'Juventus wil eindelijk Europees succes en denkt aan sensationele terugkeer'

    'Juventus wil eindelijk Europees succes en denkt aan sensationele terugkeer'

    dinsdag 22 mei 2018 om 19:30

    Juventus overweegt Paul Pogba deze zomer terug te halen naar Turijn. Pogba's avontuur bij Manchester United is nog altijd geen groot succesverhaal, terwijl de Fransman enkele jaren geleden wél schitterde in het shirt van Juventus. 

    De kampioen van Italië wil het middenveld een kwaliteitsinjectie geven en daarom zijn Pogba en SS Lazio-uitblinker Sergej Milinkovic-Savic in beeld. Dat meldt Tuttosport. De transferzomer moet ervoor zorgen dat er komend seizoen een selectie staat bij Juventus die eindelijk écht succes kan gaan behalen in de Champions League. De Italiaanse topclub verloor de afgelopen vier jaar twee keer de finale en werd tweemaal op dramatische wijze uitgeschakeld. 

    Pogba verliet Manchester United in 2012 al om aan de slag te gaan bij Juventus. Daar groeide hij uit tot een van de beste middenvelders ter wereld. In 2016 keerde de Franse international terug naar Old Trafford voor een - inmiddels achterhaald - recordbedrag. Af en toe schittert Pogba in het shirt van The Red Devils, maar door de bank genomen weet hij de verwachtingen nog niet waar te maken onder José Mourinho. 

    Milinkovic-Savic (23) heeft persoonlijk een topseizoen achter de rug bij Lazio en lijkt klaar voor een transfer naar de Europese top. Ironisch genoeg is de Serviër ook een transferdoelwit van Manchester United. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 22 mei 2018 om 19:34
    Ja niemand wordt beter onder spelen van Mourinho, ze kunnen beter voor Savic gaan financieel gezien, om Pogba gaan ze om de hoofdprijs vragen.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1349
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:35
    Zal wel mooi zijn om pogba weer bij Juventus te zien. Hoop dat hij daar dan weer zijn oude vorm terug vindt.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1490
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:39
    Weer een Raiola speler die de jackpot gewonnen heeft! Geld krijgt hij wel, maar loopt rond bij een club waar hij niet past. Let even op Kluivert!
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:43
    daar heb je wel gelijk in , maar raiola heeft hem toen ook van united naar juve gebracht en dat was wel goed voor zijn carriere
    een van de weinige dingen die raiola heeft gedaan wat sportief goed was voor een speler van hem ;-)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    woensdag 23 mei 2018 om 07:49
    Let op kluivert! :)
    Vind ik leuk
    Leeuw +4942
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:40
    Deze jongen wordt verkeerd gebruikt door Mourinho dus geen wonder dat hij niet tot z'n volle potentie komt. Man united moet echt op zoek naar een coach van het kaliber Guadiola want met Mourinho gaat het niks meer worden.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:41
    samen met bayern en atletico de clubs van europa met een duidelijk en goed beleid
    het zou mooi zijn als 1 van deze 3 volgend jaar de CL zou pakken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:45
    Kom maar terug, past precies in het spelletje van Juve!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:52
    Ik zeg doen!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:54
    Had je nog antwoord gegeven op Niels over jouw favo Engelse club?

    Dan weet ik dat jij het ben!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8662
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:13
    Haha, check check
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:45
    Hahah dat zou wat zijn.
    Eerst vonden ze hem bij United niet goed genoeg en lieten ze hem vertrekken naar Juve. Vervolgens groeide hij uit tot een wereldvoetballer en kocht United hem terug voor een bedrag van volgens mij rond de 105 miljoen.
    Maar nu valt het toch een beetje tegen en wil Juve hem wel weer terughalen haha.
    Alleen leuk voor de marketing geweest denk ik.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12786
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:47
    Pogba zie ik niet gebeuren, die levert Man Utd commercieel gezien veel te veel op.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19446
    dinsdag 22 mei 2018 om 19:48
    Dacht ff aan Pirlo
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:02
    Ik aan Nedved
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19446
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:18
    Nedved was ook een enorme baas, net als Del Piero
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:19
    Zeker weten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:31
    Pogba wordt enorm overschat. Stelt niet veel voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:17
    Ik sluit me bij jou aan. Een echte zeiler zeilt bij elke wind. Zelfs als die wind Mourinho heet....
    Beetje Ballotelliverhaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    Zoveel kosten en zo weinig klaar spelen. Meer bezig met zn voorkomen dan met zn voetbalspel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:25
    Morata ook dan......
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8445
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:37
    Milinkovic Savic is echt een geweldenaar ! Ben benieuwd die heb je niet onder de 60 miljoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:14
    Juve moet kijken wat Lozano op het WK doet en die vervolgens halen en direct 1 seizoen bij PSV stallen.
    Daarnaast op het middenveld is bij Real Madrid kijken?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    woensdag 23 mei 2018 om 07:51
    En dybala dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:26
    De meest overschatte speler, hij blonk uit bij Juve omdat hij veel ruimte kreeg van Pirlo om zijn ding te doen. Je ziet nu als hij de ruimte niet krijgt kan hij niks, hij kan geen ruimte voor zichzelf vrijmaken
    Vind ik leuk
    Mr. O +834
    woensdag 23 mei 2018 om 01:54
    Hij is te houterig/lomp.
    Als hij de bal krijgt springt deze regelmatig van zn voet, maar door z’n kracht heeft ie m dan vaak alsnog.
    Heb t nooit wat gevonden, maargoed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Juventus wil eindelijk Europees succes en denkt aan sensationele terugkeer'