Van Geel deelt Feyenoord-contract uit: We geven hem de kans

    Van Geel deelt Feyenoord-contract uit: "We geven hem de kans"

    donderdag 24 mei 2018 om 12:30

    Feyenoord heeft Jaron Vicario vastgelegd. De achttienjarige aanvaller signeerde donderdagochtend zijn eerste profcontract in Rotterdam-Zuid. Daar is hij blij mee.

    Vicario speelt bij Feyenoord O19 en heeft van technisch directeur Martin van Geel een contract voor een jaar gekregen. Er is een optie om met een jaar te verlengen. "Ik ben ontzettend blij dat ik een contract heb mogen tekenen bij de mooiste club van Nederland", vertelt de jongeling op de clubsite van Feyenoord.

    "Dit contract is een grote stimulans voor me en tegelijkertijd besef ik ook dat ik me moet blijven ontwikkelen, want ik ben er nog lang niet. Ik zal mijn best blijven doen, zodat ik hopelijk over een paar jaar in De Kuip kan gaan spelen."

    Vicario speelt pas sinds de zomer van 2016 bij Feyenoord. Hij werd overgenomen van VV Spijkenisse, een partnerclub van Feyenoord. Van Geel: "Ondanks het relatief korte tijdsbestek dat Jaron in onze opleiding zit, heeft hij zich goed ontwikkeld. Dit contract heeft hij dus helemaal zelf afgedwongen. We geven hem de kans om door te groeien in de Beloften volgend seizoen, met hopelijk De Kuip als eindstation voor hem."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    _Mark +836
    donderdag 24 mei 2018 om 12:34
    Ben bang dat deze in het rijtje: Sleegers, Schuurman, Hamer, Verdonk gaat komen, maar ik hoop dat hij het tegendeel bewijst.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 24 mei 2018 om 12:36
    Die werden allemaal bestempelt als toptalent dus liever dit dan kan t alleen meevallen
    Vind ik leuk
    WTSGD +1349
    donderdag 24 mei 2018 om 15:39
    Is opvulling voor Jong Feyenoord. Gaat zeer wss nooit Feyenoord 1 halen
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6929
    donderdag 24 mei 2018 om 12:34
    Gaaf dat een talent er een keer voor kiest om in NL te blijven ipv direct de deur achter zich dicht te trekken voor een avontuur in het buitenland.
    Chapeau Martin!
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:36
    Hij heeft op zijn 18e pas zijn eerste profcontract gekregen, en slechts voor 2 jaar. Ik denk, met alle respect, niet dat de buitenlandse top op hem zit te wachten.
    Vind ik leuk
    knapzak +1407
    donderdag 24 mei 2018 om 12:40
    ik ben bang dat dat tegenwoordig voor heel veel nederlandse spelers geldt op mathijs de ligt na dan
    dat is op dit moment de enige nederlandse speler onder de 20 , die in aanmerking komt voor de top , daar mag ajax trots op zijn
    helaas slaan sommige supporters daarin door
    Vind ik leuk
    Kramertje +901
    donderdag 24 mei 2018 om 13:42
    soms kan het ineens snel gaan

    scouten is vaak een moment opname (er zijn ook genoeg spelers in de eredivisie waar ik me afvraag hoe ze zover zijn gekomen
    (kunnen er soms helemaal niets van.
    Vind ik leuk
    soplul +3307
    donderdag 24 mei 2018 om 12:39
    Kort contract niet meer dan logisch als ze 'm pas op zijn 16e bij de amateurs hebben weggeplukt.
    Je hebt niet al de hele ontwikkeling doorgemaakt van zo'n jongen.

    Maar in die 2 jaar toch al genoeg stappen gezet kennelijk om een contract te verdienen.
    Dus wie weet.
    Vind ik leuk
    mike.az +598
    donderdag 24 mei 2018 om 12:39
    Spreekt in ieder geval wel veel vertrouwen uit dit contract.......
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6095
    donderdag 24 mei 2018 om 12:47
    Speelt krap 2 jaar bi Feyenoord, is van o18 doorgestroomd naar o19 en heeft ook nog blessureleed gekend in de vorm van een scheurtje in een kruisband. Best begrijpelijk een contract voor 2 jaar
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31444
    donderdag 24 mei 2018 om 12:40
    Wijze woorden.

    Veel succes.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15659
    donderdag 24 mei 2018 om 12:58
    Wederom de bevestiging dat Feyenoord de mooiste cub is met de mooiste prijzen!
    Vind ik leuk
    Bart078 +14
    donderdag 24 mei 2018 om 14:35
    misschien een optie om hem in Dordrecht te stallen voor een jaartje net zoals Hamer die heeft zich daar ook mooi in de kijker gespeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:07
    Volgend seizoen start Feyenoord met veel jeugd of komen er nog aankopen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Geel deelt Feyenoord-contract uit: "We geven hem de kans"