Waarom ik weg ben gegaan bij Ajax? Kijk, ik was een etterbakkie

    "Waarom ik weg ben gegaan bij Ajax? Kijk, ik was een etterbakkie"

    Gepubliceerd: dinsdag 5 juni 2018 om 17:43di 05-06-2018 om 17:43

    Yassin Ayoub vertelt over zijn vertrek bij Ajax. De middenvelder, die deze zomer de overstap maakt naar Feyenoord, geeft toe dat hij een 'etterbakkie' was en vertelt over een incident met enkele spelers.

    "Waarom ik weg ben gegaan bij Ajax? Kijk, ik was een etterbakkie", vertelt Ayoub aan FunX. "Na de training kwamen we in de kleedkamer en gingen we met de lichten uit alles gooien naar elkaar. Wat er ook lag. Taart, schoenen, bidons, alles werd gegooid naar elkaar. Een dag later gebeurde precies hetzelfde. Blijkbaar had iemand een lichte hersenschudding gekregen."

    Toen waren de rapen gaar, vertelt Ayoub. "We werden allemaal op het matje geroepen. Er werd gezegd: jullie worden voor twee weken geschorst en daarna gaan we kijken wat het proces gaat worden. Het leek wel de rechtbank, man. Ik was veertien, ik had geen besef."

    "Toen hadden we een gesprek. Er werd gezegd dat ik en nog iemand de jongen die een lichte hersenschudding had hadden bedreigd. Daar klopte helemaal niets van. Achteraf hoorde ik dat die ouders hebben gezegd: als jullie die jongens niet wegsturen, doen wij aangifte bij de politie."

    Uiteindelijk vertrok Ayoub bij Ajax. Hij kon kiezen tussen twee clubs. "Ik was overtuigd van mezelf en wilde hoe dan ook profvoetballer worden. Na Ajax waren er genoeg clubs die me wilden hebben. Ik moest kiezen tussen FC Utrecht en AZ. Mijn gevoel lag meer bij Utrecht, omdat ze meer moeite deden om me binnen te halen."

    Plaats een reactie

    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:45
    Ik hoop dat hij bij ons gaat slagen. Lijkt me een goeie gozer. Balvast, hard, goede inspeelpaas, goede conditie, goed in de combinatie. Succes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:50
    Ik vind het een goede speler, en denk dat hij zich wel gaat laten zien bij feyenoord. Zekerheid heb je helaas nooit, maar transfervrij dus zoveel risico is het niet
    Vind ik leuk
    TheLobster +1528
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:54
    Nee idd niet zoveel risico maar ben wel benieuwd naar het tekengeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:07
    Dat zal hooguit een miljoen zijn, dat niet eens denk. Het is ook gewoon een mooie vervolgstap
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:33
    Miljoen.... echt niet.... dat kunnen we helemaal niet betalen ;-)
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3460
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:59
    En een goeie ingooi blijkt wel.
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:59
    Ja, en als hij over 6 maanden niet heeft gepresteerd is het een kut Marokkaan. Toch Nuance (Whats in the name) ?
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:41
    Oe dat valt me van je tegen. Ik steun alle jongens die het Feyenoordshirt dragen. Smerig om mij iets in de schoenen te schuiven wat ten eerste nog niet is gebeurd en ten tweede nooit mijn reactie zou zijn. Er is een groot verschil in racist zijn en mensen aanspreken op gedrag. In het geval van Touré signaleer ik dat iemand zijn eigen huidskleur gebruikt om het eigen falen te verdoezelen. Jij vindt dan dat ik onterecht zeg dat Touré de “racismekaart” trekt.
    Jij schuift meningen en terechte opmerkingen aan de kant onder de noemer “racisme”. Dit gedrag maakt jou een gevaarlijke klant.
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:57
    Wtf.......je noemde Toure een 'aap' en een 'neger'
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:49
    Nee joh, dat was ik niet. Je zit helemaal mis. Ik heb gezegd dat ik vind dat Touré de racismekaart trekt. Niks meer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:55
    Bericht op VP 19:10 gisteren en jouw bericht onder het stuk om 22:10
    'Een neger die niet meer goed genoeg is voor het eerste team en dan de trainer van racisme beschuldigen.'
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:59
    Ja en waar noem ik hem een aap? Iedereen mag mij een blanke noemen, want dat ben ik ook. Hoe noem ik dan een zwarte? Neger is een doodnormaal woord. Zeker in deze context omdat mijnheer Touré op deze toer gaat. Jij haalt aap erbij, waar slaat dat op?
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:01
    Bekijk datzelfde bericht maar eens. En wees een vent en pas het niet aan.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:07
    Man, ik weet niet eens hoe ik oude berichten moet terugvinden. Kan maar 6 reacties terugkijken. Maar ik weet 100% dat ik het woord aap niet heb gebruikt. Want hij is geen aap. Net zo goed als jij een Turk bent. Allemaal heel,snel op de teentjes getrapt als een blanke een keer wat zegt. Want daar wringt de schoen; jullie vinden dat alleen blanken racistisch kunnen zijn en andere bevolkingsgroepen niet. Ga mij dan niet van racisme beschuldigen man. Racisme komt overal voor. De enige maatschappij die er echt wat aan probeert te veranderen dat is de Westerse.
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:13
    Ben helemaal niet snel op mijn tenen getrapt. Ik spreek jou aan op jouw taalgebruik en jij begint mij te beledigen. Nee.....ik ben niet beledigd. Ben alleen maar blij dat ik je op de kast krijg door je te confronteren. Jij raakt geïrriteerd en niet ik.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:20
    Jij zegt dingen die niet waar zijn. En ik geef mijn mening, waar jij overigens inhoudelijk niet op in gaat. Nogmaals; kijk naar wat Touré zegt. “Ik speel niet omdat Guardiola een racist is”. Wat vind jij daarvan? Of je bent het eens en dus vind jij Guardiola een racist. Of je vindt het onzin en dan trekt Touré de racismekaart. Zeg het maar.
    Logica in redeneren. Of Guardiola is een racist of Touré maskeert zijn eigen falen.
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:23
    Jezus man....we kunnen het niet weten. Je kunt het vermoeden. Daarom vind ik het simpel van je om het woord neger te gebruiken en af te geven op Marokkanen (waar ik trouwens niet over begon). Zei alleen dat Moren Marokkanen waren uit de middeleeuwen.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    Ik geef alleen af op Marokkanen die zich niet weten te gedragen. Mag ik? Dit is onze samenleving. Waar homos gewoon over straat moeten kunnen, en Joden hun keppeltje moeten kunnen dragen. Waar meisjes korte rokjes aan moeten kunnen. Waar je gewoon met je gezin naar een zwembad moet kunnen. Waar je mag geloven wat je wilt. Ik zal met hand en tand onze normen en waarden verdedigen. Wen er maar aan, want ik ben niet de enige. En staat het je niet aan, je weet waar de uitgang is.
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    woensdag 6 juni 2018 om 12:16
    Hartstikke goed van je. Dat doe ik ook. Alleen Nederlanders kun je niet wegsturen. Wist je dat?
    Vind ik leuk
    davidben +5319
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:03
    Zwarte is prima trouwens. Neger helaas niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:59
    Neger is alleen een “normaal” woord als je blank bent.
    Niet omdat er een domme gozer rondloopt die zich de “Braboneger” noemt. Maakt dat het woord geen slaventerm meer is, verzonnen door blanken om hun “waar” te benoemen.

    Als je een veilig woord zoekt, gebruik dan “getinte huidskleur”, doen ze ook bij politieberichten.

    Dus ja “neger” is een scheldwoord.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 13:21]
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    woensdag 6 juni 2018 om 06:35
    Wel jammer dat je er weer politieberichten bij moet halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 07:44
    Ach ik dacht ik noem ze alvast voor je. Dat zijn altijd de zaken (programmas) waar “mensen zoals jij” je referentiekader aan spiegelen.

    (Je hoeft nu niet te zeggen dat het niet zo is hoor, ik vond je eerder betoog al een kontverhaal. Laten we het er maar bij laten)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 07:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 11:24
    Stakker
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 11:23
    Neger is wat anders dan een blanke. Dat heeft te maken met opvoeding.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 11:20
    Je valt door de mand Nuance.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 11:19
    Oei oei gelukkig ziet iemand anders in wat voor een persoon die Nuance is.

    Heeft idd racistische trekjes en heel erg schandalig als hij zo een dergelijke reactie heeft geuit. Eerst kwam hij ook met NSB'er aanzetten bij mij...maar heeft daarna wel zijn excuses aangeboden.

    Ik merk dat discriminatie bij hem op basis van afkomst, ras en geloof steeds ergere vormen begint aan te nemen. Om van te kotsen!
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    woensdag 6 juni 2018 om 18:02
    Ik signaleer misstanden binnen groepen van de Nederlandse bevolking en daar zeg ik wat over. Jij plaatst zelf mensen in hokjes. Vind je blijkbaar prettig. Vervolgens reken jij die mensen af op hun hokje. Elke Feyenoorder is in jouw ogen een domme hooligan.
    Even voor de duidelijkheid:

    Iedereen in Nederland is gelijk, onafhankelijk van sexe, geloof of ras.
    Iedereen heeft vrijheid van meningsuiting.
    Iedereen heeft recht op opleiding, huisvesting, sociale voorzienigen.
    Iedereen conformeert zich naar onze grondwet waar onder andere bovenstaande zaken zijn geregeld.
    Iedereen houdt zich aan de wet.
    Iedereen leeft in Nederland volgens Westerse normen en waarden.

    Voorbeeld:
    En zijn er Imams die zich daar niet in kunnen vinden, dan is dat een probleem. Tenminste als ze preken in moskeeën in Nederland.

    En zo zijn er meer voorbeelden van mensen die hier wel zijn, maar hier beter niet kunnen blijven. Omdat zij vrouwen tweederangs burgers vinden, omdat ze homos dood willen, etc etc. Duidelijk zo?
    Ik volg in deze Abouthaleb, een van de beste burgemeesters die Rotterdam ooit heeft gehad. Abouthaleb zegt: “aanpassen of wegwezen”. En daarom heeft deze man permanent bewaking. Door mannetjes zoals jij.

    En dan kun jij woorden verdraaien, vals beschuldigen, zaken verdraaien. En vooral op hele enge misselijke manier iemand erbij proberen te naaien. Maar jij bent een hele enge gast.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 21:22
    Nou men constateert hier wat anders over je. Ik vind je een enger mannetje dan je al was.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    woensdag 6 juni 2018 om 21:35
    Nee jij constateert iets, wat nog niet betekent dat het waar is.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 juni 2018 om 00:42
    Nuance, als jij iemand een neger noemt of een aap, altijd onze Poolse vp member op zn afkomst aanspreekt, denkt dat elke moslim een terrorist is...ben je op en top verrot en sowieso Rotterdam onwaardig. Je bent echt diep gezakt....
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    donderdag 7 juni 2018 om 07:11
    Als onze Poolse vriend Nederland afzeikt dan krijgt tie hem terug. Aap is nooit gezegd. En dat elke moslim een terrorist is, heb ik ook nergens gezegd. Elke moslim een terrorist? Hoe kom je tot die briljante conclusie? Lastig he iemand die misstanden aanhaalt. Jij bent een stoker, een zuiger en een intrigant.

    Vind ik leuk
    donderdag 7 juni 2018 om 11:04
    Jaja makkelijk wijzen zo. Maar het is al door meerdere mensen bevestigd, je hebt racisitische denkwijzes. Je laat jezelf echt kennen en je bent wederom door de mand gevallen.

    Heb je op het Erasmiaans gezeten maar werkelijk niks opgestoken.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    donderdag 7 juni 2018 om 19:35
    Wel opmerkelijk dat je niet inhoudelijk reageert. Een paar tekstblokken hierboven staat hoe ik denk over onze samenleving. En dat is het kader waar binnen ik reageer. Dus als Dries Boussatta insinueert dat hij maar drie keer voor Oranje is gekozen, omdat hij toch maar een Marokkaan is. Dan reageer ik. Als Toure de racismekaart trekt, dan reageer ik. Ik roep niet op tot haat, ik scheer nergens rassen over 1 kam, ik ageer op gedrag. Dat crimineel gedrag proportioneel vaker voorkomt in de ene groep dan in de andere groep, daar kan ik niks aan doen. Dat Joden in Amsterdam op straat geen keppeltje meer kunnen dragen, kan ik niks aan doen. Ik kan er wel wat van vinden. Nergens ga jij in op dit soort voorbeelden. Dat maakt jou een laf, min kereltje. “Het is al door meerdere mensen bevestigd”. Oja en dan is het waar? Zullen we niet eerst even kijken of het wel waar is? Middeleeuws schandpaalwerk is dit. Met jou als stoker. Je weet onder welke noemer jouw gedrag valt? Ik heb bijvoorbeeld nergens Toure een aap genoemd. Jij zegt van wel, maar komt niet met bewijzen. Smaad, niks minder.
    Ik stel voor dat een redacteur van VP mijn teksten doorleest en die van jou. Ik conformeer me aan zijn of haar oordeel. Gaan we eens kijken wie hier loopt te trollen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19967
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:12
    Gaat het wel redden! Komt goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:16
    Ik vrees dat het een "meevoetballer" wordt niet iemand waar je echt beter van wordt.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:24
    Als je er niet beter van wordt is het een ‘tegenvoetballer’ Peter. Maar je zult zien dat veel van de aanvallen bij hem gaan beginnen. Hij verovert ballen, stuurt mensen de diepte in en als alles vast zit dan draait hij de tegenstander dol en zijn er weer openingen. Dat mag je verwachten. Als je hem gaat uitschelden dan zegt hij: “alstublieft, doet u het zelf maar”. Terecht natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:26
    Dat schelden sloeg toch niet op mij hoop ik want ik gaf netjes mijn mening.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:31
    Nee, dat sloeg absoluut niet op jou Peter. Van jou verwacht ik dat ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:40
    Het is tegenwoordig sowieso al een verademing als er normaal gereageerd wordt en niet alles een psv-ajax discussie wordt....
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:42
    Zo is het, zie je geliijk welke discussies (als je dat nog zo kunt noemen) je kunt mijden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:32
    Denk niet dat hij van enorme toegevoegde waarde gaat zijn.

    Ayoub is een aardige speler, maar geen topper. Prima voor de Eredivisie, op hoger niveau gaat ie het, in mijn optiek, niet redden.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:36
    Misschien vindt hij dat zelf ook wel Barry. Maar ik denk eerder dat hij bij Feyenoord nog behoorlijk gaat groeien en dat je beter met dat ‘internationale’ oordeel kunt wachten tot hij een paar jaar verder is.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31513
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:40
    We zullen zien.... meer kan ik vanuit mijn stoeltje toch niet doen ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54825
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:50
    Feyenoord heeft denk ik wel veel van dat soort spelers, El Ahmadi, Vilhena en nu deze jongen. Jullie hadden juist een Labyad nodig op het middenveld.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2117
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:05
    Hij heeft er wel een neus voor;-)
    Vind ik leuk
    Chebaisit +719
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:27
    Deze Troll kan zo bijgezet worden in de droomvlucht van de efteling
    Vind ik leuk
    raoul88 +780
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:46
    nog steeds een ettertje..bak!
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:47
    Die heeft zichzelf toch echt goed verbeterd zeg! Als je zo naar hem kijkt verwacht je dit niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:34
    Hij was veertien en wilde zijn als alle veertienjarigen die net teveel discipline moeten laten zien. Je kunt kinderen ook overvragen, schijnbaar was dat de situatie. Kinderen, ook die van 14, moeten kind kunnen zijn. En als je verwend wordt als voetballer ga je je verwend gedragen. Ik zeg: Ajax had netzoveel schuld. En als ze iemand de schuld moeten geven is het hebben van een kleurtje, of een deugnietje, zo gevonden.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5496
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:50
    Van Ajax met een goede tussenstop naar Feyenoord; je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:50
    Komkommertijd..... (zucht)
    Vind ik leuk
    heur es +777
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:50
    Goed gezien Ajax en AZ wees blij.

    Kan niet lopen en dat lijkt me in Voetbal, vooral op het middenveld, erg belangrijk!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:50
    Een opgeblazen jeugdzonde.. stelt weinig voor! Succes in Rotterdam!
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:56
    Of een door Ayoub gebagatelliseerde jeugdzonde, dat kan natuurlijk ook. Dat van die politie eisen ouders natuurlijk ook niet zomaar. ;)
    Vind ik leuk
    stock3 +766
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:55
    Hijj heeft een gebagatelliseerde jeugdzonde en iedereen die hier zit op VP zijn de braafste jongetjes van de klas! Iedereen heeft wel een verleden of niet!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:00
    Daar gaat het toch niet om? Ook andere moeten de consequenties van hun daden toch gewoon ondergaan?

    Jij en ik, en ook Ayoub. Niets mis mee.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:05
    Absoluut. Alleen zijn simmige situaties wat overtrokken. Zo is het leven.
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:05
    Of gebagatelliseerd. ;)
    Vind ik leuk
    stock3 +766
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:12
    Als je iemand doodrijd krijg je een taakstraf en als je kattekwaad uithaalt word je onder druk van een ouder bij ajax geroyeerd en bijna je toekomst ontnomen op 14 jarige leeftijd! Ik kan wel wat anders bedenken als straf! Kleedkamers en terijn schoonmaken of na de wedstrijd van Ajax lekker helpen bij het stadion schoonmaken. Dan zien ze wat er van je terrecht komt als je loopt kloten in je leven! Maar royeren vind ik echt overdreven!
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:17
    Mag jij uiteraard vinden. Maar je wordt niet geroyeerd voor één voorvalletje.

    Zoals Ayoub zelf duidelijk zegt: “Ik was een etterbakkie”.
    Vind ik leuk
    stock3 +766
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:23
    Maar met lieverdjes win je geen prijzen! Dan word je tweede!
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:48
    En andere jaren weer eerste.

    En kijk naar Feyenoord, verre van lieverdjes gedurende hun historie, maar veel minder prijzen dan de lieverdjes van Ajax.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:59
    Tja, zoals hij het beschreven heeft lijkt wel mee te vallen.. Leuk dat hij via een omweg de top van NL toch bereik heeft.

    Wat zou er van die jongetjes met die lichte hersenschudding geworden zijn ;-) keiharde verdediger haha
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:52
    Het is altijd mooi als jongens alsnog de weg naar de top bewandelen. Al is het soms maar hun eigen top. Soms gebben ze ook een eyeopener nodig, waar een schop onder de kont al niet meer helpt.

    Bij de meesten die weg zijn gestuurd om andere dingen dan voetbal komt ook het besef meestal wel dat het niet (helemaal) onterecht was.

    Van zijn team van destijds heeft niemand structureel Ajax 1 gehaald. Mickey van der Hart kwam denk ik nog het dichtst bij.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3324
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:38
    Dat spelletje deden we ook wel eens , we noemden het 'donker ' iedereen deed mee op eigen risico niet huilen als je iets tegen je kop kreeg want de kans dat jij iemand raakte is even groot ,is iets van jongens ij heb nooit gehoord dat meisjes dit deden haha
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:53
    Ik was 14, ik had geen besef.

    Slecht opgevoed dus.
    Vind ik leuk
    Budazonen +417
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:55
    Geen opvoeding dus gehad.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:56
    Niks aan het handje dus, de speler(s) die een zogenaamde hersenschudding had/hadden deden net zo goed mee, dus die moet/moeten achteraf niet janken!
    Zou leuk zijn als hij via Utrecht alsnog slaagt bij een topclub in Nederland.
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 17:57
    Of die andere jongen meedeed dat weet je natuurlijk helemaal niet. Misschien was dat wel de gebruikelijke pispaal?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:03
    Ayoub zegt dat iedereen van alles naar elkaar gooide, dus dan ga ik niet uit van een pispaaltje die alles naar zich toe gegooid kreeg.
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:11
    Precies, Ayoub zegt...

    Toch werd hij weggestuurd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:14
    Omdat ouders dat wilden toch?


    Vind ik leuk
    2cents +57832
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:32
    Als het verhaal van Ayoub klopt dan had niemand toch wat te vrezen van politie?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:08
    In elke kleedkamer is dagelijks een taart aanwezig natuurlijk.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2863
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:57
    Dat noemt men een voetbalmoeder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:09
    Tja dat heb je he bij zo'n club vol watjes die denken dat ze de beste zijn
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33937
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:21
    Degelijke speler.

    Je zit nou tenminste bij een mooie club haha.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6379
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:22
    Wat een spannend verhaal. Niet te filmen
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:35
    In zijn beginperiode bij utrecht viel hij me al snel in positieve zin op. Sindsdien heeft hij zich goed ontwikkeld! Goede aanwinst voor feyenoord lijkt me
    Vind ik leuk
    Marco S +5813
    dinsdag 5 juni 2018 om 18:46
    Ik vind hem wel stoer.. dat is zelfs Tyson nooit gelukt. Iemand een hersenschudding meppen met een taart..
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2503
    dinsdag 5 juni 2018 om 19:28
    Nu ik dit hoor.. past Ayoub nóg beter bij feyenoord!:p
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7055
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:10
    Toch grappig hoeveel Ajcieden het Legioen de afgelopen jaren loopt toe te juichen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:37
    Leuk joch. Matige voetballer
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:02
    En toch paste je precies bij die club met zo'n neus
    Vind ik leuk
    El Cazador +7293
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:06
    De kleedkamer van Feijenoord is na de Kuyt periode gooi en smijt werk proof.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +135
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:01
    9had beter voor de efteling kunnen kiezen, mooie laaf, altijd wee dat afgeven op oude club.
    Vind ik leuk
    RonRib5R +36
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:58
    Ik vind Ayoub een prima gast en voor Fey zeker geschikt, maar hou eens op met het Ajax verleden op te rakelen. Nutteloos gezwets!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    woensdag 6 juni 2018 om 02:04
    Eerlijk verhaal. Top!
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    woensdag 6 juni 2018 om 08:54
    Wordt een succes in Rotterdam, echte Feyenoord player
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws