
    Ajax gaat het nog lastig krijgen ook uit bij Emmen en de Graafschap hoor... die laatste kan je je vast nog wel een potje van herinneren

    Of wil Ajax het Emmen van die Europa League worden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:42
    Ik hoop niet dat je al aan de drank zit?
    Vind ik leuk
    frankn27 +4818
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:46
    Nope de reactie van de winnaar van profcoach vorig seizoen dus je mag verstandige uitspraken verwachten op voetbalgebied :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:51
    Emmen, Fortuna en de Graafschap hoeven nog net niet dagelijks naar de voedselbank voor een lunchboxje zodat de spelers wat kunnen eten, laat staan dat er geld is voor degelijk goede aanwinsten. Gisteren hoorde ik iemand al zeggen waarom halen ze Cassiera niet...heel makkelijk die heeft 1.1 miljoen salaris bij Jong Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:59
    Vergelijk het met Ajax in de C.L.
    Ze zijn al uitgeschakeld voor dat er een bal getrapt is,lachwekkend dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:10
    Voordeel is dat ze dan al wel even een paar miljoen binnenharken wat meer is dan de hele begroting van de Graafschap
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +940
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:22
    Ondanks al die miljoenen is het toch maar middelmatig wat jullie laten zien. Heb meer respect voor de Graafschap die met minimale middelen het maximale eruit halend dan voor Ajax die met maximale middelen het minimale eruit halen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7869
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:55
    Pats.... Rake taal
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +940
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:00
    Irritant volk, altijd maar kleineren naar andere. Geef mij maar het gewone en gemoedelijke.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:56
    Als Ajacied zijnde word ik ook moe van zulke gasten hoor. Na het vertoonde spel en de resultaten van afgelopen seizoen zou nederigheid op zijn plaats zijn.

    Helaas zullen er altijd een paar tussen zitten met misplaatste arrogantie. Laat maar lekker lullen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:44
    Beetje domme vergelijking vind je niet?Ik vergelijk Ajax toch ook niet met Real.Elke club moet gewoon het hoogste proberen na te streven,voor de Graafschap is dat onderkant eredivisie.Niks mis mee,en aankomend jaar is handhaving gewoon mogelijk.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +940
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:51
    Aankomend jaar is handhaving zeker mogelijk. En eenmaal het eerste jaar doorgekomen is een kans op langer verblijf aanzienlijk groter.

    Dus succes en ga voor een langer verblijf.

    (ben stiekem best jaloers :).
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 14:57
    Dank Je,heb er ook zeker vertrouwen in.
    Er komt een tijd dat ook jullie weer promoveren,al wordt dat aankomend seizoen best lastig met goeie teams erbij.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4946
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:42
    Denk dat Twente direct terugkeert. Wij zullen denk ik met compleet andere selecties moeten zien te overleven.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:47
    Ik denk dat jullie direct promoveren. Twente stort helemaal in en Sparta zien we nooit meer terug, vrees ik. NEC houdt niks over en heeft geen cent. Go Ahead, Cambuur, MVV en Almere zullen wel in de weg liggen maar zelf teveel punten laten liggen.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +4946
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:08
    Nou weet het niet, twente heeft nogsteeds een flinke begroting. Als ze goed de bezem erdoor heen halen kunnen ze denk ik wel wat neerzetten. Bij Roda gaat ook iedereen weg denk ik en de begroting gaat ook weer terug. Maargoed Harm trekt wel geen blik rare buitenlanders open dat is dan wel weer positief
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:58
    Ja ze moeten helemaal opnieuw een elftal bouwen. Maar dit krijg je als er zoveel huurlingen lopen.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:32
    Gelukkig heeft Sparta een goede jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1105
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:16
    Mis je allemaal niet veel aan hoor aan deze spelers. Alsof je een puist doorprikt en de pus er nu uitloopt. Is allemaal troep die je kwijt moet. Ze komen gewoon in de play-offs volgend jaar en dan maak je altijd wel kans.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2565
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:57
    Sander Fischer heeft een abonnement op degradatie. Wat een slechte verdediger is dat zeg! En toch blijft ie maar aan Eredivisieclubs komen.

    Laat m lekker eregens in de Juup ploeteren. Dat is zijn niveau ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:00
    Fisher is een prima speler om te degraderen hoor :p
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:58
    Ze willen allemaal snel terug, wordt een leuk seizoen in de JL..
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1170
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:00
    Zo gaat het nou eenmaal tegenwoordig. Spelers die een jaartje goed spelen willen meteen weg al hebben ze een 4 jarig contract. Spelers die weinig spelen of degraderen gaan onrust veroorzaken. Het wordt me wel duidelijk waarom je weinig vechtlust zag in het spel van Sparta, Die jongens denken achja degraderen we ga ik toch lekker naar een ander clubje toe.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4521
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:00
    Denk dat Fräser best in staat moet zijn om bij Sparta een goed Jupiler League team neer te zetten, zeker met een zwaargewicht als Henk van Stee als td.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:33
    Hoe willen ze dat doen? Begroting van 11.5 naar 6 miljoen. ik krijg nou niet het gevoel dat je voor 6 miljoen wat lekkere aankopen kan doen
    Vind ik leuk
    The Iceman +4521
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:36
    Is natuurlijk niet veel, maar wel meer dan bijvoorbeeld Fortuna, FC Emmen en zelfs Excelsior.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:03
    Tis allemaal niet zo moeilijk. Ajax en Psv is 1 en 2. Daarna komt er een groepje met Feyenoord, Az, Utrecht en Vitesse. Dan komt er een kleine middenmoot met Groningen en Heerenveen en alles wat daaronder komt kan zich opmaken voor Na Comp of degradatie Pec, Heracles, Willem II, Nac, Excelsior, Ado, Emmen, Fortuna en Graafschap
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:54
    Sparta heeft geen spelers, geen geld, een leeggekochte jeugd en een bange trainer. Ga er maar aanstaan. Die zien we de eerste 10 jaar niet terug. En tegen de tijd dat ze weer kansen maken moeten ze dat oude stadion vernieuwen waardoor ze weer niks te besteden zullen hebben.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    WG +704
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:03
    Begroting is iets anders dan spelersbudget. Sparta zal hooguit 2 milj overhouden het spelersbudget (=transfergelden + arbeidsvoorwaarden).
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:05
    Voor 2 miljoen kan je echte kanjers halen ;-) Cassiera in de beloftes van Ajax heeft al 1.1 miljoen salaris
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:07
    Was te verwachten. Er zullen er zeker aantal volgen. Jammer dat je het eerst met zijn allen verkloot en dan niet de ballen hebben om volgend jaar je stinkende best te doen om je supporters nog goeie wedstrijden te geven. Knokken om terug te komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:07
    Ik denk dat de jl interessanter wordt dan de ed
    Vind ik leuk
    HanV +3381
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:11
    Het is toch niks bijzonders dat er in de jl meer titelkandidaten zijn? In de eredivisie kijk je raar op als het geen PSV of Ajax is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:11
    Maakt dit gegeven het dan niet spannender?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21059
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:09
    Fischer kun je toch echt wel missen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:10
    Henk zal nu wel met zijn kop tegen de muur slaan
    Vind ik leuk
    FSCeara +7521
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:11
    Voor iedereen is terugkeren moeilijk aankomend jaar en er is maar 1 echt verzekerd van directe promotie.ik denk dat GAE of Cambuur zomaar eens kunnen verassen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:24
    Die Fraser zal ook niet blij zijn, van Vitesse naar de Jupiler met een ploeg vol angshazen en luie voetballertjes. Word met al die topploegen in de Jupiler een moeilijke opgave.
    Vind ik leuk
    Fan123 +33
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:34
    Ze vinden zich allemaal ere-divisie waardig en zó verschrikkelijk goed, dat hebben ze ook echt laten zien met hun "vechtersmentaliteit" en "tactisch inzicht"..meeste zijn niet eens goed genoeg voor de amateurs..
    Hoop niet voor de andere clubs dat ze er in trappen om die gasten een contract aan te bieden..
    Vind ik leuk
    Gustavo +4716
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:50
    Aan sommige spelers hangt degradatie. Bakens, Fischer en Fer moet je niet in je team hebben als je voor lijfsbehoud strijdt.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +943
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:58
    Het grote puinruimen is begonnen! Ik zal Fischer geen moment missen, hij is mede verantwoordelijk voor een groot aantal nederlagen en domme overtredingen die goals inleiden. Muhren kan in België zijn kans misschien weer pakken maar met Van Moorsel heeft Sparta al een vervanger klaar staan. Buiten dat moet Sparta het altijd hebben van de jeugdopleiding dus gebruik die dan ook. Er lopen zoveel talenten rond. Vul het aan met wat ervaren krachten en je doet mee om de bovenste plaatsen. Volgend seizoen gewoon emmen, fortuna en de graafschap er weer uit voor Sparta, Twente en Roda.
    Vind ik leuk
    glenn +1051
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:58
    zou stom zijn moesten ze terug willen, 3 EREclubs in Rotterdam is gewoon te veel...zelfs 2 is nog veel....vind het toch nog steeds grappig dat Pastoor eruit moest en Advocaat kwam en 7 versterkingen kreeg en met hetzelfde resultaat dan die arme Pastoor.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7188
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:25
    "We zullen ons snél versterken".
    Versterken = sterker maken. Het budget is bijna gehalveerd. Iedereen die een béétje kan voetballen, zal vertrekken. Ik zou er 'zo min mogelijk zwakker worden' van maken, Henk. En ik vermoed dat de weg terug naar de ED niet snel gevonden zal worden.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3058
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:24
    Het voordeel voor ons is dat wij elke speler van de concurrent kunnen overnemen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7188
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:32
    Dat zou wel eens kunnen kloppen. Ondertussen is bekend dat Sparta van 15 spelers afscheid gaat nemen. Weet niet wie jij van Sparta nog wil overnemen, maar de uitverkoop is al gestart, wees er snel bij!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:27
    Sparta Sparta Sparta. Wat een domme move om Pastoor zo belangrijk te maken. Had nu gewoon geinvesteerd in strijders. Na twee weken Emmen, Graafschap en Almere te hebben gezien kan ik nu al een aantal spelers opnoemen die een toegevoegde waarde hadden kunnen zijn op dat niveau. Een Mirani, vd Water, Bannink, Arco Janssen, Serarens. Ze maken je geen kampioen maar ze vormen samen waarschijnlijk een homogene groep met een vechtmentaliteit.
    Vind ik leuk
    onbemind +206
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:34
    Ervaren duo ? Deze 2 deelden in de malaise van heel het dramatische elftal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:37
    Ik zie roda er ook niet zomaar weer terugkeren. Daar is ook geen geld hoor, of het moet nog wat worden met die korotaev. Hoe is het daar mee? Hij was vrij, toen weer niet. Komt ook geen einde aan.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9518
    dinsdag 22 mei 2018 om 12:27
    Hij is vrij, maar wil geen strafblad. Hij wil dus van zijn boete af maar zoals overal, neemt de rechtspraak in Dubai zich ook de tijd. Deze zomer wordt iig nog overleven en er zal dus niet veel geld beschikbaar zijn. Misschien in de winter wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:37
    Gun het Henk wel , meer dan het corrupte Twente, niks toevoegende Nek en het Duitse Roda
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:16
    "Het duitse roda"
    De sjeng druipt er van af.....
    Vind ik leuk
    Fred1975 +433
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:16
    Sander Fischer twee jaar achter elkaar gedegradeerd, eerst met Eagles en nu met Sparta! Je zal als club wel gek zijn om hem binnen te halen, je weet dan nl waar je uitkomt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:39
    Sparta is net een Ezel, die stoot ook 3 keer tegen de zelfde Steen,[degradatie] door het slechte beleid van het Bestuur om B keus spelers te nemen,het moet zo goedkoop mogelijk,

    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1011
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:59
    Fischer lekker van de hand doen. Is zo traag als dikke stront in een trechter. Is ook verre van fit.
    Vind ik leuk
    teddyD +0
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:38
    of fisscher het ziet zitten?! sparta moet die wandelende kernramp gelijk los laten. alleen maar domme overtredingen met sergio ramos achtige truukjes maar zonder de ramos talent en techniek dan..
    Vind ik leuk