Contractnieuws uit De Kuip: Een moderne verdediger met een enorm goed fysiek

    Contractnieuws uit De Kuip: "Een moderne verdediger met een enorm goed fysiek"

    woensdag 6 juni 2018 om 15:52

    Noah Lewis heeft woensdagmiddag zijn eerste profcontract gesigneerd bij Feyenoord. De zeventienjarige verdediger ligt nu tot medio 2021 vast in De Kuip. Feyenoord meldt dat via de officiële kanalen. 

    "Dit is voor mij de bekroning van een mooi seizoen. Ik heb hard gewerkt en veel geleerd. Dit is waar je het voor doet", wordt Lewis geciteerd op het digitale thuis van de Rotterdamse topclub.

    Komend seizoen schuift de tiener door naar Feyenoord O19. "Ik ben blij dat ik daar kan aansluiten. Dat brengt je een stap dichter bij waar ik al die jaren al voor werk, een plek in het eerste elftal van Feyenoord. Ik heb er al even aan mogen proeven tijdens mijn invalbeurt in de benefietwedstrijd afgelopen maart. De sfeer, alles eromheen, dat was mooi. Ik ga heel hard aan de slag om dat doel te bereiken."

    Van Geel
    Technisch directeur Martin van Geel gelooft dat Lewis klaar is voor O19. "Noah is een moderne verdediger met een enorm goed fysiek, hij is 1,90 meter lang en beresterk. (...) Of het nou tegen PSV of tegen Shakhtar of Manchester City was: Noah stond altijd zijn mannetje."

    "Hij houdt echt van het vak verdedigen. Nu krijgt hij de kans om technisch en tactisch verder door te groeien, onder leiding van Peter van den Berg en zijn staf."

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +15728
    woensdag 6 juni 2018 om 15:56
    Wel veel Feyenoord nieuws hoor vandaag. Mag wel wat minder.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    woensdag 6 juni 2018 om 16:01
    Ik schrik er ook van...
    Vind ik leuk
    Berbr +1211
    woensdag 6 juni 2018 om 15:57
    Een ouderwetse verdediger is ook nooit weg.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1250
    woensdag 6 juni 2018 om 15:57
    Zal wel niks zijn als City, Chelsea of Utd hem nog niet gehaald heeft ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 15:59
    Helemaal niets in ..........!!!
    Vind ik leuk
    buddha +8035
    woensdag 6 juni 2018 om 16:53
    je portemonnee ?
    Vind ik leuk
    woensdag 6 juni 2018 om 17:02
    Bij mij is dat niet het geval. Hoe zit jij er financieel bij?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 juni 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    buddha +8035
    woensdag 6 juni 2018 om 23:56
    mij hoor je niet klagen. maar als je te veel hebt. weet ik nog een goed doel .
    help buddha de zomer door ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 7 juni 2018 om 08:01
    Haha, of Naingollan want die heeft zware psychische problemen nadat jij hoorde dat hij word geskipt voor het WK
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    woensdag 6 juni 2018 om 16:00
    Zelf een simpele copy-paste actie kunnen ze bij VP niet uitvoeren....Lewis gaat bij Feyenoord 2 voetballen ipv 019!
    Vind ik leuk
    Degraaf +15517
    woensdag 6 juni 2018 om 16:16
    Inderdaad Blijdorp, VP wordt steeds ongeloofwaardiger met al die stagiaires. Amateursite is het!
    Vind ik leuk
    Franciscus +125
    woensdag 6 juni 2018 om 16:12
    Mooi zo. Vond hem zaterdag ook goed spelen tegen PSV. Gaan in de toekomst veel van hem horen. That's for sure.
    Vind ik leuk
    Deck010 +3575
    woensdag 6 juni 2018 om 16:28
    We weten in ieder geval zeker dat het een "knokkertje" is na afgelopen zaterdag.
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    woensdag 6 juni 2018 om 19:14
    Geweldig nieuws dat Feijenoord spelers laat instromen.
    Als ik mag .... het valt wel op dat het steeds verdedigers zijn bij die club en petje af voor de opleiding want het zijn echt goede verdedigers.
    Maar waar blijven de aanvallers, op Vente na dan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Contractnieuws uit De Kuip: "Een moderne verdediger met een enorm goed fysiek"