De Ligt verwijdert voetbalapps van telefoon: 'Echt lachwekkend soms'

De Ligt verwijdert voetbalapps van telefoon: 'Echt lachwekkend soms'

Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2018 om 12:25wo 23-05-2018 om 12:25

Matthijs de Ligt kan alle transferverhalen die over hem verschijnen eigenlijk niet serieus nemen. De achttienjarige verdediger schrijft dat woensdag in een bijdrage op de website van Ajax. 

Het gonst de laatste maanden werkelijk van de geruchten rond De Ligt. Grote clubs uit Europa worden non-stop aan de international gelinkt. 'Ik probeer alle aandacht zo veel mogelijk van mij af te schuiven. In het begin is alles mooi en leuk, maar na mijn debuut in het Nederlands elftal ben ik gaan nuanceren. Ik heb zelfs een paar voetbal-apps verwijderd van mijn telefoon. Nu even niet, dacht ik. Dat heeft mij wel geholpen', schrijft de tiener

'Ik lees bijna geen berichten meer die te maken hebben met transfers. Slechts af en toe doe ik dat wel en sommige berichten zijn echt lachwekkend. Ik vind het soms wel mooi om te zien wat er geschreven wordt over voetballers. Ik neem het vooral niet te serieus.'

Plaats een reactie

El Cazador +8080
woensdag 23 mei 2018 om 12:34
Mooiste bericht zou zijn: Matthijs de Ligt blijft nog een jaar in de JC arena!!!!
Vind ik leuk
2cents +57554
woensdag 23 mei 2018 om 13:25
Gisteren bij Fox zei hij dat hij dacht nog niet klaar te zijn bij Ajax. Z’n eigen uitspraken staan dus haaks op al die verhalen waar hij het hierboven over heeft.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 12:34
Dit artikel hebben we niets aan!
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 12:39
Dus we kunnen onze mening hierover hebben maar de Ligt leest het toch niet!...;-)
Vind ik leuk
Senna +6199
woensdag 23 mei 2018 om 12:40
Tot nu toe nog niets .
De ligt wil wel heel graag en snel weg.
Vind ik leuk
2cents +57554
woensdag 23 mei 2018 om 13:25
Zelf zegt hij wat anders.
Vind ik leuk
Pimman +7836
woensdag 23 mei 2018 om 12:45
Hij heeft gelijk..ik kijk lees ook alleen de serieuze artikelen... het is nog wachten op eerste.
Vind ik leuk
Dorzon +4438
woensdag 23 mei 2018 om 12:46
Voor de buhne, nee hoor er is allemaal niets van waar, ik weet nog of ik vertrek of niet. Zouden er mensen zijn die het geloven?
Vind ik leuk
Ramon89 +668
woensdag 23 mei 2018 om 13:02
Ik neem aan dat hij wel snapt dat als hij wel weg gaat niemand zijn uitspraken nog serieus neemt?
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 13:08
Hij zegt niet dat hij niet gaat
Vind ik leuk
Smithsonian +37843
woensdag 23 mei 2018 om 13:08
Matthijs moet je eens kluivertprimeur.nl proberen.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 16:04
Sukkeltje..
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 13:19
Ik gun Matthijs echt een top toekomst, alleen nog een 2 jaar bij ajax please !!!!!
Vind ik leuk
Sanuk +3412
woensdag 23 mei 2018 om 14:12
Topclubs volgen wel honderden spelers, VP-ajax en Ajax zelf maken overal groot nieuws van.
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
woensdag 23 mei 2018 om 14:28
Zaterdag spreek ik mijn bron.
Vind ik leuk
woensdag 23 mei 2018 om 17:12
Waarom moeten er bij voetbal transfers altijd van die duistere makelaars op duiken? Mathijs en zijn ouders zijn slim genoeg om die zaken te regelen ,en Barry is een uitstekende adviseur met beide benen op de grond.
Vind ik leuk
donderdag 24 mei 2018 om 01:38
De ligt heeft zeker gelijk het zijn ook maar speculaties waar geen flikker van klopt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws