'Ajax en AS Roma nagenoeg akkoord over miljoenentransfer Kluivert'

'Ajax en AS Roma nagenoeg akkoord over miljoenentransfer Kluivert'

Gepubliceerd: dinsdag 5 juni 2018 om 20:23di 05-06-2018 om 20:23

De transfer van Justin Kluivert naar AS Roma is een stukje dichterbij gekomen. De doorgaans goed ingevoerde sportkrant La Gazzetta dello Sport schrijft dat een definitief akkoord tussen Ajax en de Serie A-club een kwestie van tijd is.

'Deal closed today', schrijft La Gazzetta. De officiële bekendmaking volgt pas in juli omdat de transfer boekhoudtechnisch naar het volgende seizoen moet, zo klinkt het. Naar verwachting gaan Ajax en Roma elkaar vinden in een transfersom van rond de 25 miljoen euro.

Roma lijkt clubs als Liverpool en Tottenham Hotspur af te gaan troeven. De twee Premier League-clubs boden wat de Italiaanse club waarschijnlijk voor Kluivert gaat betalen. Roma moest ineens met een hoger bod komen om niet ondergesneeuwd te worden door de concurrentie. Voordeel is wel dat Kluivert de voorkeur geeft aan de Serie A boven de Premier League en dat zaakwaarnemer Mino Raiola goede banden onderhoudt met de technische leiding van Roma.

Roma verhoogde het bod naar 25 miljoen euro en naar alle waarschijnlijkheid is dat bedrag hoog genoeg voor directeur spelersbeleid Marc Overmars. De laatste puntjes moeten nog op de i worden gezet, maar de transfer is in ieder geval dichterbij gekomen. 'Witte rook is slechts een kwestie van tijd'.

Kluivert heeft in Amsterdam nog een contract voor een jaar. Over Hakim Ziyech meldt La Gazzetta niets.

Plaats een reactie

dinsdag 5 juni 2018 om 20:24
Finally :-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
Hopelijk klaar met die kluivert soap.
Vind ik leuk
Ruud40 +12877
dinsdag 5 juni 2018 om 21:07
Zou je willen, maar denk het niet:

"De officiële bekendmaking volgt pas in juli omdat de transfer boekhoudtechnisch naar het volgende seizoen moet, zo klinkt het."
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 6 juni 2018 om 00:49
Dit is gewoon rond hoor. Beetje uitstelgedrag van de Italianen. Dat is vrij normaal daar. En so what? Dan is hij hier nog een kleine maand. Daar zal Ajax niet echt wakker van liggen. De 25 miljoen voor een speler met een contract voor nog maar een jaar zonder enige inhoud en interesse. Wat wil je nog meer?


Dag Kluivertje, Daag dikke miet.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:15
Voor Ajax geen soap hoor. Nog een jaarcontract en dan wellicht 25 mio opstrijken. En clicken op die topics doe je echt zelf.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 6 juni 2018 om 00:42
Nee idd. een speler met een jaarcontract en een compleet verkeerde instelling weg voor 25 miljoen. Voor Ajax goed, voor die jongen niet. Maar mama heeft geld nodig (een voormalig bajesklant) en Raiola heeft zijn centjes weer binnen.


Briljant, als we de carrière van Kluivert gaan bekijken. Die jongen heeft nog niet eens haar op zijn lul. Maar goed prima, die 25 miljoen is een prima bedrag dat hij totaal niet waard is.
Vind ik leuk
dhrwobo +36593
dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
25 miljoen voor zo’n figuur. Bizar. Doet Ajax goed
Vind ik leuk
ihvmmdk +6967
dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
Ik geloof er niet zoveel van. Hij heeft een éénjarig contract, zelfs Eriksen met een soortgelijk contract was niet duurder dan veertien miljoen euro.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:42
Eriksen had een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract .
Vind ik leuk
ihvmmdk +6967
dinsdag 5 juni 2018 om 20:43
Oh JA! Helemaal vergeten. Als Overmars het flikt om 25 miljoen euro te krijgen dan standbeeld enzo.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:00
Als Roma niet betaald , moet jij opletten , wil kluivertje ineens naar het mooie Engeland .
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 22:23
Dat en de markt is sinds eriksen ook wel gigantisch ontploft natuurlijk. Maar prima deal lijkt me. Goede wedstrijden van kluivertje zijn op 1 hand te tellen. Daar dan 25 mil voor ontvangen. Standbeeld voor overmars.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
dinsdag 12 juni 2018 om 02:44
Te moeilijk voor dit soort boeren, die wellicht ook wat afgunstig zijn.
Vind ik leuk
Adje80 +9610
dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
Eriksen is al weer even geleden..sinds de neymar transfer zijn de prijzen weer flink omhoog gegaan
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:59
Eriksen werd in een minder gekke tijd verkocht. Nu is de transfermarkt knettergek.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
dinsdag 5 juni 2018 om 22:52
en wordt waarschijnlijk nog gekker. waar ligt de grens? wie grijpt in?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 22:53]
Vind ik leuk
Paulus1962 +1299
dinsdag 5 juni 2018 om 21:01
Andere tijd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12397
dinsdag 5 juni 2018 om 21:38
Dat was weer even geleden......5 jaar !
Eriksen had nu ook 25 / 30 miljoen gekost.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:19
Doe daar maar een 20 bij.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12397
woensdag 6 juni 2018 om 03:45
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, k'hou het niet meer bij......
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:02
Andere tijd.
Vind ik leuk
HupHolland +3244
woensdag 6 juni 2018 om 01:48
Dat was voor de eeuw wisseling
Vind ik leuk
Markus80 +2529
dinsdag 12 juni 2018 om 02:43
Nou het zou een basisbedrag van rond de 19 miljoen zijn, oplopend tot een kleine 25 miljoen als hij genoeg speelt.

Jij gelooft alle sites en kranten niet? Eigenwijzer en jaloerser kan haast niet.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6967
dinsdag 12 juni 2018 om 12:27
Ik ben voor Ajax dus die vlieger gaat niet op.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 13 juni 2018 om 00:14
Ik ben ook voor Ajax en het is idd. bespottelijk voor een kereltje dat 30 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen, waarvan 6 goede wedstrijden. Het is ook bijna niet te geloven, maar het is wel de waarheid.

Het voetbalwereldje is toch compleet de weg kwijt.

Ik vind het prima hoor, Ajax verdient een dik bedrag aan een jochie dat hier en daar een leuke actie maakt. Voor meneer en bajesmoeder is het financieel ook heel leuk, maar hij denkt toch niet dat hij veel speeltijd krijgt als je in Nederland al geen vaste kracht bent.

Zijn sportieve carriere is voorbij, zoveel is wel duidelijk.
Vind ik leuk
ihvmmdk +6967
woensdag 13 juni 2018 om 10:00
Ik vind het meer dan prima dat buitenlandse clubs zelfs voor éénjarige contracten miljoenen neerleggen. Ik was gewoon verbaasd.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 13 juni 2018 om 23:51
Ja ik ook. Zo weinig ervaring. Zo weinig wedstrijden, 30 maar liefst en zelden presteren. Vooral niet in de wedstrijden tegen Nederlandse topclubs. Wat denk je dat die Italiaanse clubs met hem doen? Die vreten hem op. Echt dom, maar goed hij wilde ooit verkocht worden voor 165 miljoen. Dat zal helaas 165 cent worden. Succes kneus. Veel dommere mensen zijn er niet gemaakt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
Overmars is de beste verkoper op aarde, die verkoopt zijn vrouw gewoon voor de hoofdprijs als het moet
Vind ik leuk
zwollie +8657
dinsdag 5 juni 2018 om 20:40
Kan Brandsie nog heel wat van leren.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:46
Brands is niet slecht maar niet slagvaardig op het gebied van veel geld incasseren
Vind ik leuk
HupHolland +3244
woensdag 6 juni 2018 om 01:50
Andersoortig beleid. Ajax had nooit naar de beurs moeten gaan!
Vind ik leuk
Markus80 +2529
dinsdag 12 juni 2018 om 02:51
Wat heeft dat hiermee te maken?
Vind ik leuk
HupHolland +3244
dinsdag 12 juni 2018 om 11:25
Ik reageerde op DAF.

Bij PSV zie je dat meer oudere spelers en af en toe zelfs een huurspeler worden aangetrokken. Ajax richt zich toch veel meer op jonge talenten en op winst maken

Een Arias of Luuk de Jong zullen nooit zoveel opbrengen als Dolbreg of De Ligt bijvoorbeeld en dat komt hoofzakelijk door hun leeftijd. Je ziet ook dat de Ajax spelers continue (internationaal) in de belangstelling staan en PSV spelers (vreemd genoeg) veel minder. Ik zou niet durven zeggen dat Klaassen beter is dan Van Ginkel bijvoorbeeld.

Dat bedoel ik met andersoortig beleid. Bij ajax rinkelt de kassa en PSV haalt de kampioenschappen.

Hopelijk dat Overmars inderdaad voor at meer ervaring gaat zorgen (en daardoor de kassa minder laat rinkelen), dat is goed voor Ajax en het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 13 juni 2018 om 00:43
Ah ok excuseer.

Psv heeft 1 kampioenschap cadeau gekregen en is nu met enorm veel geluk kampioen geworden. Daar zijn alle analytici het over eens. Derksen zei het treffend. Als een psv er voor de trein springt dan valt de stroom uit.

Ajax haalde daarvoor de 4 kampioenschappen. Wat er dus 5 hadden moeten zijn.
Je hebt gelijk dat Ajax wat meer ervaring binnen moet halen, anderzijds moet je ook zeggen, ze hebben een goede lichting in de jeugd. Ondanks dat de rest weggekocht wordt.

Punt is wel dat Ajax op deze manier een gigantische voorsprong opbouwt financieel. Zij hoeven hun handje niet op te houden, zij kunnen enorme bedrage weigeren (Neres). Op den duur krijg je dan het Bayern Munchen effect, Ajax kan dan iedereen weg kopen als er een keer een goede speler loopt bij een andere club in de Eredivisie of in het buitenland.


Psv had al een slechte selectie en nu gaan de betere ook weg voor bedragen van rond de 10 miljoen. Dat is het verschil. Haal er in de huidige markt nog maar eens betere voor. Dat is echt niet te doen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 00:46]
Vind ik leuk
Markus80 +2529
dinsdag 12 juni 2018 om 02:50
Nee dat valt me ook op. Het zijn vaak bedragen van rond de 10 miljoen. Dat is toch wat anders dan Ajax geïncasseerd heeft de laatste jaren.
Vind ik leuk
Ale +5265
dinsdag 5 juni 2018 om 21:30
De naam Ajax is al 50% van de transferwaarde.
Vind ik leuk
kevinleo +2790
dinsdag 5 juni 2018 om 21:42
Denk dat het eerder de naam kluivert is, anders was die ergens voor club brugge of redbull salzburg gaan voetballen voor 8 miljoen. Zo bijzonder is het allemaal niet.
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
dinsdag 5 juni 2018 om 20:49
vrouwen moet je met respect behandelen dus zeggen dat die ze vrouw verkoopt is niet netjes maar goed hij is een Ajaxcied die kunnen dat woord niet
Vind ik leuk
035 +6794
dinsdag 5 juni 2018 om 21:00
kennen
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:01
ik dacht dat er maar een Calimero was hier!!
Vind ik leuk
Breezer4u +1834
dinsdag 5 juni 2018 om 21:09
Ajacied...ik schrijf toch ook geen peesvee?
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:17
Ajaxcied. Zelfde gedachten Breezer...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 21:18]
Vind ik leuk
ihvmmdk +6967
dinsdag 5 juni 2018 om 21:38
Alles is te koop in Amsterdam vriend!
Vind ik leuk
Caniggia +1051
dinsdag 5 juni 2018 om 21:19
Misschien zoekt Raiola nog wel een vriendin voor erbij.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1617
dinsdag 5 juni 2018 om 21:37
Over 3 jaar is kluivert 80€ waard
Vind ik leuk
mcmodd +25138
dinsdag 5 juni 2018 om 22:21
80€? Dat wordt een zeer snelle afschrijving dan. Verwachten ze dat hij COPD ontwikkelt?
Vind ik leuk
HupHolland +3244
woensdag 6 juni 2018 om 01:53
Dat doet er toch niet toe!

Kluivert wil nu weg en is op dit moment absoluut geen 80 miljoen waard. Wat de toekomst brengt bllijft afwachten. Een dike blessure en Kluivert is niks meer waard.

Dat hebben we gezien bij Dolberg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 01:54]
Vind ik leuk
rpaulp50 +12397
dinsdag 5 juni 2018 om 21:40
Niet als het moet, maar als ie kan.............!
Vind ik leuk
rpaulp50 +12397
dinsdag 5 juni 2018 om 21:07
Zoals gewoonlijk met Ajax verkopen, Klaassen was nog beter ha ha
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 01:01
Voor Renato Sanches werd zelfs 35 miljoen betaald en die maakt ook niks klaar
Vind ik leuk
Markus80 +2529
dinsdag 12 juni 2018 om 02:40
Idd. 30 wedstrijden maar liefst in de Eredivisie dit jaar, wat zijn totaal tot maar liefst 44 maakt, waarin hij mooie dingen heeft laten zien, maar het vaak totaal af heeft laten weten. Die jongen is er echt nog niet klaar voor.

Dan krijgt je zo`n doorgesnoven Kieft die zegt dat hij hier niet meer kan leren??? Meer ervaring, meer wedstrijden wellicht? Opleiding? In de Eredivisie kan hij vaak niet mee en hij komt echt niet in de basis bij Roma. Hij zal daar weinig spelen. Daar leer je pas veel van.


Mooie deal voor Ajax. Voor dat bedrag halen ze gewoon een betere meer gelouterde voetballer of hebben ze een jeugdspeler. Kluivert was nou niet zo n groot licht of leider.


Blij dat ze van Ciske de Rat af zijn. Daag Kluivert. Misschien lever je ooit nog 165 miljoen op, in bitcoins.
Vind ik leuk
slechtekont +4838
dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
Yes, lekker de bank warmen achter sharaawy en perotti.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:50
Wees er maar blij mee? Oranje kan kluivert goed gebruiken bij de weder opbouwing. In potentie toch een gruwelijke speler
Vind ik leuk
HupHolland +3244
woensdag 6 juni 2018 om 01:56
Ik ben het helemaal niet met Kluivert eens. In mijn ogen is het schandalig wat hij doet. Maargoed, het blijft een top talent en leuk om naar te kijken. Hopelijk breekt hij door.
Vind ik leuk
Caniggia +1051
dinsdag 5 juni 2018 om 21:21
25 miljoen opstrijken en doooooorrrrr .Let him burn in helllll.
Vind ik leuk
FCshotover +119
dinsdag 5 juni 2018 om 22:48
Verklaar je nader...want volgens mij schrijf je hell dus met 2 x een l. Of bleef je lomp typvinger hangen? Of snap je het gewoon niet ..kan ook . Is niet erg , kan je hulp voor zoeken. 😁
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 01:58
Nou, Markc. Het is Mark met een k of Marc met een c. Make up your mind, hypocrietje...
Vind ik leuk
FCshotover +119
woensdag 6 juni 2018 om 12:19
Ja voor jouw een vraag voor míj een weet..Maar begrijp dat je niet weet wat het woord hypocriet betekend.
Vind ik leuk
Caniggia +1051
woensdag 6 juni 2018 om 07:39
Heb ik al hulp voor jonguh.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12397
dinsdag 5 juni 2018 om 22:57
Kassa !
( 2,5 miljoen per jaar, wat zit dat lekker zeg ! )
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 22:59]
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
Zat erin Kluivertje naar AS Roma.. package deal met Ziyech. Vandaar pas bekendmaking in juli!?
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24818
dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
25 miljoen is een heel mooi bedrag voor kluivert alleen, hoop wel dat Ziyech 35/40 gaat opleveren
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
En opgeruimd staat netjes, zulke jongens kun je maar snel verkopen
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
Kluivert is toch een ander verhaal dan Ziyech? Ziyech gaf na het ondertekenen van zijn contract bij Ajax al aan dat hij 2 seizoenen bij Ajax zou blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:35
Kluivert heb ik het ook over :) ondankbaar pleuris jong..
Maar nu is er tenminste nog iets verdiend mocht het doorgaan. Ziyech gun ik het zeker, wat was hij gister weer goed bij Morocco
Vind ik leuk
14forever +8911
dinsdag 5 juni 2018 om 21:32
Als het goed is rond de.33'miljoen.
Vind ik leuk
HupHolland +3244
woensdag 6 juni 2018 om 01:57
Zo denk ik ook!
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 02:01
Ziyech 33 miljoen denk ik.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28875
dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
Ik kan niet wachten tot de deal closed is! Hele maand Juni nog dit soort berichten
Vind ik leuk
Juventus FC +3837
dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
25 miljoen voor een speler die niks heeft gepresteerd? Als we die hattrick tegen grootmacht Roda jc niet meetellen natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
Geniaal toch he, dat heeft snelle smurf weer snel geregeld
Vind ik leuk
Enden +4427
dinsdag 5 juni 2018 om 20:25
Knap werk van Overmars
Vind ik leuk
Romo +1115
dinsdag 5 juni 2018 om 20:26
O nee...
Ik vond het al.zo fijn ... geen Kluivert nieuws
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 20:26]
Vind ik leuk
stratumseind +187304
dinsdag 5 juni 2018 om 20:26
Goed nieuws voor alle Ajacieden . De open dag zal veel bekijks trekken . Benieuwd hoeveel mensen tegelijkertijd naar binnen mogen bij de bank om maar de stapel te mogen kijken.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +6672
dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
Waarschijnlijk meer dan er in het gemeentehuis van Eindhoven mogen staren in een bijna lege kluis!
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
Die hebben echt geen kluis, wat er in komt gaat er net zo snel weer uit
Vind ik leuk
Midden-Noord +93676
dinsdag 5 juni 2018 om 20:37
Zo hoort het ook te gaan bij een voetbalclub. Kapitaal hoort op het veld en niet op een spaarrekening.
Vind ik leuk
035 +6794
dinsdag 5 juni 2018 om 20:45
Dat is ook de gemiddelde stand vd banksaldo's bij velen. Als het dan even tegenzit staan ze ROOD.
Ik kies liever voor wat reserve zodat ik, bij pech, de wasmachine gelijk kan vervangen. :-))
Vind ik leuk
Midden-Noord +93676
dinsdag 5 juni 2018 om 22:54
Ja wat reserve is gezond ja. Maar als je zoveel te besteden hebt dan moet je ook meer investeren. Dan win je alles, nu draait het alleen om de knaken.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:26
Een beetje reserve is niets mis mee. Maar 150 miljoen euro is niet 'een beetje' reserve. Met die reserve kunnen ze de volledige Nederlandse competitie draaiend houden....
Vind ik leuk
yuuup +9988
woensdag 6 juni 2018 om 04:55
Het is geen 150 miljoen!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22689
woensdag 6 juni 2018 om 05:50
Veel mensen lijken te vergeten dat Europese succesjes eerder uitzondering zijn dan regel. Inkomsten worden dus minder, dus moet je reserves aanhouden. Mensen moeten toch worden betaald, ook als er minder binnenkomt.

Ik heb er dus geen moeite mee dat er niet gesmeten wordt met geld en als je het zelf kunt doen door aankopen met verkopen te compenseren....hulde.

Waar ik wel van baal is dat er gewoon veel middelmaat wordt gekocht, vanuit dat perspectief mag er weleens een keer iets meer worden uitgegeven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 05:51]
Vind ik leuk
035 +6794
woensdag 6 juni 2018 om 10:31
Ben ik wel met je eens.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:04
Dan hoop ik dat jij nooit de verantwoordelijke word van een club, lekker beleid haha
Al had je geschreven deel van het kapitaal op het veld en deel op de spaarrekening had ik je gelijk gegeven, maar nu sla je een beetje door
Vind ik leuk
Caniggia +1051
dinsdag 5 juni 2018 om 21:26
van zoveel geld word de selectie zo allemachtig breed en krijgen de Talenten geen kans meer.En juist deze Talenten brengen dat grote geld op.Snap je dat ?Dus lekker zo door blijven gaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:56
De brandstapel?
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 6 juni 2018 om 00:59
Bijna goed...
Vind ik leuk
2cents +57655
dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
Joh, Kluivert lijkt een voorkeur te hebben voor Italië. Net zoals veel jonge spelers uit de stal van Raiola. Als die jongens niet zo’n sterke eigen wil hadden gehad zou je bijna denken dat Raiola de voorkeur bepaalt... ;)
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 5 juni 2018 om 20:56
Past ook perfect bij al die aanvallende spelers die Italiaanse competitie...
Vind ik leuk
wattenstaafje +22689
woensdag 6 juni 2018 om 05:52
Je zou het bijna denken ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
Ja hij is al 10x verkocht
Vind ik leuk
Thilo +2748
dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
25 miljoen 😂😂😂
Vind ik leuk
Rodajc +17399
dinsdag 5 juni 2018 om 20:28
Belachelijk bedrag.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
Ik vind het nog weinig!
Vind ik leuk
Leonski +56
dinsdag 5 juni 2018 om 20:29
Hoe bestaat het, een speler van 19 met een 1 jarig contract, 25 miljoen?
Vind ik leuk
Florian87 +11698
dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
Ajax is de naam, dat levert altijd geld op!
Vind ik leuk
040-077 +1006
dinsdag 5 juni 2018 om 22:02
Kluivert is de naam die levert samen met de naam ajax blijkbaar veel geld op zelfs met een 1 jarig contract.
Doet Overmars toch lekker.
Vraag me alleen af of het voor zn ontwikkeling wel goed is.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
dinsdag 5 juni 2018 om 22:08
Kluivert is een beetje dom, die voelt zich al te goed voor Ajax, kijk er niet gek van op wanneer Kluivert straks gewoon verhuurd gaat worden omdat ie het niet gaat redden bij AS Roma!
Vind ik leuk
Jozef +40968
dinsdag 5 juni 2018 om 22:28
Omdat veel Ajax supporters teleurgesteld zijn en omdat hij Ajax speler was is zowat iedereen het er hier over eens dat het een ondankbaar pleurisjoch is dat bovendien niet kan voetballen.


Kluivert is een groot talent dat helaas veel meer kan verdienen elders en zijn contract om die reden niet verlengt. Jammer.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:58
Who cares?
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
woensdag 6 juni 2018 om 02:42
I care. Ajax supporter ben je niet om de jeugd maar 1 seizoen in Ajax 1 te zien spelen. Ik wil de jeugd zien groeien in Ajax 1 en prijzen pakken.
Iedere x als er 1 vroeg vertrekt moet er weer een ander worden ingepast. Wat een zooi.
Maar goed. Supporter in hart en nieren.
Vind ik leuk
bombaste +438
dinsdag 5 juni 2018 om 20:31
En dan lees je over 1 jaar: 'Kluivert ontevreden bij Roma door gebrek aan speeltijd en eist vertrek', daar gaat de carriere...
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
dinsdag 5 juni 2018 om 20:54
Van mij part verslik die ze eigen in een spaghetti sliertje, hoogmoedig pleuris ventje
Vind ik leuk
035 +6794
dinsdag 5 juni 2018 om 21:03
Denk eerder dat jij je verslikt in jouw rancune.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 01:01
...verslik die ze eigen... (Dat ik hier nog op reageer, pffff)
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
Het werd tijd...
Vind ik leuk
Budazonen +426
dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
Marc niet de 90% doorverkoop percentage af te dwingen.
Vind ik leuk
Kuip +9136
dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
Heerlijke voetballer die het gaat maken bij Roma. En het is een verstandige beslissing. Eindelijk speelt hij topvoetbal tegen mooie clubs op echt gras.
Je zult volgend seizoen in het stadionnetje van Emmen op kunstgras moeten voetballen en Excelsior en VVV.
In een echt proffesionele omgeving zal hij uitgroeien tot een volwaardige international.
Vind ik leuk
040-077 +1006
dinsdag 5 juni 2018 om 22:04
Nou nou, in 2020 hebben wij ook weer overal fijne grasmatten.
En denk je dat hij veel speeltijd krijgt?
Ik moet het nog allemaal zien, hij kon alleen zn stempel drukken tegen de clubs in het rechter rijtje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 22:04]
Vind ik leuk
Kuip +9136
dinsdag 5 juni 2018 om 22:10
Ik heb zeer veel vertrouwen in Kluivert.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:32
Maar...hoe zit het nou met de Ligt? :P
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
Goed, gewoon nog een jaartje Ajax, dan verkocht worden aan Barca met nog een jaar verhuur als onderdeel van de deal!

Zelfde geldt voor Frenkie, gewoon nog een jaar Ajax, dan een deal met Barca en beide spelers daarna dus nog een jaar verhuren.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
dinsdag 5 juni 2018 om 21:04
http://www.soccernews.nl/news/453692/tottenham-hotspur-legt-openingsbod-neer-bij-ajax-voor-de-ligt
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 5 juni 2018 om 21:06
Ah joh, geruchten, je weet toch zelf ook wel dat als er geruchten zijn spelers bijna nooit daadwerkelijk vertrekken...
Vind ik leuk
Vamos7 +7758
dinsdag 5 juni 2018 om 22:55
Gast soccernews site is een site die 99 van de 100 keer leugens verspreiden, dat zou ik nou nooit serieus nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:39
Ik maak een geintje natuurlijk, want ik vermaak me kostelijk met jullie transfer soaps! Als Feyenoorder hoop ik echt dat ze allemaal blijven! Dat is goed voor de Nederlandse competitie en voor de ontwikkeling van deze grote talenten!
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
Mooi, aftikken en hij is van jullie, succes ermee!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
dinsdag 5 juni 2018 om 20:33
Mondeling akkoord kan zsm bekend gemaakt worden hoor. Zijn wij ervan af. En dan de handtekeningen pas 1 juli zetten.
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 5 juni 2018 om 20:35
Volgens mij kan dat dus niet vanwege de beursgang.
Vind ik leuk
Renelas +215
dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
Kluivert moet nu wel hele grote stappen gaan maken en zich handhaven in het buitenland met een nieuwe taal ook wil hij het gaan maken. We zullen het gaan zien...
Vind ik leuk
debacle +528
dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
Weer bijna.....
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:34
Zucht
Vind ik leuk
Lusitano +318
dinsdag 5 juni 2018 om 20:37
Nooit kampioen bij Ajax daarna bankzitter wel veel geld verdiend.... Snap niet dat zijn pa niet ingrijpt
Vind ik leuk
zwollie +8657
dinsdag 5 juni 2018 om 20:39
Direct tekenen graag, zijn we van de berichten van kluivertje af.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:40
Die kunnen we wel missen. Doei en succes ermee.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 5 juni 2018 om 20:44
25 miljoen..... wat een geld voor een spelertje dat niks bewezen heeft....
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
dinsdag 5 juni 2018 om 20:46
Ho ho hij speelt bij Ajax ja de grootse, mooiste , rijkste club Hahaha
Vind ik leuk
035 +6794
dinsdag 5 juni 2018 om 21:10
Gelukkig heb jij realiteitzin.
Vind ik leuk
Jozef +40968
dinsdag 5 juni 2018 om 22:31
Blijkbaar.

Of hoe verklaar je die enorme bedragen anders?

Vind ik leuk
Psv1989 +2476
woensdag 6 juni 2018 om 09:05
Transfergekte alles is 1 grote onzin ze willen 20 miljoen voor kluivert en ze betalen bijn 10 miljoen voor bandee die er niks van zou bakken ? Beetje onlogisch allemaal als kluivert het grootse talent van Nederland zou moeten zijn
Vind ik leuk
Jozef +40968
woensdag 6 juni 2018 om 09:38
Dat kun je wel vinden, maar het is blijkbaar realiteit.
Vind ik leuk
Psv1989 +2476
dinsdag 5 juni 2018 om 20:45
Haha 25 miljoen voor dat ? Doet Ajax goed want die jongen gaat het nooit redden
Vind ik leuk
Het Brein +4568
dinsdag 5 juni 2018 om 20:47
Dan meteen overschakelen en Bernard transfervrij binnen halen. Salaris van 3 miljoen geven! Niet twijfelen...
Vind ik leuk
Darter 876 +792
dinsdag 5 juni 2018 om 20:48
25 miljoen?? Voor en speler die nog niks bewezen heeft..
Is toch te gek voor woorden!
Wat een aanfluiting.........
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:48
Italiaanse Roddelpers schrijft wel eens meer wat, geloof er niets van zolang Ajax de deal op de eigen site zet. Je denkt toch zeker niet dat Overmars opeens overstag gaat !
Vind ik leuk
stollie38 +17378
dinsdag 5 juni 2018 om 20:54
Had wel verwacht dat hij eventueel meeging naar St Mirren met zijn vader. ;-)


Maar evengoed een harde les voor Justin dat hij het niet cadeau krijgt en denkt al de vedette te zijn. Chiellini is naar verluidt al aan het glimlachen als hij komt. En het vliegen gaat dan vanzelf alleen het landen moet je zelf leren. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 20:57
en nu zo snel mogelijk JAHANBAKHSH van AZ halen voor 10.000.000!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22689
woensdag 6 juni 2018 om 05:56
Die is gek
Vind ik leuk
Hulsink +527
dinsdag 5 juni 2018 om 20:58
Snel centjes beuren, inpakken en wegwezen!
Vind ik leuk
Dezeun +5669
dinsdag 5 juni 2018 om 20:59
Vooral goed nieuws voor liverpool en Tottenham
Vind ik leuk
El Cazador +8110
dinsdag 5 juni 2018 om 21:00
Mino helpt wederom een speler graag ………..
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:01
Wat een chaos in de berichtgeving. Zal vast weer niet kloppen zoals de meeste berichten op VP. Vanmiddag wilde Ajax nog 70 miljoen voor Zyech en Kluivert samen. Ik lach me gek, alle haters slikken dit als zoete koek, geloven ook alles wat over een vertrekkende speler van Ajax gaat.
Vind ik leuk
Caniggia +1051
dinsdag 5 juni 2018 om 21:33
25 plus 45 is volgens mij nog altijd 70 en dan miljoen wel te verstaan.Dus wat is er aan gelogen?
Vind ik leuk
Smithsonian +38028
dinsdag 5 juni 2018 om 21:05
Klotejoch


1000 kluivert berichten...
Vind ik leuk
BartBroos +269
dinsdag 5 juni 2018 om 21:08
GTST..... elke dag weer die klote cliffhanger. Jullie houden het spannend VP :) wolla! Mn Gucci petje zweet als een malle van de spanning. Gelukkig heb ik in mn schoudertasje goenoeg cleenex!
Vind ik leuk
Rambo +3
dinsdag 5 juni 2018 om 21:08
Wat een arrogantie je club zo in de steek laten waar je alles aan te danken heb je zult er nog Sint van krijgen in sportief opzicht een grote strik en weg ermee je bent niet groter dan de club
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
dinsdag 5 juni 2018 om 21:11
Af te troeven nog wel Haha..... lekker hoor die bikkelharde verdedigers Kluivert .... vaarwel verrader
Vind ik leuk
sapr +14
dinsdag 5 juni 2018 om 21:12
Strik erom en weg wezen voor beide partijen
Vind ik leuk
Rambo +3
dinsdag 5 juni 2018 om 21:25
Wat een grap heft alles te danken aan Ajax maar ondankbaarheid is een woird van fatsoen en moraal maar dat geldt niet bij hem grote strik en weg ermee je bent nooit groter dan de club ajax is ajax na jouw komen er veel meer voetballertjes bij
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 21:26
Opgeruimd staat netjes. Opzouten
Vind ik leuk
JanTa48 +6764
dinsdag 5 juni 2018 om 21:34
25 miljoen is leuk maar blij ben ik er niet mee. Ze vertrekken steeds jonger bij Ajax.
Vind ik leuk
Rambo +3
dinsdag 5 juni 2018 om 21:36
Nooit en afscheid in de arena
Vind ik leuk
R94 +2002
dinsdag 5 juni 2018 om 21:54
Je kunt die 25 miljoen nog beter door de versnipperaar halen, dan heb je er nog meer plezier aan.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 22:01
Tjonge zeg wat een bedrag ! Vind het wel erg hoog 1 jaar contract doet Marc goed. Het is jammer dat Justin deze keuze maakt ik begrijp het eerlijk gezegd niet, Maar ja toch hoop ik dat ie het goed gaat doen want dat kunnen we wel gebruiken bij het Ned elftal we zullen zien.
Vind ik leuk
Mari +10797
dinsdag 5 juni 2018 om 22:02
Zou Kluivert genaaid worden door Riola door hem liever in Italie onder te brengen?
Vind ik leuk
Bocajuun +794
dinsdag 5 juni 2018 om 22:03
Goed gedaan Ajax! Zulke jongens moet je liever kwijt dan rijk zijn. Oh wacht dat zijn jullie al!
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
dinsdag 5 juni 2018 om 22:08
Bekendmaking pas in juli?? Dan krijgen we nog ruim 3 weken dagelijks meerdere artikelen over de transfer dit en de transfer dat, aaarrrrgghhh!!!
Vind ik leuk
ajaxdev +550
dinsdag 5 juni 2018 om 22:11
Strik er om en wegwezen. Hoor je nooit meer wat van.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
dinsdag 5 juni 2018 om 22:33
nou zeg.. ben je boos of teleurgesteld? Wat zou jij doen; 25% wedstrijden spelen op kunstgras, in een matige competitie, met een werkgever die een salaris plafond hanteert,..etc of ...??:)
Vind ik leuk
Gerro +7967
dinsdag 5 juni 2018 om 23:51
In de jeugd spelen ze veel meer wedstrijden op kunstgras en dan hoor je daar nooit gezeik over maar het is natuurlijk een prima excuus om te vertrekken.En verder er zijn maar weinig 18 jarige die ontevreden zouden zijn met een miljoen bruto salaris.
Vind ik leuk
ajaxdev +550
woensdag 6 juni 2018 om 13:30
Dat klopt Kletsmajoor. Eerst eens zorgen dat je een seizoen min of meer ook tegen de grotere clubs constant presteert. Zodra er een fysiek sterke linkerverdediger staat is Kluivert gezien. Qua opgefoktheid kan ie prima mee in Italie denk ik. Deze jonge vriend heeft heel veel,praatjes maar die zit echt na een paar wedstrijden op de bank. Zal wel even een flow zijn de eerste maand maar daarna wordt het veel banken vrees ik voor hem. Maar gelukkig heb je dan bruto 1.5 miljoen per jaar als inkomsten.
Ik ben dus boos op deze meerderjarige kleuter maar blijkbaar zijn er grapjassen in italie die 30miljoen gaan betalen.. knap gedaan door marc overmars
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 22:15
Kishna 2.0 Alleen levert Ajax wel veel meer op dan Kishna.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1598
dinsdag 5 juni 2018 om 22:29
Prachtige club en stad. Succes!
Vind ik leuk
Gerro +7967
dinsdag 5 juni 2018 om 22:31
25 miljoen plus bonussen al denk ik dat die niet iets op gaan leveren daar hij naar mijn gevoel het daar niet gaat redden. Da's dan een uitstekend bedrag voor een speler die slechts tegen de middenmoot een paar aardige wedstrijden liet zien. Denk dat zijn opvolger Denis Johnsen meer in huis heeft en ben benieuwd wat die Bande kan. We zullen die snotaap dus niet gaan missen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 5 juni 2018 om 22:43
Te gek voor woorden in deze markt is 25 mil veel te weinig .
Kluivert is de ruwe diamant uit de ajax jeugd daar moet je minimaal 40 mil voor vragen ook al heeft die een jaar nog te gaan.
Ronaldo kost over 200 miljoen voor een speler van over 30 jaar kom op zeg.
Overmars begind te verslappen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 juni 2018 om 22:44]
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
dinsdag 5 juni 2018 om 23:16
Heeft Marc weer goed gedaan. Dit wordt een miskoop voor AS Roma
Vind ik leuk
bramski +72
dinsdag 5 juni 2018 om 23:21
Cashen , pasta en banken ...
Kluivert tegen chiellini hihi kijken of hij dan ook naar de keel vlieg net zoals bij locadia
Vind ik leuk
Gerro +7967
dinsdag 5 juni 2018 om 23:48
piest ie in zijn broek,denk dan ook dat hij van mama een stel pampers meekrijgt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 23:22
Ik wou eigenlijk voor het slapen gaan een boek lezen maar de reakties zijn veel leuker om te lezen..
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 23:24
Overmars, de Dagobert Duck van het profvoetbal
Vind ik leuk
dinsdag 5 juni 2018 om 23:58
Die gaat dezelfde weg als Kishna en el Ghazi. Vonden zichzelf ook na een panna of hakballetje veel beter dan de rest. Einde carrière vrees ik voor Kluivertje. Goed gedaan Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:17
Zag in hem echt een leuke voetballer en had er echt het vertrouwen in dat hij een heel hoog rendement ging halen als hij even bij ajax zou blijven. Kon een belangrijke speler gaan worden.

Maar na zijn uitspraken hang ik de vlag uit als hij weg is... wat een houding zeg.. weg ermee! Liever vandaag dan morgen nog
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 00:18]
Vind ik leuk
Markus80 +2529
woensdag 6 juni 2018 om 00:33
25 miljoen voor Kluivert? Een over het paard getild kutkind. Graag laat hem daar lekker wegrotten (Raiola). Ajax heeft genoeg mogelijkheden en vleugelspelers. Zo`n arrogant kutventje daar heeft geen club wat aan.


Graag met pek en veren de Arena verlaten. In het buitenland wordt het niks vriend. Nu is Ajax een koopclub? Talent genoeg, maar ze verlaten ze voor ze 20 zijn voor een gigantisch bedrag. 19 jaar maar liefst. Dan zal Ajax toch versterkingen moeten halen. Mama Kluivert (ooit in de bak gezeten) ruikt geld en dan moet het gebeuren he? Helaas complete sportieve carrière in de prullenbak en mama die nooit iets gepresteerd heeft dan er goed uit zien en samen met die dikke lul Raiola hebben hun centen binnen.

Daar ging het om en als Kluivertje volwassen is dan zal hij het ooit begrijpen.

Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:44
Mooi, kunnen bande en Johnsen aan het werk zien aankomend seizoen. Nu Ziyech nog en de Jong doorschuiven.
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 00:54
Heerlijk als dat snotjoch echt weg zou gaan!!!!
Vind ik leuk
HupHolland +3244
woensdag 6 juni 2018 om 01:46
Kluivert wil weg, dus daar doe je weinig aan.

Voor een speler die slechts een 1-jarig contract heeft en zich nog niet echt op absoluut top niveau heeft bewezen is dit zo'n gek bedrag nog niet, zeker als er nog een paar bonussen aan vast kleven.

Voor dit bedrag kun je ook luk dingen terugkopen. Laat die Spielman maar komen voor 3 a 5 miljoen.
Vind ik leuk
Haka Zieyech +1427
woensdag 6 juni 2018 om 02:33
Doet Ajax wel goed. 25 miljoen voor een speler met nog een 1 jarig contract die nog alles te bewijzen heeft.
Vind ik leuk
Linders +17
woensdag 6 juni 2018 om 03:07
Nou Overmars je mot aan de bak in je vakantie,die Argentijn gaat ook miss niet door .SUC6
Vind ik leuk
Ryan82 +979
woensdag 6 juni 2018 om 07:11
Die zien we nooit meer terug.........
Vind ik leuk
woensdag 6 juni 2018 om 11:46
Vele zien in Kluivert zeker een top speler, top voor nederlands elftal. Hoop voor hem of eigenlijk het nederlands voetbal dat hij zeker een paar niveau's hoger gaat spelen en dus een nieuwe overmars of robben kan worden en ajax is van hem af en kan gaan kijken naar gemotiveerd talent
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
woensdag 6 juni 2018 om 17:10
De doorgaans goed ingevoerde sportkrant????????????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws