'City zet PSV in wachtkamer en wil clausule; zaterdag weer gesprek met Heerenveen'

    'City zet PSV in wachtkamer en wil clausule; zaterdag weer gesprek met Heerenveen'

    vrijdag 25 mei 2018 om 20:20

    PSV lijkt Angelino dit weekend nog niet te kunnen verwelkomen. Zowel de landskampioen als de Spaanse linksback is door Manchester City in de wachtkamer geplaatst.

    Het lijkt er wel op dat PSV en City een akkoord gaan bereiken over de transfersom, maar er is op dit moment nog een verschil tussen vraag en aanbod. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV wil voor vijf miljoen euro zakendoen, City hoopt op een hoger bedrag.

    Dat is nog niet alles, want de Premier League-kampioen wil naar verluidt ook een terugkoopgarantie. Daar wordt onder meer nog over gesproken, schrijft het ED. Een akkoord is er dus nog niet, maar wordt wel verwacht. Technisch manager Marcel Brands hoopt alles voor 1 juni af te ronden, de datum waarop hij officieel onder contract staat bij Everton.

    Dumfries
    Brands hervat komende zaterdag de gesprekken met sc Heerenveen over Denzel Dumfries. De rechtsback is op het moment met Jong Oranje in Zuid-Amerika en speelt vrijdagavond een oefenduel met Bolivia (22.00). Volgens de berichten heeft PSV vier miljoen op Dumfries geboden, maar mikt Heerenveen op een bedrag van rond de zeven miljoen. Dumfries zelf wil graag naar PSV.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18315
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:23
    Goed zo City. Maak er maar een last minute paniek aankoop van. Drijf de prijs maar lekker op. Brands heeft een deadline, jullie niet!
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:24
    zou er niks meer gekocht worden als brands weg is denk je?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:27
    Oh natuurlijk wel. Maar dit lijkt me nog een soort van prestige van Brands te zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:28
    valt wel mee denk ik , hij gaat niet koste wat kost in die laatste dagen gekke dingen doen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:32
    Lekker bij Everton binnenkomen en meteen kunnen zeggen dat je Ajax hebt kunnen aftroeven..

    Oh wat zal die glunderen daar..
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:49
    Waar troeft hij ajax mee af? Met de geloofwaardigheid van VP. Iets anders kan ik niet bedenken.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4861
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:06
    Waarmee?
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:45
    Domme reacties ... oh wacht je bent 020 ...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:28
    Iemand dom noemen en vervolgens de term 020 gebruiken.

    The irony
    Vind ik leuk
    035 +5144
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:32
    Das pas dom.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:35
    ik weet niet of iemand dit in de gaten heeft, maar ajax haalde een paar seizoenen geleden spelers op van 6 miljoen. nu een paar seizoenen verder heeft ajax er 1 opgehaald die bijna 10 mijoen kost en eentje die 8 miljoen kost. en deze spelers brengen wel degelijk rendement. over een paar seizoenen haalt ajax spelers op rond de 12 miljoen, en dat loopt alleen maar op, terwijl psv op het zelfde budget rondsukkelt. nu is Dumfries zels te duur.
    ajax is heel hard op weg om de Bayern van nederland te worden, en zal zo maar vanaf volgend seizoen kunnen zijn...

    en als kers op de taart is dat als er een speler verkocht word, het op loopt in de 20 miljoen of meer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    Kayzer +2716
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:03
    Brands legt over een week of 2 een slordige 17 miljoen op tafel voor Arias!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:43
    Nou Kayzer, dan moet Brands 11 spelers verkopen, en dan nog kom je niet aan die 17 miljoen...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    Kayzer +2716
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:53
    Everton heeft poen genoeg!!
    Vind ik leuk
    pietprecies +4193
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:57
    Nee want psv huurt liever of “koopt” met 80% doorverkoop percentage voor de verkopende club.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:09
    om er vervolgens mee kampioen te worden inderdaad.....
    Vind ik leuk
    pietprecies +4193
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:35
    We zullen het wel zien, probeer eerst de CL maar eens te halen
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:38
    we gaan een gooi doen
    Vind ik leuk
    pietprecies +4193
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:23
    Ik hoop oprecht dat psv de CL haalt, zal nog lastig zat zijn zeker omdat er het een en ander nog zal vertrekken maar ik moet ze wel nageven dat ze het ondanks beperkte middelen doorgaans aardig voor elkaar hebben.

    Oke met die financiele constructies zullen ze niet heel snel rijk worden en zo’n seizoen als vorig jaar zit er dan wel eens tussen maar ik denk dat ze wel kans maken en zo niet, dan heb je in elk geval groepsfase EL.

    Ik denk dat mijn cluppie de EL wel kan halen maar met die bak aan voorrondes die ze nog door moeten zou CL groepsfase halen een zelfde prestatie zijn als de EL finale halen maargoed, who knows :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:38
    Feyenoord met een fitte van Persie, zet PSV gewoon op de 3e plek...
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    zaterdag 26 mei 2018 om 16:19
    och jee daar hebben we er weer 1..... onder het mom van :

    https://www.youtube.com/watch?v=muD1r3qLkU8
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:46
    En wel goed mikken, joh...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:04
    Noem een speler bij PSV waar we slechts 20% van de transfersom mogen houden?

    En wij huren spelers die ons kampioen maken (Guardado 1e seizoen, Van Ginkel), was je jullie laatste huurlingen vergeten? Ene werd weggehoond door zijn eigen supporters (Traoré) en die 2 van Barca waren of geblesseerd of bakten er geen klootje van.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 03:00
    Wat nou kampioen gemaakt? Het is dat Ajax jullie het kampioenschap op een presenteerblaadje hebben gegeven, anders niet...
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    zondag 27 mei 2018 om 06:04
    Van Ginkels doelpunten en pingel specialiteit heeft daar niet aan meegeholpen?

    Guardado in zijn eerste seizoen, verreweg de beste van de eredivisie, hielp daar toen niet aan mee?

    We leven niet meer in oude tijden knul, het draait niet alleen om Ajax.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:18
    Het geld is al op nu.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:13
    das lullig voor je
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:15
    K heb money G.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:18
    Das mooi voor je Royston
    Vind ik leuk
    :O +4743
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:15
    Kinderachtige opmerking van die Pipo.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:23
    tip : aangezien dit nog wel een aantal weken zo doorgaat stel ik voor om pas weer een topic te maken als er iemand zijn krabbel zet onder een contract
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:25
    Als het net zo als met Kluivert en De Ligt gaat, zullen er nog veel topics volgen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:26
    tja dit is er ook weer zo 1 die kan je iedere dag weer een keer herhalen
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1481
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:03
    Zolang oa jij blijft reageren , blijft VP posten.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1999
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:44
    1 keer? Hier wordt dit tig keer per dag herhaald
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:23
    Ooh daar hoef je bij VP écht niet bang voor te zijn..
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:25
    ik ben nieuw hier dus ik dacht ik geef ff een tipje
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27179
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:38
    Dus je wilt het pas lezen als Cash hem op het laatste moment toch koopt? :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:08
    zou zo maar kunnen .... nu brands vertrekt word cash helemaal hopeloos en radeloos
    Vind ik leuk
    Pec010 +1935
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:48
    Zolang we allemaal blijven klikken en reageren gaat dat niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4193
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:59
    Daar ben ik het roerend mee eens, als ik VP zou moeten geloven dan zou Kluivert al bij 3 nieuwe clubs getekend hebben en zelfs Achahbar ook.
    Vind ik leuk
    Kayzer +2716
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:06
    We moeten toch kunnen speculeren en elkaar beetje kunnen opnaaien?
    Anders wordt het een saaie zomer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:34
    Dat zijn mijn teksten...hahsha...dat heb ik ook bij de aankopen van Ajax. Hahaha
    Vind ik leuk
    Dezeun +4347
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:27
    Jammer
    Vind ik leuk
    Altijd wat +113
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:31
    Deze 2 backs zouden bij psv echt niet misstaan. Angelino echt een goede voetballer. Ik zou het alleen maar toe juichen dat ie volgend jaar nog een jaar in Nederland is.
    Vind ik leuk
    Spudje81 +185
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:43
    Zou een koopje zijn voor psv als City dit accepteert. Deze jongen is in potentie veel meer waard over een paar jaar. Deze jongen gaat, als ie zich zo doorontwikkelt als ie heeft gedaan bij ons in Breda minimaal het driedubbele opleveren voor psv.
    Vind ik leuk
    Bullet +3012
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:11
    Als jij dat al zeker weet, waarom zou City dan akkoord gaan met een bedrag tussen de 7 en 10? Beetje dief van je eigen portemonnee als je al zeker weet dat hij 3x zoveel gaat opbrengen.
    Vind ik leuk
    Duh.. +1
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:05
    Misschien komt hij niet aan het voetballen toe bij MC, geen plek in het 1e. (lastig doorontwikkelen) Vandaar die terugkoop clausule misschien.
    Vind ik leuk
    Bullet +3012
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:41
    Maar er zijn meer clubs in Europa! Er zijn vast ook clubs die bereid zijn meer te betalen. En dat ook makkelijk kunnen. Daarbij, je kunt m ook alleen verhuren. Daar zou PSV ook akkoord mee gaan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5420
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:44
    Gewoon hoog inzetten. 5-8 miljoen zou voor een back een geweldig bedrag zijn, wat we voor een back misschien wel nooit meer gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1908
    vrijdag 25 mei 2018 om 20:50
    Dat gaat wel goedkomen. Goede aankopen. Beste linksback van afgelopen seizoen en de op een-na-beste rechtsback (beste was Arias). Mooie “afscheidscadeautjes” van Brands.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +866
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:02
    Ik vind die rechtsback van AZ iets beter ogen, hij heeft meer overzicht dan Dumfries. Zal waarschijnlijk wel een duurder prijskaartje hebben. Angelino vond ik ook de beste
    linksback
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:08
    Psv wil Dumfries, Heerenveen wil Lammers ..... lijkt me dat er veel mogelijk is.
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:15
    Daar gaat Psv weer City wil een terugkoopgarantie.Dus zoiets van Psv koopt hem voor 6 Miljoen exclusief premies en Psv moet hem over 2 jaar weer aan City verkopen voor 7 Miljoen.Zo word je dus nooit rijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:31
    Ajax is wel rijk, maar daar krijg je geen prijzen voor
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:33
    ja dat zal.Maar Ajax kan tenminste wel kopen wat ze willen zonder op de centen te letten.En zonder van die onnozele constructies te moeten doen.Verder heb ik niets met Ajax maar die gaan het roer binnenkort weer stevig in handen nemen.
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:43
    Nee hoor, die vissen in dezelfde vijver omdat spelers van naam niet naar de eredivisie komen. Dus ze hebben heel veel centjes maar komen ook uit bij spelers van 10 miljoen max.
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:47
    Dat klopt ,maar Ajax tikt die 10 miljoen zo af en hoeft geen constructies die je uiteindelijk geld kosten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:53
    dat denkje. Over een paar seizoenen haalt Ajax doelpunten machines op rond de 12 miljoen en dan 15 miljoen en ga zo maar door. Dan ben je niet te stoppen...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    Duh.. +1
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:10
    Onnozele constructies, mmm ben benieuwd in welke bocht Ajax zich gaat wringen. Gemeente Amsterdam wil de grond “de Toekomst” gaan gebruiken voor nieuwe woningen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:32
    Weet niet waar jij het over hebt,maar ik heb het over constructies met spelers waar je uiteindelijk niets aan overhoud.
    Vind ik leuk
    JOJO +1708
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:41
    Een dergelijke optie had Chelsea ook op Bruma. Ik meen voor 6 miljn. Die verliep na een tijdje, waarna Bruma een nieuw contract tekende. Later ging hij voor 11,5 miljn naar Duitsland.
    Vind ik leuk
    ay42 +721
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:59
    Dat slaat nergens op dan kan je hem evengoed huren. Echt even nadenken voordat je iets post waarom zou iemand zo'n deal sluiten??

    Ik zou denken rond de 15-20m terugkoop.
    Vind ik leuk
    Caniggia +841
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:51
    Ja dat vraag ik me ook af ,maar Psv kan blijkbaar alleen maar zulke deals maken.Waar ze er zelf enorm bij inschieten of in elk geval niets verdienen.Nu is Brenet al weg voor een fooi, Arias gaat dezelfde weg en er zal ook nog wel een deel naar zijn oude club gaan.Dus hou je per saldo weer niets over.Want voor 10 miljoen hebben ze geen 2 nieuwe Rechtsachter spelers.Kortom dit kost weer geld.
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:19
    Hebben ze nóg een parkeerplaats om te verkopen??
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5193
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:29
    Bij terugkoopgarantie de transfersom wel even op de 3 voudige waarde leggen, waarvoor je hem koopt, anders zit je hem voor een hongerloontje op te leiden en kun je hem beter goedkoop huren.
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:52
    City brands weer te wachten op een linksback da's niet zijn favoriete positie om spelers voor aan te kopen.
    Vind ik leuk
    Rsp5 +236
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:53
    Nu Bruma nog terughalen en de verdediging is weer op orde
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1666
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:29
    Denk dat dit een truc is en Brands hem mooi naar Everton haalt!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    ay42 +721
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:03
    Die zitten echt niet te wachten op een linksback die het 1 seizoen goed heeft gedaan bij NAC. Die tellen zo 20-30m neer voor een linksback met een grotere reputatie
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:44
    Dit is handel in spelers.
    Normaal koopt een club spelers voor zijn team.
    Maar dit is gewoon om geld te verdienen.
    Hier moet de internationale bond iets aan doen.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:05
    Als ze net zo goed zijn als die luckassen pffff
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    zaterdag 26 mei 2018 om 00:37
    Een leuke spelertje die Angelino.
    Vind ik leuk
    Soeplul +0
    zaterdag 26 mei 2018 om 04:17
    5 miljoen voor Dumfries is een schijntje. Dubbel en dwars waard door z'n fysiek en karakter. Angelino gooit hoogstwaarschijnlijk alleen hoge ogen in de Eredivisie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'City zet PSV in wachtkamer en wil clausule; zaterdag weer gesprek met Heerenveen'