Gewilde goalgetter Sol heeft aanbod op zak: 'Mooi dat ze mij willen hebben'

    Gewilde goalgetter Sol heeft aanbod op zak: 'Mooi dat ze mij willen hebben'

    woensdag 23 mei 2018 om 07:20

    Fran Sol heeft inderdaad een aanbieding van het Mexicaanse Cruz Azul op zak. De Spaanse spits van Willem II onthulde dat dinsdagavond in gesprek met Marca Claro. 

    Datzelfde medium wist eerder te melden dat Cruz Azul Willem II-goalgetter Sol (26) naar Midden-Amerika wil halen. Sol heeft het aanbod van de Mexicaanse topclub in beraad, erkent hij.

    "Het klopt dat er belangstelling is", aldus de aanvaller, die afgelopen seizoen goed was voor zestien Eredivisie-goals. Zijn contract loopt in 2019 af. "Het is mooi dat een grote club uit Mexico mij graag wil hebben."

    De aanbieding van Cruz Azul is 'financieel interessant', erkent Sol, maar: "Ik heb als voetballer nog een jaar of tien om geld te verdienen en ná mijn loopbaan kan ik ook nog werken. Het sportieve aspect is op dit moment belangrijker dan het financiële. Ik ga nu over alles nadenken."

    Lees ook: 'Onverwachte transfer lonkt voor Willem II-held Sol: aanbieding op zak'

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +15579
    woensdag 23 mei 2018 om 07:32
    Samen met Luuk straks vluchten voor het cartel:)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 07:44
    Dat ineens Mexicaanse clubs hier in Nederland zit te scouten vind ik bizar.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +810
    woensdag 23 mei 2018 om 07:33
    Mooi doen man! Speel je de mooiste landen/club competitie aller tijden. De Copa Libertadores! Vannacht nog gezien. Echt een aanrader voor elke voetballiefhebber. Zoveel beter dan die miezerige competities die wij in Nederland hebben. Passie, strijd, veel kaarten en fans die 90+ minuten lang achter hun club staan.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9289
    woensdag 23 mei 2018 om 07:36
    "Ik heb als voetballer nog een jaar of tien om geld te verdienen en ná mijn loopbaan kan ik ook nog werken."

    Eindelijk een speler die niet loopt te roepen dat hij z'n geld binnen zijn voetbalcarriere moet verdienen voor de rest van z'n leven..
    Vind ik leuk
    Eleveldski +810
    woensdag 23 mei 2018 om 07:44
    Nu nog zijn woorden waarmaken. Elk persoon die 1 euro heeft, wil er 2.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 08:42
    Jij niet, natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +810
    woensdag 23 mei 2018 om 09:09
    Ik niet neen. Als ik 1 euro heb, wil ik er geen 2. Maar 1.000.000+.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:02
    Ik zal aan je denken als ik dit weekend € 60.000.000 netto win in de Eurojackpot.
    Maar ook alleen dénken, hè.
    Vind ik leuk
    Abelvis +1188
    woensdag 23 mei 2018 om 08:42
    Sol niet! Hij kon in de winterstop al een veelvoud verdienen met een transfer. Gaf toen aan te willen blijven om Willem II veilig te spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:18
    Hoop dat hij een club krijgt waar hij tot zijn recht komt! hij heeft het bij willem II uitstekend gedaan een sympathieke speler als hij nu voor willem II 3 tot 5 miljoen kan opleveren moeten ze dat doen!

    mexico kan hem wel eens passen alhoewel ik ook wel verwacht had dat hij zou kiezen voor een spaanse club. Veel succes gewenst we hebben van hem genoten .
    Vind ik leuk
    Dicky +16189
    woensdag 23 mei 2018 om 10:26
    Leuk voor die jongen. Met deze aanbieding staat hij straks sterk wanneer Feyenoord of PSV op de deur kloppen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:07
    Als er voldoende betaald wordt, mag hij naar elke buitenlandse club!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 20:17
    6 miljoen voor Willem ll zou ik ze wel gunnen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gewilde goalgetter Sol heeft aanbod op zak: 'Mooi dat ze mij willen hebben'