'De Jong is transferprioriteit nummer een, daarna Guidetti; Dost niet haalbaar'

'De Jong is transferprioriteit nummer een, daarna Guidetti; Dost niet haalbaar'

Gepubliceerd: zaterdag 26 mei 2018 om 10:14za 26-05-2018 om 10:14

Naast Luuk de Jong staat ook John Guidetti op het lijstje van Club America. De Mexicaanse club is druk op zoek naar een versterking voor de spitspositie voor komend seizoen. Club America wilde ook Bas Dost, maar die lijkt niet haalbaar.

Naar verluidt is Luuk de Jong transferdoelwit nummer een, maar mocht de spits van PSV om wat voor reden niet haalbaar zijn, dan wordt er doorgeschakeld naar Guidetti. Dat melden diverse Mexicaanse media, waaronder Record. Guidetti, ex-Feyenoord, staat momenteel onder contract bij Celta de Vigo, maar die club heeft hem de tweede helft van het afgelopen seizoen verhuurd aan Deportivo Alavés. Daar kwam hij in zeventien wedstrijden tot drie doelpunten.

Volgens Record heeft Club America contact gezocht met De Jong, Dost en Guidetti. Dost is in een eerder stadium al gecontacteerd. Hij heeft verreweg de beste statistieken, maar lijkt niet haalbaar voor de Mexicaanse topclub. Club America is doorgeschakeld naar De Jong. Volgens de berichten is de PSV-spits afgelopen week in Mexico geweest voor een rondleiding bij Club America. Het is niet bekend wat nu de status is.

Record schrijft ook dat het mogelijk is dat Club America niet in zee gaat met een Europeaan, maar voor versterkingen rond gaat kijken in Zuid-Amerika. De club wil de selectie nog voor de start van het nieuwe seizoen rond hebben.

Poll

Wat is de beste optie?

(1421 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 26 mei 2018 om 10:19
Luuk verkopen en doorschakelen naar Janssen
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
zaterdag 26 mei 2018 om 10:24
Janssen zou idd een goede optie zijn voor PSV. Als hij het dan goed doet kan die mooi weer een beetje vertrouwen kweken en wie weet heb je er dan nog wat aan in oranje.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 10:35
Precies dacht ik ook al
Vind ik leuk
pietprecies +11729
zaterdag 26 mei 2018 om 12:26
Zou voor psv de gedroomde versterking zijn, voordat ik hier afgeschoten ga worden, het is een leuke spits die in het buitenland geen potten kon breken maar dat is juist voor psv een succesformule.

Verder vind ik Janssen niet heel bijzonder maar in de Europese marge kan hij vast wel iets en wie weet laat hij het zien.
Vind ik leuk
Bizzy +23378
zaterdag 26 mei 2018 om 14:59
Jansen aub niet. Zie liever dan Fran Sol komen naar Psv.
Vind ik leuk
Always PSV +16970
zaterdag 26 mei 2018 om 10:24
Wil eerst Romero aan het werk zien. Malen , ook al is het meer een buitenspeler, zou ook een optie kunnen zijn. De jeugd moet ook een kans krijgen.
Vind ik leuk
Pimman +10322
zaterdag 26 mei 2018 om 10:29
Beste Always PSV volgens mij moeten ze die Sam Lammers een kans geven.. groeten van een Ajacied..
Vind ik leuk
Always PSV +16970
zaterdag 26 mei 2018 om 10:50
Lammers heeft al verschillende keren zijn opwachting gemaakt. Daarin maakte hij niet altijd de beste indruk. Het lijkt me echt zinvol om voor een verhuur te kiezen zodat hij wekelijks kan spelen. Heerenveen is een goede optie, mocht hij daar niet slagen dan heeft hij bij PSV niets te zoeken. Malen, Gudmundsson, Rosario en Mauro kunnen me veel meer bekoren.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 10:34
Ze gaan niet zomaar Lammers verhuren dus er moet wel wat bij komen. En Romero die gaat er ook echt wel komen maar je moet hem langzaam brengen iig
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 10:28
Lijkt me een prima alternatief, ook goed voor zijn ontwikkeling richting het Nederlands elftal. Ben bang dat hij te duur zal blijken, zelfs in een huur constructie. Maar wie weet heeft Levy nog trek in een vriendendienst...
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 10:47
Ga weg met die niksnut.
Zwaar overschatten speler.
Heeft 1 goed seizoen gedraaid bij az .
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 11:26
Heb je het tegen mij gozer?
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 12:18
Zou zeker niet verkeerd zijn.
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
zaterdag 26 mei 2018 om 16:38
zonde centen ha ha
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
zaterdag 26 mei 2018 om 16:43
je krijg 5 miljoen voor de jong als je hem kan slijten aan een club! en Janssen kost 15.000.000 miljoen!! zal wel lenen worden
Vind ik leuk
Morris +23891
zaterdag 26 mei 2018 om 10:25
Mexico.. Meeeexxxiiiihhhhhiiiiiiiiicooooo
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
zaterdag 26 mei 2018 om 11:10
Guidetti was toch een echte Feyenoorder? Waarom is hij nog steeds niet terug gekomen dan? Blijkbaar zijn dit soort clubjes belangrijker.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3897
zaterdag 26 mei 2018 om 13:22
1 jaar bij Feyenoord gespeeld, mislukte Feyenoorder.
Vind ik leuk
El Cazador +8916
zaterdag 26 mei 2018 om 13:02
Het temperament van Guidetti past wel bij die Mexicanen!!!
Vind ik leuk
WilcoS64 +3897
zaterdag 26 mei 2018 om 13:21
Ach Guidettie, de oer Feyenoorder, die 1 jaar bij de club speelde.
Vind ik leuk
Optelsom +665
zaterdag 26 mei 2018 om 13:36
Ben Luuk de Jong moe. GA WEG!! Hahahahaha
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 26 mei 2018 om 13:55
Als de jong verkocht word gaan ze voor een huur met optie tot koop (vanwege zijn dan nog 1 jarig contract) voor Janssen.
Als v Ginkel niet lukt halen ze ibi(transfervrij)
De 2 backs gaat wel rond komen .
Nu nog een keeper en klaar zijn we weer , spannend is het niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 13:56]
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 13:56
Aub geen janssen.Die gast heeft ook 1 goed jaar gehad in nederland.
En in het buiteland heeft die helemaal niks klaar gespeelt.
Dan zie ik nog liever lammers in de spits.
Psv moet gewoon een sterke buitelander in de spits zetten,
Er lopen er nog genoeg rond in het buiteland.
Janssen zou echt een blunder zijn voor psv.
Als janssen psv moet redden in Europa zie ik het somber in.
Ik vind het een spits van niks
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 15:52
We hebben al een spits van 10 miljoen.
Beetje vertrouwen dames en heren.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 14:22
Guidetti is toch vele malen beter dan Lucia de Jong en Guidetti kan tegen een stootje.
Vind ik leuk
Streaker +3838
zaterdag 26 mei 2018 om 16:31
Wat heb je achter die Mexicaanse muur te zoeken. Voor geen geld gaat hij daar naartoe, wat een onzin dit.
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
zaterdag 26 mei 2018 om 16:44
PSV is op koopjes jacht !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws