Ten Hag en Kraay discussiëren over Younes-ruzie: 'Hoort niet bij Ajax? Hoezo?'

    Ten Hag en Kraay discussiëren over Younes-ruzie: 'Hoort niet bij Ajax? Hoezo?'

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:21

    Ajax-trainer Erik ten Hag vindt niet dat hij in de fout is gegaan tijdens de affaire-Amin Younes. De Duits international werd in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen gesommeerd om in de blessuretijd in te vallen, maar Younes weigerde. Het kwam vervolgens niet meer goed tussen beiden.

    "Ik vind niet dat ik wat verkeerd heb gedaan", opent Ten Hag in gesprek met FOX Sports-verslaggever Hans Kraay junior. "Dit soort dingen horen toch niet bij Ajax?", countert Kraay junior. "Hoezo? Je wil bij het team horen of je wil niet bij het team horen. Met dit soort dingen geef je een verkeerd signaal af."

    Volgens Ten Hag lag er een heel proces ten grondslag aan het incident: Younes wilde in de winterstop een transfer naar Napoli afdwingen, die uiteindelijk niet doorging. "Toen kwam hij naar me toe met de vraag: ik weet dat ik me slecht heb gedragen, maar wilt u mij nog bij de groep hebben? En ik zei ja. Toen heeft hij een tijd in zichzelf geïnvesteerd om ook weer aan te sluiten. Ik wou hem elke minuut de gelegenheid om te laten zien dat hij nog steeds een rol speelde. Het gaat niet zozeer om die ene minuut."

    Kraay oppert dat Younes meer gebaat zou zijn bij een invalbeurt van een kwartier, maar Ten Hag is het daar niet mee eens. "Die wedstrijd vroeg daar niet om, Hans. Ik had een counterspeler nodig en ik vind Justin Kluivert, die al op het veld stond, een betere counterspeler dan Amin." De trainer betreurt echter de nasleep van het incident. "Ik vind het jammer hoe het gelopen is: zowel voor mij, als voor Ajax, als voor Amin."

    Poll

    Wat vind jij van het Younes-incident?

    (6553 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:24
    Ik krijg vertrouwen erin dat Matthijs de Ligt ook komend seizoen bij Ajax speelt!

    '' Er zijn ontzettend veel transfergeruchten rond het persoontje van Matthijs de Ligt. De jongeling zou naar Manchester City en Tottenham Hotspur kunnen vertrekken, maar het is eigenlijk helemaal niet zo zeker dat hij ook daadwerkelijk de deur uitloopt bij Ajax.

    Als FOX Sports de verdediger vraagt naar de transfersom die de ronde doet, antwoordt hij: "Of ik 60 miljoen euro waard ben? Ik vind dat aan de hoge kant moet ik eerlijk zeggen. De transfermarkt is wel op hol geslagen en dat zien wij als spelers nu ook." De Ligt is pas 18 jaar oud en de vraag rijst dan ook of hij het wel zou rooien in de Europese top. "Ik ben nog niet klaar bij Ajax, denk ik."
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10396
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:32
    Wat heeft dat met younes te maken?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:36
    Gewoon nieuws, we leven in een vrij land en ik heb dus ook alle vrijheid om iets op een topic te schrijven wat ik wil, Spaans mugje :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:40
    Ach ja Ajax nieuws werkt nou eenmaal magnetisch. Ze worden er door aangetrokken. ;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:49
    Muggen zijn kut beesten, die hoor je dood te meppen :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:52
    Hahaha geweldig. ;-)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10396
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:46
    Clarence Seedorf en Deportivo La Coruña gaan uit elkaar. De Nederlandse coach tekende afgelopen winter tot het einde van dit seizoen. Na de degradatie uit de Primera Division krijgt de samenwerking geen vervolg meldt Deportivo dinsdagavond.

    Seedorf streek begin februari neer in Riazor, met de opdracht Deportivo te behoeden voor degradatie. Onder hem beleefde de club een wederopstanding, maar het bleek onvoldoende. "Het was ons een genoegen om met een professional van zijn niveau samen te werken", zegt voorzitter Tino Fernandez op het clubkanaal.

    Deportivo speelt volgend seizoen een niveau lager. Iemand anders dan Seedorf zal de landskampioen van 2000 terug moeten brengen naar La Liga. "Voor onze nieuwe uitdaging gaan we op zoek naar een trainer die zijn kennis en ervaring van de Spaanse Segunda Division over kan brengen", aldus Fernandez.

    Voor Seedorf was het een eer om voor Deportivo te werken, zegt hij. "De fans verdienen het dat Deportivo weer zo snel mogelijk op het hoogste niveau speelt."
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:47
    Mooi maar dat nieuws had ik al op de site gelezen over Seedorf, wat ik net op het topic plakte stond nog niet te lezen op de site :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:51
    Het Haarlems Dagblad moest ook even. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:29
    Er zijn alleen vandaag al verschillende de Ligt draadjes. Dump het daarin.
    Wat een arrogantie om te stellen dat je de vrijheid hebt om een topic te vervuilen, gedrag van een doorsnee bankboekje.
    Blijf gewoon on-topic.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:51
    Aldus Pacte des Cygnes die mij denkt te vertellen wat ik wel en niet kan zeggen!

    Weetje wat vervuiling is, al die gasten die de hele tijd met ziektes en racistische leuzen lopen te schreeuwen op de site, trek daar je smoel tegen open over vervuiling!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:08
    Ik denk helemaal niets. Ik reik je alleen wat fantsoensnormen aan.

    Wat racistische leuzen en ziektes aangaat heb ik in het verleden regelmatig laten blijken niet van gediend te zijn.
    In weze al ruim een jaar of 10 geleden opgegeven nadat de bankboekjes massaal hun speler Perez bleven verdedigen die assistent-scheidsrechter Nicky Siebert in de wedstrijd duidelijk hoorbaar uitmaakte voor "kankerneger".
    Vind ik leuk
    Guust +5298
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:58
    Je wijst mensen op normen, en dan noem je bankdoekjes, heel gek. Noem het bij naam zoals het hoort.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    woensdag 23 mei 2018 om 00:03
    Jij spoort echt niet ouwe! Een offtopic bericht heeft niks met fatsoensnormen te maken.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:52
    PS: bankboekjes zijn zo jaren 50, je weet wel de tijd toen jij een peuter was :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:59
    Of die psycholoog heeft een nieuwe account of het stenen tijdperk heeft eindelijk een ingang gevonden. ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:05
    Gefrustreerd oudje is het, zal wel door de warmte komen :)
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:45
    En ook dat is gewoon de schuld van Ajax!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:26
    Rensenbrink schoot in de verlenging op de paal.
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 23 mei 2018 om 05:59
    Haha idd, ik was nog niet eens geboren en toch baal ik daarvan.. die hatelijke 0-3 stand bij Nederland als het gaat on wereldtitels-wk finales
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1385
    woensdag 23 mei 2018 om 10:24
    O ik heb ook nieuws dan, de buurvrouw van nummer 12 is zwanger van haar derde kindje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Dus jij maakt uit wat een ander tegenwoordig wel of niet mag plaatsen? Jij bent ziek vliegje
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Iggy +3212
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
    Waarom bemoei jij je zo vaak Ajax gerelateerde topics?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:44
    Het is uiteindelijk toch de schuld van Ajax!

    Ten Hag wist niet beter en Younes is een ratje.

    Dus ik zeg Ajax !

    Allemaal de schuld van Ajax!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20596
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:33
    Dat zou erg mooi zijn.... Ajax is er ook bijna uit met de club van Benedetti... rond de 8 miljoen euro gaat die kosten.... Ajax gaat eindelijk eens op tijd toeslaan met spelers aantrekken.... Overmars blijkt zijn woorden waar te gaan maken..... Forza Ajax Amsterdam.....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 00:06
    In dit tempo moet Ajax zich misschien met 2 teams inschrijven voor de JL.
    Vind ik leuk
    035 +4435
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
    Zo belangrijk dat jij nu off topic reageert. :-))
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:37
    Inderdaad :) Beter offtopic nieuwtje dan al die scheldpartijen op andere topics :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:19
    Ok Niels 60mio is aan de hoge kant....voor 40mio naar Bayern :P
    Vind ik leuk
    Niels92 +17241
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:21
    40 miljoen is aan de lage kant, 50 miljoen en nog 2 jaar Ajax :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:22
    Ok dan wordt het ergens tegen de 45mio ja opties tot huur is ook het beste voor de Ligt
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:17
    Goed verhaal en hoop dat het waar mag worden betreft de Ligt

    Verder lijkt ten Hag weer in een proces te zitten als ik de discussie tussen hem en kraay zo lees volgens ten Hag ging er een heel proces aan vooraf voor het proces met youness mis ging. Hij zit nu in het proces met Kluivert en hopelijk blijft het bij dat proces want anders worden de proceskosten wel erg hoog voor Erik.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 01:29
    Wat heeft dit met deze bericht te maken het gaat hier over younes en niet over Mathijs de Ligt
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:27
    VP, waarom altijd zo negatief over Ten Hag praten. Weten jullie niet dat hij een trainer van Ajax is. Ja Ajax, de aller grootse club van Nederland en 1 van de grootste van Europa. Jullie weten toch dat ons Ajax een uitnodiging heeft gekregen voor een Europees competentie met alle andere grote clubs met een rijke historie.
    Als jullie over Ajax willen berichten graag ook alle prijzen benoemen wat ons trots Ajax heeft gewonnen. Wat ben ik trots op mijn Ajax. Het zit diep in mijn hart en daarom ben ik zo liefdevol.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15728
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:31
    Die uitnodiging is voor een tournooi wat vooralsnog niet door gaat. Dus dat argument kun je niet meer gebruiken.

    En negatief over Ten Hag mag best. De resultaten zijn negatief. Dat hangt nou eenmaal met elkaar samen. Hij moet eerst mar het tegendeel bewijzen.

    En niet steeds het woord proces gebruiken, nu ook weer. Dat gaat echt tegen hem werken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8586
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:35
    Alhoewel hij bij mij ook nog geen sterke indruk maakt,verdiend ten Hag wel een eerlijke kans,na dit seizoen wil ik pas oordelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:36
    Ik denk dat hij alle harten gaat veroveren met zijn eerste kampioenschap. Het is een proces natuurlijk.
    En uitnodiging krijgen wij alsnog het is een kwestie van tijd.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15728
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:51
    Heerlijk dat optimisme, hou dat erin!! Mij lukt dat (vaak) niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:54
    Ik blijf mijn club steunen door dik en dun. Veel heeft Ajax gewonnen en ons zoveel vreugde gegeven dat ik niet boos kan worden. Tuurlijk is kampioen worden leuk en mooi, maar als dat niet het geval is neem je je verlies en ga je verder.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:22
    Wat is er mis met het woord proces?
    Vind ik leuk
    Einstein71 +415
    woensdag 23 mei 2018 om 00:04
    Ik zal het Frans van Seumeren vragen... :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:15
    Lees nog eens
    Het sarcasme druipt er vanaf
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:33
    Blijf je jouw naam maar aanpassen?
    Vind ik leuk
    035 +4435
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:36
    Houdt wel zijn duimpies. Hoe kan dat?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:42
    Omdat ik alleen van naam verander. Ik doe niks verkeerd. Ik heb enkel maar zeer waardevolle mening en doe er niemand mee kwaad. Je mag het lezen en zoniet doorscrollen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:37
    Zo nu en dan. Kan geen kwaad toch?
    Even een serieuze vraag. Jij denkt dat ik en Rotterdamse Ajaxcied 1 en de zelfde persoon is. Klopt dat?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
    Nee, dat klopt niet en dat denk ik ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:11
    Dacht vraag het jou ff . Jij bent 1 van de weinigen die normaal antwoord geeft.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:55
    Ik heb ook niet de behoefte om abnormaal te reageren. Ten slotte zitten we anoniem op een site. Ik zie het nut er allemaal niet van in en de sfeer is hier gewoon minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:59
    Je hebt groot gelijk.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6174
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:00
    Gewoon een zielige Turk die veel aandacht nodig heeft............Gewoon negeren!
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
    ik begin onderhand te spauwen van jou met je overdreven kleffe reacties
    ga ergens in turkije een ei leggen , of reageer een keer gewoon op een normale manier
    volgens mij heb jij een elftalfoto van ajax boven je bed hangen , en in de mond van elke speler een gat geknipt waar jij elke avond je leutertje induwt
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:38
    Waarom doe je zo agressief
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:47
    waarom reageer jij overal op met die kleffe praat van je
    als ajax echt zo goed was als dat jij hier blaat , dan werden ze elk jaar kampioen en wonnen ze elk jaar de CL
    ze hebben al 4 jaar niks gewonnen , en dat kan een keer gebeuren hoor , maar dat betekent dus dat jij echt alleen maar fucking onzin lult , zelfs je mede supporters hebben er commentaar op
    je familie is die onzin verhaaltjes waarschijnlijk onderhand zat dus zit je nu hier
    ik vind het prima dat je ajax een mooie club vind , maar die overdreven kut verhaaltjes slaan nergens op
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:48
    Dit is mijn manier van reageren waarmee ik niemand kwaad doe. En moet ik mij verantwoorden over waarom of wat? Heel apart.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:00
    jij moet op een forum voor kinderen gaan reageren , dit is voor volwassen mensen , en daar hoor jij duidelijk niet thuis
    en iedereen overdrijft wel eens in zijn clubliefde en das ook niet erg
    jij overdrijft alleen maar en er komt echt bijna alleen maar onzin uit , en je onderbouwt geen een van je reacties met feiten
    je praat echt gewoon als een 4 jarig kind , en als je als volwassene behandeld wil worden dan zou je eerst eens kunnen beginnen met als een volwassene te reageren
    als je club al 4 fucking jaar geen prijs pakt , en al 2 jaar lang geen enkele speelronde bovenaan heeft gestaan terwijl ze het meeste geld hebben , dan is er iets goed mis bij die club
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:04
    Jij zegt dat ik niks onderbouw met feiten. Misschien heel misschien kunnen jullie stoppen met schelden en vragen om feiten of vragen hoe of wat. Snap best dat jij en een paar anderen liever over mijn Turkse achtergrond willen praten, maar vraag ernaar en dan ik in staat om jou netjes te woord te staan.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:20
    die reacties krijg jij op die eerste domme kleffe nergens opslaande reactie van jou
    jij praat in elke reactie over ajax grote club bla bla bla , en dat verhaal over dat toernooi dat helemaal niet zeker is blijf jij ook heel de tijd herhalen
    misschien dat je eens op een topic kunt reageren met een goed onderbouwt verhaal ipv met constant hetzelfde kinderachtige bullshit verhaal dat ajax een grote club is met vele europese successen
    ze winnen op dit moment veel te weinig , ook vitesse heeft de afgelopen paar jaar meer prijzen gehaald dan jouw club
    ze zijn in de voorronde van de EL uitgeschakeld door rosenborg , dus helemaal niks geen europese successen
    en als je het daar een keer over hebt als het daarover gaat in een topic geef ik je groot gelijk , maar dit gaat over ten hag en de wissel van younes en als jij dan over een toernooi gaat beginnen en over europese successen uit een tijd dat jij nog bij je vader in de pijpleiding zit , ben je gewoon een zware randdebiel
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:23
    Ik blijf doorgaan zoals ik dat altijd doe. Als je er last van hebt moet je maar snel scrollen. Ik wens u een fijne avond met mijn Ajax hart.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:29
    dan moet je ook niet gaan piepen dat je commentaar krijgt reuzebaby
    van mij mag dat hart heel vlug stoppen met kloppen
    het enige wat jij doet is provoceren hier als een klein kind
    en trollen zoals jij moeten vlug oprotten , vandaar dat je lekker maar een ei moet gaan leggen in turkije
    turken zijn een leuk volk
    kneuzen zoals jij die alleen maar hier zijn om te provoceren mogen ze terugsturen naar het dorp waar ze vandaan komen
    de turken in istanbul zeggen niet voor niks dat de domme boeren uit de bergdorpen naar nederland zijn gegaan
    en jij laat duidelijk zien dat jij echt een domme boer bent
    jij bent echt een schande voor de turken , zelfs mijn turkse buur jongetje van 6 heeft meer verstand als jij man
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:33
    Heb jij het al in de gaten vriend? Wanneer jij kwaad bent maak jij minder gebruik van interpunctie. Als jij zo kwaad blijft stopt jouw hart iets eerder dan die van mij.
    Typ je tekst nu nog 1 x en wel met interpunctie alstublieft hahaha
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:43
    jij hebt heel goed gelezen wat ik gezegd heb , zonder interpunctie ...
    Vind ik leuk
    035 +4435
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:19
    Hele slechte reactie knapzak. Iemand toewensen dat zn hart stopt met kloppen is "not done".
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    woensdag 23 mei 2018 om 00:22
    mensen heel de tijd provoceren ook niet
    elke reactie die deze pannekoek geeft , moet ie wel een sneer uitdelen naar een andere club , alleen maar om te provoceren
    vooral naar de club die veel succesvoller is op dit moment dan zijn club
    dus geen moment spijt van deze reactie , want mensen die er alleen op uit zijn om te provoceren hebben toch geen nut in de maatschappij
    elke eerste reactie die hij hier geeft is puur bedoeld om mensen te provoceren
    en mensen hebben al genoeg gepikt van deze kleuter en gevraagd of ie niet gewoon normaal kan doen
    hij hoeft dan niet dood van mij , maar zulk nutteloos respectloos volk als hij mag wel vlug oprotten als ie toch niet van plan is om een keer normaal te doen
    echt een schande voor het turkse volk deze kneus , ik sta er ook niks van te kijken dat dit helemaal geen turk is , maar dat ie die naam alleen maar gebruikt om over de rug van turken hier mensen op de kast te jagen
    ik begin haast te denken dat ie er opgewonden van raakt , want ik heb echt nooit een normale reactie van hem gezien
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 00:27]
    Vind ik leuk
    035 +4435
    woensdag 23 mei 2018 om 02:33
    Ik kan heel goed weg met jouw reactie. Ben ook blij dat je mijn commentaar serieus hebt genomen en daar ruim op gereageerd hebt.
    Volgens mij is hij ook geen Turk maar daar kunnen we niets mee. Dat is nu eenmaal de anonimiteit op VP.
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 23 mei 2018 om 06:10
    Met zo een naam vraag je er toch om dat mensen over je achtergrond beginnen? Ik heb het al vaker gezegd, je bent een Nederlander en dan ben je welkom of je bent een Turk en dan hoor je in Turkije!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:35
    Wc schoon likker
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8586
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:36
    Accountje nr hoeveel ook alweer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:37
    15034
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:38
    En waarom zovaak een ander account eigenlijk?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:39
    Pfff reukje
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8586
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:56
    Je pikt ze er ook zo tussen uit hè.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:23
    Zeker weten. Hij geeft het al aan door middel van een reukje haha
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19450
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:27
    Krijg kramp in je kaak Kraaij.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:30
    als trainer kan je inderdaad gewoon wisselen wanneer je wil
    iemand 1 minuut voor tijd willen wisselen , en dan roepen dat het een beloning is , is echt 1 van de domste uitspraken die ik ooit gehoord heb
    en het ergste is dat ie dan ook nog vind dat ie niks fout heeft gedaan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:35
    Hij zei laatst al dat het woord beloning ongelukkig gekozen was.
    Overigens weigerde Younes ruim voordat het woord beloning viel.
    Ik snap best dat zoiets een signaal voor een speler kan zijn dat hij weer bij het team hoort.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:41
    ja dat woord beloning slaat echt helemaal nergens op , en voor de rest is younes gewoon terrecht gestraft voor het weigeren van een invalbeurt
    maar ik denk als ten hag nog meer van die geintjes gaat hebben in zijn trainerscarriere , dat ie nooit de top gaat bereiken
    younes kan het niet maken om te weigeren , al had ik misschien bij die stand hetzelfde gedaan , maar ten hag had hem ook gewoon het laatste kwartier in kunnen laten vallen als ie peoplesmanagment onder de knie had gehad
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:45
    Dit was een dingetje met een opstandige speler. Noem voor de grap nog eens een incident van hem met een speler?

    Ja, behalve dat, zoals hij ook aan hans kraay uitlegde, dat niet de beste oplossing was in de wedstrijd. Dus waarom iemand inbrengen waardoor de kans kleiner wordt dat je wint? Lijkt mij onhandig
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:54
    de wedstrijd ervoor speelde ajax tegen vitesse en gebeurde er pas iets bij ajax toen younes en die colombiaanse pablo escobar in het veld kwamen
    dus alleen op basis daarvan had younes wel iets meer als 1 minuut verdient
    younes is zeker niet minder als kluivert , die scoort alleen tegen clubs als twente , excelsior en roda , dus de kans dat je met younes de voorsprong uitbreid is in principe misschien groter als met kluivert
    maar dat maakt eigenlijk niet uit , je gaat niet een speler als younes 1 minuut voor tijd inbrengen
    sinds dat moment lacht iedereen in nederland ten hag uit , zelfs zijn eigen spelers volgens mij
    of geloof jij zelf dat de spelers van ajax er wel vertrouwen in hebben dat ten hag ajax omhoog brengt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:58
    Zijn younes en kluivert hetzelfde type speler?

    Oh jawel hoor. Ik denk dat spelers niet een beetje dom met de telegraaf meepraten en de trainer beoordelen op hoe hij het doet en eventueel op dingen die ze van andere spelers horen. Daar maak ik me echt absoluut geen zorgen om.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
    ben jij de vrouw van ten hag , want hij schijnt weinig fout te kunnen doen bij jou
    nee de spelers kijken naar de resultaten , en die zijn onder ten hag echt niet geweldig , en als jij dat wel vind dan ben jij vlug tevreden
    maar blijf jij maar lekker blij met je vriendje eric
    hoe langer ten hag trainer blijft in amsterdam hoe groter de kans is dat mijn club kampioen word
    misschien dat ie dadelijk nog wat meer utrecht spelers kan halen waar eric zooooo fijn mee gewerkt heeft , maar die ajax niet naar de top brengen
    en misschien dat ie kan blijven dromen dat psv bang is van ajax , waardoor cocu de spelers van PSV niet meer hoefde te motiveren
    en misschien dat ie , na dat ie de beste spelers van ajax heeft weggejaagd, kan beginnen aan de spelers die daar onder komen zodat er alleen maar subtop over blijft
    zeg dadelijk maar tegen eric als jullie gaan slapen dat ie vooral zo door moet gaan op deze manier
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:11
    Haha wauw supersterke argumenten allemaal :p
    Goed hoor. Bespaar je dan gewoon de volgende keer de moeite als je niks te melden hebt.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:23
    ik kom anders met iets meer argumenten dan een ajax supporter , die een hekel aan keizer heeft maar volgens mij geen een wedstrijd van ajax heeft gezien dit jaar
    jij hebt namelijk geen een argument genoemd in al je reacties waarom ten hag een goede trainer zou zijn
    dus de enige die hier niks te melden heeft ben jij
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:26
    Je bedoelt argumenten als dat ik de vrouw van ten hag zou zijn?
    Of bedoel je dat sterk onderbouwde stuk over utrecht, dromen en cocu? :p
    Nee inderdaad. Sterk opgebouwd betoog. Sterke argumentatie en overtuigende conclusie. Ga lekker nog even wat artikeltjes van de telegraaf lezen ofzo.
    Of ga ze schrijven. Mensen met slechte verhalen kunnen ze daar al-tijd gebruiken. Succes. Als je een referentie nodig hebt, ik schrijf hem graag :)
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:41
    ik neem mijn woorden terug dat jij de vrouw van ten hag bent
    aan je kinderachtige niet onderbouwde reacties te zien , ben jij het jongste kind van hem
    je komt nog steeds niet met een goed onderbouwde reactie waarom ten hag een goede trainer is
    ik heb al genoeg onderbouwde reacties gegeven waarom ik ten hag geen goede trainer vind
    je hoeft het er niet mee eens te zijn , maar houd dan gewoon je mond als je niet verder komt als dat slap gelul zonder onderbouwing
    jou domme verhaaltjes gooien ze ook bij de telegraaf gewoon in de vuilnisbak
    en je blijft maar als een kind steeds met het vingertje naar mij wijzen , en dat mijn argumenten in jouw ogen niet goed genoeg zijn
    maar jij komt met helemaal niks , jij hebt nog niks van ajax gezien volgens mij , want als je het voetbal had gevolgt dan had je niet die domme vraag gesteld of younes en kluivert hetzelfde type speler zijn
    die vraag is zo dom dat ik daar niet eens antwoord op ga geven
    kijk anders maar eens naar de manier waarop kluivert en younes hun goals maken voetbalkenner hahahaha
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:45
    Oh sorry, ik had al helemaal geen zin meer om serieus op je in te gaan nadat je zo raar was gaan doen.

    En ik vroeg dat, omdat jij kennelijk lijkt te denken dat het dezelfde voetballers zijn die je in dezelfde situaties even goed in kunt zetten.
    Daarnaast is het natuurlijk vrij idioot om te zeggen dat Kluivert alleen tegen kleinere clubs scoort, terwijl younes in de eerste seizoenshelft welgeteld 1 doelpunt heeft gemaakt. Dus bij wie is de kans dan het grootst dat ie scoort?
    Nou ja, ga er vooral niet op in want ik reageer toch niet, omdat ik je na dat vrouw van ten hag gedoe al niet meer serieus neem.
    Vind ik leuk
    knapzak +1413
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:59
    ik hoef niet serieus genomen te worden door iemand die zelfs door zijn mede ajaxsupporters niet serieus genomen word
    volgens mij speelt younes al iets langer bij ajax als alleen dit seizoen
    en tegen welke topclub heeft kluivert al gescoord dan
    ik kan het je wel vertellen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24947
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:05
    Ja, dus omdat younes vorig jaar tegen een grote club een keer heeft gescoord moet hij nu meedoen?
    En hoezo topclub? Sinds wanneer is Heerenveen een topclub?
    Daarnaast, als je iemand alleen op mag stellen als hij tegen een topclub heeft gescoord, hoe moet hij dan ooit voor het eerst scoren tegen een topclub?
    Het is allemaal zo onlogisch wat je zegt.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 02:35
    Hey knapzak je ik heb nu een heel stukken van jou gelezen maar je zegt zelf tegen turkse Brabander dat die mensen heel de tijd provoceren ook niet
    elke reactie die deze pannekoek geeft , moet ie wel een sneer uitdelen naar een andere club , alleen maar om te provoceren en dat hij echt nooit een normale reactie van hem gezien hebt enz:enz: maar het valt me heel veel op dat bijna het zelfde doet. En je zit nou zo wat vele leden die hier op de topic reageren en hun mening zeggen over het onder werp uit te kafferen volgens mij heb jij een kort lontje bij dragen of in je boven kamer krijg vaak kortsluiting want je zo als ik al zei je kaffer bijna iedereen uit en het lijk ook wel dat je en hekel aan Ajax ik heb nog geen een keer iets fatsoenlijks gelezen of positief over Ajax gelezen moet je ook zelf weten dat is een keuze of mening van jou maar je kunt ook gewoon eens normaal doen hier tegen de andere dan ze bijna alleen maar uit kafferen en negatieve dingen over Ajax te praten dan bijvoorbeeld eerst Turkse Brabantse Ajacied en dan daar naar #Keizerout uit te kafferen
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 23 mei 2018 om 06:16
    Ik ben geen taalnazi maar dit is echt onleesbaar!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 22:56
    nou jij bent ook onleesbaar en daarbij ik probeer mijn best te doen en als iemand het niet kan lezen ja sorry maar sla mij dan over want als je reactie kunt geven kun je het ook lezen anders reageer je niet op het bericht sorry maar ik doe en probeer mijn best te doen beter dan dit kan ik ook niet ik ben geen profesor en een perfect persoon die alles goed schrijf of denkt dat alles goed word geschreven dus nogmaals nobody is perfect ik ben niet perfect ik heb mijn problemen of je kunt het ook beperkingen maar dat heb jij trouwens ieder mens heeft zo zijn beperkingen als er iemand is die zegt dat die perfect nou dan geloof ik het niet want dan lieg de persoon ook, want als ieder zo perfect zal zijn dan is er ook niets aan de wereld dus sorry als het bij bot over komt maar nogmaals ik probeer ook maar mijn best met de beperking die ik heb....!
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    donderdag 24 mei 2018 om 02:49
    Ik val je niet aan op schrijffouten, die maakt iedereen, maar af en toe een punt of een komma zou prettig zijn. Ik wil je verhaal echt serieus lezen, maar als je niet weet wanneer een zin begint of eindigt is het echt lastig. Het was niet lullig bedoeld!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 21:33
    oke dan tja ik snap je wel maar dat zijn dus ook 'n paar problemen wat ik heb.

    Maar misschien dat ik voortaan zo moet proberen te type

    misschien is dit beter te lezen voor jou en voor iedereen denk dan

    maar anders weet ik het ook niet meer hoe ik het beste kan type

    ik heb gewoon weg hier ook problemen mee dat ik nooit weet

    wanneer er in punt komma of aanhang teken er tussen moet komen

    of eindig ik heb maar een MLK(moeilijk leerde kinderen) VSO(Voorgezet speciaal onderwijs) vroeger gehad

    en dan is het best moeilijk voor mij en misschien ander die ook zo een soort school hebben gehad.
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    donderdag 24 mei 2018 om 22:14
    Dit is wel prima leesbaar! Ik wist ook niet dat je er zo veel problemen mee hebt, dus sorry voor mijn reactie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:51
    Maakt niks uit is al goed je excuses is aanvaardt
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20596
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:30
    Waar maken ze zich nog druk over.... Younes is opgerot bij Ajax en klaar.... nooit meer aan die tering kabouter tijd besteden.... dat ie maar ergens mag wegrotten op de bank.....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15728
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:32
    Eens. En Kluivert graag dezelfde behandeling.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20596
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
    Mee eens.... aanpakken die gasten....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:30
    Jaja daar was het proces orakel weer
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
    En daar was alweer een PSV papegaai.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:44
    Ok stollie it aint over till uhhhh uhhhh uhhhh
    Koekoek
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:54
    Heb je een koekoeksklok? Of is je led verlichting kapot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:58
    Beter kapotte ledverlichting dan een kapotte gasleiding!
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:59
    Heb je die ook al. Wat een pech.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:43
    Als Ten Hag dit niet zo bedoeld had, waarom is het dan allemaal zo vervelend gelopen? Na de wedstrijd hadden ze dit toch makkelijk uit kunnen praten als het echt zo onschuldig was als dat Ten Hag hier beweert.
    Ben benieuwd of het wat gaat worden met die Ten Hag, tot nu toe heb ik er weinig vertrouwen in. Past niet echt bij Ajax, alleen al dat dialect van hem.
    De hoofdtrainer van Ajax die boers praat, kan toch niet hah?
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:56
    Waarom niet we hadden ook een Oostenrijker en een Deen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:04
    Olsen is ook alweer meer dan 20 jaar geleden en met die Oostenrijker weet ik niet wie je bedoeld eerlijk gezegd.
    Maar op één of andere manier vind ik het niet samen gaan.
    De grote club uit de hoofstad met een trainer die half boers praat.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:09
    Is ook zo maar we hebben toch veel gehad Engelse, Luxemburg, Roemenië, Ierland, Joegoslavië enzovoort.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:22
    Ja maar dat is allemaal wel heel lang geleden hoor, laatste buitenlandse trainer was Olsen en dat was in 1997 ofzo.
    Vind het contrast tussen de succesvolle grote club uit de hoofdstad en de onervaren beginnend trainer uit de achterhoek zo groot.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:29
    Klopt helemaal en waar blijft de tijd. ;-)

    Klopt en eerst de kwalificatie afwachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:48
    Stom achteraf gezeur het iszoals het is gegaan youness gaat weg komt weer een ander voor terug.. Ik maal er niet om
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6270
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:55
    OMG Wie verlost ons van deze nare boertje?
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:56
    Ik vind dat je zulke dingen niet met gevoel moet doen want je moet het zakelijk zien dus ik geef ten hag gelijk soms maakt het niet uit welke tijd je iemand in laat vallen maar heeft met tactische overwegingen te maken en dat vergeten mensen weleens men denkt dan meer met gevoel in plaats van zakelijk
    Vind ik leuk
    pietprecies +3232
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:04
    Hoewel Ten Hag het nogal onhandig brengt heeft hij wel gelijk, Younes wil van alles maar je moer wel je voeten laten spreken.

    Anderzijds is Ten Hag niet bepaald een communicatief wonder en heeft hij ook niet de palmares waarmee je respect afdwingt en dat maakt het wel lastig als je dit soort blaagjes naar je hand wilt zetten.

    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:16
    Verkeerde inschatting van Ten Hag, hoort inderdaad niet bij Ajax. Tenzij je 1 - 0 voor staat in de finale van de CL.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4177
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:23
    Counter speler....ajax.....oja yen hahahag
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:23
    Ouch, counterspeler, ouch trainer van Ajax, ouch volgend seizoen met het welbekende kerstboomsysteem?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24012
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:27
    Ten Hag is coach en hij is verantwoordelijk. Leuk dat Hans zijn mening geeft. En Younes moet gewoon doen wat hem werd gevraagd. Invallen voor een prima salaris.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 22 mei 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:32
    Ja toch Bosvelt hoorde je ook niet nadat Advocaat hem maar één minuut liet invallen. Soms gebeurt zulke dingen, maar met zulk salaris moet je gewoon invallen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24012
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:40
    Precies. Discussieer achteraf. Nu kwam de geloofwaardigheid van ten Hag in het geding. En die heeft hem hard gestraft waardoor Younes 100% zeker het WK heeft gemist. Anders was hij misschien nog opgeroepen in de voorselectie. Domme actie met grote gevolgen
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:41
    Klopt, maar denk dat Younes een kleine kans had om mee te gaan. Als je ziet waar Löw uit kon kiezen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24012
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:43
    Klopt. Doordie domme actie werd het kansloos ipv kleine kans..
    Vind ik leuk
    stollie38 +17472
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:44
    Zeker weten en een gezegde luid. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:23
    Fuck Kraay, Ten Hag is de baas en als die zegt "springen", dan zegt de contractspeler: "hoe hoog?"
    Logisch.....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26737
    woensdag 23 mei 2018 om 06:31
    Ten hag hoort niet bij ajax nee...
    Vind ik leuk
    Korm +30979
    woensdag 23 mei 2018 om 08:03
    Het enige wat ten hag fout heeft gedaan is een interview geven dat hij hem wilde "belonen"
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag en Kraay discussiëren over Younes-ruzie: 'Hoort niet bij Ajax? Hoezo?'