'Ajax en AS Roma nagenoeg akkoord over miljoenentransfer Kluivert'

    'Ajax en AS Roma nagenoeg akkoord over miljoenentransfer Kluivert'

    dinsdag 5 juni 2018 om 20:23

    De transfer van Justin Kluivert naar AS Roma is een stukje dichterbij gekomen. De doorgaans goed ingevoerde sportkrant La Gazzetta dello Sport schrijft dat een definitief akkoord tussen Ajax en de Serie A-club een kwestie van tijd is.

    'Deal closed today', schrijft La Gazzetta. De officiële bekendmaking volgt pas in juli omdat de transfer boekhoudtechnisch naar het volgende seizoen moet, zo klinkt het. Naar verwachting gaan Ajax en Roma elkaar vinden in een transfersom van rond de 25 miljoen euro.

    Roma lijkt clubs als Liverpool en Tottenham Hotspur af te gaan troeven. De twee Premier League-clubs boden wat de Italiaanse club waarschijnlijk voor Kluivert gaat betalen. Roma moest ineens met een hoger bod komen om niet ondergesneeuwd te worden door de concurrentie. Voordeel is wel dat Kluivert de voorkeur geeft aan de Serie A boven de Premier League en dat zaakwaarnemer Mino Raiola goede banden onderhoudt met de technische leiding van Roma.

    Roma verhoogde het bod naar 25 miljoen euro en naar alle waarschijnlijkheid is dat bedrag hoog genoeg voor directeur spelersbeleid Marc Overmars. De laatste puntjes moeten nog op de i worden gezet, maar de transfer is in ieder geval dichterbij gekomen. 'Witte rook is slechts een kwestie van tijd'.

    Kluivert heeft in Amsterdam nog een contract voor een jaar. Over Hakim Ziyech meldt La Gazzetta niets.

    Plaats een reactie

    dinsdag 5 juni 2018 om 20:24
    Finally :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    Hopelijk klaar met die kluivert soap.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13513
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:50
    Geweldig als het rond komt
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11024
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:07
    Zou je willen, maar denk het niet:

    "De officiële bekendmaking volgt pas in juli omdat de transfer boekhoudtechnisch naar het volgende seizoen moet, zo klinkt het."
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 6 juni 2018 om 00:49
    Dit is gewoon rond hoor. Beetje uitstelgedrag van de Italianen. Dat is vrij normaal daar. En so what? Dan is hij hier nog een kleine maand. Daar zal Ajax niet echt wakker van liggen. De 25 miljoen voor een speler met een contract voor nog maar een jaar zonder enige inhoud en interesse. Wat wil je nog meer?


    Dag Kluivertje, Daag dikke miet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:15
    Voor Ajax geen soap hoor. Nog een jaarcontract en dan wellicht 25 mio opstrijken. En clicken op die topics doe je echt zelf.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 6 juni 2018 om 00:42
    Nee idd. een speler met een jaarcontract en een compleet verkeerde instelling weg voor 25 miljoen. Voor Ajax goed, voor die jongen niet. Maar mama heeft geld nodig (een voormalig bajesklant) en Raiola heeft zijn centjes weer binnen.


    Briljant, als we de carrière van Kluivert gaan bekijken. Die jongen heeft nog niet eens haar op zijn lul. Maar goed prima, die 25 miljoen is een prima bedrag dat hij totaal niet waard is.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    25 miljoen voor zo’n figuur. Bizar. Doet Ajax goed
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Ik geloof er niet zoveel van. Hij heeft een éénjarig contract, zelfs Eriksen met een soortgelijk contract was niet duurder dan veertien miljoen euro.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:42
    Eriksen had een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract .
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
    Oh JA! Helemaal vergeten. Als Overmars het flikt om 25 miljoen euro te krijgen dan standbeeld enzo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:00
    Als Roma niet betaald , moet jij opletten , wil kluivertje ineens naar het mooie Engeland .
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    woensdag 6 juni 2018 om 00:25
    Lozana bij PSV levert ook maar zoiets op terwijl die nog een langlopend contract heeft maar door zijn losse handjes en rode kaarten drukt hij de prijs wel verder.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:48
    Klopt. 17 doelpunten in de Eredivisie is nou niet echt bijzonder voor een zogenaamd wereldtalent.. Hij zal het op het WK moeten laten zien, hier heeft hij nou niet heel veel gepresteerd. Veel mindere spelers hebben het dubbele aantal goals geproduceerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:23
    Dat en de markt is sinds eriksen ook wel gigantisch ontploft natuurlijk. Maar prima deal lijkt me. Goede wedstrijden van kluivertje zijn op 1 hand te tellen. Daar dan 25 mil voor ontvangen. Standbeeld voor overmars.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:44
    Te moeilijk voor dit soort boeren, die wellicht ook wat afgunstig zijn.
    Vind ik leuk
    Adje80 +4660
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
    Eriksen is al weer even geleden..sinds de neymar transfer zijn de prijzen weer flink omhoog gegaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:59
    Eriksen werd in een minder gekke tijd verkocht. Nu is de transfermarkt knettergek.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:52
    en wordt waarschijnlijk nog gekker. waar ligt de grens? wie grijpt in?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +769
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:01
    Andere tijd.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:38
    Dat was weer even geleden......5 jaar !
    Eriksen had nu ook 25 / 30 miljoen gekost.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:19
    Doe daar maar een 20 bij.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    woensdag 6 juni 2018 om 03:45
    Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, k'hou het niet meer bij......
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:02
    Andere tijd.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 6 juni 2018 om 01:48
    Dat was voor de eeuw wisseling
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:43
    Nou het zou een basisbedrag van rond de 19 miljoen zijn, oplopend tot een kleine 25 miljoen als hij genoeg speelt.

    Jij gelooft alle sites en kranten niet? Eigenwijzer en jaloerser kan haast niet.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:27
    Ik ben voor Ajax dus die vlieger gaat niet op.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 13 juni 2018 om 00:14
    Ik ben ook voor Ajax en het is idd. bespottelijk voor een kereltje dat 30 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen, waarvan 6 goede wedstrijden. Het is ook bijna niet te geloven, maar het is wel de waarheid.

    Het voetbalwereldje is toch compleet de weg kwijt.

    Ik vind het prima hoor, Ajax verdient een dik bedrag aan een jochie dat hier en daar een leuke actie maakt. Voor meneer en bajesmoeder is het financieel ook heel leuk, maar hij denkt toch niet dat hij veel speeltijd krijgt als je in Nederland al geen vaste kracht bent.

    Zijn sportieve carriere is voorbij, zoveel is wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    woensdag 13 juni 2018 om 10:00
    Ik vind het meer dan prima dat buitenlandse clubs zelfs voor éénjarige contracten miljoenen neerleggen. Ik was gewoon verbaasd.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 13 juni 2018 om 23:51
    Ja ik ook. Zo weinig ervaring. Zo weinig wedstrijden, 30 maar liefst en zelden presteren. Vooral niet in de wedstrijden tegen Nederlandse topclubs. Wat denk je dat die Italiaanse clubs met hem doen? Die vreten hem op. Echt dom, maar goed hij wilde ooit verkocht worden voor 165 miljoen. Dat zal helaas 165 cent worden. Succes kneus. Veel dommere mensen zijn er niet gemaakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
    Overmars is de beste verkoper op aarde, die verkoopt zijn vrouw gewoon voor de hoofdprijs als het moet
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:40
    Kan Brandsie nog heel wat van leren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:46
    Brands is niet slecht maar niet slagvaardig op het gebied van veel geld incasseren
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 6 juni 2018 om 01:50
    Andersoortig beleid. Ajax had nooit naar de beurs moeten gaan!
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:51
    Wat heeft dat hiermee te maken?
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:25
    Ik reageerde op DAF.

    Bij PSV zie je dat meer oudere spelers en af en toe zelfs een huurspeler worden aangetrokken. Ajax richt zich toch veel meer op jonge talenten en op winst maken

    Een Arias of Luuk de Jong zullen nooit zoveel opbrengen als Dolbreg of De Ligt bijvoorbeeld en dat komt hoofzakelijk door hun leeftijd. Je ziet ook dat de Ajax spelers continue (internationaal) in de belangstelling staan en PSV spelers (vreemd genoeg) veel minder. Ik zou niet durven zeggen dat Klaassen beter is dan Van Ginkel bijvoorbeeld.

    Dat bedoel ik met andersoortig beleid. Bij ajax rinkelt de kassa en PSV haalt de kampioenschappen.

    Hopelijk dat Overmars inderdaad voor at meer ervaring gaat zorgen (en daardoor de kassa minder laat rinkelen), dat is goed voor Ajax en het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 13 juni 2018 om 00:43
    Ah ok excuseer.

    Psv heeft 1 kampioenschap cadeau gekregen en is nu met enorm veel geluk kampioen geworden. Daar zijn alle analytici het over eens. Derksen zei het treffend. Als een psv er voor de trein springt dan valt de stroom uit.

    Ajax haalde daarvoor de 4 kampioenschappen. Wat er dus 5 hadden moeten zijn.
    Je hebt gelijk dat Ajax wat meer ervaring binnen moet halen, anderzijds moet je ook zeggen, ze hebben een goede lichting in de jeugd. Ondanks dat de rest weggekocht wordt.

    Punt is wel dat Ajax op deze manier een gigantische voorsprong opbouwt financieel. Zij hoeven hun handje niet op te houden, zij kunnen enorme bedrage weigeren (Neres). Op den duur krijg je dan het Bayern Munchen effect, Ajax kan dan iedereen weg kopen als er een keer een goede speler loopt bij een andere club in de Eredivisie of in het buitenland.


    Psv had al een slechte selectie en nu gaan de betere ook weg voor bedragen van rond de 10 miljoen. Dat is het verschil. Haal er in de huidige markt nog maar eens betere voor. Dat is echt niet te doen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:50
    Nee dat valt me ook op. Het zijn vaak bedragen van rond de 10 miljoen. Dat is toch wat anders dan Ajax geïncasseerd heeft de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Ale +3498
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:30
    De naam Ajax is al 50% van de transferwaarde.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2414
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:42
    Denk dat het eerder de naam kluivert is, anders was die ergens voor club brugge of redbull salzburg gaan voetballen voor 8 miljoen. Zo bijzonder is het allemaal niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:00
    Klaassen 28 miljoen, Milik 32 miljoen, het is wel zo dat de naam Ajax toch echt meehelpt waardoor de transfersommen overdreven hoog zijn. Kluivert leuk talent maar zeker geen 25 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2414
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:16
    Klaassen snap ik inderdaad niet haha. Dat is alsof iemand half heeft zitten luisteren.. zo van: die klaassen is echt poep, we hadden messi in 2003 moeten halen voor 32 miljoen. Huh klaassen halen voor 32 miljoen? Echt rampzalig. Maar voor nederlandse begrippen verkoopt ajax voor meer. Maar europees gezien zijn het lachertjes die bedragen die we vangen. In spanje en italie zijn dat normale bedragen
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    woensdag 6 juni 2018 om 01:50
    Sssst, niet te hard roepen. Dat hoeft Roma niet te weten...
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
    vrouwen moet je met respect behandelen dus zeggen dat die ze vrouw verkoopt is niet netjes maar goed hij is een Ajaxcied die kunnen dat woord niet
    Vind ik leuk
    035 +3208
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:00
    kennen
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:01
    ik dacht dat er maar een Calimero was hier!!
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:09
    Ajacied...ik schrijf toch ook geen peesvee?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:41
    Dus wel pisvee kwalletje die je er bent.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1338
    woensdag 6 juni 2018 om 01:25
    Volgens mij hoor jij bij de 25% 13 jarigen die bijziend zijn..ik heb het woord pisvee niet in de mond genomen, ehmm op digitaal papier gezet.

    Iets dichterbij, nog iets dichterbij..nog een klein stukje? Zie je het nu wel?

    Peesvee stond er inderdaad, goed gelezen uiteindelijk! Chapeau!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1156
    woensdag 6 juni 2018 om 08:43
    Als je dat niet zo bedoelde dan neem ik me woorden terug .
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:17
    Ajaxcied. Zelfde gedachten Breezer...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5828
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:38
    Alles is te koop in Amsterdam vriend!
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:19
    Misschien zoekt Raiola nog wel een vriendin voor erbij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:37
    Over 3 jaar is kluivert 80€ waard
    Vind ik leuk
    mcmodd +19711
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:21
    80€? Dat wordt een zeer snelle afschrijving dan. Verwachten ze dat hij COPD ontwikkelt?
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 6 juni 2018 om 01:53
    Dat doet er toch niet toe!

    Kluivert wil nu weg en is op dit moment absoluut geen 80 miljoen waard. Wat de toekomst brengt bllijft afwachten. Een dike blessure en Kluivert is niks meer waard.

    Dat hebben we gezien bij Dolberg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:40
    Niet als het moet, maar als ie kan.............!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:07
    Zoals gewoonlijk met Ajax verkopen, Klaassen was nog beter ha ha
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:47
    Kluivert gaat de bank warm houden in Rome, speelt 3 goede wedstrijden bij Ajax van de 34 en denkt onze lieve Heer te zijn. Weg carrière als bank en tribuneklant en weg interlandcarrière omdat je nooit meer wordt opgeroepen omdat je niet speelt.

    Goede carrière planning van Kluivert en Raiola.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 01:01
    Voor Renato Sanches werd zelfs 35 miljoen betaald en die maakt ook niks klaar
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    dinsdag 12 juni 2018 om 02:40
    Idd. 30 wedstrijden maar liefst in de Eredivisie dit jaar, wat zijn totaal tot maar liefst 44 maakt, waarin hij mooie dingen heeft laten zien, maar het vaak totaal af heeft laten weten. Die jongen is er echt nog niet klaar voor.

    Dan krijgt je zo`n doorgesnoven Kieft die zegt dat hij hier niet meer kan leren??? Meer ervaring, meer wedstrijden wellicht? Opleiding? In de Eredivisie kan hij vaak niet mee en hij komt echt niet in de basis bij Roma. Hij zal daar weinig spelen. Daar leer je pas veel van.


    Mooie deal voor Ajax. Voor dat bedrag halen ze gewoon een betere meer gelouterde voetballer of hebben ze een jeugdspeler. Kluivert was nou niet zo n groot licht of leider.


    Blij dat ze van Ciske de Rat af zijn. Daag Kluivert. Misschien lever je ooit nog 165 miljoen op, in bitcoins.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3423
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
    Yes, lekker de bank warmen achter sharaawy en perotti.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:50
    Wees er maar blij mee? Oranje kan kluivert goed gebruiken bij de weder opbouwing. In potentie toch een gruwelijke speler
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 6 juni 2018 om 01:56
    Ik ben het helemaal niet met Kluivert eens. In mijn ogen is het schandalig wat hij doet. Maargoed, het blijft een top talent en leuk om naar te kijken. Hopelijk breekt hij door.
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:21
    25 miljoen opstrijken en doooooorrrrr .Let him burn in helllll.
    Vind ik leuk
    Markc +16
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:48
    Verklaar je nader...want volgens mij schrijf je hell dus met 2 x een l. Of bleef je lomp typvinger hangen? Of snap je het gewoon niet ..kan ook . Is niet erg , kan je hulp voor zoeken. 😁
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    woensdag 6 juni 2018 om 01:58
    Nou, Markc. Het is Mark met een k of Marc met een c. Make up your mind, hypocrietje...
    Vind ik leuk
    Markc +16
    woensdag 6 juni 2018 om 12:19
    Ja voor jouw een vraag voor míj een weet..Maar begrijp dat je niet weet wat het woord hypocriet betekend.
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    woensdag 6 juni 2018 om 07:39
    Heb ik al hulp voor jonguh.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:57
    Kassa !
    ( 2,5 miljoen per jaar, wat zit dat lekker zeg ! )
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gustavo +4763
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:04
    Kutzooi
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    woensdag 6 juni 2018 om 00:38
    Dit komt net binnen 7 minuten geleden.

    Nadat AS Roma zich afgelopen week officieel bij Ajax meldde voor Hakim Ziyech, hebben de Italianen ook rechtstreeks in Amsterdam hun interesse in Justin Kluivert (19) kenbaar gemaakt. Het eerste bod van AS Roma – van naar verluidt tien miljoen euro – is door de Ajax-directie echter weggelachen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21457
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
    Zat erin Kluivertje naar AS Roma.. package deal met Ziyech. Vandaar pas bekendmaking in juli!?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +13490
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
    25 miljoen is een heel mooi bedrag voor kluivert alleen, hoop wel dat Ziyech 35/40 gaat opleveren
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    En opgeruimd staat netjes, zulke jongens kun je maar snel verkopen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21457
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Kluivert is toch een ander verhaal dan Ziyech? Ziyech gaf na het ondertekenen van zijn contract bij Ajax al aan dat hij 2 seizoenen bij Ajax zou blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:35
    Kluivert heb ik het ook over :) ondankbaar pleuris jong..
    Maar nu is er tenminste nog iets verdiend mocht het doorgaan. Ziyech gun ik het zeker, wat was hij gister weer goed bij Morocco
    Vind ik leuk
    JustH +9440
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
    Want? Als jij voor de keus zou staan, zou je het niet doen?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +769
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:03
    Ook een heel leven bij Ajax wordt je financieel onafhankelijk.
    Vind ik leuk
    JustH +9440
    woensdag 6 juni 2018 om 22:34
    Klopt Paulus, maar er is ook een risico dat ze volgend seizoen je knie in achten schoppen. En dan?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +769
    woensdag 6 juni 2018 om 22:47
    Natuurlijk kan dat altijd, maar die zijn er echt niet zoveel op te noemen en
    Ik wil alleen maar zeggen dat je je bij Ajax ook financieel onafhankelijk kan voetballen, stel ze verdienen 1 milj per jaar, daar moeten de meeste Nederlanders 20 jaar voor werken, ik wil maar zeggen dat het eigenlijk allemaal idioot is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9440
    woensdag 6 juni 2018 om 23:01
    Dat het idioot is ben ik helemaal met je eens. Ik gun het die meiden in de zorg veel meer. Maar het gaat er om dat als je voor de keuze zou staan? Ik denk toch echt dat 99.9% voor het geld kiest, mezelf incluis.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:24
    Nee. Stel dat ik net zo goed kan voetballen als Kluivert, dan was AS Roma niet een club waar ik zou tekenen. Die spelen een heel ander type voetbal dan Ajax. Zowiezo is de Italiaanse competitie voor heel weinig Nederlandse voetballers een succes gebleken. De grote 3 waren er geweldig, maar andere tijden en aan dat niveau zit Kluivertje nog lang niet.
    Vind ik leuk
    14forever +7963
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:32
    Als het goed is rond de.33'miljoen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 6 juni 2018 om 01:57
    Zo denk ik ook!
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    woensdag 6 juni 2018 om 02:01
    Ziyech 33 miljoen denk ik.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12989
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
    Ik kan niet wachten tot de deal closed is! Hele maand Juni nog dit soort berichten
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
    Verdient Ajax toch flink voor zo'n middelmatige speler. Die Overmars krijgt dat toch continu voor elkaar, zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:30
    Ieder zijn vak toch, in eindhoven zijn veel mensen putjes scheppers, daar is de riool erg vervuild
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Die putjesscheppers hebben het dan toch goed gedaan met de eerste plaats, drie keer, de afgelopen vier jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:37
    Putjes schepper vereniging. Jij brengt me op ideeën. Wist niet dat het een true story was ;p
    Vind ik leuk
    035 +3208
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:39
    LOL...............
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:41
    Ik zou het niet weten. In jouw woordenboek zijn kampioenen en putjesscheppers synoniemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:44
    Dat zijn broeders van andere moeders. Tarzan zonder Jane
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1756
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
    Ja omdat die koekebakkers van Roma het willen, anders niet hoor...
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:23
    inderdaad 5 wedstrijden goed spelen en dat levert al 25 miljoen op. Hahaha hoe blind is de voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3500
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
    25 miljoen voor een speler die niks heeft gepresteerd? Als we die hattrick tegen grootmacht Roda jc niet meetellen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
    Geniaal toch he, dat heeft snelle smurf weer snel geregeld
    Vind ik leuk
    Enden +2847
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
    Knap werk van Overmars
    Vind ik leuk
    Romo +373
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:26
    O nee...
    Ik vond het al.zo fijn ... geen Kluivert nieuws
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:26
    Goed nieuws voor alle Ajacieden . De open dag zal veel bekijks trekken . Benieuwd hoeveel mensen tegelijkertijd naar binnen mogen bij de bank om maar de stapel te mogen kijken.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3009
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    Waarschijnlijk meer dan er in het gemeentehuis van Eindhoven mogen staren in een bijna lege kluis!
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
    Die hebben echt geen kluis, wat er in komt gaat er net zo snel weer uit
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78305
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:37
    Zo hoort het ook te gaan bij een voetbalclub. Kapitaal hoort op het veld en niet op een spaarrekening.
    Vind ik leuk
    035 +3208
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:45
    Dat is ook de gemiddelde stand vd banksaldo's bij velen. Als het dan even tegenzit staan ze ROOD.
    Ik kies liever voor wat reserve zodat ik, bij pech, de wasmachine gelijk kan vervangen. :-))
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78305
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:54
    Ja wat reserve is gezond ja. Maar als je zoveel te besteden hebt dan moet je ook meer investeren. Dan win je alles, nu draait het alleen om de knaken.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:26
    Een beetje reserve is niets mis mee. Maar 150 miljoen euro is niet 'een beetje' reserve. Met die reserve kunnen ze de volledige Nederlandse competitie draaiend houden....
    Vind ik leuk
    yuuup +8394
    woensdag 6 juni 2018 om 04:55
    Het is geen 150 miljoen!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    woensdag 6 juni 2018 om 05:50
    Veel mensen lijken te vergeten dat Europese succesjes eerder uitzondering zijn dan regel. Inkomsten worden dus minder, dus moet je reserves aanhouden. Mensen moeten toch worden betaald, ook als er minder binnenkomt.

    Ik heb er dus geen moeite mee dat er niet gesmeten wordt met geld en als je het zelf kunt doen door aankopen met verkopen te compenseren....hulde.

    Waar ik wel van baal is dat er gewoon veel middelmaat wordt gekocht, vanuit dat perspectief mag er weleens een keer iets meer worden uitgegeven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    035 +3208
    woensdag 6 juni 2018 om 10:31
    Ben ik wel met je eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:04
    Dan hoop ik dat jij nooit de verantwoordelijke word van een club, lekker beleid haha
    Al had je geschreven deel van het kapitaal op het veld en deel op de spaarrekening had ik je gelijk gegeven, maar nu sla je een beetje door
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:26
    van zoveel geld word de selectie zo allemachtig breed en krijgen de Talenten geen kans meer.En juist deze Talenten brengen dat grote geld op.Snap je dat ?Dus lekker zo door blijven gaan.
    Vind ik leuk
    danny9874 +769
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:42
    Ondanks dat ik ajacied ben,denk ik dat als ie tegen Juve in de catacomben staat, Chiellini waarschijnlijk denkt dat ze samen hand in hand het veld op moeten.....
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:56
    De brandstapel?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    woensdag 6 juni 2018 om 00:59
    Bijna goed...
    Vind ik leuk
    2cents +47226
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
    Joh, Kluivert lijkt een voorkeur te hebben voor Italië. Net zoals veel jonge spelers uit de stal van Raiola. Als die jongens niet zo’n sterke eigen wil hadden gehad zou je bijna denken dat Raiola de voorkeur bepaalt... ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:56
    Past ook perfect bij al die aanvallende spelers die Italiaanse competitie...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    woensdag 6 juni 2018 om 05:52
    Je zou het bijna denken ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
    Ja hij is al 10x verkocht
    Vind ik leuk
    Thilo +2492
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
    25 miljoen 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Rodajc +9561
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
    Belachelijk bedrag.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
    Ik vind het nog weinig!
    Vind ik leuk
    Leonski +57
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
    Hoe bestaat het, een speler van 19 met een 1 jarig contract, 25 miljoen?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
    Ajax is de naam, dat levert altijd geld op!
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:02
    Kluivert is de naam die levert samen met de naam ajax blijkbaar veel geld op zelfs met een 1 jarig contract.
    Doet Overmars toch lekker.
    Vraag me alleen af of het voor zn ontwikkeling wel goed is.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:08
    Kluivert is een beetje dom, die voelt zich al te goed voor Ajax, kijk er niet gek van op wanneer Kluivert straks gewoon verhuurd gaat worden omdat ie het niet gaat redden bij AS Roma!
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:28
    Omdat veel Ajax supporters teleurgesteld zijn en omdat hij Ajax speler was is zowat iedereen het er hier over eens dat het een ondankbaar pleurisjoch is dat bovendien niet kan voetballen.


    Kluivert is een groot talent dat helaas veel meer kan verdienen elders en zijn contract om die reden niet verlengt. Jammer.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:58
    Who cares?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    woensdag 6 juni 2018 om 02:42
    I care. Ajax supporter ben je niet om de jeugd maar 1 seizoen in Ajax 1 te zien spelen. Ik wil de jeugd zien groeien in Ajax 1 en prijzen pakken.
    Iedere x als er 1 vroeg vertrekt moet er weer een ander worden ingepast. Wat een zooi.
    Maar goed. Supporter in hart en nieren.
    Vind ik leuk
    bombaste +340
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
    En dan lees je over 1 jaar: 'Kluivert ontevreden bij Roma door gebrek aan speeltijd en eist vertrek', daar gaat de carriere...
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:54
    Van mij part verslik die ze eigen in een spaghetti sliertje, hoogmoedig pleuris ventje
    Vind ik leuk
    035 +3208
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:03
    Denk eerder dat jij je verslikt in jouw rancune.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 01:01
    ...verslik die ze eigen... (Dat ik hier nog op reageer, pffff)
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1756
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Het werd tijd...
    Vind ik leuk
    Budazonen +178
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Marc niet de 90% doorverkoop percentage af te dwingen.
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Heerlijke voetballer die het gaat maken bij Roma. En het is een verstandige beslissing. Eindelijk speelt hij topvoetbal tegen mooie clubs op echt gras.
    Je zult volgend seizoen in het stadionnetje van Emmen op kunstgras moeten voetballen en Excelsior en VVV.
    In een echt proffesionele omgeving zal hij uitgroeien tot een volwaardige international.
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:04
    Nou nou, in 2020 hebben wij ook weer overal fijne grasmatten.
    En denk je dat hij veel speeltijd krijgt?
    Ik moet het nog allemaal zien, hij kon alleen zn stempel drukken tegen de clubs in het rechter rijtje.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Kuip +5377
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:10
    Ik heb zeer veel vertrouwen in Kluivert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
    Maar...hoe zit het nou met de Ligt? :P
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
    Goed, gewoon nog een jaartje Ajax, dan verkocht worden aan Barca met nog een jaar verhuur als onderdeel van de deal!

    Zelfde geldt voor Frenkie, gewoon nog een jaar Ajax, dan een deal met Barca en beide spelers daarna dus nog een jaar verhuren.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:04
    http://www.soccernews.nl/news/453692/tottenham-hotspur-legt-openingsbod-neer-bij-ajax-voor-de-ligt
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:06
    Ah joh, geruchten, je weet toch zelf ook wel dat als er geruchten zijn spelers bijna nooit daadwerkelijk vertrekken...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1405
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:55
    Gast soccernews site is een site die 99 van de 100 keer leugens verspreiden, dat zou ik nou nooit serieus nemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:39
    Ik maak een geintje natuurlijk, want ik vermaak me kostelijk met jullie transfer soaps! Als Feyenoorder hoop ik echt dat ze allemaal blijven! Dat is goed voor de Nederlandse competitie en voor de ontwikkeling van deze grote talenten!
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
    Mooi, aftikken en hij is van jullie, succes ermee!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8453
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
    Mondeling akkoord kan zsm bekend gemaakt worden hoor. Zijn wij ervan af. En dan de handtekeningen pas 1 juli zetten.
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:35
    Volgens mij kan dat dus niet vanwege de beursgang.
    Vind ik leuk
    Renelas +135
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
    Kluivert moet nu wel hele grote stappen gaan maken en zich handhaven in het buitenland met een nieuwe taal ook wil hij het gaan maken. We zullen het gaan zien...
    Vind ik leuk
    debacle +461
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
    Weer bijna.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
    Zucht
    Vind ik leuk
    danny9874 +769
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:36
    Ja ja, en nou opgesodeflikkerd. Hier hebben 'we' ook geen zak aan. Hij praat alsof ie er jaarlijks 20 in metselt in de CL en 50 in de mondiaal begeerde Eredivisie. Wegwezen en niet over 2 jaar met hangende takken terugkomen.
    Vind ik leuk
    Lusitano +198
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:37
    Nooit kampioen bij Ajax daarna bankzitter wel veel geld verdiend.... Snap niet dat zijn pa niet ingrijpt
    Vind ik leuk
    zwollie +6469
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:39
    Direct tekenen graag, zijn we van de berichten van kluivertje af.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:40
    Die kunnen we wel missen. Doei en succes ermee.
    Vind ik leuk
    JustH +9440
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:54
    En wij hier met al ons commentaar, zouden echt precies hetzelfde doen.
    Misschien nog wel sneller!
    Vind ik leuk
    035 +3208
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:04
    Precies. haha
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:29
    Euh nee.
    Vind ik leuk
    JustH +9440
    woensdag 6 juni 2018 om 22:31
    Dan ben jij de enige die niet financieel onafhankelijk wil worden.
    Top van je.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 22:42
    Als meneer bijtekend bij Ajax, verdiend hij 1,5 miljoen per jaar...... Als hij echt zo goed is, dan kan hij over 2 jaar ook de stap maken. Dan is hij net 20...
    Vind ik leuk
    JustH +9440
    woensdag 6 juni 2018 om 23:06
    Ja of zijn knie ligt in drieën, zitten altijd meerdere kanten aan een verhaal. Laat hij maar lekker voor zichzelf kiezen. Dan hoeven wij het niet te doen, want het is zijn geld en zijn leven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:41
    kunnen we lekker gaan genieten hoe hij de bank warm houdt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
    Nou Hakim nog voor 35 en dan is teamgeist + 200% en je bankrekening + ca 60 miljoen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25728
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:44
    25 miljoen..... wat een geld voor een spelertje dat niks bewezen heeft....
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:46
    Ho ho hij speelt bij Ajax ja de grootse, mooiste , rijkste club Hahaha
    Vind ik leuk
    035 +3208
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:10
    Gelukkig heb jij realiteitzin.
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:31
    Blijkbaar.

    Of hoe verklaar je die enorme bedragen anders?

    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    woensdag 6 juni 2018 om 09:05
    Transfergekte alles is 1 grote onzin ze willen 20 miljoen voor kluivert en ze betalen bijn 10 miljoen voor bandee die er niks van zou bakken ? Beetje onlogisch allemaal als kluivert het grootse talent van Nederland zou moeten zijn
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    woensdag 6 juni 2018 om 09:38
    Dat kun je wel vinden, maar het is blijkbaar realiteit.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1517
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:45
    Haha 25 miljoen voor dat ? Doet Ajax goed want die jongen gaat het nooit redden
    Vind ik leuk
    Het Brein +3064
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:47
    Dan meteen overschakelen en Bernard transfervrij binnen halen. Salaris van 3 miljoen geven! Niet twijfelen...
    Vind ik leuk
    Darter 876 +190
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:48
    25 miljoen?? Voor en speler die nog niks bewezen heeft..
    Is toch te gek voor woorden!
    Wat een aanfluiting.........
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:48
    Italiaanse Roddelpers schrijft wel eens meer wat, geloof er niets van zolang Ajax de deal op de eigen site zet. Je denkt toch zeker niet dat Overmars opeens overstag gaat !
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:54
    Had wel verwacht dat hij eventueel meeging naar St Mirren met zijn vader. ;-)


    Maar evengoed een harde les voor Justin dat hij het niet cadeau krijgt en denkt al de vedette te zijn. Chiellini is naar verluidt al aan het glimlachen als hij komt. En het vliegen gaat dan vanzelf alleen het landen moet je zelf leren. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:57
    en nu zo snel mogelijk JAHANBAKHSH van AZ halen voor 10.000.000!
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +600
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:13
    Nee, te traag en speelt rechts ipv links.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    woensdag 6 juni 2018 om 05:56
    Die is gek
    Vind ik leuk
    Hulsink +235
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:58
    Snel centjes beuren, inpakken en wegwezen!
    Vind ik leuk
    Dezeun +2467
    dinsdag 5 juni 2018 om 20:59
    Vooral goed nieuws voor liverpool en Tottenham
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:00
    Mino helpt wederom een speler graag ………..
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:01
    Wat een chaos in de berichtgeving. Zal vast weer niet kloppen zoals de meeste berichten op VP. Vanmiddag wilde Ajax nog 70 miljoen voor Zyech en Kluivert samen. Ik lach me gek, alle haters slikken dit als zoete koek, geloven ook alles wat over een vertrekkende speler van Ajax gaat.
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:33
    25 plus 45 is volgens mij nog altijd 70 en dan miljoen wel te verstaan.Dus wat is er aan gelogen?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:05
    Klotejoch


    1000 kluivert berichten...
    Vind ik leuk
    BartBroos +229
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:08
    GTST..... elke dag weer die klote cliffhanger. Jullie houden het spannend VP :) wolla! Mn Gucci petje zweet als een malle van de spanning. Gelukkig heb ik in mn schoudertasje goenoeg cleenex!
    Vind ik leuk
    Rambo +4
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:08
    Wat een arrogantie je club zo in de steek laten waar je alles aan te danken heb je zult er nog Sint van krijgen in sportief opzicht een grote strik en weg ermee je bent niet groter dan de club
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:11
    Af te troeven nog wel Haha..... lekker hoor die bikkelharde verdedigers Kluivert .... vaarwel verrader
    Vind ik leuk
    sapr +14
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:12
    Strik erom en weg wezen voor beide partijen
    Vind ik leuk
    Rambo +4
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:25
    Wat een grap heft alles te danken aan Ajax maar ondankbaarheid is een woird van fatsoen en moraal maar dat geldt niet bij hem grote strik en weg ermee je bent nooit groter dan de club ajax is ajax na jouw komen er veel meer voetballertjes bij
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:26
    Opgeruimd staat netjes. Opzouten
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:34
    25 miljoen is leuk maar blij ben ik er niet mee. Ze vertrekken steeds jonger bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Rambo +4
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:36
    Nooit en afscheid in de arena
    Vind ik leuk
    R94 +916
    dinsdag 5 juni 2018 om 21:54
    Je kunt die 25 miljoen nog beter door de versnipperaar halen, dan heb je er nog meer plezier aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:01
    Tjonge zeg wat een bedrag ! Vind het wel erg hoog 1 jaar contract doet Marc goed. Het is jammer dat Justin deze keuze maakt ik begrijp het eerlijk gezegd niet, Maar ja toch hoop ik dat ie het goed gaat doen want dat kunnen we wel gebruiken bij het Ned elftal we zullen zien.
    Vind ik leuk
    Mari +5129
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:02
    Zou Kluivert genaaid worden door Riola door hem liever in Italie onder te brengen?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +58
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:03
    Goed gedaan Ajax! Zulke jongens moet je liever kwijt dan rijk zijn. Oh wacht dat zijn jullie al!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +185
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:08
    Bekendmaking pas in juli?? Dan krijgen we nog ruim 3 weken dagelijks meerdere artikelen over de transfer dit en de transfer dat, aaarrrrgghhh!!!
    Vind ik leuk
    Carl Coenr +276
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:09
    oke, kunnen we weer over ander nieuws hebben dan hem. Het ga je goed.... WZAWZDB
    Vind ik leuk
    ajaxdev +294
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:11
    Strik er om en wegwezen. Hoor je nooit meer wat van.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:33
    nou zeg.. ben je boos of teleurgesteld? Wat zou jij doen; 25% wedstrijden spelen op kunstgras, in een matige competitie, met een werkgever die een salaris plafond hanteert,..etc of ...??:)
    Vind ik leuk
    Gerro +5389
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:51
    In de jeugd spelen ze veel meer wedstrijden op kunstgras en dan hoor je daar nooit gezeik over maar het is natuurlijk een prima excuus om te vertrekken.En verder er zijn maar weinig 18 jarige die ontevreden zouden zijn met een miljoen bruto salaris.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +294
    woensdag 6 juni 2018 om 13:30
    Dat klopt Kletsmajoor. Eerst eens zorgen dat je een seizoen min of meer ook tegen de grotere clubs constant presteert. Zodra er een fysiek sterke linkerverdediger staat is Kluivert gezien. Qua opgefoktheid kan ie prima mee in Italie denk ik. Deze jonge vriend heeft heel veel,praatjes maar die zit echt na een paar wedstrijden op de bank. Zal wel even een flow zijn de eerste maand maar daarna wordt het veel banken vrees ik voor hem. Maar gelukkig heb je dan bruto 1.5 miljoen per jaar als inkomsten.
    Ik ben dus boos op deze meerderjarige kleuter maar blijkbaar zijn er grapjassen in italie die 30miljoen gaan betalen.. knap gedaan door marc overmars
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:15
    Kishna 2.0 Alleen levert Ajax wel veel meer op dan Kishna.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7477
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:18
    Kan Kluivert de bank gaan warm houden in Rome.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1097
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:29
    Prachtige club en stad. Succes!
    Vind ik leuk
    Gerro +5389
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:31
    25 miljoen plus bonussen al denk ik dat die niet iets op gaan leveren daar hij naar mijn gevoel het daar niet gaat redden. Da's dan een uitstekend bedrag voor een speler die slechts tegen de middenmoot een paar aardige wedstrijden liet zien. Denk dat zijn opvolger Denis Johnsen meer in huis heeft en ben benieuwd wat die Bande kan. We zullen die snotaap dus niet gaan missen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 5 juni 2018 om 22:43
    Te gek voor woorden in deze markt is 25 mil veel te weinig .
    Kluivert is de ruwe diamant uit de ajax jeugd daar moet je minimaal 40 mil voor vragen ook al heeft die een jaar nog te gaan.
    Ronaldo kost over 200 miljoen voor een speler van over 30 jaar kom op zeg.
    Overmars begind te verslappen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:16
    Heeft Marc weer goed gedaan. Dit wordt een miskoop voor AS Roma
    Vind ik leuk
    bramski +11
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:21
    Cashen , pasta en banken ...
    Kluivert tegen chiellini hihi kijken of hij dan ook naar de keel vlieg net zoals bij locadia
    Vind ik leuk
    Gerro +5389
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:48
    piest ie in zijn broek,denk dan ook dat hij van mama een stel pampers meekrijgt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:22
    Ik wou eigenlijk voor het slapen gaan een boek lezen maar de reakties zijn veel leuker om te lezen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:24
    Overmars, de Dagobert Duck van het profvoetbal
    Vind ik leuk
    Bert +86
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:38
    Wat dacht jij dat die andere clubs doen ,je moet niet iedereen napraten .lekker makkelijk he
    Vind ik leuk
    Bert +86
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:37
    Anti Ajacied,lekker geld verdienen voor mama en Ajax heeft ontwikkeld niet jijzelf ,mogen ze er wat aan verdienen.je moest dankbaar zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 juni 2018 om 23:58
    Die gaat dezelfde weg als Kishna en el Ghazi. Vonden zichzelf ook na een panna of hakballetje veel beter dan de rest. Einde carrière vrees ik voor Kluivertje. Goed gedaan Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:17
    Zag in hem echt een leuke voetballer en had er echt het vertrouwen in dat hij een heel hoog rendement ging halen als hij even bij ajax zou blijven. Kon een belangrijke speler gaan worden.

    Maar na zijn uitspraken hang ik de vlag uit als hij weg is... wat een houding zeg.. weg ermee! Liever vandaag dan morgen nog
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    woensdag 6 juni 2018 om 00:33
    25 miljoen voor Kluivert? Een over het paard getild kutkind. Graag laat hem daar lekker wegrotten (Raiola). Ajax heeft genoeg mogelijkheden en vleugelspelers. Zo`n arrogant kutventje daar heeft geen club wat aan.


    Graag met pek en veren de Arena verlaten. In het buitenland wordt het niks vriend. Nu is Ajax een koopclub? Talent genoeg, maar ze verlaten ze voor ze 20 zijn voor een gigantisch bedrag. 19 jaar maar liefst. Dan zal Ajax toch versterkingen moeten halen. Mama Kluivert (ooit in de bak gezeten) ruikt geld en dan moet het gebeuren he? Helaas complete sportieve carrière in de prullenbak en mama die nooit iets gepresteerd heeft dan er goed uit zien en samen met die dikke lul Raiola hebben hun centen binnen.

    Daar ging het om en als Kluivertje volwassen is dan zal hij het ooit begrijpen.

    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 06:17
    Raiola roert in het pannetje van mama Kluivert, carbonarasaus.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:44
    Mooi, kunnen bande en Johnsen aan het werk zien aankomend seizoen. Nu Ziyech nog en de Jong doorschuiven.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 00:54
    Heerlijk als dat snotjoch echt weg zou gaan!!!!
    Vind ik leuk
    HupHolland +795
    woensdag 6 juni 2018 om 01:46
    Kluivert wil weg, dus daar doe je weinig aan.

    Voor een speler die slechts een 1-jarig contract heeft en zich nog niet echt op absoluut top niveau heeft bewezen is dit zo'n gek bedrag nog niet, zeker als er nog een paar bonussen aan vast kleven.

    Voor dit bedrag kun je ook luk dingen terugkopen. Laat die Spielman maar komen voor 3 a 5 miljoen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    woensdag 6 juni 2018 om 02:33
    Doet Ajax wel goed. 25 miljoen voor een speler met nog een 1 jarig contract die nog alles te bewijzen heeft.
    Vind ik leuk
    Linders +4
    woensdag 6 juni 2018 om 03:07
    Nou Overmars je mot aan de bak in je vakantie,die Argentijn gaat ook miss niet door .SUC6
    Vind ik leuk
    Ryan82 +854
    woensdag 6 juni 2018 om 07:11
    Die zien we nooit meer terug.........
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 11:46
    Vele zien in Kluivert zeker een top speler, top voor nederlands elftal. Hoop voor hem of eigenlijk het nederlands voetbal dat hij zeker een paar niveau's hoger gaat spelen en dus een nieuwe overmars of robben kan worden en ajax is van hem af en kan gaan kijken naar gemotiveerd talent
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    woensdag 6 juni 2018 om 17:10
    De doorgaans goed ingevoerde sportkrant????????????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax en AS Roma nagenoeg akkoord over miljoenentransfer Kluivert'