De Ligt verwijdert voetbalapps van telefoon: 'Echt lachwekkend soms'

    De Ligt verwijdert voetbalapps van telefoon: 'Echt lachwekkend soms'

    woensdag 23 mei 2018 om 12:25

    Matthijs de Ligt kan alle transferverhalen die over hem verschijnen eigenlijk niet serieus nemen. De achttienjarige verdediger schrijft dat woensdag in een bijdrage op de website van Ajax. 

    Het gonst de laatste maanden werkelijk van de geruchten rond De Ligt. Grote clubs uit Europa worden non-stop aan de international gelinkt. 'Ik probeer alle aandacht zo veel mogelijk van mij af te schuiven. In het begin is alles mooi en leuk, maar na mijn debuut in het Nederlands elftal ben ik gaan nuanceren. Ik heb zelfs een paar voetbal-apps verwijderd van mijn telefoon. Nu even niet, dacht ik. Dat heeft mij wel geholpen', schrijft de tiener

    'Ik lees bijna geen berichten meer die te maken hebben met transfers. Slechts af en toe doe ik dat wel en sommige berichten zijn echt lachwekkend. Ik vind het soms wel mooi om te zien wat er geschreven wordt over voetballers. Ik neem het vooral niet te serieus.'

    Plaats een reactie

    woensdag 23 mei 2018 om 12:32
    Alweer een ras Ajacied. Voel mij erg gelukkig met alle Ajax berichten.
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 23 mei 2018 om 12:33
    Je voelt je vast ook gelukkig met alle likes voor je nikszeggende berichten..? Maarja, als je maar de eerste reactie hebt hè ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:41
    He jij krijgt ook likes. Het is ook normaal. Iedereen die op mij afgeeft loopt met tientallen likes weg en dan zeggen dat ik het voor likes doe 😂😂
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 23 mei 2018 om 12:51
    Likes krijgen is leuk meegenomen maar het is wat anders dan jagen op likes. Er zijn hier een aantal leden die er een sport van maken om de eerste reactie te hebben. En vaak ook nog met reacties die niet eens inhoudelijk zijn. Best irritant, maar als jij er gelukkig van wordt moet je er vooral mee doorgaan ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:55
    Opvallende van alles is dat mensen die klagen over mij en alle likes juist likes willen scoren. Ik val niemand aan en anderen juist wel en dan krijg je altijd likes. Gewoon op mij blijven reageren en binnen week sta je 2000 likes hoger kerel.
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 23 mei 2018 om 12:59
    Nee daar heb ik weinig behoefte aan, maar wellicht een tip voor de andere jagers.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:01
    Als ze het een beetje volgen weten ze dat ik goed ben voor hun oneliners en dat staat voor veel likes.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1651
    woensdag 23 mei 2018 om 14:33
    Je maakt het ook wel heel erg makkelijk om op jou af te geven.
    Ik bedoel Turks Ajax en Brabant dat zijn nogal wat dingen om tegen te kunnen zijn ;)!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:59
    Ah als dat een excuus is voor hun dan kunnen ze hun lol op. Ik ben nog niet weg
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:06
    Hahaha like krijgen is mooi meegenomen. Fuck die like gozer. Het gaat erom dat je met elkaar meningen kan uitwisselen en zo tot discussies kan komen.

    Feit dat jij likes ziet als mooi meegenomen, zegt veel over je.

    Ga wat met je leven doen.
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 23 mei 2018 om 14:25
    Hahaha dat is precies wat ik bedoel maar omdat jij het iq van een garnaal hebt snap je dat waarschijnlijk niet...

    En dat je iets zegt over mijn leven zegt waarschijnlijk heel veel over die van jezelf. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Eleveldski +607
    woensdag 23 mei 2018 om 15:48
    Likes zijn kut!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    woensdag 23 mei 2018 om 16:32
    Daar wil je er niet 1 van hebben.. ;)
    Vind ik leuk
    Eleveldski +607
    woensdag 23 mei 2018 om 18:40
    Ik hoef geen likes nee ;-)
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    woensdag 23 mei 2018 om 18:42
    Bedoelde meer het laatste woord.. ;(
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +499
    donderdag 24 mei 2018 om 00:29
    Ik ga je stiekem toch 1 like geven
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:09
    Hij is de Mario van Ajax. Twee pannenkoeken die niks toevoegen hier.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2896
    woensdag 23 mei 2018 om 16:34
    Ik voel mij genegeerd met mijn weinige likes. 😩
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:12
    Al die Likes vormen slechts een getal. Kijk bijvoorbeeld naar mij, ik heb niets om mee te pronken! Maar toch kom ik even buurten met deze wijze uitspraak.
    Vind ik leuk
    M.Bombarda +1655
    woensdag 23 mei 2018 om 17:20
    Gezellig dat je even kwam buurten :)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:34
    Tsja je moet ergens blij van worden na 4 jaar
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2462
    woensdag 23 mei 2018 om 12:51
    En dat zegt een NAC-supporter? Man ga terug je mand in.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:58
    Ben best tevreden met promotie en daarna 14e...ik zie een stijgende tegenover een dalende lijn..jantje lacht jantje huilt
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2462
    woensdag 23 mei 2018 om 14:37
    Poe zeg! Dat is wel een polonaise waard inderdaad!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    woensdag 23 mei 2018 om 16:34
    Welke drugs gebruik jij? 2de, 2de, 2de en nog eens 2de waar haal jij die dalende lijn vandaan dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:14
    Ah jeetje van 1 wij zijn Ajax wij zijn de beste naar 2 2 2 2
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    woensdag 23 mei 2018 om 17:56
    Als je uitgeluld bent kan je het er beter bij laten, dit staat zielig.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:35
    Kijk jij begrijpt het maat!

    En die haters maar haten
    Vind ik leuk
    Pilsje +154
    woensdag 23 mei 2018 om 12:53
    Daarom wil deze ras ajacied ook weg hahahah
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    woensdag 23 mei 2018 om 13:29
    Hahah je bent waarschijnlijk niet eens een Ajacied, maar zo’n kereltje die grappig probeert te zijn door zich vervelend te gaan gedragen en zich voor te doen als iets of iemand anders dan zichzelf.
    Begin je nu wel een beetje irritant te vinden pik, ga wat nuttigs doen ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:28
    Wel of niet voor ajax, ik vind je berichten prachtig hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:35
    Thanks kerel
    Vind ik leuk
    El Cazador +4418
    woensdag 23 mei 2018 om 12:34
    Mooiste bericht zou zijn: Matthijs de Ligt blijft nog een jaar in de JC arena!!!!
    Vind ik leuk
    2cents +47200
    woensdag 23 mei 2018 om 13:25
    Gisteren bij Fox zei hij dat hij dacht nog niet klaar te zijn bij Ajax. Z’n eigen uitspraken staan dus haaks op al die verhalen waar hij het hierboven over heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:34
    Dit artikel hebben we niets aan!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:39
    Dus we kunnen onze mening hierover hebben maar de Ligt leest het toch niet!...;-)
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    woensdag 23 mei 2018 om 12:40
    Tot nu toe nog niets .
    De ligt wil wel heel graag en snel weg.
    Vind ik leuk
    2cents +47200
    woensdag 23 mei 2018 om 13:25
    Zelf zegt hij wat anders.
    Vind ik leuk
    Pimman +671
    woensdag 23 mei 2018 om 12:45
    Hij heeft gelijk..ik kijk lees ook alleen de serieuze artikelen... het is nog wachten op eerste.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3882
    woensdag 23 mei 2018 om 12:46
    Voor de buhne, nee hoor er is allemaal niets van waar, ik weet nog of ik vertrek of niet. Zouden er mensen zijn die het geloven?
    Vind ik leuk
    remakil +4317
    woensdag 23 mei 2018 om 12:56
    Nee, echt... het is zo’n onzin! Ik ga niet weg nu, ga op vakantie rustig nadenken en alles op een rijtje zetten. Ben echt niet bezig met weggaan... dat doet mijn zaakwaarnemer wel.
    Vind ik leuk
    Ramon89 +97
    woensdag 23 mei 2018 om 13:02
    Ik neem aan dat hij wel snapt dat als hij wel weg gaat niemand zijn uitspraken nog serieus neemt?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:08
    Hij zegt niet dat hij niet gaat
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21074
    woensdag 23 mei 2018 om 13:08
    Matthijs moet je eens kluivertprimeur.nl proberen.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 16:04
    Sukkeltje..
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:19
    Ik gun Matthijs echt een top toekomst, alleen nog een 2 jaar bij ajax please !!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:27
    Ik spreek hem regelmatig en hij vertelde mij dat hij Voetbalprimeur als eerste heeft verwijderd.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    woensdag 23 mei 2018 om 14:12
    Topclubs volgen wel honderden spelers, VP-ajax en Ajax zelf maken overal groot nieuws van.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +533
    woensdag 23 mei 2018 om 14:28
    Zaterdag spreek ik mijn bron.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:12
    Waarom moeten er bij voetbal transfers altijd van die duistere makelaars op duiken? Mathijs en zijn ouders zijn slim genoeg om die zaken te regelen ,en Barry is een uitstekende adviseur met beide benen op de grond.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 01:38
    De ligt heeft zeker gelijk het zijn ook maar speculaties waar geen flikker van klopt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Ligt verwijdert voetbalapps van telefoon: 'Echt lachwekkend soms'