'Ik zou meekunnen bij een Eredivisie-middenmoter, maar ben daar niet klaar voor'

    'Ik zou meekunnen bij een Eredivisie-middenmoter, maar ben daar niet klaar voor'

    woensdag 23 mei 2018 om 17:20

    Royston Drenthe overweegt niet om terug te keren in de voetballerij. De 31-jarige ex-prof kan naar eigen zeggen mee bij een middenmotor in de Eredivisie, maar kiest daar bewust niet voor.

    "Het is niet zo dat ik in een fase zit dat ik me op een ding wil focussen, dat ik mezelf aan ga bieden en stage ga lopen in de hoop dat ik daar mag voetballen", zegt Drenthe bij Andy in de Auto. "De kwaliteiten zijn er. Dat heb ik laatst ook weer kunnen zien in een oefenwedstrijd met de Suriprofs tegen Fortuna Sittard."

    "Er spelen veel behendige jongens bij Fortuna. Die stop je niet zomaar af als je daar niet de kwaliteiten voor hebt. Ik zou vast meekunnen bij een leuke Eredivisie-middenmoter, maar dan moet ik me daarop focussen en ik weet niet of ik daar klaar voor ben."

    Drenthe probeert dat uit te leggen. "Het is een hele switch in m'n leven. Ik weet ook niet of het mij de gelukkige man gaat maken die ik nu ben. Ik ben als voetballer heel gelukkig geweest, maar de laatste jaren was ik niet de gelukkige man die ik hoorde te zijn."

    Poll

    Past Drenthe bij een subtopper uit de Eredivisie?

    (1853 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 23 mei 2018 om 17:22
    Stop maar 17 km voor Arnhem.Niet over de Waalbrug komen aub.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:40
    Bestaat jou leven alleen maar uit dit.?
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:40
    Ik geef een sneer knakkertje, jij gaat schelden met het k woord en dan verwijderen.Dat noemen wij angsthaasjes.
    Verder ben ik klaar met je.De helft van je reacties zijn sowieso niet te ontcijferen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:23
    Hij is hartstikke fit. Gaat weer veel naar de sportschool. Ik denk ook wel dat hij de subtop zeker aankan. Iets als feyenoord. (Grapjeeee Feyenoorders (; voordat er een paar weer helemaal gek worde hahah)
    Maar ik denk dat Emmen beter voor hem zou zijn.
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    woensdag 23 mei 2018 om 17:32
    Ook hier aan het trollen.
    Oh ja het is geen Ajax topic.
    Stumper.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:33
    Zucht.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:35
    Als je Emmen als subtopper ziet zit je er aardig naast
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:36
    Daarom zeg ik ook 'Maar ik denk dat Emmen beter voor hem zou zin om te starten' inplaats van een subtopper.

    Maar goed ik had het ook niet goe neergezet, no problemos
    Vind ik leuk
    meinema +1028
    woensdag 23 mei 2018 om 17:37
    Gvd doe normaal joh! Praat zo over je eigen club man! ( :). )
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:38
    Als ik dat zou doen dan ben ik over 1 maand nog niet klaar ;) ahha
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 23 mei 2018 om 17:38
    Omdat de waarheid pijnlijk is. Als je naar de behaalde punten kijkt kan het niet duidelijker. PSV en Ajax zijn de top, AZ en Feyenoord de subtop en daaronder begint de middenmoot.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5675
    woensdag 23 mei 2018 om 17:48
    Als je naar de prijzen kijkt dan?

    4 jaar droogte begint een beetje Rotterdamse vormen aan te nemen ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 23 mei 2018 om 18:02
    Ja allemaal waar, en afgelopen seizoen was Feyenoord subtop. Heb ik gelijk of niet?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5675
    woensdag 23 mei 2018 om 18:19
    Goed was het inderdaad niet, verre van zelfs.... Maar kijkend waar Feyenoord vandaan komt, 7 jaar geleden lag mijn club op sterven na dood, nu worden er prijzen gepakt en zelfs een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    woensdag 23 mei 2018 om 17:51
    Ja echt waar lolbroek
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 23 mei 2018 om 18:04
    Dank voor de bevestiging.
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +291
    woensdag 23 mei 2018 om 18:00
    Ajax topclub laat me niet lachen Ajax is een beursgenoteerde club meer niet waar zijn jullie prijzen de laatste 5 jaar dan met je top club. Nee helaas Ajax is een subtobber.
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 23 mei 2018 om 18:03
    Kijk maar naar de eindstand en de onderlinge verschillen in punten. Valt geen spelt tussen te krijgen. Feyenoord was afgelopen seizoen subtop.
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +291
    donderdag 24 mei 2018 om 06:33
    Kijk naar wat er 5jaar achter elkaar aan prijzen binnen komen Ajax 0.0%
    Daar gaat het toch om een prijs ga dan niet slap zitten te ouwehoeren over wij staan boven jullie. Pakte jullie een titel beker of schaal de afgelopen 5 jaar nee. Dus geen prijs dus ben je geen topper. .Uit

    PSV feyenoord Ajax zijn tob clubs klaar. Maar op basis van prijzen sorry maar wie pakte de laatste grote prijs effe denken ....... oja de Europa cup feyenoord........
    Dus dan ben je toch een topclub .......
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:36
    Ach Feyenoord heeft 1 ajax aandeel dus Feyenoord is voor een deel eigenaar van Ajax
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +291
    donderdag 24 mei 2018 om 06:40
    Ja die 4 feyenoord vlaggen op de hoeken van de jc arena. Die de grond mee zijn ingegaan tijdens het heien. Zijn ze nie blij mee was een mooi moment als ik er aan terug denk. Een geweldig aandeel ....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:32
    Nee hij is te goed denk ik, meer iets voor jullie? ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +9561
    woensdag 23 mei 2018 om 17:25
    Het ergste is dat hij dit ook nog meent op basis van dat oefenwedstrijdje waar Fortuna (ook (nog) geen middenmoter eredivisie) geen zin meer in had. Hij heeft de kwaliteiten daarvoor gehad ja, maar natuurlijk nu niet meer.
    Vind ik leuk
    Leonski +57
    woensdag 23 mei 2018 om 17:25
    Wedstrijd fit is wel anders dan sportschool fit.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:27
    Als je die workouts hebt gezien, ik doe het ook af en toe waar hij gecoached wordt door een top prof. Dan is hij makkelijk 90 min fit.
    Zijn heel intensief en goed voor je conditie ook
    Vind ik leuk
    Romario9 +9441
    woensdag 23 mei 2018 om 17:29
    Jij snapt het niet helemaal...
    Vind ik leuk
    Leonski +57
    woensdag 23 mei 2018 om 17:32
    Snap ik, hij kan zelfs 120 min aan, maar handelingssnelheid valt het vaak tegen om weer op top niveau te komen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    woensdag 23 mei 2018 om 18:44
    Ik vergelijk wedstrijdfit altijd met seks.

    Je kan nog zo vaak oefenen met masturberen, als het een lekker wijf is, ben je toch zo klaar...

    Je kan trainen wat je wil, maar op een training is er altijd een andere focus dan met wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9441
    woensdag 23 mei 2018 om 17:28
    Andy vd Meyde en Royston Drenthe... als je het iq van die twee optelt zit je waarschijnlijk nog steeds onder de 100.
    Vind ik leuk
    Senna +6331
    woensdag 23 mei 2018 om 17:33
    Die vent lult maar wat .laat gaan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21457
    woensdag 23 mei 2018 om 17:28
    Leuk voor Utrecht! Jong Utrecht welteverstaan.
    Vind ik leuk
    14forever +7963
    woensdag 23 mei 2018 om 17:32
    Heerenveen ,pec, ado, heracles etc, zou hij toch wel aankunnen.
    Vind ik leuk
    R3knoj +94
    woensdag 23 mei 2018 om 17:37
    Ikzelf zou een uitstekende bankzitter kunnen zijn bij elke topclub in Europa.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2570
    woensdag 23 mei 2018 om 17:38
    Ondanks het geit dat deze jongen een karikatuur van zichzelf is, kan hij wel makkelijk mee in de Eredivisie. Als hij fit is, wil ik nog we eens zien welke spelers hem kapot krijgen op het veld.

    Hij heeft echter al z'n kans vergooid en niemand neemt hem serieus. Diep in z'n hart wil hij wel, maar weer ook dat niemand hem wil
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:41
    Als ie zo voetbalt als ie praat
    Is het voor geen ene club n aanwinst
    Vind ik leuk
    DeNelis +128
    woensdag 23 mei 2018 om 17:45
    Mooi hoe het leven kan lopen. Samen met Drenthe bij Feyenoord "weggestuurd", maar hij heeft het mooi geflikt tot Real M. en ik mag zo nu dan schitteren in de kelderklasse. Heerlijk zeg!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78305
    woensdag 23 mei 2018 om 17:53
    Middenmotor? *Middenmoter.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:37
    Hij weet niet beter. Wat het ook is wat hij gebruikt heeft het moet wel heel sterk spul zijn als Royston Drenthe ervan gaat zeggen dat hij mee kan bij een middenmoter van de eredivisie. :)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25728
    woensdag 23 mei 2018 om 18:41
    Min klassieker heeft wel een middenmotor.
    Vind ik leuk
    raoul88 +610
    woensdag 23 mei 2018 om 17:53
    Kom lekker naar ADO, lekker naast Beugelsdijk!!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:53
    Deze gast evalueert zijn kwaliteiten aan de hand van een vriendschappelijke wedstrijd van Suriprofs tegen Fortuna Sittard...
    Vind ik leuk
    DonQuichot +336
    woensdag 23 mei 2018 om 18:01
    Het rappen blijkt toch zijn roeping niet te zijn!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    woensdag 23 mei 2018 om 18:14
    Drenthe bij Andy in de auto ....... tezamen een IQ van 0,1
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25728
    woensdag 23 mei 2018 om 18:40
    Zullen de matten wel vol gescheten zijn....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 18:18
    Ik zou ook makkelijk meekunnen bij de top van Spanje!

    Maar ik ben er helaas nog niet klaar voor.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25728
    woensdag 23 mei 2018 om 18:40
    Eeuwig zonde....
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 21:40
    Als je nog een zaakwaarnemer nodig hebt......
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25728
    woensdag 23 mei 2018 om 18:39
    Roy-stond.... is verleden tijd.... net als je leven als voetballer.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 19:13
    Emmen zou leuk zijn hahah
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +39
    woensdag 23 mei 2018 om 21:17
    Leuke speler voor Roda
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 00:14
    'Ik kan mee met een subtopper, maar ben er niet klaar voor....' Tja..
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 08:19
    Geen profclub wilt je hebben want je gedraagd je niet professioneel ! Toen je bij Feyenoord speelde zag ik veel potentie en vond ik je geweldig. Daarna heb je aangetoond jezelf niet te kunnen profileren als prof. Je gedrag buiten de velden is arrogant, irritant en fout. Echter aan je voetballende kwaliteiten ligt het niet. Vanuit Een kansarm gezin, zulke kansen krijgen en vergooien, vind ik schaamteloos een zeer onprofessioneel. Je ging liever met je homeboys "rappen" waar je tot op heden geen enkele kwaliteit in hebt. Een prof in het veld en ook een prof buiten het veld..Bijvoorbeeld het goede voorbeeld en een sprankje hoop kunnen geven voor kans arme jongeren. Weet je: Je wilde haren had je 15 jaar eerder moeten verliezen.