'United troeft City af en betaalt 50 miljoen voor middenvelder; Arnautovic plan B'

    'United troeft City af en betaalt 50 miljoen voor middenvelder; Arnautovic plan B'

    donderdag 24 mei 2018 om 13:11

    Manchester United is dicht bij het aantrekken van Fred. De onderhandelingen met Shakhtar Donetsk zijn in een vergevorderd stadium.

    Dat wordt in Italië gemeld door Gianluca Di Marzio en in Engeland door Sky Sports en The Guardian. Die media melden dat een transfer aanstaande is. Sky Sports weet dat United United Fred nog vóór het WK wil presenteren. Manchester City wilde Fred in januari halen als vervanger van Fernandinho, maar nu lijkt de grote aartsrivaal er met de 25-jarige middenvelder vandoor te gaan.

    Sky Sports meldt niet welk bedrag er gemoeid is met de transfer. Di Marzio meldt dat wél: Manchester United betaalt naar verluidt vijftig miljoen euro om Fred naar de Premier League te halen. Naast Fred is de club volgens Di Marzio ook geïnteresseerd in Mario Mandzukic. Mocht de spits van Juventus niet haalbaar zijn, dan geldt Marko Arnautovic (West Ham United, voormalig FC Twente) als alternatief.

    United hoopt zich deze zomer ook nog te versterken met Sergej Milinkovic-Savíc, maar de club voelt er op dit moment niet veel voor om honderd miljoen euro te betalen voor de sensatie van SS Lazio.

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3499
    donderdag 24 mei 2018 om 13:14
    Een spits die Fernandinho moest vervangen? Wordt Jorgenson dan keeper van Newcastle?
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    donderdag 24 mei 2018 om 13:28
    Fred is een middenvelder....

    City wilde hem alleen in Januari en is sindsdien niet meer in hem geïnteresseerd en wilt Jorginho
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2352
    donderdag 24 mei 2018 om 13:39
    Spreek je deze Fred ook uit als Fretsj?
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    donderdag 24 mei 2018 om 14:15
    Nee. Als Fredj. Ik ben bloedserieus.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2352
    donderdag 24 mei 2018 om 14:17
    Oke thanks
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3499
    donderdag 24 mei 2018 om 13:43
    Ik weet ook wel dat Fred een middenvelder is, maar hier staat dat hij een spits is
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    donderdag 24 mei 2018 om 13:54
    Lees nog maar eens. Er staat nergens hier dat het een spits is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:11
    Hahah waar staat dat dan?
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 24 mei 2018 om 13:42
    Dit is niet de Fred die in de wk halve finale 4 achtereenvolgende balcontacten had n de eerste helft tegen Duitsland. 4 Aftrappen.
    Vind ik leuk
    Koeien +2081
    donderdag 24 mei 2018 om 13:17
    [s]Dan halen ze Fred, terwijl in die competitie er 1 aanvaller er echt bovenuit steekt en dat is Promes.

    Dan moet Quincy toch ook wel zo'n stap kunnen maken lijkt me.[/s]

    En gefeliciteerd Moeke, weer een gevestigde speler die na een paar jaar niks meer oplevert voor Utd. Zodra Moeke weg is zakt dat hele team van veroudering en derving uitelkaar.

    Edit: mijn Oekraïense collega's zullen me nu wel willen villen. Bedankt Juve!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3499
    donderdag 24 mei 2018 om 13:20
    Rusland en Oekraïne hebben allebei een verschillende competitie ;)
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    donderdag 24 mei 2018 om 13:23
    Promes speelt in Rusland haha
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3059
    donderdag 24 mei 2018 om 15:22
    Promes naar City zou wel leuk zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    donderdag 24 mei 2018 om 13:18
    Wat moet United met Arnautovic?
    Vind ik leuk
    The Iceman +4586
    donderdag 24 mei 2018 om 13:53
    Goedkope rip-off van Zlatan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    donderdag 24 mei 2018 om 13:55
    Wel een hele slechte rip-off.
    Hij kan dat niveau nooit aan..
    Vind ik leuk
    The Iceman +4586
    donderdag 24 mei 2018 om 13:58
    Dat sowieso, maar de stoere uitstraling heeft hij wel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    donderdag 24 mei 2018 om 13:59
    Dat is zo, maar dat soort jongens heb je in de 5e klasse ook wel :p
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    donderdag 24 mei 2018 om 14:00
    En dat is wat telt! :D
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 24 mei 2018 om 13:54
    Dat zat ik me al bij zijn transfers naar Stoke en WHU af te vragen.
    Nep-ibrahimovic
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    donderdag 24 mei 2018 om 13:57
    Ja, maar WHU is niet een van se rijkste clubs van Europa.
    En hun ambitie is niet om weer een van de grootsten te worden.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 24 mei 2018 om 13:59
    Iedere zichzelf serieus nemende ploeg loopt toch de deur van Arnautovic voorbij?
    Of je nou wel of niet top van europa wil bestormen.

    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    donderdag 24 mei 2018 om 14:00
    Dat lijkt me wel.
    Al is er natuurlijk een niveau waar hij een van de besten zou zijn. Dan snap ik het weer wel.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 24 mei 2018 om 14:02
    Typisch zo'n gast wiens reputatie van geweldig talent hem iedere keer weer ergens een veel te dik contract oplevert.
    Maar aan het eind van de rit, presteert ie nergens.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18901
    donderdag 24 mei 2018 om 14:04
    11 goals in de PL is ook niet dramatisch dacht ik.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    donderdag 24 mei 2018 om 14:17
    Op het eerste gezicht niet, nee.
    Purple patch in december\half januari met 6 goals helpt wel.
    Maar dat waren dan ook pas zijn eerste goals in dit seizoen.

    Bij Stoke heeft ie er ook wel eens 11 gemaakt in een seizoen. Maar ook wel eens 1 in net zoveel minuten.
    En dat bedoel ik dus, speler met ieder seizoen een periode waarin alles lukt en dat onthouden de mensen.

    Dat ie ook nog wel eens een potje mist...:
    https://gyazo.com/c170a138d15eab31029bfadc8c491d8a wordt vergeten.



    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:18
    Fred is een middenvelder hoor!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vato75 +1778
    donderdag 24 mei 2018 om 13:41
    Die zijn in de war met die andere Fred dat is een spits maar die is geloof ik 36 of 37
    Vind ik leuk
    pos +7536
    donderdag 24 mei 2018 om 13:18
    Mandzukic en Arnautovic. Ja hoor vast.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9131
    donderdag 24 mei 2018 om 13:21
    Met alle respect voor spelers als Arnautovic en Mandzukic hoor , maar dat zijn geen versterkingen voor United.. Die gaan je niet aan een kampioenschap helpen. Als United met dit soort spelers op de proppen komt wordt Manchester volgend seizoen weer gedomineerd door het blauwe gedeelte.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    donderdag 24 mei 2018 om 13:24
    Nou mandzukic vind ik toch wel een speler die je er bij kunt hebben hij werkt kei en kei hard en is altijd bloed irritant voor de tegen speler
    Vind ik leuk
    Sil95 +9131
    donderdag 24 mei 2018 om 13:31
    Slecht is hij zeker niet! Heeft het bij al zijn clubs redelijk tot goed gedaan. Werkt inderdaad ongelooflijk hard en is een speler die alles uit de kast trekt om een wedstrijd te winnen. Maar is het een speler van absolute buitencategorie? Dan zeg ik nee. Het is niet voor niets dat hij uiteindelijk bij Bayern en Atletico door een andere spits vervangen werd, wat overigens absoluut geen schande is.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    donderdag 24 mei 2018 om 14:35
    Nee oké maar de manier van spelen van man united zou die op dit moment wel passen haha
    Vind ik leuk
    Gavv +825
    donderdag 24 mei 2018 om 13:36
    ALS er enige waarheid achter zou zitten, dan gaat één van de twee gewoon doubloure zijn indien Lukaku eens niet kan spelen. Niet meer en niet minder.

    Verder zie ik het als bullshit aangezien Mourinho niet zolang geleden nog duidelijk zei dat hij een extra aanvallers meer nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    donderdag 24 mei 2018 om 14:17
    Mandzukic komt van links en Lukaki staat centraal.
    Vind ik leuk
    Gavv +825
    donderdag 24 mei 2018 om 15:36
    Maar toch hoofzakelijk als aanvaller gespeeld altijd. Bovendien heeft United al te veel spelers voor de linksvoor positie met Sanchez, Rashford en Martial.

    Zie er gewoon echt geen greintje waarheid achter zitten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1117
    donderdag 24 mei 2018 om 13:28
    Als dat rond zou komen heeft die mandzukic mooie clubs gehad. Bayern atletico madrid juventus en united.
    Vind ik leuk
    M.J. +193
    donderdag 24 mei 2018 om 13:45
    Nog een speler die bij ManU gaat mislukken door die kluns op de bank...
    Vind ik leuk
    CPP +578
    donderdag 24 mei 2018 om 14:07
    Goede actie van de zaakwaarnemer van Arnautovic om te zorgen dat dit een gerucht word. En alle media, VP voorop, nemen het klakkeloos over LOL
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Debeul +2
    donderdag 24 mei 2018 om 14:38
    Arnautovic, ?? Speler met het niveau jupiler vreselijk slechte voetballer
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:12
    Arnautovic.... Dan mogen ze alle auto's alvast wel extra tegen diefstal verzekeren...
    Vind ik leuk
    Cptn PSV +90
    donderdag 24 mei 2018 om 15:25
    Bayern, Atletico Madrid, Juve en nu misschien ook nog Manchester United. Geen slechte carriére voor die Mandzukic.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 16:24
    Arnautovic gaat nooit gebeuren
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 19:29
    Wat blijven clubs toch zien in die Arnautovic?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'United troeft City af en betaalt 50 miljoen voor middenvelder; Arnautovic plan B'