Update: Egyptische bond komt met update over blessure Salah en is optimistisch

    Update: Egyptische bond komt met update over blessure Salah en is optimistisch

    zondag 27 mei 2018 om 08:06

    Een sportieve ramp dreigt voor Egypte. Volgens Liverpool-manager Jürgen Klopp ziet de blessure van Mohamed Salah 'er niet goed uit' en bestaat er dus een kans dat de absolute vedette van het land het naderende WK in Rusland zal missen. 

    Tijdens de eerste helft van de Champions League-finale in Kiev tussen Real Madrid en Liverpool (3-1) werd Salah naar de grond getrokken door Sergio Ramos. De Egyptische goalgetter kwam verkeerd terecht en had onmiddellijk veel pijn aan zijn schouder. Huilend verliet hij kort daarna het veld. Na de wedstrijd was te zien hoe Salah met zijn arm in een mitella liep. Klopp maakt zich zorgen. 

    "Mo is nu naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto. Het ziet er niet goed uit. Hij heeft iets met zijn sleutelbeen of schouder", aldus de Duitse manager in gesprek met de aanwezige pers. 

    Salah maakte dit seizoen de ene na de andere goal namens The Reds. Voor zijn vaderland Egypte begint het WK in Rusland op 15 juni. Dan staat het eerste groepsduel op het programma. Uruguay is de tegenstander.

    Update 8.06 uur: De Egyptische voetbalbond verwacht dat Mohamed Salah tijdig is hersteld van zijn schouderblessure om zijn opwachting te maken op het WK. Via Twitter meldt de bond dat een röntgenfoto heeft uitgewezen dat het gaat om verstuikte schouderbanden. De arts van de bond is daarvan op de hoogte gesteld door de medische staf van Liverpool.

    Plaats een reactie

    power +5035
    zondag 27 mei 2018 om 00:06
    Vieze overtreding van Ramos, die levenslang schorsen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 00:09
    Onzin
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:11
    Hij houd hem bewust vast. Teveel biertjes gehad of heb je de herhaling nie gezien? T was een bewussie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 00:15
    Dus hij wil hem met vasthouden bewust blesseren?
    Ze houden trouwens beiden vast en dat met een kruiwagen bier op , ik weet niet of je dat ook gezien hebt.
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1057
    zondag 27 mei 2018 om 00:33
    Die kruiwagen bier heb ik niet gezien.
    Vind ik leuk
    13 +10575
    zondag 27 mei 2018 om 00:54
    Was wel mijn gedachte ja, dat hij hem bewust wilde uitschakelen.
    Vind ik leuk
    5697956 +3426
    zondag 27 mei 2018 om 11:10
    Jongens gaan jullie ook even wat nuttigs doen? Stofzuigen, tuinieren of de auto wassen?
    Vind ik leuk
    13 +10575
    zondag 27 mei 2018 om 17:56
    Nou, ben naar de Dirk Kuijt testimonial geweest met mijn zoon. Geen gestofzuig dus vandaag en als je geen tuin en auto hebt, hoef je daar ook niks aan te doen :-)
    Vind ik leuk
    5697956 +3426
    zondag 27 mei 2018 om 19:16
    Groot gelijk. Testimonial? Oo je bedoelt afscheidswedstrijd.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24107
    zondag 27 mei 2018 om 00:57
    Nou, als het judo was geweest viel Ramos in de punten. Geen ippon, maar zeker een Waza Ari..
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    zondag 27 mei 2018 om 07:34
    Hooguit een koka.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8827
    zondag 27 mei 2018 om 08:02
    Hahaha het leek inderdaad op een Ippon ja de houding die ze bij judo ook gebruiken :0)
    Juist verwoord :0)
    Vind ik leuk
    ditbennick +426
    zondag 27 mei 2018 om 01:51
    typische psv opmerking. bedriegen zodra t kan en daarna goedpraten
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2370
    zondag 27 mei 2018 om 08:26
    Wil je ons verder er buiten laten aub . Een opmerking van niks.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 04:43
    Zieke baas ben jij stratum... Wat zouden wij zijn zonder jou? En dan dat aantal likes erbij, niet te stoppen! Maar wel balen voor zo'n gozer en dat hele land! Er valt hoogstwaarschijnlijk niks van plezier te beleven, voor welke Egyptenaar dan ook, in Rusland! Zelfs de supporters hebben daar te vrezen, gezien dat neergehaalde Russische vliegtuig... Het wordt sowieso een lastig wk in politiek opzicht... wat dat betreft zullen ze in NL én VS blij zijn dat hun teams niet aanwezig zijn deze zomer. Als Brit moet je niet eens willen gaan, aangeschoten wild!
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 04:46]
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4849
    zondag 27 mei 2018 om 07:38
    Ik denk ook dat het daar helemaal uit de hand loopt en er doden zullen gaan vallen.

    Even on topic: Drama voor Egypte en in het bijzonder voor Salah.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2370
    zondag 27 mei 2018 om 08:28
    Als Brit ? Haha dan heb jij de engelse nooit zien rellen zeker ?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 07:12
    Ramos doet dit niet onbewust keer op keer, geloof mij nou maar.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    zondag 27 mei 2018 om 08:45
    Laat die haters lekker, alle voetballers houden elkaar constant vast, enkel als de beste verdediger ter wereld het doet is het vuil en smerig. Dat gejank en het ter aarde storten mag hij van mij wel iets minder doen, maar elke duel vol ingaan en nooit opgeven is toch wel een klasse die menig verdediger ontbreekt. Viermaal de CL in 5 jaar daarmee alleen zie je wel dat hij de allerbeste is, want Ramos is net zo en misschien wel belangrijker dan Ronaldo voor dit Real.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 09:49
    Ronaldo niet gezien gister.... Maar een overtreding is een overtreding, daar moet je dus voor fluiten. We hebben met Nijhuis al een scheids die zijn eigen regels bedenkt, laten we het internationaal een beetje professioneel houden. Totdat Salah eruit moest was Liverpool veel sterker. Real is in dit toernooi al een paar keer onterecht in leven gehouden. Nu door de arbitrage en de keeper van Liverpool.....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7476
    zondag 27 mei 2018 om 09:57
    Dus omdat ze de eerste 20 minuten beter waren zijn ze dat meteen de hele wedstrijd? dat je goed uit de startblokken gaat en de tegenstander overloopt zie je zo vaak gebeuren. Hoe een wedstrijd echt verloopt is meestal pas na een klein halfuur te zeggen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:02
    Nee, doordat Liverpool Salah in het team had geloofden ze dat ze konden winnen. Toen Salah er professioneel uitwerkt was zakte Liverpool in elkaar....Maar met zo'n keeper in je team kun je nooit een wedstrijd winnen...
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:27
    en de verdedigers hoefden geen 3 maan meer op te offeren en konden gelijk een stuk verder naar voren voetballen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 10:26
    Ik ben geen hater en zie ook wel dat Ramos een top verdediger is. Je hebt in principe wel gelijk in hetgeen je zegt. Maar Ramos raakt spelers nog wel eens in het gezicht enzo, iets te vaak in mijn ogen en dat is niet altijd onopzettelijk. Deze actie was in mijn ogen ook niet onschuldig. Ramos had op zijn minst even kunnen kijken hoe het met salah gaat, en dat heeft hij volgens mij ook niet gedaan (ik heb dat tenminste niet gezien).
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    zondag 27 mei 2018 om 11:14
    Vergeten wat ramos deed tegen ajax tijdje terug ? Iedereen bewust blesseren en eruit schoppen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 11:22
    wat was de uitslag ook al weer van dat potje?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:30
    En hoe vaak heeft PSV van Barca en Man City gewonnen de laatste 10 jaar?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 12:32
    jij snapt het dus niet
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:49
    Zeker wel. Ik snap wel dat jij aan het trollen bent. Is natuurlijk ook heel leuk, het zou alleen leuker en origineler zijn als je ook eens tegen andere ploegen "dolt"..... en zulke leuke grapjes maakt....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 12:53
    wie maakt er hier weer een ajax discussie van dan?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    zondag 27 mei 2018 om 12:31
    Zo ,dat was 3-1 voor real? Ik weet het even niet meer ik zal het zo ff opzoeken
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 12:32
    precies mijn punt
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    zondag 27 mei 2018 om 12:34
    Maar het bewust valse spel van ramos is me bijgebleven ,we hadden een kans om te winnen ,beginnen ze te schoppen ,marcelo en ramos
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 09:44
    Daar gaat het toch niet om?? Hij houdt hem vast en door die armklem neem je het risico dat Salah verkeerd terecht komt. En bij Ramos is dat absoluut opzettelijk!! Het is gewoon een overtreding en een gele kaart maar die droeftoeter fluit niet eens!! Als de Ligt de Jong op deze manier verdedigt en blesseert en er wordt niet voor gefloten is de wereld te klein, neem dat van mij aan...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 10:26
    pffffff wat een mietjes allemaal zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:46
    Mietjes rollen 8 keer over het gras en slaan heel hard op de grond als ze denken dat ze geraakt zijn......Dat kan Ramos overigens ook....best een complete speler eigenlijk...
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2787
    zondag 27 mei 2018 om 00:53
    Welkom in de wereld van het profvoetbal...
    Vind ik leuk
    RtdDub +10878
    zondag 27 mei 2018 om 14:44
    Zullen lege velden worden als iedereen die een beetje vasthoudt voor het leven geschorst gaat worden.

    Gebeurt 30x per wedstrijd, Salah valt gewoon kut.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 14:48
    Als Ramos nou een lieverdje was geweest had niemand gezegt dat ie geschorst zou moeten worden lijkt me. Juist nu iemand als hij geniepig die armklem doet is er fikse kritiek. Als je de beelden bekeek zag je dat salah geen kans kreeg om fatsoenlijk terecht te komen. Als de scheidsrechter t zag was t een overtreding maar nu was t niks.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10878
    zondag 27 mei 2018 om 14:52
    Je slaat de spijker op zijn kop. Het is Ramos dus daarom is er ophef.

    Het is een eerste klas rat, die Ramos, maar dat de uitkomst van dat vasthouden was dat Salah moest wisselen kan zelfs hij niet van te voren bedacht hebben.
    Vind ik leuk
    power +5035
    zondag 27 mei 2018 om 00:13
    Waarom onzin, of had je geen wedstrijd gezien vanavond.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 00:16
    Ze houden beiden vast , ramos is de sterkste in het duel en salah komt ongelukkig terecht , "levenslang schorsen " is inderdaad onzin
    Vind ik leuk
    power +5035
    zondag 27 mei 2018 om 00:22
    Dat klopt ze houden beide vast, salah was 50% ongelukkig door de valpartij, maar die andere 50% zorgt ramos voor zijn blessure, Het is niet zijn eerste keer dat hij zo een overtreding maakt, hoe vaak had hij een rode kaart gehad door dit soort overtredingen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 00:23
    dus jij vond dit rood?
    Vind ik leuk
    power +5035
    zondag 27 mei 2018 om 00:30
    Zeker een gele kaart, blijf wel smerige overtreding
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 00:32
    ik denk dat je je barca petje af moet zetten in deze.
    Bovendien verander je wel heel snel van mening : van schorsen voor het leven tot gele kaart......
    Vind ik leuk
    power +5035
    zondag 27 mei 2018 om 01:12
    Je bent Ramos en Real fan daarom zie je de overtreding van hem door de vingers,. Ramos probeer carrière van andere voetballers te verpesten door zijn vieze overtredingen daarom mag je hem van mij levenslang schorsen. hij gedrag zich niet als een professional voetballer.

    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 04:59
    Buiten dat hij hij hier weinig aan kon doen... Als dit "een bewussie" was én je komt ermee weg, dan ben je toch JUIST een professional? Ik had ook graag Liverpool zien winnen , met een hoofdrol voor Salah of Wijnaldum, maar Ramos, winnaar van zowat alle grote bekers, ga je toch geen veltmannetje van maken hoop ik
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 07:07
    Ramos met Veltman vergelijken, lol. Vergelijk hem dan met Nigel de Jong ofzo. Veltman is niet echt gemeen. Je kunt dit professioneel noemen ... een technische speler het ziekenhuis in rammen en zijn WK verprutsen. Ik noem het schandlig en verre van professioneel. Ramos moet gewoon bestraft worden, tenminste voor de duur van de blessure die hij heeft veroorzaakt.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2898
    zondag 27 mei 2018 om 08:08
    Veltman niet gemeen? Engnek en onsportievelingeling 1e klas!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 08:59
    Ik zie Veltman niet zo vaak spelers in hun gezicht slaan als Ramos bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    zondag 27 mei 2018 om 08:44
    Klopt Veldman zal dit niveau nooit halen.En wat Ramos betreft hij word betaald om te winnen anders ben je geen prof ,kijk naar Suarez grotere klojo loopt er niet rond.
    Vind ik leuk
    ditbennick +426
    zondag 27 mei 2018 om 01:53
    barca? deden er vanavond 3 clubs mee?
    Vind ik leuk
    danny9874 +906
    zondag 27 mei 2018 om 10:49
    Al dat gejank over Ramos... Duel, beiden houden vast, ze vallen en Salah blesseert zich. Heel jammer en triest etc maar dit gebeurt echt wel vaker hoor. Al die reacties dat Ramos het expres doet.... Ik had het Liverpool echt gegund maar Ramos is gewoon een top-verdediger! Cheers Stratum!
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 27 mei 2018 om 10:51
    hehe eindelijk iemand die er ook gewoon normaal naar heeft gekeken en juist beoordeeld.
    Vind ik leuk
    danny9874 +906
    zondag 27 mei 2018 om 11:03
    Liverpool heeft een enorme gun-factor mbt gisteravond (inclusief mijzelf) en daarom jammeren veel mensen hier over Ramos. Als Ramos stopper van Oranje was geweest vond iedereen hem waarschijnlijk geweldig en hadden velen de polonaise gelopen. Die kerel heeft zoveel prijzen gewonnen en is één vd beste verdedigers ter wereld. Als Van Dijk deze zelfde actie tegen Ronaldo had gemaakt met 1-1 in de blessuretijd dan hadden we andere reacties gehad.. :)
    Vind ik leuk
    13 +10575
    zondag 27 mei 2018 om 02:21
    Videoscheids had dit wat mij betreft met rood moeten bestraffen. Gewone scheids kon mogelijk niet goed zien wat er gebeurde.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 07:04
    Ze zouden Ramos alsnog 6 maanden voor alle competities moeten schorsen, inclusief het WK ..... De rat.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 07:09
    Dit is niet gewoon rood. Dit is zoveel smeriger!
    Vind ik leuk
    5697956 +3426
    zondag 27 mei 2018 om 11:15
    Salah is een jaar of 25, maar aan zijn uiterlijk te zien lijkt hij wel 35. Volgens mij realiseert hij zich niet dat hij er best wel oud uitziet. Die man geeft volgens mij geen moer om uiterlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:33
    Rood niet maar geel wel. Scheids fluit er niet eens voor....ik denk dat Luuk de Jong nu nog op het veld lag te huilen na zo'n overtreding... en de "overtreding" van Seuntjes op Hendrix was natuurlijk wel zwaar genoeg voor zijn tweede gele....
    Vind ik leuk
    ditbennick +426
    zondag 27 mei 2018 om 01:52
    kan dat misschien met leden van dit forum?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 07:10
    Je sleutelbeen breken door ongelukkig terrecht te komen? lol. Probeer het eens zonder stoeprandje.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11222
    zondag 27 mei 2018 om 02:03
    Stratum, zoals zo vaak helemaal eens.
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 00:31
    Ramos vuile klootzak
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:36
    Salah pakte Ramon vast. Wat zeur je.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 05:18
    Echt onzin, ongelukkige val! Ik ben zelf Egyptenaar, maar Ramos kan je dit niet kwalijk nemen. Speelde gewoon als een baas wederom.. maar m’n hartje huilt voor Mo, maar dit was een ongelukkig momentje die in eerste instantie ook leek mee te vallen en vaker gebeurd op de velden. Een fel duel waarin Ramos en Mo vast pakten en Mo (nogmaals) ongelukkig viel.
    Pracht goal van Bale en een keeper van Liverpool die opzichtig blunderde... ik vraag me steeds meer af waarom Klopp hem eigenlijk opstelde?
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 05:23]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 07:02
    Weet je wel hoe moeilijk het is om jet sleutelbeen te breken bij een 'normale' val? Probeer het maar eens, dan begrijp je wat ik bedoel. Ramos is geen held. Ik ben blij dat ik geen voetbal speel op dit nivo. Ik zou Ramos in de eerste minuut van eljke wedstrijd er al uit proberen te schoppen.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3028
    zondag 27 mei 2018 om 08:02
    Ik denk dat hij je voor die tijd al heeft uitgeschakeld.
    Loop niet zo te zaniken, ze houden allebei vast en hij komt ongelukkig neer.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 08:08
    Absoluut niet! Ramos houdt de arm vast en rolt dan over Salah heen om zodanig zijn arm uit de kom de draaien, dat is wel heel duidelijk te zien.

    Overigens denk ik wel dat Sala op het WK aanwezig zal zijn,
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3028
    zondag 27 mei 2018 om 08:14
    Absoluut wel!!!
    Kijk de beelden anders even terug, je reacties zijn sowieso niet serieus te nemen als je ontkent dat Salah zelf ook vasthoud.
    Je haat voor een speler if misschien zelfs club vertroebelen je blik blijkbaar.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 08:57
    Huh?

    Ten eerste hebt ik nooit gezegd dat Salah al dan niet vasthoudt, dus dat je dat zegt slaat nergens op en is mijns inziens ook helemaal niet relevant.

    En dit heeft ook niks met haat te maken. Ramos is buitengewoon goed, maar het blijft gewoon een vieze speler, kijk maar eens op youtube zou ik zeggen.

    Je kunt nog zoveel zeggen, maar Ramos houdt salah wel degelijk in een armklem en rolt over hem heen zodanig dat hij salah's arm uit de kom draait. Als je dat niet ziet, dan heb je je ogen waarschijnlijk in een zak patat zitten.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3028
    zondag 27 mei 2018 om 09:07
    Je bent blind of partijdig, RMos laat Salah op tijd los, Salah houd zelf ook vast en hierdoor komt Ramos bovenop zijn arm terecht.
    Hij kan moeilijk in z'n val nog uitweiken.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 09:49
    Je vergist je, ik ben geheel niet partijdig in deze, maar juist objectief.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ai2qj70mpZk?

    Bevries het beeld maar op 0:35, dan zie je dat Ramos zelfs zijn been nog omhoog tilt om Salah onderuit te halen. Gewoon een ordinaire judo worp met armklem.

    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:59
    De beste verdedigers waren een beetje smerig. Dat vind ik ook juist zo mooi aan Ramos, niet dat brave school jongetjes gedrag wat wij kennen uit de Eredivisie. Je geeft zelf al aan dat je sleutelbeen niet zomaar breekt.. dan zou Ramos dus heel specifiek uit zijn geweest op t breken van zijn sleutelbeen. Zo van: als ik deze arm zo vastpak en 10 cm naar links draai dan breek ik
    zijn sleutelbeen? Niet echt waarschijnlijk hè? Sorry, maar je komt een beetje partijdig over en of je haat jegens Ramos is opzichtig groot.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 12:01]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 14:44
    Dat valt echt wel mee, maar als je spelers van achter op hun gezicht slaat, of in je gestrekte been laat vallen of met twee gestrekte benen in komt, dan vind ik dat ernstig, want je kunt zomaar iemand zijn carriere verknalen. Ramos heeft dat soort smerige acties eigenlijk helemaal niet nodig, maar hij heeft ze wel degelijk. Ik ga niet zeggen dat Ramos Salah de wedstrijd uit wilde helpen, maar hij wist wel degelijk wat hij deed..
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 09:18
    Vraag maar aan wielrenners hoe je je sleutelbeen breekt. Salah heeft geen breuk trouwens
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 10:00
    Klopt, ik hoorde eerst dat hij een breuk had, maar dat blijkt niet zo te zijn. Arm uit de kom als ik het nu wel goed heb, dan speelt hij waarschijnlijk gewoon op het WK.

    Wielrennen is geen voetbal btw, bij fiets ongelukken komen sleutelbeen breuken inderdaad vaak voor.
    Vind ik leuk
    5697956 +3426
    zondag 27 mei 2018 om 19:44
    Omdat Klopp niet de beschikking had over Bizot.
    Vind ik leuk
    gerson03 +41
    zondag 27 mei 2018 om 08:26
    Onzin, ze houden beiden vast. Maar ik denk omdat Salah erg geliefd is dit seizoen, en real veel real haters heeft word niet goed in beeld gebracht dat Salah zelf inhaakt eerst. Beiden dus, en dan kan je niemand straffen
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zondag 27 mei 2018 om 10:49
    Inderdaad Ramos deed dit bewust hij viel onnatuurlijk met zijn arm naar binnen houdend zonder zelfs zijn eigen val op te vangen .
    Want normaal tijdens een val steek jij je hand uit om de val op te vangen als je zo dicht al bij de grond bent.
    Nu zag je goed dat Ramos zijn arm in een winkelhaak bleef houde met de arm van sala ertussen.
    Zelfs tijdens de val liet Ramos de winkelhaak zitten zo als hij zat.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    power +5035
    zondag 27 mei 2018 om 10:55
    Je wordt moe van zo een vieze vent, het is elke keer ramos, vroeger was pepe. hij weet wat hij doet, van te voren nagedacht.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1334
    zondag 27 mei 2018 om 00:07
    Wat sneu voor deze jongen! Was enorm in vorm afgelopen seizoen en de passie die hij in het nationale elftal van Egypte liet zien was prachtig. Hopen dat hij erbij is op het WK. Toch een van de mensen waarvoor je als neutrale kijker gaat zitten voor de tv.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 00:07]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 04:22
    Dat is zeker, jammer dat Real weer een speler moest uitschakelen. Werden al meerdere overtredingen op hem gemaakt, die mensen die dit normaal vinden hoor je daar niet over.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:07
    Dat zou voor iedere voetballiefhebber slecht nieuws zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:21
    Op zich heb je gelijk maar kan me niet voorstellen dat ik voor de rest van het Egyptische elftal warm ga lopen. Maar laat me graag verassen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 04:24
    Dat zegt ook niemand toch? Je gaat voor hem kijken, niet voor heel het elftal om het duidelijk uit te leggen.
    Je kijkt naar hem hoe hij in 'bijna' zijn 1tje een andere ploeg kan verrassen en daardoor wint.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:07
    Dat begrijp ik allemaal wel maar wat ik bedoel is dat 1 Salah ook niet een team tot kanshebber maakt. Zie Ibra met Zweden. Of dat een verdwaald talent in de eredivisie je ook niet CL waardig maakt. Maar blijft natuurlijk sneu als hij hierdoor het WK mist. Al is het in Rusland. Zou daar niet graag in een vliegtuig overheen vliegen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zondag 27 mei 2018 om 10:53
    Ronaldi maakte in zijn eentje wel portugal Europees kampioen
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:39
    Portugal heeft naast Ronaldo nog wel een aantal redelijke spelers. Maar ze kwamen qua schijtbakkenvoetbal in de buurt van de ek overwinning van Griekenland al was dat dan natuurlijk weer het kampioenschap van het team. Nou ja ik kijk wel liever naar een Egypte met dan zonder Salah.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    zondag 27 mei 2018 om 00:07
    Egypte gaat nu zeker heel kansloos Ramos aanklagen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2019
    zondag 27 mei 2018 om 00:08
    Altijd ramos viespeuk
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:08
    Het was ook niet anders te verwachten, Sergio Ramos op t veld en Salah de beste speler dan weet je dat er overtredingen gemaakt zullen worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 08:32]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:20
    Jij maakt het nu wel erg dramatisch zeg.
    Een vraagje. Was jij ook gaan juichen als Robben had gescoord tijdens de wk finale?
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:24
    ?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:32
    Mijn punt is dat heel Nederland blij was geweest als Robben had gescoord terwijl de eerste helf Nigel een donkerrood kaart moest hebben. Pijn punt is dat je best over de scheef mag gaan als je daarmee een finale kan winnen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:38
    Ok maar Robben schopte niemand doormidden. Die was beter in Schwalbes. Dus ja als De Jong het winnende doelpunt had gemaakt... Had persoonlijk niet heel lekker gevoeld maar een 1e beker maakt veel goed idd. Maar dit is hun 3e in 3 jaar dus niet geheel vergelijkbaar.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 06:56
    Vele acties van Nigel zijn ook niet te verdedigen. Ramos is nog veel erger. Ik hou niet van dat soort spelers. Ze zouden gewoon veel vaker en langer geschorst moeten worden.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 08:32
    Dat is mooi man geeft ongeveer tzelfde antwoord als wat ik zou geven.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:08
    Jippie!
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2552
    zondag 27 mei 2018 om 00:09
    Dat zou echt klote zijn. Weer een fantastische speler die niet op WK gaat spelen.

    Overigens heb ik na vanavond het beetje respect wat ik voor Ramos had helemaal verloren. Hij houdt Salah gewoon in een soort houtgreep. En zag net dat hij buiten beeld Karius een kopstoot heeft gegeven, zonder dat de bal in de buurt was!
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2710
    zondag 27 mei 2018 om 00:33
    En lachen terwijl Salah van het veld liep..
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2552
    zondag 27 mei 2018 om 00:35
    Ja die zal wel gedacht hebben: dat heb ik even goed gedaan. Ik heb Ramos ook niet zijn excuses zien aanbieden. Maar misschien heb ik dat gemist.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2710
    zondag 27 mei 2018 om 00:50
    Nee weet ik ook niet nee.
    Ik hoop zo dat die een keer de verkeerde tegenkomt hè!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:11
    Zegt natuurlijk al meer dan genoeg dat je voor zo’n topverdediger als Ramos slechts een beetje respect had, vindt je niet? Dan kan dat potje wel heel snel leeg lopen hè..
    Een goeie centrale verdediger hoort zo te zijn: hard en meedogenloos binnen de grenzen van t toelaatbare en exact dat is gebeurd. Een ongelukkige val en balen voor Mo (overigens niemand praat over Carvajal zn blessure) en dat zeg ik als volbloed Egyptenaar tegen een volbloed Liverpool supporter:)
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    zondag 27 mei 2018 om 00:11
    Egypte boeit me geen kut. Zonde van liverpool.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:18
    Bedankt voor je onderbouwende bijdrage.

    (Een bedankje terug zou ik waarderen)
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 12:20]
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    zondag 27 mei 2018 om 00:13
    Kan Egypte nog besluiten om thuis te blijven?:p Heeft weinig zin zonder Salah.
    Vind ik leuk
    Thilo +2829
    zondag 27 mei 2018 om 00:13
    Ik zou als ik Ramos was alles wat met Egypte te maken heeft vermijden
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24107
    zondag 27 mei 2018 om 00:18
    Ramos bedankt.. smerige overtreding..

    Hopelijk kost dit Salah niet het WK
    Vind ik leuk
    El torro +248
    zondag 27 mei 2018 om 00:23
    Ja die viezerik weet precies wat hij moest doen op dat moment.ja doe wedstrijd gaat niet om een sinaas appel
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 00:29
    Naar mijn idee had ie er gewoon op getraind het leek gewoon op een bewust armklem om schade toe te brengen daarna was de angel bij Liverpool er wel uit.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 00:29]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:22
    Trainen op t breken van iemands sleutelbeen? Hahaha, moet niet gekker worden!
    Met wie trainde hij dan McGregor of Nate Diaz?
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 12:27
    Bij ramos sta ik ik nergens meer van te kijken.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:35
    Dus je sluit het (ook echt) niet uit dat hij de laatste weekjes MMA getraind heeft?
    Damn, heb nu helemaal t gevoel dat ik nooit op jouw bericht had moeten reageren..
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 12:51
    Op swalbes werd ook getraind en bij de actie van gisteren houd Ramos hem vast tot ze geland zijn en wel op zo,n manier dat de kans aanwezig was dat Salah zich mogelijk zou bleseren. Die zelfde Ramos heb ik zichzelf in een andere wedstrijd al eens zichzelf op zijn eigen borst zien slaan waarna hij ter aarde storte en de scheids wilde doen laten geloven dat de tegenstander hem sloeg. Het is dus een grote acteur die alles doet wat verboden is en er vaak mee wegkomt.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 13:18
    Na je eerste reactie op mijn bericht kan ik je niet serieus meer nemen. Mijn oprechte excuses daarvoor
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 13:24
    Prima en reageer dan niet op mijn berichten en kennelijk loop je nog niet zo lang mee.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 13:38
    Een gefundeerde mening hebben en ‘lang meelopen’ zijn twee verschillende dingen. Tis maar waar je meer waarde aan hecht I suppose.
    Trouwens vanavond om 19u Fox Sport 2 UFC (in Liverpool haha)

    Oops I did it again
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 17:22
    Er is weinig gefundeerds aan wat jij hier post.

    Een ieder heeft kunnen zien wat Ramos deed en dat was opzettelijk iemand blesseren, normaal houden spelers elkaar even vast maar hij blijft hem vasthouden in een armklem om er vervolgens met zijn hele gewicht op te vallen.
    Of dat iets te maken heeft met UFC hoor je mij niet zeggen dat zijn jou woorden maar denk dat Ramos wel weet hoe je iemand blesseren moet.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 18:22
    Een ‘weinig gefundeerde’
    mening is nog altijd beter dan helemaal geen gefundeerde mening hebben, toch?
    Hoor wat je zegt gast: trainen op t breken van iemands sleutelbeen?? Is gewoon (oprecht) lachwekkend. Hij is bikkelhard ja, dat wel, geen teakwondo specialist!
    Een ieder heeft kunnen zien wat Ramos deed? Haha, sinds wanneer praat jij namens iedereen dan, lees en scroll eens even langs alle meningen van ‘een ieder’. Dan zie je dat de meningen hierover simpelweg verschillen (wel of niet lang lid). Check gelijk ook even wat de analisten van de BBC hierover hebben gezegd, ex top verdedigers als Lampard enco.
    Ben het gewoo. totaal niet met je eens, of mag dat niet als je niet zo lang lid ben van dit forum (zoals je eerder wel suggereerde)?

    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 18:23
    En je past je reactie aan, zo zie ik. Daardoor verandert de kern van je verhaal een beetje..
    Zeker ook een slimmigheidje van iemand die langer lid is van VP?
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    zondag 27 mei 2018 om 00:27
    Er word bericht dat Salah verkeerd terecht kwam jammer dat er niet word bericht dat Ramos hem de vernieling in hielp want het het was gewoon een bewuste actie waarbij hij hem naar de grond trekt en vast blijft houden waardoor hij niet normaal kon neerkomen. Hoop dat Ramos ook eens een keer flink de klos is en dat ze hem een keer echt opladen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 00:35
    100% expres gedaan door ramos. Maten naaier
    Vind ik leuk
    coci +311
    zondag 27 mei 2018 om 00:40
    Eerste 100 euro van mij die Ramos carrière op veld beëindigd
    Vind ik leuk
    Mallerd +1726
    zondag 27 mei 2018 om 00:42
    Hadden we bij het Nederlands elftal maar zo'n leider als Ramos dan waren we nu ook op het WK. Het is een pure winner, hij gaat elk duel in alsof het zijn laatste is. Ja dit is een overtreding, maar om te zeggen dat hij dit doet om Salah te blesseren is onzin.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    zondag 27 mei 2018 om 00:58
    Toevallig maakt hij een bewussie tegen de allerbelangrijkste speler van Liverpool. Tot dan toe domineerde Liverpool.
    Analist de Boer kwam tot dezelfde conclusie.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:25
    Analist De Boer hahaha:) Kijk liever naar de analisten van de BBC, die zeiden namelijk iets heel anders. Ongelukkige val, deal with it
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 02:18
    Ik verlies liever met mooi voetbal dan te winnen met zulke matennaaiers.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 06:52
    Ooit hadden we Nigel de Jong. Ja, natuurlijk deed Ramos het om Salah uit te schakelen, Hij breekt gewoon z'n arm (sleutelbeen). Dat gebeurt normaal NOOIT als een voetballer valt.
    Vind ik leuk
    broedkip +1478
    zondag 27 mei 2018 om 00:52
    Is Ramos de zoon van Poetin???
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2710
    zondag 27 mei 2018 om 01:55
    Nee, wel van een puta ;)
    Vind ik leuk
    Farmer +11249
    zondag 27 mei 2018 om 01:05
    Vooral ongelukkig omdat het Salah is, van alle nationaliteiten, is de gunfactor voor een rumoerig en meer achtergesteld land als Egypte altijd nog wel wat hoger, en Salah was toch echt in bloedvorm: Die wilde je wel zien spelen op het aanstaande WK!

    Jammer, érg jammer Hopelijk valt de blessure mee, maarik vrees dat hij dus gewoon zn sleutelbeen gebroken heeft, en daarmee 6-8 weken iig out is, oftewel:

    Dág WK...
    Vind ik leuk
    dijkie87 +648
    zondag 27 mei 2018 om 01:07
    hij was toch al uit vorm laatste weken zo goed is ie niet
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 01:46
    Het was gewoon in een duel waar in de ene slecht terecht komt, helaas.
    Real Madrid haters schreeuwen altijd maar wat, kleutertjes! was niks smerigs aan, maar goed scheld en roep lekker verder.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 03:36
    Volgende keer je ogen open doen wanneer je voetbal kijkt. :)
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:31
    zo,n reactie verwacht ik alleen van een ajaxied huillie huillie
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 06:50
    Ramos probeert gewoon z'n arm te breken. Hij kwam helemaal niet verkeerd terrecht. Ramos moet eens goed bestraft worden.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:27
    Niet mee eens
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    zondag 27 mei 2018 om 07:51
    Je bedoelt dat fans van Real Madrid het aanhoudende wangedrag van Ramos altijd maar goed proberen te praten.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 04:38
    Niet de eerste keer Sergio Ramos, vuile rat! https://www.youtube.com/watch?v=CBsLQV8mKzw
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 04:44]
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    zondag 27 mei 2018 om 06:48
    Ramos is gewoon een vieze speler.
    Vind ik leuk
    Retweet +280
    zondag 27 mei 2018 om 07:24
    Zelfs bij rugby is dit een rode kaart. Als je iemand vast houdt of meetrekt tijdens het neerkomen kan dat een ernstige blessures tot gevolg hebben. Vandaar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 07:24]
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    zondag 27 mei 2018 om 07:29
    Misschien was volhouden aan de Ramadan toch niet zo'n goed idee...
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:28
    Misschien moet jij je domme mening gewoon voor je houden?
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    zondag 27 mei 2018 om 14:13
    Ohjeej, kritiek hebben op een religieus fenomeen, dat mag natuurlijk niet. Wanneer ga je de racismekaart op tafel leggen?
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:23
    Kritiek hebben mag, onderbouw het alleen. Anders blijft het maar een domme opmerking
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    zondag 27 mei 2018 om 15:28
    Onderbouwen hoeft toch niet? Iedereen weet dat het uitstellen van eten slecht voor het menselijk lichaam is, zeker voor topsporters (die overigens net als zwangere vrouwen, chronisch zieken en kinderen een vrijbrief krijgen om Ramadan te skippen). Dat jij zo fel reageert zegt meer over jou dan over mijn al dan niet van intellect gespeende mening. En ik zeg nergens dat het daar aan ligt, vandaar ook het misschien....
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:46
    Onderbouwen hoeft niet. Maar verduidelijkt je standpunt wel beter #justsaying
    Kan je wetenschappelijk aantonen dat het zo is dat topsport niet kan tijdens de ramadan? Want ik ken zat topsporters opnoemen die juist pieken tijdens de zogeheten vastenmaand. Topsporters moet je dan ook niet vergelijken met die groep die jij net benoemt.
    Bovendien kan Mo zelf kiezen wat hij doet. Misschien voelt hij zich juist beter als hij vast.

    Haha! En je hebt die laatste zin eraan toegevoegd, waardoor je ineens alles nuanceert. Ik ben gevleid
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    zondag 27 mei 2018 om 15:56
    Ik zei ook misschien, maar op een lege maag topsport bedrijven is een 'bad idea'. En het is trouwens geen vasten maar uitstellen, groot verschil
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 15:59
    Agree
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    zondag 27 mei 2018 om 15:59
    Om het wat duidelijker te maken.....
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 16:00
    Ik snap t, moest er alleen om lachen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1083
    zondag 27 mei 2018 om 07:37
    Ramos schakelde eventjes het grootste gevaar uit.
    Daarna wist je hoe de bal ging rollen.

    En zie hier.
    Real heeft de Champions League gewonnen.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:30
    Iemand bewust uitschakelen, zonder van het veld af te worden gestuurd? Jij dicht Ramos wel hele unieke kwaliteiten toe
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1083
    zondag 27 mei 2018 om 12:33
    Zekers Sergio is wel 3x7
    Hij weet dat hij vaak goed wegkomt bij zulke acties.

    Dus dan kan je beter het grootste gevaar uitschakelen als verdediger en de cup met de grote oren binnenslepen...
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:38
    Waarom Ramos dan wel eens partijtjes verliest (bijvoorbeeld tegen Messi) is me een raadsel.

    Ramos is een piraat- laat dat duidelijk zijn.. maar tegelijkertijd ook een winnaar waar wij in NL te weinig van hebben lopen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1083
    zondag 27 mei 2018 om 12:43
    Idd
    wij hebben altijd de mond vol van dat onze verdedigers een stel slapjanussen zijn...

    Als ze maar de helft van de gif hebben die Sergio heeft.
    Dan zaten we er een stuk beter bij qua verdidigers...

    Wil niet zeggen dat iedereen die mentaliteit moet hebben,maar als ploeg heb je wel een paar van zulke etterbakken nodig.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:42
    Bij BT Sport werd het moment in de rust al belicht en gaf Lampard als analist zijn mening. 'Nee, ik denk niet dat het een bewuste actie was. Hij zit er dicht op, zoals iedere verdediger dat hoort te doen en soms raken armen met elkaar verstrengeld. Het is eerder ongelukkig', aldus de Chelsea-legende.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    zondag 27 mei 2018 om 07:49
    Waar loopt iemand op krukken als hij aan zijn schouder geblesseerd is?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1412
    zondag 27 mei 2018 om 09:44
    Hopelijk is Salah erbij op het WK beterschap. Die Ramos moeten ze 4-en delen en daarna in zoutzuur oplossen. Vuile smerige Spaanse paella vreter die zak pakt bij elk duel de arm van zijn tegenstander beet. Bij een videoref zou zijn carriere na 1 wedstrijd voorbij zijn PUTA.
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    Blueman +872
    zondag 27 mei 2018 om 10:01
    Het zou mooi zijn als het allemaal toch meevalt. Na zo'n fantastisch seizoen niet mee kunnen doen aan het WK, zou natuurlijk een persoonlijk (en sportief) drama zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:19
    Ramos een smeerlap, wisten jullie dat nog niet? Het lijkt mij ook opzettelijk! In het ergste geval kon Salah daardoor zijn elleboog volledig ontwrichten!
    Vind ik leuk
    cornelisse +182
    zondag 27 mei 2018 om 11:32
    Man man wat een hoop onzin ja hij houdt hem vast en trekt hem mee naar beneden, gebeurt in elke wedstrijd, dat hij verkeerd neerkomt is gewoon pech
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 11:33
    Zit dat nu werkelijk in hun aard dat huillie huillie, ja
    90 procent zijn ajaxieden die huillie huillie over Ramos
    lachwekkend
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1083
    zondag 27 mei 2018 om 12:36
    Kortom het valt allemaal mee en we zien deze geweldenaar schitteren op het WK over 3/4 weken.

    Storm in een glas water...
    Vind ik leuk
    Founder +235
    zondag 27 mei 2018 om 13:26
    Hoop dat ie uitkomt tegen Spanje en daar Ramos helemaal gek maakt en voor schut zet. Tijd om die Ramos aan te pakken is aangekomen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Egyptische bond komt met update over blessure Salah en is optimistisch