Zaakwaarnemer Dembélé speculeert over vertrek bij Spurs: 'Er speelt veel'

    Zaakwaarnemer Dembélé speculeert over vertrek bij Spurs: 'Er speelt veel'

    woensdag 23 mei 2018 om 09:20

    Mousa Dembélé, sterspeler van Tottenham Hotspur, ondertekent voorlopig géén nieuw contract in Londen. De zaakwaarnemer van de Belgische middenvelder laat dat weten in een interview met het Belgische Voetbalnieuws. 

    De verbintenis van de dertigjarige Dembélé bij Spurs loopt in 2019 af. "Hij heeft een fantastisch seizoen gespeeld en er beweegt heel veel rond hem. Er is veel interesse binnen en buiten Europa. We gaan het WK afwachten en ik hoop dat hij speelt in Rusland, want hij verdient dat na zo een topseizoen", aldus zaakwaarnemer Tom de Mul. "Voorlopig gaat Mousa niet bijtekenen."

    Dembélé en landgenoot Jan Vertonghen hebben een uitstekend seizoen achter de rug bij Tottenham. "Om eerlijk te zijn: ik ga niet zeggen dat ik dit 100% had verwacht, maar Mousa is natuurlijk een supertalent. Dat ziet iedereen", aldus De Mul.

    "Jan heeft zich iets later ontwikkeld, maar ik zag hem altijd als een heel groot talent dat een grote carrière zou maken. Hij had altijd een goede mentaliteit, gecombineerd met zeer veel kwaliteiten. Het zijn twee toppers en ik denk dat er op dit moment geen betere linker centrale verdediger is dan Jan."

    Volgens Engelse en Belgische media aast Dembélé op een lucratieve transfer. Juventus en enkele ploegen uit China hebben naar verluidt een oogje op de oud-speler van Fulham, AZ en Willem II. 

    Plaats een reactie

    Bizzy +18581
    woensdag 23 mei 2018 om 09:26
    Voor Juve is het een breedte versterking. Niet doen. Lekker naar China gaan, veel spelen en zakken vullen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17829
    woensdag 23 mei 2018 om 09:58
    Ik heb een keer een documentaire over hem gezien. Hele rustige, bijna verlegen jongen die eigenlijk niets met voetbal heeft. Klinkt gek inderdaad, maar in zijn vrije tijd kijkt hij niets en leest hij niets. Familieman en gaat nauwelijks met voetballers om. Echt een wereldspeler. Zo balvast en prachtige makkelijke techniek. Jammer als hij uit beeld verdwijnt.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3651
    woensdag 23 mei 2018 om 10:15
    Zeker geen breedte versterking, Juve is ook de enige topclub waar hij basis zou staan, heeft meer kwaliteit dan Khedira
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 09:27
    Waar blijven alle Ajax berichten VP.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6699
    woensdag 23 mei 2018 om 09:32
    Zaakwaarnemer Tom de Mul lijkt me voldoende.
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    woensdag 23 mei 2018 om 10:23
    Alles beter dan die rioolrat die schennes gaat schoppen
    Vind ik leuk
    The Iceman +6699
    woensdag 23 mei 2018 om 10:24
    Zeker, maar dat is dan ook geen Ajacied ;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    Hakbal +741
    woensdag 23 mei 2018 om 10:26
    Is rioolrat dat dan? Naar mijn weten niet anders stel je je wel anders op.
    Vind ik leuk
    The Iceman +6699
    woensdag 23 mei 2018 om 10:27
    Nee, dat zeg ik. Raiola is geen Ajacied, Tom de Mul wel.
    Vind ik leuk
    pos +8236
    woensdag 23 mei 2018 om 09:27
    Mousa een supertalent ? Hij is bijna 30 inmiddels.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26727
    woensdag 23 mei 2018 om 09:29
    Supertalent op je 30ste?

    Prima speler en kan wel een stapje hogerop.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2498
    woensdag 23 mei 2018 om 09:36
    Ik vrees voor Spurs dat dit in de toekomst bij meer (top)spelers gaan gebeuren als ze niet hun salarisplafond omhoog gooien / schrappen.
    Vind ik leuk
    kevin512 +264
    woensdag 23 mei 2018 om 09:45
    Volgens mij is elke speler van de Spurs ineens ''sterspeler''..
    Vind ik leuk
    FcTimo +97
    woensdag 23 mei 2018 om 10:15
    Dembele is zwaar onderschatte speler
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 10:34
    Tom de Mul als in de ex-ajacied? Die heeft een prima bijbaantje gevonden zo te zien. Hopen dat dembele voor juve kiest en niet voor china!!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 11:26
    Tom de LUL zaakwaarnemer...
    Vind ik leuk