Italiaanse waarschuwing voor Kluivert: 'Dan is hij voer voor de wolven bij Roma'

    Italiaanse waarschuwing voor Kluivert: 'Dan is hij voer voor de wolven bij Roma'

    maandag 11 juni 2018 om 13:17

    De transfer van Justin Kluivert is niet zonder risico voor AS Roma en hemzelf. Dat schrijft Football Italia maandag. De negentienjarige Ajacied staat op het punt de overstap te maken naar Italië.

    Het Italiaanse medium is positief over Kluivert, maar plaatst enkele kanttekeningen bij zijn komst. 'De juweel in de Ajax-kroon en gewild in de grootste competities van Europa: Kluivert komt eraan. Met een transfersom van twintig miljoen euro is de transfer van Kluivert financieel geen groot risico, maar heeft Roma de Oranje-international wel nodig?'

    Roma heeft in de voorhoede al de beschikking over Edin Dzeko, Diego Perotti, Stephan El Shaarawy, Patrik Schick, Cengiz Under, Mirko Antonucci en Gregoire Defrel, terwijl Ezequiel Ponce, Marco Tumminello en Umar Sadiq terugkeren van een huurperiode. 'Misschien is er geen plaats voor Kluivert. Hoewel we in de transferperiode zitten en er volop wordt gespeculeerd over de toekomst van Defrel en El Shaarawy, lijkt het niet nodig om weer het volle pond te betalen voor een extra aanvaller.'

    'Eredivisie-aankopen hebben niet altijd succes in de Serie A, vraag het maar aan Kluivert senior. Aan de andere kant: Kevin Strootman en Dries Mertens zijn ook geslaagd. De jonge Nederlander lijkt uiteindelijk het risico waard. Roma-fans zijn echter belachelijk kritisch, dus Kluivert moet er meteen staan. Anders is hij voer voor de wolven', besluit Football Italia.

    Poll

    Gaat Kluivert slagen bij Roma?

    (17935 stemmen)

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +20177
    maandag 11 juni 2018 om 13:20
    Lekker wegrotten op de bank
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:25
    Ik wil ook weg rotten op de bank voor 1miljoen
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    maandag 11 juni 2018 om 13:27
    Je rot nu waarschijnlijk ook al weg op je bank, alleen krijg je er niks voor
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:58
    Grappenmaker
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 14:05
    Ik vond hem wel grappig!
    Wij liefhebbers van VP zouden graag voor 1,4mljn wegrotten toch?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 14:59
    ikke niet
    ik doe het ook voor de helft ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:29
    Als halve moet je inderdaad met de helft genoegen nemen ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:46
    dan doe jij het dus voor 5% :p
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    maandag 11 juni 2018 om 15:13
    Ik vond hem persoonlijk ook best sterk
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1099
    maandag 11 juni 2018 om 14:28
    Daar stond Korbach ook bekend om: zijn grappen.......
    Vind ik leuk
    4everfcu +2345
    maandag 11 juni 2018 om 17:10
    1.5 zelfs
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 14:33
    Miss dubbel D kan er ook wel van.Is blond maar niet dom.helaas is ze niet present hiero👱
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 15:55
    Ik verwachtte miss DD op de post over de zwaarste speler op het wk en zijn six pack
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 16:04
    One pack bedoel je
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 16:06
    Precies!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    maandag 11 juni 2018 om 15:14
    En als hij de winnende scoort in een belangrijke wedstrijd voor Oranje dan sta je te juichen?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    maandag 11 juni 2018 om 15:20
    Oranje? Gap je bent wel heel erg enthousiast nu hoor
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    maandag 11 juni 2018 om 15:29
    Kom op gap, diep in je hart weet je dat Kluivertje een Oranje speler wordt/is..
    Zijn manier van handelen keur ik niet goed, maar dat hij een zekerheidje in Oranje wordt kan je niet ontkennen..
    Vind ik leuk
    Vowtar +4521
    maandag 11 juni 2018 om 15:56
    Erg nuttig als je tegen Malta of San Marino speelt. Daarboven.. Tsja.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    maandag 11 juni 2018 om 16:05
    Prima joh, als Kluivertje de winnende scoort dan ook gewoon ssstttt..!!
    Lekker makkelijk om hem nu af te zeiken..
    Vind ik leuk
    Will024 +74
    maandag 11 juni 2018 om 16:41
    Ik begrijp eerlijk gezegd de mensen niet die zeggen ''als hij de winnende scoort dan ook ssttt'' of ''en als hij in Oranje speelt juich je wel voor hem''.

    Tuurlijk juichen wij allemaal voor oranje, maar dat wil niet zeggen dat je niet kritisch mag zijn op zo'n speler. De kans is zeker aanwezig dat hij het via Roma ook gaat schoppen tot het grote oranje, maar als hij bij ajax was gebleven dan is die kans aanzienlijk groter (basisplaats vs vermoedelijke tribuneklant).

    Feit blijft dat het voor Kluivert een enorme gok is om nu naar het buitenland te gaan. Bij ajax wordt hij in de watten gelegd en bij AS Roma moet hij knokken voor een plaatsje, aangezien hij enorme concurrentie heeft en op 0 begint. Hij heeft immers nog niets bewezen...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    maandag 11 juni 2018 om 19:12
    Tussen kritisch zijn en afzeiken zit een groot verschil, toch?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2345
    maandag 11 juni 2018 om 17:12
    kluivertje is gehypt vanwege zijn naam verder kan hij er niet zo veel van hoor hij werd vorig seizoen nog totaal weggespeeld door vd maarel en van polen dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    maandag 11 juni 2018 om 19:12
    De tijd zal het leren..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:56
    Ik geef Depay toch iets meer kans dan kluivert op de linkerflank wanneer er een fatsoenlijke spits komt.
    Vind ik leuk
    fr0do +1290
    maandag 11 juni 2018 om 13:20
    Misschien kan hij volgend seizoen op huurbasis in Den Haag ballen.
    Vind ik leuk
    zwollie +7294
    maandag 11 juni 2018 om 14:06
    Denk eerder bij PEC Zwolle, net als het schoothondje Bouy van Raiola.
    Vind ik leuk
    fr0do +1290
    maandag 11 juni 2018 om 14:09
    haha ja die heeft het ook al ver geschopt.
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    maandag 11 juni 2018 om 13:20
    Als hij dit leest schijt hij al in z'n broek
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 15:56
    Luiertje
    Vind ik leuk
    PRICE +33673
    maandag 11 juni 2018 om 13:21
    Ja dus dat word voer voor de wolven,mega veel concurrentie
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    maandag 11 juni 2018 om 13:21
    Heerlijk met een Raiola sausje..
    Vind ik leuk
    Rodajc +13872
    maandag 11 juni 2018 om 13:21
    20 miljoen geen groot financieel risico?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12698
    maandag 11 juni 2018 om 15:46
    Zakcentje
    Vind ik leuk
    Thilo +2812
    maandag 11 juni 2018 om 13:23
    Kan niet wachten tot ie met een chagrijnige kop op de tribune zit.
    Vind ik leuk
    PRICE +33673
    maandag 11 juni 2018 om 13:28
    Word net zo,'n drama als Bakalli,ook veel poes pas/ bla bla en ook vroeg vertrokken en niks meer gepresteerd.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:24
    Hij kan altijd nog uitgeleend worden aan NAC i.p.v. Umar Sadiq.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22820
    maandag 11 juni 2018 om 13:28
    Dit is nog geen garantie dat hij bij NAC dezelfde kwaliteit als Sadiq gaat brengen. Het risico is voor Justin Kluivert groot, maar hij kan zo in de winterstop overstappen naar een andere club, dan krijgt Roma het geinvesteerde geld er wel weer uit.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3021
    maandag 11 juni 2018 om 13:24
    Gaat idd een moeilijk verhaal worden voor Kluivert en denk dat Roma hem mogelijk gewoon gaat verhuren na de voorbereiding omdat hij gewoon (nog) te kort komt om bij Roma een kansen te krijgen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 14:08
    Dat denk ik ook.
    Etgens waar hij aan spelen toekomt. Atalanta of Fiorentina
    Vind ik leuk
    Budazonen +369
    maandag 11 juni 2018 om 13:24
    Ergens hoop ik wel dat gaat slagen. Beter voor Oranje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:02
    Hz beter voor Oranje we hebben mephis nog en slagen? Hij is alleen uit op geld voor de rest denkt hij het zal me een zak zijn ik krijg een miljoen per jaar toppie
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18923
    maandag 11 juni 2018 om 13:25
    Tja.. Sadiq komt niet terug ga ik vanuit
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    maandag 11 juni 2018 om 13:26
    Wordt de uitblinker bij as.roma.
    Vind ik leuk
    zwollie +7294
    maandag 11 juni 2018 om 14:07
    Hier in de Mickey Mouse competitie was hij nog niet eens een uitblinker.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12472
    maandag 11 juni 2018 om 14:12
    Klopt maar daar wel.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:26
    Omdat ik de rotste niet ben, hoop ik niet dat Kluivert compleet mislukt. Ook zou het voor NL goed zijn als we wat aanvallers in topcompetities krijgen.

    Toch heeft Kluivert voor een gore, zure smaak gezorgd.

    Succes met wegnemen, Justin. Ik ben bang dat het zóveel zuur is, dat het je niet meer gaat lukken.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5847
    maandag 11 juni 2018 om 13:40
    Zou je dan met al je zuurheid aub aankomend seizoen niet te veel willen letten op Room? Hij is nu nog goed en dat willen we zo houden.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:48
    die zuurgraad bij mij valt wel mee hoor, krijg alleen plakballen als ik iets over Kluivert lees, Haha!
    Succes met room, met deze temperaturen!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5847
    maandag 11 juni 2018 om 13:52
    Een begrijpelijke lichamelijke reactie.

    Ik heb PSV gevraagd om Room gekoeld te houden en af en toe goed te roeren. Nu beginnen we het seizoen dus waarschijnlijk met slagroom.
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    maandag 11 juni 2018 om 13:27
    Laat hem maar afgaan.......hij wist toch zo goed wat bij Ajax ontbrak? No mercy
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:27
    Onana veltman de ligt blind Tagliafico F de jong schone Labyad Neres Dolberg Tadic. (Zoiets ajacieden?)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18315
    maandag 11 juni 2018 om 13:48
    Onana
    Mazraoui De Ligt Tagliafico
    Anita
    Van De Beek F. de Jong
    Tadic
    Neres Dolberg Bandé
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5724
    maandag 11 juni 2018 om 13:48
    Nee geen Veltman, dan nog liever Mazraoui. En tja als de 2 aankopen niet geschikt blijken dan moet je alsnog een nieuwe aankopen. Ondanks dat het dan je 3de aankoop als rechtsback is ja.
    Blind is meer een nr 6 maar Ajax kan dan mooi vaak 3-4-3 spelen dus zie hem graag komen. En anders zie ik graag Jensen komen, zeer goede nr 6.
    Schøne kan niet meer in de basis, vd Beek dan liever. Labyad zie ik als linksbuiten, en Tadic als rechtsbuiten maar kan ook mee rouleren als nr 10. Neres kan ook zomaar verkocht worden als je pech hebt.
    Ik zie graag:
    Onana
    Mazraoui/aankoop De Ligt Schuurs Tagliafico
    Jensen/ Blind
    Frenkie Tadic
    Neres Dolberg Labyad

    Maar Donny kan mee rouleren op het middenveld, en Schone is een prettige backup.

    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    maandag 11 juni 2018 om 13:30
    Mertens speelde wel iets langer in de eredivisie. Grote gok ook voor Justin erop of eronder. Als het even tegenzit sta je in de serie B te ballen op huur basis.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12698
    maandag 11 juni 2018 om 15:48
    Zo lang het jochie zn zakkies goed kan vullen zul je hem niet horen klagen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:39
    Hij weet het toch zo goed. Deze speler maakt de zelfde fout als Kishna en gaat de bank warm houden, Raiola maakt spelers eerder kapot dan beter door zijn belachelijke handelswijze !
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    maandag 11 juni 2018 om 13:40
    Tot over een paar jaar wanneer je bij ADO aanklopt om je carriere uit het slop te trekken!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20473
    maandag 11 juni 2018 om 13:40
    Boeie
    Vind ik leuk
    aswin +47
    maandag 11 juni 2018 om 13:42
    Lekker op zijn bek laten gaan die praatjesmaker
    Vind ik leuk
    Gerro +6146
    maandag 11 juni 2018 om 13:48
    De.druk is dus nu al onmenselijk .
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 13:51
    Veel te jong. Geen statuur bij Ajax achter gelaten in de vorm van een directe indruk die te maken heeft met karakter, prijzen, leerproces af maken, kortom geen échte ajaxied als je het met van Basten, Cruyff, Neeskens, Kluivert Sr, Rijkaard, Rep, Bergkamp, enz vergelijk. De kans van slagen bij Roma is 20-80. Zaakwaarnemer, Kluivert zelf en Ajax incasseren miljoenen. Dat is het succes van de 80%.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +377
    maandag 11 juni 2018 om 14:12
    Lekker laten rotten op de bank daar
    Vind ik leuk
    Bizzy +20117
    maandag 11 juni 2018 om 14:24
    Misschien is er geen plaats voor Kluivert ? Roma-fans zijn echter belachelijk kritisch, dus Kluivert moet er meteen staan ?

    Waar begint Kluivert aan zou je zeggen. Lekker nog 2 jaar voetballen in Amsterdam zou je zeggen. Of teken een contract met een gelimiteerde transfersom. Alle partijen tevreden.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5193
    maandag 11 juni 2018 om 14:38
    Kluivert word niet gekocht om er gelijk te staan voor Roma.
    Hij is goedkope handelswaar en levert de club voor de doorverkoop tientallen miljoenen bonus op. Daar was de gratis Younes ook voor bestemd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 14:46
    Lol Kluivert geen basis plaats Huuuuuuuuj Huuuuuuuuuj doeiiiiiiii oléeee
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 14:48
    Welke echte NL buitenspelers zijn wel de laatste 10 jaar geslaagd bij een Europese (sub)topper? Ja Memphis nu eindelijk, maar niet als vleugelspeler...De enige laatste echte NL topper op de vleugels was en is Robben....
    Vind ik leuk
    Lesseh +157
    maandag 11 juni 2018 om 15:04
    Wordt niets met Kluivert in Rome, was niet eens altijd basis speler... Gaat alleen om geld. Weg carrière.
    De enige gelukkige partij zal achteraf Ajax blijken te zijn. 18 miljoen voor een snotneus die nog niets heeft bewezen. Hij zal gelijk wel een nieuwe auto kopen van 300.000 tot 400.000 euro.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 15:07
    op de bank kan hij weinig fout doen toch? Alles is beter dan Kluivert kan hij zelf zijn schoenen al strikken? ik betwijfel het
    Vind ik leuk
    Farmer +11615
    maandag 11 juni 2018 om 15:11
    Dit magere filetlapje zal daar door een Romeinse gehaktmolen gedraaid worden....
    Ik geef hem hooguit 2 jaar, dan doet Roma dit 'uitgekauwde bitterballetje' weer vd hand aan een of andere oostblok-laagvlieger ofzo.
    FC-Drjummoar Ljekkervjerdur ofzo...
    Vind ik leuk
    Purist01 +578
    maandag 11 juni 2018 om 15:13
    Parel in de kroon? Scoren tegen degradatiekandidaten in de Nederlandse Eredivisie? Zegt iets over zowel de parel als de kroon....
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 15:46
    Hopelijk heel snel al voer voor de wolven. Zijn carrière mag wat mij betreft wel al helemaal voorbij zijn. Vuile Judas.
    Vind ik leuk
    Gid010 +678
    maandag 11 juni 2018 om 16:05
    Nee Tuurlijk gaat kluivert niet slagen in de Serie A. Een competitie waar ze nog meer verdedigen dan hier in Nederland. Betekent dus minder ruimte op de helft van de tegenstander. Kluivert is minder sterk in de kleine ruimte, hij moet het juist hebben van ruimte. Het is knap van Ajax dat ze een speler die voornamelijk tegen kleine clubs uit rechterrijtje eredivisie, goals maakte.. nog 17 miljoen kunnen vangen voor iemand met een jaarcontract. Aan de andere kant, best dom van de Romeinen om zo n investering te doen, voor hetgeen wat Kluivert heeft laten zien! Dan zal het vast een supertalent zijn, ik heb t in ieder geval niet gezien..
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    maandag 11 juni 2018 om 16:31
    Lekker op de tribune zetten voor het hele seisoen kan hij zijn geld tellen
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 16:46
    Die gaat als een echte Ajaxied betaamd straks huilie huilie doen als hij op de tribune moet plaats nemen En gaat roepen om zijn mamma
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    maandag 11 juni 2018 om 17:06
    Ajax moet inderdaad de braziliaan Lucas Paqueta halen voor kluivert een echte vechter met techniek
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:09
    Was hij geslaagd bij Ajax dan?!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 18:25
    Veel te jong. Geen statuur bij Ajax achter gelaten in de vorm van een directe indruk achter gelaten die te maken heeft met karakter, prijzen, leerproces af maken, kortom geen échte ajaxied als je het met van Basten, Cruyff, Neeskens, Kluivert Sr, Rijkaard, Rep, Bergkamp, enz vergelijk. De kans van slagen bij Roma is 20-80. Zaakwaarnemer, Kluivert zelf en Ajax incasseren miljoenen. Dat is het succes van de 80%.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 19:14
    Ja ik gun het hem. Velen gunnen deze jonge man het niet. Omdat ze vinden dat hij te vroeg vertrekt uit Nederland. Waarom praat men niet over Ajax die hem al stiekem bijna verkocht hadden aan totingham
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +63
    maandag 11 juni 2018 om 21:05
    Hoppa leuk joh alleen lekker trainen en dan 90 min op de bank of tribune
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:45
    Hij krijgt een zware Kluif in Roma
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 23:08
    70 procent die nee stemde zijn sws ajax fans!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Italiaanse waarschuwing voor Kluivert: 'Dan is hij voer voor de wolven bij Roma'